» »

F1 sezona 2003

F1 sezona 2003

««
24 / 24
»
»»

ripmork ::

seveda nisem,in verjamem da ni niti malo lahko.......rabiš talent,kondicijo,super hitre reflekse in velika jajca.....
štos je ravno v tem,da imajo vse to vsi dirkači v formuli ena(razen kakšnga yoonga
pa zaletavih mladcev v minardiju) .....daj webbra v ferrarija pa bo zmagal prvo dirko!
.....vse je danes odvisno od avta:poglejte kaj dela Rubens v ferrariju-prav tolk hiter kot Michael,če ne hitrejši+dosti močnejši živci.Michael je sigurno zelo dober dirkač in temu ne oporekam,morate pa vedet da mu je bila marsikatera neumnost spregledana in da ga ima FIA za glavnega igralca le zato,ker njegove zmage prinašajo ogromno več denarja vsem vodilnim kot zmaga Ralfa ali Kimija....kateremu pa ni všeč zgodba o pogumnem dirkaču ki se ni nikoli predal in je postal 10krat svetovni prvak!
to nam hoče FIA prodat in kot zgleda jim gre posel odlično od rok,medtem ko pravi motošport izginja,kot z njim tudi vsa zanimivost...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

TribesMan ::

Fantje ne mislit da so vozniki F1 pa nevem kaki atleti, ultramaratonci in še kaj zraven... seveda je treba met nekaj kondicije sam, če mi da kdo šanso za probat F1 vam garantiram da me kondicija ne bi zjebala, pa nisem nevemkak špotrnik (mal laufam, plavam, kolesarim ipd...). Je pa nekaj drugega, kdor je prilezel do F1 ima definitivno neki talenta za vožnjo, kar vsak kekec iz kmetov pač ne more vozit F1. Kar poglejte kolk dirkačev je po svetu v F1 pa jih je zbranih samo 20 najboljših (če odštejemo nekaj plačancev je celo še malo manj) pa verjemite da niso bli izbrani naključno...

Kaj mislite da je Peter Sauber videl na Kimiju Raikonenu ko ga je z manj kot 20imi leti privlekel v F1 vsi so vpili da nima dovolj izkušenj in nevem kaj še a po dveh sezonah v F1 se model že bori za naslov prvaka. Čist tko BTW kaj mislite zakaj je potem Ron Dennis plačal Sauberju 50milionov$ za kimija?? Kar tako malo od uča... najbrž ne, model je mogu met ene kvalitete ki so jih iskali... kondicijo lahko nabije pa prav vsak do te meje da zdrži 10G pospeška. Konc koncev so profesionalci in to zelo dobro plačani....

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jaffa ::

Tribes, bi te prav rad videl v npr. Maleziji na soncu tisti dve uri... Če je že oni bil celi bogi onkrat po dirki, Truli al keri...

Keri je že bil Rubens v točkovanju ? Ja, seveda bo zmagal, lepo prosim no... Ne pesnit...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

shock ::

Jaffa: Rubens ima res smolo s ferrarijem, če že gre kaj narebo pri tem moštvu, ponavadi naletijo vse te nesreče pri njemu. Ponavadi se veno zajebeje v boksih, potem ko poči kaka obesa na zadnji levi gumi, .... Drugače bi bil tud on med prvimi za osvojitev naslova. Če bi njemu dali tolk pozornosti kot MS-ju bi tud on bil SV prvak in to ne samo enkrat.

TribesMan ::

Tribes, bi te prav rad videl v npr. Maleziji na soncu tisti dve uri...


Če zdržim 3 ure kolesarjenja pri +38°C vlažnosti zraka okoli 70% in povprečni hitrosti okoli 32km/h (recimo sredi julija ali avgusta) ob poldne ko sonce nažiga da kr valovi zrak nad asfaltom od vročine. Pol se mi zdi da bi tud dobro uro in pol dirkanja, ki je najbrž malo manj obremenjuoče kot kolesarjenje po naših klancih...

Če pa Trulli dehidrira na dirki je pa to čist njegov problem, saj ma v avtu vedno na voljo pijačo po slamci...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Microsoft ::

TribesMan, mislim da si tole mal narobe oz. zgrešeno primerjal. Pozabil si na eno stvar: čelado. Ta stvar bi naj voznika F1 kr fajn prematrala. Ker, če gledaš, da je čelada težka recimo kake 3kg s tvojo glavo (če ne še več), pa da je pol v ovinku centripetalna sila nekje recimo 5G, pol zna vrat oz. tiste mišice, ki so tam, kr fajn zmatrat. Ker če jst pol to prav razumem, ti glavo sili v stran (v ovinek) al pa nazaj (zaviranje) z 150N maksimalno.

Če se z mišicam nebi neč kej potrudu, bi ti glava binglala kr tak. Sam stvar je v tem, da to moreš delat, ker drgače ne boš videl na progo al pa v ovinek.

Po moje zna tu bit kr vlek problem.;)


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Super Sonic ::

ojoj, tribes...
dirkač na 1 (ena , ja?) dirki v povprečju izgubi vsaj 5 kil.
Torej, ti bi to prestal bp.
Poleg čelade, je še nekaj, kar bi te zagotovo motilo.

Hrup.


pa ne me spraševat zakaj, prosim.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Microsoft ::

radeon power, povej kaj o hrupu!>:D


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

shock ::

5mil? Ne bi rekel. Ponavadi je tam od 2-3k isto kot en kolesar ki vozi kolo vsaj 2 uri mogoče mal več. Isto tolk zgubijo nogometaši ko igrajo 90 min. Skratka ta tu spet ne morejo oni imeti neki ful super kondicije. je res da spet ne moremo primerjat voznika F1 in kolesarja. Kar se tiče hrupa imajo tako al tako čelado na glavi, drugač kako bi se dirkač komuniciral z boksom? Aja še nekaj vratne mišice so že po naravi tako močne, da zdržijo velike sile. In 5G na ovinku? Kje pa vam to? Saj največ kar sem videl je bilo 3.5G in to še redka katera proga ima. Zdaj nevem kako je pri pojemnku (zaviranju), samo na ovinku nevem če doseže kaka formula 5G. Poglejte si www.f1.com, če nadete tako progo, ki se da doseč na ovinku 5G prosim mi povejte.

TribesMan ::

Hmmm... zgleda da majo v F1 jeklene čelada, ker normalna čelada (višjega cenovnega ranga) tehta okoli kilogram... MS se pa hvali da ma neko ultralahko izvedenko by Schubert in nevem kaj še tak da tiste 3kile so ful pretirane recimo 750g ali tam nekje okoli je bolj blizu realne teže F1 čelade. Aja pa tud kolesarji mamo čelade in tudi pod njimi je precej vroče, še posebej poleti, sam se da z dobro ventilacijo v čeladi (kar pri 200+kn/h ni problem) tudi vročino dobro odpraviti. Probajte kako dobro motoristično čelado pa boste vidl.
Kar se tiče vratu in centripetalne sile v ovinku zgleda da ni tak hudo kot tle nakladate, ker še nisem videl dirkača z posebno močnim vratom (poglejte kakega bilderja če ne veste kaj je močen vrat) bolje je problem navadit se na to da ti glava v ovinku ven sili... glede na to da pa nihče še ni probal takih pospeškov ne mormo kej dost debatirat... Najhuje kar sem jaz doživel je kak vrtiljak v gardalandu, kar pa vsak človek BP prenese. Mogoče še kak gokart sam to tud ni primerljivo.

Če grem jest u tavelki vročini biciklirat za dve ure izgubim nekje 2-3 kg, ob tem da spijem dva bidona tekočine (1.5l)... Torej je to nekje tam tam...

Aja kaj ste hotl povedat s hrupom... sej majo štoflce za u ušesa in slušalke... glede na to da se da pogovarjat z boksi bi rekel da je znosno... kon koncev kaj ma hrup veze s telesno pripravljenostjo dirkačev :\

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Microsoft ::

TribesMan, 3kg glava plus čelada! Mim grede, saj vrat more prenašat tud glavo...:\ Glede tistih 5G sm pa ugibal, sm pa zraven napisla, da je to res maksimum, ki ga mogoče sploh ne dosežejo...

Drgač glede Gardalanda.. Če si na kakem vrtiljaku, pol je ponavad tak nareto, da se vlakec tak nagne, da ti glavo sili proti telesu oz. v vrat, tak da ti ni treba kaj glave kje pokoncu držat. je pa tam recimo primer, ki je podoben kot v F1. Je kir že bil na tistem vlaku smrti, ki je že tam minimalno 7 let (mim grede ni tornado) pa v njem tak sediš, da maš noge na nekem podu? Tam, ko se pol vzpneš na vrh, se pol mečken dol spustiš, pol pa je tak ovinek na levo, potem pa, aaa..... No, tist ovinek na levo bi bil pr večji hitrosti neki tazga, ko pr F1. Sam res pr večji hitrosti, ne pa 10 km/h. Drgač pa tega mislm da pr Tornadu ni, je pa tam podobn problem pr lupingu, ko ti glavo hoče potegnat med noge.

No, kokerkol že, jst mislm, da je to eden izmet večjih problemov pr vožnji, hitir vožnji, z F1.
Drgač pa nevem, kak je kaj z rokami. Koker sm jst slišal, majo v F1 neke servoojačevalnike, tak da to naj ne b bil večji problem... Mogoče so pa maal problemi tud zaradi tega, ker je F1 trdo nastavlena in te skor 2h fajn pretrese zarda kakih neravnin na cesti al pa robnikov.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Tattoo- ::

Mislm, da ma TribesMan čist prov, da bi vsak z kolikor toliko normalno kondicijo zdržal dirko...če bi nam smrtnikom glava kar prosto opletala v dirkalniku dvomim, da bi pri McLarnu dali vsako leto za nekaj krogov svoj bolid zmagovalcu njihovega West Challenge-a :\

Z samimi pospeški in pojemki pa tudi ni tak hud problem kot nekateri mislite...vsaj sam sem jih kar dobro prenašal. Ste že kdaj leteli z akrobatskim letalom? No če še niste, vam definitivno priporočam :D. Mislim, da je to še najbolj podobno temu, kar preživljajo dirkači...in če sem sam zdržal 2-krat po pol ure akrobatskega letenja z doseženimi +6G in -3G pa ni bilo nobenega blackout-a in tudi glava ni opletala, kot nekateri namigujete potem mislim, da ne bi smelo biti problem tudi v bolidu...:\
Racing is in my blood - Ayrton Senna

boštjan ::

Tattoo-,vprašanje je pol samo s kako hitrostjo bi se upal vozit z F1 bolidom.

Jaffa ::

Na Japonskem v s-ih do 4G... Pri zaviranju še več. Plu dves uri polne koncentracije...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Microsoft ::

Tattoo-, z letalom ne moreš narediti takekga zavoja, kot pa z avtom. Letalo se v ovinku nagne v ovinek. S tem ti celo telo tiši na zic, glavo ti pa tiši v vrat. Zelo podobna stvar je pr motorju (cestnem). Sam avto se pa v ovinku ne nagne.

Recimo, če bi v zavoju v letalu imel nek lonc z vodo pr seb postavlen pokončno, se v zavoju enbi voda nč kej van zlila. Pr avtu bi ti pa v zavoju sigurno več vode steklo van, ko pa pr letalu.

Pa tak, ko je še rekel Jaffa. Bit poleg tega še zbran!;)


by Miha

p.s.: Kaj je to West Challenge-a? Dvomim da pridejo tja osebe, ki so prvič za volanom in so v slabšem fizičnem stanju. Dvomim tudi, da potem dosegajo te osebe iste rezultate, kot Kimi, seveda po 2h dirkanja na polno.8-)
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Ja west challenge je dobra primerjava, modeli ki vozijo tam se najprej furajo z običnim "cestnim" avtom in dosegajo kar se dosečt da s tistim, drugi korak je ena stopnja bolida z odprtimi kolesi (brez krilc za downforce) in kdor je najboljši tukaj ima šanso da za par krogov zapelje lanski McLarnov dirkalnik...
In kokr jest vem še nobenemu ni odtrgalo glave zaradi pospeškov... Ja in modeli ponavadi dosegajo zelo dobre cajte (ene 5 sekund za uradnimi McLarnovimi vozniki)...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BigWhale ::

> Tattoo-, z letalom ne moreš narediti takekga zavoja,
> kot pa z avtom.

Ah, daj ne bluzi! Povprecen akrobatski pilot pocne take stvari, od katerih se ti zavozlja zelodec.

Obremenitve na telo v formuli so, ni pa to nekaj nad cloveskega, kar bi lahko zdrzali samo super ljudje.

Problem 'opletanja' glave se pokaze pri CART racingu, ko dirkajo na ovalu... Tam jim glavo skoz tisci ven iz ovinka in ta ovinek je vedno levi ovinek.

Problem za glavo bi lahko bili edino pojemki. Pri pospeskih imas naslonjalo za glavo v avtu ;)

Tattoo- ::

@JimiBtn:

Ja če pilot dela normalne ostre zavoje te tišči na sedež in glavo v vrat...vendar pa verjemi mi, da akrobatski piloti ne delajo ravno normalnih ostrih zavojev :D. Sej poanta je bila, da ni potrebno, da si nek super-duper človek, da zdržiš take obremenitve :D

Ne rečem sedaj, da bi bili navadni smrtniki tako dobri kot so Schumacher & comp. ampak mislim, da bi po nekaj uvodnih krogih za privajanje bili vsaj tako dobri kot je bil Yoong in drugi plačani vozniki :\

McLaren vsako leto po celi evropi organizira West Challenge. Najprej imajo v vsaki državi predizbor, kjer sodelujoči v Mercedes A-klasi vozijo po poligonu varne vožne...pač obvladovanje vozila v kriznih situacijah. Najboljši iz vsake države se dobijo potem na dirkališču (letos so se v Brnu) in vsak odpelje po par krogov z navadnim avtomobilom (kolikor je 'navadn' SL 55 AMG :D), zatem presedljajo na formulo z odprtimi kolesi in brez krilc (ala Formula Ford) in tisti, ki ima najbolj konstantne čase (ne nujno najhitrejše!!!) dobi priliko da odpelje nekaj krogov z McLarnovo F1 prejšnje sezone. In mladci (letos nek Mađar >:D) se kar dobro odrežejo...kot so že rekli, nekako po 5s slabše od Kimija na krog - kar pa sploh ni tako slabo :D

Super Sonic ::

"Ja west challenge je dobra primerjava, modeli ki vozijo tam"

kokr je men znan, se sicer lahko prjavi kdorkoli, ampak med prijavljenimi, so tudi "amaterski dirkači", kateri npr. vozjo v domačih prvenstvih (oz. so stalno v kontaktu z vožjami čez in počez čez robnike).
Ti so neprimerno boljši vozniki od "kr enih" (slednji verjetno vozjo doma GP4 na kompu) in ti pridejo v ožji izbor. TI pa že niso taki lajiki,kot si mislš.

Dvomim, da bi ratal, recimo tebi tribes, prdit v bloid F1 (konc koncev to šanso imaš).

Poleg tega, 5 sekund, je OGROMNO. Prvak serije Nascar, se je letos pomeril z Montoyo na dirkališču v Zda (zamenjala sta bloide) in tipo je za Montoyo zaostaju manj kot eno sekundo.

S tem da nikol prej formule od blizu ni vidu.


p.s.
če imajo slušalke v ušesih, ne vem zakaj potem uporabljajo table.
me prav zanima kdo od vas bi lahko miren sedel na 900 Hp pr 320 km/h in ga zvok ne bi motu pr vožji (ne pa izčrpavu).
Tribes, ti maš velik kondicije, ne mal in se ne morš primerjat z nekom ki je normalen tipo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ripmork ::

ja teorije je velik....pa mate kej prakse?:\

sem letos polet na hrvaškem v poreču dirkal z 230 kubičnim gokartom-2x po 10 minut
in vam povem da se s tem ni za hecat.

kot prvo,dirkalniki majo čisto drugačen zvok kot kakšni clioti,tak svinjsko visok in
zelo glasen zvok ki ti u ibr najeda,tko da nej mi sploh ne omenja noben da ni hrup noben problem.Tisti karti v BTC-ju niso nč v primerjavi s tapravimi go-karti.

drugič:čelada te orenk spoti v glavo,težje dihaš in po možnosti se ti začne še rositi

tretjič:po teh 20-ih minutah sem komaj kej čutil svoje roke
(sm meu musklfibr še nasledn dan pa nisem tolk švoh)

četrtič:ko sem zlezel iz karta sem meu čist izsušena usta......

ne vem če bi kdo od tuki zdržu 2uri v takem kartu...kaj šele v pravi formuli,tko da ne
omenjejte vragolij s kolesom v avgustu pa tazga.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Jaffa ::

Glede zvoka, motor je za voznikom in glede na to, da se vozijo naprej, 8-) ni take panike... Je ful vlka razlika, če se formula pelje proti tebi, oz. od tebe - slednje je dosti, dosti bolj glasno...

Oni kart v poreču je pa res nor !!! Men je blo ful vrei... Je pa res naporno...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jaffa ()

Tattoo- ::

Jest sem se vozil s tistimi kosilnico na Rudniku pa so se mi zdele počasne kot k...., res pa da so samo 50ccm :D.
Drugače majo pa vse ekipe v F1 (razen Minardi >:D) servoojačane volane...tako da roke ne bolijo kaj pretirano :D(veliko manj, kot pa po vožnji go-kardov kjer je prenos z volana neposreden na kolesa)
Racing is in my blood - Ayrton Senna

ripmork ::

jst sem biu 3x tam in mi je blo ful hudo!:D .....

če se boste kej smukal okol poreča mal poglejte ob cesti na znake-je prou reklama
za karting plac

maš na izbiro 3 različne kubične motorje(tut za froce),gokarti za 2(sm brata furu-
počasni pa neokretni tako da odsvetujem)....skratka res lepo dirkališče,kar zavito,
izletne cone(trava),poln gledalcev,zraven je še kafič kjer je mini tribuna,ob nedelah
loh pa tam formulo gledaš ker majo TV8-) .....
ponoč je osvetljen sam je res huda gužva in morš čakat tut pol ure da prideš na vrsto...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

ripmork ::

...tale tema je zdej mal zašla s poti:\ ........

kakšna se vam zdijo nova pravila?
dvodelne sobotne kvalifikacije,zadnjih 5 ekip ima 3 dirkalnike,ne bo več elektronike....
najbrž se v zadnjem letu pozna upad zanimanja za formulo1 zato se FIA trudi ubiti dve muhe na en mah:obuditi staro zanimanje za ta šport in napolniti žep:D .....

boštjan ::

zadnjih 5 ekip ima 3 dirkalnike

spet zapostavljanje malih moštev,kar ni prav.jaz sem za vsi z enakimi možnostmi.to mislim glede pravil.

Tattoo- ::

Po mojem so vse te spremembe pravil ena velika bedarija :\

1. Stare kvalifikacije - 1. ura, vsak dirkač ima po 12. krogov je bila po mojem zelo zanimiva...mogoče bi morali spremeniti edino to, ker začetnih 30. minut nihče od dirkačev ni želel na progo...:\

2. Točkovanje bi moralo ostati nespremenjeno kot nekoč - možnost pregledovanja statistike

3. Brez vse elektornike, ki je v pomoč dirkačem in odvzema delo, ki bi ga morali opravljati dirkači (prestavljanje, traction control, lounch control)

4. Uvedba nazaj slick gume!

5. Če želijo prehitevanja/popestritev dirkanja bi morali omejiti aerodinamiko (vse aerodinamične dodatke na stranicah,...) bi morali prepovedati, s tem bi omogočili t.i. slip-stream, da bi dirkač ki pride v zaveterje dobil potreben pospešek...ne pa sedaj, ko je dirkač ki je zadaj ne more prehiteti niti ob 50+ HP :\

Moje mnenje...FIA in Eccle$$tone gresta z razvojem F1 že nekaj let v napačno smer :\ ;(
Racing is in my blood - Ayrton Senna

flipflop ::

Ko se nek dirkač preveč oddalji naprej,bi moral na progo varnostni avto. Avtomatski menjalnik,launch control,traction control in podobne zadeve ukiniti,pa manjšim ekipam neko denarno pomoč.In prenehanje pomoči M$ s strani FIA.

njok ::

Ko se nek dirkač preveč oddalji naprej,bi moral na progo varnostni avto.

?!

A je kdo danes slucajno gledal MotoGP? Povprečna dirka (če odštejemo padce), ampak še vedno bolj zanimiva od cele letošnje F1 sezone. Pa brez nekih bednih pravil.

Letošnji način kvalifikacij pa mi je bil zelo všeč, bomo vidli kako bo naslednjo sezono.

ripmork ::

mislim da to tehniko uporabljajo v CART-U:
če je vodilni v veliki prednosti preide na dirkališče varnostni avto in jih spet zgužva skup:))

njok ::

Jaz sem hotel povedat to, da tudi ce vodilni pobegne, se lahko zanimiva dirka se vedno odvija za prvim.

flipflop ::

RIPMORK: CART al pa INDY,v enem od teh dveh je tako.

Mogoče se lahko odvija,ampak ne,če komisarji enega kaznujejo,zato da mu lahko drugi pobegne:\

BigWhale ::

> če imajo slušalke v ušesih, ne vem zakaj potem uporabljajo table.

Table so klasika, ki je pac ostala. To je tudi TheScreamerTM povedal ze nekajkrat. :)

V CARTu je tako, da pace car pride na pisto, ce so razlike prevelike. Zakaj? Zato, ker tam tockujejo precej vec stvari, kot v F1. Tocke dobi tudi tisti, ki je najvec krogov na prvem mestu, tisti, ki ima najhitrejsi krog... Prvenstvo je naceloma bolj zanimivo.

Jaz bi v F1 spremenil kvalifikacije tako, da bi iz avtov zmetal ven vso elektroniko razen avtomatskih menjalnikov. Naj letijo ven na ovinkih ;). Kvalifikacije bi pa izvedel v dveh voznjah, tako kot smucanje. Casi bi se pa sestevali, sedaj imajo prvo voznjo malo za brez veze, ker ce se ne zgodi nekaj tako drasticnega (ulije dez) med voznjo, potem so razlike minimalne.

Pa komisarjem bi precej zmanjsal pooblastila. Ne pa da kaznujejo zaradi 'nevarnega' prehitevanja... Saj dirkajo!

ripmork ::

zakaj pa naj bi avtomatika ostala?:\
loh so veseli da majo ročke za prestavljanje tik ob volanu in ne na desni strani
kot so mel včasih v F1 in imajo še danes v ameriki....

če loh večina populacije k ma avto prestavla z ročnim loh tut oni......
in ne govorte mi:jasno da je dosti težje ampak sej to je formula 1 kjer so najbolj vrhunski vozniki na svetu kajne?

BigWhale ::

> zakaj pa naj bi avtomatika ostala?
> loh so veseli da majo ročke za prestavljanje tik ob
> volanu in ne na desni strani
> kot so mel včasih v F1 in imajo še danes v ameriki....

To kar imajo se danes v ameriki ob volanu je rocka avtomatskega menjalnika, ki ti omogoca 'prestavit' v ler, rikverc in zategnit rocno ;)

Jaz bi jim pustil v bistvu polavtomatski menjalnik, naj pritiskajo na knofe... :)

Tattoo- ::

To kar imajo se danes v ameriki ob volanu je rocka avtomatskega menjalnika, ki ti omogoca 'prestavit' v ler, rikverc in zategnit rocno ;)

RIPMORK je mislil kaj imajo v Ameriki dirkači (CART, IRL,...) in to je sekvenčni menjalnik z prestavno ročico na desni strani kokpita. Za eno prestavo gor potisneš ročko naprej, za eno dol potisneš ročko nazaj >:D

V F1 bi morali uvesti nazaj popolnoma ročne menjalnike (beri t.i. H menjalnike, kjer prestavjaš brez sklopke in moraš 'ujeti' prestavo (zobnike med seboj)...drugače zajebeš in se zavrtš >:D - bi bilo zanimivo videti v Monaku po 800 prestavljanj na dirko in krvave žulje dirkačev >:D :D
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Jaffa ::

Ja pa bilanco bi mogli dat namesto volana, pa gosenice namesto koles... Pa kaj si ja nor... Kaj vam vreme tolko škodi al kaj ??? 8-O
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Tattoo- ::

@Jaffa:

Ja dones me vreme trga po kosteh :D

BTW drugače so včasih (do konca 80. let) uporabljali take menjalnike...in ja...v Monacu so prestavljali po 800-krat na dirko ter 75% kroga odpeljali z eno roko ter ob koncu imeli od tega krvave žulje :\. Eh, to so bili časi, ne pa današnji mehkužci :D >:D

LOL :D
Racing is in my blood - Ayrton Senna

ripmork ::

maš čist prav.......če loh služjo kot bogovi in se kopajo v dnarju in medijski pozornosti
nam loh pripravjo orenk spektakel,krvavi žulji gor al dol....

BigWhale ::

> RIPMORK je mislil kaj imajo v Ameriki dirkači (CART, IRL,...) in to je sekvenčni menjalnik z
> prestavno ročico na desni strani kokpita. Za eno prestavo gor potisneš ročko naprej, za eno dol
> potisneš ročko nazaj

Ah, muccho difference... Al pa ce imajo dva knofa na volanu, oz stiri

Tattoo- ::

Ah, muccho difference... Al pa ce imajo dva knofa na volanu, oz štiri

One hand handling :D :|

Aja, pa F1 nima ročne :D
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tattoo- ()

DaWeed_MC ::

Vse kar je treba je:
-manj aerodinamičnih pripomočkov (razna odvečna krilca itd itd ...),
-SLICKS gume (z gumami z žlebovi si recimo v ovinkih kot sta Parabolica v Monzi ali Stowe v Silverstoneu enostavno ne moreš ravno privoščit da bi se dirkaču pred tabo zalepil na rit, ker se lahko hitro znajdeš v zaščitni ogradi, ovinka pa prepeljejo s kar veliko hitrostjo, zato pa ni pravega zaverterja s tem pa tud prehitevanja!)
-polavtomatski menjalnik
-in pa Eclle$$tone-a & Co. v PENZIJO, ker kok se men zdi, bodo počasi še prehitevanja prepovedal!! :\ :D

ripmork ::

tako je!!!! Bernie,pejt na kkšn ranč pa futri pujse,formula bo že preživela brez tebe!!

JA,hočmo slick gume nazaj!!
da gume z žlebovi zmanjšajo hitrost,poleg tega seveda,da povzročijo slabši OPRIJEM,ki je še pomembnejši.....torej so gume z žlebovi le ena butasta,butasta ideja predragega
Bernia,brez katerega bi morebiti formula ostala vrhunski šport,kot je bil pred desetletji in
ne propaganda,s katero ta star osel služi kot bog.....kaj ni že cajt za kakšen atentat:))

balocom ::

Tist niso zaletavi mladci v Minardiju.
««
24 / 24
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257681755 (40670) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214178970 (46293) Microsoft
»

Sezona F1 se začenja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
554660 (4007) Chessman
»

Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
706027 (5248) ziga7
»

F1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1709390 (8118) Nemelk

Več podobnih tem