Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015

TribesMan ::
Se pa bojim da Alonso ne bo dočakal zmagovalne naveze Honda-McClaren, če res misli iti čez 2,3 leta ven iz F1.
Alonso je v McLarenu samo zato, ker ga nikjer drugje niso hoteli, iz Ferrarija so ga pa nagnali.
Aja?
http://www.grandprix247.com/2015/05/10/...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::
Alonso je v McLarenu samo zato, ker ga nikjer drugje niso hoteli, iz Ferrarija so ga pa nagnali.
Alonsa so se samo znebil na "čuden" način, ampak je bilo nekak logično glede nato, da so zrezal "pol" moštva v vrhu. Imel pa je možnost, da ostane, ampak kot smo že večkrat prebrali ni hotel in ni verjel (in še danes ne verjame), da bo Ferrari z infrastrukturo, ki jo ima, prišel do naslova. Allison je bil zraven pri obeh naslovih Alonsa in se poznata zelo, zelo dobro, ampak očitno Alonso razpolaga s podatki, ki jih ostali nimamo ali je pa samo na podlagi čustev sprejel napačno odločitev (čas bo pokazal).
A bo rušada še pred koncem leta? :)
Pomoje da ne. Dirke še niso popolnoma dolgočasne. ;) Sploh pa je dvojec Rosberg/Hamilton zelo blizu po kvaliteti. Bistveno bližje kot MS vs Rubens, Vettel vs Webber in mislim, da bo še kar zabavno za prvo mesto do konca leta, če bodo le pustil boj. Rosberg se je popolnoma pobral. V primeru kakršne koli napake vodilnih dveh takoj skoči notri en od Ferrarijev, v primeru napake Ferrarija pa takoj skoči Williams. Vmes je še kar nekaj moštev, ki občasno pripeljejo dirkalnik bistveno višje kot se to pričakuje... Tule je še globalno veliko MB in Hamilton fanov...
Skratka, po tem videnju F1 sploh ni nezanimiva, je pa dejstvo, da so daleč stran od tistega kar bi F1 morala biti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::
Po toliko letih je postalo jasno, da projekt Alonso / Santander pri Ferrariju ni in ne bo uspel. Zato so tudi naredili temeljito čistko. Koliko je za neuspeh odgovoren Alonso, ne vem. Je pa vsekakor to tudi za njega velik neuspeh.

billy ::
Merc je poln švabov, švabe pa je potrebno jemati z rezervo, so zelo prefrigani. Kot je že nekdo rekel, lahko da imajo namerno mašine nastavljene na "manj obratov", da se umetno ustvari videz kako jih ferari dohiteva, se ti ne zdi čudno, da williams ni več cel krog za mercom, kar bi po logiki moral biti, že sama voznika, od williamsa, bi morala biti 0.5sec na krog slabša od merca, kaj šele celoten avto :)
Drugo pa je okoli voznikov, lahko tudi da tukaj mešajo štrene, da umetno ustvarijo "kao konkurenco med voznikoma", da se zdi, kako je prvenstvo napeto, na koncu pa vseeno slavi Lojz, ker je pač bolj ekonomsko zanimiv.
V časih ferarija in MSja se je vse počelo očitno in vidno očem, zdaj so zadeve šle veliko bolj "underground".
Drugo pa je okoli voznikov, lahko tudi da tukaj mešajo štrene, da umetno ustvarijo "kao konkurenco med voznikoma", da se zdi, kako je prvenstvo napeto, na koncu pa vseeno slavi Lojz, ker je pač bolj ekonomsko zanimiv.
V časih ferarija in MSja se je vse počelo očitno in vidno očem, zdaj so zadeve šle veliko bolj "underground".

billy ::
Pri Ferrariju pa preverjajo prav poseben načrt. Naslednja izboljšana verzija motorja za Sebastiana Vettla in Kimija Raikkonena (po izboljšavah na dirki v Kanadi), se načrtuje za dirko v Monzi. Ferrari namreč načrtuje specifikacijo motorja, ki naj bi bila uporabljena v pogledu razvoja za sezono 2016. Ta peti motor bi nase prevzel kazen in to najbolje na stezi, kjer bi lahko oba njihova dirkača nadoknadila mesta. Na primer v Austinu.
Iz krogov blizu Ferrarija pa je slišati, da naj bi s specifikacijo motorja za dirko v Monzi zmanjšali ali celo zakrpali luknjo do Mercedesa. Z motorjem v Austinu pa naj bi se Ferrari celo podal na prehitevalno stran.
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Iz krogov blizu Ferrarija pa je slišati, da naj bi s specifikacijo motorja za dirko v Monzi zmanjšali ali celo zakrpali luknjo do Mercedesa. Z motorjem v Austinu pa naj bi se Ferrari celo podal na prehitevalno stran.
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...

PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
A bo rušada še pred koncem leta? :)
Pomoje da ne. Dirke še niso popolnoma dolgočasne. ;) Sploh pa je dvojec Rosberg/Hamilton zelo blizu po kvaliteti. Bistveno bližje kot MS vs Rubens, Vettel vs Webber in mislim, da bo še kar zabavno za prvo mesto do konca leta, če bodo le pustil boj. Rosberg se je popolnoma pobral. V primeru kakršne koli napake vodilnih dveh takoj skoči notri en od Ferrarijev, v primeru napake Ferrarija pa takoj skoči Williams. Vmes je še kar nekaj moštev, ki občasno pripeljejo dirkalnik bistveno višje kot se to pričakuje... Tule je še globalno veliko MB in Hamilton fanov...
Skratka, po tem videnju F1 sploh ni nezanimiva, je pa dejstvo, da so daleč stran od tistega kar bi F1 morala biti.
Kimijeva rušada namreč, da bo letel iz avta.
Merc je poln švabov, švabe pa je potrebno jemati z rezervo, so zelo prefrigani. Kot je že nekdo rekel, lahko da imajo namerno mašine nastavljene na "manj obratov", da se umetno ustvari videz kako jih ferari dohiteva, se ti ne zdi čudno, da williams ni več cel krog za mercom, kar bi po logiki moral biti, že sama voznika, od williamsa, bi morala biti 0.5sec na krog slabša od merca, kaj šele celoten avto :)
Drugo pa je okoli voznikov, lahko tudi da tukaj mešajo štrene, da umetno ustvarijo "kao konkurenco med voznikoma", da se zdi, kako je prvenstvo napeto, na koncu pa vseeno slavi Lojz, ker je pač bolj ekonomsko zanimiv.
V časih ferarija in MSja se je vse počelo očitno in vidno očem, zdaj so zadeve šle veliko bolj "underground".
Mercedes je seveda angleška ekipa, tako kot vse, razen Ferrarija, Torro Rossa in Sauberja. Vse ekipe so zelo mednarodne oz. vsaj zelo angleške, ker so večinoma vse v Angliji, ker ima Anglija daleč najboljšo motorsport industrijo na področju dobaviteljev, smeri na faksih povezane samo in izključno z motošportom (večiko več smeri, kot v tujini), itd.
Večina nemških inženirjev je po mojem v Weissachu, Neckarsulmu ter kjerkoli je že BMW-jev Motorsport center (BMW M je v Garchingu, a ne vem, če se tam razvija tudi dirkalnike, ne bi bil presenečen, če ne).
Pri Ferrariju pa preverjajo prav poseben načrt. Naslednja izboljšana verzija motorja za Sebastiana Vettla in Kimija Raikkonena (po izboljšavah na dirki v Kanadi), se načrtuje za dirko v Monzi. Ferrari namreč načrtuje specifikacijo motorja, ki naj bi bila uporabljena v pogledu razvoja za sezono 2016. Ta peti motor bi nase prevzel kazen in to najbolje na stezi, kjer bi lahko oba njihova dirkača nadoknadila mesta. Na primer v Austinu.
Iz krogov blizu Ferrarija pa je slišati, da naj bi s specifikacijo motorja za dirko v Monzi zmanjšali ali celo zakrpali luknjo do Mercedesa. Z motorjem v Austinu pa naj bi se Ferrari celo podal na prehitevalno stran.
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Vse tole jasno na osnovi, da Mercedes ne trzne. Po drugi strani so pa pri Mercedesu naredili upgrade brez tokenov. Jebeno :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::
Krilce, Dodaten downforce, oblikuje zračni tok okrog gume (kar lahko znatno znižuje upor), itd.
A je tole mar sploh legalno? Glede na praznost v tem območju na vseh drugih avtih...
A je tole mar sploh legalno? Glede na praznost v tem območju na vseh drugih avtih...

b3D_950 ::
To uporabljajo na testiranju, tko da legalnost verjetno ni problem.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

TribesMan ::
Ja tole je precej razburkalo twitter danes... sam nekako so potem mnenja iterirala proti temu da ni legalno.
Pravila pravijo da v tem območju ne sme bit kakršnihkoli aero izrastkov ali krilc.
Verjetno Williams samo kaj eksperiminitira...
Drugače pa nova force india (malo posodobljena, spremenjeni intakei, in tam okoli izpuha, pa bolj kompaktno vse skupaj).
https://pbs.twimg.com/media/CIL2pstWsAE...
Proti koncu dneva so ven prinesli še tale nov nos:
https://pbs.twimg.com/media/CIM0L39WsAA...
Pa McLaren je odpeljal skoraj 80 krogov tekom dneva brez da bi zaribalo karkoli... čudež...
Pravila pravijo da v tem območju ne sme bit kakršnihkoli aero izrastkov ali krilc.
Verjetno Williams samo kaj eksperiminitira...
Drugače pa nova force india (malo posodobljena, spremenjeni intakei, in tam okoli izpuha, pa bolj kompaktno vse skupaj).
https://pbs.twimg.com/media/CIL2pstWsAE...
Proti koncu dneva so ven prinesli še tale nov nos:
https://pbs.twimg.com/media/CIM0L39WsAA...
Pa McLaren je odpeljal skoraj 80 krogov tekom dneva brez da bi zaribalo karkoli... čudež...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::
PIPI, vprašanje je koliko lahko merc trzne, če imajo sploh še manever za izboljšave, oz kakšne, na račun zanesljivosti mogoče? Lahko da so pač naredili idealen motor, ali pa zeli blizu tega in ne morejo kaj več napredovati, ostali pa še imajo rezervo.

TribesMan ::
Mercedes danes vozi okoli z veliko rezerve. Brez skrbi da materiala ne "matrajo". In če lahko prevozijo 6 dirk z enim motorjem (Force India celo 7 če se ne motim), in hkrati ta motor "prihranijo" še za kak petkov prosti trening... pol veš kolk rezerve imajo. Pa še vse tokene majo.
Vsi ostali trije proizvajalci so v 8h dirkah uporabili vsaj tri motorje od štirih (Ferrari), Renault 5, za Hondo pa noben ne šteje več...
Preden bo kdorkoli realno prišel vsaj blizu Mercedesa, bo minila sezona ali raje dve...
Vsi ostali trije proizvajalci so v 8h dirkah uporabili vsaj tri motorje od štirih (Ferrari), Renault 5, za Hondo pa noben ne šteje več...
Preden bo kdorkoli realno prišel vsaj blizu Mercedesa, bo minila sezona ali raje dve...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::
Saj to je OK, sezona, dve...itak se misli 2016 ali 2017 ustavit razvoj motorjev?
Ampak kaj je z renaultom mi pa res ni jasno, imajo morje tokenov, pa nič ne uporabljajo...mogoče res delajo na čisto novem dizajnu, ali pa se sploh odločajo kako naprej, če zapustijo F1, če kupijo svoje moštvo, itd. btw, koliko tokenov bi šlo, če bi želeli čisto nov motor, dizajnersko?
Ampak kaj je z renaultom mi pa res ni jasno, imajo morje tokenov, pa nič ne uporabljajo...mogoče res delajo na čisto novem dizajnu, ali pa se sploh odločajo kako naprej, če zapustijo F1, če kupijo svoje moštvo, itd. btw, koliko tokenov bi šlo, če bi želeli čisto nov motor, dizajnersko?

Super Sonic ::
PIPI, vprašanje je koliko lahko merc trzne, če imajo sploh še manever za izboljšave, oz kakšne, na račun zanesljivosti mogoče?
V razvoju nikdar ni meje, dokler le-ta ni povsem zamrznjen.
Vsi ostali trije proizvajalci so v 8h dirkah uporabili vsaj tri motorje od štirih (Ferrari), Renault 5, za Hondo pa noben ne šteje več...
Drži, to bo še velik del problema recimo v boju za naslov za kogarkoli drugo leto, ker je MB tako zanesljiv.
Ampak kaj je z renaultom mi pa res ni jasno, imajo morje tokenov, pa nič ne uporabljajo...mogoče res delajo na čisto novem dizajnu, ali pa se sploh odločajo kako naprej, če zapustijo F1, če kupijo svoje moštvo, itd. btw, koliko tokenov bi šlo, če bi želeli čisto nov motor, dizajnersko?
Malo poglej nazaj po strani in si kaj preberi kar se napiše.
Kimijeva rušada namreč, da bo letel iz avta.
Kimi je imel že kar nekaj eskapad s svojim zaključkom v moštvih (McLaren, Ferrari, Lotus), tako da me ne bi čudilo, da bi čez noč letel. Kljub temu ima zaenkrat logično pozicijo na lestivici (torej 4 mesto) in relativno veliko točk, tako, da kakšnega absolutnega reza s strani moštva ne vidim. Hkrati je pa res, da je imel dve brutalno slabi dirki in če bo tako nadaljeval potem pa bo kriza s pogledom na lestvico. Treba še povedati, da sta Arivabene in Kimi kar (zelo) dobra prijatelja, enako v moštvu vlada neka harmonija; Kimi pa ima tudi kar nekaj izkušenj. Enako je pričakovati, da bo Kimi imel tudi kakšno dobro dirko letos.
Vse govori v prid temu, da se ne bo zgodilo nič če ga le ne bo preveč sral. Bi bil pa podpis pogodbe z njim za leto 2016 slaba naložba.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::
Dobro no, verjetno pa vseeno obstaja točka, ko razvoj več nima smisla, predvsem na račun stroškov, ki verjetno naraščajo kar sunkovito, kot enkrat prideš v nek višji nivo, pa tudi napredek je vedno manjši.
Zdaj, ko so razlike 50-100KM je res videt vse kot povorka merca, ampak če bi se motorji koliko toliko izenačili, na vsaj nekaj KM razlike, pa bi že bilo bolj zanimivo, ker bi prišle druge komponente dirkalnika bolj do izraza, zdaj pa je bolj kot ne vse odvisno samo od motorja, kar se tiče velikih playerjev; merc, RBR in ferari.
Zdaj, ko so razlike 50-100KM je res videt vse kot povorka merca, ampak če bi se motorji koliko toliko izenačili, na vsaj nekaj KM razlike, pa bi že bilo bolj zanimivo, ker bi prišle druge komponente dirkalnika bolj do izraza, zdaj pa je bolj kot ne vse odvisno samo od motorja, kar se tiče velikih playerjev; merc, RBR in ferari.

billy ::
Live coverage današnjih testiranj:
http://www.gpupdate.net/nl/testuitslage...
Spet samo na NL strani, ne vem kako to, da nimajo tudi na EN, tako da je bolj bogo za spremljat, se pa lahko vidi tvite, čase, ipd..
Če ve kdo za boljši vir, pa se priporočam.
http://www.gpupdate.net/nl/testuitslage...
Spet samo na NL strani, ne vem kako to, da nimajo tudi na EN, tako da je bolj bogo za spremljat, se pa lahko vidi tvite, čase, ipd..
Če ve kdo za boljši vir, pa se priporočam.

pirlo ::
Vsi ostali trije proizvajalci so v 8h dirkah uporabili vsaj tri motorje od štirih (Ferrari), Renault 5, za Hondo pa noben ne šteje več...
En motor pri Ferrariju je zaradi tokenov. Brez razvoja bi zdaj vozili na drugem, tako kot Mercedes. Ferrari še ma najmanjše probleme z zanesljivostjo. Zadnji dve dirki jim sicer nekaj malega nagaja, pred tem pa par sezon nič. Večji problem je najti hitrost pri vseh omejitvah. Se strinjam da bo še vsaj sezono, če ne dve vodil Mercedes.
Pa zdi se mi vedno bolj resnično, da je Mercedes pustil tisto zmago Ferrariju, da so govorice malo potihnile.

McMallar ::
@billy: probaj ta na f1i.com
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25

billy ::
@billy: probaj ta na f1i.com
Hvala!
btw...
LONDON (Reuters) - RSE Ventures, which owns the Miami Dolphins NFL team, is joining forces with Qatar to buy a controlling stake in Formula One in a deal worth $7-8 billion (£4.5-5 billion), a source familiar with the matter told Reuters on Tuesday.
https://finance.yahoo.com/news/rse-qata...
Aha, je že povzetek slo medija na temo prodaje F1, oz prevzema:
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()

Super Sonic ::
Pa zdi se mi vedno bolj resnično, da je Mercedes pustil tisto zmago Ferrariju, da so govorice malo potihnile.
To se mi zdi da spada v enako kategorijo kot tisto, ko dirkač namerno parkira avto nekje na stezi. Te stvari moraš imeti blazno pod kontrolo in en-dva-tri gre kaj narobe. Poleg tega je stvar prekompleksna, da bi jo obvladoval, saj dobavljajo motorje tudi ostalim moštvom. Lahko pa kamot rečemo, da so imel relativno slab vhod v sezono in čisto mogoče so ga imeli zaradi podcenjevanja, pa se je potem dokaj hitro izkazalo, da je Ferrari res blizu.
Recimo moč motorja je fenomenalna:
(11:18s se začne)
Vidi se po vhodu v prvi ovinek; Vettel je imel odličen vhod v ovinek in tudi maksimalno trakcijo za izhod, med tem, ko je bil Hamilton praktično v kompromisu zaradi borbe s Rosbergom, tako, da ni imel apexa, enako pa je izgubil precej trakcije na sami šikani. Običajno bi pričakovali, da bo v zaveterju te dolge ravnine na koncu Vettel za Hamiltonom, ampak ni bil niti blizu.
Hamilton se je dejansko samo odpeljal.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

PrimozR ::
Saj to je OK, sezona, dve...itak se misli 2016 ali 2017 ustavit razvoj motorjev?
Ampak kaj je z renaultom mi pa res ni jasno, imajo morje tokenov, pa nič ne uporabljajo...mogoče res delajo na čisto novem dizajnu, ali pa se sploh odločajo kako naprej, če zapustijo F1, če kupijo svoje moštvo, itd. btw, koliko tokenov bi šlo, če bi želeli čisto nov motor, dizajnersko?
Đabe morje ('morje', vseeno so precej omejeni), če ne veš za kaj jih uporabiti. Tukaj potem pride na mesto 'morje', ker pod črto pa je zelo važno, za kaj jih porabiš, vska upgrade mora biti dober in se močno poznati. Sicer si tokene vrgel stran. Očitno takšnih rešitev še niso našli. Dodatno zadeve zakomplicira dejstvo, da si omejen s številom motorjev, torej moraš gledati tudi na to, čeprav ko si enkrat pri 5 motorjih, to pravzaprav sploh ni več važno. Pač daš v avto nov motor in se ne sekiraš za kazen, samo da prideš do konca in si hiter :)
Dobro no, verjetno pa vseeno obstaja točka, ko razvoj več nima smisla, predvsem na račun stroškov, ki verjetno naraščajo kar sunkovito, kot enkrat prideš v nek višji nivo, pa tudi napredek je vedno manjši.
Zdaj, ko so razlike 50-100KM je res videt vse kot povorka merca, ampak če bi se motorji koliko toliko izenačili, na vsaj nekaj KM razlike, pa bi že bilo bolj zanimivo, ker bi prišle druge komponente dirkalnika bolj do izraza, zdaj pa je bolj kot ne vse odvisno samo od motorja, kar se tiče velikih playerjev; merc, RBR in ferari.
Ravno tam je razvoj najbolj važen, ko iščeš stotinke, tisočinke. Tam se dober R&D oddelek pozna in recimo da poplača. Ni nujno da se, ker so lahko vložki ogromni za malo efekta, a to je pač cena za zmago.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

vilser ::
Govori se, da bo Prodromou postal tehnični direktor moštva McLaren Honda. Se pravi, da bo Tim Gross letel. Praktično to kar je zdaj Allison pri Ferrariju, bo Prodromou pri McLarnu Hondi. Čivki pravijo, da bo letel tudi šef Honde. Super. Kdo bo naslednji?

billy ::
po dirki, kjer crkneta oba bolida, mclaren brez problema naredi več kot 180 krogov, v par dneh razlike..kako je to možno, totalna nesposobnost, ali imajo na testiranjih neke dele, ki še niso "legalni" in pač zato dela bolje motor, čeprav... ?
Test driver Stoffel Vandoorne racked up 77 laps on Tuesday, while Alonso logged 104 as he concluded the team's programme on Wednesday.

TribesMan ::
Na testiranjih lahko delajo kar hočejo... Lahko dajo notri motor od vespe če jim paše, pa se ne bo noben bunil.
Zdej ali je bila v avtu kaka nova iteracija motorja, ki še čaka v pipelineu, ali pa so preprosto našli kako hitro rešitev za težave ki so jih pestile na dirki. Nikoli ne bomo izvedeli.
Tudi nevemo ali so odpeljali 180 krogov z istim motorjem, ali so danes zjutraj zmontirali nov motor...
Samo 180 krogov ni baš nekaj. To je malo več kot en GP weekend.
Zdej ali je bila v avtu kaka nova iteracija motorja, ki še čaka v pipelineu, ali pa so preprosto našli kako hitro rešitev za težave ki so jih pestile na dirki. Nikoli ne bomo izvedeli.
Tudi nevemo ali so odpeljali 180 krogov z istim motorjem, ali so danes zjutraj zmontirali nov motor...
Samo 180 krogov ni baš nekaj. To je malo več kot en GP weekend.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::
1) Kot prvo meni se dirka sploh ni zdela nezanimiva. Se kar strinjam z @nadzvočnim tukaj. Napadi VET proti koncu, presenetljiv dober tempo in štart ROS. Potem akcija Maldoja, ki je 2 krat mojstrsko ulovil dirkalnik.
2) RAI pa res ne razumeme te agresivne "start&outlap" mape. Tukaj ima predvsem minus v smislu, če bi bil "delavec" potem bi z inženirjem tole lahko že ponastavil po svojem okusu. VET z tem kot kaže nima težav. Še več tukaj mislim, da se celo pokaže, da je Kimmijeva glavna vrlina enakomeren prenos teže ob zaviranjih in ne ob pospeševanjih, kot sem tudi sam pričakoval. Drugega si ne znam razložit, ker dvomim, da ima tako zelo različni motorni "mapping", da bi imel samo "ON" hrošče v izvorni kodi. Na gridu imamo preko dvajset dirkačev pa noben ne izgubja dirkalnika v takih okoliščinah, čeprav številni pravijo, da lahko "wheelspinaš" vse do 4-5 predstave (odvisno od ovinka, podlage, temp...).
3)McHonda na testiranjih je pa končno spravila nekaj skupaj. Je pravzaprav smešno. Da pa bi uporabljali neko novo iteracijo PU-ja pa dvomim, da je smotrno, če še stare dodobra ne razumeš? No dobro, če gre za fundamentalne težave za katere so potrebni popravki že, ampak tole je sodeč po besedah ekipe vse bolj kot ne elektrotehnično mešetarjenje z sofwarom in "šumom" različnih senzorjev, pretvornikov, el motorjev, "kontrolerjev"... Vsekakor je vsak km na enoti, ki povrzroča težave vsekakor velik plus. Včasih moraš narediti en korak nazaj, da lahko narediš 2 naprej.
4)Williams varianta krilca pred gumo je definitivno ilegalna. Še za tiste manjhne reže pred gumo za katero je bila pred 3 leti močna debata, ko je moral RB v Monaku opustiti, ter jo na drugi dirki legalizirat tako da jo je "prerezal" za papir tanko režo. Je pa zanimivo tole predvsem z vidika, kako zelo intenzivno so so opravljali zbiranje podatkov. Lahko so to počeli za FIA v raziskavah za pravilnik 2017 (neke zavesice v stilu Ground effecta ipd.). Potem lahko so merili različne vplive razporeditve podtlaka na kinematiko podvozja= oprijem gume. Spet lahko so simulirali Mercedesov nivo podtlaka, da vidijo "manjko" vrancev, ter vplive na mapping in recimo preverjali vpliv nastavitev z kvali na dirko (tukaj močno zaostajajo za Ferrarijem) in drugih milijontavžent stvari, ki jih inženirji lahko potrebovali z namenom v katero smer usmeriti nadaljnji razvoj. Za Will je slednje še kako pomembno, saj je več kot očitno da resursov, kot Ferr in Merc nimajo in je za njih tovrstno praktilno ekperimentiranje in iskanje "najbolj" dobitne točke še kako pomebna...
5) Force India pa se poigrava z domišljijo. Sam sem bil prepričan, da ne moraš z vanitiy panel in z pravili enega prereza ustvarit luknje v nosu. Prvo ob pogledu na sliko na daleč sem mislil, da so nosilce krilc ločili od "jedra" (crashstrukture) z manjhno režo (pač zadostiti moraš pravilom prerezov itd.), pa še tega ne vidim, tako je interpertacija, zakaj je tole legalno, izven mojega poznavanja pravil.
2) RAI pa res ne razumeme te agresivne "start&outlap" mape. Tukaj ima predvsem minus v smislu, če bi bil "delavec" potem bi z inženirjem tole lahko že ponastavil po svojem okusu. VET z tem kot kaže nima težav. Še več tukaj mislim, da se celo pokaže, da je Kimmijeva glavna vrlina enakomeren prenos teže ob zaviranjih in ne ob pospeševanjih, kot sem tudi sam pričakoval. Drugega si ne znam razložit, ker dvomim, da ima tako zelo različni motorni "mapping", da bi imel samo "ON" hrošče v izvorni kodi. Na gridu imamo preko dvajset dirkačev pa noben ne izgubja dirkalnika v takih okoliščinah, čeprav številni pravijo, da lahko "wheelspinaš" vse do 4-5 predstave (odvisno od ovinka, podlage, temp...).
3)McHonda na testiranjih je pa končno spravila nekaj skupaj. Je pravzaprav smešno. Da pa bi uporabljali neko novo iteracijo PU-ja pa dvomim, da je smotrno, če še stare dodobra ne razumeš? No dobro, če gre za fundamentalne težave za katere so potrebni popravki že, ampak tole je sodeč po besedah ekipe vse bolj kot ne elektrotehnično mešetarjenje z sofwarom in "šumom" različnih senzorjev, pretvornikov, el motorjev, "kontrolerjev"... Vsekakor je vsak km na enoti, ki povrzroča težave vsekakor velik plus. Včasih moraš narediti en korak nazaj, da lahko narediš 2 naprej.
4)Williams varianta krilca pred gumo je definitivno ilegalna. Še za tiste manjhne reže pred gumo za katero je bila pred 3 leti močna debata, ko je moral RB v Monaku opustiti, ter jo na drugi dirki legalizirat tako da jo je "prerezal" za papir tanko režo. Je pa zanimivo tole predvsem z vidika, kako zelo intenzivno so so opravljali zbiranje podatkov. Lahko so to počeli za FIA v raziskavah za pravilnik 2017 (neke zavesice v stilu Ground effecta ipd.). Potem lahko so merili različne vplive razporeditve podtlaka na kinematiko podvozja= oprijem gume. Spet lahko so simulirali Mercedesov nivo podtlaka, da vidijo "manjko" vrancev, ter vplive na mapping in recimo preverjali vpliv nastavitev z kvali na dirko (tukaj močno zaostajajo za Ferrarijem) in drugih milijontavžent stvari, ki jih inženirji lahko potrebovali z namenom v katero smer usmeriti nadaljnji razvoj. Za Will je slednje še kako pomembno, saj je več kot očitno da resursov, kot Ferr in Merc nimajo in je za njih tovrstno praktilno ekperimentiranje in iskanje "najbolj" dobitne točke še kako pomebna...
5) Force India pa se poigrava z domišljijo. Sam sem bil prepričan, da ne moraš z vanitiy panel in z pravili enega prereza ustvarit luknje v nosu. Prvo ob pogledu na sliko na daleč sem mislil, da so nosilce krilc ločili od "jedra" (crashstrukture) z manjhno režo (pač zadostiti moraš pravilom prerezov itd.), pa še tega ne vidim, tako je interpertacija, zakaj je tole legalno, izven mojega poznavanja pravil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

Super Sonic ::
Še več tukaj mislim, da se celo pokaže, da je Kimmijeva glavna vrlina enakomeren prenos teže ob zaviranjih
Obstaja ena mašina (ime sem žal pozabil) kjer dirkač trenira simulacijo prenosa teže ob zaviranju in pospeševanju. Kakor je meni znano ima Kimi še danes rekord (McLaren). Je pa res, da F1 ni samo to, treba se je ukvarjat širše in tu Kimi žal povsem pogrne. Nese ga že sama komunikacija s komandnim pultom: tako se je v Avstriji ponovno zgodilo, da je mislil, da je imel na voljo še ne hiter krog (ki ga ni imel).
Se pravi talenta; kar se tiče talenta Kimi ni sporen, je pa sporen pri delovanju ob moštvu in praktično VSEH stvareh, ki pritičejo. To pomeni od mreženja, sodelovanja, pogovorov, razvijanja; v vseh teh segmentih je slabši od svojih kolegov in vidi se, da je prišel čas, ko s svojim talentom tega ne more več kompenzirat. Zato ga je škoda in upam, da čim prej neha in sprosti mesto.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::
''Upam na boljši vikend kot tukaj. Menim, da bo steza našemu dirkalniku zaradi njegovih karakteristik ustrezala. Imeli pa bomo tudi nekaj nadgradenj, nekaj aerodinamičnih delov, kar pa bi moralo biti dobro. Zaradi tega se že zelo veselim. Pričakujem, da bomo bolj ali manj v skupini najboljše sedmerice - najbrž tik za Williamsom. Mercedesu in Ferrariju se sicer še ne moremo približati, upamo pa, da se bomo vsaj Williamsu.''
Tale pa je optimist, rikiardo namreč, prvo naj sploh toro rosso premagajo z mladoletnikom, potem pa naj ciljajo na williams.

Scorpia ::
Zdajle sem na youtube pogledal, Kimijevo voznjo pred nesreco. A je kdo opazil, da mu je pri pospesevanju iz ovinka, nabilo obrate do konca? Niti zaznat ni bilo, da bi lahko normalno prestavljal.
Pri Naserju, isto pospesevanje po tem ovinku, pa je lepo obratomer deloval oziroma motor... Vettlovo voznjo nisem mogel primerjat, ker ne najdem pametnega onboard posnetka...
Pri Naserju, isto pospesevanje po tem ovinku, pa je lepo obratomer deloval oziroma motor... Vettlovo voznjo nisem mogel primerjat, ker ne najdem pametnega onboard posnetka...
////

Super Sonic ::
Meni se zdi vse OK. Pospeševal je iz ovinka; obrati so bili na maks, vmes je tudi prestavljal. Nekaj kar so počeli vsi, ki so prišli iz ovinka. Obrati so na maks kadar pospešuješ in imaš trotl prbit v poden.
Drugo pa je, da gre čez neogrete gume preveč navora, takrat se ti pa zgodi to kar se je Kimiju. Praktično primer za v učbenike (za moj okus).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PredatorX ::

vilser ::

TribesMan ::
Alonso je otvoril svoj muzej:
http://motor.as.com/motor/2015/06/26/al...
Če prav vidim ima poleg vseh Renaultov, ki jih je vozil, in Mclarna iz 2007 tudi vseh 5 Ferrarijev:
http://motor.as.com/motor/2015/06/26/al...
Sicer nevem če so vsi "njegovi" ali samo na posodo, ampak lepa zbirka...
http://motor.as.com/motor/2015/06/26/al...
Če prav vidim ima poleg vseh Renaultov, ki jih je vozil, in Mclarna iz 2007 tudi vseh 5 Ferrarijev:
http://motor.as.com/motor/2015/06/26/al...
Sicer nevem če so vsi "njegovi" ali samo na posodo, ampak lepa zbirka...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

ace99 ::

BT52 ::
Manor bo bojda po podatkih uporabnika reddita dobil novega sponzorja in s tem pridobil še nekaj dodatne modre barve na dirkalniku: http://www.reddit.com/r/formula1/commen...

videc ::
Mislim, da je volan montiral nazaj, zato je toliko časa trajalo.A je mogoce kdo videl, ce je dal kimi roko alonsu po crashu ali ne?
Zakaj je pa zdaj to pomembno, če mu je dal roko ali ne? No v glavnem mu je dal.
ja meni je po vseh gledanih posnetkih videt kot da mu je ni hotel dati...
Pa Alonsu so kamere delale.

Scorpia ::
Super Sonic je izjavil:
Meni se zdi vse OK. Pospeševal je iz ovinka; obrati so bili na maks, vmes je tudi prestavljal. Nekaj kar so počeli vsi, ki so prišli iz ovinka. Obrati so na maks kadar pospešuješ in imaš trotl prbit v poden.
Drugo pa je, da gre čez neogrete gume preveč navora, takrat se ti pa zgodi to kar se je Kimiju. Praktično primer za v učbenike (za moj okus).
Zdaj ko sem doma, sem lahko boljše poslušal zvok od Kimi-ja in ostalih ki je bilo možno dobit onboard posnetek. Kimi ali spet kakšen map motorja, ker mu je dobesedno gume v prazno zavrtelo... zgleda je sam preveč pritiskal na gas...
////

Super Sonic ::
zgleda je sam preveč pritiskal na gas...
Ja, dvakrat je (v dveh prestavljanjih) je šel v prazno, ker je bil trotl zabit v poden. Za takšne stvari rabiš dober grip in pa ravno površino. Na tistem dirkališču smo videli ogromno neravnnin, v resnici se je pa boril za pozicijo, ker je imel izjemno slab vhod in izhod iz zavoja.
ps
Po sreči so ravno "thermal kamero" kazal in si lahko ogledaš kako (ne)ogrete gume je imel. Katastrofa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::
Naslednji kandidat za Raikkonenov sedež je Daniel Ricciardo, ki bi se lahko ponovno pridružil Sebastianu Vettlu, s katerim sta dirkala že pri Red Bullu.
Me zanima, kakšno bi bilo razmerje moči, če bi res do tega prišlo. Še vedno sem namreč mnenja, da vettel lani ni vozil 100% in posledično je zato bil Rik toliko boljši in ne verjamem ravno, da je Rik dejansko toliko boljši od vettla.

Super Sonic ::
Vettel bi imel težave s komerkoli iz RB-vega tabora, kajti vsi fantje tam so zelo, zelo hitri (recimo koliko težav ima Ricardo letos). Mislim, da ga je Ricardo pošteno premagal. Kakšna dirka je šla morda res v Vettlov minus, ampak sicer je bil Daniel zraven in mislim tudi, da je hitrejši, ter zelo konstanten.
Po tistem kar je pa nalimal Tribes bi bil pa pravi čudež, da bi Ricarda spravili v Ferrari. Mesto tam bi si, poleg Bottasa, zaslužil tudi Hulk.
Po tistem kar je pa nalimal Tribes bi bil pa pravi čudež, da bi Ricarda spravili v Ferrari. Mesto tam bi si, poleg Bottasa, zaslužil tudi Hulk.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::
Meni je čudno dandanes to, da kar naenkrat imamo ful izjemno hitrih dirkačev. Včasih smo imeli v sezoni enega, dva...zelo redko tri...zdaj pa bi naj bili hitro kar vsi: vettel, hamilton, rosberg, alonso, hulk, bottas, riki, kyvia, sainz...
Po logiki, oz gausovi krivulji, je kaj takega nemogoče, ne more biti toliko gensko superiornega materiala na kupu.
Edino, če je dirkanje res postalo prelahko in da potem res lahko vsak, ki obvlada playstation konkurira tudi v F1.
Po logiki, oz gausovi krivulji, je kaj takega nemogoče, ne more biti toliko gensko superiornega materiala na kupu.
Edino, če je dirkanje res postalo prelahko in da potem res lahko vsak, ki obvlada playstation konkurira tudi v F1.

Scorpia ::
Zakaj nebi bilo na kupu? Glede na to, da je zadnjih 20 let dirkanje veliko bolj dostopno (izjema naš in balkanski konec), me ne čudi, da je toliko talentov. Po drugi strani, sami dirkači priznavajo, da je današnji dirkalnik dosti lažje voziti, kot pred 6imi leti. Vsaj fizično niso več obremenjeni, so pa toliko bolj psihično na meji živcev, kot pravijo, veliko dela z gumbi, na drugi strani gume čuvat, pa čeprav že tako "počasi" vozijo...
////

Super Sonic ::
Meni je čudno dandanes to, da kar naenkrat imamo ful izjemno hitrih dirkačev.
Trenirani so od praviloma od 4 do 6 leta naprej. Program je kvalitetnejši kot kadarkoli prej. Fantje se trenirajo vrhunsko na vseh področjih: tehnično, psihološko, fizično. Važna je prehrana. Gredo čez celo kopico različnih serij; dosti njih ima potem v fazi razvoja tudi privat steze (za gokard, recimo). Ogromno se dela v simulatorjih, ki so čedalje boljši, ipd.
Bom prilepil Ferrarijevo akademijo:
http://formula1.ferrari.com/en/fda/acad...
Jules Bianchi; še nekdo, ki bi verjetno naslednje leto lahko dirkal v Ferarriju.
Skratka: Hamilton je prvi "izdelek" te nove generacije voznikov. Alonso je malo zamudil, ampak je imel srečo, ker ga je ata rinil naprej že od 4 leta. Kimi je čisti padalec in vse kompenzira s talentom. Ampak karkoli po Hamiltonu je mlajše, je šlo čez brutalen (sistem izpadanja) sistem različnih treningov in ogromno vloženega denarja zadaj v ves ta razvoj.
Senna recimo danes ne bi imel s svojim znanjem praktično kaj iskat proti tem mladeničem. Senno se spoštuje zato, ker je bil tisti, ki je najbolj potegnil razvoj dirkača naprej in je za časa svoje generacije pokazal s trdim delom nivo več. MS ga je še nagradil. Danes so praktično ti fantje maksimalno trenirani na vseh osebnih razvojnih področjih; pri izboru odločajo malenkosti, pogosto interes denarja. Recimo Guan Yu Zhou nima kaj iskat pri akademiji Ferrarija, ampak je interes znamke na tem trgu tako velik, da bo sčasoma tudi kakšen Kitajec osvojil naslov. Podobno je z Rusi. Petrov je bil zanič/povprečen, Kyvat je že vrhunski.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

billy ::
Vseeno pa naredi ultimativnega dirkača "genetika", tako kot vse najboljše športnike v katerikoli panogi, delo je 99%, tisti 1% pa pač doprinese "bog" in tu se luščijo absolutni prvaka od relativnih.
Ampak moderna F1 pa daje občutek da je ta 1% kar pogosto prisoten :)
Ampak moderna F1 pa daje občutek da je ta 1% kar pogosto prisoten :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 190340 (121899) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 256658 (162484) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 191714 (154959) | WarpedGone |