» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
49 / 69
»»

CallMeAl ::

Mislim, da je kakšnih 13 krogov pred koncem Vettel preko team radia spraševal, če ne bi vseeno naredili še enega postanka. Upal sem, da se bodo tako odločili - v 2 krogih bi lahko iztisnil še zadnje iz trših gum, potem pa bi videli nekaj akcije, ko bi imel zadnjih 10 krogov mehkejše. Glede na live timing razlike v časih mislim, da bi uspel priti nazaj na stopničke - odvisno seveda od tega kako hitro bi uspel prehitevati. Tak potek bi bil za gledalce precej bolj zanimiv.

Hkrati se strinjam s tem, da guma ne bi smela kar razpasti brez predhodne izrazite izgube performans. Na planet-f1 forumu sem našel spodnji seznam časov, ki jih je Vettel peljal v drugem stintu. In podatki prav nič ne kažejo na nujnost drugega postanka. Verjetno je bil Ferrari res preveč agresiven, ampak oni verjetno ne predpostavljajo, da bo guma kar razpadla (ker ne bi smela), ampak se orientirajo na čase, ki jih lahko dosežejo. In s tega vidika je bila strategija povsem korektna.

1:56.128
1:56.184
1:56.008
1:56.115
1:56.348
2:22.634 - VSC
2:04.049 - VSC
1:55.397
1:55.386
1:55.808
1:55.765
1:55.856
1:55.551
1:55.316
1:55.523
1:55.432
1:55.443
1:55.497
1:55.761
1:55.884
1:55.711
1:55.520
1:55.696
1:56.407
1:55.949
1:56.116

TribesMan ::

Dejavu:



Podobno kot Massa ali Surtees...

Upajmo da se izvleče:

https://twitter.com/IndyCar/status/6356...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

win64 ::

Sicer ni ogromna razlika, vendar je po teh časih vozil po pol sekunde do 1 sekundo počasneje od povprečja.
Če pogledamo je vozil ~1:55:400, potem pa v zadnjih 8 krogih je čas padel na 1:55:700, 1:55:800, potem že 1:56:400.

Super Sonic ::

Tyre drop je bil nekako predvidljiv, očitno pa tudi Ferrari odlično ravna z gumami, saj so praktično po feltni vozil 1:56s. Treba je tudi poudarit, da gume ni takoj razneslo, ampak je razpadla; iz stališča pritiska v gumi je to ključno, ker je obržala za sekundo ali dve življenja, toliko, da je avto lahko upočasnil. Tko da iz tega stališča vsekakor + za Pirelli.

Hkrati se strinjam s tem, da guma ne bi smela kar razpasti brez predhodne izrazite izgube performans.

To je trivialno in deli pogled.

1:48s na kvalifikacijah in 1:56s na dirki pomeni, da so že v začetku stinta vedeli kaj delajo in da je Vettel verjetno imel nalogo čuvati gume od prvega kroga naprej.

Če pogledamo je vozil ~1:55:400, potem pa v zadnjih 8 krogih je čas padel na 1:55:700, 1:55:800, potem že 1:56:400.

Ko guma pada, 1s ni nič posebnega. Tako da izrazitega tyre dropa ni bilo, ker so čuval gumo že od prvega kroga, ko je bila nameščena in posledično vozili počasneje kot bi lahko. Lahko rečemo tudi, da gre za nek zavajoč pogled na dirko s strani Ferrarija in da trye drop ni imel sploh možnosti kam past, ker 10s na krog počasneje do kvalifikacij pač ne gre. Njihov tyre drop je bil filigranski iz kroga v krog.

Sej pravim: v končni fazi jim je zmanjkalo 15km do cilja, kar je praktično že na nivoju sreče, so se pa igrali preveč z varnostjo dirkača. Tudi 4 mesto bi bilo popolnoma OK glede na vikend, ampak hotel so preveč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

AvtoR ::

CallMeAl je izjavil:

Mislim, da je kakšnih 13 krogov pred koncem Vettel preko team radia spraševal, če ne bi vseeno naredili še enega postanka. Upal sem, da se bodo tako odločili - v 2 krogih bi lahko iztisnil še zadnje iz trših gum, potem pa bi videli nekaj akcije, ko bi imel zadnjih 10 krogov mehkejše. Glede na live timing razlike v časih mislim, da bi uspel priti nazaj na stopničke - odvisno seveda od tega kako hitro bi uspel prehitevati. Tak potek bi bil za gledalce precej bolj zanimiv.

Hkrati se strinjam s tem, da guma ne bi smela kar razpasti brez predhodne izrazite izgube performans. Na planet-f1 forumu sem našel spodnji seznam časov, ki jih je Vettel peljal v drugem stintu. In podatki prav nič ne kažejo na nujnost drugega postanka. Verjetno je bil Ferrari res preveč agresiven, ampak oni verjetno ne predpostavljajo, da bo guma kar razpadla (ker ne bi smela), ampak se orientirajo na čase, ki jih lahko dosežejo. In s tega vidika je bila strategija povsem korektna.

1:56.128
1:56.184
1:56.008
1:56.115
1:56.348
2:22.634 - VSC
2:04.049 - VSC
1:55.397
1:55.386
1:55.808
1:55.765
1:55.856
1:55.551
1:55.316
1:55.523
1:55.432
1:55.443
1:55.497
1:55.761
1:55.884
1:55.711
1:55.520
1:55.696
1:56.407
1:55.949
1:56.116



Po moje so pri Ferrariju malo špekulirali z možnostjo dežja v zadnjih krogih. V tem primeru bi Vettel precej profitiral proti ostalim.Imel bi postanek manj kot ostali in enake gume kot tekmeci - sveže dežne gume.

billy ::

Poleg tega pa je lahko nekaj zadnjih krogov tudi namerno spustil tempo, da se je pripravil na obrambo pred grosjeanom in malce šparal z materialom.

Sem pa prepričan, da tako vettel in vsi ferarijvi inženirji vedo bolje, kako in kaj narediti, kot svetovna F1 forumska elita, ki se opira zgolj na zelo zelo zelo ohlapne podatke in seveda rek "po bitki je vsak general".

PS, ker če bi slučajno vettlu uspelo, pa bi bil driver of the race, ferari pa spet taktično nadmudril ostale...

Super Sonic ::

Po moje so pri Ferrariju malo špekulirali z možnostjo dežja v zadnjih krogih.

Dež ni bil čisto realna opcija. Bil je procentualna možnost, ne pa realnost.

Včasih je tako, da taktiko v F1 primerjamo s šahom. Včasih je pa tako, da stanje na dirki jasno pokaže, da to ni šah. Prej kakšna dobra kvartopirska dejavnost, ker včasih pač dobiš slabe karte ali potegneš ven črnega petra. Vettel je včeraj bil žrtev VSCja, ampak kolikokrat letos je dobil na račun "sreče" ali drugih dejavnikov. All-in-all to je šport, to vseskozi vsi govorijo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Prava in najhitrejša strategija za včeraj iz stališča gum je bila 2 postanka... Soft-med-soft.
Ferrari je gambleal in se opekel. In zdaj jokajo...

Je pa res da bi se lahko velik slabše končalo kot se je:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Posnetek štarta s Kimijeve perspektive.

https://vid.me/5gep

Precej slab start za Kimija. In neverjetno dober štart za oba McLarna. Če sem včeraj prav videl na live timingu je bil Alonso 12. in Button 13. na prvem vmesnem času na koncu ravnine Kemmel.

Sam potem pa WTF, Honde harvestajo 80% kroga, kadarkoli pogledaš avto mu lučka utripa.
Ostali pa so jih prehiteval, kot bi imela padalo namontirano na zadku.
Nevem kaj japonci čarajo...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

springfield ::

Ja, Ferrari je gemblal, a po besedah Arrivabeneja so se za taktiko enega postanka odlocili pred dirko in jim je baje tudi Pirelli zagotovil, da bodo gume zdrzale. Prav tako jih Pirelli ni opozoril med samo dirko - vsako mostvo ima enega Pirellijevega inzenirja, tako da ni samo Ferrari kriv. http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/134...
Tudi ostali pravijo, da guma ne bi smela kar tako eksplodirati http://www.auto-motor-und-sport.de/form...

Super Sonic ::

Ja, Ferrari je gemblal, a po besedah Arrivabeneja so se za taktiko enega postanka odlocili pred dirko in jim je baje tudi Pirelli zagotovil, da bodo gume zdrzale.

Pirelli je rekel, da tega niso rekli oz "dovolili". Se pravi imaš dve nasprotujoči si izjavi. Glede na Rosbergov petkov pok in letošnje čase nasploh, bi rekel, da zdrava pamet govori v prid Pirellija. Pirellijev interes je tu nikakršen. Njihov interes je, da je dirka varna. Ferrari je pa s svojim interesom delal ravno nasprotno od varnega in je imel interes jit v "sivo cono" gume. Zakaj bi Pirelli to dovolil ne vem, konec koncev pa niso poklicani zato, da oni odločajo o strategiji.

Je bilo prejle na Skyju: Pirelli je podal leta 2013 zahtevo, da oni določijo maksimalno dolžino stinta na zmes gume in so jih zbenal. In sedaj so "krivi", ker Ferrariju niso dal na mizo čist vseh podatkov in ker guma ni javila Riccardo Adamu tja v slušalke, da bo razpadla. Cut the crap out.

Jasno je, da bo gumo razneslo, če veš kakšna zmes gume je in to teraš preko zmožnosti. To je to.

Tule se mi "smili" proizvajalec pnevmatik (briga me sicer za Pirelli) ampak karkoli naredijo so v bistvu skoz na tapeti. Ali jih FIA natepava od zadaj ali pa prilično primadone iz vozniškega tabora ali se pa kar veliki ego moštev spravi na njih. V bistvu je kar naporno vse to zdržat, ker ne mine leto dni, da niso "krivi za propad sveta".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

springfield ::

Tudi Lotus je rekel, da so razmisljali o enem postanku, ker jim je Pirelli rekel, da zdrzijo gume 40 krogov. In tudi do zdaj so se casi zelo upocasnili, ko je guma bila na koncu. Tukaj tega ni bilo, recimo Grosjean je imel zelo podoben tempo Vettlu, a je imel novejse gume.
Ferrari je pac reskiral in izgubil. Pirelli pa je tocno zato tam, da opozori na nevarne situacije, kar pa v tem primeru ni naredil. Torej so lahko samo srecni, da ni prislo do cesa hujsega, ker vsekakor niso opravljali svojega dela. Tudi Andy Green je rekel, da bi izgubljal 2-3s na krog, ce bi bila guma na koncu.
Pod crto je Pirelli rekel, da guma zdrzi 40 krogov(to ni izjavil samo Ferrari), zdrzala pa je 27 oz 28, kar je 30% manj in tudi telemetrija ni nic nakazovala na pretirano obrabo. Pirelli bi moral prevzeti del krivde, tako pa kazejo s prstom samo na Ferrari. Tudi Rosbergova nesreca je sumljiva.

PrimozR ::

billy je izjavil:

No, ampak če guma ne kaže nekih pretiranih problemov na telemetriji, kako se naj inženir odloči, da vpokliče dirkača, ki se bori za stopničke? Ne vemo kako je bilo, mogoče je bila pač guma videt kar OK.

Problem je, kot rečeno, da bi guma morala zgubit vozne lastnosti, tako kot pred leti, ko so naenkrat začelo voziti par sekund počasneje, ne pa da razpade "brez opozorila".

So pa gume letos, IMO, preveč vzdržljive. Saj vem, da pirelli ni sam kriv, je bil takšen pritisk javnosti, moštev in dirkačev, ampak a ni bilo super pred leti ko je bilo polno frnikul ob idealni liniji in par postankov na dirkah, letos pa so marsikje bili že realni postanki samo enkrat...

Ne, ni bilo, ker so se zato še bolj jajcali, da ja ne bi poškodovali gum in še manj prehitevali, ker je bilo to noro početje po tistih frnikulah.

PrimozR ::

win64 je izjavil:

Sicer ni ogromna razlika, vendar je po teh časih vozil po pol sekunde do 1 sekundo počasneje od povprečja.
Če pogledamo je vozil ~1:55:400, potem pa v zadnjih 8 krogih je čas padel na 1:55:700, 1:55:800, potem že 1:56:400.

Pred VSC-jem je 5 krogov odpeljal nad 1:56. Predzadnji je bil 1:55.9. Povprečja raje ne bi računal, ker se bo morda izkazalo, da bo nad 1:56.0, tudi če ne upoštevamo krogov pod VSC-jem.

TribesMan ::

Pirelli je v podobnem zosu kot proizvajalci motorjev ki nimajo svojega tovarniškega moštva (beri Renault)...

Kadar jim gre dobro, se jih rado pozabi omenit, ko jim gre slabo, nihče ne pomisli 2 sekundi preden jih pribije na križ.

Nehvaležen posel.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Aja, pod črto še vedno mislim, da bi bilo fino, če bi karkasa gume ostala cela, ne pa da je razpadla tudi ta. Verjamem, da je to težko doseči, a vseeno, če karkasa ostane cela, je avto vsaj na vseh štirih kolesih, od tega treh dobrih, ne pa na treh, od katerih je en samo feltna. Pa tudi bistveno manj nestabilen je, če bi recimo raztrgalo samo tekalno površino, karkasa bi pa ostala cela.

EDIT: verjamem, da je težko, ampak po drugi strani so pa vseeno en izmed vodilnih proizvajalcev gum na svetu, IMO so z Michelinom v samem vrhu. Pri superšportnikih ima Pirelli ZELO zavidljiv delež, pripravljajo namenske gume za kar nekaj zanimivih avtomobilov, itd. itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Super Sonic ::

Pod crto je Pirelli rekel, da guma zdrzi 40 krogov

A se da link dobit za tole, da vidim kdo je to rekel (sam tega namreč nisem opazil) + iz petka ven ni bilo ravno razvidno, da bi medium guma šla 40 krogov. 40 krogov Spaju je 7kmx40=cca 280km. Zdej jaz ne vem kakšno F1 folk gleda po svetu, ampak za Pirellijeve gume, v tem času, je to kar dolga razdalja. Sploh ker prihaja do hitrih zavojev, flatspotov na gumah pri močnem zaviranju, ipd.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

videc ::

Je pa vseeno čudno, da jo je kar razneslo. Pričakoval bi, da bo počasi spustila in da bodo časi padli, ne pa da jo raznese.
Glede 40 krogov, je bilo rečeno, verjetno ti bo kdo drug dal link (na autosport forumu so).
Vettel je naredil 28 krogov, kar je dosti manj kot 40, kolikor bi jim naj Pirelli rekel, da bodo zdržale gume.

Super Sonic ::

Je pa vseeno čudno, da jo je kar razneslo.

Ni jo "kar" razneslo. To je še eno zavajanje v razmišljanju.

A ni šel noben pogledat dejstva, da je Hamilton vozil 3s na krog hitreje od Vettla ob zaključku dirke? Pa v bistvu je kruzal do cilja, saj sploh nista dirkala. Point? Temu se lahko reče "tyre drop", ampak je bil kontroliran s strani Ferrarija od prvega metra dirke naprej in je izgledal drugače kot tisti, ki je brez kontrole in dirkač naprej sili gume do limita, potem pa konstantno pada. Vetel je imel torej nalogo da niti v enem ovinku ne naredi flatspota in imel je tudi določeno delto: high 55'/low 56'. Toda kljub temu so "zgulil" gumo. Pač, jeb*ga in tu ni nič čudnega.

Kar je čudno je sedaj to sprenevedanje iz vseh strani, kako "neverjetno", da kaj takšnega pa še ne.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

springfield ::

Super Sonic je izjavil:

Pod crto je Pirelli rekel, da guma zdrzi 40 krogov

A se da link dobit za tole, da vidim kdo je to rekel (sam tega namreč nisem opazil) + iz petka ven ni bilo ravno razvidno, da bi medium guma šla 40 krogov. 40 krogov Spaju je 7kmx40=cca 280km. Zdej jaz ne vem kakšno F1 folk gleda po svetu, ampak za Pirellijeve gume, v tem času, je to kar dolga razdalja. Sploh ker prihaja do hitrih zavojev, flatspotov na gumah pri močnem zaviranju, ipd.

http://www.auto-motor-und-sport.de/form...
Diese Meinung wurde im Lager von Lotus und Force India nicht geteilt. "Wenn Pirelli uns sagt, dass der Reifen 40 Runden halten soll, dann darf er nach 28 Runden nicht kaputtgehen. Für uns war ein Einstopp-Rennen nur eine Ersatzlösung, aber wir haben sie ebenfalls in Erwägung gezogen", erklärte Lotus-Einsatzleiter Alan Permane.

PrimozR ::

A ni Paul v tistem videu (ki je zdaj že odstranjen) rekel, da so simulacije (testi) kazale, da bodo zdržale 40 krogov, ampak da je dirka nekaj drugega?

springfield ::

Tudi ja, ampak kake simulacije so potem to, ce se zmotis za 30%?

TribesMan ::

40 krogov... to je zelo relativno.

Če bi vozili 1:58 bi mogoče zdržalo tudi 40 krogov ja.
Medtem ko bi na "kvalifikacijskem" tempu zdržale verjetno 15 krogov.

Potem je še vpliv temperature, stila vožnje, pritiska v gumah, camberja...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Zato pa imajo v moštvu pirelli inženirja, ki jim svetuje "on the fly", al kaj potem sploh dela tam...

kakorkoli, gume ne bi smelo raznesti, brez da pred tem pade tempo dirke za 5-10sec odvisno od steze in se nikomur itak več ne bi splačalo vozit na taki gumi in bi bili primorani menjat. Ne pa da je guma le par sec. počasnejša, potem pa kar pok.

Super Sonic ::

A ni Paul v tistem videu (ki je zdaj že odstranjen) rekel, da so simulacije (testi) kazale, da bodo zdržale 40 krogov, ampak da je dirka nekaj drugega?

Pirelli itak mora dat neke smernice, ni pa nikoli in nikdar obvezan ničesar. Hkrati si jasno sami ne želijo delat negativne reklame in zato imajo interes dajat relevantne podatke.

Druga stvar je, da je bil Vettel edini na tej taktiki. Ne vem, lahko da imajo pri Ferrariju težave s prevodi, slabo razumejo stvari ali pa da se pri Pirelliju zmišljujejo stvari.

Trenutno je samo beseda proti besedi. springfield -> hvala za link
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

springfield je izjavil:

Tudi ja, ampak kake simulacije so potem to, ce se zmotis za 30%?

Idealni pogoji. Torej pri neki temperaturi in pri neki zagumljenosti bi lahko pričakovali do 40 krogov življenja. Voziš čez robnike, bam, znižaš. Temperatura se dvigne, bam znižaš. Čez vikend ni dežja, na stezi je več gume, znižaš. Itd.

Dr_M ::

kakorkoli, gume ne bi smelo raznesti, brez da pred tem pade tempo dirke za 5-10sec


V tej izjavi sploh ni nobene logike. Zakaj bi moral tempo past? Lahko da je bila napaka v konstrukciji gume in bi lahko razpadla ze v prvih krogih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

billy ::

Zato, ker bi morale biti gume tako narejene. Ne pravim da zdaj so, ampak iz vidika varnosti bi morale. Nekako se mora "prisiliti" moštva, da ne rinejo v območja, kjer lahko gume kar tako raznese, brez opozorila. In idealno opozorilo bi bilo drastičen padec tempa.

videc ::

Tole je rekel Andy Green ...
Force India's Andy Green: "If Vettel's tyres had been worn out, he'd have come into the pits. As soon as the rubber is worn below 30% the lap times go up by two to three seconds and tyre temperatures drop from 140°C to 110°C. You're driving on ice in that case, you won't even get anywhere near critical wear. Your team would call you in long before that happens."
Menda ve, o čem govori.

billy ::

No to je to ja...čudno potem, kaj se je zgodilo vettlu in rosbergu...pri rosbergu je lahko pirelli bluzil, da je nek zunanji vir bil kriv, da pa bi se enako ponovilo pri vettlu?

Mučke..bi rekel

PrimozR ::

Lahko je bil. SPomni se lanskega Spa-ja npr., kako je Hamiltonu scefral gumo ROsbergov spojler.

Dr_M točno to je potem, napaka v konstrukciji. Načeloma bi bilo tudi fino testirati za takšne probleme, preden gredo gume na avte. Tukaj pa govorijo, kot da težav oz. napak ni bilo, da je popustila zaradi obrabe. TO je IMO nedopustno, ne da je počila. Navsezadnje so 'same od sebe' pokale tudi predlani v Silverstonu.

TribesMan ::

Najhitreje prevoženi krog med dirko:



WTF? :D

http://en.mclarenf-1.com/index.php?page...

Torej McLaren je lahko hiter... če "hočejo"...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

heh, verjetno je alonso 5 krogov harvestal štrom, da je potem naredil enega hitrega ;)

Gregor5816 ::

V petek po obeh treningih sem na twitterju videl objavo, da je McLaren najpočasnejši na Kemmel straight in najhitrejši v Stavelot.

Tu se vidi, kako počasni so na ravninah v primerjavi z ostalimi:
https://vid.me/of6y

PrimozR ::

Ne, drugi krog iz boksov je bil tisto, verjetno je v pit-in in v pit-out izdatno harvestal :D

AvtoR ::

http://formula.avtomanija.com/default.a...

Nova kazem na vidiku za Red Bull, zaradi nove menjave motorja!

Meni tukaj nekaj ni jasno: ene par dirk nazaj je Mercedes posodobil motor na račun vzdržljivosti brez da bi uporabil en sam žeton, pa vemo da je bil že pred nadgradnjo najzanesliveši motor v karavani. Po drugi strani imata Honda in Renault blazne težave z zanesljivostjo, pa ne izkoristita nadgradnje motorja iz nalova zanesljivosti pogonske enote?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AvtoR ()

ttommy ::

Kakšne razprave zaradi ene usrane gume, ki jo je pač razneslo. Lahko imaš na testu 1000 gum in bo z vsemi v redu, potem bo pa 1001 razneslo zaradi malenkost drugačnega stila vožnje kot na testu. Bilo je pač ali bo, ali ne bo in pač ni bilo. Me pa veseli, da vsaj enkrat ni bil Kimi tisto žrtveno jagnje.
Gamer

broken/link ::

ene gume? dveh gum, ki sta šli v večna lovišča na precej podoben način.

billy ::

Zdaj je prišlo na dan, da naj bi pri italijanskem dobavitelju po prostih treningih odkrili poškodbe na več pnevmatikah, predvsem zadnjih, zato so na FIA-o naslovili prošnjo, naj organizator pred dirko dodatno očisti stezo in izletne cone, saj niso odkrili, kaj bi lahko povzročalo poškodbe. Po nesreči Rosberga so sicer trdili, da so skrbno pregledali vse uporabljene pnevmatike in niso odkrili nobene druge poškodbe, ne na površini niti v konstrukciji pnevmatik, zato so krivdo zvalili na zunanji dejavnik, čeprav po podrobnem pregledu steze niso odkrili ničesar sumljivega, kar bi lahko predrlo Rosbergovo pnevmatiko. Tudi Nemec je mimo mikrofonov dejal, da ni povozil ničesar sumljivega.

Nekaj suma je na začetku padlo tudi na dno Mercedesovega dirkalnika, kar pa so kasneje prav tako izključili. Za eksplozijo Vettlove pnevmatike so pri Pirelliju okrivili preveč tvegano taktiko oziroma preveliko obrabo (dirkaču Ferrarija je gumo razneslo po 28 krogih), zgodbo pa predvsem pri Ferrariju težko kupijo, saj pred tem ni bilo nobenih opozorilnih znakov v obliki spremembe temperature ali oprijema pnevmatike. Eden od možnih vzrokov za ostale skrivnostne poškodbe na prostih treningih bi lahko bile agresivne vožnje čez robnike, še posebej v Raidillonu, na vrhu Eau Rougea, kot kaže, pa je zelo malo manjkalo, da bi se ponovil Silverstone 2013, ko je na dirki razneslo kar 6 pnevmatik. Bo pa moral Pirelli pred naslednjo dirko v Monzi v vsakem primeru predstaviti natančne odgovore, kaj se je v Belgiji dejansko dogajalo.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Sriple Tix ::

Tragedija. Že kot voznik formule 1 mi je bil simpatičen, da pa se mu je življenje končalo na tak način, je naravnost grozno. Počivaj v miru in prosim, v znak spoštovanja do Justina, naj bo čim manj blesavih RIPov.

Allentown, Penn.
24 August 2015

With deep sadness, the parents of Justin Wilson, Keith and Lynne, his wife Julia, and his brother Stefan share the news that Justin passed away today after succumbing to injuries suffered during the Verizon IndyCar event at Pocono Raceway on Sunday, August 23.

Justin was a loving father and devoted husband, as well as a highly competitive racing driver who was respected by his peers.

The family would like to thank the staff at the Lehigh Valley Health Network Cedar Crest Hospital, Pocono Raceway, Andretti Autosport, and the Verizon IndyCar Series as well as the entire racing community for the amazing outpouring of support from fans around the world.

His team, Andretti Autosport, also released a statement on Monday night:

08.24.15

We are deeply saddened by the passing of Justin Wilson. He was a tremendous racer, a valuable member of the team and respected representative to our sport. While Justin was only part of the Andretti lineup for a short time, it only took a second for him to forever become part of the Andretti family. His life and racing career is a story of class and passion surpassed by none. Our thoughts and prayers remain with the Wilson family and fans worldwide.

Godspeed, JW.


Justin Wilson, of Sheffield, England, rose from the ranks of Formula 3000 as the series champion in 2001, but his massive stature threatened to keep him from reaching the pinnacle of Formula 1. With a car built to his size and using funds raised from putting his own name on the British stock market, Wilson finally found a Formula 1 opportunity with Minardi in 2003. By the end of the season he was paired with Mark Webber at Jaguar, and scored his only points finish at the United States Grand Prix in Indianapolis.

Then came his detour to North America - where Wilson built his racing legacy. Driving for RuSPORT in the Champ Car World Series, he was a two-time runner up in the championship, winning four races and six pole positions in four seasons, racing alongside the likes of Sebastien Bourdais, Will Power, Ryan Hunter-Reay, and Graham Rahal - who represent the top level of IndyCar drivers today - all of whom won races competing alongside Wilson in 2015.

When Champ Car was absorbed by the IndyCar Series in 2008, Wilson continued his successes and became one of the most formidable underdogs in the series. In 2009, he claimed the first victory for perennial backmarkers Dale Coyne Racing at Watkins Glen. He'd win his second race for the team - claiming what sadly proved to be his final win - at Texas Motor Speedway in 2012, and the following season, he would finish sixth in the championship driving with Coyne - his best result in eight IndyCar seasons. He claimed a total of three wins, two pole positions, and twelve podiums in those eight years and 120 races - the final podium coming just this month at the Mid-Ohio Sports Car Course for Andretti Autosport.

Wilson was tough, battling through a severe back injury in 2011 to continue his racing career. He was well-traveled, competing in the 24 Hours of Le Mans, the 12 Hours of Sebring, the 24 Hours of Daytona, the Gold Coast 600 - he even attempted a run at the Pikes Peak Hill Climb, and competed in the inaugural Formula E Championship in a one-off effort in Moscow Raceway. But most of all, he was kind beyond measure - a gentle giant to everyone who knew him, giving and caring to all those who loved him dearly even beyond his time on this Earth, and a man who pushed endlessly for the advancement of safety in motorsport.

Just a month removed from the awful death of Jules Bianchi in July, the loss of another great young man, another great racer beloved the world over, and in as shocking a manner as it happened - is an absolute shame.

The family has requested that in lieu of flowers, donations be made to the Wilson Children’s Fund care of INDYCAR.

Wilson Children’s Fund
C/O INDYCAR
4551 West 16th Street
Indianapolis, IN 46222

Super Sonic ::

Ko se takole zgodi, se šele vidi kakšno srečo je imel Felipe Massa leta 2009. Bo pa dirkanje vedno nevarno, tu ni nobenega dvoma. Slabosti odprtega koncepta dirkanja so vsem poznane.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Vseeno pa ne smemo pozabiti, kako varna je F1 če jo primerjamo z indijem. Koliko smrtnih nesreč je bil v F1 v zadnjih 20 letih in koliko v indiju ali pa v nascar?

Če dela kaj prav FIA, je varnost okoli dirkačev, tu jim nimamo kaj očitati.

TribesMan ::

Lotusu so zasegli tovornjake in opremo:

https://twitter.com/PitSpy/status/63615...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Dr_M ::

Sej je bilo receno po dirki, da bodo moral opremo pustit tam, ker so dolzni precej denarja okoli.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

Charles Pic je "kriv" za tale spor. Lani so lepo pobasal keš od Maldonada in Pica, samo Pic ni vozil tako kot mu je bilo obljubljeno, ker je Grosejan vozil "preveč". Tudi letos je ena podobna fešta s Palmerjem, ampak Grosejan oboleva, ker vsak FP1 ne vozi.

In tudi Sauber je imel na prvi dirki identične težave, ko so od treh voznikov pobral keš, dva sta pa vozila. Znebili so se potem tistega, ki je imel najmanj zavarovano pogodbo, ampak mu je k sreči uspelo. Temu se reče po domače kraja in res je bedno, da morajo moštva krast, da preživijo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

bozicek ::

No ja....Sauber kraja?
Ce ti podpises pogodbo, da ce bos vozil, prineses toliko in toliko denarcka, ampak ga na koncu ne prineses (Sutil, Der Garde) ali je to potem kraja s strani mostva?
Ali nategovanje s strani menederja/sponzorjev dirkaca?
Darila letos samo za poredne

PrimozR ::

Super Sonic ::

No ja....Sauber kraja?

Ja, pomoje da ja. Afaik, je imel Van der Garde vse plačan, zato je tudi dobil 16m€. Je pa res, da kadar je dirkač agresivno postavljen proti moštvu pomeni le to, da bo vozil manj kot bi sicer. Ena svetla izjema zadnja leta je Fernando.

The driver says his backers paid Sauber the full amount for this season and the last early last year "in good faith" but that the terms were not honored.

http://www.autoblog.com/2015/03/19/gied...

PIPI-> to pomeni samo manj taktične gibljivosti pri moštvih v odnosu na pnevmatike. Tako so se moštva tipa Ferrari zašila kar sama. Pirelli bo imel defacto več vpliva na dirko praktično čez noč. Škoda izgubljat besed.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Še ena merc 1-2 zmaga ob normalnih razmerah, ker ziher bo pirelli vzel zelo konzervativen pristop tako da bo verjetno svetoval menjavo pnevmatik že ob najmanjši degredaciji, kar pomeni brez kakršnih koli presenečenj ;)
««
49 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251171460 (103019) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899232333 (138159) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189176344 (139589) WarpedGone

Več podobnih tem