» »

F1 sezona 2003

F1 sezona 2003

««
6 / 24
»»

ripmork ::

madonca,sej tle je prava vojna....
moram reči da imata obe strani tehtne argumente o porabi goriva
na mokri stezi,zatorej vse našteto drži...morate pa razumeti nekaj...
če ima dirkalnik manjšo hitrost ŠE NE pomeni,da dirkač manj tišči
na plin....obremenitev motorja je enaka kot ob vožnji na suhi stezi,
prav tako je enako število obratov,hitrost pa je manjša zaradi upora
in slabšega gripa gume s cestiščem....kar pomeni da so razlike zanemarljive....mal logike,pa je

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Jaffa ::

Vojna se nadaljuje... 8-) Razlike so kr precejšnje. Dirkači ne tiščijo polno na gas in motorji niso pune obremenjeni (se vidi iz št. obratov), to je že napisal nakdo in se vidi tud v telemetriji in ti podatki so tud bli na Bernijevi digialni TV... Če bi prebral moj prejšnji post, bi vido, da glede na to da imajo TC, tud če bi isto tiščali na gas v ovinkih kot pri suhi stezi, bi bil avto podkrmarjen in bi lezo iz ovinka... Polek tega voda hladi mašino in ni tako obremenjena...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jaffa ()

Maxtor ::

Potrebno pa je še upoštevat dejstvo, da so kar nekaj krogov dirkači vozili za varnostnim avtom, kar pomeni, da je bila ravno v teh krogih najmanjša poraba, saj so v bistvu vozili z štandgasom - no skoraj.

Sicer pa tisti, ki veliko prevozite simulacije, like a F1GP4. Kako je tam s porabo ob deževnem vremenu? Kako igra upošteva to, je kaka razlika ali ni?

Jaffa ::

Je razlika ja. Ker včasih ko tak malo vozim in imam še čist malo bencina, pa hočem prit v boxe, peljem počasi in pridem čez krog s kakšnima dvema litroma, drugače pa porabi 3-4... Tak da bi se moglo pri dežju tud poznat, glede na to da ne morš it isto hitro v ovinek, 8-) načeloma pa dosti rajši vozim po suhi stezi, prav zaradi tega... To je za F12002...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Microsoft ::

Mim grede, kolkr jst vem, je zračni upor v vlažnem zraku manjši, kot pa v suhem zraku. Tako, da če je takrat, ko vozijo v deževnih razmerah, zrak vlažnejši, je tudi zračni upor manjši. Lahk bi nastal tak zrak, saj F1 za seboj naredi pravo meglo, pa še kr toplo zna bit v Braziliji...:D

Glede traction control-a: Res je, da morejo vozniki takrat dosti bolj man "tišat" na plin, ko so v ovinku, ampak sm 100%, da na ravnini neglede na dež vs. suho stezo vsi (ki majo TC) držijo gas do konca! Sam pa potem sama elektronika "odvzame" toliko moči motorju, da se kolesa ne vrtijo v prazno. Kar pomeni, da takrat, ko je steza suha odvzame manj moči, takrat ko pa je mokro pa "odvzame" več moči.
Drži?:\

by Miha

shock ::

Skratka a zdaj smo na jasnem al še ne? Dejstvo je da poraba goriva je manjša na mokri stezi in večja na suhi.

SisQ ::

Hja, madona. Če bi nas kateri od športnih šefov ekip F1 bral, bi sedaj že imeli vsi službe. :D

Glede igre je res tako Jaffa. Sem že to poiskusil v F1 GP4, vendar sem takrat zelo "cijazil" po progi, da sem prišparal bencin. Pa igre tudi vemo, niso najbolj realne.

Pa RIPMORK, ti imaš tudi poanto v svojem postu.

Glejte, zadeva pri Ferrariju je lahko tudi ta, da bi že prej moral v boxe, vendar so MOGOČE prestavili za nekaj krogov, ker so prišparali bencin pri varnostnem avtu. IN SO SE TAKO UŠTELI, GLEDE BENCINA.
Kot sem že napisal, je le varianta, da se je to zgodilo.

Pa še nekaj:
Ne vem koliko ste dirkaški, vendar ste že kdaj probali "dirkat" po isti poti po suhem, drugič pa po dežju?
JAZ SEM. In vam povem, da sem sicer porabil več časa in živcev seveda, kot v suhem, vendar sem porabil več. Da ne omenim, kolikokrat sem bil skoraj ob cesti, ne pa na njej.


ripmork ::

ko smo že pri simulacijah formule:
kateri špil vam je boljši?gp4 ali f12002?
probal sem 2002-jko od ea in mi je bila kr všeč,samo je pa strojno
dost požrešna(čeprav manj kot gp4)

pa še to,je kdo mogoče že zasledil kkšne novice o f12003 od ea?
sam še nisem zasledil kakšnih novic amapk po moje bo garant prišla
letos

Microsoft ::

Sam nevem, če bi glih lako primerjal avto pa F1.:\

Če gledaš že sam motor: F1---> 3l in 900KM
avto---> 2l in 150KM

Pa tud sama aerodinamika se nemore primerjat avto vs. F1.

Tud same gume niti ne. Pri avtih so narete, da držijo recimo 2 leti, pr F1 pa je dost, če zdržijo tistih 150km, pa čist neč več. Pa če še tak pogledaš, ena guma za komercialno uporabo je namenjena 1001 avtu, pr F1 je pa tak, da so Bridgeston gume optimalno izdelane za Frarrija. Se prav, da je tista guma optimalna glede na težo F1, pogoje na cetsi, način vožnje, način pogona, stezo,.... Se prav, da se guma & F1 skor 100% ujemata.

Niti ne verjamem, da tvoj avto uporablja tako sofisticiran traction contorl, kot pa F1. Tak da predvidevam, da so se tvojemu avto gume vrtele dosti bolj v prazno, kot pa se pri F1.

Pa mislm, da F1 ne uporablja 98 oktanski bencin, ampka še neki boljšega, sam nevem kak se tisti stvari reče.

Tak, da po moje bi težko naredu tako primerjavo med avtom in F1.:\

by Miha

P.S.: Mum grede, SisQ da neboš mislu, da žalim tvoj avto!

shock ::

Zdaj nevem kako je z benzinom. Rekli so na RAIUNO (pač italianska televizija) da nalivajo tak benzin kot ga nalivajo v navadne avtomobile, ali da nalivajo tak benzin da ne škodijo navadnemu avtomobilu in se bo isto bonašal kot navaden benzin. Nekem takem stilu.

SisQ ::

Ne vidim razloga, da bi si ga želel, ker ni nič posebnega. Jajca pač, kidobro služi. Za enkrat. tok, tok, tok.

Pa saj ne primerjamo F1 z navadnim avtom. To je zdaj isto kot bo primerjal F-16 z pilatusom. Pogoji dežja, vetra in ostala jajca vplivajo na oba enako, ne glede na to da je eden bolj aerodinamične oblike kot drugi.

Kar se mojega primera tiče, sem hotel povedat, da sem prav tako želel, doseči dober čas (imam eno isto pot od** do**), pa je bila zadeva takšna da sem pri določenih zavojih peljal počasneje, vendar kljub temu na meji, ravno toliko, da nisem uničil avto-normalno. In sem porabil več časa, pa hitrost je bila v povprečju manjša, ampak poraba pa večja. Tako da, ne vem kako vam naj povem drugače kot to, da sem probal in to večkrat.

Pa bencin tudi nima veze, saj oni stalno uporabljajo istega, tako kot ti stalno uporabljaš istega v svojem.


Jaffa ::

Glede špilov, men je boljši F1 kod pa GP...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jaffa ()

MrX ::

Vazno da je Schumacher najvecji car v F1 in vsi tisti loleki tuki k se ne strinjajo se grejo lohk kr jokat mamici v narocje:D >:D

ripmork ::

mr.x,a si tak zagrizen navijač schumija al kaj?:\

shock ::

Vazno da je Schumacher najvecji car v F1 in vsi tisti loleki tuki k se ne strinjajo se grejo lohk kr jokat mamici v narocje


Hmm mislim da se lih šumi zdaj joče pr mamici:D.

SisQ ::

:D :D

Se popolnoma strinjam z Shockom, kdo kje joka ta trenutek.

Mislim, da je njegovo carstvo padlo.
SLAVA MU.


shock ::

Dobro zdaj pa brez heca :D. Kdo po vaše bo letos zmagal prvenstvo? Jst sem še vedno full v dvomih, kar se tiče ferrarija. Če bojo še imeli tako smolo kot te prve tri dirke pol se bojo lahko samo še jokali naprej.

SisQ ::

Kar se mene tiče naj se kar jočejo do konca sezone. Če bosta nova avta enakovredna, bo Mclaren prvak, in to z Kimijem. Če pa bo Ferrari boljši ali Mclaren pa bo pač boljši avto odločal. Vozniki pa so tako ali tako sposobni biti prvaki. No, za Davida nisem prepričan.


ripmork ::

neznansko mi je všeč,ker vsaj enkrat po dolgem cajtu nimamo niti pojma,kdo se bo na koncu najslajše smejal,seveda z naslovom/a prvaka
v rokah:D
čeprav mislim,da renault kljub dobri predstavi letos še nima velikih možnosti...torej verjetno ferrari ali pa mclaren....
toda pustimo se presenetiti:D
če bo sezona do konca leta taka ma še kakšen jorda šanse:D

shock ::

Ma jordan s fisichello bo zmagal:D. Tu in tam je že čas da bi kakšen minardi tu in tam zmagal>:D.

Microsoft ::

Jst pa mislm, da se lahka letos naredi da Ferarri, McLaren in Williams ne bodo več top 3 team. Seveda, eden od njih! :D
Predvsem mislim nasmolo Williamsa, ki jo je mel do zdej. Pa ta pravila so res tak zasnovana, da majo še kaka druga moštva možnost za doseganje vidnejših rezultatov.
Tak da se bojim, da se Williamsu letos načrti ne bodo uresničil!:\

Sm pa prepričan, da svetovni prvak 2003 F1 sedi v McLarnu al pa v Ferarriju. Čeprav bi rad vidu Williamsa na najvišji stopnički....:))

by Miha

TribesMan ::

Uf 1 dan me ni na netu pa se komaj prebijem skozi vse napisane poste. Sicer se zmeri ne vemo kaksni so rezultati boja v deznem vremenu, jest sicer ostajam pri svojem, ampk bo ze. Pa se neki mam za pripomnit.

Formula ima dezne gume ravno zato da te ne zdrsavajo v deznem vremenu (ker bolje izpodrivajo vodo). Gume z zlebovi (vzdolznimi) imajo kvecjem manjse kotalno trenje kot pa slick (zaradi manjse sticne povrsine), dezne gume imajo veliko vecje kotalno trenje kot obicne (zaradi precnih kanalov, al pa tiste smrekce ce ze hocete), Fisichela je sel v boxe 1 krat in je bilo le srecno nakljucje da je bil prvi v tistem trenutku ko so prekinili dirko. Obicni avtomobili tudi kurijo vec v dezju, kljub temu da vozimo v dezju pocasneje in manj agresivno kot na suhi cesti...

Se kej.

A ferrari resno ne bo uporabljal F2003 v imoli ?!?

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

shock ::

TribesMan: bolje da si prebereš vseh postov vse razlage tudi tiste izračuni (ja tisti fizikalni primer) in ti bo ce jasno da napačno misliš. BTW avto res porabijo več benzina v deževnem vremenu kotv sončnem samo zato ker ne stiskajo ga do konca, kot pri formuli.

TribesMan ::

Sem prebral vse sam me ni prepričal. Ti pa povem še nekaj kar drži kot pribito. Upor zraka in trenje po cesti naraščata s kvadratom hitrosti, poraba motorja pa je linearna z močjo.
In to je definitivno moj zadnji post glede porabe v dežju, ker se mi ne da več kregat.

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

shock ::

Je res da narašča s kvadratom hitrosti samo kaj češ da ti to pomaga če je tisti koeficient v enačbi bistveno manjši kot pa za pospešek :D.

ripmork ::

just when i think i´m out,they pull me back in!:D

sej ni važn al je poraba večja v dežju al ne,važn je da je formula spet formula,ne pa vlakci s ferrarijem na čelu......
sploh pa po vseh postih mislm,da vemo skup več kot Newey pa Ross Braun skup:D

SisQ ::

To je beseda. Kot sem že napisal, če bi nas bral nekdo od šefov moštev F1, bi že vsi imeli službe. ;) 8-)

Sicer pa, se zna zgodit, da bo Ferrari iz igre prvih treh. Vemo pa, da se lahko še vse obrne na glavo. Navsezadnje, novi avti še pridejo.


Eno vprašanje za vse "smart asses".

Zadeva pa je takšna in stoji takole:
Moštvo, da v "igro" novi avto, nato pa ugotovijo da je kanta. Ali lahko vozijo z starim avtom, če so že dirkali z novim. Sam nisem prepričan, če je dovoljeno ali ne.


shock ::

Saj je to njihova stvar, da kakšen avto in motor imajo saj se nonstop spreminja. Kar pa se tiče, da čez weekend zamenja avto to pa ne vem.

boštjan ::

Tak za primerjavo lahko dajo tudi traktor,samo mora ustrezat vsem varnostnim pogojem itd.tako so starega tudi malo predelali,a motor je lanski.Šumi je sam reko da je novi hiter,a še ne vejo za koliko v primerjavi s starim.majo pa probleme z elektroniko.
Kako pa je za vikend:z novimi pravili malo bolj vse strogo,razen zdaj ko je bla brazilija,so dovolili menjave gum in nastavitev zarad dežja.

Jaffa ::

Po mojem pa že vejo kolk je hiter napram staremu, se pa to ni noben problem...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Jaffa ::

Če se vam da brat... Kr neki... 8-)

Po treh letošnjih dirkah je ekipa Ferrari še vedno brez zmage, povrhu vsega pa ima Kimi Raikkone pred rdečima prednost šestnajstih točk. "Slab začetek je plod razmer in tudi nekaj mojih napak," je Schumi priznal za Corriere della Serra. Schumi zanika namigovanja, da je Ferrarijeva letošnja sezona katastrofalna. "Počakajte na novi dirkalnik. Sezona se je šele začela, zato nas ne skrbi. Razlika med letošnjo in lansko sezono je le v tem, da imamo letos manj sreče. V Avstraliji nam je ponagajalo vreme, v Braziliji smo se ušteli pri pravilih. Samo v Maleziji smo bili počasnejši, kar pa se je dogajalo že lani," je Schumacher še dodal in zavrnil možnost, da so za Ferrarijev padec kriva nova pravila. "Za vse je enako." O McLaren Mercedesu pravi, da je že pred sezono govoril, da je ekipa Rona Dennisa v dobri formi. "Nihče mi ni verjel. Raikkonen je odličen dirkač z dobro prihodnostjo."

Rubinho je v petek preizkušal novega F2003-GA, ki pa mu je odpovedal motor, nakar so se pri Scuderii odločili, da bodo prvi nastop novega dirkalnika prestavili na dirko v Španiji, v Imoli pa se bosta morala Michael in Rubens zadovoljiti z orožjem, ki jima na prvih treh dirkah ni prineslo uspeha. "Veliko smo ga preizkušali, a sreča ni bila na naši strani. Glede na to, kje smo z njim zaključili lansko sezono in čase, ki jih dosegamo v letošnji, trdim, da je F2002 še vedno dober za zmage," pravi Rubinho.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

ripmork ::

hja,ferrari je na vrhu zdaj že nekaj let,in izgleda da se zopet ponavlja prastara zgodba....namreč moštvo trdo dela in pride za nekaj let v ospredje,potem spet za nekaj časa zatone v ozadje.....

nimam pojma ali bo tako(spet)s ferrarijem,vendar v kosteh čutim,
da jih bo konkurenca kmalu za nekaj časa prehitela.....
in kdo ve,morda čez nekaj let spet rdeči zablestijo...

lahko pa se popolnoma motim:\

boštjan ::

lahko pa se popolnoma motim

seveda se ,še posebej z izjavo :da jih bo konkurenca kmalu za nekaj časa prehitela.....Če si dobro spremlo dirke pol si vido da ni v hitrosti in ne tehniki bil problem,no razen pri rubinju na zadnji dirki.

MrX ::

RIPMORKa je zamedl :D

ripmork ::

ne govorim,da se bosta ferrarijevca že na naslednji dirki
podila za minardijem,ampak gledam na to bolj dolgoročno....

sem si že marsikatero knjigo o formuli prebral,pa tut spremljam
ta šport od malega,in verjemi ali ne,še zmeraj je bilo tako....
kje pa si še videl,da bi bila ena in ista ekipa celo desetletje v ospredju.......

-neki cajta ferrari,potem renault,pa mclaren-pa spet ferrari-
WHO´S NEXT?:D

Šumaherju se pa cajt počasi izteka,po zadnjih rezultatih ga že meče
kriza srednjih let:D

kdo bo pa pol pri ferrariju prva violina?Jean Todt osebno?Ne bi reku...

če pa bo imel ferrari tudi v prihodnosti tako hitre dirkalnike,kot
v zadnjih nekaj letih,lahko mirne volje zaposlijo tudi Takumo Sata,
pa bojo imel garant naslov prvaka......

Zavo ::

Ahhh sorry, samo kdo je že dal gol?

TribesMan ::

Zakaj vse uspehe ferrarija pripisujejo Schumiju, nekako se mi zdi da vsi pozabljajo da je Schumi sabo pripeljal Rossa Browna, ki je naredil veliko boljsi avto, kot je bil prejsnji ferrari, Recimo benetton (kjer je bil Brown prej) pa je po njegovem odhodu propadel kot bosanska skupscina. Jest mocno dvomim da je schumi tak kerlc de je sposoben kar z vsakim sranjem zmagat v susu. Konc koncev zakaj pa se je prvo leto ko je bil v ferrariju vozil v ozadju ce je taka faca kot vi pravte me cudi da ni ze takrat zmagal???
Jest sm se zmeri za to da je tisti ki ima najboljsi avto BP prvak od Alonsa naprej. Dokaz je recimo Irvine leta 1999, ki se je po poskodbi Shumija kot feniks dvignil in kar naenkrat bil v boju za pokal prej pa pol pa nic od njega. Ne vem ne vem...
You should consider that option.

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Bx ::

Točno tako.
Mi grejo pa na živce tisti, ki so pametni in govorijo o Šumaherju da je oh in sploh,
pa da je bil z nekonkurenčnim Benettonom 2x svetovni prvak itd...
Da je dober šofer to vemo vsi, ni pa ne vem kakšen bog in kralj dežja in ....
Če bi bil beneton nekonkurenčen sigurno ne bi bil prvak...
Kdo pa je sploh rekel da je nekonkurenčen?
Kateri je konkurenčen in kateri nekonkurenčen ne ve nihče, ker na to vpliva preveč dejavnikov.
Vedel pa bi približno, če bi se npr. Truli usedel v dva različna avta, kar pa se ne bo zgodilo.
Drugače sem pa bil za McLarna in pa Miko, sedaj pa za Kimija.
Bx

ripmork ::

ja,Mika je bil tut dober dirkač in sem bil kar nekaj cajta njegov fan....
sedaj pa navijam le še za zanimive dirke:D in izgleda da deluje:D
.....no,pa tut za mclarna sm še zmer hehe....

shock ::

Zdaj ko sem pogledal na TTX sem videl da na prostem treningu sta bila oba williamsova vspredi potem pa še oba mclarna. Aja med Will. in Mc. je bil Webber. Zgleda da so se letos mišelinke nekaj poboljšala. Saj sta oba ferrarista šele na 9. in 10.

R0K ::

Končno je tut sonček posijal na BMWjem.

Se je splačalo potrpet prve tri dirke :P

Drgač pa je Ralf itak reku, da če ne bo dobrih avtomobilov letos pri njih, gre naslednje leto v mclarna alpa mogoče celo toyoto, ki mu baje že ponuja mastne, mastne denarce...

Tko da sm ziher, da se bodo potrudl.

Pa še neki me zanima. A ferrari že furas f2003?

shock ::

Hmm ma kaj vsi šumaherji grejo tam kjer je denar>:D?

Jaffa ::

Denar je sveta vladar oz. denar ni vse, je pa pogoj za vse... 8-)

Lahko tudi, da katera moštva taktizirajo pri teh kvalifikacijah, ker če greš prvi na stezo, še je le ta prašna... Could be...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

SisQ ::

Aja, zdaj pa ko mu ne gre pa je že v krizi srednjih let ali kaj. Pa naenkrat je začel govorit o pokoju pa familiji itd. Še lani je napovedoval 6. naslov prvaka, ccccccccc Sedaj, ko pa mu ne gre pa je vse ostalo na prvem mestu samo dirkanje ne.
TIPIČNO ŠUMAHERSKO, kar se mene tiče. Zdaj bi pa najrajši pi*** stisnil. ccccccccccccc

Pa koloko jaz vem, sta TOD in BROWN priskrbela sedež ŠUMIJU, in ne obratno. Pravzaprav je bil TOD tisti, ki je takšno skupino poiskal.



Jaffa ::

Komu kaj ne gre ? 8-O
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

ripmork ::

dobro mu gre ja,ferrariju f2002 gre še zmeri dobro glede na to,da je lanski avto...

prava slika se bo pa na dirki pokazala.....
Webber se mi zdi kar nevaren nasprotnik,pa Alonso bo tudi hotel kaj več kot le 6.mesto...

zamislite si,če bi dal Webberja v ferrarija f2002 bi odpelal garant pod 1:21:5 in bi za šalo stresel vso konkurenco.....

shock ::

Ja lahko tako govorit samo tukaj rabiš dejstva ne pa "ja če bi votu ve tem avtu, pol...". Kaj pa veš kolk poln avto je imel Webber. Šele jutri bomo lahko ocenili njegovo vožnjo koliko hitro bo šel v boxe.

ripmork ::

ok,res je da sedaj kvalifikacije ne prikažejo dejanskega stanja moči,ampak že kolikor
sem spremljal Webbrove nastope lansko leto sem takoj vedel,da je dirkač iz pravega testa
in bo še orenk mešal štrene drugim.....
samo se vidi,da njegov dober cajt ni le zasluga (skoraj)praznega tanka za gorivo:D

SisQ ::

RIPMORK, tudi MCLAREN ima lanski avto. Khm..khm pa mu gre najbolje. (zaenkrat)

Kar se IMOLE tiče mi nekaj smrdi po podli igri Ferrarija. Upam, da ne bo Baričelo dreka mešal, tako kot je to v Ferrarijevi navadi.


Matek ::

SisQ, o kaki podli igri govoriš, kaj je pa blo?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
««
6 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257684448 (43363) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214181209 (48532) Microsoft
»

Sezona F1 se začenja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
555029 (4376) Chessman
»

Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
706365 (5586) ziga7
»

F1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17010014 (8742) Nemelk

Več podobnih tem