Forum » Izdelava spletišč » HTML 5
HTML 5
Gandalfar ::
Kar seveda ni res, ker slo-techu se vedno ne bo v interesu pimpat playerjev, kot so mu ze danes tudi slike odvec.
Isotropic ::
Da, prinaša bistveno bolj tesno in standardizirano interakcijo med strojno in programsko opremo odjemalca s strežnikom, popolnoma spreminja/poenostavlja izmenjavo avdio/video vsebin na spletu, 2D spletnim aplikacijam dodaja še privzeto in zmogljivo tretjo dimenzijo...
Kvalitetni "programsko/strojni odjemalci" prinašajo torej "bolj polno" privzeto izkušnjo za uporabnika in večjo uporabo/izrabo strojne opreme odjemalca za prikaz in uporabo spletnih vsebin!
tole me spominja na activex
Icematxyz ::
Icematxyz ::
tole me spominja na activex
Pazi torej, da se izogneš spletnim brskalnikom, ki že imajo v tem trenutku HTML 5 video podporo, WebGL podporo..., če boš pa kašen bolj "proprietary dodatek" uporabljal v te namene pa seveda enako. Preveri skratka kako je kaj z dostopom do strojne opreme... in tako seveda naprej!
darkolord ::
ampak zelis ponudit kvalitetno streaming resitev je zal Flash se vedno edina resna moznost.SL.
Isotropic ::
Icematxyz ::
icem ne razumem lih tvojega posta, ampak podobne zadeve (integriranost z local compom...) so govorili za activex, pa je bila potem iz tega ena navadna velika varnostna luknja.
To si citiral:
Da, prinaša bistveno bolj tesno in standardizirano interakcijo med strojno in programsko opremo odjemalca s strežnikom, popolnoma spreminja/poenostavlja izmenjavo avdio/video vsebin na spletu, 2D spletnim aplikacijam dodaja še privzeto in zmogljivo tretjo dimenzijo...
Kvalitetni "programsko/strojni odjemalci" prinašajo torej "bolj polno" privzeto izkušnjo za uporabnika in večjo uporabo/izrabo strojne opreme odjemalca za prikaz in uporabo spletnih vsebin!
Hotel sem samo nakazati, da to že v tem trenutku najverjetneje uporabljaš. Se pravi verjetno že lahko obiščeš kakšno spletno stran s svojim spletnim brskalnikom, ki že s pomočjo WebGL "koristi" tvojo grafično kartico. Tudi strojno pospeševanje (spletnega) videa že verjetno izrabljaš v tem trenutku... pa četudi najverjetneje s kakšnim "dodatkom". In vsi ti "dodatki" bolj ali manj že počnejo ali se razvijo v to smer, da bodo počeli to, kar počne HTML 5. Torej, da ne bi delali tukaj nekih razlik.
Icematxyz ::
Drugače pa morda še eden "Hard Truth" in sicer včasih se "prepiramo" o zadevah, ki so nas že prehitele. Slo-tech že nekaj časa podpira HTML 5 video (WebM). :)
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
Lion29 ::
Torej HTML 5 je oziroma bo nek nov mejnik v spletu.
ja, sam navzven bolj malo kaze... koncni uporabnik ne bo opazu take razlike... sploh ker so applikacije kot je reciimo gmail tolko napredne (delajo offline, se hitro nalagajo, etc, etc)
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Icematxyz ::
Torej HTML 5 je oziroma bo nek nov mejnik v spletu.
Da.
Tukaj lahko enostavno preverite, kateri video format vaš spletni brskalnik podpira že v tem trenutku oziroma kaj potrebuje, da podpira določen format:
http://www.youtube.com/html5
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Icematxyz ::
Strategija podjetja Adobe na mobilnih napravah je HTML 5.
Flash to Focus on PC Browsing and Mobile Apps; Adobe to More Aggressively Contribute to HTML5
WebRTC (Wiki) bo nadgradil vaš spletni brskalnik z zmogljivostjo realnočasovnega pretakanja videa visoke ločljivosti.
Our future work with Flash on mobile devices will be focused on enabling Flash developers to package native apps with Adobe AIR for all the major app stores. We will no longer continue to develop Flash Player in the browser to work with new mobile device configurations (chipset, browser, OS version, etc.) following the upcoming release of Flash Player 11.1 for Android and BlackBerry PlayBook.
Flash to Focus on PC Browsing and Mobile Apps; Adobe to More Aggressively Contribute to HTML5
WebRTC (Wiki) bo nadgradil vaš spletni brskalnik z zmogljivostjo realnočasovnega pretakanja videa visoke ločljivosti.
arjan_t ::
Govori se tudi da bo silverlight 5 zadnja verzija:
http://www.engadget.com/2011/11/09/talk...
http://www.engadget.com/2011/11/09/talk...
Icematxyz ::
Interaktivne HTML 5 video vsebine opremljene z realnočasovnim pretokom informacij iz raznih spletnih virov informacij, izraba spletnega servisa za prevajanje podnapisov video posnetka, kar med predvajanjem video posnetka, kaj točno je na Twitter zapisal na zadnje vaš najljubši glasbeni izvajalec je pogosto vprašanje ravno nekje okrog refrena videospota! Vse to in še več v vašem spletnem brskalniku!
Popcorn.js 1.0.
Popcorn.js 1.0.
garamond ::
Tehnično gledano, je druga opcija (že polinkano zgoraj), samo ima še pomankljivosti.
Sem nahitro pogledal "One Millionth Tower", ki ima sicer nezahtevno grafiko. Tak enostaven 3D je bil sicer uporabljan že kakšni dve leti nazaj (torej kar dolgo nazaj) s pomočjo Flasha, za komercialne projekte. Takrat so vsi "cool kids" eksperimentirali v Papervision3D ...
Kar mene malce skrbi je Microsoftova vključitev WebGL v naslednji IE. Mene vsekakor niso preslepili glede svoje "podpore HTML5". Jaz gledam samo s stališča, kakšen finančni učinek bo imela njihova odločitev. Že kar vidim njihove projekcije, če bi podpirali WebGL (ali pa celo DirectX) v brskalniku, kako bi game developerji namesto v Windows 8 App Store objavili svojo aplikacijo na spletu in se lepo izognili tistim 30% "davka".
Sem nahitro pogledal "One Millionth Tower", ki ima sicer nezahtevno grafiko. Tak enostaven 3D je bil sicer uporabljan že kakšni dve leti nazaj (torej kar dolgo nazaj) s pomočjo Flasha, za komercialne projekte. Takrat so vsi "cool kids" eksperimentirali v Papervision3D ...
Kar mene malce skrbi je Microsoftova vključitev WebGL v naslednji IE. Mene vsekakor niso preslepili glede svoje "podpore HTML5". Jaz gledam samo s stališča, kakšen finančni učinek bo imela njihova odločitev. Že kar vidim njihove projekcije, če bi podpirali WebGL (ali pa celo DirectX) v brskalniku, kako bi game developerji namesto v Windows 8 App Store objavili svojo aplikacijo na spletu in se lepo izognili tistim 30% "davka".
Icematxyz ::
a ni malo ironicno, da si to embedal s pomocjo flasha? ;)
Kot je omenil uporabnik @garamond ne potrebujes Flash predvajalnika, da si to video vsebino ogledaš na slo-tech portalu. Je pa precej "žalostno", ker na portalu slo-tech leta praktično že 2012 HTML 5 video vsebina še vedno vrne le povezavo:
http://videos.mozilla.org/serv/webmadem...
Ampak OK, tudi HTML 5 podpira slo-tech posredno preko YouTube in če želeno vsebino najdeš na YouTube uporabiš pač to, če želiš tudi predogled.
zdobersek ::
Tehnično gledano, je druga opcija (že polinkano zgoraj), samo ima še pomankljivosti.
Ta opcija mi je dobro znana.
V glavnem, sem zdaj ugotovil - embeddan YouTube video se naloži ali v Flashu ali pa v HTML5 video tagu, odvisno od uporabnikovih nastavitev glede HTML5 (na YouTubeu).
Torej:
a ni malo ironicno, da si to embedal s pomocjo flasha? ;)
You get it anyway you want it.
Icematxyz ::
The WebSocket protocol is designed to allow a browser or other client to establish reliable two-way communication with a web server without using multiple HTTP requests.
WebSockets becomes proposed standard
Volk| ::
Zdravo
Eno vprašanje:
Na stran sem dal video in vstavil značko katero sem kopiral z http://www.w3schools.com/html5/html5_vi...
zadeva deluje na nekaj računalnikih in seveda browserjih kateri podpirajo to značko. Le na mojem prenosniku zadeva ne špila, pa ne vem zakaj ne. Recimo v IE(zadnja verzija) igra video 3 sekunde, dalje ne gre. V Chromu pa je gumb Play sivo obarvan, videa pa ni, čeprav imam zadnjo verzijo, enako kot na drugem računalniku ki dela b.p.
kaj bi lahko bilo?
Pa še vprašanje(uf, to sta že dve):
zakaj je še tale vrstica?
jaz imam kodirano v mp4 torej, še moram dodatno za .ogg ali kako? Sem to vrstico kar pobrisal. Mogoče zato ne dela?
Eno vprašanje:
Na stran sem dal video in vstavil značko katero sem kopiral z http://www.w3schools.com/html5/html5_vi...
<video width="320" height="240" controls="controls"> <source src="movie.mp4" type="video/mp4" /> <source src="movie.ogg" type="video/ogg" /> Your browser does not support the video tag. </video>
zadeva deluje na nekaj računalnikih in seveda browserjih kateri podpirajo to značko. Le na mojem prenosniku zadeva ne špila, pa ne vem zakaj ne. Recimo v IE(zadnja verzija) igra video 3 sekunde, dalje ne gre. V Chromu pa je gumb Play sivo obarvan, videa pa ni, čeprav imam zadnjo verzijo, enako kot na drugem računalniku ki dela b.p.
kaj bi lahko bilo?
Pa še vprašanje(uf, to sta že dve):
zakaj je še tale vrstica?
<source src="movie.ogg" type="video/ogg" />
jaz imam kodirano v mp4 torej, še moram dodatno za .ogg ali kako? Sem to vrstico kar pobrisal. Mogoče zato ne dela?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Volk| ::
Se si potegnil dol ffprobe-53.tar.gz pa ne vem kaj bi si z njim začel
Sem na winsih, to pa je očitno za linux.
Daj povej mi kaj naj naredim in rezultat, ki ga dobim kaj mi bo povedal?
Sem na winsih, to pa je očitno za linux.
Daj povej mi kaj naj naredim in rezultat, ki ga dobim kaj mi bo povedal?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Gandalfar ::
pac z enim toolom pokazi kako je zadeva zakodirana, npr:
Input #0, mpeg, from 'M2U00063.MPG':
Duration: 00:30:14.84, start: 0.226767, bitrate: 9332 kb/s
Stream #0.0[0x80]: Audio: ac3, 48000 Hz, stereo, s16, 256 kb/s
Stream #0.1[0x1e0]: Video: mpeg2video (Main), yuv420p, 720x576 [PAR 16:15 DAR 4:3], 9100 kb/s, 25 fps, 25 tbr, 90k tbn, 50 tbc
(zanimiv podatki boldani). Torej s kaksnimi kodeki in tipi profilov (main, baseline).. imas datoteko zakodirano.
Input #0, mpeg, from 'M2U00063.MPG':
Duration: 00:30:14.84, start: 0.226767, bitrate: 9332 kb/s
Stream #0.0[0x80]: Audio: ac3, 48000 Hz, stereo, s16, 256 kb/s
Stream #0.1[0x1e0]: Video: mpeg2video (Main), yuv420p, 720x576 [PAR 16:15 DAR 4:3], 9100 kb/s, 25 fps, 25 tbr, 90k tbn, 50 tbc
(zanimiv podatki boldani). Torej s kaksnimi kodeki in tipi profilov (main, baseline).. imas datoteko zakodirano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
Mavrik ::
jaz imam kodirano v mp4 torej, še moram dodatno za .ogg ali kako? Sem to vrstico kar pobrisal. Mogoče zato ne dela?
Jasno da če boš brskalniku povedal, da imaš tudi .ogg datoteko, ne bo v redu če je nimaš (čeprav tole najverjetneje ni tvoj problem). Vseeno to odstrani pa si POJDI prebrat kaj sploh pišeš, ker s tega ti očitno ni čist jasno kaj tisti tagi delajo ;)
The truth is rarely pure and never simple.
Volk| ::
Aha, te podatke rabis:
General
Complete name : clip02.mp4
Format : MPEG-4
Format profile : Base Media / Version 2
Codec ID : mp42
File size : 9.33 MiB
Duration : 1mn 7s
Overall bit rate : 1 162 Kbps
Video
ID : 1
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : Main@L3.0
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 4 frames
Format settings, GOP : M=4, N=33
Codec ID : avc1
Codec ID/Info : Advanced Video Coding
Duration : 1mn 7s
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 1 095 Kbps
Maximum bit rate : 1 324 Kbps
Width : 320 pixels
Height : 240 pixels
Display aspect ratio : 4:3
Frame rate mode : Constant
Frame rate : 30.000 fps
Standard : NTSC
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.475
Stream size : 8.79 MiB (94%)
Language : English
Audio
ID : 2
Format : AAC
Format/Info : Advanced Audio Codec
Format profile : LC
Codec ID : 40
Duration : 1mn 7s
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 61.4 Kbps
Maximum bit rate : 108 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Channel positions : Front: L R
Sampling rate : 48.0 KHz
Compression mode : Lossy
Stream size : 505 KiB (5%)
Kodirano je bilo z Premiere cs4
Glede same značke...res mi ni čisto jasna. Saj če imam v enem formatu(.mp4), še rabim dodatno v .ogg isti fajl?
General
Complete name : clip02.mp4
Format : MPEG-4
Format profile : Base Media / Version 2
Codec ID : mp42
File size : 9.33 MiB
Duration : 1mn 7s
Overall bit rate : 1 162 Kbps
Video
ID : 1
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : Main@L3.0
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 4 frames
Format settings, GOP : M=4, N=33
Codec ID : avc1
Codec ID/Info : Advanced Video Coding
Duration : 1mn 7s
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 1 095 Kbps
Maximum bit rate : 1 324 Kbps
Width : 320 pixels
Height : 240 pixels
Display aspect ratio : 4:3
Frame rate mode : Constant
Frame rate : 30.000 fps
Standard : NTSC
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.475
Stream size : 8.79 MiB (94%)
Language : English
Audio
ID : 2
Format : AAC
Format/Info : Advanced Audio Codec
Format profile : LC
Codec ID : 40
Duration : 1mn 7s
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 61.4 Kbps
Maximum bit rate : 108 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Channel positions : Front: L R
Sampling rate : 48.0 KHz
Compression mode : Lossy
Stream size : 505 KiB (5%)
Kodirano je bilo z Premiere cs4
Glede same značke...res mi ni čisto jasna. Saj če imam v enem formatu(.mp4), še rabim dodatno v .ogg isti fajl?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Mavrik ::
Glede same značke...res mi ni čisto jasna. Saj če imam v enem formatu(.mp4), še rabim dodatno v .ogg isti fajl?
Ne rabiš (seveda ti potem brskalniki, ki podpirajo ogg in ne podpirajo mp4 tega ne bodo predvajali), jasno pa tudi NE SMEŠ dodati značke, ki pravi da .ogg imaš a ne?
The truth is rarely pure and never simple.
Icematxyz ::
HTML 5 video je v osnovi enostavna zadeva in če znaš izdelati osnovno HTML stran boš znal dodati tudi HTML 5 video vsebino. Na strežniku, če imaš lasten strežnik, še potem sledi kakšna nastavitev za ustrezen format in to je to. Dodajanje HTML 5 video vsebine torej ni nič težje, kot dodajanje kakšne fotografije! Če hočeš HTML 5 video vsebino ponuditi večini uporabnikov spleta (zaenkrat) potrebuješ video datoteko zakodirano v dveh formatih, brskalnik bo pa "izbral" tisto, ki jo zna predvajati!
Theora/H.264 ali WebM/H.264
Kakšen vodič (2) na to temo.
Glede WebSocket, HTML 5 elementa Canvas... kako deluje v praksi?
Theora/H.264 ali WebM/H.264
Kakšen vodič (2) na to temo.
Glede WebSocket, HTML 5 elementa Canvas... kako deluje v praksi?
Icematxyz ::
HTML full-screen API prinaša celozaslonsko predvajanje HTML 5 videa, iger...
Demo (FireFox 10 in Chrome stable) HTML 5 video.
Demo (FireFox 10 in Chrome stable) HTML 5 video.
Icematxyz ::
Še zanimivo branje o DRM v okviru HTML 5:
"Unethical" HTML video copy protection proposal draws criticism from W3C reps
"Unethical" HTML video copy protection proposal draws criticism from W3C reps
Gandalfar ::
Fajn, torej bodo kul vsebine s katerimi se bi dalo kaj celo zasluzit se vedno zaprte v lastnikih appih, namesto da bi se servirale preko open weba. Good job.
Icematxyz ::
Bore malo ima (ta predlog) s standardom, ki skrbi za "open web" in niti ne gre za "open web", ampak mehanizem, ki skrbi predvsem za "nadzor" dostopa do nekaterih vsebin na tako imenovanem "open web", ki jih potem tudi prikazuje na malenkost drugačen način, kot se prikazuje preostanek "open weba". Nekaj takšnega in pa rešitev ni primerna za implementacijo v FOSS, ampak je kvečjemu zahtevan obvod in dobršna mera sprenevedanja.
To je kratek odgovor na tvoje vprašanje. Je pa to področje zahtevno in zagotovo bo o tem še veliko povedanega in na tem področju narejenega v prihodnje. Nenazadnje to obstaja že v tem trenutku in obstajalo bo tudi v prihodnje, ampak mešanje tega z mehanizmi, ki zagotavljajo "open web" je pa že vprašljivo.
To je kratek odgovor na tvoje vprašanje. Je pa to področje zahtevno in zagotovo bo o tem še veliko povedanega in na tem področju narejenega v prihodnje. Nenazadnje to obstaja že v tem trenutku in obstajalo bo tudi v prihodnje, ampak mešanje tega z mehanizmi, ki zagotavljajo "open web" je pa že vprašljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Gandalfar ::
Well, se zmeraj bi bilo fajn, da Mozilla pove kako si predstavlja, da se bo dalo kaksen kos vsebine zascitit. Seveda je pa morda lazje zivet od denarja, ki je dobljen iz osebnih podatkov taistih uporabnikov, ki jih kao scitijo kakor odgovorno razvijat celotni ekosistem dalje.
Zero0ne ::
Well, se zmeraj bi bilo fajn, da Mozilla pove kako si predstavlja, da se bo dalo kaksen kos vsebine zascitit.
Si ne. Njihovo uradno stališče je, parafrazirano, "INFORMATION WANTS TO BE FREE!!1"
uname -o
Icematxyz ::
Well, se zmeraj bi bilo fajn, da Mozilla pove kako si predstavlja, da se bo dalo kaksen kos vsebine zascitit.
Well, na to si si že odgovoril sam.
Fajn, torej bodo kul vsebine s katerimi se bi dalo kaj celo zasluzit se vedno zaprte v lastnikih appih, namesto da bi se servirale preko open weba. Good job.
Torej (komercialne) vsebine s takšno ali podobno zaščito bodo se še naprej servirale preko open weba in še vedno bodo zaprte v lastniških appih. Se pravi neodvisno od tega, če Mozilla ta predlog podpre ali ne.
Seveda je pa morda lazje zivet od denarja, ki je dobljen iz osebnih podatkov taistih uporabnikov, ki jih kao scitijo kakor odgovorno razvijat celotni ekosistem dalje.
Višje si omenil open web. Nekaj, česar smo dokaj vajeni, ker je najprej obstajal open web in šele potem so razna podjetja na open web začela udejstvovati svoje poslovne ideje in to dokaj uspešno. Ekonomsko gledano je torej odgovorno početje ohranjanje open web in resnično so očitki tukaj prepoceni. Se pravi open web na katerem ekonomski subjekti dosegajo dobre rezultate, trenutni in tudi morebitni novi ekonomski subjekti v prihodnosti.
Če te moti način financiranja pa lahko doniraš denar, kmalu kupiš kos strojne opreme s Boot 2 Gecko operacijskim sistemom ali aplikacijo, ki je ustvarjena s pomočjo spletnih tehnologij, ki omogočajo open web. Lahko jo tudi spišeš, takšno aplikacijo namreč in jo tudi tržiš in s tem poskrbiš "za oba".
Če meniš, da Mozilla ravna neodgovorno in škodi razvoju spleta in ekosistema (katera točno podjetja pa?) pa se pač temu primerno obnašaj.
Gandalfar ::
Menim, da dela Mozilla dumping z denarjem, ki je umazan s krvjo osebnih podatkov njihovih uporabnikov. Na tako enormno vsoto denarja ne vplivas z eno donacijo.
Vsi ostali vendorji, rabijo imeti dialog z industrijo in iskat kompromise. Mozilla pa zaradi te enormne kolicine denarja, ne rabi iskati dialoga.
Vsi ostali vendorji, rabijo imeti dialog z industrijo in iskat kompromise. Mozilla pa zaradi te enormne kolicine denarja, ne rabi iskati dialoga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
Icematxyz ::
Se pravi kateri koli spletni brskalnik ali storitev na spletu ima v iskalnem polju prednastavljen spletni iskalnik ali za to plačuje komu tretjem na ta način izvaja dumping in če ena/druga/obe strani posredno/neposredno od tega dobi ekonomsko korist, gre za umazan denar prepojen s krvjo osebnih podatkov uporabnikov. Zdaj tudi če bi se strinjal moram reči, da si bistveno preveč potenciral vlogo podjetja Mozilla pri tem početju ali da bi bilo kaj drugače, če bi vse skupaj "oplemenitil" še s DRM? Sem pa ravno pred kratkim prebral:
Podpora Do Not Track se širi
Glede dialoga in kompromisa pa če nisi opazil vsak "vendor" forsira svojo rešitev in ne forsirajo skupne, kompromisne rešitve (načeloma je več ponudbe na strani lastniških rešitev dobra stvar).
Predlog višje tako izključuje FOSS in bo zaenkrat tako omejen na kakšne strojno/programske odjemalce, kjer bo implementirana lastniška komponenta (nekega "vendorja") in "vendor" bo imel naloženo svojo "aplikacijo" za dostop do te vsebine in tudi predvidevam, da bo pogosto ta vsebina bolj ali manj omejena na strojno/programski odjemalec tega "vendorja".
Kompromis?
Se pravi na kratko predlog predlagan in zamišljen višje ne more biti v celoti, oziroma sploh implementiran v FOSS lahko se naredi kvečjemu kakšen "obvod", kjer se sama (zaščitena) vsebina na ustreznem strojnem odjemalcu s ustreznim medijskim skladom "prikaže" v spletnem brskalniku.
Kaj se bodo na koncu dogovorili ne vem. Ampak razumem pa dilemo in čudi me načeloma, da se takšna rešitev sploh predlaga v okvirju standarda tipa HTML, ker tudi če ima oznako HTML standard ali ne v praksi to spremeni bore malo.
Podpora Do Not Track se širi
Glede dialoga in kompromisa pa če nisi opazil vsak "vendor" forsira svojo rešitev in ne forsirajo skupne, kompromisne rešitve (načeloma je več ponudbe na strani lastniških rešitev dobra stvar).
Predlog višje tako izključuje FOSS in bo zaenkrat tako omejen na kakšne strojno/programske odjemalce, kjer bo implementirana lastniška komponenta (nekega "vendorja") in "vendor" bo imel naloženo svojo "aplikacijo" za dostop do te vsebine in tudi predvidevam, da bo pogosto ta vsebina bolj ali manj omejena na strojno/programski odjemalec tega "vendorja".
Kompromis?
Se pravi na kratko predlog predlagan in zamišljen višje ne more biti v celoti, oziroma sploh implementiran v FOSS lahko se naredi kvečjemu kakšen "obvod", kjer se sama (zaščitena) vsebina na ustreznem strojnem odjemalcu s ustreznim medijskim skladom "prikaže" v spletnem brskalniku.
Kaj se bodo na koncu dogovorili ne vem. Ampak razumem pa dilemo in čudi me načeloma, da se takšna rešitev sploh predlaga v okvirju standarda tipa HTML, ker tudi če ima oznako HTML standard ali ne v praksi to spremeni bore malo.
Gandalfar ::
Ce bi bila mozilla kul, bi predlagali en framework znotraj katerega bi se dalo embedat kriptirne kljuce za vsebine. Ce se je to dalo zmenit za https, se bi pa lahko tudi za se en layer za video. Tako bodo pa tarnali, da jim microsoft in apple nekaj vsiljujejo, namesto da bi aktivno sodelovali.
Icematxyz ::
Google, Microsoft in Netflix. Apple morda (zaenkrat) razmišlja v kakšno drugo smer? Mozilla drugače je cool.
Mozilla lahko aktivno sodeluje ali pa tudi ne, kakorkoli brez "obvoda" v obliki lastniške komponente in podpore za DRM v medijskem skladu ne bo šlo. Zdaj če prav predvidevam, to dojemaš kot vsiljevanje?
Mozilla lahko aktivno sodeluje ali pa tudi ne, kakorkoli brez "obvoda" v obliki lastniške komponente in podpore za DRM v medijskem skladu ne bo šlo. Zdaj če prav predvidevam, to dojemaš kot vsiljevanje?
Gandalfar ::
Ce pogledas recimo pinterest, ki je uvedel da se jih da izklopit. Flickr je to takoj naslednji dan vklopil, na veliko zadovoljstvo svojih uporabnikov (tisti, ki zelijo imati sharable imajo to ze vklopljeno in tisti lahko pinterestajo dalje).
Torej zelja po tem s strani tudi majhnih producentov je. Smer v katero gre Mozilla je, da ce bo na spletni strani video, da je seveda smiselno, da imas na desnem kliku download. Kaj pa ko tega ne zelis in ti vsi vendorji, razen mozille dajejo tehnologije, da ni trivialno presnet vsebine k sebi lokalno?
Torej zelja po tem s strani tudi majhnih producentov je. Smer v katero gre Mozilla je, da ce bo na spletni strani video, da je seveda smiselno, da imas na desnem kliku download. Kaj pa ko tega ne zelis in ti vsi vendorji, razen mozille dajejo tehnologije, da ni trivialno presnet vsebine k sebi lokalno?
Icematxyz ::
Odgovornost na strani Mozilla je zaenkrat "open web". Se pravi tako tehnološka naprednost in dostopnost. Glede na to, da imaš v tem trenutku na voljo DRM zaščitene vsebine preko iste mreže in da bo tako tudi v prihodnje težko rečeš, da Mozilla ali "open web" to zavira.
Odgovornost na strani "velikih treh" v tem trenutku (predvsem enega, ki je se utrdil in si upam trditi je na prvem mestu prav zaradi "open web" in drugih "open tehnologij") plus še kakšen je, da svoj "zaprt fevd" dajo na razpolago tudi drugim ponudnikom (komercialnih) vsebin.
Nekaj, kar v pred "Post PC" obdobju ni delovalo ravno vzgledno. Delovalo je vzgledno morda le na kakšnem področju "open web".
Nenazadnje lahko v tem trenutku podprem to predlagano prizadevanje in lahko ga tudi Mozilla. Ko bo prišel trenutek, da bom s svojim FOSS OS želel plačati za (DRM) zaščiteno video vsebino po tem predlogu bom pa dobil napis: podprti iOS, WP in Android (na posebni strojni opremi) in morda še kakšen zraven. Če je temu tako je za moje pojme to odgovornost teh treh in njihovih partnerjev in za moje pojme jih nič ne ovira, da se o tem področju dogovorijo!
Odgovornost na strani "velikih treh" v tem trenutku (predvsem enega, ki je se utrdil in si upam trditi je na prvem mestu prav zaradi "open web" in drugih "open tehnologij") plus še kakšen je, da svoj "zaprt fevd" dajo na razpolago tudi drugim ponudnikom (komercialnih) vsebin.
Nekaj, kar v pred "Post PC" obdobju ni delovalo ravno vzgledno. Delovalo je vzgledno morda le na kakšnem področju "open web".
Nenazadnje lahko v tem trenutku podprem to predlagano prizadevanje in lahko ga tudi Mozilla. Ko bo prišel trenutek, da bom s svojim FOSS OS želel plačati za (DRM) zaščiteno video vsebino po tem predlogu bom pa dobil napis: podprti iOS, WP in Android (na posebni strojni opremi) in morda še kakšen zraven. Če je temu tako je za moje pojme to odgovornost teh treh in njihovih partnerjev in za moje pojme jih nič ne ovira, da se o tem področju dogovorijo!
Gandalfar ::
Oni se bodo ze, kaj bodo pa uporabniki na Mozillinem telefonu naredili? V imenu visjega cilja ne videli vsebine in raje sli s psom na sprehod?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
Icematxyz ::
Oni se bodo ze, kaj bodo pa uporabniki na Mozillinem telefonu naredili? V imenu visjega cilja ne videli vsebine in raje sli s psom na sprehod?
"Višji cilj", če že, je da na spletu vsebino vidiš in da je torej dostopna brez potrebe po posebni strojni opremi ali po točno določenem OS. Sprehod s psom je seveda cool.
Glede tvojega vprašanja pa tisti, ki imajo namen plačati za neko spletno vsebino, bodo to tudi storili. Nekako tako? Se pravi tudi na strani komercialne ponudbe vsebin na spletu vsi ponudniki ne uporabljajo takšne DRM zaščite, ki načeloma izključuje FOSS in pa glede tega, kako bodo se "zmenili največji" o enostavni "cross-platform" izmenjavi komercialnih vsebin (s strani njihovih partnerjev in njih samih)... To bom pa verjel, ko bom to tudi videl in sam sem za to, da se to dogovorijo.
Če pa smo že pri Mozilla OS:
Razvijalcem, se zraven spoznavanja zadeva, splača zaenkrat vsaj kakšno želeno ime aplikacije, ki še ni zasedeno, "zaščititi", da ne bo prepozno!
The Mozilla Marketplace is now open for app submissions
Gandalfar ::
> Se pravi tudi na strani komercialne ponudbe vsebin na spletu vsi ponudniki ne uporabljajo takšne DRM zaščite, ki načeloma izključuje FOSS in pa glede tega, kako bodo se "zmenili največji" o enostavni "cross-platform" izmenjavi komercialnih vsebin (s strani njihovih partnerjev in njih samih)...
Cupertino HTTP streaming, ki po novem dela tudi v Androidu. A Mozilla ni tolk deca, da bi to v desktop browser implementiral.
--
Torej: mozilla sam tarna in se pritozuje a hkrati niso predstavili niti enega predloga kako bi lahko mali clovek, ki si ne bi zelel, da bi bilo trivialno njegov video snet iz njegove strani lahko zascitil svoj posnetek.
Za Flash lahko danes kupi morje komercialnih resitev, ki mu bodo za prigrisce dolarjev na mesec dali cisto spodobno flash resitev.
Cupertino HTTP streaming, ki po novem dela tudi v Androidu. A Mozilla ni tolk deca, da bi to v desktop browser implementiral.
--
Torej: mozilla sam tarna in se pritozuje a hkrati niso predstavili niti enega predloga kako bi lahko mali clovek, ki si ne bi zelel, da bi bilo trivialno njegov video snet iz njegove strani lahko zascitil svoj posnetek.
Za Flash lahko danes kupi morje komercialnih resitev, ki mu bodo za prigrisce dolarjev na mesec dali cisto spodobno flash resitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podpora za strojno pospešeno predvajanje h.264, aac in mp3 v mobilnem firefoxu skoraj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Android | 31156 (28045) | Icematxyz |
» | MPEG LA zbral patente 12 podjetij, ki domnevno pokrivajo VP8Oddelek: Novice / Industrijska lastnina | 15320 (14057) | gnilojabolko |
» | YouTube začenja prekodiranje videoposnetkov v WebM (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 30558 (27040) | Lonsarg |
» | Chrome ne bo več podpiral H.264, le WebM (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 31412 (26799) | Icematxyz |
» | H.264 ostaja brezplačen za spletno predvajanje videov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 13886 (12160) | Icematxyz |