Forum » Na cesti » Vožnja po prednostni in uporaba smernikov
Vožnja po prednostni in uporaba smernikov
r3dkv1c4 ::
Pa še ena na temo slabih navad nas voznikov. Spodaj je seznam StreetView posnetkov križišč, pa za vsakega navedite, če bi ali ne bi dali smernika za nadaljevanje vožnje po prednostni cesti. Da/ne.
Če ste doma iz teh krajev, ne šteje, ker je poanta v temu, kako bo ravnal (in kakšno ravnanje bo pričakoval) nekdo, ki ni domačin.
#1: prednostna cesta gre desno.
#2: prednostna cesta gre desno
#3: prednostna cesta gre levo
In še ena bonus varianta za Ljubljano:
#4: prednostna cesta gre levo
Znake beremo(naj bi jih) vsi enako, domačini ali ne.To ni merilo ali bo vključil smernik ali ne.
Odvisno je od tega, če so v danem trenutku v danem križišču še drugi udeleženci prometa, ki jim naznanek naše namere koristi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
St235 ::
Odvisno je od tega, če so v danem trenutku v danem križišču še drugi udeleženci prometa, ki jim naznanek naše namere koristi.
PA saj v vsakem postu nov idiotizem odkrijemo. Kaj naslednje bo, a je omejitev hotrosti odvisna o tega ali je še kdo na cesti ali ne?
ne
ne
da
da
Prva dva križišča pomenita za glavno cesto čisto navaden ovinek, če ne daš ali pa daš smerokaz nikogar nič ne obveščaš, saj te mora nasproti vozeči čakat, če hoče zaviti levo v primeru da greš naravnost ali po glavni, v prvem pa naravnost sploh ne moreš.
Pri poteku prednostne ceste v levo, pa moraš dati smerokaz, ker greš lahko naravnost in vozilo iz nasprotne smeri, lahko spelje, če je cesta z njegove desne prosta.
Neodvisno od tega ali smerokaz koristi ali ne, je smerokaz obezen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
AndrejO ::
Če vozimo po prednostni cesti in tako želimo nadaljevati, nam ni potrebno nakazat namere s smernikom, je pa zaželjeno.
Prosim za citat člena ZPrCP, kjer je navedena ta izjema.
Najprej boš ti podal citat za nasprotno. Obvezno!!
Seveda, z veseljem.
42. člen
(sprememba smeri in premiki z vozilom)
(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.
(2) Pri spremembi smeri vožnje mora voznik svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati z utripalkami. Voznik vozila, ki nima utripalk, nakaže namero z vodoravno odročeno roko.
(3) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
(4) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
Sedaj pa še ti, prosim. Kje je navedena tvoja izjema?
ne
ne
da
da
OK, bom počakal še malo, če se še kdo opogumi in pove po resnici kako bi ravnal, potem pa povem kako ravnajo domačini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
solatko ::
Še nikoli me nihče ni ustavil ali kaznoval, ko v obvezni smeri nisem dal smerokaza (kar nekajkrat je bil pred mano ali za menoj policijski avto), nikoli me niso kaznovali, ko nisem dal smerokaza pri zavijanju v levo ali desno iz pasu, ki je namenjen le temu, pri poteku prednostne ceste v levo, pa vedno dam smerokaz, zaradi vozil, ki mi lahko sekajo pot in so sicer na neprednostni cesti.
Po vašem prepričanju bi morali vozniki v vsakem ovinku dati smerokaz, saj spreminjajo smer vožnje, pa ni ravno tako.
Sicer pa tudi v podanem četrtem križišču ni potrebno dati smerokaza (to je v navadi ostalo še od takrat, ko je bila Bolgarska dvosmerna), saj se vozniki, ki vozijo nasproti zavedajo, da so na enosmerni cesti, v katero ne smeš zapeljati, torej je logično, da boš zavil levo.
Tam vseeno dam smerokaz, oziroma v vseh potekih prednostne ceste v levo, kadar je možnost peljati naravnost.
Tako so nas učili v AŠ, pa tudi v krožnem prometu, so nas včasih učili, da daš desni smerokaz, če boš zavil na prvem izhodu, brez, če greš naravnost in levi, če nadaljuješ vožnjo do drugega ali tretjega izhoda.
To je bilo z uvedbo več takih križišč (včasih je bil v LJ samo na Opekarski), se je to spremenilo, da daš desni, ko hočeš krožišče zapustiti, česar pa upošteva zelo malo voznikov, sam ga dam vedno.
Po vašem prepričanju bi morali vozniki v vsakem ovinku dati smerokaz, saj spreminjajo smer vožnje, pa ni ravno tako.
Sicer pa tudi v podanem četrtem križišču ni potrebno dati smerokaza (to je v navadi ostalo še od takrat, ko je bila Bolgarska dvosmerna), saj se vozniki, ki vozijo nasproti zavedajo, da so na enosmerni cesti, v katero ne smeš zapeljati, torej je logično, da boš zavil levo.
Tam vseeno dam smerokaz, oziroma v vseh potekih prednostne ceste v levo, kadar je možnost peljati naravnost.
Tako so nas učili v AŠ, pa tudi v krožnem prometu, so nas včasih učili, da daš desni smerokaz, če boš zavil na prvem izhodu, brez, če greš naravnost in levi, če nadaljuješ vožnjo do drugega ali tretjega izhoda.
To je bilo z uvedbo več takih križišč (včasih je bil v LJ samo na Opekarski), se je to spremenilo, da daš desni, ko hočeš krožišče zapustiti, česar pa upošteva zelo malo voznikov, sam ga dam vedno.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
Če vozimo po prednostni cesti in tako želimo nadaljevati, nam ni potrebno nakazat namere s smernikom, je pa zaželjeno.
Prosim za citat člena ZPrCP, kjer je navedena ta izjema.
Najprej boš ti podal citat za nasprotno. Obvezno!!
Seveda, z veseljem.
42. člen
(sprememba smeri in premiki z vozilom)
(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.
(2) Pri spremembi smeri vožnje mora voznik svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati z utripalkami. Voznik vozila, ki nima utripalk, nakaže namero z vodoravno odročeno roko.
(3) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
(4) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
Sedaj pa še ti, prosim. Kje je navedena tvoja izjema?
ne
ne
da
da
OK, bom počakal še malo, če se še kdo opogumi in pove po resnici kako bi ravnal, potem pa povem kako ravnajo domačini.
In kje vidiš ti spremembo smeri, če se voziš po prednostni cesti?
Sedaj pa še ti, prosim. Kje je navedena tvoja izjema?
Ni potrebe, ker v tem primeru izjema ne obstaja, je jasno napisana v citatu, ki si ga podal,žal pa ga nisi razumel....your fault.
Sorry.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
Odvisno je od tega, če so v danem trenutku v danem križišču še drugi udeleženci prometa, ki jim naznanek naše namere koristi.
PA saj v vsakem postu nov idiotizem odkrijemo. Kaj naslednje bo, a je omejitev hotrosti odvisna o tega ali je še kdo na cesti ali ne?
ne
ne
da
da
Prva dva križišča pomenita za glavno cesto čisto navaden ovinek, če ne daš ali pa daš smerokaz nikogar nič ne obveščaš, saj te mora nasproti vozeči čakat, če hoče zaviti levo v primeru da greš naravnost ali po glavni, v prvem pa naravnost sploh ne moreš.
Pri poteku prednostne ceste v levo, pa moraš dati smerokaz, ker greš lahko naravnost in vozilo iz nasprotne smeri, lahko spelje, če je cesta z njegove desne prosta.
Neodvisno od tega ali smerokaz koristi ali ne, je smerokaz obezen.
Tako pametnih toplovodarjev pa še ne, idiotizem in vse kar spada zraven odkrivaš ti.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: garamond ()
Mehmed ::
Ne bi se spuscu a sta na bolgarski pa masarykovi obvezna smernika, zagotovo pa nista potrebna. Ne pri eni ne drugi ni dileme kam si namenjen, pri prvi je naravnost itak enosmerna v napacno smer, pri drugi poleg enosmerne v napacno smer se polna crta ki ti prepoveduje izlete vmes. Na masarykovi je se toliko bolj nesmiselno, ker se ravno tam siri v dva pasova. Tam prov ne mores vedeti a nekdo signalizira ovinek v desno ali menja pas potem.
WarpedGone ::
Hehe, bližamo se čakanju pred dvignjenimi zapornicami, da obe rdeči luči nehata utripati...
Nobene birokratske blodnje ne preživijo logičnega preiskusa v praksi. Tudi smerniki ne.
Sam se držim enostavnega pravila: s smernikom povem tisto, česar z ničemer drugim še nism nakazal. In se ne maram ponavljat.
Na pasu za levo dam desni smernik, kadar sem se narobe postavu in opozarjam da bom naredu neki, kar ni pričakovano.
Zavinaje levo na pasu za levo je pričakovano, ergo brez blinkanja in piskanja.
Nobene birokratske blodnje ne preživijo logičnega preiskusa v praksi. Tudi smerniki ne.
Sam se držim enostavnega pravila: s smernikom povem tisto, česar z ničemer drugim še nism nakazal. In se ne maram ponavljat.
Na pasu za levo dam desni smernik, kadar sem se narobe postavu in opozarjam da bom naredu neki, kar ni pričakovano.
Zavinaje levo na pasu za levo je pričakovano, ergo brez blinkanja in piskanja.
Zbogom in hvala za vse ribe
AndrejO ::
In kje vidiš ti spremembo smeri, če se voziš po prednostni cesti?
Sedaj pa še ti, prosim. Kje je navedena tvoja izjema?
Ni potrebe, ker v tem primeru izjema ne obstaja, je jasno napisana v citatu, ki si ga podal,žal pa ga nisi razumel....your fault.
Sorry.
V dejstvu, da se peljem skozi križišče in pri temu močno motam volan.
Če bi tvoja polomljena logika "prednostne ceste" vsaj približno zdržala, potem živ krst ne bi dajal smernikov: tukaj za desno in tukaj pa za levo. Pa jih še vedno skoraj vsi dajemo in jih bodo vedno dajali (doktorji prometne varnosti so seveda izvzeti).
Na prvi sliki je še celo na cestnem dirkalniku z belimi "go faster" črtami videti, da je uporabil smernik za desno. Kakšen amater, mar ne?
Hkrati pa tukaj seveda nihče ne daje "smernikov za vožnjo naravnost", čeprav zelo očitno zapuščajo to tvojo "prednostno cesto".
Tako čisto mimogrede. Vem, da veliko pričakujem. Ampak, ali si morda kdaj pomislil, da sprememba smeri nima popolnoma nikakršne zveze s tem, katera cesta je prednostna in katera ne?
Mislim, da iz enostavnega pravila, ki nima nikakršnih izjem, delaš doktorsko diseratacijo in to čisto po nepotrebnem. Sem v križišču? D/N? Motam volan? D/N? Če je odgovor obakrat da, potem očitno spreminjam smer vožnje in je prav, da to pravočasno sporočim okolici. Če se mi bo kdo od lokalcev smejal, pa naj se smeje. Smernikov ne uporabljam zaradi umetniškega vtisa, ampak zaradi varnosti sebe in ostalih.
Pa še primer križišča, kjer smernik za nadaljevanje vožnje po prednostni cesti resnično ni potreben.
Ali morda kdo opazi kaj zanimivega na znaku?
Glugy ::
Če ne daš smernika pomeni da si na križišču namenjen iti naravnost ne glede na to če je to z znaki/talnimi označbami/črto dovoljeno ali ne. To sporočaš ostalim udeležencem. Zdej če ne greš naravnost al pa ne. Če se držiš tega kar sporočaš al pa ne, če se sme it tja kamor sporočaš da greš al pa ne je pa druga stvar.
r3dkv1c4 ::
Če ne daš smernika pomeni da si na križišču namenjen iti naravnost ne glede na to če je to z znaki/talnimi označbami/črto dovoljeno ali ne. To sporočaš ostalim udeležencem. Zdej če ne greš naravnost al pa ne. Če se držiš tega kar sporočaš al pa ne, če se sme it tja kamor sporočaš da greš al pa ne je pa druga stvar.
Hahahahahaha, no, to pa je idiotizem.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
AndrejO ::
Še nikoli me nihče ni ustavil ali kaznoval, ko v obvezni smeri nisem dal smerokaza (kar nekajkrat je bil pred mano ali za menoj policijski avto), nikoli me niso kaznovali, ko nisem dal smerokaza pri zavijanju v levo ali desno iz pasu, ki je namenjen le temu, pri poteku prednostne ceste v levo, pa vedno dam smerokaz, zaradi vozil, ki mi lahko sekajo pot in so sicer na neprednostni cesti.
Prometni policisti, v nasprotju s splošnim ljudskim mnenjem, niso inkasanti in, če ocenijo, da nikogar ne ogrožaš imajo diskrecijsko pravico tudi ne začeti postopka.
Poskusi pa jim enkrat stopiti na žulj ter nato poročaj kako liberalno bodo nato uporabili to diskrecijsko pravico napram tebi, ko boš nenadoma non-stop v takšnem ali drugačnem prekršku.
Po vašem prepričanju bi morali vozniki v vsakem ovinku dati smerokaz, saj spreminjajo smer vožnje, pa ni ravno tako.
Dajmo se omejiti na križišča, ki so s prometno signalizacijo označena kot križišča.
Mimogrede, pri #3, kjer bi ti dal smerokaz za levo (in ga bi dal tudi jaz), ga ne da nihče od domačinov. Razlog zakaj ne, je še posebej "zvit", ampak nekomu, ki ni domačin, ga je najlažje pojasniti s pogledom iz druge strani. Bodi pozoren na talne oznake. :D
Ko prihajaš iz nasprotne smeri, se ti o tem seveda niti ne sanja.
Sicer pa tudi v podanem četrtem križišču ni potrebno dati smerokaza (to je v navadi ostalo še od takrat, ko je bila Bolgarska dvosmerna), saj se vozniki, ki vozijo nasproti zavedajo, da so na enosmerni cesti, v katero ne smeš zapeljati, torej je logično, da boš zavil levo.
Tam vseeno dam smerokaz, oziroma v vseh potekih prednostne ceste v levo, kadar je možnost peljati naravnost.
Po zakonu je potrebno dati smerokaz, ker je govora o spremembi smeri. To, da ti ne daješ smerokaza tam, kjer oceniš, da s tem nikogar ne bi ogrozil, je še vedno prekršek. Sicer takšen, ki se ga ne preganja, ampak še vedno prekršek.
Tako so nas učili v AŠ, pa tudi v krožnem prometu, so nas včasih učili, da daš desni smerokaz, če boš zavil na prvem izhodu, brez, če greš naravnost in levi, če nadaljuješ vožnjo do drugega ali tretjega izhoda.
Časi se očitno spreminjajo. Kar se tiče smerokazov v preteklosti, ne vem, vem pa, da si je lažje zapomniti in nato tudi izvajati predpise (pravila), ki nimajo žnj izjem. Uporaba smerokaza je že en takšen predpis, kjer so ljudje v svojih glavah in po svoji logiki ustvarili celo vrsto izjem, ki pa nimajo nič s predpisom.
To je bilo z uvedbo več takih križišč (včasih je bil v LJ samo na Opekarski), se je to spremenilo, da daš desni, ko hočeš krožišče zapustiti, česar pa upošteva zelo malo voznikov, sam ga dam vedno.
To, da ga daš je tudi edino pravilno.
r3dkv1c4 ::
In kje vidiš ti spremembo smeri, če se voziš po prednostni cesti?
Sedaj pa še ti, prosim. Kje je navedena tvoja izjema?
Ni potrebe, ker v tem primeru izjema ne obstaja, je jasno napisana v citatu, ki si ga podal,žal pa ga nisi razumel....your fault.
Sorry.
V dejstvu, da se peljem skozi križišče in pri temu močno motam volan.
Če bi tvoja polomljena logika "prednostne ceste" vsaj približno zdržala, potem živ krst ne bi dajal smernikov: tukaj za desno in tukaj pa za levo. Pa jih še vedno skoraj vsi dajemo in jih bodo vedno dajali (doktorji prometne varnosti so seveda izvzeti).
Na prvi sliki je še celo na cestnem dirkalniku z belimi "go faster" črtami videti, da je uporabil smernik za desno. Kakšen amater, mar ne?
Hkrati pa tukaj seveda nihče ne daje "smernikov za vožnjo naravnost", čeprav zelo očitno zapuščajo to tvojo "prednostno cesto".
Tako čisto mimogrede. Vem, da veliko pričakujem. Ampak, ali si morda kdaj pomislil, da sprememba smeri nima popolnoma nikakršne zveze s tem, katera cesta je prednostna in katera ne?
Mislim, da iz enostavnega pravila, ki nima nikakršnih izjem, delaš doktorsko diseratacijo in to čisto po nepotrebnem. Sem v križišču? D/N? Motam volan? D/N? Če je odgovor obakrat da, potem očitno spreminjam smer vožnje in je prav, da to pravočasno sporočim okolici. Če se mi bo kdo od lokalcev smejal, pa naj se smeje. Smernikov ne uporabljam zaradi umetniškega vtisa, ampak zaradi varnosti sebe in ostalih.
Pa še primer križišča, kjer smernik za nadaljevanje vožnje po prednostni cesti resnično ni potreben.
Ali morda kdo opazi kaj zanimivega na znaku?
Glej, če ti močno motaš volan po prednostni cesti to ne spremeni dejstva , da si na prednostni cesti in, da ni to sprememba smeri.
Ali je prednostna cesta ravna ali pa ovinkasta nima veze, še vedno je prednostna in še vedno ne spreminjaš smeri.
Pa ne se delat pametnega, ker s tem samo narobe učiš druge.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
AndrejO ::
Glej, če ti močno motaš volan po prednostni cesti to ne spremeni dejstva , da si na prednostni cesti in, da ni to sprememba smeri.
Ali je prednostna cesta ravna ali pa ovinkasta nima veze, še vedno je prednostna in še vedno ne spreminjaš smeri.
Pa ne se delat pametnega, ker s tem samo narobe učiš druge.
Ima me, da te bi zagrabil za ušesa in te odvlekel do prve postaje prometne policije, da ti pojasnijo kdo koga kaj narobe uči. Za razliko od solatka, ki vsaj ve, da ni dobro brez opozorila nekomu sekati pot, si ti v prometu dejansko okolici nevaren, če resnično ravnaš tako, kot pišeš.
r3dkv1c4 ::
brez opozorila nekomu sekati pot
Od kje ti ta informacija...daj poglej se v ogledalo in ko boš zagledal sebe, se z vso brzino zaleti z glavo vanj.
Pa ti vseeno ne bo nič pomagalo, da se zbistriš.
Kje komu sekaš pot, če si na prednostni cesti?
To bi pa res rad videl, nekaj novega v prometu.
A to so te v Dublinu naučili?
Se pravi po tvoje, v krožnem toku tudi daš levi smernik, ko hočeš na drugem izvozu ven in greš mimo prvega?
To je popolnoma isto.
Razumevanje pomena prednostne ceste ti res dela preglavice.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
Ima me, da te bi zagrabil za ušesa
Ko boš v slo, sem ti navoljo...boš lahko poizkusil, za vse ostalo nosiš odgovornost sam, velja?
Pa še eno vprašanje zate AndrejO?
Kdo je kriv v tem primeru?
Vozilo A vozi po glavni cesti in ima vključen desni smernik, ki nakazuje zavijanje desno na stransko ulico.
Vozilo B čaka na stranski ulici, z vključenim levim smernikom v želji, da zavije levo na glavno ulico.
Ker se je vozilo B orientiralo po vključenem desnem smerniku vozila A, je zapeljalo na glavno cesto v prepričanju, da bo vozilo A zavilo.....pa ni in zgodila se je nesreča.
Vozilo A je trčilo v levi bok vozila B.
Kdo je kriv?
Napiši samo kdo je kriv in utemelji zakaj?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
solatko ::
AndrejO - Križišče Šmartinska - Kajuhova - pas za zavijanje v levo, ko se zvrstim na ta pas, normalno uporabim levi smernik, ki pa se ob poravanvi volana izključi in ga nikoli ne dam ponovno (vozim se vsak dan vsaj 3-4x. Velikokrat so pred menoj ali za menoj policisti PP Moste in verjemi, tudi oni ne dajo ponovno smerokaz za levo, je pa res, da so eni redkih, ki se na Kajuhovo razvrstijo pravilno na levi pas, večina jih gre direktno na desnega in potem k Hoferju.
Pas, ki je namenjen obvezni smeri sam od sebe vsem udeležencem sporoča, kam nameravamo in kam sploh lahko gremo, tako da je dodatno blinkanje popolnoma brez pomena, so pa policisti postali glede smerokazov prav tečni in to je prav.
Smerokazi so pač namenjeni obveščanju ostalih udeležencev v cestnem prometu, kaj nameravamo storiti, v situacijah, kjer imamo samo eno možnost, neuporaba ni prekršek, prekršek je, če ravnamo drugače.
Če bi bil v mojih manevrih na cesti v prekršku, ni hudič, da me v toliko letih, zaradi tega, nebi ustavil vsaj en policaj (prej miličnik) in mi navil ušesa, pa tu ne gre za diskreditacijsko pravico, saj je nepravilno vklapljanje smerokazov lahko vzrok za prometno nesrečo.
Pas, ki je namenjen obvezni smeri sam od sebe vsem udeležencem sporoča, kam nameravamo in kam sploh lahko gremo, tako da je dodatno blinkanje popolnoma brez pomena, so pa policisti postali glede smerokazov prav tečni in to je prav.
Smerokazi so pač namenjeni obveščanju ostalih udeležencev v cestnem prometu, kaj nameravamo storiti, v situacijah, kjer imamo samo eno možnost, neuporaba ni prekršek, prekršek je, če ravnamo drugače.
Če bi bil v mojih manevrih na cesti v prekršku, ni hudič, da me v toliko letih, zaradi tega, nebi ustavil vsaj en policaj (prej miličnik) in mi navil ušesa, pa tu ne gre za diskreditacijsko pravico, saj je nepravilno vklapljanje smerokazov lahko vzrok za prometno nesrečo.
Delo krepa človeka
acquiesce ::
Ej, saj vidite, da redkvica trolla no.
Zadeve oz. pravila okrog smernika so enostavne ko pasulj, tako da brezveze zgubljati besed. Sam ga poskušam čim bolj dosledno uporabljat. Sem iz Lj in tam na Masarykovi, ga nisem še nikoli, razen v avtošili. Na križiščih zgoraj, ki so mi nepoznana, bi ga uporabil in ga uporabim 100% če nisem sam v križišču.
Mislim, da je večji problem to, da folk učijo v atvošoli da "ni treba", "je zaželjeno" itd. Razen, če je bilo to mišljeno kot pripomba inštruktorja, kako potem to vozniki v 99% počnejo.
Problem je tudi mišljenje, v katerega po večini vsi zapedemo, tudi ta, da je iz našega zornega kota vse logično in predvidevamo da je tudi drugim udeležencem tako. Pa seveda ni nujno da je. In takrat se naprimer neuporaba smernikov v takih "logičnih situacijah" lahko maščuje. (ne pozabite na zavarovalnice ljudje )
Zadeve oz. pravila okrog smernika so enostavne ko pasulj, tako da brezveze zgubljati besed. Sam ga poskušam čim bolj dosledno uporabljat. Sem iz Lj in tam na Masarykovi, ga nisem še nikoli, razen v avtošili. Na križiščih zgoraj, ki so mi nepoznana, bi ga uporabil in ga uporabim 100% če nisem sam v križišču.
Mislim, da je večji problem to, da folk učijo v atvošoli da "ni treba", "je zaželjeno" itd. Razen, če je bilo to mišljeno kot pripomba inštruktorja, kako potem to vozniki v 99% počnejo.
Problem je tudi mišljenje, v katerega po večini vsi zapedemo, tudi ta, da je iz našega zornega kota vse logično in predvidevamo da je tudi drugim udeležencem tako. Pa seveda ni nujno da je. In takrat se naprimer neuporaba smernikov v takih "logičnih situacijah" lahko maščuje. (ne pozabite na zavarovalnice ljudje )
AndrejO ::
brez opozorila nekomu sekati pot
Od kje ti ta informacija...daj poglej se v ogledalo in ko boš zagledal sebe, se z vso brzino zaleti z glavo vanj.
Pa ti vseeno ne bo nič pomagalo, da se zbistriš.
Kje komu sekaš pot, če si na prednostni cesti?
No, pa dajmo. Tukaj želiš nadaljevati pot po prednostni cesti, ki zavija levo. Boš pred zavianjem obvestil ostale o svoji nameri s smernikom, ali ne?
r3dkv1c4 ::
Ej, saj vidite, da redkvica trolla no.
Zadeve oz. pravila okrog smernika so enostavne ko pasulj, tako da brezveze zgubljati besed. Sam ga poskušam čim bolj dosledno uporabljat. Sem iz Lj in tam na Masarykovi, ga nisem še nikoli, razen v avtošili. Na križiščih zgoraj, ki so mi nepoznana, bi ga uporabil in ga uporabim 100% če nisem sam v križišču.
Mislim, da je večji problem to, da folk učijo v atvošoli da "ni treba", "je zaželjeno" itd. Razen, če je bilo to mišljeno kot pripomba inštruktorja, kako potem to vozniki v 99% počnejo.
Problem je tudi mišljenje, v katerega po večini vsi zapedemo, tudi ta, da je iz našega zornega kota vse logično in predvidevamo da je tudi drugim udeležencem tako. Pa seveda ni nujno da je. In takrat se naprimer neuporaba smernikov v takih "logičnih situacijah" lahko maščuje. (ne pozabite na zavarovalnice ljudje )
Ni res, ne trollam, povem tako, kot je in ti polagam na dušo, da upoštevaš nasvete, ker drugače boš pač imel bolj tanko denarnico.....tako pač je.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
solatko ::
AndrejO - Če bi imel koga zadaj, bi dal smerokaz, ker se cesta nadaljuje v enosmerno in bi morda moral zavirat, da spustim kolesarja (ki se ne zaveda da seka prednosno cesto) ali pešca, če nebi bilo zadaj nikogar, smerokaza nebi dal.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
brez opozorila nekomu sekati pot
Od kje ti ta informacija...daj poglej se v ogledalo in ko boš zagledal sebe, se z vso brzino zaleti z glavo vanj.
Pa ti vseeno ne bo nič pomagalo, da se zbistriš.
Kje komu sekaš pot, če si na prednostni cesti?
No, pa dajmo. Tukaj želiš nadaljevati pot po prednostni cesti, ki zavija levo. Boš pred zavianjem obvestil ostale o svoji nameri s smernikom, ali ne?
Komu sekaš pot?
@AndrejO Pa še vedno nisi dal odgovora na situacijo, ki sem ti jo opisal?
Vedno želiš obrnit besede, da bi postal junak, pa čeprav veš, da si v določenih primerih v zmoti.....o ti ti ti lump ti.
Pač žal v prometu ne bo šlo po tvoji logiki.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
BlaY0 ::
Seveda, z veseljem.
42. člen
(sprememba smeri in premiki z vozilom)
(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.
(2) Pri spremembi smeri vožnje mora voznik svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati z utripalkami. Voznik vozila, ki nima utripalk, nakaže namero z vodoravno odročeno roko.
(3) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
(4) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
Jaz tudi pravim da ti v primeru Šmartinska -> Masarykova ni potrebno dati žmigavca, saj če slediš talnim označbam, dejansko ne spremeniš smeri. Azimut se ti res da spreminja, vendar si še vedno na istem voznem pasu in imaš na njem tudi namen ostati. Črta na sredini te lepo usmerja po zaviti cesti "naravnost" (isto kot iz Trente na Vršič). Znak obvezne smeri je v tem primeru irelevanten kar se nakazovanja smeri tiče. Voziš se enostavno po enem in istem voznem pasu v eni in edini dovoljeni smeri.
r3dkv1c4 ::
Še ko prehitevaš bi moral dat smernik za _vrnitev_ na svoj pas (pa tega skoraj nihče v praksi ne preverja, še manj pa počne). Kle bi pa eni kar zavijal brez smernikov. Ker so, seveda, ostali udeleženci v prometu jasnovidni.
Tudi to je narobe.
Če se to dogaja na cesti z več pasovi, ki potekajo v smeri vožnje, ja.
Če pa se to dogaja na cesti z dvosmernim prometo, pa je potrebno imet smernik vključen do zaključka prehitevanja oz. dokler se ne vrneš na svoj vozni pas.
@Pithlit: Ko prihitevaš na avtocesti in cesti rezervirani za motorna vozila ja. Ko pa se pri prehitevanju vračaš na svoj pas na navadni cesti pa ne. To je novo.
Tu ni nič novega
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
WarpedGone ::
bi ga uporabil in ga uporabim 100% če nisem sam v križišču.
Šur. Ta "ga uporabim" v praksi pomeni da sočasno ko začneš vrtet volan butneš še ob palčko.
Tko, si uporabil smernik in si kao čist in pravičen in obvladaš in vse.
Not.
S smernikom si povedu le to, kar si povedal že s premikanjem avtomobila ki je začel spreminjat smer v momentu ko si začel vrtet volan.
Pravilna uporaba smernika zahteva vklop tri sekunde pred manevrom.
Še nisem opazil junaka ki bi smernik vklopil 3 sekunde predno je začel spreminjat smer, pa mam pod pasom svojih 300k prevoženih km.
Kje se skrivate da vas na cesti ni opazit, vsi ki tako pravilno in vestno uporabljate smernike?
Da se ne spuščamo v geografsko realnost, kjer niso redke situacije, ko sploh ni dovolj prostora za smiselno uporabo smernika.
Izvoz iz majhnih rondojev je sploh biser. Veliko si povedal s smernikom, ko si že sredi prehoda za pešce ...
Zbogom in hvala za vse ribe
solatko ::
WarpedOne - Mene so učili, da daš smernik malo prej, predno nameravaš zmanjševati hitrost (redko lahko zapustiš glavno cesto s polno hitrostjo).
Je pa res, kar opažam tudi sam, da večina daje smernike takrat, ko že zavija, čeprav hitrost zniža že prej. Predvsem pa je to moteče na AC, ko začne folk zmanjševati hitrost par sto metrov od odcepa, oziroma pasu, ki omogoča zaviranje zaradi zapustitve AC.
Je nerodno, če je prehitevalni pas zaseden, če tisti pred teboj naenkrat, brez razloga zniža iz 130 na 80 ali še manj, potem pa da smerokaz, ko je s pol vozila že na pasu za odhod.
Je pa res, kar opažam tudi sam, da večina daje smernike takrat, ko že zavija, čeprav hitrost zniža že prej. Predvsem pa je to moteče na AC, ko začne folk zmanjševati hitrost par sto metrov od odcepa, oziroma pasu, ki omogoča zaviranje zaradi zapustitve AC.
Je nerodno, če je prehitevalni pas zaseden, če tisti pred teboj naenkrat, brez razloga zniža iz 130 na 80 ali še manj, potem pa da smerokaz, ko je s pol vozila že na pasu za odhod.
Delo krepa človeka
AndrejO ::
brez opozorila nekomu sekati pot
Od kje ti ta informacija...daj poglej se v ogledalo in ko boš zagledal sebe, se z vso brzino zaleti z glavo vanj.
Pa ti vseeno ne bo nič pomagalo, da se zbistriš.
Kje komu sekaš pot, če si na prednostni cesti?
No, pa dajmo. Tukaj želiš nadaljevati pot po prednostni cesti, ki zavija levo. Boš pred zavianjem obvestil ostale o svoji nameri s smernikom, ali ne?
Komu sekaš pot?
Ne ti meni sedaj "komu sekaš pot". Prihajaš v križišče. Veš kam želiš iti. Imaš cca. 2s časa, da se odločiš za smernik. Da, ne. Gremo, gremo. Kaj je sedaj to? Boš parkiral in malo razmišljal o problemu, ali boš vozil?
@AndrejO Pa še vedno nisi dal odgovora na situacijo, ki sem ti jo opisal?
Premalo podatkov. Nisi navedel ne razdalj, ne hitrosti, oboje pa vpliva na končno določitev krivde.
Vedno želiš obrnit besede, da bi postal junak, pa čeprav veš, da si v določenih primerih v zmoti.....o ti ti ti lump ti.
Nič mi ni potrebno obračati. Za razliko od tebe se ne ukvarjam s filozofijo prometne (ne)ureditve, temveč s tem, da bodo drugi vedeli kam sem se namenil iti. Bog, država in Ford so mi v vozilo namestili napravo, ki je temu namenjena, in ne boljim se je uporabiti.
Pač žal v prometu ne bo šlo po tvoji logiki.
Logika na srečo ni moja, ampak je kar lepo v ZPrCP zapisana. Samo nekateri iz nje delate doktorate.
Še ko prehitevaš bi moral dat smernik za _vrnitev_ na svoj pas (pa tega skoraj nihče v praksi ne preverja, še manj pa počne). Kle bi pa eni kar zavijal brez smernikov. Ker so, seveda, ostali udeleženci v prometu jasnovidni.
Tudi to je narobe.
Če se to dogaja na cesti z več pasovi, ki potekajo v smeri vožnje, ja.
Če pa se to dogaja na cesti z dvosmernim prometo, pa je potrebno imet smernik vključen do zaključka prehitevanja oz. dokler se ne vrneš na svoj vozni pas.
Ali boš uspel najti in citirati to izjemo, če že prejšnje nisi našel.
Moj citat je še vedno tam in takšen, kjer je bil: ob vsaki menjavi pasu, ob vsaki spremembi smeri vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
AndrejO ::
WarpedGone je izjavil:
Kje se skrivate da vas na cesti ni opazit, vsi ki tako pravilno in vestno uporabljate smernike?
Mah, včasih se opazimo na parkingu. S smernikom, seveda. :p
WarpedGone je izjavil:
Da se ne spuščamo v geografsko realnost, kjer niso redke situacije, ko sploh ni dovolj prostora za smiselno uporabo smernika.
O, ja. Geografske realnosti so carske. Ko se že ravno sprehajamo po ljubljanski Šmartinki gor in dol, tale je tista, ki me vedno spravlja v nelagodje, če želim nadaljevati na Šmartinko.
r3dkv1c4 ::
Ne ti meni sedaj "komu sekaš pot". Prihajaš v križišče. Veš kam želiš iti. Imaš cca. 2s časa, da se odločiš za smernik. Da, ne. Gremo, gremo. Kaj je sedaj to? Boš parkiral in malo razmišljal o problemu, ali boš vozil?
A se ti delaš norca al si res tok zabit?
Povej mi kakšna je ulica, če greš naravnost?
In povej mi komu sekaš pot?
Očitno si še funkcionalno nepismen.
Premalo podatkov. Nisi navedel ne razdalj, ne hitrosti, oboje pa vpliva na končno določitev krivde.
Ja očitno si res zabit, če v opisanem ne vidiš krivde.
Ali boš uspel najti in citirati to izjemo, če že prejšnje nisi našel.
Moj citat je še vedno tam in takšen, kjer je bil: ob vsaki menjavi pasu, ob vsaki spremembi smeri vožnje.
A zdaj smo že na avtocesti, da pasove menjamo.....ti pa res nikoli ne priznaš zmote.
In ja v tvojem citatu je še vedno vse pravilno, dejstvo ostaja isto, da ga ti narobe razumeš in dokazuješ svoj idiotizem.
Premalo podatkov. Nisi navedel ne razdalj, ne hitrosti, oboje pa vpliva na končno določitev krivde.
Žal si spet v zmoti, samo ena in zgolj samo ena stvar je določila krivdo.
Še vedno pa nisi odgovoril na vprašanje in utemeljil svojega odgovora.
Tipično za ljudi tvojega kova, vedno želite sebe izpostavit, kot superiorne junake, pa čeprav nimate prav.
Mogoče sem res pozabil pri opisu nesreče na barvo las voznikov, konfekcijske št. spodnjega perila voznikov,.....
se ti globoko opravičujem...bom poizkusil naslednjič.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
solatko ::
Najprej moraš definirat, kaj je sprememba smeri - na podanem ovinku Šmartinske, smeri vožnje ne spremeniš, je le skoraj 90° stopinjski ovinek, tako za tem, pa se vozni pas razširi v dva - zavijanje na Njegoševo in vožnja naravnost. Kje vidš ti potrebo po smerokazu, mi ni jasno, saj potem je moja navedba zgoraj, da je potrebno v vsakem ovinku dat smerokaz, pravilna.
Če tebi prometni znak ukazuje, kaj lahko storiš, to ni sprememba smeri, tudi če je križišče.
Pred podanim ovinkom na Šmartinski je križišče z Bolgarsko v katerem je velikokrat ob konicah, promet usmerjal policist. Ko sem zavijal levo, sem dal smerokaz za levi pas, po navadi se je izklopil in nikoli ga nisem ponovno vklopil. Mimo policista sem zapeljal brez, saj je on pokazal kam smem.
Kadar ni bilo uradne osebe, sem po navadi smerokaz vklopil, zato, da me je kakšen spustil, največkrat pa so to križišče kar zaprli, da so počakali odprtje semaforja z Vilharjevo in Topniško.
AndrejO - Ko že omenjaš to križišče pri Hoferju - večina jih sploh ne ve, kako pravilno peljati na Šmartinsko in najdeš paciente (zelo pogosto), ki tja zapeljejo iz pasu za obvezno desno.
Pravilno je, da daš smernik po prehodu za pešce in zapelješ na Šmartinko iz pasu, ki dovoljuje vožnjo naravnost in zavijanje levo.
V tem križišču minimalno spremeniš smer vožnje, pa moraš vseeno dati smerokaz, kar je pa za večino nedoumljivo.
Če tebi prometni znak ukazuje, kaj lahko storiš, to ni sprememba smeri, tudi če je križišče.
Pred podanim ovinkom na Šmartinski je križišče z Bolgarsko v katerem je velikokrat ob konicah, promet usmerjal policist. Ko sem zavijal levo, sem dal smerokaz za levi pas, po navadi se je izklopil in nikoli ga nisem ponovno vklopil. Mimo policista sem zapeljal brez, saj je on pokazal kam smem.
Kadar ni bilo uradne osebe, sem po navadi smerokaz vklopil, zato, da me je kakšen spustil, največkrat pa so to križišče kar zaprli, da so počakali odprtje semaforja z Vilharjevo in Topniško.
AndrejO - Ko že omenjaš to križišče pri Hoferju - večina jih sploh ne ve, kako pravilno peljati na Šmartinsko in najdeš paciente (zelo pogosto), ki tja zapeljejo iz pasu za obvezno desno.
Pravilno je, da daš smernik po prehodu za pešce in zapelješ na Šmartinko iz pasu, ki dovoljuje vožnjo naravnost in zavijanje levo.
V tem križišču minimalno spremeniš smer vožnje, pa moraš vseeno dati smerokaz, kar je pa za večino nedoumljivo.
Delo krepa človeka
BlaY0 ::
Je nerodno, če je prehitevalni pas zaseden, če tisti pred teboj naenkrat, brez razloga zniža iz 130 na 80 ali še manj, potem pa da smerokaz, ko je s pol vozila že na pasu za odhod.
Na voznem pasu itak nimaš kaj bremzat če misliš zapustit AC, že to je big fail. Ampak to folk dandanes počne precej... ko misli zapustit AC bremza na voznem pasu do 60 km/h, in ko prihaja na AC se vključuje na vozni pas s 60 km/h (po možnosti brez žmigavca in s telefonom v roki). Skratka face the reality
AndrejO ::
Najprej moraš definirat, kaj je sprememba smeri - na podanem ovinku Šmartinske, smeri vožnje ne spremeniš, je le skoraj 90° stopinjski ovinek, tako za tem, pa se vozni pas razširi v dva - zavijanje na Njegoševo in vožnja naravnost. Kje vidš ti potrebo po smerokazu, mi ni jasno, saj potem je moja navedba zgoraj, da je potrebno v vsakem ovinku dat smerokaz, pravilna.
Hm. To bo najlažje razčistiti, če mi daš primer, kjer pride do spremembe smeri in potem povedati zakaj primer predstavlja "spremembo smeri".
Če tebi prometni znak ukazuje, kaj lahko storiš, to ni sprememba smeri, tudi če je križišče.
Hm. Torej znak, ki se mu v pravilniku dobesedno reče "obvezna smer" in kaže desno namesto naravnost (ker obstaja tudi varianta za naravnost II-45), ne pomeni spremembe smeri. Torej, če ne greš naravnost, to ni sprememba smeri. Če zavijaš desno, pa to tudi ni sprememba smeri.
Kaj potem sploh je sprememba smeri?
AndrejO - Ko že omenjaš to križišče pri Hoferju - večina jih sploh ne ve, kako pravilno peljati na Šmartinsko in najdeš paciente (zelo pogosto), ki tja zapeljejo iz pasu za obvezno desno.
Da. Resnici na ljubo bi pomagala informativna tabla, ker je samo s tablo za razvrstitev težko opisati situacijo.
Pravilno je, da daš smernik po prehodu za pešce in zapelješ na Šmartinko iz pasu, ki dovoljuje vožnjo naravnost in zavijanje levo.
V tem križišču minimalno spremeniš smer vožnje, pa moraš vseeno dati smerokaz, kar je pa za večino nedoumljivo.
No, če bi čisto strogo sledil tvojo dosedanjo razlaggo, potem smernika za na Šmartinko sploh ne bi rabil, ker grem itak ali ravno, ali desno in nikomur ne sekam poti. Razen, če si tudi ti nenadoma "preklopil" na prednosntne in neprednostne ceste, ki niso pri uporabi smernikov nikjer omenjene.
No, jaz smernik še vedno dam in to točno tako, kot si opisal.
BlaY0 ::
Hm. Torej znak, ki se mu v pravilniku dobesedno reče "obvezna smer" in kaže desno namesto naravnost (ker obstaja tudi varianta za naravnost II-45), ne pomeni spremembe smeri. Torej, če ne greš naravnost, to ni sprememba smeri. Če zavijaš desno, pa to tudi ni sprememba smeri.
Saj nisi spremenil smeri, samo držal si se obvezne smeri. Zakaj torej blinker? Naravnost ne smeš ker cesta (pas) pač zavija desno. Glej moj predpredzadnji post.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
AndrejO ::
Ne ti meni sedaj "komu sekaš pot". Prihajaš v križišče. Veš kam želiš iti. Imaš cca. 2s časa, da se odločiš za smernik. Da, ne. Gremo, gremo. Kaj je sedaj to? Boš parkiral in malo razmišljal o problemu, ali boš vozil?
A se ti delaš norca al si res tok zabit?
Povej mi kakšna je ulica, če greš naravnost?
In povej mi komu sekaš pot?
Očitno si še funkcionalno nepismen.
Še vedno nisi odgovoril. Smernik: da/ne? Predstavljaj si, da si na izpitni vožnji.
Če si tako zelo in popolnoma prepričan v svoj prav, zakaj ti je potem težko reči "da" ali pa "ne".
Premalo podatkov. Nisi navedel ne razdalj, ne hitrosti, oboje pa vpliva na končno določitev krivde.
Ja očitno si res zabit, če v opisanem ne vidiš krivde.
Povedal sem kaj točno manjka, preden rečem karkoli drugega.
A zdaj smo že na avtocesti, da pasove menjamo.....ti pa res nikoli ne priznaš zmote.
Ja, kaj naj sedaj. Jype in motoristi lahko prehitevajo, ne da bi zapeljali na nasprotni pas, nisem si pa mislil, da to lahko storiš tudi z navadnim avtom, da se ti ne bi bilo potrebno vračati nazaj na pas, kjer si začel.
Imaš morda kje posnetek takšnega manevra, da si ga pobliže pogledam? Ker bi resnično rad videl kako izgleda to prehitevanje brez menjave pasu.
fosil ::
A ni bolj enostavno dat smernik, kot pa v vsakem križišču razmišljat ali bi, ali ne bi, ali je prednostna ali ni prednostna, ali me kdo vidi ali ne vidi, ali je v bližini kak policaj, ali ga ni...
Ob tem se spomnim na tiste državne uradnike, ki 10x več energije porabijo za to, da utemeljijo zakaj za neko zadevo niso pristojni, kot pa bi jo, če bi tisto zadevo kar naredili.
Kar se pravil tiče pa dvoma ni, smernik moraš dat vedno.
Ob tem se spomnim na tiste državne uradnike, ki 10x več energije porabijo za to, da utemeljijo zakaj za neko zadevo niso pristojni, kot pa bi jo, če bi tisto zadevo kar naredili.
Kar se pravil tiče pa dvoma ni, smernik moraš dat vedno.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
AndrejO ::
Hm. Torej znak, ki se mu v pravilniku dobesedno reče "obvezna smer" in kaže desno namesto naravnost (ker obstaja tudi varianta za naravnost II-45), ne pomeni spremembe smeri. Torej, če ne greš naravnost, to ni sprememba smeri. Če zavijaš desno, pa to tudi ni sprememba smeri.
Saj nisi spremenil smeri, samo držal si se obvezne smeri. Zakaj torej blinker? Naravnost ne smeš ker cesta (pas) pač zavija desno.
Kakšna je razlika med "spremembo smeri" in "ker cesta pač zavija desno".
Meni osebno je to opisano z znakom IV-13, kjer opis izrecno vsebuje tole: "dopolnilna tabla IV-13, ki vozniku na prednostni cesti pojasnjuje, kam poteka prednostna cesta, če ta ne poteka naravnost, ..."
Obvezna smer še dodatno pojasnjuje, da bom smer spremenil, ker očitno ne bom šel naravnost. Bolje od tega resnično ne morem, lahko pa pokažem na napako v vašem sklepanju, če mi pokažete kaj za vas dejansko je "sprememba smeri".
BlaY0 ::
A ni bolj enostavno dat smernik, kot pa v vsakem križišču razmišljat ali bi, ali ne bi, ali je prednostna ali ni prednostna...
Ko grem iz Trente na Vršič je polno odcepov ravno na serpentinah. A daješ žmigouc potem preventivno na vsaki serpentini? Jaz ga ne, ker ne spreminjam smeri, samo po ovinkasti cesti se vozim...
Meni osebno je to opisano z znakom IV-13, kjer opis izrecno vsebuje tole: "dopolnilna tabla IV-13, ki vozniku na prednostni cesti pojasnjuje, kam poteka prednostna cesta, če ta ne poteka naravnost, ..."
Ampak tukaj ni nobene prednostne ceste, tukaj je ena in edina cesta po kateri greš lahko + nasprotna pasova sta ločena s polno črto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
AndrejO ::
Meni osebno je to opisano z znakom IV-13, kjer opis izrecno vsebuje tole: "dopolnilna tabla IV-13, ki vozniku na prednostni cesti pojasnjuje, kam poteka prednostna cesta, če ta ne poteka naravnost, ..."
Ampak tukaj ni nobene prednostne ceste, tukaj je ena in edina cesta po kateri greš lahko + nasprotna pasova sta ločena s polno črto.
Zakaj pa je potem pred križiščem ta znak?
BlaY0 ::
Obvezna smer še dodatno pojasnjuje, da bom smer spremenil, ker očitno ne bom šel naravnost. Bolje od tega resnično ne morem, lahko pa pokažem na napako v vašem sklepanju, če mi pokažete kaj za vas dejansko je "sprememba smeri".
Se pravi na neki serpentini na Vršič, ki ma neko servisno cesto priklopljeno in tam stoji znak obvezna smer, kar pomeni da tja ne smeš zaviti, boš ti dal žmigouc, čeprav boš ostal na isti cesti in istem smernem pasu na katerem si že zadnjih 5 km in boš še naslednjih 5?
AndrejO ::
Obvezna smer še dodatno pojasnjuje, da bom smer spremenil, ker očitno ne bom šel naravnost. Bolje od tega resnično ne morem, lahko pa pokažem na napako v vašem sklepanju, če mi pokažete kaj za vas dejansko je "sprememba smeri".
Se pravi na neki serpentini na Vršič, ki ma neko servisno cesto priklopljeno in tam stoji znak obvezna smer, kar pomeni da tja ne smeš zaviti, boš ti dal žmigouc, čeprav boš ostal na isti cesti in istem smernem pasu na katerem si že zadnjih 5 km in boš še naslednjih 5?
Nimam odgovora na vse, imam pa odgovor na tiste primere, kjer se mi zdi signalizacija nedvoumna. Iz Šmartinke na Masarykovo se mi zdi takšen primer, ker je pred njim tabla za križišče in tista tabla mi sporoča, da bom (med drugim) spremenil smer, dodatno pa je tam tudi znak za obvezno smer desno, kar mi tudi da vedeti, da bo to sprememba smeri (sicer bi dali obvezno smer naravnost).
Čisto na pamet, ne da bi pogledal, se mi zdi, da nima nobena serpentina na Vršič takšno signalizacijo, če jo pa ima, bi pa zagotovo uporabnil smernik.
Pa še en kontra primer, kjer ne dajem smernika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
BlaY0 ::
Zakaj pa je potem pred križiščem ta znak?
Verjetno zato, ker so eni tako brlavi da rabijo 4 znake, ki ti govorijo enako. Jaz rabim v bistvu samo enega... polno črto. Drugih tu ne rabim. Z druge strani bi prav tako rabil samo dva... polno črto ter obvezno smer.
AndrejO ::
Zakaj pa je potem pred križiščem ta znak?
Verjetno zato, ker so eni tako brlavi da rabijo 4 znake, ki ti govorijo enako. Jaz rabim v bistvu samo enega... polno črto. Drugih tu ne rabim. Z druge strani bi prav tako rabil samo dva... polno črto ter obvezno smer.
Znak je tam in bodisi ga spoštuješ (torej je to sprememba smeri) ali pa ga ne spoštuješ (ker imaš svojo logiko, ki nima zveze z znaki).
Pa za primerjavo, da boš videl kako izgleda znak, ki ti sporoča, da smeri ne boš spremenil.
BlaY0 ::
Znak je tam in bodisi ga spoštuješ (torej je to sprememba smeri) ali pa ga ne spoštuješ (ker imaš svojo logiko, ki nima zveze z znaki).
Pa za primerjavo, da boš videl kako izgleda znak, ki ti sporoča, da smeri ne boš spremenil.
Se ne strinjam. Še vedno pravim da v obeh primerih ne spreminjaš smeri in voziš dalje v isti smeri. Zakaj je v drugem primeru na tleh še puščica je jasno, zato ker se vozni pas razdeli na dva in eden zavija levo drugi gre pa naravnost. Na Masarykovi ni dveh pasov in ne rabiš ekstra na tleh malat puščice ki med drugim ne bi spremenila nič, četudi bi bila ukrivljena. Po tvoje bi torej v drugem primeru moral dati žmigovc, če bi vozil po Šmartinki v smeri proti Topniški. Ampak zakaj je tam znak obvezna smer naravnost, če pa cesta blago zavija v levo? V smeri proti BTC-ju pa je znak za prednostno cesto v nasprotni smeri ga pa ni?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
AndrejO ::
Po tvoje bi torej v drugem primeru moral dati žmigovc, če bi vozil po Šmartinki v smeri proti Topniški. Ampak zakaj je tam znak obvezna smer naravnost, če pa cesta blago zavija v levo?
Zato, ker tam dejansko šteje, da gre Šmartinka naravnost. Kar vsaj v mojih očeh dodatno potrdi razliko med "je sprememba smeri" iz Šmartinke na Masarykovo in "ni sprememba smeri" za tvoj primer. Če zavijam "naravnost po cesti" z znakom obvezne smeri naravnost, potem je to zagotovo nekaj drugega, kot pa če zavijam desno z znakom obvezne smeri desno.
In ja, strinjam se, da je glupo in živ krst pri zavijanju na Masarykovo ne bo nikoli nikogar ustavljal in delil kazni za prekršek, ki nikogar ne ogroža in, ki ga počne 99% vseh, ki se peljejo skozi tisto križišče. Ampak, če nekdo vpraša "kaj je pravilno", potem mislim, da je skladno s predpisi edino to, da se smernik uporabi.
BlaY0 ::
Ne vem če bova prišla skupaj. Znak obvezna smer de facto ne pomeni da moraš pri njem dat žmigavec, pa naj bo to puščica levo/desno/naravnost ali pod kotom. Jaz zgolj pravim da v primeru Šmartinska -> Masarykove ne spreminjaš smeri vožnje, saj je nimaš kam. Ampak to je samo moje mnenje.
AndrejO ::
Pa še solatku sem dolžen odgovore:
#1: da
#2: da
#3: ne
#4: ne
Razlog za obnašanje domačinov je to, da sta se #1 in #2 od nekdaj štela za "križišče", #3 in #4 pa se v glavah domačinov še danes štejeta zgolj kot ovinek.
Takšna opažanja so me utrdila v prepričanju, da je najbolje strogo slediti vsem predpisom, ker je to edino predvidljivo ravnanje (domačini so že navajeni "padalcev", ki ne poznajo domače scene), pri čemer zelo pazim, da se pri temu ne prekršim preko 4. čl. ZPrCP: ne ogorožaj in ne oviraj.
Pa še redkvici lahko odgovorim: hitrost in oddaljenost sta pomembni zato, ker bi samo največji idiot zapeljal pred vozilo za katerega se kaže, da do odcepa ne bo zmanjšalo hitrosti do te mere, da bo lahko normalno zavilo. To je pomemben podatek, ker v primeru nesreče ne bo štelo zgolj to, če je voznik na prednostni cesti imel smernik, temveč tudi to, da voznik na neprednostni cesti (ali pa kjerkoli drugje) ne sme izvesti premika vozila, če bi s tem ogrozil sebe ali koga drugega.
Če sta hitrost in razdalja primerni, pa vozniku na neprednosti cesti ni potrebno čakati in se lahko vključi na glavno cesto (levo ali desno - nepomembno), če s tem ne ovira še koga drugega. To je moje ravnanje in to je moj odgovor. Redno ga prakticiram pri vključevanju v krožišča, kjer se mi ni samo enkrat zgodilo, da je nekdo zapeljal v krožišče s smernikom, potem ga pa ni pravočasno ugasnil.
#1: da
#2: da
#3: ne
#4: ne
Razlog za obnašanje domačinov je to, da sta se #1 in #2 od nekdaj štela za "križišče", #3 in #4 pa se v glavah domačinov še danes štejeta zgolj kot ovinek.
Takšna opažanja so me utrdila v prepričanju, da je najbolje strogo slediti vsem predpisom, ker je to edino predvidljivo ravnanje (domačini so že navajeni "padalcev", ki ne poznajo domače scene), pri čemer zelo pazim, da se pri temu ne prekršim preko 4. čl. ZPrCP: ne ogorožaj in ne oviraj.
Pa še redkvici lahko odgovorim: hitrost in oddaljenost sta pomembni zato, ker bi samo največji idiot zapeljal pred vozilo za katerega se kaže, da do odcepa ne bo zmanjšalo hitrosti do te mere, da bo lahko normalno zavilo. To je pomemben podatek, ker v primeru nesreče ne bo štelo zgolj to, če je voznik na prednostni cesti imel smernik, temveč tudi to, da voznik na neprednostni cesti (ali pa kjerkoli drugje) ne sme izvesti premika vozila, če bi s tem ogrozil sebe ali koga drugega.
Če sta hitrost in razdalja primerni, pa vozniku na neprednosti cesti ni potrebno čakati in se lahko vključi na glavno cesto (levo ali desno - nepomembno), če s tem ne ovira še koga drugega. To je moje ravnanje in to je moj odgovor. Redno ga prakticiram pri vključevanju v krožišča, kjer se mi ni samo enkrat zgodilo, da je nekdo zapeljal v krožišče s smernikom, potem ga pa ni pravočasno ugasnil.
AndrejO ::
Ne vem če bova prišla skupaj. Znak obvezna smer de facto ne pomeni da moraš pri njem dat žmigavec, pa naj bo to puščica levo/desno/naravnost ali pod kotom. Jaz zgolj pravim da v primeru Šmartinska -> Masarykove ne spreminjaš smeri vožnje, saj je nimaš kam. Ampak to je samo moje mnenje.
Verjetno res ne bova prišla skupaj. Če obvezna smer "desno" in obvestilo, da prednostna cesta "spreminja smer", ne zadostijo kriteriju "sprememba smeri", ki je pogoj za "uporabiti smernik", potem imava resnično temeljno nestrinjanje za katerega ne vidim, kako ga bi presegla.
r3dkv1c4 ::
Povedal sem kaj točno manjka, preden rečem karkoli drugega.
se vidi, da ti nekaj posebnega, ker sodnik ni potreboval nič drugega razen zgoraj napisanega, kar je povsem logično.
Pa še redkvici lahko odgovorim: hitrost in oddaljenost sta pomembni zato, ker bi samo največji idiot zapeljal pred vozilo za katerega se kaže, da do odcepa ne bo zmanjšalo hitrosti do te mere, da bo lahko normalno zavilo. To je pomemben podatek, ker v primeru nesreče ne bo štelo zgolj to, če je voznik na prednostni cesti imel smernik, temveč tudi to, da voznik na neprednostni cesti (ali pa kjerkoli drugje) ne sme izvesti premika vozila, če bi s tem ogrozil sebe ali koga drugega.
Če sta hitrost in razdalja primerni, pa vozniku na neprednosti cesti ni potrebno čakati in se lahko vključi na glavno cesto
no, ni res.
Ko boš na sodišču zaradi takega primera, te bodo oni razsvetlili, ker očitno le njim verjameš.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
AndrejO ::
Pa še redkvici lahko odgovorim: hitrost in oddaljenost sta pomembni zato, ker bi samo največji idiot zapeljal pred vozilo za katerega se kaže, da do odcepa ne bo zmanjšalo hitrosti do te mere, da bo lahko normalno zavilo. To je pomemben podatek, ker v primeru nesreče ne bo štelo zgolj to, če je voznik na prednostni cesti imel smernik, temveč tudi to, da voznik na neprednostni cesti (ali pa kjerkoli drugje) ne sme izvesti premika vozila, če bi s tem ogrozil sebe ali koga drugega.
Če sta hitrost in razdalja primerni, pa vozniku na neprednosti cesti ni potrebno čakati in se lahko vključi na glavno cesto
no, ni res.
Ko boš na sodišču zaradi takega primera, te bodo oni razsvetlili, ker očitno le njim verjameš.
No, jaz sem se izjasnil, se boš še ti?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26844 (21583) | bajsibajsi |
» | Dve negotovi situacijiOddelek: Na cesti | 10100 (9632) | St235 |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 97276 (88044) | St235 |
» | Prometna nesreča - kdo je kriv? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15795 (13952) | prox |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 49816 (45769) | floyd1 |