» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
47 / 69
»»

Super Sonic ::

Se vidi, da se življenje F1 dirkačev malo spina navzdol, pred leti kaj takšnega, v mislu počitnic (tiste frustracije po dirki so nekaj drugega) ni bilo mogoče. Pa spet, ne zaradi fizičnih težav, verjamem, da Hamko trenira vsak dan, ampak v smislu psihologije. Ena ženska te hitro obrne in glava ni več prava.

Vemo kako težave v paradižu vplivajo na vožnjo Hamiltona, lahko se je pa šel samo zabavat. Se bo hitro videlo, zadnja dirka recimo mi je že delovala v tej smeri raztresenosti in nemira v smeri Lewis Hamilton.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jst ::

sammy73: Vseeno se fuzbal (FIFA konkretno) ne more primerjati z F1. F1 je drobiž. Za FIFA-ine škandale pa zvemo vsakih - od oka - 6 let. Pa seveda za vsak World Cup je vedno nekaj.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Leta nazaj se spomnim, ko je Schumacher izjavil nekaj v smislu, da moraš imeti "dobro rit", da čutiš, kaj se z avtom dogaja.



Tu Peter Windsor razloži, zakaj vidimo spine dirkačev. Hamilton z izjemnim feelingom za pozno zaviranje in Vettel, ki je znan po izjemnem občutku bolida v hitrih ovinkih.

Why? Brake by wire + energy recovery = pri zaviranju ne da pravi občutek, ki so ga vajeni. In ker je software (algoritmi za energy recovery) tako pomemben pri trenutnih pogonih, se spreminja glede na stezo, razmere,...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Ah, nič novega ni v članku, je bilo praktično vse že napisano pri Racecar engineering. Vsaj kar se fizikalnih osnov tiče.

billy ::

Honda napoveduje novo različica motorja po počitnicah?

http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...

Ali pa bo spet brca v temo?

Ampak, legende renault pa nič ne koristijo tokenov, res mi ni jasno kaj se jim dogaja v glavah, kot da bi namerno jebali RBR, da ga potem odkupijo? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

TribesMan ::

Kakor sem slišal bodo porabili 3 tokene.

Nevem če bo to glih "razodetje". Njihova glavna težava je ERS-K, ki ni sposoben laufat na polno, zaradi pregrevanja. Sicer so za Madžarsko obljubljali da bo ERS-K laufal na polno, vendar je bilo to res samo na kvalifikacijah, med dirko je bil še vedno zabremzan.
Problem naj bi bila bližina izpušnega sistema in preslabo hlajenje. Tukaj je verjetno del krivde tudi na McLarnu oziroma mogoče je Honda podcenila potrebe po hlajenju. Dokler tega ne porihtajo do konca bodo daleč zadaj.

Problem je ker če te omejuje ERS-K, to avtomatsko pomeni da si zelo omejen pri možnostih direktnega črpanja energije iz ERS-H v ERS-K, ki ni zajeto v limit 4MJ/krog.

Posledica tega je verjetno tudi da je motor pecej bolj žejen, in tudi glasnejši kot konkurenca.
Pravijo da je McLaren precej glasnejši, kar da jasno vedeti da harvesting na turbini ni na nivoju konkurence.
Podobno je bilo s Ferrarijem na Madžarskem, potem ko je Kimiju odpovedal ERS-K, so rekli da je avto postal veliko glasnejši...

Druga stvar pri teh avtih pa je da je vse zelo povezano. Če ti manjka 50HP, pomeni da moraš zmanjšat DF, drugače te pokoljejo na ravninah, posledično hitrost čez ovinke ni dovolj visoka, posledično se gume ne ogrejejo kot je treba, ...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Mogoče je res tu problem, mclarnov izpuh. Zato je motor deloval OK "na mizi", ko so ga pa dali v bolid, pa je porazno.

Ampak, če je res to, potem so se sila naivno lotili zadeve, ali pa mclaren ni vedel "predolgo" časa, kakšen bodo imeli zadek bolida in posledično hlajenje, izpuh?

Skyman ::

Jenson Button and his model wife Jessica Michibata were GASSED by burglars who broke into their St Tropez villa and stole her ?250,000 diamond engagement ring while they were out cold

http://www.dailymail.co.uk/sport/sports...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

billy ::

Očitno ne bo nič z "2017" revolucijo: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...

Sriple Tix ::

Že nekaj časa razmišljam, zakaj ne pustijo moštvom in izdelovalcem motorjev proste roke pri razvoju koncepta pogonskega stroja (OK, zdaj pri malih turbakih je manevrskega prostora manj), kot to dovolijo pri GT3 avtomobilih, kjer vozijo od bokserskih 6 cilindrašev preko V6 do V12 in prav zanimivo je gledati, kako je kakšna zasnova primernejša za nekatera dirkališča od druge.

http://www.blancpain-gt-series.com/cars

PrimozR ::

GT serije imajo BoP, kjer avtomobile pošljejo na stezo, da jih uravnotežijo - omejijo jim moč prek restriktorja zraka, količino goriva, pretok goriva v postankih, itd. SIcer se še vedno pokažejo prednosti za določene modele avtomobilov, a jih skorigirajo. Vse to je v bistvu bedarija, ker je tako lahko 911ki konkurenčen Bentley Continental GT, kjer je v cestnih verzijah med avtomobiloma nekje tono razlike - ~1500 kg za 911 (kak GT3 RS) ter mislim da nekih 2500 kg za W12 Bentleya.

Sicer pa ja, WEC je to izpeljal odlično, omejitev pri motorjih _NI_, vsja ne za hibride, torej za tovarniška moštva. Omejeni so le s pretokom goriva, kar F1 že ima. Sicer takole zacementirani pogonski sklopi omogočajo enostavno prehajanje z enega na drugega proizvajalca med leti, kar so pokazali pri Lotusu, obenem je pri LMP-jih motor močno vezan tudi na uporabljen hibridni sklop in nasploh na šasijo avta, ki je enotna. V F1 vseeno prodajaš motorje, s tega vidika je smiselno, da daš neke stvari specificirane. Bi bilo pa res zelo zanimivo, če omejitev ne bi bilo. No, pod črto bi verjetno imeli par 120° twin turbo (morda single turbo) V6 motorjev ter kakega V8, V4 ne verjamem da bi videli, več kot V8 pa tudi ne. Pa vseeno bi imeli samo V izvedbe, točno tako je namreč tudi v WEC (Porsche uporablja z vidika dinamike/vibracij obupen V4 motor, ker tako pridobijo na izgubah iz trenja).

Sriple Tix ::

Seveda jih uravnotežijo, kako bi bilo sicer to videti, toda zaradi teh različnosti so (navajam zgolj vzorčno) Bentleyi hitrejši na ravnih progah s poudarkom na končni hitrosti, Z4 s kratko šasijo in okretnostjo na zavitih in recimo 911 z nizkim težiščem nekje vmes. Zato so dirke zanimive skozi vso sezono in noben dirkalnik nima overall tako očitne premoči kot v zadnjem času MB, boji za prvaka pa se odvijajo do konca leta. Posledično lahko prvenstvo dobi avto, ki nima nikjer očitne prednosti, je pa najbolj uravnotežen za vse razmere, kar pa dejansko ni recept za instant F1 publiko (pa s tem ne mislim na vas sogovornike v tej temi), ki si želi zgolj zmagovanja trenutnega šampiona in kakšne spektakularne nesreče ... pa Đesiko Mićibata :D

PandaFlow2 ::

Se še komu zdi, da bi bilo zanimivo gledati "unlimited" serijo, kjer bi bila pravila le tista, v zvezi z varnostjo? Npr. omejitev hitrosti skozi bokse ja, crash testi ja, ne pa omejitev št. ventilov na valj ali premera bata?

Jst ::

Da. Bi bilo zanimivo videti, koliko mrtvih bi bilo na koncu sezone. :)

Seriously, F1 je že bila na meji, kjer so bile sile tako velike, da je postajalo nevarno za dirkača. Saj ni nujno, da bi omedlel, izgubil zavest in da bi se to takoj videlo. Lahko bi se zaradi velikih sil male poškodbe nabirale, na koncu sezone bi pa kakšen dirkač postal rastlina.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

PandaFlow2 je izjavil:

Se še komu zdi, da bi bilo zanimivo gledati "unlimited" serijo, kjer bi bila pravila le tista, v zvezi z varnostjo? Npr. omejitev hitrosti skozi bokse ja, crash testi ja, ne pa omejitev št. ventilov na valj ali premera bata?

Ne. Ni denarja za to. Pa kako omejiš varnost? Takšna pravila bodo hitro privedla do 10 g lateralnih pospeškov v ovinkih. Ali kaj podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

šernk ::

Pa saj se lahko ostane na sedanjih zmogljivostih dirkalnika, ampak naj se tega goni na zgornji meji vseh 60 krogov dirke. ne pa da dirkajo 2 kroga na dirko, preden zapeljejo v bokse, ostalo pa dobesedno šparanje po ovinkih, ravninah praktično povsod...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Seriously, F1 je že bila na meji, kjer so bile sile tako velike, da je postajalo nevarno za dirkača.


Pa kako omejiš varnost? Takšna pravila bodo hitro privedla do 10 g lateralnih pospeškov v ovinkih. Ali kaj podobnega.


Kaj pa če bi končno bobu rekli bob in omejili tisto kar je res problem - pospeške same? V sedež in čelado se zmontira obvezne certificirane in zapečatene pospeškometre ki realtime pošiljajo v bazo podatke o vplivih na voznika. Vnaprej se določi magične vrednosti katere nikoli ne smejo bit presežene, če so, je voznik diskvalificiran na tisti dirki in lahko kr parkira v garažo. Če prvo mejo preseže za neko drugo magično vrednost, bo vnaprej diskvalificiran še na naslednji dirki. Če vrednost preseže še neko tretjo višjo magično vrednost pa je štrafano celo moštvo z odvzemom pik, denarjem ... Število in vrednosti teh magičn cifer se lahko tut tekom sezone na fino stjuna da se doseže to kar je kao osnovni problem - varnost in telesne sposobnosti človeka.

Če je vzmetenje pretrdo in ogroža hrbtenico ... adijo dirka. Če vožnja čez robnike preveč sune, adijo točke. Če v ovinku premočno glava sili ven, adijo dirka. In se bo hitrost iskalo tam, kjer telo in zdravje to dopuščata.
Zbogom in hvala za vse ribe

PandaFlow2 ::

Jst je izjavil:

Da. Bi bilo zanimivo videti, koliko mrtvih bi bilo na koncu sezone. :)

Seriously, F1 je že bila na meji, kjer so bile sile tako velike, da je postajalo nevarno za dirkača. Saj ni nujno, da bi omedlel, izgubil zavest in da bi se to takoj videlo. Lahko bi se zaradi velikih sil male poškodbe nabirale, na koncu sezone bi pa kakšen dirkač postal rastlina.


Nisem mislil, da bi morali sedeti dirkači na 1500hp+ zverinah brez downforcea, ampak na to, da bi lahko vsak proizvajalec po svoje prišel do kar se da najbolj optimalne konfiguracije dirkalnika - pri čemer bi še vedno moral avtomobil zadostiti varnostnim kriterijem.

Zahteve po obveznih 8 prestavah, premeru bata 80mm, najmanjši (!) prostornini 1590 ccm, največji debelini zavornih diskov 28mm, ipd. bedarije, ki so v F1 tehničnem pravilniku nimajo nobene veze z varnostjo. Namesto tega gledamo dirke, kjer se nekateri večji del proge vozijo ko po jajcih, da zdržijo zavore, da poraba goriva ni previsoka, ...

noraguta ::

PandaFlow2 je izjavil:

Jst je izjavil:

Da. Bi bilo zanimivo videti, koliko mrtvih bi bilo na koncu sezone. :)

Seriously, F1 je že bila na meji, kjer so bile sile tako velike, da je postajalo nevarno za dirkača. Saj ni nujno, da bi omedlel, izgubil zavest in da bi se to takoj videlo. Lahko bi se zaradi velikih sil male poškodbe nabirale, na koncu sezone bi pa kakšen dirkač postal rastlina.


Nisem mislil, da bi morali sedeti dirkači na 1500hp+ zverinah brez downforcea, ampak na to, da bi lahko vsak proizvajalec po svoje prišel do kar se da najbolj optimalne konfiguracije dirkalnika - pri čemer bi še vedno moral avtomobil zadostiti varnostnim kriterijem.

Zahteve po obveznih 8 prestavah, premeru bata 80mm, najmanjši (!) prostornini 1590 ccm, največji debelini zavornih diskov 28mm, ipd. bedarije, ki so v F1 tehničnem pravilniku nimajo nobene veze z varnostjo. Namesto tega gledamo dirke, kjer se nekateri večji del proge vozijo ko po jajcih, da zdržijo zavore, da poraba goriva ni previsoka, ...

Tako nekak, formula je ratala, iskanje luknje v pravilniku, ne pa razvoj samega bolida. Pa omejitev testiranja in razvoja avtomobila med sezono je abotna. Po 3h dirkah vemo kdo bo prvak. Na koncu so pa wec dirke bolj izenačene na koncu kot f1
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

PrimozR ::

šernk je izjavil:

Pa saj se lahko ostane na sedanjih zmogljivostih dirkalnika, ampak naj se tega goni na zgornji meji vseh 60 krogov dirke. ne pa da dirkajo 2 kroga na dirko, preden zapeljejo v bokse, ostalo pa dobesedno šparanje po ovinkih, ravninah praktično povsod...

Točno o tem se govori...

BTW, zavore v F1 niso nek hud problem, ki bi omejevale zmogljivost...

PandaFlow2 ::

PrimozR je izjavil:

BTW, zavore v F1 niso nek hud problem, ki bi omejevale zmogljivost...


Zakaj je pa potem toliko pogovorov med dirkači in inženirji med dirko ravno na temo zavor. Optimalne temperature, prevelike temperature, ... Odvajanje toplote z zavor pri takšnih hitrostih ne bi smel biti niti najmanjši problem.

PrimozR ::

Poglej zaviralne čase avtomobilov F1, pa ti bo jasno, kako zavore ne omejujejo zmogljivosti, vsaj bistveno ne.

Kar se tiče temperatur, v veliki večini primerih so le-te problem zadaj, ko odpove KERS. Kar je logično, ker KERS pobere velik delež zavorne energije. Z uvedbo KERS-a so morali zavore zadaj ZMANJŠATI, da vseeno držijo temperaturo. Ja, držijo, ogljikove zavorne ploščice in diski morajo biti segreti, sicer dobesedno ne primejo nič. Problem je, da imajo par 100 stopinj širok sweetspot (nekje okrog 800°C, +/- recimo 100°C), kjer spodaj ne primejo, ker ni treja, zgoraj pa ne primejo, ker zaradi visokih temperatur pride do previsoke stopnje oksidacije oz. razpada zavorne površine.

Prehod na 18" kolesa in izgovori, da bodo zavore manj obremenjene, je en navaden mumbo jumbo in totalen fail. F1 z obstoječim zunanjim premerom gume na 18" platiščih bi bila neuporabna. Preden ponovno kdo uleti, da imajo LMP-ji in GT avti 18" (nekateri celo več) kolesa, imajo ja, ampak je zunanji premer gume potem vseeno večji, da je presek gume vseeno znaten (v primerjavi s cestnimi avtomobili), kar poskrbi za pobiranje grbin. To je pa ta catch, F1 pobira grbine z gumami, vzmetenje je tam praktično izključno zaradi 'ride handlinga', torej za kontrolo nad nagibanjem pri vzdolžnih in prečnih pospeških, pri visokih stopnjah aerodinamične sile pa tudi za oporo, da avto ne klecne prenizko. Redko redko katera druga serija ima tako lahek avto, a tako visoke vrednosti aerodinamičnih sil, kar nastavitve vzmetenja seveda še bistveno bolj zakomplicira, potrebo po gumah, ki pobirajo grbine (robnike npr.), pa naredi še večjo.

billy ::

Honda bo vseh sedem žetonov porabila pred Spajem, Ferrari pa preostanek za domačo Monzo. Renault bo vseh 12 žetonov porabil za novi motor, predstavljen pa bo v Singapurju ali Rusiji.

billy ::

Hondin športni šef, Jasuhisa Arai, obljublja, da bo Hondina pogonska enota v Spa-Francorchampsu enakovredna Ferrarijevi. Za sezono 2016 pa pričakujejo, da bodo konkurenčni celo Mercedesu.

PrimozR ::

S tem verjetno ciljajo na trenutno stanje. Ferrari je z enakimi napovedmi za ujetje Mercedesa dokazal, da konkurenca ne spi, torej je treba ciljati precej višje od takratnih zmogljivosti konkurence.

Super Sonic ::

Ma ne vem. Stric iz Honde je letos zelo veliko govoril, naredil so si pa blazno blamažo (so far). Tudi Renault ni ravno downsizal moč motorja od lani pa vidimo letos kje so. Problem je, ker ni vse samo v moči motorja v smislu maksimalne moči. Problem je ERS, polnjenje ERSa, poraba ERSa, treslaji, vibracije, navor, ipd. Gre za cel paket in mislim, da je Honda daleč.

Če se pa motim pa super! Komaj čakam SPA ta vikend.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Arai je kadil nekaj močnega če mene vprašaš. :)

Sicer njihov glavni problem je ERS, dokler ERS ne bo delal 100%, pač nimajo šanse. Lahko da bo ICE na podobni moči kot Ferrari, samo to je lahko še vseeno na koncu 60HP manj od Ferrarija, če ERS ne deluje kot je treba.
ERS mora bit sposoben preživet full time harvesting iz turbine, ne samo tiste 2-4MJ na krog.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

pirlo ::

Super Sonic je izjavil:

Ma ne vem. Stric iz Honde je letos zelo veliko govoril, naredil so si pa blazno blamažo (so far). Tudi Renault ni ravno downsizal moč motorja od lani pa vidimo letos kje so. Problem je, ker ni vse samo v moči motorja v smislu maksimalne moči. Problem je ERS, polnjenje ERSa, poraba ERSa, treslaji, vibracije, navor, ipd. Gre za cel paket in mislim, da je Honda daleč.

Če se pa motim pa super! Komaj čakam SPA ta vikend.

Se strinjam. To govorijo že celo sezono (od testiranj dalje)... Imam občutek, da bo Ferrari z nadgradnji uspel dohitet (letošnji) Mercedes, Renault in Honda pa verjetno nikoli (ob trenutnih omejitvah razvoja).
Je pa prvič po dolgem času, da Ferrari malo več reskira v smislu zmogljivosti, vsaj glede na težave z zanesljivostjo. Toliko težav niso imeli par sezon skupaj že, kot po tej zadnji nadgradnji motorja.

springfield ::

Super Sonic ::

Haha, tudi, o kako presenetljivo, Renault računa na boljše stvari šele v Singapurju. Po Singapurju bodo pa rekli da so že v 2016. PR pač, ker spustit motor na tisti stezi je malo tko no... Monza recimo je najbolj plastičen primer kdaj bi se to dalo ven spustit, pa za voljo situacije nobenemu ni v interesu to naredit. Kakor sem bral je Renault celo "zbenal" vse predlagane Ilmorjeve rešitve zaradi boljših "in-house" rešitev.

Se strinjam s Tribsom: cca 160HP za 33s na krog je ogromno potenciala; za zgubit ali dobit čas.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

V bistvu gre za več kot 160 bhp oz. natančneje za več kot 33 sekund. 33 sekund pri 160 HP je omejitev specifikacij, druga je pač podana z MGU-K, prva pa izračunana iz max energije, ki jo lahko sprostijo iz baterije. Lahko pa ves čas harvestaš iz turbine in 'zastonj' direktno preko kontrolerja furaš v MGU-K, sicer verjetno ne 160 konjev, nekaj pa vseeno. To je tisti glavni catch, zaradi česar je bil Mercedes lani tako dominanten, vsaj motor.

PrimozR ::

Hm. Sem gledal en onboard posnetek iz Lagune Sece (Porsche historic racing), kjer je, tipično, profi voznik z dobrimi pol konji konkurence okrog sebe le-te prehiteval oz. se jim je pri zaviranjih in v ovinkih pripeljal za rit, potem pa na ravnini vse, kar je pridelal, izgubil.

Video:


Prekleto podoben je video Leha Keena v identičnem Porscheju v Le Mansu:


Potem sem pa za češnjico pogledal še MotoGP klasiko, Rossi vs. Lorenzo v Barceloni:
https://vimeo.com/32756097

Point tega posta? Povsod so piloti popolnoma na meji avta (motorja), kar je povsem jasno, saj zadeve močno migajo, niso povsem stabilne. Seveda to ne velja niti za moderne avtomobile v Formuli 1, a se na zunaj zdi, kot da so, večinoma, popolnoma stabilni, tega gibanja je precej manj. To tudi nekoliko ubija spektakel, ker se na zunaj morda zdi, da vozniki samo sedijo v avtih in kruzajo, spet, potrebuješ poznavalca, da veš, kakšne so obremenitve na voznike, koliko trenirajo, kako se trudijo pri vožnji, itd.

Rešitev, da bi bila F1 bolj zanimiva? Pripeljati nazaj to miganje na meji, kar je pa z današnjimi količinami podtlaka jasno praktično nemogoče. Stari avto so že driftali, a je bila aerodinamika predpotopna v primerjavi z današnjo...

Težke dileme so to za FIA-o :)

billy ::

Saj so lani (pa zadnja leta?) v F1 veliko uporabljali grafiko, ki je prikazovala G sile na voznika, da bi nekako to približali gledalcem, pa očitno ni bilo zanimivo, ker letos tega nisem opazil med dirkami?

Hudič je, ker je F1 top on the shit, smetana tehnologije in voznikov. In od tega se pričakuje vožnja kot po tračnicah, saj je le-ta optimalna in z čim manj "cviljenja" gum, etc... po drugi strani pa to vpliva na spektakel, res je.

billy ::

Ferrari confirms Räikkönen for 2016

Ferrari has ended the speculation over the future of Kimi Räikkönen by announcing that the Finn will remain with the team in 2016, alongside Sebastian Vettel, ahead of this weekend's Belgian Grand Prix. Read more...

PrimozR ::

Jah sja lahko voziš pri 10G, pa boš 'kruzal', ker avto ni na meji. Zakaj bi se na meji pričakovalo vožnjo po tračnicah? Poglej RX, WRC, MotoGP, itd.

win64 ::

Honda bo porabile le 3 žetone za Spa. Pričakujejo 3% več moči(~20 konjev po mojem izračunu).
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3291...
Z drugimi besedami: ne bodo kaj dosti pridobili proti ostalim.

TribesMan ::

3% verjetno iz ICE... to ni veliko, samo problem je ker to ni to kar bi rešilo njihov glavni problem.
Oni morajo naštudirat kako bodo lahko laufal ERS na 100% cel čas. To je veliko bolj pomembno kot 3%.
Ter seveda optimizirat sodelovanje med ICE in obema ERS enotama.

Drugače pa Mclaren spet "hujša":



Govori pa se tudi da bosta Alonso in Button vsak dobila 2 nova motorja na tej dirki. Tako bodo tukaj, kjer imajo relativno malo šans za uspeh pokasiral vse kazni, da imajo potem par dirk naprej pokritih. Clever :)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Sprememba pod pokrovom...

Staro:



Novo:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Mercedes pa ima zanimivo zadnje krilce:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

billy ::

Replays show Rosberg's right-rear tyre exploding, pitching him into a high speed spin at Blanchimont

To mi je všeč, pomeni merc preveč grdo dela z gumami in lahko imamo spet zanimivo dirko! Za spremembo si ne želim dežja ;)

PrimozR ::

Al pa je bla v gumi napaka in je bila tole samo ena one-off nesreča, ki se je pač zgodila, ajsno, pri največji obremenitvi (visok aero load + visok stranski load zaradi ovinka pa to).

billy ::

Žal si imel prav ja, škoda: http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3292...

Drugače pa..alonsotu je spet nekaj crknilo ;)

BT52 ::

Pirelli pravi, da je bil kriv neznan objekt, ki poškodoval najbolj obremenjen rob tekalne površine.

BT52 ::

Zanimivo ne vam če ste gledali ampak trganje armature pnevmatike (mislim, da je tole bil kar kevlar in ne nylon, kot je omenil Ant) se je že začelo počasi na Camel ravnini tik pred zaviranjem. Dejansko pa so bilo visoke tepm + dokaj mehka izbira pnevmatik malce nesrečna izbira, ki pravgotovo ni pomagala k preprečitvi težave. Zaenkrat je nad vsem en manjhen ? Upamo samo, da se to ne zgodi v hujši obliki. Recimo sredi Blanchimonta ali na vrhu EauRogue-ja...

billy je izjavil:

Replays show Rosberg's right-rear tyre exploding, pitching him into a high speed spin at Blanchimont


To mi je všeč, pomeni merc preveč grdo dela z gumami in lahko imamo spet zanimivo dirko! Za spremembo si ne želim dežja ;)


Upam, da ne misliš resno z tem. Ker lahko imamo novega Julesa, kar hitro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

TribesMan je izjavil:

Sprememba pod pokrovom...

Staro:



Novo:



To so očitne vizualne spremembe, ki resno kažejo, da imajo očitne težave z termalnim "managmentom". Predvideva se predvsem ERS-K (o tem smo že pisali, tesnilko, ležaji, zračni kanali itd) in ES-om (tj. baterija, ki je inovatvno zavita skupaj v enoten "hladilni" plašč z kontrolno elektroniko acr. CE), ter tudi ostali deli ERS sistemov, ki so ključ za končni performance gain.

Drugače Ted pravi, da so porabili te 3 tokene predvsem na področju ICE-ja (motor z notranjim izgorevanjem). To se pravi so bojda naredili spremembe na batih, izgorevalni komori, ter glavi motorja. Skratka podobno, kot je storil Ferrari v Kanadi. Seveda pa te spremembe moraš, kot natančno in postopoma preverit in analizirat. Zato bodo po govoricah tudi pokasirali malce več kazni za to dirko. Teoretično bi lahko odprli po več sklopov. Potem bi imeli pač tistih 70 mest kazni, katerih prevežki se po novem več ne kaznujejo in pač v vsakem primeru štartali na Manorjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

Ne da bi pogreval zadeve, ampak "jules" se je zgodil zaradi napake voznika, ker se ni prilagodil razmeram, torej bi se kvečjemu lahko zgodil recimo "senna", kjer voznik res ni imel vloge in je bila nesreča posledica "mehanske napake pod vplivom zunanjih sil".

BT52 ::

billy je izjavil:

Ne da bi pogreval zadeve, ampak "jules" se je zgodil zaradi napake voznika, ker se ni prilagodil razmeram, torej bi se kvečjemu lahko zgodil recimo "senna", kjer voznik res ni imel vloge in je bila nesreča posledica "mehanske napake pod vplivom zunanjih sil".


No jaz sem mislil prevsem na končni izzid, ki je bil v obeh primerih enak :( Amapak dobro. NI športno želeti tega. Pač vsak naj navija za vsakega spoštljivo. Delajo vsi po svojih močeh. Tudi Mcl HOnda.
««
47 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251172778 (104337) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899234164 (139990) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177387 (140632) WarpedGone

Več podobnih tem