Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015
PredatorX ::
Tukaj Kimiju fali nekih 6 metrov, da bi imel pravico delat tako kamikaza potezo. Neke 3 metre, da bi bila kolo ob kolesu (sprednje s sprednjim) ter še dodatna dva, tri metre, da bi imel polovico avta pred Bottasom, kar mu daje popolno pravico do izbire svoje linije. Da bi pridobil teh 5, 6 metrov, bi moral zavirati direktno v zavetrju Bottasa, da bi bil toliko spredaj glede na izbiro linij obeh.
Ponavljam, kamikaza hail mary poteza, ki ne sodi na seznam dirkača Formule 1, kaj šele svetovnega prvaka.
Evo dajmo malo slik, da spremenimo to predstavo, ker ne vem od kod tebi 6m. Primerjaj kako je odpeljal zavoj Bottas in kako Perez.
Že spet neke bedarije.
Tisti zavoj je drugačen, kot pa tretji ovinek kjer je Raikkonen prehiteval. Dirkalna linija je pa tudi drugačna. Nevem zakaj primerjate prehitevanja na različnih ovinkih. Dej poglej si še prestave Bottasa. Recimo Bottas je pripeljal v ovinek z 4to prestavo, če si pogledaš najhitrejši krog na kvali pa je Rosber pripeljal z 3tjo. Pustite Bottasa na miru, ker ni naredil nobene napake le nesrečo je imel, da je RAI naredil debilno potezo ter da je to debilno potezo spregledal.
Čudn, da je bil človk jezn točno z RAI se bori za 4 mesto v skupnem seštevku. Res me zanima kaj bi se zgodilo, če bi se borila za prvega v skupnem.
b3D_950 ::
Bottas bi se lahko rešil, če bi malo gledal kaj se dogaja za njim, tako sta šla pa oba direktno v tisti košček ovinka. Raikkonena bi verjetno odneslo ven, zgubil bi moment, Bottas bi ga pa spet prehitel nazaj. Če bi bla situacija obrnjena sem skoraj prepričan, da ne bi treščla. To je zgledalo, da Bottasu mal manjka prakse vožnje na milimetre.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
PredatorX ::
Bottas bi se lahko rešil, če bi malo gledal kaj se dogaja za njim, tako sta šla pa oba direktno v tisti košček ovinka. Raikkonena bi verjetno odneslo ven, zgubil bi moment, Bottas bi ga pa spet prehitel nazaj. Če bi bla situacija obrnjena sem skoraj prepričan, da ne bi treščla. To je zgledalo, da Bottasu mal manjka prakse vožnje na milimetre.
Meni se zdi ravno obratno. RAI ni ravno blesteč in dela same bedarije. Očitno mu je FERARI namenil manj pozornosti kot LOTUS kjer je dosegal boljše rezultate.
Super Sonic ::
Očitno mu je FERARI namenil manj pozornosti kot LOTUS kjer je dosegal boljše rezultate.
Očitno je samo to, da si malo zaplaval. Sej te čisto razumem: si fan Bottasa, mislim, da smo te vsi razumeli kaj hočeš skomunicirat in DA, prav imaš to kar zagovarjaš, ker Kimiju ni uspelo tisto, kar si je zadal.
Jaz ti pa govorim, da nesreča ni problem Raikkonena in da bo Bottas tudi naslednjič ob podobnih zadevah obstal ob stezi. Brez točk. In za njim ne bo "en naenkrat ful slab Kimi Raikkonen" ampak kdorkoli drugi iz polja dirkačev. Tole bi vzela še Button in Rosberg; brez težav.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PredatorX ::
Super Sonic je izjavil:
Očitno mu je FERARI namenil manj pozornosti kot LOTUS kjer je dosegal boljše rezultate.
Očitno je samo to, da si malo zaplaval. Sej te čisto razumem: si fan Bottasa, mislim, da smo te vsi razumeli kaj hočeš skomunicirat in DA, prav imaš to kar zagovarjaš, ker Kimiju ni uspelo tisto, kar si je zadal.
Jaz ti pa govorim, da nesreča ni problem Raikkonena in da bo Bottas tudi naslednjič ob podobnih zadevah obstal ob stezi. Brez točk. In za njim ne bo "en naenkrat ful slab Kimi Raikkonen" ampak kdorkoli drugi iz polja dirkačev. Tole bi vzela še Button in Rosberg; brez težav.
Oh, ja seveda tukaj ni krivec RAI. Pač Bottas je naredil napako ko ni sputil RAI mimo. Pač RAI je po tvojem mnenju legenda, ki nemore narediti napak. Bottas mu je enostavno pustil preveč placa zato ga je uporabil za "bremzo".
2013 je RAI dosegel 183 točk skupno. Celo zmago je dosegel. 8x na stopničkah!
2014 je RAI dosegel 55 točk skupno. Ni stal na stopničkah.
2015 ima trenutno 129 točk skupno. 2x na stopničkah.
http://www.motorsport.com/f1/news/f1-cu...
Nice one.
Marrusia, Force India,Lotus, Williams, verjetno tudi RB in Toro Rosso (ali Ferari)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
videc ::
Lej, pač je bila luknja, ki se jo poskusi izkoristit.
Če uspe, uspe, če ne pač dobiš kazen. Če pa nekdo noče pogledat v ogledala, čeprav bi lahko vedel, da bo nekdo poskusil prehitet...
Se zgodi. Ne bit zdaj užaljen...
Drugače...
Če prav razumem tole:
Če uspe, uspe, če ne pač dobiš kazen. Če pa nekdo noče pogledat v ogledala, čeprav bi lahko vedel, da bo nekdo poskusil prehitet...
Se zgodi. Ne bit zdaj užaljen...
Drugače...
Če prav razumem tole:
A new article 5.8.2 of F1's Technical Regulations states: "Engine exhaust systems must have only a single turbine tailpipe exit and either one or two wastegate tailpipe exits which must all be rearward facing and through which all exhaust gases must pass.bi se lahko zgodilo, da bodo nekateri imeli tri izpušne cevi? Eno glavno in dve direktno iz wastegate-a? Bomo spet videli "blown" difuzorje?
"All and only the turbine exit exhaust gases must pass through the turbine tailpipe and all and only the wastegate exhaust gases must pass through the wastegate tailpipe(s). None of the tailpipes may be contained within any of the other tailpipes."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
pirlo ::
Drugače...
Če prav razumem tole:
A new article 5.8.2 of F1's Technical Regulations states: "Engine exhaust systems must have only a single turbine tailpipe exit and either one or two wastegate tailpipe exits which must all be rearward facing and through which all exhaust gases must pass.bi se lahko zgodilo, da bodo nekateri imeli tri izpušne cevi? Eno glavno in dve direktno iz wastegate-a? Bomo spet videli "blown" difuzorje?
"All and only the turbine exit exhaust gases must pass through the turbine tailpipe and all and only the wastegate exhaust gases must pass through the wastegate tailpipe(s). None of the tailpipes may be contained within any of the other tailpipes."
Glede na članek ne.
The FIA has included regulations to specify where the exit of the exhausts can be on the car, in a bid to prevent the return of blown diffusers.
Imam pa občutek, da bodo spet začeli okoli tega razvijat. In glede na to, da so prejšnja leta v RB kraljevali pri izpuhu, zdaj vem zakaj jim noben noče dati motorja
Še malo grafično predstavljeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()
Modri dirkač ::
RBR noče nobeden prodat motorja, ker:
- imajo ogromen budget
- bi od tega ogromnega budgeta za motor plačal ca. 20mio (pljunek v morje v celotnem R&D proračunu)
- gre ostalo za razvoj dirkalnika.
Ferrari in Merc morata s podobno velikim budgetom, kot ga ima RBR pokriti razvoj obojega.
Zdaj malo bolj jasno?
Sej drugi niso neumni...
Naj zakurblajo izdelavo svojega motorja, pa da jih vidimo...
- imajo ogromen budget
- bi od tega ogromnega budgeta za motor plačal ca. 20mio (pljunek v morje v celotnem R&D proračunu)
- gre ostalo za razvoj dirkalnika.
Ferrari in Merc morata s podobno velikim budgetom, kot ga ima RBR pokriti razvoj obojega.
Zdaj malo bolj jasno?
Sej drugi niso neumni...
Naj zakurblajo izdelavo svojega motorja, pa da jih vidimo...
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
TribesMan ::
To je bil tudi razlog za spor na relaciji Renault - RB.
Renault je želel da RB sofinancira razvoj motorjev...
Renault je želel da RB sofinancira razvoj motorjev...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Evo dajmo malo slik, da spremenimo to predstavo, ker ne vem od kod tebi 6m. Primerjaj kako je odpeljal zavoj Bottas in kako Perez.
Medosna avta je koliko, 2,7 metra? Tam nekje, če me spomin ne vara. Pa voznik mora imeti pol avta prednosti, da ima pravico do svoje linije, če prehiteva. Torej mu fali tista 2,7 metra, da avto poravna, plus polovico te razdalje, recimo 5 metrov. Z malce pretiravanja za ziher smo na 6 metrov (da je prednost manj dvoumna). Če bi bil Kimi v tistem momentu 6 metrov bolj naprej, bi bil kreten Bottas, ker je zapeljal vanj. Pri 4 metre bi bila situacija ali-ali. V realnosti je situacija obratna, kreten je Kimi.
EDIT: očitno je medosna bolj ranga 3,3 metra, torej bi moral biti Raikkonen spredaj 4,95 metra, če bi želel biti pol dolžine avta spredaj (1,5 dolžine medosne razdalje). U nulo! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
springfield ::
Kolikor je meni znano, je dovolj, da je prehitevajoč avto na pol prehitevanega avta, da mu mora ta pustiti dovolj prostora, da zvozi ovinek. Torej je Kimiju zmanjkal kak meter, mogoče dva, da bi mu Bottas moral pustiti dovolj prostora. "Pravico" do svoje linije pa ima komaj, ko je več kot pol avta pred njim.
Pa rahlo neprimerno se mi zdi označevanje kogarkoli za kretena.
Pa rahlo neprimerno se mi zdi označevanje kogarkoli za kretena.
TOP ::
Ja to se tudi jaz strinajm,da se jih označuje za kretene.Oni opravljajo svoje delo stem,da so večkrat v fazi adrenalinskega dirkanja,ko se z nekom boriš in tam vsak človek drugače reagira.
PredatorX ::
springfield je izjavil:
Kolikor je meni znano, je dovolj, da je prehitevajoč avto na pol prehitevanega avta, da mu mora ta pustiti dovolj prostora, da zvozi ovinek. Torej je Kimiju zmanjkal kak meter, mogoče dva, da bi mu Bottas moral pustiti dovolj prostora. "Pravico" do svoje linije pa ima komaj, ko je več kot pol avta pred njim.
Pa rahlo neprimerno se mi zdi označevanje kogarkoli za kretena.
Hmm.
Kimmi je naredil napako. Bil je predaleč nebi odpeljal ovinka bila je neumna poteza. Kakor si sam povedal adrealin, boj za skupno 4 mesto itd. delajo pač svoje. Kar je bilo pa "kretensko/neumno" od Kimija je pa namigovanje, da si je Bottas čisto sam kriv. Čeprav je dobil kazen je opisal kot "racing accident" - in ja to je bilo "kretensko/neumno". Lepo bi se opravičil Bottasu, da je narobe presodil svoj položaj in naredil preveč... ubistvu me je kr mal razočaral.
videc ::
PrimozR ::
Ja, s pol avta prednosti imaš pravico do svoje linije. S pol avta zaostanka lahko načeloma tisti pred teboj zapelje noter, a večinoma ni nihče tako neumen, da bi sam sebe sklatil ven. Kimi tukaj ni imel tega oz. je bil vštric šele v trenutku naleta.
Kreten je malo hudo, a kot ste rekli, adrenalin. V navalu adrenalina tudi velikokrat rečeš nekomu, ki se zaleti vate, da je kreten. Oz. še kaj hujšega ;)
Kreten je malo hudo, a kot ste rekli, adrenalin. V navalu adrenalina tudi velikokrat rečeš nekomu, ki se zaleti vate, da je kreten. Oz. še kaj hujšega ;)
Super Sonic ::
Kolikor je meni znano, je dovolj, da je prehitevajoč avto na pol prehitevanega avta, da mu mora ta pustiti dovolj prostora, da zvozi ovinek.
Ja, tako je: malo pravil za vse tule.... https://f1metrics.wordpress.com/2014/08...
(naš primer je pokazan na členu 5B in 5C je tisto kar jaz govorim da je Kimi hotel)
Če izločim naš primer: attacker must be at least halfway alongside the defender when they reach the apex
To je meter ali dva top.
PredatorX -> Primer kako se zapelje v prazen prostor.
Sej Kimi je isto naredil kar si ti pokazal, samo je zajebal, ker je bil mal prekratek. Ampak to ne zahteva sedaj molitve in dan žalovanja za dirkača, ki je izgubil tretje mesto. Treba je gledat v ogledala in se borit, zato pa pravim, da če tudi je Kimi popolnoma kriv, bo Valteri naslednjič na istem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
PrimozR ::
Bottas bi se lahko rešil, če bi malo gledal kaj se dogaja za njim, tako sta šla pa oba direktno v tisti košček ovinka. Raikkonena bi verjetno odneslo ven, zgubil bi moment, Bottas bi ga pa spet prehitel nazaj. Če bi bla situacija obrnjena sem skoraj prepričan, da ne bi treščla. To je zgledalo, da Bottasu mal manjka prakse vožnje na milimetre.
Ne, s temle položajem bi Kimi Bottasu presekal pot in bi ga verjetno dejansko prehitel z zapiranjem, če bi se Bottas umaknil. Ricciardo je bil na Madžarskem precej bližje, da je lahko priletel mimo, Rosberg pa spet po notranji strani nazaj na položaj.
PredatorX ::
Super Sonic je izjavil:
Kolikor je meni znano, je dovolj, da je prehitevajoč avto na pol prehitevanega avta, da mu mora ta pustiti dovolj prostora, da zvozi ovinek.
Ja, tako je: malo pravil za vse tule.... https://f1metrics.wordpress.com/2014/08...
(naš primer je pokazan na členu 5B in 5C je tisto kar jaz govorim da je Kimi hotel)
Če izločim naš primer: attacker must be at least halfway alongside the defender when they reach the apex
To je meter ali dva top.
PredatorX -> Primer kako se zapelje v prazen prostor.
Sej Kimi je isto naredil kar si ti pokazal, samo je zajebal, ker je bil mal prekratek. Ampak to ne zahteva sedaj molitve in dan žalovanja za dirkača, ki je izgubil tretje mesto. Treba je gledat v ogledala in se borit, zato pa pravim, da če tudi je Kimi popolnoma kriv, bo Valteri naslednjič na istem.
Sej o tem ti pravim. To je bil poizskus iz obupa. RAI ni imal šanse. Zaviral je prepozno, ovinka ne bi izpeljal v zotraj dirkalne linije pa je bil še vseeeno prekratek. Bottas je tudi zaviral pozno. Lahko bi se mu vsaj opravičil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
Super Sonic ::
Ne, s temle položajem bi Kimi Bottasu presekal pot
Ja, ampak v okviru dovoljenega. Različne linije na stezi so dovoljene, zato dokler je dirkač v polju in na apexu, govora o sekanju ni.
To je bil poizskus iz obupa.
Še enkrat in zadnjič: NE.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
Drugače...
Če prav razumem tole:
A new article 5.8.2 of F1's Technical Regulations states: "Engine exhaust systems must have only a single turbine tailpipe exit and either one or two wastegate tailpipe exits which must all be rearward facing and through which all exhaust gases must pass.bi se lahko zgodilo, da bodo nekateri imeli tri izpušne cevi? Eno glavno in dve direktno iz wastegate-a? Bomo spet videli "blown" difuzorje?
"All and only the turbine exit exhaust gases must pass through the turbine tailpipe and all and only the wastegate exhaust gases must pass through the wastegate tailpipe(s). None of the tailpipes may be contained within any of the other tailpipes."
Glede na članek ne.
The FIA has included regulations to specify where the exit of the exhausts can be on the car, in a bid to prevent the return of blown diffusers.
Imam pa občutek, da bodo spet začeli okoli tega razvijat. In glede na to, da so prejšnja leta v RB kraljevali pri izpuhu, zdaj vem zakaj jim noben noče dati motorja
Še malo grafično predstavljeno.
Če gledate twitter ali F1T forum je tam Scarbs podal svojo opazko, da bi se dalo spravit v red Lotusov DRD...
s pomočjo uporabe enega izmed wastegatov za "signal swicth". Podobno, kot pri F ductu..
http://img.photobucket.com/albums/v626/...
Samo postane pravilo body worka in pozicija fluidnega stikala zelo zelo zahtevna. http://www.f1technical.net/news/20171
Ker namreč pozicija je difinirana okoli zadnjega izpuha, ki pa bo interferenca temu stikalu...
Zdaj sem v precepu. Ker sem tech tip si želim videti te rešitve. Potem pa po drugi strani, ker stvari okoli prize moneya še vedno niso urejeno bo tole še eno področje več v katerem recimo Sauber in FI ne bodo zapravljali in izgubljali desetinke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Dr_M ::
Še enkrat in zadnjič: NE.
Ta tvoj NE pomeni tocno toliko, kot njegov JA.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
BT52 ::
Navezujem se na svoj zgornji kometar. Še tema na to tematiko z F1T: http://www.f1technical.net/forum/viewto...
PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Ne, s temle položajem bi Kimi Bottasu presekal pot
Ja, ampak v okviru dovoljenega. Različne linije na stezi so dovoljene, zato dokler je dirkač v polju in na apexu, govora o sekanju ni.
To je bil poizskus iz obupa.
Še enkrat in zadnjič: NE.
Dovoljenega morda, a ko gresta avtomobila vsak po svoji liniji pri ~150 kph na nekih 30° eden na drugega, bo sekanje linij vseeno pomenilo trk.
Še enkrat in zadnjič: JA.
AvtoR ::
A boste s tega prehitevanja naredil disertacijo?
Prav smešno mi je kako nekateri poveličujete Raikonena in iščete vsemogoče izgovore za njegove felerje. Njegova najboljša leta so po moje že mimo.
Prav smešno mi je kako nekateri poveličujete Raikonena in iščete vsemogoče izgovore za njegove felerje. Njegova najboljša leta so po moje že mimo.
ttommy ::
Kimi je šel prehitevati tam, kjer bi vsak normalen prehitevani dirkač pustil prostor in se odpeljal do četrtega mesta, saj je izletna cona cela asfaltna in ne bi bilo nobenih posledic, če bi se Bottas pametno umaknil. V tistem delčku sekunde je pa samo mislil kako bo zaprl Kimija.
Kimi je naredil čisto prav, četudi ne popolno, je močno začinil zadnjih par krogov dirke.
Kimi je naredil čisto prav, četudi ne popolno, je močno začinil zadnjih par krogov dirke.
Gamer
PrimozR ::
Kimi je šel prehitevati tam, kjer bi vsak normalen prehitevani dirkač pustil prostor in se odpeljal do četrtega mesta, saj je izletna cona cela asfaltna in ne bi bilo nobenih posledic, če bi se Bottas pametno umaknil. V tistem delčku sekunde je pa samo mislil kako bo zaprl Kimija.
Kimi je naredil čisto prav, četudi ne popolno, je močno začinil zadnjih par krogov dirke.
To je vse res. Po drugi strani pa vska normalni dirkač ne bi prehiteval s toliko zaostanka. Now what?
Najlažje je zdaj srati po tistih spredaj, da naj vozijo pametno. Oz. da naj se kar umikajo.
A namenoma pozabljate, da je naloga tistega zadaj, da se na fer in varen način zbaše naprej? Razen če tisti spredaj zaostaja za krog, takrat se mora umakniti. Tukaj sta bila oba v istem krogu, se je šlo za pozicijo.
innerspace ::
Glede prehitevanja Rai-Bot, edini smiselno navezujoc se komentar je ta:
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4
billy ::
Senna je prav povedal dve stvari, prvo kdo je dirkač in drugo da to dandanes več niso dirkači v pravem pomenu besede.
Zato je ta manever danes tako "čuden" oz "nelogičen" in tudi nepravilen, ne pomeni pa da ni to dirkaška poteza in v določenih okoliščinah, pravilna.
Zato je ta manever danes tako "čuden" oz "nelogičen" in tudi nepravilen, ne pomeni pa da ni to dirkaška poteza in v določenih okoliščinah, pravilna.
PrimozR ::
Če je Kimi naredil pravilno potezo, potem jo je tudi Senna. Pogoji so podobni (oz. je bil Senna še bližje), rezultat je bolj ali manj enak. In za Senno je tukaj jasno, da je kriv ter da je šel v 'gap', ki ga v bistvu ni bilo. Tisti stavek je bil samo izgovor.
Super Sonic ::
Če je Kimi naredil pravilno potezo
Tudi ti tule sploh ne razumeš o čem teče debata.
Kdo je kje rekel, da sta Kimi (ali Senna) naredila pravo potezo? Kimi (pa še morje drugih dirkačev) je bil kaznovan in to je kazen na licu mesta. Kar se pa mi pogovarjamo pa je ali je bil napad upravičen. In jaz mislim da je bil, ker je Bottas čist preveč odprl prostor. To si dirkač dans ne sme privoščiti, je pa dejstvo, da razmere na stezi niso bile zanj idealne in da...
... je Kimiju zmanjkal meter ali dva do tega, da sploh ne bi bil kaznovan. In to je point te, že skoraj dve strani, dolge zgodbe. Napad je bil povsem upravičen.
Med tem, ko Prost pravi, da Senni ni odprl vrat. In da ljudje, ki niso nikoli dirkali, tega ne bodo nikoli razumeli. Vrata odpreš ali jih pa ne. Prost jih ni, Bottas jih je.
Razlika je bistvena in se jo na zgornjem posnetku tudi vidi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Če je Kimi naredil pravilno potezo
Tudi ti tule sploh ne razumeš o čem teče debata.
Kdo je kje rekel, da sta Kimi (ali Senna) naredila pravo potezo? Kimi (pa še morje drugih dirkačev) je bil kaznovan in to je kazen na licu mesta. Kar se pa mi pogovarjamo pa je ali je bil napad upravičen. In jaz mislim da je bil, ker je Bottas čist preveč odprl prostor. To si dirkač dans ne sme privoščiti, je pa dejstvo, da razmere na stezi niso bile zanj idealne in da...
... je Kimiju zmanjkal meter ali dva do tega, da sploh ne bi bil kaznovan. In to je point te, že skoraj dve strani, dolge zgodbe. Napad je bil povsem upravičen.
Med tem, ko Prost pravi, da Senni ni odprl vrat. In da ljudje, ki niso nikoli dirkali, tega ne bodo nikoli razumeli. Vrata odpreš ali jih pa ne. Prost jih ni, Bottas jih je.
Razlika je bistvena in se jo na zgornjem posnetku tudi vidi.
Kje je logika, da je napad upravičen, če je pa dobil kazen?! O_O
Da Kimi ne bi bil kaznovan je manjkalo 'le' to, da sploh ne bi bilo nesreče. To pa ni 'meter ali dva'.
Super Sonic ::
Kje je logika, da je napad upravičen, če je pa dobil kazen?! O_O
Pred še tako odprtim napadom, ti ne moreš vedeti če ti bo manever uspel. Vedno to čutiš. Do konca je bilo praktično še 3, 4 kilometre, par ovinkov, Kimi je videl prostor in šel. To je instinkt. Pa se pač ni išlo. WTF. A ko v življenju pišeš test v šoli in ga ne narediš, boš rekel, da si šel neupravičeno pisat? Po isti logiki si šel v šolo upravičeno samo takrat, ko si izdelal izpit. To je pa kr neki. Sestavni del življenja so padci in včasih ti pač nekaj ne rata. Fašeš kazen. So fucking what.
A se je Kimi po dirki razburjal nad kaznijo? Jaz tega nisem videl. A je dobil kazenske točke? Jaz tega nisem videl. A je dobil kazen za naslednjo dirko? Tudi tega nisem videl.
Zdej, da bi moral pa zaradi tako tesnega manevra, ki mu pač ni šel čez, jokat tam pred Bottasom in polagat vence: lepo te prosim. Bottas bi moral zapret prostor in se postavit bolj na sredino. Ampak če bi to naredil, bi ga čakal sila slab izhod, ker so bile gume uničene, zato se je odločil pomakniti kot se je in ker ni gledal za seboj, se je direkt zapičil v Kimija.
In kaj mu zdej pomaga, da je Kimi kriv? Temu se reče zavedanje prostora okoli sebe in dirkači to vadijo. Periferni vid in seznanitev s situacijo. Boljši dirkači to vidijo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
veqlargh ::
Pa kaj no, tu jaz vidim problem samo v tem, da ko to kdo Rajkotu izvede pičkari ko debil, ko pa on to drugemu naredi pa nič. Saj so eni že omenil to. Me zanima kaj bi pametoval, ako bi Botas izjavil, da je tega dedka treba v dom za ostarele poslat, ne pa za volan F1 oz. na alkotest, mogoče na pregled vida itd... To bi potem res začinilo vse skupaj :D
billy ::
Kimiju je verjetno odkrito čisto vseeno kaj si misli bootas o njem, manj ga verjetno ne bi mogel bolet k za njega.
Dvomim, da sploh obstaja voznik, trenutno, čigar mnenje bi kimi upošteval oz si ga jemal k srcu.
Dvomim, da sploh obstaja voznik, trenutno, čigar mnenje bi kimi upošteval oz si ga jemal k srcu.
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
billy ::
I don't think it was a standard racing incident. I didn't see anyone there next to me and I was in front, quite clearly ahead, and taking my line. Then suddenly, already at the apex, I felt someone hit me. I don't really get the point of doing moves like that on the last lap.
The fact Kimi got a penalty doesn't matter really to me. I'm never getting those points back. One thing I know for sure: I was not at fault, so I am happy about that at least, but it doesn't really help at the end of the day.
To je nekako to, čisto vseeno je in nič ne spremeni kazen kimija, bottasu tretjega mesta ne bo nič vrnilo.
Me pa čudi prvi odstavek, kako lahko reče "suddenly"...kaj ne spremljaš kaj se dogaja okoli tebe ali kaj, saj imaš ogledala, občutek za prostor, kje je kimi, etc. Ta suddenly je pomoje izgovor, da naredi celotno zadevo bolj dramatično, češ "jaz sem vozil čisto nedeljsko, potem pa naenkrat nekdo bočno v mene, saj ga niti nisem videl!". Ampak dirkanje ni vožnja po cesti, pa še tam moraš paziti na vse udeležence in ne mislit, ah..saj vedo kako morjo vozit, jaz bom šel svojo linijo, on pa naj gre kako hoče, saj je moja pravilna.
Bottasu nekaj fali, da bi bil top dirkač, pomoje bo ostal tam na nivoju rubensa, masse, webbra.
pirlo ::
I don't know the reasons why the customer teams didn't get the latest spec from Mercedes but I'm sure there's some thinking behind it. Iff Mercedes thought it would be better for us to have the latest spec, I'm sure they'd have handed it to us because it would help us challenge Ferrari and that would ultimately help Mercedes too. I trust they're doing what they think it's best for us, so I'm not disappointed by this decision.
PR bullshit.
Dr_M ::
Me pa čudi prvi odstavek, kako lahko reče "suddenly"...kaj ne spremljaš kaj se dogaja okoli tebe ali kaj, saj imaš ogledala, občutek za prostor, kje je kimi, etc.
Ko bos naredil izpit za avto, bos videl, da je vcasih treba tudi naprej gledat, ne samo nazaj.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Super Sonic ::
TribesMan -> Bottas
Mislim, da smo bili vsi presenečeni, da je Kimi vzel ta ovinek. Ampak ta ovinek v tisti situaciji je bil "on". In Kimi je v zadnjih dveh letih praktično povsem zaspal s temi manevri, ker se je večino časa ukvarjal sam s seboj in s svojimi napakami. Zato sem bil kar malo odprtih ust, ker to je tisti pravi Kimi.
Ok, v preteklosti se ni veliko motil in je večino teh manevrov izpeljal, tko, da zdej ne bo fore če misli vse takšne manevre izpeljat na tak način, da nekoga izrine ven, ampak še vedno sem prepričan, da so bili nameni čisti, Bottas je bil pa 100% da lahko tako odpelje ovinek, ker je zadaj Kimi.
Je čist na mestu komentar, veš. To je profesionalen dirkač, ki živi za dirkanje, v zadnjem krogu s slabimi gumami in boljšim dirkalnikom za seboj na riti. Gledala, periferni vid, šesti čut, razmišljanje in pogled naprej so obvezni tisti čas.
I'm a little bit surprised by Kimi's move. There's a fine line between aggressiveness and just going for it, and what happened on Sunday was just too much.
Mislim, da smo bili vsi presenečeni, da je Kimi vzel ta ovinek. Ampak ta ovinek v tisti situaciji je bil "on". In Kimi je v zadnjih dveh letih praktično povsem zaspal s temi manevri, ker se je večino časa ukvarjal sam s seboj in s svojimi napakami. Zato sem bil kar malo odprtih ust, ker to je tisti pravi Kimi.
Ok, v preteklosti se ni veliko motil in je večino teh manevrov izpeljal, tko, da zdej ne bo fore če misli vse takšne manevre izpeljat na tak način, da nekoga izrine ven, ampak še vedno sem prepričan, da so bili nameni čisti, Bottas je bil pa 100% da lahko tako odpelje ovinek, ker je zadaj Kimi.
Ko bos naredil izpit za avto, bos videl, da je vcasih treba tudi naprej gledat, ne samo nazaj.
Je čist na mestu komentar, veš. To je profesionalen dirkač, ki živi za dirkanje, v zadnjem krogu s slabimi gumami in boljšim dirkalnikom za seboj na riti. Gledala, periferni vid, šesti čut, razmišljanje in pogled naprej so obvezni tisti čas.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
GnuceLee ::
Situacija me precej spominja na Adelaide 1994 s Hillom in Schumacherjem v glavnih vlogah. Takrat je po stezi motovilil Schumacher in Hill je izkoristil prazen prostor. Razlika je v tem, da Botas ni bil pozoren na dogajanje okoli sebe, Schumacher pa je s točko prednosti prednosti dobro vedel kaj dela.
no comment ::
Bottas: "Menda ja ne bo probal. Če bo, bo kaboom."
Kimi: "Menda se mi bo ja umaknil. Če se ne bo, bo kaboom."
Prvi upa, da za njim ni norec.
Drugi upa, da je pred njim mevža.
Preveč na široko odprta vrata? Puh-lease!!! Brez VELIKO "sodelovanja" z Bottasove strani, ni bilo varjante. Menda si ne želimo, da bi se vsi, ki so spredaj, kar sami umikali?
Če bi se Bottas tokrat umaknil, bi vsi ostali, ki bi se kdaj zataknili za njim, naredili isto kot Kimi. Bi se Bottas moral potem celo življenje umikat? Do kam bi moral prestavljat svojo defenzivno linijo, da nobenemu ne bo več prišlo na misel, da ga prisili, da se umakne?
Ne ga srat...
Kimi: "Menda se mi bo ja umaknil. Če se ne bo, bo kaboom."
Prvi upa, da za njim ni norec.
Drugi upa, da je pred njim mevža.
Preveč na široko odprta vrata? Puh-lease!!! Brez VELIKO "sodelovanja" z Bottasove strani, ni bilo varjante. Menda si ne želimo, da bi se vsi, ki so spredaj, kar sami umikali?
Če bi se Bottas tokrat umaknil, bi vsi ostali, ki bi se kdaj zataknili za njim, naredili isto kot Kimi. Bi se Bottas moral potem celo življenje umikat? Do kam bi moral prestavljat svojo defenzivno linijo, da nobenemu ne bo več prišlo na misel, da ga prisili, da se umakne?
Ne ga srat...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
Dr_M ::
To je profesionalen dirkač, ki živi za dirkanje, v zadnjem krogu s slabimi gumami in boljšim dirkalnikom za seboj na riti. Gledala, periferni vid, šesti čut, razmišljanje in pogled naprej so obvezni tisti čas.
Ocitno smo gledali razlicno dirko. Ce ti nekdo za rit prileti z veliko previsoko hitrostjo, ti tudi 16. cut nic ne pomaga.
Sicer pa to kar ti govoris o dirkacih, je en velik BS. Jest sem bolj na strani Jeremyja Clarksona.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
Super Sonic ::
Preveč na široko odprta vrata? Puh-lease!!! Brez VELIKO "sodelovanja" z Bottasove strani, ni bilo varjante. Menda si ne želimo, da bi se vsi, ki so spredaj, kar sami umikali?
Kolik takšnih nesreč smo pa že videli? Ja tisoče. Ta nesreče ni bila unicorn:
https://f1metrics.wordpress.com/2014/08...
Model je čisto v redu spravil vso razmišljanje skupaj. Nekje na neki točki neke nesreče nekaj pretehta. Pri tej nesreči je pretehtalo to, da je Bottas imel ob sebi ogromno prostora. Če ga ne bi imel, bi bilo vse v redu in bi šla dirka naprej. Tko je dal pa možnost za napad in ga potem zaprl.
Ja, ok, ni problema, lahko tako dirkaš, ampak uspešen pa ne boš pa ni važen kdo je kriv.
Če bi se Bottas tokrat umaknil, bi vsi ostali, ki bi se kdaj zataknili za njim, naredili isto kot Kimi.
To je del kontra razmišljanja, ampak če pustiš toliko prostora, bo tudi naslednjič rezultat isti.
Ce ti nekdo za rit prileti z veliko previsoko hitrostjo, ti tudi 16. cut nic ne pomaga.
To si opisal kajne? No, če si to videl na zadnji dirki, potem definitivno nisva gledala iste dirke, če pa nisi tega videl, pa ne piši traparij o tem, da priletiš nekomu v rito. Ker očitno ne veš kaj to pomeni in ne me smejat s Clarksonom, haha.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Nehajte se že drkat... 2 strani prepucavanja kdo ima bolj prav.
Tole se govori:
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Tole se govori:
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Sej jaz bom nehal, ker nima smisla in ima vsak svoj prav oz. svoj pogled.
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/10/14/o...
Tole sem si ogledal tale stadionski del v zaključku kroga je pa fantastičen če bodo tribune polne.
Glede tokenov na 32 in razvoja med letom je stvar zavila v bolj smiselne vode, še bolj me pa zanima ali bo šel TR res na Ferrarijeve motorje in kaj bo na relaciji Renaut/RB.
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/10/14/o...
Tole sem si ogledal tale stadionski del v zaključku kroga je pa fantastičen če bodo tribune polne.
Glede tokenov na 32 in razvoja med letom je stvar zavila v bolj smiselne vode, še bolj me pa zanima ali bo šel TR res na Ferrarijeve motorje in kaj bo na relaciji Renaut/RB.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 182614 (114173) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 246170 (151996) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185355 (148600) | WarpedGone |