» »

F1 sezona 2003

F1 sezona 2003

««
8 / 24
»»

shock ::

Aja boštjan, kje si ti vidu da je bil beneton slab? Halo. Saj so oni imeli tud oni konkurenčen avto kot Williams, samo da je bil za odtenek slabši in oba sta imela renaultove motorje.

boštjan ::

shock, ne mešat avta in motora.Williams je takrat bil dosti boljši avto, z dosti boljšo aerodinamiko.Če pa se spomniš je šumi svoj 1.naslov osvojil z ford bennetonom,williams pa je takrat mel renaulta.
Aja pa še to,se grem stavit, da bi šumi tudi v Mclarnu ali williamsu bil prvak,če bi zdaj sedeže zamenjali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: boštjan ()

TribesMan ::

Kot sem enkrat ze napisal. Ne vem od kje vam ideje da je bil Benetton v tistih cajtih slab avto. Sploh ne. Brown ki je bil takrat konstrukter benettona, se je z odhodom shumija preselil v ferrari in glej ga zlomka po odhodu je bil benetton, naslednjo sezono sicer se ne toliko, po dveh letih pa ni blo z njimi popolnoma nic. Vam je zdaj priblizno jasno da je bil benetton konkurencen avto, in da Brown ni tolk slabsi konstrukter kot pa naprimer Newey, ki je v tistih letih konstruiral Williamsa sedaj pa McLarna.

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

boštjan ::

takrat je bil benneton konkurenčen avto in ni bil slab,ne vem od kod ti to,ker jaz tega nisme reko.Dejstvo je ,da je takrat bil williams dosti boljši

shock ::

boštjan: a veš kdaj je Hill postal 1. voznik williamsa? Takrat ko je Senna umrl in takrat je imel le 1 točko v svetovnem prvensvu po treh dirkah F1 in pomeni da je šumaher bil v prednosti za 29 točk pred Hillom. Pol glej ostale 13 tekem. V trinjstih tekem je Hill dohitel šumaherja do zadnje tekme kjer se ve šumaher je fuknu Hilla vn. Tako ne ti meni tralala da je šumaher s fordom bil bog i batina. V trinajstih oz dvanajstih tekmah, ga je Hill dohitel in bi še zmagal svet. prvenstvo. A se motim? Ne:D.

Tattoo- ::

Jaffa:

Ja in kaj ma ta čustvenost veze s čem ?
Ta čustvenost ima veze s tem, da je bilo zgoraj napisano kako sta si bila Senna in Schumacher podobna v stilu vožnje :\ Kar pa sploh ne drži - in to sem hotel povedati s tem :D

boštjan:

Res ne vem, od kje vam ta fana, da Šumi 100% sodeluje že pri razvoju dirkalnika?!? Potem boš rekel, da je Šumi tak strokovnjak za aerodinamiko, da Byrne-u že v fazi razvoja naroča, kako mora oblikovati avto ter Martineliju razlaga, kakšn kot med valji mora imeti motor. Ne bi rekel :\ Res pa je da Šumi ko je avto že narejen veliko doprinese z svojimi nasveti glede nastavitev.
To, da je postal prvak z Ferrarijam (da so naredili konkurenčen avto) pa je veliko večja zasluga Todta, ki je pripeljal v ekipo Browna, Byrnea, Martinelija...predvsem pa Montezemola ki je zagotovil največji proračun med ekipami F1(okoli 250 miljonov $) da si lahko privoščijo ves ta razvoj

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tattoo- ()

Tattoo- ::

Fantje ne pozabite, da je to še vedno motošport...in da je v veliki meri uspeh odvisen od dobrega avtomobila! Voznik doprinese samo okoli 20% končnega uspeha. Tako da ob dobrem avtu je lahko prvak (skoraj) vsak.

Dober primer je Williams, ko je po odhodu Neweya k McLarnu začel nazadovati in se še do sedaj ni popolnoma pobral (isto je bilo z odhodom Browna od Benetona). Vsi priznavajo, da ima BMW najmočnejši motor, vendar to ob 'slabi' šasiji nič ne pomeni. Na drugi strani pa imamo letos Renault, kjer so naredili izredno dobro šasijo, vendar pa jim še vedno preglavice dela 111-stopinjski motor, ki proizvaja preveč vibracij.

boštjan ::

tatto,sodelovanje ne pomeni narekovanje,rekel sem da sodeluje,torej mnenja.No mogoče bi tistih 100% moral malo bolj drugače povedat.In to tako da 100% bolj sodeluje pri razvoju,od drugih dirkačev, no te % bi moral ziher znižat.Je pa ziher bolj angažiran od drugih.je pa res kar si sam ugotovil,da je zelo aktiven pri nastavitvah dirkalnika.
ŠOK,če se spomniš to da je mel HILL 1.točko ob smrti SENNE,pol se boš spomno da ŠUMI ni dirkal na treh dirkah (diskvalifikacija) in je HILL 30 pik nadoknado. Pa prosim ne mi s takimi,da je ŠUMI takrat HILLA ven vrgo,ker drugač bi mu naslov ODVZELI ,tako kot so mu pike ko se je v ŽAKA zaleto.

shock ::

boštjan: vidim da ne slediš lih dosti F1. Takrat vseeno mu niso pike odvzeli :). Pa ti se slepi da ga kao ni hotel zanalašč ga fuknit vn :D.

shock ::

Aja in še nekaj. Zakaj je bil 3 tekme diskvalificiran? Ker je moštvo goljufalo. Mislim, da so pravila za vse enake.

ripmork ::

se dobro spomnim jereza 97--takrat še dolgoletni navijač schumaherja sem ga zasovražil
do konca....
-najprej ker je šel samo zaradi keša k ferrariju----strike one>:D
-pol ker se je zanalašč zaletu v villeneuva-----strike two;(
-dokončno,ker je villeneuve odpelal naprej,šumi je pa v pesku obtičal---strike three;((
-YOU`R OUT!!!

da ne rečem da mi je bedno navijati za nekoga,ki ima že tako ali tako podporo večine občinstva>:D


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Tattoo- ::

S tistim dejanjem v Jerezu si Schumacher sigurno ni pridobil veliko oboževalcev :D :D :D Spomnim se, da se je nekaj časa še izgovarjal, da se sploh ni namerno zaletel v Žaka, ko pa so mu pokazali posnetek kamere montirane na njegov dirkalnik (kjer se je videlo, da je zanalašč zavil v desno) se je pa samo še posul z pepelom :D :D

Še ena novica: Schumacherju in Alonsu grozi prepoved dirke, ker sta imela v Braziliji nesrečo ob tem, ko so že mahali z rumenimi zastavami (to pa po pravilih pomeni, da mora voznik toliko zmanjšati hitrost, da ne pride do nezgode).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tattoo- ()

boštjan ::

šok,posledica namernega trka z žakom je bila odvzem pik in tisto leto kot da ne bi tekmoval.Prepoved treh dirk pa je dobil,ker ni upošteval črne zstave,zakaj pa je dobo črno zastavo pa ne vem.
V jerezu se je zanalašč zaletel v ŽAKA,v HILLA pa ne.vsi komentarji so se strinjali da bi HILL lahko počakal par sekund.
tatto,ki si to bral glede šumija in alonsa

shock ::

Najboljše da bi čakal do konec tekme:D. Pa če je naredil veliko napako takrat, kaj hill bi tam gledal kako se vozi malo po tracvi pol malo da gre na čaj in pol bi še vedno čakal? Nisem še nikjer videl da bi nekdo tako sunkovito spremenil smer v notranjost, pr taki napaki. Saj vem da navijaš za šumija ampak tu se vidi kakšno napako je naredil.

boštjan ::

šumi je z vožnjo pa zeleni površini malo zjebo avto,hill pa je mel 1A avto.saj nisem reko da bi mogo čakat v nedogled, prehitel bi ga lahko v naslednjem krogu že, ne pa takoj.To so bla strokovna mnenja,zato pa se je hill tudi držal za glavo in si mislo:zakaj nisem potrpel še par sekund

Jaffa ::

www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Jaffa ::

Shock: ...a na dveh zaradi kazni ni smel nastopiti, Mednarodna avtomobilistična zveza pa mu je odvzela še dve zmagi...


1992 - formula ena z Benetton-Fordom, 53 točk, tretje mesto (1. cela sezona)
1996 - formula ena s Ferrarijem, 59 točk, tretje mesto (kok dober je bil Ferrari takrat) ?

Na kvalifikacijah (za njegovo prvo dirko F1) je bil s slabim dirkalnikom kar sedmi, na dirki pa je zaradi okvare sklopke zmogel le nekaj metrov.
Za Jordana ni več dirkal. Pa ne zaradi tega, ker bi bil preslab, bil je predober, da bi ostal v sivini irskega moštva. Pobral ga je Benetton, katerega šef Flavio Briatore je delal načrt za prodor na vrh. Potreboval je le še pravega dirkača, ki je prišel z nemškim potnim listom.
Leta 1992 je Michael za Benetton odpeljal prvo polno sezono. Osemkrat je stal na stopničkah in v Spaju pridirkal do prve zmage. Premagal je vse velike, Senno in Mansella...


Kr neki... 8-O 8-)
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jaffa ()

shock ::

Uaaaaaaaa kaj res je bil tolk dober? :D Pol zakaj ni bil s ferrarijem boljši? Jaz sem mislču da tak kaliber kot je on da bi že s prvo sezono s ferrarijem imel najmanj 90 točk:D. In kaj je tolk čudnega s sezono 1992 in 1993. Saj je bilo očitno da se je moral senna borit s šumaherjem za tisto tretje mesto. Saj je imel takrat McLaren hude težave z avtomobilom. Okej poglej Senno, ki je bil top of the top, s slabim avtom ni več tolk zmagoval.A zdaj verjameš, da avto pomeni večina.

Tattoo- ::

boštjan:
Novica je sicer že stara skoraj teden:
Možna prepoved dirke za Alonsa in Schumacherja

Tudi sam sem osebno mnenja, da Schumacher ni tako dober, da ga nekateri povzdigujejo v polboga...in njegova kariera ni tako čista, kot bi nekateri radi prikazali...:\

Veliko bolj kot Schumacher in njegova dejanja pa me moti odnos Ferrarija do dirkanja (umetno favoriziranje enega dirkača v moštvu, lanskoletne zrežirane zmage (nekatere) za Schumacherja) ter še posebej očitnega simpatiziranja vodilnih mož F1 (Mosley, Ecclestone) z rdečo ekipo ;((

Ampak to je le moje osebno mnenje - za katerega pa vem, da ne bo šel skupaj z mnenji privržencev SuperŠumija ter rdečega moštva :D

Jaffa ::

Nehajte glede tega favoriziranja že. Pa je ja blo to v drugih ekipah tudi. Zakaj to samo s Ferrarijem povezujete ? 8-O Ja, sej res ne moreš bit dober, če imaš prek 60 zmag...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

MrX ::

summy je car >:D >:D >:D

Tattoo- ::

Jaffa:

Jest nikol nism rekel da Schumacher ni dovol dobr za svojih 60 in nekaj zmag, pa da ne bi bil hitr...samo ni pa polbog za kakršnega ga imajo nekateri...my humble opinion :\

Ekipa, za katero sam navijam (Williams) je ravno po tem znana, da nikoli ni favorizirala samo enega voznika(vsaj kolikor jaz vem) in je vedno dovoljevala odprte interne boje.

Jaffa, se ti je zdel razplet lanske Avstrijske dirke pravičen? Ravno tako igranje z pravili v Ameriki...meni se je to zdel zdelo nizek udarec za šport kot tak - in istega mnenja bi bil tudi če bi ekipa za katero sam navijam uprizorila tak razplet. Še vedno me zanima predvsem formula kot taka in ne razne igrice. Polek tega pa se mi zdi, da Schumacher kot tako dober dirkač (za kakršnega ga imate) nikakor ni potreboval podarjenih zmag (še posebaj pa ne lansko leto, ko je dominiral)!

Glede FIA in Ecclestona pa je očitno, katero moštvo jim je najljubše...samo spomni se kako so zmutili pri FII takrat, ko je imel Ferrari prevelika stranska krilca in bi jim morali odvzeti zmago pa so vse skupaj pometli pod preprogo kot da so narobe izmerili...Prav tako imam občutek, da tudi z prepovedjo dirke za Alonsa in Schumacherja kljub jasnim pravilom ne bo nič, ker je pač vpleten dirkač Ferrarija...Tak občutek pač :\

Pa sorry za dolg post :D :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tattoo- ()

Jaffa ::

Ja, razumem in vem, da ni bog... Mislim pa, da je trenutno najboljši dirkač... Ne morem ga zaj primerjat takrat z Seno in podobnimi, ker takrat še nisem nevem kak spremljal in tudi če bi, bi pozabil, ker se včasih še za dan nazaj česa na spomnim...8-)

Glede Williams-a, kolk se jaz spomnim, so tud meli neke varjante z Hill-om in Willeneue-om takrat, ko sta bila tam in mislim da je bilo tudi nekaj okoli favoriziranja... Ne vem točno...

Glede lanske avstrije, sem že napisal menda nekje na začetku, da tisto res ni bilo potrebno, btw takrat sem bil v živo gori in je zgledalo res bedno...

Ja, samo proti temu ne mormo nič nardit...

Drugače mi je pa to glede prepovedi bedno, ne glede na to da je Ferrari vpleten in bi po mojem bilo samo v škodo formuli... Ker po mojem je brezveze, da zaradi tega diskvalificirajo "glavne igralce", torej tud, če bi bil Montoya, Kimi, itd, se ne bi strinjal...

Sej, ni problema... Sej moj je zaj tud malo daljši... 8-)
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

TribesMan ::

Glede williamsa se slabo spomnis Jaffa. Oni so imeli varianto da je boj odprt od zacetka sezone pa do zadnjih stirih dirk, v zadnjih stirih dirkah, pa so se odlocili da bodo obema dikacema ponudili karsedaenake moznosti in so vozili na dirke po 4 dirkalnike...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

SisQ ::

Hej folk!

Glede kdo je najboljši dirkač, je pač tako, da imajo eni xy dirk za sabo, drugi pa dosti manj. Je že kdo naredil primerjavo, kje je bil ŠUMI pri tolikih dirkah kot jih imaa trenutno KIMI?

Pa žalostno je, da se mora borit z novopečenim voznikom, VI pa ga znjim primerjate. Lahko bi ga kvečjemu primerjali z DAVIDOM, ki je (čeprav sem MCLAREN fan) zanič voznik, ker nima jajc. Tako, da je sigurno ŠUMI v primerjavi z njim, ki ima enako izkušenj kot on, the best driver.

Kar se tiče diskvalifikacij in podobnih jajc, pa več ali manj vemo kam pes taco moli.


SisQ ::

In Ferraristi? Kakor kaže boste le videli rdečega prvaka. Imajo bombastičen avto, tako da ne bo večjega problema pridobit še eno prvenstvo. No ja, vsaj zaenkrat zgleda zelooo dober, ni kaj.


shock ::

Kako pa kaj z McLarnom? Kaj nimajo še novega avta 2003?

boštjan ::

And we are very happy.Ko kaže Traction control ostaja nepreklicno v F1.

Tattoo- ::

Kot zgleda je družščina iz Maranela spet naredila zares odličen avto :\ . F1-2003GA že izgleda zelo lepo - in kot se je pokazalo danes, je očitno tudi zelo hiter.

shock:
McLaren namerava še nakaj časa tekmovati z izboljšanim lanskim dirkalnikom (MP-17D), letošnjega (MP-18) pa naj bi predstavili v roku enega meseca - čeprav so bile tudi špekulacije da mogoče šele v Silverstone-u.

boštjan:
To, da bodo ukinili elektroniko šele drugo sezono je pa že skoraj 1. mesec stara novica. Uradna razlaga je, da zaradi omejevanja stroškov - kar je pa po mojem mnenju en velik bullshit od FIE in Ecclestona ;(( Kot prvo jo sploh ne bi smeli nikoli uvesti!

Mislim, da ima Ecclestone zadnje čase vse bolj čudne zamisli, v katero smer bi morala F1 iti in če bo šlo po njegovih zamislih potem po letu 2006 ne bomo več spremljali evropskih dirk...;((
Racing is in my blood - Ayrton Senna

boštjan ::

tattoo,govora je o traction control, da bo ostal v F1 in ne o celotnem elektronskem kompletu

Tattoo- ::

boštjan:
Ja nova novica...narobe sem razumel :\ Če pa je temu res tako...potem pa je to še slabše, kot prestavitev ukinitve elektronike na leto 2004 ;( ;(( ;(

Čudna so pota misli vodilnih v F1 :D

ripmork ::

traction control so uvedli zato,da bi moštva lažje konkurirala ferrarijevcem,ki to v svojih
dirkalnikih skrivajo že leta,vendar so inšpektorji preneumni(ali imajo res radi denar;(( )
da tega niso odkrili že zdavnaj.......če bi vsa moštva mela tolk keša kot ferrari
(italija mu nameni denarja kolikor ga sama ekipa hoče8-O 8-O 8-O !!!)
bi bila slika dosti drugačna.........

najnovejše tehnologije pač ni lahko premagat:|

Eazy D ::

Kolko jaz vem ima Toyota največji "budget" med ekipami F1.
AMD Athlon XP 1466@2000 - 2400+ (Tbred-B)
Epox 8RDA (nforce2) , 512 MB DDR 333 cas 2.5
Geforce 4 4200@4400 128 MB



R0K ::

Nimajo največjega - so pa največ vložili v razvoj, ker so pač začeli z nule.

Največji proračun ima itak Ferrari - že samo z reklamami si naberejo toliko, da kr ohoho.

TribesMan ::

Če še neveste dobi Ferrari tudi največji delež med vsemi moštvi od TV pravic, pa ne zaradi rezultatov ampak zaradi tega, ker so najdlje v F1, kriminal. Konc koncev če primerjaš Ferrari in Williams (al pa McLaren) ki imata skupaj tolikšen proračun kot ferrari, me prav čudi kako da niso še bolj pred vsemi.

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

shock ::

A se spominjate McLarna leta 1998? Takrat tud pr McLarnu s je govorilo da naj bi imel tako imenovani launch control. Saj naj bi se ta izbirsal samodejno iz programa takoj po štartu. Tako da se to zelo res težko dokaže. Kdo pa ve, mogoče so bili piloti res tolko dobri :D.

Jackal ::

Ajajajaj... črn dan za McLaren :( Pa še proga ko jim bi ful ležala...
Sem vedu da bota neki zaj***a ;((
Walking the way is something completely different than imagining the way.

SisQ ::

Ma u p**** m******* vse skupaj. Prava katastrofa. Pa še sama sta kriva. No KIMI pač ni mogela kaj dosti ukrepat, je pa že z****** v kvalifikacijah.
Tolaži me samo to, da Ferrari ni bogve kaj pokazal. Sicer ga bojo še porihtali, vendar bogve kaj tudi ne morejo več doseč, ker so na meji mogočega.
Svaka čast ALONSU, ki je s tisto koliko toliko kanto premagal Baričela - Z NOVIM IN NAJDRAŽJIM BOLIDOM FORMULE 1. Očitno res samo služi svojemu namenu v ekipi - mešanje dreka in delat za ŠUMIJA.


Matek ::

Mwahaha, od SisQ-ta, ki je najbolj radikalen antiferrarijevec v topicu, sem pričakoval kak zloben komentar, na srečo je bil Alonso drugi, če ne ne bi imel kaj za povedati >:D .

Sicer pa sem tudi jaz vesel da je bil Alonso drugi, Renault je za Ferrarijem prva ekipa, za katero navijam.

Glede McLarna se lahko samo nasmehnem. Tista Kimijeva napaka je bla čisto amaterska, David pa je pač najebal, ker sta šla oba z Buttnom brezkompromisno v ovinek, s tem da bolj krivim slednjega, ker je bil pač zadaj.

Kljub kletvicam v postu nad mojim pa mislim da ni bla ravno katastrofa, s 1. in 3. mestom smo zadovoljni :D .
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

beerhunter ::

Tisto s Kimijem je bilo po moje bad luck. Pa tudi če je bila napaka, fant je še bolj rookie, čeprav trenutno vodi v SP. Sicer pa na napakah se učimo, ne. Lahko ste prepričani da si bo tole zapomnil in bo naslednjič bolj pazljiv v takšnih situacijah.

Svaka čast Alonzu in Renaultu. Zdaj pa vprašanje: Ali se je Renault res tako izboljšal ali pa smo od novega Ferrarija preveč pričakovali?

Nekaj prednosti Renault vsekakor ima, n.pr. manjša poraba, pa mehkejše michelinove gume. Ampak ali to odtehta vse prednosti Ferrarija (močnejši motor, boljša aerodinamika, stabilnejša lega...)?

Alexius Heristalski ::

Ališič pa veselo pripoveduje anekdote o Titu ... ključarju (ali ključavničarju?) z odličnim okusom za mesarstvo!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

vasquez ::

Ali Ališič sploh gleda na monitor? Coulthardovo nesrečo na štartu je čisto zgrešil in se potem čudil kaj počne zadaj. Drugo z Buttnom pa je dojel šele po nekaj sekundah.

globoko grlo ::

a ni ma reno neko boljše vpetje koles al neki tazga, in je avto kot komplet zlo kul spedenan, kokr sm alešiča poslušal, sicer pa svaka mu dala, ALonsu namreč

zmag apa itak tanajtaboljši>:D >:D >:D

SisQ ::

No, tisto s KIMIJEM je pač tako, da verjetno tudi VI ne bi mogli drugače odreagirat kot je on, saj na vsezadnje v tisti hektiki ni mogel videt kaj se pred njim dogaja. DAVID pa je tako ali tako pi*** za prehitevanje, pa še neroden ko hudič, kljub svojimi izkušnjami v F1.
Za Renault pa tako velja, da ima najboljšo aerodinamiko, samo mu malo konjčkov primanjkuje (cca 70). Glede na to da pripravljajo nov avto bodo še z njimi problemi - pa z Mclarnom tudi ko bo končan. Soooo, be waaaarreeeeee!!! We"ll be back, again.


zile ::

SisQ: preveč osebno vse skupaj jemlješ. Chill out, k boš poču od jeze enkrat, rofl :D

Matek ::

Sam pa prvič vidim to SisQ, povej mi, kdaj se je nazadnje kdo zaletel v tistega pred sabo, ko ni štartal? Saj na vsaki drugi dirki komu jak crkne, pa ga vedno vsi zadaj lepo obvozijo.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

R0K ::

Ja valda. Poglej si še enkrat posnetek štarta pa boš videl kako se mu je un, k je štartal pred kimijem naekrat umaknu in kimi valda ni vidi da je pred njim stoječ avto in bum. jebi ga se zgodi.

da se je pa to zgodilo je pa že veliko primerov. lani je recimo ralf nobodu enga od zadej k je tut ostal na progi pri štartu. ne vem več kira dirka ampak se je skor dobesedn prek njega peljal. pa ne da je on neizkušen ampak v tistem trenutku pač ne vidiš, ker je še drugihm 20 okol tebe pa še 900ps pod motorjem, itd.

aja, sej razumem da se ti to nardi na štartu, ko ne vidiš, kaj pa ko ferrari med vožnjo to dela :( ko je baričelo nabiu ralfa (pozabu kira dirka)...absurd.

Tattoo- ::

Na ORF-u sem gledal (vsi vemo zakaj - Ališič pol stvari spregleda...:\ ), ko je KIMI dal intervju in je rekel, da je hotel iti po levi, pa ga je Verstapen zaprl in je moral odviti na desno, v tistem pa je pred seboj zagledal Pizzonijevega Jaguarja...tako da tipičn racing accident -in ne neznanje volaniziranja :\

Drugače sem pa tudi sam pričakoval veliko več, kot je pokazal Ferrari z novim avtom (glede na vse napovedi, kako zelo je hiter - mene ni prepričal). Mislim, da bo veliko več pokazal Renault, ko bo v Franciji predstavil nov močnejši motor (z običajnim 90 stopinjskim naklonom valjev).
Racing is in my blood - Ayrton Senna

zile ::

Mal je bil zmeden ker ni navajen iz 20- mesta štartat :D *joke*

Klemenn ::

ja zato k lan je blo 22dirkačev (še arrows) :D
««
8 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257684448 (43363) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214181209 (48532) Microsoft
»

Sezona F1 se začenja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
555029 (4376) Chessman
»

Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
706365 (5586) ziga7
»

F1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17010014 (8742) Nemelk

Več podobnih tem