Slo-Tech - Afera z goljufanjem pri izpustih dušikovih oksidov v Volkswagnovih dizlih dobiva nove razsežnosti. Po petkovem priznanju, da je podjetje več let goljufalo in v svoja vozila vgrajevalo programsko opremo, ki je med merjenjem emisij poskrbela za z zakonodajo skladen izpuh, pri normalnem delovanju pa zavoljo boljših zmogljivosti te prekoračila za 40-krat, se dnevi izvršnega direktorja Martina Winterkorna zdijo šteti.
Za ta petek je napovedana seja nadzornega sveta, kjer bi morali izvršnemu direktorju Winterkornu pogodbo podaljšati do leta 2018, kar se je še prejšnji četrtek zdelo le formalnost. Sedaj so analitiki prepričani, da Winterkorn stolčka ne bo obdržal. Po neuradnih informacijah naj bi do konca tedna odstopil kar sam, kot njegova zamenjava pa se omenja Matthias Müeller, izvršni direktor hčerinskega podjetja Audi. Winterkorn sicer vztraja, da ne gre nikamor. Vprašanje je, ali bo zamenjava enega človeka pomirila strasti, saj so čedalje glasnejši komentarji, da bo moral Volkswagen temeljito prevetriti svojo strukturo.
V ZDA je zanesljivo neustreznih pol milijona osebnih vozil, Volkswagen pa je priznal, da je po celem svetu prizadetih 11 milijonov vozil (z motorjem EA 189 - dvolitrski štirivaljni turbodizel). Za primerjavo povejmo, da je Volkswagen lani prodal okrog 10 milijonov vozil. V podjetju so že oblikovali 6,5 milijarde evrov rezervacij za odpravo posledic. Vsota se zdi majhna in jo lahko, to priznava tudi Volkswagen, še povečajo. Spomnimo, da je v ZDA najvišja zagrožena kazen 17 milijard evrov, a se bodo verjetno poravnali za precej nižjo vrednost, saj podjetje sodeluje z organi. Hyundai in KIA sta bila lani oglobljena v višini 270 milijonov evrov zaradi laganja o porabi vozil, še enkrat toliko pa so morali izplačati kot odškodnino kupcem 1,2 milijona prizadetih vozil. General Motors pa je bil zaradi varnostne pomanjkljivosti, ki je povzročila vsaj 174 smrtnih žrtev, oglobljen z 800 milijoni evrov. Volkswagen se bo torej zelo verjetno izmuznil z zneskom krepko pod milijardo dolarjev. K temu je treba dodati še stroške vpoklica in sanacije 11 milijonov vozil, ki bodo po zelo konzervativnih ocenah znašali vsaj dve milijardi evrov. Napovedujejo se tudi civilne tožbe kupcev vozil, ki bi prav tako lahko odnesle kakšno milijardo. Volkswagnu se obeta tudi evropska preiskava, saj je zelo verjetno, da so izpuste presegali tudi v EU.
Investitorji niso navdušeni nad dogajanjem, zato je tudi danes delnica Volkswagna nadaljevala padanje. Izgubila je še dodatnih 16 odstotkov in je že tretjino niže kot pred razkritjem. Posledice bodo utrpeli tudi ostali proizvajalci. Tudi delnice BMW-ja so v teh dneh izgubile osem odstotkov, Daimlerjeve pa približno sedem. Ameriška okoljska agencija (EPA) je sporočila, da bodo preiskali tudi dizle ostalih proizvajalcev, ali morebiti tudi njihovi izpuhi presegajo normative. Preiskava bo tudi v EU, čeprav Volkswagen zatrjuje, da vozila s standardom Euro 6 ne kršijo predpisov. Tudi v Južni Koreji so napovedali preiskavo, saj je tam 4000-5000 problematičnih vozil. Na Kitajskem Volkswgen prodajal bencinske verzije vozil, prav tako na Japonskem. V ZDA je Volkswagen ustavil prodajo problematičnih vozil. EPA je napovedala, da tudi modeli 2016 ne bodo dobili okoljevarstvenega dovoljenja, torej ne bodo mogli prodajati niti teh.
Največji osmoljenec afere je poleg Volkswagna celotna dizelska industrija z BMW-jem na čelu. Dizli so izjemno priljubljeni v EU, medtem ko se v ZDA nočejo in nočejo prijeti. Volkswagen si je z njimi prizadeval prodreti tudi tja, a bo po tej aferi to praktično nemogoče. Največ bodo bržkone pridobili vzhodnoazijski avtomobili z bencinskimi motorji. Dolgoročno pa se utegne električni avtomobil izkazati kot zmagovalec.
Novice » Tožbe » Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil
Jeronimo ::
Skoraj ne verjamem, da je bilo tole "ponesreči" vse skupaj.
Da bi tako kockali z usodo zaradi parih kilovatov in navora? Možnost, da tole z leti ne bi nekdo odkril je ničelna.
Bolj se mi dozdeva, da so si samo nastavili tole mino ... zdaj nekje opcije z delnicami menjajo predale in ostale malverzacije. Potem bodo omilili zadevo, ljudje bodo pozabili in delnice bodo šle nazaj gor.
LP
J.
Da bi tako kockali z usodo zaradi parih kilovatov in navora? Možnost, da tole z leti ne bi nekdo odkril je ničelna.
Bolj se mi dozdeva, da so si samo nastavili tole mino ... zdaj nekje opcije z delnicami menjajo predale in ostale malverzacije. Potem bodo omilili zadevo, ljudje bodo pozabili in delnice bodo šle nazaj gor.
LP
J.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!
Preko vode do slobode!
Unknown_001 ::
Ampak men se zdi prav idiotsko. Pol američanov (na uč rečeno) ima doma vsaj 2 kamiona z velikim motorjem pod haubo. Pod 3.0 to ga njih sploh avto ni. In potem cel hajooooooo zarad VW. Saj ne rečem, goljufanja ne podpiram ampak mislim da je tu v ozadju bolj na udaru scena domače proti uvozu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Zheegec ::
http://theicct.org/sites/default/files/...
Stran 44, figure 20. Noben od testiranih avtov ne ustreza EURO6.
Stran 44, figure 20. Noben od testiranih avtov ne ustreza EURO6.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Trololololol ::
Skoraj ne verjamem, da je bilo tole "ponesreči" vse skupaj.
Da bi tako kockali z usodo zaradi parih kilovatov in navora? Možnost, da tole z leti ne bi nekdo odkril je ničelna.
Bolj se mi dozdeva, da so si samo nastavili tole mino ... zdaj nekje opcije z delnicami menjajo predale in ostale malverzacije. Potem bodo omilili zadevo, ljudje bodo pozabili in delnice bodo šle nazaj gor.
LP
J.
Program se tezko po nesreči sprogramira sam.
smihael ::
Kaj imate vsi tok proti dizlom? Za relacijske voznje so super, tudi poraba je 2-3 litre nizja kot pri bencinarjih?
Zheegec ::
Sam imam dizla. Samo če proizvajalci lažejo... Upam, da je VW edini - vsaj zaenkrat tako izgleda. 30x višje emisije NOx pomeni, da so novi VW za tvoja pljuča škodljivi podobno, kot stari VW, ki naj bi počasi šli iz prometa zaradi starosti. In se prodajajo v večjih količinah seveda. Ker je "TDI zakon".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Dr_M ::
Unknown_001 je izjavil:
Ampak men se zdi prav idiotsko. Pol američanov (na uč rečeno) ima doma vsaj 2 kamiona z velikim motorjem pod haubo. Pod 3.0 to ga njih sploh avto ni. In potem cel hajooooooo zarad VW. Saj ne rečem, goljufanja ne podpiram ampak mislim da je tu v ozadju bolj na udaru scena domače proti uvozu.
Vse kar si napisal, so blodnje. Problem je zavajanje in goljufanje, ne to, koliko kurijo ameriski avtomobili in ostala navlaka.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
krneki0001 ::
Prepovedat dizle v mestih, nehat sponzorirat dizelsko gorivo (cena proizvodnje je višja od bencina, trošarine so nižje in to bi bilo treba ukinit, trošarine enake za bencin in za dizel).
Mare2 ::
Izpuh mojga Golfa 6 2.0 so stestirali aprila na tehničnem. Pa je bilo se OK.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
SuperVeloce ::
cena proizvodnje je višja od bencina
aja? A ni ravno obratno?
pri normalnem delovanju pa zavoljo boljših zmogljivosti te prekoračila za 40-krat,
40x? Malo čudno tole vse skupaj. Ker to pomeni, da nov dizel nebi niti euro 3 standarda zdržal pri recimo NOx?!
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
Zheegec ::
Izpuh mojga Golfa 6 2.0 so stestirali aprila na tehničnem. Pa je bilo se OK.
Ravno to je fora. Program je zaznal, kdaj je na testiranju (vedno, ko je v leru ali pa zazna, da je na valjarjih) in je zmanjšal moč motorja in še par načinov, da so bili izpusti v normi. Ko se pa voziš pa seveda ne, ker bi potem imel namesto 150konjev samo še 100konjev. Preberi za kaj se sploh gre. Za goljufanje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
krneki0001 ::
SuperVeloce je izjavil:
cena proizvodnje je višja od bencina
aja? A ni ravno obratno?
pri normalnem delovanju pa zavoljo boljših zmogljivosti te prekoračila za 40-krat,
40x? Malo čudno tole vse skupaj. Ker to pomeni, da nov dizel nebi niti euro 3 standarda zdržal pri recimo NOx?!
V ZDA iamjo mejo za NOx že od leta 2006 0,031g/km (preračunano iz milj)
- LNT model (Jetta MY2009 pri nas EURO5) je presegel mejo za 15-35x = 0,465 - 1,085 g/km
- SCR model (Passat MY2015 pri nas EURO6) je presegel mejo za 5-20x = 0,155 - 0,62 g/km
EURO 5 meja je 0,180g/km kar pomeni da že stari model preseže staro EU normo 2x-6x
EURO 6 meja je 0,080g/km kar pomeni da najnovejši SCR model presežejo normo 2x-8x
SuperVeloce ::
Izpuh mojga Golfa 6 2.0 so stestirali aprila na tehničnem. Pa je bilo se OK.
Ravno to je fora. Program je zaznal, kdaj je na testiranju (vedno, ko je v leru ali pa zazna, da je na valjarjih) in je zmanjšal moč motorja in še par načinov, da so bili izpusti v normi. Ko se pa voziš pa seveda ne, ker bi potem imel namesto 150konjev samo še 100konjev. Preberi za kaj se sploh gre. Za goljufanje.
To bi ubistvu šlo ja, če abs senzor ne zazna obračanja zadnjih koles, je avto verjetno na valjarjih.
@nebivedu, torej bi tudi pri nas Jetta in celo Passat euro 6 pogrnat še euro 3 teste (če se prav spomnem je bilo 500g/km).
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
dronyx ::
Ravno to je fora. Program je zaznal, kdaj je na testiranju (vedno, ko je v leru ali pa zazna, da je na valjarjih) in je zmanjšal moč motorja in še par načinov, da so bili izpusti v normi. Ko se pa voziš pa seveda ne, ker bi potem imel namesto 150konjev samo še 100konjev. Preberi za kaj se sploh gre. Za goljufanje.
Jaz ne štekam kako je sploh možno, da ob vseh teh agencijah in raznih avto moto revijah ni šel nihče testirat emisij med vožnjo, kjer bi se hitro pokazalo, da so testi prirejeni?
Oberyn ::
Vedel sem, da bodo represalije, ko se je Evropa začela vtikati v plačevanje oziroma neplačevanje davkov velikih ameriških korporacij ala Google, Facebook, Amazon. Saj se spomnite, 0,02% davka na dobiček za poslovanje v Evropi, ali kako je že bilo? Evo, imperij vrača udarec. Imperij pravi, če vi serjete po našem dvorišču, bomo pa še mi po vašem. Da se taka reč ne bi vedela v pravih krogih že od vedno, tega ne bom verjel. Prepričan sem, da proizvajalci vse konkurenčne modele razstavijo na prafaktorje, krmilno programje pa analizirajo do zadnjega bita, da bi lahko sami prišli ven s podobnimi ali boljšimi rešitvami. Cela reč mi smrdi, pa ne po smejalnem plinu. Aja, pa jaz imam točno ta pravga passata iz te zgodbe. Si že pulim lase. Not.
dexterboy ::
Če so se šli vrivat k amerom z dizli, zakaj niso naredili V8 dizla s petimi litri in orto navora, za začetek? Dokažejo, da dizel "bolj sisne" in manj pokuri. Potlej bi pa sčasoma zmanjševali kubaturo, konje, porabo, emisijo...
Uletet kčez lužo with magic pill, ki vse čudežno ozdravi, pa ni made in america, je skoraj kopanje lastnega groba. Nacija, where our is the best in rest is lost at less, pa ni ravno... kaj že tukaj gre?
Pa skoraj NE VERJAMEM, da bi bil VW edini v tem loncu. Danes motorjev ne izdeluje vsak zase, ampak je ponavadi pod motornim pokrovom isti mlinček v več znamkah z minimalnimi spremembami. Nisem pa šel gledat, kje vse je ta motor vgrajen....
Uletet kčez lužo with magic pill, ki vse čudežno ozdravi, pa ni made in america, je skoraj kopanje lastnega groba. Nacija, where our is the best in rest is lost at less, pa ni ravno... kaj že tukaj gre?
Pa skoraj NE VERJAMEM, da bi bil VW edini v tem loncu. Danes motorjev ne izdeluje vsak zase, ampak je ponavadi pod motornim pokrovom isti mlinček v več znamkah z minimalnimi spremembami. Nisem pa šel gledat, kje vse je ta motor vgrajen....
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Arctander ::
Prepričan sem, da proizvajalci vse konkurenčne modele razstavijo na prafaktorje, krmilno programje pa analizirajo do zadnjega bita, da bi lahko sami prišli ven s podobnimi ali boljšimi rešitvami. Cela reč mi smrdi, pa ne po smejalnem plinu.
Tole. Sicer obsojam vw, da se gre takšne podle igre, ampak nekako se mi zdi, da je nemogoče, da konkurenca ne bi vedela za to. Pa so bili tiho, ker imajo verjetno tudi sami maslo na glavi.
Utk ::
Izpuh mojga Golfa 6 2.0 so stestirali aprila na tehničnem. Pa je bilo se OK.
Ravno to je fora. Program je zaznal, kdaj je na testiranju (vedno, ko je v leru ali pa zazna, da je na valjarjih) in je zmanjšal moč motorja in še par načinov, da so bili izpusti v normi. Ko se pa voziš pa seveda ne, ker bi potem imel namesto 150konjev samo še 100konjev. Preberi za kaj se sploh gre. Za goljufanje.
Ni to fora, na tehničnem se NOx sploh ne merijo. Se pa verjetno bojo začeli ko se ta afera razreši, ker to ne gre več nikamur. Tudi če VW ne bi goljufal, kdo garantira, da so plini po 10 letih še zmeraj enaki kot pri novem avtu.
Ampak men se zdi prav idiotsko. Pol američanov (na uč rečeno) ima doma vsaj 2 kamiona z velikim motorjem pod haubo. Pod 3.0 to ga njih sploh avto ni. In potem cel hajooooooo zarad VW. Saj ne rečem, goljufanja ne podpiram ampak mislim da je tu v ozadju bolj na udaru scena domače proti uvozu
Idiotsko je, da odrasel človek ne razume velikostnih razredov. Kamion s 3,0 bencinarjem ima trikrat takšno porabo in izpuhe kot nek 1,2 clio. Prav. Euro 5 pa za dizle dovoljuje točno trikrat več NOx kot za bencinarje. S tem, da NA bencinarji v resnici NOx sploh ne ustvarjajo. VW pa v resnici ustvari 40x več tega sranja kot bi smel. Razumeš? To je tudi 40x več od 3,0 bencinarja, tudi če je ta DI, in tudi če je čisto na zgornji meji standarda.
Mare2 ::
Ko se pa voziš pa seveda ne, ker bi potem imel namesto 150konjev samo še 100konjev.
Obstaja možnost, da ne bom smel več spuščat emisij v ozračje? Se da to zrihtat?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
fikus_ ::
Prav je da so jim stopili na prste. Javno znana skrivnost je, da imajo praktični vsi proizvajalci vozil npr. test porabe goriva prilagojen za čim manjšo porabo. Tako da za izpuste ni problem prirediti elektroniko.
Malo pa vseeno sumim na lobiranje US avtomobilske industrije, da omeji konkurenco. Pred leti (okrog 2008/09) so se npr spravili na Toyoto in njihov kiks s pedali za pospeševanje. V glavnem na koncu bodo zaščitili svoje interese.
Malo pa vseeno sumim na lobiranje US avtomobilske industrije, da omeji konkurenco. Pred leti (okrog 2008/09) so se npr spravili na Toyoto in njihov kiks s pedali za pospeševanje. V glavnem na koncu bodo zaščitili svoje interese.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Utk ::
Malo pa vseeno sumim na lobiranje US avtomobilske industrije, da omeji konkurenco.
Sej dizel so tudi v Evropi podpirali, da so omejili konkurenco. Japonci si samo zarad Evrope težko privoščijo razvoj dizlov, ker imajo majhen delež. Potem vseeno naredijo enega ali pa dva, ampak ne moreš to primerjat s celo linijo, ki jo ima vsaka evropska znamka. 20 let nazaj so imeli korejci in japonci približno tak tržni delež kot danes. Če bi bli pogoji izenačeni, bi ga imeli sigurno več, verjetno tam nekje kot v ZDA.
andrejus ::
Kaj imate vsi tok proti dizlom? Za relacijske voznje so super, tudi poraba je 2-3 litre nizja kot pri bencinarjih?
pri večjih avtih je minimalno 3 litre razlike. pri 100.0000 km je to 5.000EUR
in nižjentrošarine na dizel so zaradi tovornega transporta ne zaradintega ker sosed ima novega Passata
Malo pa vseeno sumim na lobiranje US avtomobilske industrije, da omeji konkurenco.
Sej dizel so tudi v Evropi podpirali, da so omejili konkurenco. Japonci si samo zarad Evrope težko privoščijo razvoj dizlov, ker imajo majhen delež. Potem vseeno naredijo enega ali pa dva, ampak ne moreš to primerjat s celo linijo, ki jo ima vsaka evropska znamka. 20 let nazaj so imeli korejci in japonci približno tak tržni delež kot danes. Če bi bli pogoji izenačeni, bi ga imeli sigurno več, verjetno tam nekje kot v ZDA.
lol.
cela japonska avtoindustrija si ni mogla privoščit razvojandizla za evropo al kaj?
pol je res boljše da ne prodajajo tlele.
bols da delajo priuse za hipsterje
in tonti pravi lastnik 2 japonskih dizel mašinc.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andrejus ()
VaeVictis ::
Če smo čisto realni, bi morale biti tukaj kazni zelo, zelo visoke, vsaj v rangu 5-10 milijard EUR.
Kazen v velikosti nekaj 100 milijonov ne bo preprečila in odvrnila podjetij od take pakse...
Tole je bilo načrtno goljufanje!
Ni bila napaka, ni bila slaba koda, ampak so načrtno spgroramirali kodo, da je to omogočala in so potem s tem preslepili državne organe in tudi kupce!
Krvida je edino in le na koncernu Volkswagen in naj sedaj lepo odgovarjajo, IMHO bi morali vodilni dobiti še zaporne kazni, poleg denarne, saj so to omogočali!
Kazen v velikosti nekaj 100 milijonov ne bo preprečila in odvrnila podjetij od take pakse...
Tole je bilo načrtno goljufanje!
Ni bila napaka, ni bila slaba koda, ampak so načrtno spgroramirali kodo, da je to omogočala in so potem s tem preslepili državne organe in tudi kupce!
Krvida je edino in le na koncernu Volkswagen in naj sedaj lepo odgovarjajo, IMHO bi morali vodilni dobiti še zaporne kazni, poleg denarne, saj so to omogočali!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
Utk ::
Tole. Sicer obsojam vw, da se gre takšne podle igre, ampak nekako se mi zdi, da je nemogoče, da konkurenca ne bi vedela za to. Pa so bili tiho, ker imajo verjetno tudi sami maslo na glavi.
Potem naj dobi še konkurenca po betici. Zagovarjat vw ko so sami priznali, da so zajebali, je pa že malo otročje. Nihče jih ni silil v goljufanje. In da se naredit tudi čisti dizel, samo ne moreš ga potem prodajat za 15 jurjev. V Evropi si očitno upajo vsi goljufat, ker tu jih ne bi nikoli kaznovali, ker bi morali kaznovat sami sebe, v ZDA si je pa upal samo en, in zarad njega bojo vsi kaznovani po celem svetu. Če bi se v Ameriki dalo prodajat legalne male dizle, brez skrbi, da jih bi prodajal tudi ford, gm, japonci (mazda je napovedovala in napovedovala s svojim skyactive, pa ni bilo nič - takrat so se ji ljubitelji nemcev kar lepo smejali kako so nesposobni). Brez adblu očitno ne gre, to je pa drago. Pa še tam vprašanje, če je vse "čisto".
lol.
cela japonska avtoindustrija si ni mogla privoščit razvojandizla za evropo al kaj?
pol je res boljše da ne prodajajo tlele.
bols da delajo priuse za hipsterje
in tonti pravi lastnik 2 japonskih dizel mašinc.
Poglej si kolk se proda passatov in kolk nekih accordov. Na komad je strošek pač toliko višji, da si več kot enga dizla ne morjo privoščit samo za evropo. Potem imaš pri njih manj izbire, avto je dražji, in spet ne moreš dvignit prodaje, začaran krog. Passat ima pa vsaj 5 različnih dizel mašin, ker tudi če naredi totalno sranje, ga bo raja še zmeraj kupovala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
RedDrake ::
Fallout bo verjetno konkreten.
Tole je znano že več kot eno leto!
Ker je nemški članek, imajo vsa nemška vozila prikladno zelo nizke prekoračitve. Če se gleda nekatere druge vire in malo povpreči, se pride do zaključkov, da noben dizel brez kakega AdBlue ni v skladu z EURO5 ali EURO6.
Torej je ali standard brez veze, ali pa bo v Evropi v kratkem par deset milijonov avtomobilskih nepremičnin.
Tole je znano že več kot eno leto!
Ker je nemški članek, imajo vsa nemška vozila prikladno zelo nizke prekoračitve. Če se gleda nekatere druge vire in malo povpreči, se pride do zaključkov, da noben dizel brez kakega AdBlue ni v skladu z EURO5 ali EURO6.
Torej je ali standard brez veze, ali pa bo v Evropi v kratkem par deset milijonov avtomobilskih nepremičnin.
andrejus ::
poleg tega američani ne marajo goljufov.
tukaj govorimo o naklepu vw
@utk: kaj pa če druge stvari motijo evropske kupce pri recimo mazdini in hondi.
recimo to da so servisi 3x dražji kot pri vw in oplu ali to da je olje za v mazdo alinaccorda 3x dražje kot za passata.
ali to da na mazdo ne moreš pripet zadaj nosilce za kolesa ali pa da ima mazda prostora zadaj kot cliokaravan ipd
edit: to govorim iz lastnihbizkušenj, žal. in očitno pri avtih velja ljudska modrost. da če nimaš denarja za mb bmw ali audi ti ostane le vw
tukaj govorimo o naklepu vw
@utk: kaj pa če druge stvari motijo evropske kupce pri recimo mazdini in hondi.
recimo to da so servisi 3x dražji kot pri vw in oplu ali to da je olje za v mazdo alinaccorda 3x dražje kot za passata.
ali to da na mazdo ne moreš pripet zadaj nosilce za kolesa ali pa da ima mazda prostora zadaj kot cliokaravan ipd
edit: to govorim iz lastnihbizkušenj, žal. in očitno pri avtih velja ljudska modrost. da če nimaš denarja za mb bmw ali audi ti ostane le vw
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andrejus ()
VaeVictis ::
poleg tega američani ne marajo goljufov.
tukaj govorimo o naklepu vw
Sedaj bi morala še evropska komisija pregeldat zadevo in nemški pravni organi in še eni dodati svoje kazni, če je bilo goljufanje tudi v Evropi in enako še na ostalih delih sveta...
Pa, da se VW in ostale multinacionalke konkretno zapomnijo, kaj lahko pričakujejo pri naklepnem goljufanju!
J.McLane ::
Pri drugih proizvajalcih je sedaj samo vprašanje kako so oni opravili z emisijskim testom, če so uporabili trike, ki niso sporni in jih metodologija testnega cikla dopušča potem se nimajo kaj bati tudi če so real world emisije 10x višje.
Sam dvomim da je to mogoče, kot kaže so največji svinjarji manjši poceni dizel motorji, ker enostavno nebi bili konkurenčni če bi v njih vgradili vse filtre kot si jih lahko privoščijo v preminum izdelkih.
Sam dvomim da je to mogoče, kot kaže so največji svinjarji manjši poceni dizel motorji, ker enostavno nebi bili konkurenčni če bi v njih vgradili vse filtre kot si jih lahko privoščijo v preminum izdelkih.
cero ::
A mislite da se znajo pri nas kaj v kratkem poceniti avtomobili od volkswagna zaradi te afere?
andrejus ::
stara mama ::
Sj ne morem vrjet, kolk diesel sovražnikov je tule gor...
Diesel sigurno ne bo izginil ;)
Še v nekaterih kosilnicah je.
Diesel sigurno ne bo izginil ;)
Še v nekaterih kosilnicah je.
RedDrake ::
Nekateri pač nimamo radi, da nas drugi zastrupljate, samo zato ker je to par sto EUR na leto ceneje.
VaeVictis ::
stara mama je izjavil:
Sj ne morem vrjet, kolk diesel sovražnikov je tule gor...
Diesel sigurno ne bo izginil ;)
Še v nekaterih kosilnicah je.
Zanimivo koliko zagovornikov načrtnega kršenja pravil je tule gor...
Utk ::
In zagovornikov kancerogenih izpuhov, samo da prišparajo evro na 100 km (tolk se realno prišpara, ostali prihranek bi lahko država pobrala na kakšen drug način).
Heavy ::
Magic1 ::
Najbolj da gremo še na osvinčen bencin, saj je ja bolši kot neosvinčen...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Utk ::
In zagovornikov kancerogenih izpuhov, samo da prišparajo evro na 100 km (tolk se realno prišpara, ostali prihranek bi lahko država pobrala na kakšen drug način).
In, ki pri prišparanem evru imajo večji navor kot bencinar z istimi konjiči
Resno, do navora preko trupel? Pa kaj ste zmešani al kaj? Kupi 5,0 bencinarja pa boš imel navora.
MyotisSI ::
Vedel sem, da bodo represalije, ko se je Evropa začela vtikati v plačevanje oziroma neplačevanje davkov velikih ameriških korporacij ala Google, Facebook, Amazon. Saj se spomnite, 0,02% davka na dobiček za poslovanje v Evropi, ali kako je že bilo? Evo, imperij vrača udarec. Imperij pravi, če vi serjete po našem dvorišču, bomo pa še mi po vašem. Da se taka reč ne bi vedela v pravih krogih že od vedno, tega ne bom verjel. Prepričan sem, da proizvajalci vse konkurenčne modele razstavijo na prafaktorje, krmilno programje pa analizirajo do zadnjega bita, da bi lahko sami prišli ven s podobnimi ali boljšimi rešitvami. Cela reč mi smrdi, pa ne po smejalnem plinu. Aja, pa jaz imam točno ta pravga passata iz te zgodbe. Si že pulim lase. Not.
Verjedtno je to res, a v tej debati brezpredmetno.
Če VW ne bi goljufal ne bi bilo težav, a ne? Kapitalno so zajebali. Tu ne gre za neko serijsko napako npr. zavor. Tu gre za zavestno in načrtno goljufijo in zato so tudi takoj priznali in VW si kazen več kot zasluži.
To je velik madež za nemško avto industrijo tudi iz vidika PR.
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)
(Federico Fellini)
...:TOMI:... ::
Glej, če bi bile trošarine poštene, ne bi bilo toliko dizlov.
Ker pa niso, zato, da avtoprevozniki ne delajo štale, potem pa je tako, kot je.
Če smo pri navoru, dizel se lahko skrije proti elektro motorju.
Za to mega korporacijo te zagrozeni zneski niso nič hudega, pac bo neka dodatna oprema namesto 4000€ doplcila 4500. Big deal.
In potem ne bodo spustili cene...
Sicer pa goljufajo vsi...
Ker pa niso, zato, da avtoprevozniki ne delajo štale, potem pa je tako, kot je.
Če smo pri navoru, dizel se lahko skrije proti elektro motorju.
Za to mega korporacijo te zagrozeni zneski niso nič hudega, pac bo neka dodatna oprema namesto 4000€ doplcila 4500. Big deal.
In potem ne bodo spustili cene...
Sicer pa goljufajo vsi...
Tomi
prix ::
In, ki pri prišparanem evru imajo večji navor kot bencinar z istimi konjiči
Resnično. Ampak se le ta konča pri 2500 rpm, dočim pri turbo-bencinarju še kar traja
Sem ravno prešel iz 1.8 TSI na 2.0 TDI in pogrešam prejšni motor. Krivulja navora in moči sta mi pri turbo-bencinarjih ugodnejši. Dodatno se mi zdi dizel precej glasnejši in surov.
No, odtehta le poraba, ki je 3 l/100km nižja.
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
J.McLane ::
Zmeraj je tako, da ima folk rad tisto česar je navajen, vsaka sprememba se takemu zdi, da je to takoj nekaj slabše. Zvok motorja je že ena taka zadeva katere jaz ne bom nikoli razumel.
noraguta ::
...:TOMI:... je izjavil:
Glej, če bi bile trošarine poštene, ne bi bilo toliko dizlov.
Ker pa niso, zato, da avtoprevozniki ne delajo štale, potem pa je tako, kot je.
Če smo pri navoru, dizel se lahko skrije proti elektro motorju.
Za to mega korporacijo te zagrozeni zneski niso nič hudega, pac bo neka dodatna oprema namesto 4000€ doplcila 4500. Big deal.
In potem ne bodo spustili cene...
Sicer pa goljufajo vsi...
As na hudih drogah. Avtoprevozniki dobijo trošarine povrnjene. Butl. Pa nared energisko učinkovit bencinar. Boš bogatejš kt bil gejtc.
Bencin je za punčke. Desc pa viz dizelco.
Pa noxi sam posebi reagirajo z metanom in prispevajo k globalnemu ohlajanju.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: mujek ()
Arctander ::
Dizla se kar tako ne bomo rešili. Če bi pri navadnih osebnih avtomobilih še šlo, kaj pa veliki enoprostorci, kombiji, pickupi? Bencin v tem segmentu nima šans.
Utk ::
Večji in dražji avti bojo imeli več filtrov, adblu, in vse te stvari bojo morali res delat, in ne bo problema, kot ga ni niti pri velikih bmwjih v ZDA.
V avtoček za 13 jurjev bojo pa težko to not spravli, niti se pri nizkih km to vse ne bo splačalo. Da je polovica cliotov dizlov, čeprav večinoma ne naredijo niti 20,000 letno pač ni normalno niti potrebno. Po mestih se pa večinoma vozijo vseeno manjši avti in ne 5 metrske limuzine.
V avtoček za 13 jurjev bojo pa težko to not spravli, niti se pri nizkih km to vse ne bo splačalo. Da je polovica cliotov dizlov, čeprav večinoma ne naredijo niti 20,000 letno pač ni normalno niti potrebno. Po mestih se pa večinoma vozijo vseeno manjši avti in ne 5 metrske limuzine.
globoko grlo ::
Fantje, nej delajo dizle, ampak popravilih, pa bo vse kul.
A mogoče kdo ve kolk je WW prišparal s to goljufijo? Če prav razumem, so motorji bolj enostavni, cenejši za izdelavo, ker jim ni potrebno dosegati standardov v real lajfu. Kolk so torej prišparal, da s ejim taka goljufija splača?
tnx
A mogoče kdo ve kolk je WW prišparal s to goljufijo? Če prav razumem, so motorji bolj enostavni, cenejši za izdelavo, ker jim ni potrebno dosegati standardov v real lajfu. Kolk so torej prišparal, da s ejim taka goljufija splača?
tnx
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Daimler se je poravnal, vodilni iz Volkswagna na zatožni klopiOddelek: Novice / Ostale najave | 5208 (2670) | Utk |
» | Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155355 (100082) | krneki0001 |
» | Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 38913 (34567) | fujtajksel |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65215 (58287) | pirlo |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77360 (63582) | stara mama |