Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015
Super Sonic ::
Ker se jim bo spet nekaj pokvarilo?
Ne. Prišli bodo do naslednje težave. Razlika med ljudmi je v tem, da eni vidijo samo težave, drugi pa iščejo rešitve.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
vilser ::
We have noise from the McLaren garage again. The engine is going through a lengthy and varied warm-up.
So vžgali motor. Mislim, da bo Button kmalu šel na stezo.
So vžgali motor. Mislim, da bo Button kmalu šel na stezo.
billy ::
Bit of an intermission as the car is fetched from an unusual parking spot between T11/12. Just awaiting her return now... #BackToWork #F1
merc...
merc...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Zanimiva implementacija displaya. Zgleda malo čudno, a morda bo delovalo.
Pomojem interim, da bodo v Melbournu imeli normalen volan in displej na njem.
videc ::
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3216...Nekaj se govori, da bi naj bil McLaren zadaj, da bi s tem pridobili še eno moštvo za Hondin motor.
Kaj zdaj to pomeni za marušo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
billy ::
Ni slaba ideja, s tem pridobijo dejansko "testiranje" sredi sezone z marušo, s mclarnom pa poskušajo dosečt kak rezultat...
billy ::
Here's a time and lap count update: RAI - 1:23.311 (35), VER - 1:24.321 (46), MAS - 1:25.508 (15), GRO - 1:26.049 (30), HAM - 1:26.111 (44), ERI - 1:26.184 (25), BUT - 1:30.706 (6), KVY - 1:37.195 (8)
Očitno ni bilo nič resnega s mercom, lojza je že nazaj na stezi...
Očitno ni bilo nič resnega s mercom, lojza je že nazaj na stezi...
billy ::
It looks like an ERS problem... The Team are on the case and looking to get Dany back on track soon. #F1
billy ::
(berite od spodaj gor)
11:33
Mechanics wheel the car back to investigate
11:32
But he's failed to get out of the pits for the second time today
11:30
Button departs the McLaren garage
11:33
Mechanics wheel the car back to investigate
11:32
But he's failed to get out of the pits for the second time today
11:30
Button departs the McLaren garage
PrimozR ::
Aja, sem se spomnil na še en kul prispevek, ki se ukvarja z V10 in V8 motorji kar precej v detajle, BMW-jev pregled razvoja: http://sd-2.archive-host.com/membres/up...
:heart: P85, škoda da so jih omejile regulacije :)
:heart: P85, škoda da so jih omejile regulacije :)
BT52 ::
@billy umiri se. Globoko vdihni .... in izdihni. Pa to ponovi 5 krat in šele potem še enkrat preberi 8 stran foruma.
TribesMan ::
PIPI lepo, sam bere se pa kot nekaj z naslovom "how to kill F1".
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
billy ::
Mogoče pa vseeno merc ne skriva toliko adutov?
Here's a look at the timing screen with two and a half hours to run: RAI - 1:21.516 (61), VER - 1:22.553 (72), ERI - 1:23.551 (53), HAM - 1:23.615 (77), MAS - 1:23.692 (41), GRO - 1:23.802 (53), KVY - 1:24.758 (35), BUT - 1:27.660 (31)
Here's a look at the timing screen with two and a half hours to run: RAI - 1:21.516 (61), VER - 1:22.553 (72), ERI - 1:23.551 (53), HAM - 1:23.615 (77), MAS - 1:23.692 (41), GRO - 1:23.802 (53), KVY - 1:24.758 (35), BUT - 1:27.660 (31)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
Daedalus ::
Sej vem, da tile časi ne pomenijo kaj dosti, sam vseeno - Ferrari zgleda precej bolje, kot lani. Zaenkrat kot kaže, tudi brez kakih težav z zanesljivostjo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
PrimozR ::
PIPI lepo, sam bere se pa kot nekaj z naslovom "how to kill F1".
A morš res v tko negativni luči to pokazat? Ker do zdej nisem tko gledu :P
Ma sej že dolgo pravim, dali bi 100 kg/h pretoka goriva, dovoljeno tankanje pa obstoječe KERS sisteme, ostalo pa po želji, vključno z razvojem. Ne bi imeli težav z zvokom, verjetno ne bi imeli monopola, itd.
Daedalus saj se je že povedalo, Ferrari je bil najhitrejši na testiranjih že zadnjih par let, sploh lani, pa iz tega potem ni bilo nič. Tukaj testirajo, ne postavljajo časov. Relevantni so samo dirkaški vikendi, ko pride do primerjanja zmogljivosti, ker šele tam dobimo pravo sliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Super Sonic ::
Glede časov sem še vedno prepričan, da je potrebno imeti naravnano štoparco nekje na 1:18s, da bi rekel... no, mogoče, ajde.
Lani so na zadnji dirki, z najbolj utrujenim materialom v AB peljali 1:40.480s (MB). Leto poprej so peljali 1:39.957s (RB). Gledano čez ultimativni čas kvalifikacij.
Druga stran te zgodbe sta pa Renault in Ferrari.
Ferrari je lani zmogel 1:42.236s, najhitrejši Renault pa 1:41.267s. Se pravi predvsem Ferrari ima ogromno prostora za izboljšavo letos in prav Allison je to zagotovo postavil na noge. Renault enako, rabi pa se še priključek: oboje se je lani najbolj videlo v živo na dirki, ko enostavno vidiš razliko med dirkalniki.
Ne vem koliko je sicer rekord Jereza, ampak če vzamemo čase iz 2013:
Massa - Ferrari - 1:17.879 - 85
Raikkonen - Lotus - 1:18.148 - 83
Se pravi če kdo hoče gledat čase in si predstavljati kje kdo je: kar bi bilo okoli 1:18s bi bilo super in napoved. Kar je 1:21s ipd je boljše da ni flat out power lap, ker je ultra zanič.
Zgleda pa Ferrari dosti boljše od RBja, ki je danes stal več ali manj cel dan, ampak to smo že vse videli, poleg tega TR lepo šopa kroge in imajo poskrbljeno za alternativo.
Ker imamo pač tak kurčev pravilnik je jasno, da bodo zelo težko kjerkoli ujeli MB in povsem jasno je kakšna sezona se nam obeta.
S tega stališča moram rečt, da mi je malo žal, da Honda in McLaren nista počakala še eno leto, ker ne vem če jim bo letos uspelo. Če bodo začel zadevo na levi nogi, se je pa zaradi zapiranja razvoja v pravilniku, ne bodo nikoli spravili na desno nogo v dober položaj. Dokler ne bo FIA začela pisati pravilnika proti moštvu, ki bo delal F1 ultra dolgočasno.
In edino kar bi bilo zanimivo malo bolj od blizu pogledat, je Williams. Vse ostalo je čist info narave in zadovoljevanje radovednosti v sklopu tehničnih rešitev.
Tak filing sem jaz dobil čez ta testiranja.
Lani so na zadnji dirki, z najbolj utrujenim materialom v AB peljali 1:40.480s (MB). Leto poprej so peljali 1:39.957s (RB). Gledano čez ultimativni čas kvalifikacij.
Druga stran te zgodbe sta pa Renault in Ferrari.
Ferrari je lani zmogel 1:42.236s, najhitrejši Renault pa 1:41.267s. Se pravi predvsem Ferrari ima ogromno prostora za izboljšavo letos in prav Allison je to zagotovo postavil na noge. Renault enako, rabi pa se še priključek: oboje se je lani najbolj videlo v živo na dirki, ko enostavno vidiš razliko med dirkalniki.
Ne vem koliko je sicer rekord Jereza, ampak če vzamemo čase iz 2013:
Massa - Ferrari - 1:17.879 - 85
Raikkonen - Lotus - 1:18.148 - 83
Se pravi če kdo hoče gledat čase in si predstavljati kje kdo je: kar bi bilo okoli 1:18s bi bilo super in napoved. Kar je 1:21s ipd je boljše da ni flat out power lap, ker je ultra zanič.
Zgleda pa Ferrari dosti boljše od RBja, ki je danes stal več ali manj cel dan, ampak to smo že vse videli, poleg tega TR lepo šopa kroge in imajo poskrbljeno za alternativo.
Ker imamo pač tak kurčev pravilnik je jasno, da bodo zelo težko kjerkoli ujeli MB in povsem jasno je kakšna sezona se nam obeta.
S tega stališča moram rečt, da mi je malo žal, da Honda in McLaren nista počakala še eno leto, ker ne vem če jim bo letos uspelo. Če bodo začel zadevo na levi nogi, se je pa zaradi zapiranja razvoja v pravilniku, ne bodo nikoli spravili na desno nogo v dober položaj. Dokler ne bo FIA začela pisati pravilnika proti moštvu, ki bo delal F1 ultra dolgočasno.
In edino kar bi bilo zanimivo malo bolj od blizu pogledat, je Williams. Vse ostalo je čist info narave in zadovoljevanje radovednosti v sklopu tehničnih rešitev.
Tak filing sem jaz dobil čez ta testiranja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
billy ::
Fuel pump issue for Jenson - but he's got a decent amount of laps done so far. Fixing it now. #Jerez #SizeZeroF1Car
vilser ::
Dopoldan so pa imeli sledeč problem.
JONATHAN NOBLE has just returned from speaking to McLaren engineering director Matt Morris. He's revealed that Button's programme was interrupted earlier due to an "operational issue relating to the oil level" - we'll leave you to crack that not-so-subtle code
Morris added that McLaren is doing aero work this afternoon.
Ni konca.
JONATHAN NOBLE has just returned from speaking to McLaren engineering director Matt Morris. He's revealed that Button's programme was interrupted earlier due to an "operational issue relating to the oil level" - we'll leave you to crack that not-so-subtle code
Morris added that McLaren is doing aero work this afternoon.
Ni konca.
BT52 ::
1. Kakorkoli Mcl zaključil za danes, baje zaradi "pumpe za gorivo". Kakorkoli nikoli ne bomo vedeli pravega razloga, pač je okvara tako globoko zmontirana v motor, da je ni mogoče opravit še pred karirasto zastavo. Pač nov motor po možnosti še lab verzija in je še z vseh vidikov novo. Vse je še narejeno malce nerodno, ter seveda po F1 standardih tesno zapakirano. Mehaniki še nimajo toliko prakse. Potem so še tukaj zahtevne procedure iskanja in evidentiranja napak, ki vzamejo čas. Počasi bo šlo. Na srečo imajo bencmark v Mecr podatkih. Druge ekipe se lahko zanašajo samo na akustiko in izračunske primerjalne modele.
But je tako za danes opravil 35 krogov. In če to primerjamo z lani. Tole sploh ni bilo slabo.
2. Haas je najel nekdanjega RB in Jaguarjevega tehničnega šefa Roba Taylorja.
-Šasijo dela Dalara. Bližina Maranella ni naključje. ;)
-Ferrari bo dobavljal menjalnik, PU in elektroniko; mogoče še vso vzmetenje; praktično narediti morajo samo svojo šasijo, dno in krila; vse drugo pa lahko več ali manj kupijo, kot tudi to že nekatera moštva počenejo
-tako skupaj z dalaro, poizdizajalci dela na projektu 80-150 ljudi
-najel je poslopja Marussie v Banburyu
-hoče neko razpoznavno barvo: npr rumena
http://www.autosport.com/news/report.ph...
But je tako za danes opravil 35 krogov. In če to primerjamo z lani. Tole sploh ni bilo slabo.
2. Haas je najel nekdanjega RB in Jaguarjevega tehničnega šefa Roba Taylorja.
-Šasijo dela Dalara. Bližina Maranella ni naključje. ;)
-Ferrari bo dobavljal menjalnik, PU in elektroniko; mogoče še vso vzmetenje; praktično narediti morajo samo svojo šasijo, dno in krila; vse drugo pa lahko več ali manj kupijo, kot tudi to že nekatera moštva počenejo
-tako skupaj z dalaro, poizdizajalci dela na projektu 80-150 ljudi
-najel je poslopja Marussie v Banburyu
-hoče neko razpoznavno barvo: npr rumena
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
vilser ::
Jaz osebno sem pričakoval velike težave pri McLarnu Hondi, ker pač imajo vse novo in je normalno, da se pojavljajo težave tako, da nisem prav nič presenečen. Rešiš eno zadevo in se pojavi ta druga. V 4 dneh so naredili 79 krogov. Če pogledam čase od Buttona in Alonsa, praktično je nemogoče reči koliko je dober njun dirkalnik in kakšen potencial ima za napredek, ker so imeli skoz neke težave, malo bili na stezi in niso stiskali.
Sem slišal, da McLaren bi lahko rešil Marussio. Morda želijo imeti moštvo B, da testirajo motor Honde.
Nekak leta 2017 jih pričakujem na vrhu, če so zadeli projekt in, če bo šlo vse v pravo smer.
Ferrari zgleda, da je naredil korak naprej, ampak tako je zgledalo tudi lani in pol se je izkazalo, da so naredili eno karijolo tako, da jaz vidim Williams in Red Bull še vedno pred rdečimi. Sicer zdaj so imeli neke težave, ampak jih bodo rešili.
Mercedes je pa strašen. Neverjetno. Lotus pa no comment.
Sem slišal, da McLaren bi lahko rešil Marussio. Morda želijo imeti moštvo B, da testirajo motor Honde.
Nekak leta 2017 jih pričakujem na vrhu, če so zadeli projekt in, če bo šlo vse v pravo smer.
Ferrari zgleda, da je naredil korak naprej, ampak tako je zgledalo tudi lani in pol se je izkazalo, da so naredili eno karijolo tako, da jaz vidim Williams in Red Bull še vedno pred rdečimi. Sicer zdaj so imeli neke težave, ampak jih bodo rešili.
Mercedes je pa strašen. Neverjetno. Lotus pa no comment.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
BT52 ::
Sem slišal, da McLaren bi lahko rešil Marussio. Morda želijo imeti moštvo B, da testirajo motor Honde.
Mislim, da iz te moke ne bo kruha. Haas je že pokupil poslopja, pa še po forumih se tipoji igrajo z sestavljanjem vetrovniških modelov, ki so jih vse po vrsti razprodali.
Ferrari zgleda, da je naredil korak naprej, ampak tako je zgledalo tudi lani in pol se je izkazalo, da so naredili eno karijolo tako,
Niti ne. v Jerezu so bili v ospredju zgolj zaradi dobre pripravljenosti, saj so enoto dodobra stestirali do osnove v testni "muli" (predelan LaFerrari). Ampak v Bahrajnu se je že opazilo po meritvah hitrosti in Kimmijevei nesreči, ko je nenadno neklasično izgubljal zadek. Celostno gledano je Ferrari postal že na testih nekako nervozen, kar se je videlo z videjev. Williams in še predvsem FI sta že takrat pokazali boljšo formo, kar so strokovnjaki tudi povdarili.
Lotus pa no comment.
Zakaj? Ker so montirali motor šele v Nedeljo zjutraj...
2. Bojda Ferrari in Mcl priravljata crashtest krajšega nosu. Aerodinamično bojda boj učinkovitega (relativno). Torej nekja v smislu Merc, Lotus.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
vilser ::
BT52 ::
1.
He he, kaj reči so veliki optimisti. Edino dejstvo je, da morajo nadoknadit relativnega zaostanka 1,5s na 1 krog skupaj z dirkaškim 1 min zaostankom. Kar pa je v moderni F1 NEMOGOČE.
2, Mcl res reskira vse za domeno AERA. Ni kompromisov.
-Še vedno bi lahko radiator postavili bolj nazaj za turbino. Ampak ne očitno hočejo bolj čist predel okoli menjalnika ti. "coke-bottle"* mora biti okrog izpuha minimalno
zaprt.
-ps izgledada res delajo na Merc conceptu postavitve kompresorja spredaj.
-tudi toplotni ščiti so zelo elegatno tesno oviti okoli PU-ja. Smrdi po zelo nizko postavljenem izpuhu ali pa kar Merc lanski rešitvi.
*coke bottle kot že ime pove oblika stekleničnega vratu cocacole. Torej toretično zelo podobna oblika "teaoretične" kapljice.
http://the-contact-patch.com/figure/C14...
Zdaj gledam, Lotus je v redu. Sem se zmotil. Malo srfam po italijanskih forumih in Italijani so čist navdušeni, ker je šlo Ferrariju dobro na testiranju, in že govorijo, da bo letos Vettel svetovni prvak. Mercedes jih bo streznu, da bo kar veselo.
He he, kaj reči so veliki optimisti. Edino dejstvo je, da morajo nadoknadit relativnega zaostanka 1,5s na 1 krog skupaj z dirkaškim 1 min zaostankom. Kar pa je v moderni F1 NEMOGOČE.
2, Mcl res reskira vse za domeno AERA. Ni kompromisov.
-Še vedno bi lahko radiator postavili bolj nazaj za turbino. Ampak ne očitno hočejo bolj čist predel okoli menjalnika ti. "coke-bottle"* mora biti okrog izpuha minimalno
zaprt.
-ps izgledada res delajo na Merc conceptu postavitve kompresorja spredaj.
-tudi toplotni ščiti so zelo elegatno tesno oviti okoli PU-ja. Smrdi po zelo nizko postavljenem izpuhu ali pa kar Merc lanski rešitvi.
*coke bottle kot že ime pove oblika stekleničnega vratu cocacole. Torej toretično zelo podobna oblika "teaoretične" kapljice.
http://the-contact-patch.com/figure/C14...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
galimim ::
Zdaj gledam, Lotus je v redu. Sem se zmotil. Malo srfam po italijanskih forumih in Italijani so čist navdušeni, ker je šlo Ferrariju dobro na testiranju, in že govorijo, da bo letos Vettel svetovni prvak. Mercedes jih bo streznu, da bo kar veselo.
Sej se ve kako je to v Italiji
1) Mama
2) Pašta
3) Calcio
4) Ferrari
5) Patria
Upam samo da bomo gledal kej več kot interno prvenstvo Mercedesa
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
PrimozR ::
Mislim, da iz te moke ne bo kruha. Haas je že pokupil poslopja, pa še po forumih se tipoji igrajo z sestavljanjem vetrovniških modelov, ki so jih vse po vrsti razprodali.
Kaj pa je to važno? V igri je licenca, ki jo je precej težje dobiti. Če kupijo moštvo sestavijo še en avto, magari naberejo še nekaj več študentov, da se priučijo znanja, itd., dobijo pa efektivno za poceni denar dvojno količino testnih kilometrov. Avto tudi ni nujno da je pretirano dober, vsaj ne na začetku, samo da motor dela.
2. Bojda Ferrari in Mcl priravljata crashtest krajšega nosu. Aerodinamično bojda boj učinkovitega (relativno). Torej nekja v smislu Merc, Lotus.
A lahko rečem 'told you so'? :)
2, Mcl res reskira vse za domeno AERA. Ni kompromisov.
-Še vedno bi lahko radiator postavili bolj nazaj za turbino. Ampak ne očitno hočejo bolj čist predel okoli menjalnika ti. "coke-bottle"* mora biti okrog izpuha minimalno
zaprt.
-ps izgledada res delajo na Merc conceptu postavitve kompresorja spredaj.
-tudi toplotni ščiti so zelo elegatno tesno oviti okoli PU-ja. Smrdi po zelo nizko postavljenem izpuhu ali pa kar Merc lanski rešitvi.
*coke bottle kot že ime pove oblika stekleničnega vratu cocacole. Torej toretično zelo podobna oblika "teaoretične" kapljice.
http://the-contact-patch.com/figure/C14...
Zakaj bi pa morali hladilnik postaviti nižje? Kot kaže je zgornji inlet namenjen hlajenju, tok zraka se usmeri navzdol, potem pa naredi S skozi hladilnik in nato odide iz avtomobila okrog izpuha. Kar je super rešitev, če hladiš več kot eno stvar, kar počnejo tukaj (vsaj jaz vidim dva hladilnika, oz. vsaj izgledata kot dva ločena).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
Zakaj bi pa morali hladilnik postaviti nižje? Kot kaže je zgornji inlet namenjen hlajenju, tok zraka se usmeri navzdol, potem pa naredi S skozi hladilnik in nato odide iz avtomobila okrog izpuha. Kar je super rešitev, če hladiš več kot eno stvar, kar počnejo tukaj (vsaj jaz vidim dva hladilnika, oz. vsaj izgledata kot dva ločena).
Konvencionalna rešitev postavitve manjšega hladilnika je nad menjalnikom. Tale radiator bi komot lahko zaradi zelo visokega CofG-ja premaknili bolj nazaj. Ampak niso, ker bi jim zaprlo "streamline" obliko, kar pa bi bil očitno prevelik kompromis. Pač za ceno majhnih tesnih sidepodov so našli kompromisno rešitev tudi za ceno meh oprijema oz. kompromisa v setup-u vzmetenja (CofG).
Recimo tukaj je tole naredil Lotus;
Naj omenim, da je danadanes zelo težko negirati tak dvig CofG-ja z balastom iz tungstena, ker PU ima določeno minimalno maso in minimalno višino težišča. Potem, ker so pravila skupne teže že tako ali tako na tesnem je jo izgubljat na drugih področjih še toliko težje.
Kot kaže ožji cokebottle zadek in posledično AERO gain tole prevaga. Res tole so mogli dobro premislit in preračunat.
Res impresivno, skoraj tako radikalno, kot so nekoč bili pri BRM-u (groudeffect, 8o leta). Namreč G Murray je namestili Nelsonu spredaj na reži za hlajenje dirkača oljni hladilnik (no v tistem času so povsem opustili prednje radiatorje). Nelsona je od vročega zraka skoraj kap.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
TribesMan ::
Težko je potegnit kej pametnega iz takega testiranja...
Edino kar je jasno direkt je to da je Mercedes zelo dobro pripravljen. Vpršanje, ki se meni poraja, je samo to ali je avto res kaj bistveno updatean, ali gre samo za manjši "facelift" lanskega, ampak priganjali 100% sigurno niso, nismo videli nobenih kratkih stintov s soft gumami (kot recimo pri Ferrariju, Sauberju...). Pomojem zelo prikrivajo performanse.
Ferrari je videti veliko bolje na stezi, zelo "stabilen" in driveable. Očitno je napredek.
Se vidi kako zanič inženir je bil Alonso, Vettel samo uleti in je Ferrari že pri vrhu (/sarcasm off)
Red Bull. Mel so kr velik težav... zgubil so veliko časa, ne dost manj od McLarna. Ampak avto je videt sexy, sigurno bodo blizu, če bo le Renault vsaj na pol sposoben.
Williams nevem kam bi dal... bili so zelo "neopazni".
Lotus, OK glede na to da so avto sestavili v ponedeljek. Več bi pomojem težko pričakovali, glede na to da majo pol avta novega (podoben zos kot McLaren, edino da je tukaj vsaj PU dobro pretestiran).
Sauber presenetljivo hitro in zanesljivo. Verjetno zelo konzervativno sestavljen dirkalnik, ki zna pobrat točke, kdar bo boljšim spodletelo.
Torro rosso tudi solidno.
Jaz po pravici povedano tudi Honde nebi kar direkt odpisal. Če ne drugega, primerjajte mal situacijo z lani. Nobenega požara, dima, ali kaj podobnega ni bilo videti iz njihovega avta.
Nekaj brezveznih napak, ki so jim požrle večino časa, ampak nekaj so se sigurno naučili. Brez tiste napake, ki jim je požrla prva dva dni, bi verjetno naredili še mnogo več, sam kaj češ, you learn as you go.
Če mal popeglajo zadevo lahko že čez 14 dni delajo konkretne kilometrine. O performansah pa itak nevemo, lahko je zadeva res top, in ima 50HP več kot Merc. Lahko da je totalen crap. Who knows. Ampak zasnova je zelo podobna Mercedesovi, kar sigurno ni slabo.
Edino kar je jasno direkt je to da je Mercedes zelo dobro pripravljen. Vpršanje, ki se meni poraja, je samo to ali je avto res kaj bistveno updatean, ali gre samo za manjši "facelift" lanskega, ampak priganjali 100% sigurno niso, nismo videli nobenih kratkih stintov s soft gumami (kot recimo pri Ferrariju, Sauberju...). Pomojem zelo prikrivajo performanse.
Ferrari je videti veliko bolje na stezi, zelo "stabilen" in driveable. Očitno je napredek.
Se vidi kako zanič inženir je bil Alonso, Vettel samo uleti in je Ferrari že pri vrhu (/sarcasm off)
Red Bull. Mel so kr velik težav... zgubil so veliko časa, ne dost manj od McLarna. Ampak avto je videt sexy, sigurno bodo blizu, če bo le Renault vsaj na pol sposoben.
Williams nevem kam bi dal... bili so zelo "neopazni".
Lotus, OK glede na to da so avto sestavili v ponedeljek. Več bi pomojem težko pričakovali, glede na to da majo pol avta novega (podoben zos kot McLaren, edino da je tukaj vsaj PU dobro pretestiran).
Sauber presenetljivo hitro in zanesljivo. Verjetno zelo konzervativno sestavljen dirkalnik, ki zna pobrat točke, kdar bo boljšim spodletelo.
Torro rosso tudi solidno.
Jaz po pravici povedano tudi Honde nebi kar direkt odpisal. Če ne drugega, primerjajte mal situacijo z lani. Nobenega požara, dima, ali kaj podobnega ni bilo videti iz njihovega avta.
Nekaj brezveznih napak, ki so jim požrle večino časa, ampak nekaj so se sigurno naučili. Brez tiste napake, ki jim je požrla prva dva dni, bi verjetno naredili še mnogo več, sam kaj češ, you learn as you go.
Če mal popeglajo zadevo lahko že čez 14 dni delajo konkretne kilometrine. O performansah pa itak nevemo, lahko je zadeva res top, in ima 50HP več kot Merc. Lahko da je totalen crap. Who knows. Ampak zasnova je zelo podobna Mercedesovi, kar sigurno ni slabo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
BT52 ::
Sem malce izračunal: "kilometrino opravljeno" s testov. In me je zanimalo kako "delovni" so bili PU-ji.
I do furder calculation laps per number of customer team to get "the realibilty" factor. For easy comparament i simply negate the Lotus contribution in Merc calc, beacuse i think they are to huge anomaly (new engine, new everything for them).
Merc: 417.5 lap per team
Ferr: 364 lpt
Ren: 258.5 lpt
Calculation method: lpt==total num of laps throw test of engine/NUM of suppliers from engine suplier contributed on test
I do furder calculation laps per number of customer team to get "the realibilty" factor. For easy comparament i simply negate the Lotus contribution in Merc calc, beacuse i think they are to huge anomaly (new engine, new everything for them).
Merc: 417.5 lap per team
Ferr: 364 lpt
Ren: 258.5 lpt
Calculation method: lpt==total num of laps throw test of engine/NUM of suppliers from engine suplier contributed on test
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Super Sonic ::
Vpršanje, ki se meni poraja, je samo to ali je avto res kaj bistveno updatean, ali gre samo za manjši "facelift" lanskega, ampak priganjali 100% sigurno niso
Imajo kar precej novosti v pogonskem sklopu, v razmislek moči si pa vzem podatek iz nedelje: tretji ali četrti krog 1:23s/Rosberg (hitreje od vseh lanskih časov). Tretji ali četrti krog, prvi dan ob +10:00 na 5 stopinj! Tam notri moraš imet 3, 4 sekunde kot nič.
Williams se je tudi trudil obtežit avtomobil in so v večini delal long rune oz. nek svoj program. Glede na lansko dobro osnovo, mislim, da bodo tudi letos dokaj blizu.
RB kot RB, očitno spet radikalno. Imam filing da jim ga ni (Scarbsu in kolegu) uspel lih najbolje zrisat in da je še kaj skritega.
Honda pa navdušuje, če bi le delovalo tisto. Vsega skupaj so spravili 70 krogov, kar je boljše od lanske "forme" RBja, ki je bil potem čez leto zanesljivo druga moč. Ne vem, po eni strani je zelo slabo, da jim nosi podatke samo ena ekipa, po drugi strani pa je to tudi prednost.
Bomo videl, bo še nekaj teh dni letos.
BT52 -> kaj ti misliš, kaj si ti opazil pri Ferrariju, RBju, Hondi in MBju?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
billy ::
Zanimivo, da merc nima "luknje v felni", medtem ko skoraj vsi ostali imajo? Je mogoče zgolj finta v tem, da ima merc pač tako dober paket, da ne rabijo tvegat s nečim takim, medtem ko ostali pač iščejo načine, magične, da bi se približali mercu?
ttommy ::
Leteči očka najhitrejši ta teden:
http://www.formula1.com/news/features/2...
Upam, da bo njegovo leto...
http://www.formula1.com/news/features/2...
Upam, da bo njegovo leto...
Gamer
vilser ::
Zanimiv intervju Eric Boullier.
http://www.formula1.com/news/interviews...
Q: McLaren have changed their aero philosophy. You are not chasing the elusive peak downforce any longer, but the ‘maximum usable downforce'. How do you know that this works on track?
EB: In the past there was a race for downforce, and I don't only mean at McLaren. It was a fever at all the teams - to chase the highest number. That was in some ways also a political issue as it always stopped every argument in the process of building a new car when you could show these elusive numbers - something in the way of ‘wow, look what we have!' Then you come to the track and maybe - or maybe not - you get these numbers as there are also correlation issues behind it. So what if you have a car with a lot of downforce in a straight line - who cares? F1 is spectacular when a car can corner fast - so it is the usable downforce that is more important than these theoretical numbers that you can get. We want to give our drivers a car that is what we call ‘driver friendly' because they can push it to the limit - and because it is fastest in the corners. That's it.
Q: Can you draw a likely scenario for McLaren-Honda's first half of the 2015 season?
EB: First, to see the chequered flag as early as the first race. That would be a major step for this new technology, to run for that long. And then the performance will come. We have been brave enough to work with Honda on the ultimate performance of every part of the car. So we know we have a performing tool - now we have to make sure we can race and develop the tools to exploit the car. From that point we will be successful.
Zgleda, da je pri McLarnu Hondi precej novosti. Novih idej jim ne primanjkuje.
Zagotovo so vse usmerili v performance, ali vsaj to poskušajo storiti pri šasiji in ravno tako pri motorju, in s tem so postavili na kocko zanesljivost dirkalnika.
Najbrž so to vzeli oni kot tranzitno leto s tem, da upajo, da bodo rešili težave pri zanesljivosti dirkalnika v teku sezone, ker pri temu bodo imeli največje težave v prvi polovici sezone.
http://www.formula1.com/news/interviews...
Q: McLaren have changed their aero philosophy. You are not chasing the elusive peak downforce any longer, but the ‘maximum usable downforce'. How do you know that this works on track?
EB: In the past there was a race for downforce, and I don't only mean at McLaren. It was a fever at all the teams - to chase the highest number. That was in some ways also a political issue as it always stopped every argument in the process of building a new car when you could show these elusive numbers - something in the way of ‘wow, look what we have!' Then you come to the track and maybe - or maybe not - you get these numbers as there are also correlation issues behind it. So what if you have a car with a lot of downforce in a straight line - who cares? F1 is spectacular when a car can corner fast - so it is the usable downforce that is more important than these theoretical numbers that you can get. We want to give our drivers a car that is what we call ‘driver friendly' because they can push it to the limit - and because it is fastest in the corners. That's it.
Q: Can you draw a likely scenario for McLaren-Honda's first half of the 2015 season?
EB: First, to see the chequered flag as early as the first race. That would be a major step for this new technology, to run for that long. And then the performance will come. We have been brave enough to work with Honda on the ultimate performance of every part of the car. So we know we have a performing tool - now we have to make sure we can race and develop the tools to exploit the car. From that point we will be successful.
Zgleda, da je pri McLarnu Hondi precej novosti. Novih idej jim ne primanjkuje.
Zagotovo so vse usmerili v performance, ali vsaj to poskušajo storiti pri šasiji in ravno tako pri motorju, in s tem so postavili na kocko zanesljivost dirkalnika.
Najbrž so to vzeli oni kot tranzitno leto s tem, da upajo, da bodo rešili težave pri zanesljivosti dirkalnika v teku sezone, ker pri temu bodo imeli največje težave v prvi polovici sezone.
TribesMan ::
Tole je pa amazing...
http://www.reddit.com/r/formula1/commen...
Mislim da bo FI izgubila kar nekaj podpore zaradi tele kozlarije.
http://www.reddit.com/r/formula1/commen...
Mislim da bo FI izgubila kar nekaj podpore zaradi tele kozlarije.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Gre se za keš, simpl. Komercialne pravice se bodo delile malo drugače, če bo le 9 moštev. Po neki drugi strani je pa tudi vprašanje zakaj je sedaj kar naenkrat tak velik problem modificirati dirkalnik za 2015, glede nato, da se bodo tako ali tako vozil na zadnjem mestu, pravila pa niso brutalno drugačna. Iz tega stališča seveda ni fer, ne do FI - ne do vseh ostalih shiranih moštev, ki so morala vložiti xy denarja v razvoj za 2015. Poleg tega gre za životarjenje, ne neko resno športno udejstvovanje. Berneju seveda prav pride vsak dirkalnik do kvote 24, ker ima na to vezane pogodbe naprej s televizijami in ostalimi pravicami.
Sprevrženi in dvolični so pa vsi (od velikih do malih moštev), hkrati pa pravim, da je FI, predvsem zaradi lastnika, ki so ga svoje čase lovili po 3/4 kontinenta in se je uspešno skrival (da sloh ne omenjam zabav v času, ko so zaposleni čakal svoje plače, ipd), meni že dolgo ni več simpatično moštvo in nemogoče je, da bi njih čakala kaj boljša usoda kot Marussio in Caterham, pa še koga pred tem.
To je rak rana tega športa, ki je trenutno še čist preveč globalen za dojemanje takšnih napak v svoji lastni strukturi.
Sprevrženi in dvolični so pa vsi (od velikih do malih moštev), hkrati pa pravim, da je FI, predvsem zaradi lastnika, ki so ga svoje čase lovili po 3/4 kontinenta in se je uspešno skrival (da sloh ne omenjam zabav v času, ko so zaposleni čakal svoje plače, ipd), meni že dolgo ni več simpatično moštvo in nemogoče je, da bi njih čakala kaj boljša usoda kot Marussio in Caterham, pa še koga pred tem.
To je rak rana tega športa, ki je trenutno še čist preveč globalen za dojemanje takšnih napak v svoji lastni strukturi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
PrimozR ::
Čakaj, kako ni fer, saj nihče nikomur ne drži pištolena glavi z ukazom, naj razvija nov avto. Ferrari je že parkrat začel novo sezono s starim avtom, ko je bil ta še dovolj dober, letos se je nekaj takšnega skoraj pričakovalo za MErcedes, itd. Razvija se samo zato, ker razvijajo vsi. Če Marussia hočepobrati tisti keš zaradi dveh točk, mora biti pač na štartni vrsti, za to bi bil pa dober katerkoli avto, ki bi izpolnjeval pravila. Lanski z novim nosom to je.
Pa saj so rekli an Redditu, če so na štartu, bo ekipo lažje prodati. A se samo meni ta ideja, da bi ekipo kupil McLaren, ne zdi tako napačna? (Lahko bi tudi Ferrari, a tukaj bi se meni bolj smiselen zdel Toro Rosso, predvsem zaradi bližine, ampak TR pač ni v enakem položaju).
Pa saj so rekli an Redditu, če so na štartu, bo ekipo lažje prodati. A se samo meni ta ideja, da bi ekipo kupil McLaren, ne zdi tako napačna? (Lahko bi tudi Ferrari, a tukaj bi se meni bolj smiselen zdel Toro Rosso, predvsem zaradi bližine, ampak TR pač ni v enakem položaju).
MaterVola ::
Letošnji bolidi so drugačnih mer. Če se ne motim, mora biti sprednji del kokpita nižji, ne samo nos.
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
BT52 -> kaj ti misliš, kaj si ti opazil pri Ferrariju, RBju, Hondi in MBju?
Kaj mislim. No predvsem podobno, kot @tribesman. Ni kaj za dodat.
Mogoče samo to, da Ferrari veliko manj uporablja wastegate. Zdi se mi da voznost več ne popravljajo z bypassom ampak skušajo tole storiti drugače. Bolj Mercedes-ish stil.
Bv več slik Ferrari airboxa in drugih isajderskih informacij o layoutu lanskega Ferrari PU-ja: Tukaj http://www.f1technical.net/forum/viewto... preglejte naslednje 3 strani.
Renault oz. Remi Taffin pa pravi, da bodo njihovi motorji zavoljo učinkovitosti postali glasnješi. Malce kontradiktorno, ker zvok je vendarle izgubljena enargija. Razlaga se zgolj nahaja v izboljšanju izpušnih procesov znotraj komore. Vemo pa da je imel lani Reanault na tem področju velike težave z anti-detonacijo oz. eng knock-om ICE* motorja. Seveda znotraj dovoljenaga masnega pretoka goriva in max meje 2eh MJ sproščanja MGU enegije na krog (+ plus tisti neomejen ERS-H IN ERS-K) se jim več ni potrebno toliko trudit za pobiranje energije iz izpuha. To pomeni, da lahko več časa odpirajo wastegate motorja in ga navrejo za kakih 500-1000 RPM višje. To pa pomeni posredno vsaj ohranitev momemnta in več moči (enačba P==M*PI*RPM/30) v nekih delih steze. Vse ti iz naslova boljšega izkoristka celotnega delovnega hoda bata.
* ICE internal coumbustion engine slo. motor z notranjim izgorevanjem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Letošnji bolidi so drugačnih mer. Če se ne motim, mora biti sprednji del kokpita nižji, ne samo nos.
Ne, samo predpisana je bila dodatna inklinacija oz naklon pred koncem prednjega dela monokoka.
No part of the survival cell, nor any part rigidly attached to it (with the exception of the panel of prescribed laminate referred to in Article 3.7.9), may lie above a diagonal line starting 525mm above the reference plane at A-A and rising to 625mm above the reference plane at a point 375mm behind A-A.
Prednji bulkhead* pa se je že lani spustil na 525mm (tedaj ko so bili tisti visoki nosovi 2011-2013 so bili na višini 625mm). To pa da bi preprečili razvlečenost v ravni liniji to tiste meje pred koncem, kot so to počeli lani Lotus, Marussia. Lanski monokok Marussiji tem zahtevam ni zadostoval in zato so rabili dovoljenja uporabe lanskega dirkalnika.
Iz lanskegea ravnega dela...
..do testne šasije MR04
*bulkhead = če gledamo z narisa je to sprednji konec šasije/monokoka z "toškami pritditve" prenjega krilca...
BT52 ::
Zanimiv intervju Eric Boullier.
http://www.formula1.com/news/interviews...
Q: McLaren have changed their aero philosophy. You are not chasing the elusive peak downforce any longer, but the ‘maximum usable downforce'. How do you know that this works on track?
EB: In the past there was a race for downforce, and I don't only mean at McLaren. It was a fever at all the teams - to chase the highest number. That was in some ways also a political issue as it always stopped every argument in the process of building a new car when you could show these elusive numbers - something in the way of ‘wow, look what we have!' Then you come to the track and maybe - or maybe not - you get these numbers as there are also correlation issues behind it. So what if you have a car with a lot of downforce in a straight line - who cares? F1 is spectacular when a car can corner fast - so it is the usable downforce that is more important than these theoretical numbers that you can get. We want to give our drivers a car that is what we call ‘driver friendly' because they can push it to the limit - and because it is fastest in the corners. That's it.
Q: Can you draw a likely scenario for McLaren-Honda's first half of the 2015 season?
EB: First, to see the chequered flag as early as the first race. That would be a major step for this new technology, to run for that long. And then the performance will come. We have been brave enough to work with Honda on the ultimate performance of every part of the car. So we know we have a performing tool - now we have to make sure we can race and develop the tools to exploit the car. From that point we will be successful.
To so že ugotovili v groundeffect časih sredi 80ih, dandanes pa je to že samoumevno. Gre samo za na "novo" izumljeno toplo vodo in novo vrženo kost za medije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
SPOILER:
Ricciardo je bil na Top Gearu, uničil je Lewisov čas - Lewis je pred časom (v drugem obisku) postavil 1:42.9, tretji je zdaj Webber z 1:43.1, četrti pa Vettel z 1:44.0. Ricciardov čas je pa izjemnih 1:42.2. V enakem avtomobilu v bolj ali manj enakih pogojih (vsi v suhem, razlika sicer v temperaturi in tlaku).
Ricciardo je bil na Top Gearu, uničil je Lewisov čas - Lewis je pred časom (v drugem obisku) postavil 1:42.9, tretji je zdaj Webber z 1:43.1, četrti pa Vettel z 1:44.0. Ricciardov čas je pa izjemnih 1:42.2. V enakem avtomobilu v bolj ali manj enakih pogojih (vsi v suhem, razlika sicer v temperaturi in tlaku).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181982 (113541) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245485 (151311) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184834 (148079) | WarpedGone |