» »

Obraba letnih pnevmatik?

Obraba letnih pnevmatik?

1
2
»

Miha 333 ::

bbbbbb2015 je izjavil:


Da bi guma spuščala na stiku med platiščem in gumo pa je taka izjemno lovska.

Niti ne, na starejših jeklenih platiščih se to rado zgodi zaradi rje. Površino je nato treba sanirati in je spet OK.

Drugače pa, če vam gume ne zdržijo vsaj 50.000 km, je nekaj narobe (bodisi z avtom, optiko ali pa z vožnjo). Ob normalni umirjeni vožnji in ob redni rotaciji za enakomerno obrabo komplet gum zdrži 80-100.000 km.

Še to, pri gumah nikar ne čakajte, da dosežete zakonskih 1,6 mm profila (za letne), ker to je hudo malo. Pod 3 mm eksponentno narašča zavorna pot na mokrem, zato je nekje pri 3 mm potrebna menjava. Pri zimskih (in tudi letnih pozimi) je seveda zakonski minimum 3 mm, če se vozite tudi v Avstrijo in Italijo, pa 4 mm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

m0LN4r ::

Men so G-Profiler zdržale dobrih 50.000km brez šparanja (lahko bi zdržale 70kkm), vsako leto obrat spredi zadi: http://www.vulkal.hr/bf-goodrich-19545-...
Napumpane vedno tako, da napumpaš, avto malo premakneš pa se vležeš na asfalt pa pogledaš.
Žal mi je da jih več ne delajo...
Noro dobre na mokrem + vlekle v ovink za razliko od (http://www.1010tires.com/Tires/Reviews/... teh, ki vlečejo iz ovinka.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Miha 333 ::

Polniti je treba proti zgornji meji predpisanih vrednosti proizvajalca avtomobila. Sicer malo trpi udobje, ampak je nižja poraba goriva in gume manj trpijo, ker se manj zvijajo.

Buggy ::

Drugače pa, če vam gume ne zdržijo vsaj 50.000 km, je nekaj narobe (bodisi z avtom, optiko ali pa z vožnjo). Ob normalni umirjeni vožnji in ob redni rotaciji za enakomerno obrabo komplet gum zdrži 80-100.000 km.


..jaz z avtom ranga 60KM po avtocesti naredim lahko tud 150Kkm z eno garnituro gume, garant ti recem.

Z >200KM na eni osi pa po ovinkih regiaonalke, pa se tudi ti lahko na glavo postavis pa ob normalni voznji ne naredis 80kkm z enim parom, pa ni treba nic divjat...bo po hribih in dolinah tudi predipisanih 90km/h prevec.

J.McLane ::

Miha 333 je izjavil:


Še to, pri gumah nikar ne čakajte, da dosežete zakonskih 1,6 mm profila (za letne), ker to je hudo malo. Pod 3 mm eksponentno narašča zavorna pot na mokrem, zato je nekje pri 3 mm potrebna menjava. Pri zimskih (in tudi letnih pozimi) je seveda zakonski minimum 3 mm, če se vozite tudi v Avstrijo in Italijo, pa 4 mm.


Jaz sem leta 2013 kupil nove gume in gor je bilo toliko profila:
https://drive.google.com/file/d/0B58-1S...
https://drive.google.com/file/d/0B58-1S...

V kolikem času bi ti šel tisti mm ali dva profila in bi jih ti vrgel v smeti?

Jaz sem robove zlizal do konca, glavnega kanala je pa bilo še zakonsko dovolj. Na mokrem sem s to gumo zaviral z 0,9 G, za primerjavo, s 6 mm profila na Hiluxu sem na istem mestu zaviral samo z 0,5 G. Oktobra sem imel velike probleme priti čez tehnični pregled, s prepričevanjem da bo itak treba menjat z zimskimi mi je sicer uspelo.

Globina profila je zelo zavajujoč podatek, najbolje je imeti kak takšen testni odsek in zmerit.

Miha 333 ::

Buggy je izjavil:


Z >200KM na eni osi

Jah, luksuz pač stane, na vseh nivojih. Verjetno še 18+ col? To pa je drago, verjamem.

okidoki ::

Ne pravijo brez veze, da je obraba čisto "frišne" gume največja. Baje bi bilo dobro kupiti vsaj leto ali dve stare gume, ki so bile pravilno skladiščene ...

Miha 333 ::

J.McLane je izjavil:

Miha 333 je izjavil:


Še to, pri gumah nikar ne čakajte, da dosežete zakonskih 1,6 mm profila (za letne), ker to je hudo malo. Pod 3 mm eksponentno narašča zavorna pot na mokrem, zato je nekje pri 3 mm potrebna menjava. Pri zimskih (in tudi letnih pozimi) je seveda zakonski minimum 3 mm, če se vozite tudi v Avstrijo in Italijo, pa 4 mm.


Jaz sem leta 2013 kupil nove gume in gor je bilo toliko profila:
https://drive.google.com/file/d/0B58-1S...
https://drive.google.com/file/d/0B58-1S...

V kolikem času bi ti šel tisti mm ali dva profila in bi jih ti vrgel v smeti?

Jaz sem robove zlizal do konca, glavnega kanala je pa bilo še zakonsko dovolj. Na mokrem sem s to gumo zaviral z 0,9 G, za primerjavo, s 6 mm profila na Hiluxu sem na istem mestu zaviral samo z 0,5 G. Oktobra sem imel velike probleme priti čez tehnični pregled, s prepričevanjem da bo itak treba menjat z zimskimi mi je sicer uspelo.

Globina profila je zelo zavajujoč podatek, najbolje je imeti kak takšen testni odsek in zmerit.


Ti verjamem, ampak to so pač posamični subjektivni primeri, v splošnem bi jaz kar verjel temu grafu, poglej kako skokovito naraste zavorna pot pod 3 mm profila:



okidoki je izjavil:

Ne pravijo brez veze, da je obraba čisto "frišne" gume največja. Baje bi bilo dobro kupiti vsaj leto ali dve stare gume, ki so bile pravilno skladiščene ...

Ampak mnogi tukaj te bodo poskušali prepričati, da so 2 leti stare gume za v smeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

m0LN4r ::

Sej je fajn, jaz vozim nove pa ti jih čez 2 leti prodam, pa si za ta dnar pokrijem nekaj stroškov za nove xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

theBill ::

m0LN4r je izjavil:

Half-Saint je izjavil:

Avto je Opel Astra 1.7 diesel karavan in ga v glavnem vozi žena na relaciji Idrija-Vrhnika. Cesta je še posebej na relaciji Idrija-Godovič in Hotedršica-Kalce zelo ovinkasta. Žena vozi nekako povprečno hitro, prehitevati pa ne mara. Jaz rad malo bolj pritisnem na plin, še vedno pa nisem nek dirkač in tudi v ovinke ne tiščim avta - gas malo bolj pohodim, ko avto zapušča ovinek.

Ženi povej par kmh manj v ovinku in par kmh več na ravnem. Za te težje avta pa je fajn če so jače gume in napumpane, tako kot se šika.
Pejte mal k vulkanizerjem zej, pa poglejte kake gume se mečejo vstran. 3/4 gum na odpadu je bilo voženih premehkih.

 Grem zle po ulici ima 90% vseh avtov premal napumpane, kot na sredinski sliki pa še tiste cenejše z manj nosilnosti oz. neojačane.

Grem zle po ulici ima 90% vseh avtov premal napumpane, kot na sredinski sliki pa še tiste cenejše z manj nosilnosti oz. neojačane.


Sam imam ob predpisanem tlaku za moj avto izled premalo napumpane gume, z "bulami" ob stiku s tlemi.

Če hočem, da guma vsaj približno izgleda kot tista čisto levo, moram polnit vsaj 0,5 bara čez moj predpisani maksimum, spredaj 2,7-2.8, zadaj 2,5 bar.

Nove gume imajo precej mehkejše bočnice, zato so tiste mantre o predpisanem tlaku 1,9 do 2,2 bar za v pozabo, če nočeš imeti gum prekomerno obrabljenih po robovih. Koliko je pa maksimalno napolnjena je pa enostavno preverit, napolniš in se greš peljat, pa potem vidiš po umazaniji na gumi, do kje se še stika s cestiščem. Če rob gume ni več umazan/se ne stika več s cestiščem to pomeni, da je guma preveč napolnjena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

m0LN4r ::

Odvisno tut od ostalih oznak na gumi. Obstajajo take malo bolj jače in za večjo težo, aaaampak so verjetno tudi dražje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Miha 333 ::

Pri radialnih gumah je malo izbokline spodaj normalno, tako da se le držite vsaj približno predpisanih vrednosti. Ker če je veliko preveč, je pa potem oprijem slabši.

GrimReaper ::

Kar je 55 ali več preseka, boš težko na sprednjih dveh brez izboklin. Če se prav spomnim, sem enkrat ravno iz tega razloga probal napolnit na 3.0, pa ni bilo dosti bolje.
Drugače je bilo z Turanzo ER300 205/55/16, ampak tiste so imele glede na današnje gume izredno trdne bočnice.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158482894 (14191) Leko
»

Nove gume: kaj izbrati, oziroma je še kje ceneje? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13541454 (26789) beta1
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297259 (69672) gruntfürmich
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16833615 (28512) m0LN4r
»

letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15148982 (38781) theBill

Več podobnih tem