Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015

PrimozR ::
Pri bistveno manjših obremenitvah, kot so v F1, pri bistveno večjih kokpitih, kot so v F1, pri bistveno bolje prezračevanih kokpitih, kot so v F1, itd.
ACO ni za brezveze dal že nekih 10+ let ven direktivo, da morajo vsi avtomobili imeti klimo oz. za klimo balasta.
ACO ni za brezveze dal že nekih 10+ let ven direktivo, da morajo vsi avtomobili imeti klimo oz. za klimo balasta.

BT52 ::
Kaka dirka, res pestra že od začetka, ko sta Merca zasrala z nastavitvami sklopke.
Vettel odpeljal imresivno suvereno. Resno razbija še tiste moje dvome, da gre nedvomno za TOP klaso. Kdo pa zmaga 4 prvestva, če ne klasa.
Seveda je vprašanje, če bosta Mercedesa SPET TAKOLE SRALA po stezi tako, da Ferrariju in tifozom ostane sladek FERRAGOSTO aka poletni premor.
Kakorkoli ni manjkalo raznih prehitevanj (recimo Kyatovo po zunaji strani izven stez je bilo legendarno), prerivanja, ki jih lahko vidiš samo v kakih crash derbijiv, ter komično zbiranje točk zvestobe našega MELDONADOJA. Ha ha tip je skoraj pobral vse kazni, škoda, da mu niso še menjali menjalnika, pa PU-JA, ter pozneje bi lahko še imel jubilejni DSQ... Res smešno, koliko pik sta oba Lotusa pustila letos ob stezi. Ironično, da bi prav oni potrebucvali še najbolj denar od moštev "sredine" lestvice.
Škoda za RAI in njegove že kronične težave z nezanesljivostjo. No vsaj na dirkah je RAI pustil veliko več nesrečnih točk, dočim VET kateri je sicer tudi imel večkrat težave z Petkov ali kvalifikacij z tehniko samo jih je veliko uspešneje topil v točke. Vsekakor je za stadarde iz prejšjih let Ferrarijeva zanesljivost malce nenavadna in kar malce, čudna, čeprav je v tej hibridni dobi biti "zanesljiv" več, kot lahka naloga. Kakorkoli na pram lani so imeli, kar nekaj elektronskih težav, kar nakazuje na trend optimizacije oz. popolne obremenitve sitemov do max in še čez, kar je za prihodnost vsekakor dobro. Recimo stari rek pravi, laćje je popraviti hitri nezanesljiv dirkalnik, kot narediti zanesljivega hitrega.
Enako, naj bi veljalo tudi za HONDO, kar glede na slike (@tribesmanov prispevek + autosport + F1Tehnical forumi) vsekakor obetajo, navlkjub trenutnemu nenapredtku. Kakorkoli sezona je za njih kar se točk tiče jasno končana in je edino prav, da čakajo z uvebo tokenov čim dlje, ampak ne predolgo, ker bi bilo smiselno zadevo kake 3-4 vilende pretestirat (recimo simulirat "življenski cikel" sklopa).
Še moram kaj dodat? Aja pa tista kazen HAM je bila po moji oceni pretirana, kako boš v understeer situaciji rešil zadevo mi tudi ni jasno, šlo je za normalno dirkaško prerivanje. RIC je tako ali tako zaviral pozno v ovinek in nekako HAM pustil nemočnega popravit napako. Ne moreš pa vsega vraga opazit z perifernim vidom, konec koncev gre za milisekunde in še vedno je samo človek iz mesa in krvi.
ROS poteza pa je res bil tak ROFL, da ne gre bolje. Tip je imel življensko priložnost, da bi nekako pokrpal očiten zaostanek za Lewisom. In on ga takole brcne v meglo (že z gumami je bila mučka, da glava peče). Ali je res bil tako problem z trdimi zadržat zunanju linijo v 2 ovinek in mogoče celo razmislit o obrambni taktiki za par ovinkov v naprej? Ajaj tukaj se ločijo prvaki od plevela. Pa mi je ROS simapatičen poba, ampak očitno Kekejevega "samurai" killer instikta vendarle nima.
Vettel odpeljal imresivno suvereno. Resno razbija še tiste moje dvome, da gre nedvomno za TOP klaso. Kdo pa zmaga 4 prvestva, če ne klasa.
Seveda je vprašanje, če bosta Mercedesa SPET TAKOLE SRALA po stezi tako, da Ferrariju in tifozom ostane sladek FERRAGOSTO aka poletni premor.
Kakorkoli ni manjkalo raznih prehitevanj (recimo Kyatovo po zunaji strani izven stez je bilo legendarno), prerivanja, ki jih lahko vidiš samo v kakih crash derbijiv, ter komično zbiranje točk zvestobe našega MELDONADOJA. Ha ha tip je skoraj pobral vse kazni, škoda, da mu niso še menjali menjalnika, pa PU-JA, ter pozneje bi lahko še imel jubilejni DSQ... Res smešno, koliko pik sta oba Lotusa pustila letos ob stezi. Ironično, da bi prav oni potrebucvali še najbolj denar od moštev "sredine" lestvice.
Škoda za RAI in njegove že kronične težave z nezanesljivostjo. No vsaj na dirkah je RAI pustil veliko več nesrečnih točk, dočim VET kateri je sicer tudi imel večkrat težave z Petkov ali kvalifikacij z tehniko samo jih je veliko uspešneje topil v točke. Vsekakor je za stadarde iz prejšjih let Ferrarijeva zanesljivost malce nenavadna in kar malce, čudna, čeprav je v tej hibridni dobi biti "zanesljiv" več, kot lahka naloga. Kakorkoli na pram lani so imeli, kar nekaj elektronskih težav, kar nakazuje na trend optimizacije oz. popolne obremenitve sitemov do max in še čez, kar je za prihodnost vsekakor dobro. Recimo stari rek pravi, laćje je popraviti hitri nezanesljiv dirkalnik, kot narediti zanesljivega hitrega.
Enako, naj bi veljalo tudi za HONDO, kar glede na slike (@tribesmanov prispevek + autosport + F1Tehnical forumi) vsekakor obetajo, navlkjub trenutnemu nenapredtku. Kakorkoli sezona je za njih kar se točk tiče jasno končana in je edino prav, da čakajo z uvebo tokenov čim dlje, ampak ne predolgo, ker bi bilo smiselno zadevo kake 3-4 vilende pretestirat (recimo simulirat "življenski cikel" sklopa).
Še moram kaj dodat? Aja pa tista kazen HAM je bila po moji oceni pretirana, kako boš v understeer situaciji rešil zadevo mi tudi ni jasno, šlo je za normalno dirkaško prerivanje. RIC je tako ali tako zaviral pozno v ovinek in nekako HAM pustil nemočnega popravit napako. Ne moreš pa vsega vraga opazit z perifernim vidom, konec koncev gre za milisekunde in še vedno je samo človek iz mesa in krvi.
ROS poteza pa je res bil tak ROFL, da ne gre bolje. Tip je imel življensko priložnost, da bi nekako pokrpal očiten zaostanek za Lewisom. In on ga takole brcne v meglo (že z gumami je bila mučka, da glava peče). Ali je res bil tako problem z trdimi zadržat zunanju linijo v 2 ovinek in mogoče celo razmislit o obrambni taktiki za par ovinkov v naprej? Ajaj tukaj se ločijo prvaki od plevela. Pa mi je ROS simapatičen poba, ampak očitno Kekejevega "samurai" killer instikta vendarle nima.

BT52 ::
Pri bistveno manjših obremenitvah, kot so v F1, pri bistveno večjih kokpitih, kot so v F1, pri bistveno bolje prezračevanih kokpitih, kot so v F1, itd.
ACO ni za brezveze dal že nekih 10+ let ven direktivo, da morajo vsi avtomobili imeti klimo oz. za klimo balasta.
No če sva poštena implementacija klime tehnično in z strani pravilnika ni neizvedljiva. Pa bodisi naj bodo specifikacije znane, da se lahko, kot v primeri merilca "pretoka" odpre konkurečni ponudniki ali pa se za FIA izdela stadardni spec del, katerega morajo uporabljati vsi.
Se pa glede zaprtih kokpitih strinjam, da je še najvelji problem iz iztopanjem, katero bi bilo navljub eklozivnim leemton (magrai vgrajeni nitni eksloziv v "stekla", da jih v primeru prekuznitve razreže na 3 kose). Vprašanje. V primerjavi z LMP1 ni vrat tako, da če je sploh smiselno komplicirat zadeve okoli tega. Se pojavi več varnostnih zadržkov, kot prednosti.
Naj raje FIA več vloži v tehnologije VSCV ali pa kakih počasnih con. Naj raje izboljša kake varnostne procedure oz. naj v pravilniku strogo poudarja in omenjuje svobodo inženirjev na račun varnosti. Že Force India bi mogla postat predmet temljite preizkave. Prav je, da bo kolesa znotraj vpetja povezana z kevarjevimi nitkami, da ne frčijo naokrag v primeru trka. Ali pa da imajo turboji, ki se vrtijo do 125 kRPM zaščitni okrov, ter se delci skozi izpuh popolnoma uprašijo v neškodljiv prah (slednje sicer zradi narave materiala je samouveno, ampak vseeno ničemur ne smemo prepustiti naključjem).
Sam osebno se niti nebi strinjal v prednjim vetrobranskim steklcem, kot blažjo obliko pokritega kokpita. Izgled bi po moje še preveč trpel.
Kakorkoli vsekakor je pomen oprti enosedežni dirkalnik z razlogom in tega bi se mogli držat. Naj raje spremenimo delavnike, da okoli tega da minimaliziramo tveganje. Tradicija pa naj ostane. Zaenkrat imamo večje tećave, kot pa tole. Tole bi bilo vsekakor fiančni kolaps za manjša moštva v trenutnem formatu.

PrimozR ::
Kam bi pa dal klimo v F1 kokpitu?
BTW, v LMP-jih sama klima ni dovolj, obenem še močno prezračujejo kokpite (prisilno, od spredaj z nadtlakom, s strani s podtlakom), pa so vseeno temperature med 30 in 40 stopinjami.
Aja, takoj, ko imaš šipo, potrebuješ še nek brisalec. Da je brisalec efektiven, mora biti šipa vsaj sorazmeroma ravna oz. minimalno ukrivljena. Kam to spraviš na F1 avtu?
BTW, v LMP-jih sama klima ni dovolj, obenem še močno prezračujejo kokpite (prisilno, od spredaj z nadtlakom, s strani s podtlakom), pa so vseeno temperature med 30 in 40 stopinjami.
Aja, takoj, ko imaš šipo, potrebuješ še nek brisalec. Da je brisalec efektiven, mora biti šipa vsaj sorazmeroma ravna oz. minimalno ukrivljena. Kam to spraviš na F1 avtu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

BT52 ::
Kam bi pa dal klimo v F1 kokpitu?
A je res tole problem?

Lahko z izmenjevalcem tolote nameščenim na tak način, da ni nikakor ogroženo dirkačeva varnostna celica. To se pravi razne penetracije delov raditorja v kokpit bi mogle biti ustrezno testirane. Sam bi v pravilku onemmogočil direktno vgradnjo v monokok, da se razume.
Dovoljene pa bi bile seveda temu primerne dvojne ventilacijske reže (one na nosu so itak standardnega preseka, kar bi bilo v tem primeru primerno malce povečat), da bi lahko uporabil sidepod, kot prostor za izmenjevalec.
BTW, v LMP-jih sama klima ni dovolj, obenem še močno prezračujejo kokpite (prisilno, od spredaj z nadtlakom, s strani s podtlakom)
Zakaj? Zato, ker recimo porabit 19kW za sobno temperaturo ni ravno dirkaško smiselno. Vse drugo pa je PR napihovanje težave, kjer je niti ni. Problem je samo iskanje razmerja zračnega upor vs. TEMP kabine, ter pozicijo FIA/ACO termo tipal, ki je pač delikatno početje. Ni pa tole zdaj "game changer".
, pa so vseeno temperature med 30 in 40 stopinjami.
A ni tole več, kot dovolj. Ali nimajo zdajšnji kokpiti preko 50 stopinj?
Aja, takoj, ko imaš šipo, potrebuješ še nek brisalec. Da je brisalec efektiven, mora biti šipa vsaj sorazmeroma ravna oz. minimalno ukrivljena. Kam to spraviš na F1 avtu?
Kdo je rekel, da morajo biti brisalci. Recimo Mclaren Cars oz. R&D dela na... http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/... Odlična možnost za PR...
Lahko tudi uporabijo zračne šobe v kombinaciji z nanotehnologijo "water repelent" tehnologij. Ampak tukaj smo spet tam pri AERO vplivih in "movable" aero device. Bi se pa dalo tole rešit z standarno obliko ali pa se pač ne sekiraš in tole prepustiš domišiji ekip (seveda tole bi zažgalo super z Mosleyevim predlogom z omejenim proračunom, pa odprtim pravilkom)...
Malo za hec ali pa uporabijo centrifugo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

win64 ::
Zanimivo zgleda ta vizir :)
Še malo kislih kumaric, ko so lih počitnice.
Button novi voditelj Top Geara ?
http://www.bbc.com/news/entertainment-a...
Še malo kislih kumaric, ko so lih počitnice.
Button novi voditelj Top Geara ?
http://www.bbc.com/news/entertainment-a...

noraguta ::
Zapret kabino pa gume, to bi moral nardit že zdavnaj. Formula kot taka je prežvet koncept.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Dr_M ::
Zapret kabino pa gume, to bi moral nardit že zdavnaj. Formula kot taka je prežvet koncept.
Imas ogromno drugih serij, ki imajo to. Zakaj delat se eno tako?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

noraguta ::
Ker sta obe rešitvi neoptimalni. Naj bi šlo pa za krono motošporta. Pa še nevarno je.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Dr_M ::
Vsak moto (in tudi mnogi drugi) sport je nevaren. Your point being?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

noraguta ::
Vsak moto (in tudi mnogi drugi) sport je nevaren. Your point being?
Odprta kolesa so nevarna, mal scefranga karbona je mal , scefranga karbona, po zrak leteč bolid je pa druga jeba. Pa se aerodinamično ni.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()

Dr_M ::
Potem najboljs, da cim prej vse skupaj ukinejo, predno vsi skup bankrotirajo. Me prav zanima, kdo bi sel te neumnosti gledat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Dr_M ::
Ja itak, radikalne spremembe niso zdrave. Zaprta kabina in gume bi to le se pospesile.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

noraguta ::
Ma bolana je F1 v tej obliki ze od cajta prosta pa sene naprej.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

BT52 ::
Ma bolana je F1 v tej obliki ze od cajta prosta pa sene naprej.
To ti je radikalno razmišlanje. Ni kej.
Sam sem tradicionalist in veliko dam na kontinuiteto. Recimo že od začetkov je F1 bila oprtosedežnik in PIKA. In to naj bo konca, amen. Če se bo to zgodilo bo zame dirkalnik samo odprtokolesnik in nič drugega. Če pa pokrijemo še to, pa jo tole le še "avto/prototip" aka LMP.
Podarjam še enkrat imamo velje probleme z "umazanim zrakom (ne mislim ekološkega :D ampak one turbolence za dirkalniki)", ki ga moramo rešiti drugače "šova" na stezah nebo.

Jst ::
Včasih, ene 40-50 let nazaj, ko dirkači niso imeli sponzorskih obveznosti vezane na minuto, obvezne konference, podium...
1. Zanima me, če se kdo spomni, kdo je bil tisti dirkač, ki je vedno v bolidu pred startom kadil cigaro (bil je tudi oblečen v kravato) in pred krogom za ogrevanje je potem nekomu dal, preden so se odpeljali?
2. To me še bolj zanima. Na eni dirki je bilo vroče kot pes. In en dirkač, ki je prišel na podium, je bil tako dehidriran, da po tem, ko je spil par deci šampanjca, je padel po tleh (pijan v minuti) in so ga mogli dol odnesti. Se spomni kdo je bil to?
1. Zanima me, če se kdo spomni, kdo je bil tisti dirkač, ki je vedno v bolidu pred startom kadil cigaro (bil je tudi oblečen v kravato) in pred krogom za ogrevanje je potem nekomu dal, preden so se odpeljali?
2. To me še bolj zanima. Na eni dirki je bilo vroče kot pes. In en dirkač, ki je prišel na podium, je bil tako dehidriran, da po tem, ko je spil par deci šampanjca, je padel po tleh (pijan v minuti) in so ga mogli dol odnesti. Se spomni kdo je bil to?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Sriple Tix ::
Moj najdražji ever voznik Nigel Mansell je nekajkrat tako balansiral po odru na koncu svojih moči, za gentlemana s cigaro pa nisem slišal :)

Jst ::
Tip je imel najetega človeka, samo zato, da mu dostavlja in odnaša cigare.
---
To sem pred leti (~2005 - da lahko rečem deset let nazaj) gledal eno oddajo o razvoju F1 in je bil en del namenjen takšnim bizarnostim.
---
To sem pred leti (~2005 - da lahko rečem deset let nazaj) gledal eno oddajo o razvoju F1 in je bil en del namenjen takšnim bizarnostim.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::
Sriple Tix je izjavil:
Moj najdražji ever voznik Nigel Mansell je nekajkrat tako balansiral po odru na koncu svojih moči, za gentlemana s cigaro pa nisem slišal :)
To se pa spomnim, ena njegovih zadnjih dirk (mogoce zadnja ali predzadnja sezona), ko se je spotikal cez stopnice.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

PrimozR ::

billy ::
Koliko pa je bilo, zadnja leta, nesreč na račun odprtih kabin, da bi se to moralo spreminjati? Ali pa na račun koles...nekaj nesreč je bilo na račun pobeglih koles zaradi slabo opravljenega dela mehanikov v boksih...
Če bi šli reševat potencialne nevarnosti, potem je treba odstraniti vsa krica, sprednja in zadnja, ter vse kar štrli ven, in narediti dirkalnika v slogu LPM, brez zadnjega spojlerja.
Če bi šli reševat potencialne nevarnosti, potem je treba odstraniti vsa krica, sprednja in zadnja, ter vse kar štrli ven, in narediti dirkalnika v slogu LPM, brez zadnjega spojlerja.

PrimozR ::
Pobegla kolesa niso omejena na kategorije open-wheelerjev. Odprte kabine pa, Alonso je bil 2x dejansko blizu, Massa je fasal vzmet, smrtni pa v zadnjih 20 (čez palec) letih Bianchi in Senna.
Če bi gledali potencialne nevarnosti, bi dirkali virtualno.
Če bi gledali potencialne nevarnosti, bi dirkali virtualno.

Dr_M ::
Mislim da zaprta kabina nebi resila ne Senne ne Bianchija.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

PrimozR ::
Kabina v stilu današnjih LMP-jev bi. Senno verjetno že ornk 'steklena' kupola po vzoru vojaških lovcev. Bianchija pa vprašanje, če bi sploh kaj rešilo. Morda, res morda LMP (struktura je vseeno verjetno malce močnejša od loka F1), a AFAIK je ob udarcu odbil tisti lok. Torej res vprašanje, če bi kaj pomagalo, ja.

PrimozR ::
Sem že pozabil slovenski izraz, a smrten je bil t.i. upright, pokončni del, v katerega se vgradijo ležaji osi ter montira zavorna čeljust. Ta je, skupaj seveda z gumo, diskom in deli vzmetnih rok, priletel v čelado in jo preluknjal. Baje je bilo poleg krvi, ko so ga potegnili iz avta in odstranili čelado, možno videti tudi možgansko tekočino. Torej nekih hudih možnosti za preživetje ni imel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

billy ::
Pa ne pozabit na šumaherja, tudi njega je enkrat ena force indija nasadila, da bi lahko najebal.
ampak to so vse če če če čeji, nekaj nevarnosti pa ja mora šport prinašat, drugače lahko na koncu res 10 letniki dirkajo, brez odgovornosti.
ampak to so vse če če če čeji, nekaj nevarnosti pa ja mora šport prinašat, drugače lahko na koncu res 10 letniki dirkajo, brez odgovornosti.

Sriple Tix ::
Špekulacije o spremembah za 2017?
Povzeto z nekega drugega foruma:
Povzeto z nekega drugega foruma:
A new video has been released showing what F1's future might look like compared to its present. Created by Giorgio Piola, the video shows a mock-up car made to proposed 2017 rules against Mercedes' current challenger, the W06 Hybrid.
The most notable changes, in addition to overall car width increasing from 1.8 to 2 metres are as follows:
0:34 - Rear tyre width increase from 420 to 450mm
0:47 - Front wing width increase from 825 to 925mm
1:06 - Rear wing, top element height decrease from 945 to 800mm / bottom element height decrease from 745 to 600mm
1:18 - Rear wing endplates placed at 25 and 30 degree incline / Turning vanes placed at 30 and 45 degree incline
1:30 Longer rear diffuser
The video also suggests that the front wing could be bent at the centre rather than straight, as well as bargeboards making a possible return.
The changes are part of an effort by the F1 teams and the FIA to increase the cars' speed in response to complaints that the current generation of cars are too slow, and to counteract prevailing thoughts that F1 isn't representing the pinnacle of motoring performance as it should.
The target set by F1's Strategy Group of six leading teams is for 2017's cars to be five seconds a lap faster than their 2015 counterparts, closer to the frequent lap records F1 set in 2004. F1's Technical Group's simulations reportedly predict that the hypothetical future car will be up to seven seconds faster.
The new rules are yet to be fully ratified, though already smaller changes are being made, such as abolishing power-unit grid penalties and further restricting driver aids from the Belgian Grand Prix onwards. Replacing part of the race weekend format has also been discussed.

BT52 ::
@Billy se strinjam. Že manjko resnih izletnih con se kaže na povečani nonšalatnosti v samem pristopu k dirkaškemu vikendu. Meni je malce bedno, ko gledam FP-je pa vidim, kako dirkači iščejo limite recimo ob zaviranjih, ter enostavno v primeru blokiranja ali prekratkosti odvijejo in podaljšajo v asfaltno cono, ter nemoteno nadaljujejo v stilu "bo drugič že bolje".
Za cigaro je po mojem mnenju Daemomov oče Graham Hill. Zdaj kolikor vem pa je bil najbolj hardcore kadilec Keke Rosberg.
Za cigaro je po mojem mnenju Daemomov oče Graham Hill. Zdaj kolikor vem pa je bil najbolj hardcore kadilec Keke Rosberg.

Sriple Tix ::
Za Grahama, ki je bil tudi moj prvi izbor, sem izdatno pogooglal, vendar nisem dobil potrditve, da bi se kakorkoli ubadal s cigarami pred dirkami.

vilser ::
Če pogledamo slednje nesreče. Mislim, da si je treba malo zamisliti. Po mojem bi bilo dobro, da je zaprt kokpit tudi pri F1.
Najhujši trki oz nesreče kjer je v nevarnosti glava dirkača:
minuta 1:06
minuta 2:00 (tale je huda)
minuta 2:16 (tale je še hujša)
minuta 3:22
Najhujši trki oz nesreče kjer je v nevarnosti glava dirkača:
minuta 1:06
minuta 2:00 (tale je huda)
minuta 2:16 (tale je še hujša)
minuta 3:22

PrimozR ::
Kaj je blo pa pri 1:06 takega? En navaden spin...
Pri 2:00 za glavo ni bilo pretirano nevarno, ker ga je pojahal kompletno, tudi čez roll hoop.
2:16 isto, pač je poletel Weber, to je pa to.
3:22 dejansko je bilo blizu, ampak zna biti, da so regulacije za višino monokoka osnovane tudi tako, da v takih primerih nos drugega avta pride čez glavo dirkača.
Je bil pri 2:56 Maldonado (se mi zdi) precej bolj nevaren, ker mu je gumo usekalo čez kokpit. Bližje glavi, kot v kateremkoli drugem primeru.
Treba je ločiti nevarne nesreče od tistih, ki niso pretirano nevarne, a zgledajo spektakularno. Pa v bistvu se je naredilo ogromno za varnost dirkačev, tako z vidika čelad, avta, kot z vidika stez. Primerjajo izpostavljenost glave danes in vsega 20 let nazaj, ko je umrl Senna. In je imel rame še izven avta, danes se iz avta vidi le nekje pol čelade. Da ne omenjamo, da je Ratzenbergerju olupilo bok monokoka, to pa lahko primerjaš z masakrom, ki ga je doživel Kubica, kjer je monokok ostal v enem kosu.
Kot je bilo že rečeno, dirkajo, ne sedijo doma na kavču. Ogromno se je naredilo za varnost, mnogo dirkačev je brez praske preživelo HUDE nesreče in enostavno nismo več vajeni, da bi šlo lahko karkoli narobe. Primer tega je bil se mi zdi Nakajima letos v WEC, kjer je en kup ljudi želelo, da bi preživel brez posledic, meni se je pa to zdelo tako čudno, v smislu da danes itak skoraj nikomur ni nič. Ker sem enostavno vajen, da dirkač olupi avto (Rockenfeller in McNish v Le Mansu 2011, Kubica v Kanadi... 2008?), se ustavi in stopi ven. Enostavno moj proces razmišljanja ni 'kako hudo se je poškodoval' temveč bolj kaj bo to poemnilo za dirko, saj bo na sceno prišel varnostni avto, itd. Vsakih nekaj let pa vseeno dobimo opomin, da temu morda ni tako...
Pri 2:00 za glavo ni bilo pretirano nevarno, ker ga je pojahal kompletno, tudi čez roll hoop.
2:16 isto, pač je poletel Weber, to je pa to.
3:22 dejansko je bilo blizu, ampak zna biti, da so regulacije za višino monokoka osnovane tudi tako, da v takih primerih nos drugega avta pride čez glavo dirkača.
Je bil pri 2:56 Maldonado (se mi zdi) precej bolj nevaren, ker mu je gumo usekalo čez kokpit. Bližje glavi, kot v kateremkoli drugem primeru.
Treba je ločiti nevarne nesreče od tistih, ki niso pretirano nevarne, a zgledajo spektakularno. Pa v bistvu se je naredilo ogromno za varnost dirkačev, tako z vidika čelad, avta, kot z vidika stez. Primerjajo izpostavljenost glave danes in vsega 20 let nazaj, ko je umrl Senna. In je imel rame še izven avta, danes se iz avta vidi le nekje pol čelade. Da ne omenjamo, da je Ratzenbergerju olupilo bok monokoka, to pa lahko primerjaš z masakrom, ki ga je doživel Kubica, kjer je monokok ostal v enem kosu.
Kot je bilo že rečeno, dirkajo, ne sedijo doma na kavču. Ogromno se je naredilo za varnost, mnogo dirkačev je brez praske preživelo HUDE nesreče in enostavno nismo več vajeni, da bi šlo lahko karkoli narobe. Primer tega je bil se mi zdi Nakajima letos v WEC, kjer je en kup ljudi želelo, da bi preživel brez posledic, meni se je pa to zdelo tako čudno, v smislu da danes itak skoraj nikomur ni nič. Ker sem enostavno vajen, da dirkač olupi avto (Rockenfeller in McNish v Le Mansu 2011, Kubica v Kanadi... 2008?), se ustavi in stopi ven. Enostavno moj proces razmišljanja ni 'kako hudo se je poškodoval' temveč bolj kaj bo to poemnilo za dirko, saj bo na sceno prišel varnostni avto, itd. Vsakih nekaj let pa vseeno dobimo opomin, da temu morda ni tako...

Dr_M ::
Bolj kot bodo drkarili z neko varnostjo, ki bi radikalno spremenila izgled avtov, manj gledalcev bo.
Se spomnim cca 20 let nazaj, je bilo na dirkah vedno po 120.000 in na bolj obiskanih tudi precej vec, zdej ce jih je 100.000, je ze hud uspeh.
Se spomnim cca 20 let nazaj, je bilo na dirkah vedno po 120.000 in na bolj obiskanih tudi precej vec, zdej ce jih je 100.000, je ze hud uspeh.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()

vilser ::
Recimo tisti dirkači, ki so imeli poškodbo glave ali so bili blizu temu, da bi jo imeli podpirajo zaprt kokpit. In to sta Massa in Alonso. Seveda take zadeve dajo mislit dirkačem, ko se jim to zgodi. Pa tudi Hamilton je rekel, da je "za" pokrit kokpit.
Alonso je imel blazno srečo, ko mu je prletel Grosjean nad glavo v Spa-ju. Tukaj se je šlo za cm.
Jaz upam, da bo FIA vendar dala zeleno luč za pokrit kokpit.
Alonso je imel blazno srečo, ko mu je prletel Grosjean nad glavo v Spa-ju. Tukaj se je šlo za cm.
Jaz upam, da bo FIA vendar dala zeleno luč za pokrit kokpit.

Dr_M ::
To bi bila res veliko skoda za ta sport in spet bi odtegnilo ogromno zanimivosti.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BT52 ::
Kaj pa pravite na tole pogruntavščino, katero so premierno predstavili na zadnji dirki v INDYU. In sicer gre za LED panel nameščen na "airbox" dirkalnika. Slednji prikazuje pozicijo dirkača, dolžino postanka, ter uporabo Pushto Pass gumba v živo.
http://gfycat.com/EarnestOccasionalDarw...
Sam osebno sicer veliko bolj preferiram razvoj LIVE timing appov, ter WiFi postaj, kot pa tole. Tole se mi zdi malce preveč metanja denarja skozi okno. V WEC-ju imajo tole rešeno z 3 veliki LED lučmi, ter barvno kodo glede na razred. Ampak tam je več razredov in je zmeda malce večja in je vsaj neka mera indikatorjev smiselna.
Sam vidljivost tega pa je tudi vprašanje če se sploh da kaj videti.
Aja v F1 se je tale tabla že testirala v Abu dhabiju. Oče od HAM je takrat predstavil svojo inovacijo "infowing" in se niso odločili zanjo.
Bv. INDY še ima 2 dirki do konca MOntoya pa je na žalost tole zadnjo dirko imel smolo z rumeno zastavo in SC-jem, tako da se mu je prednost v seštevku stopila na vsega 9 točk. Jaz osebno močno upam, da prigrize še ti 2 dirki skozi za 2 naslov, ter nekako tudi v stilu zaključi kariero (čeprav glede na predstave in konkurenčnost mu ostane še vsaj nekaj let).
http://gfycat.com/EarnestOccasionalDarw...
Sam osebno sicer veliko bolj preferiram razvoj LIVE timing appov, ter WiFi postaj, kot pa tole. Tole se mi zdi malce preveč metanja denarja skozi okno. V WEC-ju imajo tole rešeno z 3 veliki LED lučmi, ter barvno kodo glede na razred. Ampak tam je več razredov in je zmeda malce večja in je vsaj neka mera indikatorjev smiselna.
Sam vidljivost tega pa je tudi vprašanje če se sploh da kaj videti.
Aja v F1 se je tale tabla že testirala v Abu dhabiju. Oče od HAM je takrat predstavil svojo inovacijo "infowing" in se niso odločili zanjo.
Bv. INDY še ima 2 dirki do konca MOntoya pa je na žalost tole zadnjo dirko imel smolo z rumeno zastavo in SC-jem, tako da se mu je prednost v seštevku stopila na vsega 9 točk. Jaz osebno močno upam, da prigrize še ti 2 dirki skozi za 2 naslov, ter nekako tudi v stilu zaključi kariero (čeprav glede na predstave in konkurenčnost mu ostane še vsaj nekaj let).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

TribesMan ::
Tole je zelo fajn za gledalce ob stezi. No pa tudi za TV gledalce nebi nič škodilo.
WiFi postaje ob stezi?!? A si resen? Folk pride na dirkališče gledat avte, ne pa v zaslon telefona.
Pa tole je hudičevo poceni rešitev. Takle "infowing" je proti ostalim stroškom v F1 praktično zastonj.
WiFi postaje ob stezi?!? A si resen? Folk pride na dirkališče gledat avte, ne pa v zaslon telefona.
Pa tole je hudičevo poceni rešitev. Takle "infowing" je proti ostalim stroškom v F1 praktično zastonj.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

win64 ::
Jaz pa ne vidim neke dodane vrednosti. Vrednosti na tabli se vidijo samo, če je kader od blizu. In še to neki manj pomembni podatki.
Če že, naj dajo na zadnjo stran, tako da pomaga vsaj dirkaču za njim vedeti koga prehitevajo/kje so na lestvici.
Če že, naj dajo na zadnjo stran, tako da pomaga vsaj dirkaču za njim vedeti koga prehitevajo/kje so na lestvici.

vilser ::
To bi bila res veliko skoda za ta sport in spet bi odtegnilo ogromno zanimivosti.
Jaz mislim, da tisto, ki manjša gledanost F1 so pravila in da vedno manj pride do izraza talent dirkača, ker pač je vedno bolj pomemben dirkalnik. Treba bi bilo eliminirat DRS, KERS, pa dodat še pedalo za sklopko, pa eliminirat bi bilo treba elektroniko in team radio (dovolj bi bile le table), pa morali bi znova uvesti prosta testiranja. In pol bi bilo boljše.
Sam pokrit kokpit bi po mojem moral biti tudi pri F1.

PrimozR ::
Problem pri spektaklu je aerodinamika. Aerodinamike pa inženirji ne morejo pozabiti, torej bo treba zadeve rešiti nekoliko drugače, kot 'tretji pedal, elektroniko ven' (srsly, elektroniko ven? Kaj naj bi to pomenilo? Fergazarje??) in podobne 'rešitve'.

driver_x ::

šernk ::
dirkanje je treba spravit na limit pa bo takoj bolje.
prvo kar bi morali narediti je uvesti nazaj visoke robnike in takoj za njim peščen pas, zaradi mene je lahko za tem pasom 500m dolga asfaltna izletna cona. enostavno je nemogoče, da lahko dirkač z vožnjo izven steze ponekje celo pridobi na času, večinoma pa se tak izlet ne kaznuje z več kot 1 sekundo izgubljenega časa.
še vedno se spomnim če se ne motim Suzuke in Imole, kjer je MSC samo skozi šikani pridobil na kvalifikacijah praktično vsako leto pol sekunde prednosti.
prvo kar bi morali narediti je uvesti nazaj visoke robnike in takoj za njim peščen pas, zaradi mene je lahko za tem pasom 500m dolga asfaltna izletna cona. enostavno je nemogoče, da lahko dirkač z vožnjo izven steze ponekje celo pridobi na času, večinoma pa se tak izlet ne kaznuje z več kot 1 sekundo izgubljenega časa.
še vedno se spomnim če se ne motim Suzuke in Imole, kjer je MSC samo skozi šikani pridobil na kvalifikacijah praktično vsako leto pol sekunde prednosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

billy ::
Hja, potem pa bo jokanje zaradi varnosti spet. Kdo je že bil tisto, mislim da Petrov, ki je pred leti v lotusu poletel preko visokih robnikov v mađarski in si pri tem poškodoval hrbet, da je nekaj časa bil odsoten?
Hudičevo težko je naredil spektakel iz varne stvari, kakor hitro pa je zrave nevarnost, pa so tu smrtne žrtve, pa spet ni kul, a ne.
Hudičevo težko je naredil spektakel iz varne stvari, kakor hitro pa je zrave nevarnost, pa so tu smrtne žrtve, pa spet ni kul, a ne.

WarpedGone ::
dirkanje je treba spravit na limit pa bo takoj bolje.
Precej hitro bi/bo postal problem šofer. Telo ne bo zdržalo pospeškov brez negativnih posledic.
Ok, se vpelje pressure-suite in vhatnot ampak ko bodo začele pokat žile v glavi, kaj pa potem?
Kaj se zgodi če sredi ovinka pade v nezavest in gre brez zaviranja naprej čelno v steno?
Pri avijonih te probleme rešujejo s tem, da bodo pilota spravl nekam pod zemljo in bo stvar RC.
Sej bi formule tut lahko, sam kdo bo to gledal?
Zlatega recepta, ki dokončno reši vse probleme pač ni. Treba si je izmišljevati in iz riti vlečt omejitve, ki stvar dovolj zabremzajo, da je človek to sploh še sposobn odpeljat in drug človek najt nekaj zanimanja v gledanu prvega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::
Dirkalnik 2004/2005 je bil na meji tega, da so dirkači na trenutke težko (ali težje) lovili ovinke zaradi same hitrosti dirkalnika. Ravno tako so bili po dirki ob nedeljah fizični počitki praviloma del življenja vsakega dirkača (kljub vrhunski pripravljenosti). Danes BLU44 (tko se Hamilton rad imenuje) špila fuzbal dan po dirki, pri čemer vemo, da ni ravno super vrhunsko pripravljen (čeprav ni debel in trenira vsak dan pa ta inteziteta ni več tako visoka/vrhunska kot je bila; to je priznal tudi sam). Torej v smislu fizičnega napora F1 ni več to kar je nekoč bila, je pa hudičevo težko implemetirat krog z ERSOm in vsemi stikali na volanu in pri tem držat linijo. Alonso je tako rekel, da je že 10 let od kar je bil na svoji fizični meji, Carlos mlajši pa, da fizično med GP2 in F1 ni nekega gromozanskega preskoka.
Vseeno bi si želel več fizičnega napora, torej pospeške in hitrosti iz omenjenih sezon, ker danes so tem pospeškom izpostavljeni samo na kvalifikacijah, dirko pa se vozi do 5 sekund počasneje na krog, kar je katastrofa. In tukaj recimo ne dobimo več pravega "race crafta" dirkača, ker niso fizično izpostavljeni takšnim obremenitvam kot 10 let nazaj.
PROBLEM DOLGOČANIH DIRK
Vedno bo, pa če vsi padejo na glavo - vključno s Tilkejem, del problema dolgočasnosti tega športa visel nad samo stezo. Če je asfalt zanič, če je steza preozka, če ni nekih možnosti za prehitevanje; ti ne pomaga popolnoma nič pa je lahko vse ostalo popolno. Rabili bi tudi večji razpon dirk z zavitimi dirkališči in hitrostnimi dirkališči tipa Silverstone in Monza. S tem bi recimo že pri odločanju izdelovanja koncepta med sezono virtuozi tipa Newey bili izpostavljeni večjim dilemam.
Drug del problema je v razvoju. Ne morejo se vsi enako dobro razvijat. Nekdo se pač boljše in potem se kontra njemu piše pravila. Zdej še vedno je zelo velik problem "umazan zrak", pri čemer smo videli na zadnji dirki da ni čisto tako, ker recimo Hamilton in Ricardo (pa še kdo) sta zelo dobro klatila ta umazan zrak na zadnji dirki; jasno s pomočjo DRS cone. Je pa dejstvo, da če so dirkalniki po performansi bližje; težje je prehitevati. Torej aero ni čisto posekan, kot FIA trdi že nekaj let in to je recimo kar velik problem.
Tretji del problema dolgočasja je pa pravilnik. Pač ta je glupo napisan in ne more biti trenutno drugače kot je. Če je razvoj zamrzjen med sezono in če celoten šov športa na nekaj letni periodi staviš na 3 leta predhodnega razvoja, potem pa motor zakleneš za vedno in nabijaš neke kilave tokene, ti tudi Marija ne bo zmogla pomagat. To niso šolarčki, kjer bi bila možnost lovljenja sekund v razvoju, ampak se kompleksno dirkalnik razvija po tisočinko za desetinko. Nadvlada MBja je do 2017 zacementirana, je pa res, da jo lahko sami z nekaj bizarnimi odločitvami tudi zapravijo. Objektivno se bo to zgodilo? NE.
Torej invalidnost tega športa je kompleksna, je pa res, da se z nekimi manjšimi premiki lahko nekaj reši. Recimo tale pretok goriva je en tak problem.
Vseeno bi si želel več fizičnega napora, torej pospeške in hitrosti iz omenjenih sezon, ker danes so tem pospeškom izpostavljeni samo na kvalifikacijah, dirko pa se vozi do 5 sekund počasneje na krog, kar je katastrofa. In tukaj recimo ne dobimo več pravega "race crafta" dirkača, ker niso fizično izpostavljeni takšnim obremenitvam kot 10 let nazaj.
PROBLEM DOLGOČANIH DIRK
Vedno bo, pa če vsi padejo na glavo - vključno s Tilkejem, del problema dolgočasnosti tega športa visel nad samo stezo. Če je asfalt zanič, če je steza preozka, če ni nekih možnosti za prehitevanje; ti ne pomaga popolnoma nič pa je lahko vse ostalo popolno. Rabili bi tudi večji razpon dirk z zavitimi dirkališči in hitrostnimi dirkališči tipa Silverstone in Monza. S tem bi recimo že pri odločanju izdelovanja koncepta med sezono virtuozi tipa Newey bili izpostavljeni večjim dilemam.
Drug del problema je v razvoju. Ne morejo se vsi enako dobro razvijat. Nekdo se pač boljše in potem se kontra njemu piše pravila. Zdej še vedno je zelo velik problem "umazan zrak", pri čemer smo videli na zadnji dirki da ni čisto tako, ker recimo Hamilton in Ricardo (pa še kdo) sta zelo dobro klatila ta umazan zrak na zadnji dirki; jasno s pomočjo DRS cone. Je pa dejstvo, da če so dirkalniki po performansi bližje; težje je prehitevati. Torej aero ni čisto posekan, kot FIA trdi že nekaj let in to je recimo kar velik problem.
Tretji del problema dolgočasja je pa pravilnik. Pač ta je glupo napisan in ne more biti trenutno drugače kot je. Če je razvoj zamrzjen med sezono in če celoten šov športa na nekaj letni periodi staviš na 3 leta predhodnega razvoja, potem pa motor zakleneš za vedno in nabijaš neke kilave tokene, ti tudi Marija ne bo zmogla pomagat. To niso šolarčki, kjer bi bila možnost lovljenja sekund v razvoju, ampak se kompleksno dirkalnik razvija po tisočinko za desetinko. Nadvlada MBja je do 2017 zacementirana, je pa res, da jo lahko sami z nekaj bizarnimi odločitvami tudi zapravijo. Objektivno se bo to zgodilo? NE.
Torej invalidnost tega športa je kompleksna, je pa res, da se z nekimi manjšimi premiki lahko nekaj reši. Recimo tale pretok goriva je en tak problem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::
F1 spraviti na limit pomeni, da vso dirko avto gonijo na meji možnega, ne pa da se cjazijo, kot je rekel Super SOnic, 5 sekund za časi kvalifikacij.
To tudi ne pomeni, da bi bil problem z žilami v glavah dirkačev, temveč da bi pač morali voziti na maksimumu avta. Tako, kot v WEC, kjer je fizična obremenitev vseeno nižja, kot v F1.
To tudi ne pomeni, da bi bil problem z žilami v glavah dirkačev, temveč da bi pač morali voziti na maksimumu avta. Tako, kot v WEC, kjer je fizična obremenitev vseeno nižja, kot v F1.

Jst ::
Že če bi samo dvignili omejitev količine goriva, bi mogoče bile ekipe med seboj bolj konkurenčne. Kot da bi se svet podrl, če bi za dve dirki dvignili omejitev za 10-20%.
Potem kot omenjeno, dirkaške napake, torej napake med vožnjo, se sploh več ne kaznujejo. Za vsakim robnikom dva metra peska in to takšnega, da če se voznik ustavi, ne more več speljati ven. Ob tem naj se dirkalnik ne bi poškodoval, kar je malo kontradiktorno, ampak ob današnji tehnologiji in materialih, ni vrag, da se ne bi našla rešitev.
Omejitev gumbov na volanu! Danes dirkač, če malo pretiravam, pred vsakim ovinkom, pred vsako ravnino, nekaj pretika po volanu. Naj se osredotoči na samo dirkanje, ne pa, da "piše programsko kodo" med dirkanjem.
Ampak vse to ni nič v primerjavi z politiko. Enkrat sem bral članek, kako so iz Mercedesa lobirali za nov pravilnik in ga pogojevali z vstopom v F1. Ponavadi ne verjamem teorijam zarote, ampak če malo od daleč pogledam, so bili edini, ki niso imeli problemov na predsezonskih testiranj. Če k temu prištejemo še takšno premoč, ki jo imajo, pridobi tisti članek na verodostojnosti. Sicer se ne spomnim, ampak so bili opisani še drugi primeri.
Potem kot omenjeno, dirkaške napake, torej napake med vožnjo, se sploh več ne kaznujejo. Za vsakim robnikom dva metra peska in to takšnega, da če se voznik ustavi, ne more več speljati ven. Ob tem naj se dirkalnik ne bi poškodoval, kar je malo kontradiktorno, ampak ob današnji tehnologiji in materialih, ni vrag, da se ne bi našla rešitev.
Omejitev gumbov na volanu! Danes dirkač, če malo pretiravam, pred vsakim ovinkom, pred vsako ravnino, nekaj pretika po volanu. Naj se osredotoči na samo dirkanje, ne pa, da "piše programsko kodo" med dirkanjem.
Ampak vse to ni nič v primerjavi z politiko. Enkrat sem bral članek, kako so iz Mercedesa lobirali za nov pravilnik in ga pogojevali z vstopom v F1. Ponavadi ne verjamem teorijam zarote, ampak če malo od daleč pogledam, so bili edini, ki niso imeli problemov na predsezonskih testiranj. Če k temu prištejemo še takšno premoč, ki jo imajo, pridobi tisti članek na verodostojnosti. Sicer se ne spomnim, ampak so bili opisani še drugi primeri.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::
Enkrat sem bral članek, kako so iz Mercedesa lobirali za nov pravilnik in ga pogojevali z vstopom v F1. Ponavadi ne verjamem teorijam zarote, ampak če malo od daleč pogledam, so bili edini, ki niso imeli problemov na predsezonskih testiranj. Če k temu prištejemo še takšno premoč, ki jo imajo, pridobi tisti članek na verodostojnosti. Sicer se ne spomnim, ampak so bili opisani še drugi primeri.
To je sestavni del vsakega športa. Kadar je v igri denar (ki ga v F1 ni malo), bodo zmeraj obstajala dvojna merila. Mi sicer F1 dojemamo kot šport, za udeležence pa se gre zgolj za posel in zaslužek, kjer je vse skrbno načrtovano z namenom čim večje prodaje.
Sam se poznam z nemškim novinarjem, ki pokriva nogomet. Pripovedoval mi je take stvari, da me je kar glava bolela.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 190947 (122506) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 257549 (163375) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 192235 (155480) | WarpedGone |