» »

Starejšega in kvalitetnejšega ali mlajšega in slabšega?

Starejšega in kvalitetnejšega ali mlajšega in slabšega?

«
1
2

vostok_1 ::

Če hudo poenostavimo situacijo...za katero varjanto bi se vi raje odločili: recimo Audi-ja/BMW letnik 2001 ai Renoja 2008?

Letnice so zgolj od oka, point je starejši ampak kvalitetnejši napram mlajšem in slabšem.

dzinks63 ::

Za obe kategoriji obstajajo kupci, obojni avtomobili se prodajajo, tako da kaj je boljše, je odvisno od posameznika, kaj so komu prioritete, za kaj in kako rabi avtomobil.

pi pawr ::

Tudi star Mercedes S klase se dobi za smešen denar, nakaj časa dela, potem pa deli postanejo dra_a_agi xD

TheJack ::

Ni enostavnega odgovora. Odvisno od cene in ohranjenosti. Bi pa vsekakor odsvetoval nakup starih avtomobilov najvišjega razreda (mercedes S, audi A8, BMW 7), saj pri avtih, ki so novi stali 80 in več jurjev, tudi deli in popravila niso poceni. S tem, da popravila bodo, saj je avto star. Tak avto te IMHO mimogrede spravi v bankrot. Je razlog, zakaj so stari tako poceni.

balocom ::

Prevelik razpon modelov za neko konkretno debato. Pri BMW/Audi imaš razpon od A3/trojke pa do A8/sedmice, pri renoju pa od twinglna pa do grand espaca.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

eric_cartman ::

Kako lahko rečš nečemu slabše če je novejše in dela BP??

Zame so slabša stara jajca, ki je treba stalno kaj šraufat! Med slednje tudi spadajo Bmw, Audi, Mercedes, ker jih je večina stiščanih in pa zgonjenih.. Razen če kupiš od kakega, ki veš da je res lepo delal z avtom.. Sicer pa bo brca v temo.

Kolega je kupil Audi A3 S-line oprema.. Prvo mu je po 3 mescih šla turbina (205 000 km) in je plačal na servisu 720€.

Jaz bi raje kupil nov avto.. Prestiž je pač prestiž.. In če se ga greš potem raje kupi novega BMWja za 30k € ne pa starega.. Sicer pa nimaš dovolj denarja in kupiš kakšno manj prestižno firmo (a vsekakor to ni slabša!).

Oprosti mogoče se zdi kot da napadam, vendar sovražim ljudi in njihove predsodke, da če ni avto švab in nima začetnih črk B, M ali A potem je vse sranje, ker to še zdaleč ni res.

Blinder ::

Tak reno 2008 lahko celo zgublja na vrednosti več kot star audi? tako da overall te lahko tut dražji pride overall!?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

balocom ::

Predsodki gor dol, za nekatere avto ni star jajc, če moraš vsak mesec zamenjat kako malenkost, posebej če to počneš sam. Za nekatere je to hobi, za druge nujno potrebno opravilo v življenju ker v bližini ne najdejo avtomehanika, ki ustreza vsem njhovim zahtevam. Je pa za nekatere osebe avto jajc, če kabina ni dovolj zvočno zatesnjena, če ima poceni plastiko, če je notranjost ne ergonomska, če ima motor premalo kW, itd. Osebno raje kupim preverjeno rabljeno starejšo trojko/petico, kot pa megana/golfa. Ljudje smo drugačni in enakovredni.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Hayabusa ::

Kje najdeš preverjeno starino ?

negot ::

kako pa lahko primerjaš golfa z meganom?

balocom ::

Zakaj pa ne? Isti razred sta, oba sta delna za ljudske množice, imata na isti strani pogon (pustim zdaj 4motion), itd. Tukaj ni tega, da je eden premijski izdelek, drugi pa izdelek za ljudske množice, zato jih lahko primerjaš.
Kako najti preverjen avto?
1. Ne kupuješ pri velikih trgovcih z avtomobili, ker pri takem poslu ne moreš veliko zaslužit v Sloveniji na pošten način ob taki konkurenci. Razen če imaš blazno veliko začetnega kapitala, žilico in voljo do nizkega dobička na vsakem avtu.
2. Kupiš avto od lastnika, ki ga ima par let.
3. Iščeš avto, ki ima preverljivo zgodovino.
4. Ne omejiš se na prvega lastnika upokojenca in slovensko poreklo (če upoštevaš točko 3, nima it kaj narobe)
5. Upoštevaš da vsak rabljen avto zahteva nek, vsaj minimalni začetni vložek
6. Pregled avtomehanika, ki se spozna na posel in mu zaupaš pove veliko
7. Več oseb mora gledat avto, ker kupec se bo itak zaljubil na prvi pogled, drugi pa bodo gledali z realnim očmi.
8. Ne kupuješ najcenejših primerkov ali pa primerkov, ki so samo za export (tisti, ki gledajo mobile.de vejo o čem se gre).
9. Bolje 3je dobri primerki spregledani ali ne kupljeni zaradi kake picajzlaste zadeve kot pa kupljen en, ki ima skrito kako večjo napako.
10. Dobro preveri trg in ne išči samo enega avta ali pa avta z točno določenim motorjem ampak išči čim bolj ohranjen avto, ki ustreza kriterijem (veliko oglasov, zna trajat... )
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

krneki0001 ::

Osebno raje velik in močan avto tam do letnika 2000, kot karkoli majhnega novega. Sem se že navadil, da ko avto kupiš narediš tavelik servis (jermeni, vodna pumpa, kompletne zavore in amortizerji, kakšen končnik, pa dobre gume daš na avto) in imaš avto za dlje časa. Ker si naredil orenk servis veš kaj in kako je z njim, pa ni ga treba stalno šraufat - samo redni servisi in to je to.
Je pa tako da če imaš 5 jurjev evrov, ne bom šel kupit avta za 5 jurjev, ampak za 3, 500 bo registracija, 400 bodo dobre gume, 1100 pa za velik servis, da bom vedel pri čem sem.
Ampak to zelo malo ljudi naredi, vsak raje, če ima 5 jurjev kupi avto za 5 jurjev, komaj skupaj spravi še za registracijo, potem pa niti za bencin nima. In ja, potem pa je res avto stalno na servisu, ker se ga enkrat ni orenk poštimalo.

Se mi pa zdi da so tudi pri tej letnici (2000) nehal delat dobre avtomobile in da je vse od takrat naprej delano, da servisi dobro živijo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

blackbfm ::

in potem se furaš xy časa z nekimi starimi preparenimi jajci in ga pelješ na odpad, zgubiš 5k

ALI

kupiš novga jajčka za 10k, se furaš xy časa in ga prodaš za 5k manj, pomoje je tale varjanta precej bolj racionalna

Sriple Tix ::

Povsem vljudno vprašanje. V čem se izguba zgornjih 5k razlikuje od izgube spodnjih 5k?

bdoxx ::

pri novem je možnost za okvaro x-krat manjša

Sriple Tix ::

Če je zgornji post slučajno namenjen meni, s tem nisi odgovoril ničesar, zgolj navedel neko lastno prepričanje.

blackbfm ::

Ja sigurno da je moznost za okvaro manjsa, ce das pa ti roko v ogenj za 10+ let star avto potem si pa car. poleg tega pri novem imaš garancijo, ni tehničnih pregledov, avto je čist, diši in kabina in sedeži niso obrabljeni.. Ergonomičnost je tudi boljša z vsako novo generacijo...

bdoxx ::

točno tako, rajši vozim novega aveota za 7-8k€, kot pa 8+ let starega (vstavi poljubno znamko)., škoda da nisem bil takšnega prepričanja ko sem kupoval avto (čeprav z zdajšnim rabljenim še za 1x nisem imel problemov)., bi pa pošteno premislil če bi šau na kako daljšo turo z njim (1,5k km+ daleč)

krneki0001 ::

Osebno mi je metanje denarja v nov pleh totalno brez veze in raje razliko prišparam in z njo kaj pametnega naredim.
Za primerjavo; Moj stari avto stane 1500 do 2000 evrov , z vsemi servisi, zavarovanjem in registracijo pridem na ceno 3500 ali 4000 evrov in da pridem na ceno novega slabšega avta, ki stanejo v povprečju recimo 15.000 evrov, rabim še 11.000 evrov. Za 11.000 evrov pa se bom z mojim avtom vozil kar nekaj časa. Tut kak izredni servis lahko pade, pa ne bom v parih letih na ceni novega.

bdoxx je izjavil:

točno tako, rajši vozim novega aveota za 7-8k€, kot pa 8+ let starega (vstavi poljubno znamko)., škoda da nisem bil takšnega prepričanja ko sem kupoval avto (čeprav z zdajšnim rabljenim še za 1x nisem imel problemov)., bi pa pošteno premislil če bi šau na kako daljšo turo z njim (1,5k km+ daleč)


No sam sem kupil avto z 290.000km prevoženimi, malo sem ga pretestiral, naredil veliki servis in se odpeljal v Maroko preko cele evrope. Naredil sem v štirinajstih dneh skoraj 10.000km. Brez enega problema (edinega sem si sam nakopal, ko sem 2 gumi zluknjal na nekem gorskem prelazu (imel sem 2 rezervi s seboj)).

Tako da ne vem kakšne avtomobile imate, da z 8 let starim avtom ne upaš narest 1500+km dolgo potovanje. Sam delam občasno toliko kilometrov na teden, v povprečju pa 1000 na teden. Ob tem, da delam samo redne servise.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

bdoxx ::

ne da ne upam, ampak bol brez skrbi, bi se peljal v novem avtu., ker nikoli neveš kaj lahko crkne pri 10let starem avtu.

vem da to ne drži kot pribito, ker tudi mojem stricu je nov mesec pa pau star avto za 30k €, crkno sredi poti na morje.

krneki0001 ::

Moram potrkat, do sedaj z rabljenimi še nisme imel problemov, ker vedno kupujem "preverjen" avto (od znanega lastnika, za katerega vem, kako je delal z avtom).

Je pa kolegu nov caddy crknil po 10.300 prevoženih kilometrih. Blok motorja je počil na novem avtu. Uglavnem je reku da VW jajc nikoli več ne kupi, ker kej takega se na novem avtu nebi smelo zgodit.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Invictus ::

bdoxx je izjavil:

pri novem je možnost za okvaro x-krat manjša

Samo če verjameš v Smrkce. Nov avto ni imun na napake.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

gruntfürmich ::

krneki0001 je izjavil:

Osebno mi je metanje denarja v nov pleh totalno brez veze in raje razliko prišparam in z njo kaj pametnega naredim...

hja, pred leti sem bil popolnoma enakega mnenja, danes, ko pa prihaja že počasi čas za zamenjavo zdajšnjega 16 let starega avta pa nisem več tako prepričan v to. še več; praktično gledam samo nove avte še... (max 14kEUR). tko da če res nisi prepričan v poreklo avta in nisi specialist za njih, ter si razvajen (kot jaz) na samo 1×letni servis ter delovanje popolnoma brez zapletov, si že kar malo v skrbeh glede starih avtov.
je pa seveda pri meni opcija ali avto do 5EUR ali nov do 15EUR; druge ne vidim...

Invictus je izjavil:

bdoxx je izjavil:

pri novem je možnost za okvaro x-krat manjša

Samo če verjameš v Smrkce. Nov avto ni imun na napake.

pokvarljivost vseh stvari je načeloma takšna, da je za začetku višja, potem pade, na koncu življenske dobe pa se strmo poveča.
zdaj, kje to je pri avtih (sploh novih, ko lahko proizvajalci vsak del verjetno naredijo na določeno življensko dobo), pa je veliko uprašanje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

gruntfürmich je izjavil:


hja, pred leti sem bil popolnoma enakega mnenja, danes, ko pa prihaja že počasi čas za zamenjavo zdajšnjega 16 let starega avta pa nisem več tako prepričan v to. še več; praktično gledam samo nove avte še... (max 14kEUR). tko da če res nisi prepričan v poreklo avta in nisi specialist za njih, ter si razvajen (kot jaz) na samo 1×letni servis ter delovanje popolnoma brez zapletov, si že kar malo v skrbeh glede starih avtov.
je pa seveda pri meni opcija ali avto do 5EUR ali nov do 15EUR; druge ne vidim...



Sam avtomobile šraufam že od srednje šole in se mi popoldne ni težko uležt pod avto in zamenjat olje, ter ob tem zamenjat še filtre in svečke. Cena materiala za tak servis je 65 evrov. Ker delam to na treh domačih avtomobilih imamo vsi servise zelo poceni.
Ko pa ga kupujem, pa vedno preverjeno poreklo, preverjen lastnik in po možnosti še kaka tema o točno tem avtu na forumih, da veš kaj se je z avtom dogajalo. Poleg tega mora biti avto do take cene, če bi slučajno kaj ključnega crknilo, da ga lahko z naslednjo plačo kupim in obstoječega uporabim za dele. Pa večinoma kupujem samo 2 preverjeni znamki - daihatsu ali pa subaru. Sej avti niso lepi, so pa kvalitetno narejeni in zanesljivi in do sedaj me še noben od njih ni nikoli pustil na cesti, pa četudi sem z avtom delal kot svinja z mehom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

energetik ::

gruntfürmich je izjavil:

pokvarljivost vseh stvari je načeloma takšna, da je za začetku višja, potem pade, na koncu življenske dobe pa se strmo poveča.
Bi rekel, da je tudi pri avtih tako. Če je kaj sfušano, bo crknilo verjetno v 1-2 let. Potem bo pa mir, dokler se ne začnejo težave zaradi kilometrine in starosti.
Ne vem, jaz bi rekel, da se najbolj splača nabavit avto star 2-4leta in ga imaš ene 5 let. V prvih 2-3 letih zgubijo praktično polovico nakupne vrednosti, morebitne napake so se odpravile v garanciji in to je to.
Tako sem naredil jaz, nabavil slabe 4 leta starega (Korejeca), ki mu je vrednost padla na 45% nabavne vrednosti, v 5 letih predvidevam, da bo izguba vrednosti še okoli 3000€. N/A bencin, ker je povsem enostaven ga servisiram sam skoraj zastonj. 1 leto se že vozim brez najmanjše napake. Drugo leto po servisni knjigi še menjava zobatega jermena, zavorne in hladilne tekočine in je to to. Ali ga bom prodal čez 5 let ali pa zvozil do konca, se še nisem odločil.

Torej zame je definitivno pametnejša odločitev nabaviti novejšega, kot pa starega iz višjega razreda.

s51as ::

Jaz sem kupil nov avto in ga mislim vozit do konca (vsaj 8 let). Za novega sem se odločil, ker sem imel dovol denarja in ker rabljenega nisem dobil takega kot sem si zaželel. Je pa odvisno za kaj avto rabiš. Za družinski avto je kar fajn, da poznaš zgodovino in vedno veš pri čem si.
Sem pa imel okvaro ko je crknil alternator (nič kaj prijetna zadeva, odpovedalo je gretje in servo volan, šipe začnejo ledenet od znotraj (bilo je pozimi) grozno), enkrat mi je crknila ključavnica za pokrov rezervoarja za gorivo (je prišel iz asistence in ključavnico vtrgal ven, da sem lahko točil gorivo), enkrat je crknila ena tuljava pri klimi... no do zdaj se je vse poceni popravlo... sam enga felerja mi ne rata popravit.. na vsakih 900km moram nafto tankat... sam še tole morem popravit pa bo sanjski avto :)
It's just me myself and I

gruntfürmich ::

sam recimo gledam nissana qashqaja. nov (osnovni) se prodaja že po 14kEUR, verjetno še kakšen kEUR manj ko pride kmalu nov ven. rabljenih pa pod 9kEUR in to 2007 letnik ne dobiš. v tem specifičnem primeru se mi ne zdi smiseln nakup 5 let starega avta...
ugodna varianta je še škoda rapid; 12k nova.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

francek1 ::

vostok_1 je izjavil:

Če hudo poenostavimo situacijo...za katero varjanto bi se vi raje odločili: recimo Audi-ja/BMW letnik 2001 ai Renoja 2008?

Letnice so zgolj od oka, point je starejši ampak kvalitetnejši napram mlajšem in slabšem.

Kot so ti napisali; izbira je odvisna od tvojih prioritet. Pogruntaš pa razliko pri močnejšem karambolu, ampak takrat je večinoma prepozno...Meni je prioriteta pri avtu varnost. Ko ostaneš brez nog, začne vsak razmišljat drugače.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Blinder ::

@png, katerega bi pol izbral zaradi varnosti? nemca 2001 ali renault 2008? ali volvo 1980?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

energetik ::

s51as je izjavil:

Jaz sem kupil nov avto in ga mislim vozit do konca (vsaj 8 let). Za novega sem se odločil, ker sem imel dovol denarja in ker rabljenega nisem dobil takega kot sem si zaželel. Je pa odvisno za kaj avto rabiš. Za družinski avto je kar fajn, da poznaš zgodovino in vedno veš pri čem si.
Sem pa imel okvaro ko je crknil alternator (nič kaj prijetna zadeva, odpovedalo je gretje in servo volan, šipe začnejo ledenet od znotraj (bilo je pozimi) grozno), enkrat mi je crknila ključavnica za pokrov rezervoarja za gorivo (je prišel iz asistence in ključavnico vtrgal ven, da sem lahko točil gorivo), enkrat je crknila ena tuljava pri klimi... no do zdaj se je vse poceni popravlo... sam enga felerja mi ne rata popravit.. na vsakih 900km moram nafto tankat... sam še tole morem popravit pa bo sanjski avto :)
No vidiš, če nabaviš novo še ne pomeni, da bo brez okvar. Nov avto s crknjenim alternatorjem, klimo, ključavnico? 8-O

Valvoline ::

Mel sem včasih golfa2 1.6d,z avtom naredo prek 200.000km(ko sem ga prodal je mel verjetno čez 500tkm),v 6ih letih zamenjan le termostat,en zadnji amortizer(zastojn dobil rabljenega) 2x prednje ploščice. Zobatega sem enkrat zamenjal(sam) k sem ga kupu pol pa 200.000km ne več.Ostalo vse tako kot iz dneva nakupa.Gorivo seveda alternativno rdeče barve. To so bili avti,ne pa danajšna uberklump ponudba računalnikov na 4ih kolesih.

Valvoline ::

eric_cartman je izjavil:

Kako lahko rečš nečemu slabše če je novejše in dela BP??

Zame so slabša stara jajca, ki je treba stalno kaj šraufat! Med slednje tudi spadajo Bmw, Audi, Mercedes, ker jih je večina stiščanih in pa zgonjenih.. Razen če kupiš od kakega, ki veš da je res lepo delal z avtom.. Sicer pa bo brca v temo.

Kolega je kupil Audi A3 S-line oprema.. Prvo mu je po 3 mescih šla turbina (205 000 km) in je plačal na servisu 720EUR.

Jaz bi raje kupil nov avto.. Prestiž je pač prestiž.. In če se ga greš potem raje kupi novega BMWja za 30k EUR ne pa starega.. Sicer pa nimaš dovolj denarja in kupiš kakšno manj prestižno firmo (a vsekakor to ni slabša!).

Oprosti mogoče se zdi kot da napadam, vendar sovražim ljudi in njihove predsodke, da če ni avto švab in nima začetnih črk B, M ali A potem je vse sranje, ker to še zdaleč ni res.

Marsikateri servisi čakajo na ovce za striženje,in se dostikrat zgodi da se po nepotrebnem menjujejo tudi popolnoma izpravne turbine,ki jih je treba ali spucat,al zamenjat VNT krmilni mehanizem ali wastegate ventil.
Najlažje je nevedneža nategnit in mu celotno turbino zamenjat ter mastno pokasirat.

Zgodovina sprememb…

s51as ::

energetik ja tole sem mel v 5 letih kolikor je zdaj avto star :) drgače pa ja, nikol ni fajn ko kaj crkne, res je... pri starejšem avtu je to samo bolj opravičljivo ali pričakovano, kot pri novem...
It's just me myself and I

krneki0001 ::

Blinder je izjavil:

@png, katerega bi pol izbral zaradi varnosti? nemca 2001 ali renault 2008? ali volvo 1980?


10 let starega japonca, ki je po kvaliteti še vedno razred višje od evropskega klumpa.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Fritz ::

Ko sem delal v tujini sem vozil 15 let starega Audija 100 V6 s 350.000 prevoženimi kilometri. Cena goriva tedaj ni bila pomembna in dokler sem se držal vstran od originalnega servisa je bilo tudi vzdrževanje poceni. Avto pa je imel vse kar sem potreboval, bil je udoben in varen.
Nekje v tem času sem boljši polovici kupil novega Peugeota 207 Hdi. Fin avtoček, lepo narejen, tudi funkcionalen a v primerjavi z 15 let staro kravo višjega razreda, neudobna drvarnica.
Sedaj sem na Volvotu V70 D5 avtomatiku, kupljen iz uvoza s 120.000km, narejen takoj veliki servis in check-up in v štirih letih sem od večjih zadev do sedaj menjal le en ležaj (ti so dražji ker so v pestu). Po 200.000 se baje ta mašina šele prav uteče. Avto je udoben, varen in prostoren, le pri parkiranju v mestu kdaj pogrešam 207-ico. Ker se vsak avto lahko pokvari, imam preko zavarovanja urejeno asistenco na cesti. Ne bi pa imel nobenega pomislega iti na 1500km pot s tem avtom.

Kaj torej kupiti? Tisto kar potrebuješ in za kaj imaš denar. Majhen avto za po mestu in z dobro garancijo je lahko tudi nov, ker ne stanejo toliko. Velika limuzina ali karavan za veliko časa na cesti sta nova predraga. Torej kupiš rabljeno po seznamu nasvetov, ki so tukaj že bili podani. Le na forumih še poglej kateri letniki in kateri motorji/menjalniki so pri določenih proizvajalcih problematični in kateri avtomobili veljajo za zelo zanesljive. Vsak avto je pa treba vsaj osnovno vzdrževati (menjave olja, filtrov...), če želiš omejiti skrbi.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

blackbfm ::

10 let starega japonca, ki je po kvaliteti še vedno razred višje od evropskega klumpa.


zakaj bi japonci delali kvalitetnejše avtomobile za evropski trg?

energetik ::

Ker imajo Japonci precej drugačno delovno filozofijo kot drugod po svetu. Če se avto iz njihove tovarne kvari, je to neuspeh tudi za same delavce. Medtem ko povprečen evropski delavec čaka na konec izmene.
Na žalost večino Japoncev in Korejcev dandanes sestavljajo v Evropi.

blackbfm ::

kvaliteta se lahko razlikuje za različne trge, ni isto al prodaš avto v sibirijo ali pa saharo..ampak da so pa znotraj trga odstopanja to so pa pravljice

TheJack ::

To o japoncih je bulšit, IMO. Japonski avtomobili sicer so kvalitetno narejeni (kvaliteta niha, tako kot povsod drugje), to je pa tudi vse. Japonci namreč še vedno niso pogruntali (delna izjema je Mazda), da hoče Evropejec imeti avto, ki ima imidž. Da dobro izgleda in ni le brezosebna škatla na štirih kolesih, s katero se pelješ iz točke A v točko B. Korejcem denimo je to že nekaj časa jasno, Japoncem pa še vedno ne. Posledice so vidne; prodaja jap. avtov je v Evropi strmoglavila, v parih letih se bo merila v promilih.

Tudi Korejci vseh lekcij še niso usvojili. Ni dovolj le lep avto (če imaš denar, lahko vedno kupiš dobrega, tj. evropskega oblikovalca), potrebna je tudi kontinuiteta izgleda in imidž znamke. Ven pride novi i30 in nenadoma stari izgleda kot drek. 15 let stari VW ali enako stari audi še vedno izgledata dobro in všečno, saj bo na primer za novo sedmico vsak vedel da je golf, četudi ga bo prvič videl in četudi gor ne bi bilo nobenega znaka.

Sicer pa trdim, da so evropski avtomobili najboljši na svetu. Zakaj? Ker postavljajo standarde tako v oblikovanju kot v tehniki. To so npr. lepo pokazali Američani (GM in Ford), ki so iz rdečih številk izplavali z evropsko tehnologijo in evropskimi (= v evropi dizajniranimi) platformami. Seveda lahko Korejci in Japonci delajo dobre, zanesljive in kvalitetne kopije (večkrat kvalitetnejše od originalov). Ampak še vedno so kopije. Pa brez zamere.
Bonis nocet, qui malis parcit.

gruntfürmich ::

TheJack je izjavil:

...da hoče Evropejec imeti avto, ki ima imidž. Da dobro izgleda in ni le brezosebna škatla na štirih kolesih, s katero se pelješ iz točke A v točko B...

ne mešaj balkana in evrope. balkan NI evropa.
pa tudi na balkanu se te zadeve spreminjajo. kriza je pač večja kot imiđ;)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Relanium ::

vostok_1 je izjavil:

Če hudo poenostavimo situacijo...za katero varjanto bi se vi raje odločili: recimo Audi-ja/BMW letnik 2001 ai Renoja 2008?

Letnice so zgolj od oka, point je starejši ampak kvalitetnejši napram mlajšem in slabšem.


Tu sploh ni dileme!!
Audi/BMW starejši ALL THE WAY!

S Cliotom se boš PRIpeljal,ampak z BMWjem se boš pa PELJAL !!

Seveda bo vzdrževanje cliota vrjetno cenejše in če boš naletel na zbite kilometre (zelo pogosto pri nemcih) boš BMWja zamrzil do konc življenja, ampak če boš kupil vredu, vzdrževal vredu in tako kot se spodobi se mu boš pa klanjal in ti bo služil še, ko bi novejši clio bil že na odpadu.

Pa ne kupovat rustajoče japonce.

TheJack ::

gruntfürmich je izjavil:

TheJack je izjavil:

...da hoče Evropejec imeti avto, ki ima imidž. Da dobro izgleda in ni le brezosebna škatla na štirih kolesih, s katero se pelješ iz točke A v točko B...

ne mešaj balkana in evrope. balkan NI evropa.
pa tudi na balkanu se te zadeve spreminjajo. kriza je pač večja kot imiđ;)


Ne bo držalo. Evropejci na avto gledamo drugače kot na drugih kontinentih. Ni le striktno prevozno sredstvo in nič več. Sicer pa to ni nič čudnega, saj smo v Evropi izumili tako avto, kot tudi motor z notranjim izgorevanjem (vsi relevantni tipi slednjega so nastali v Evropi: otto, diesel in wankel).
Bonis nocet, qui malis parcit.

Greg91 ::

Že res, samo škoda da nisi dojel, kaj ti je gruntfürmich želel povedati.

hint: Slovenija != Evropa

TheJack ::

Greg91 je izjavil:

Že res, samo škoda da nisi dojel, kaj ti je gruntfürmich želel povedati.

hint: Slovenija != Evropa


Kaj je kdo želel povedati, me ne zanima. Naj pove, ne pa namiguje. Sicer pa Slovenija JE Evropa (= v Evropi, da bom zelo natančen). In Balkan je takisto Evropa. Kaj pa naj bo? Azija? Južna Amerika?
Bonis nocet, qui malis parcit.

dzinks63 ::

Pač vsakemu svoje, za vse kategorije avtomobilov so kupci, nov avtomobil pa vseeno mora nekdo kupiti, da se lahko potem drugi vozijo z rabljenimi, drugače ne gre.

GGGGG ::

1. Ne kupuješ pri velikih trgovcih z avtomobili, ker pri takem poslu ne moreš veliko zaslužit v Sloveniji na pošten način ob taki konkurenci. Razen če imaš blazno veliko začetnega kapitala, žilico in voljo do nizkega dobička na vsakem avtu.


Tudi pri velikih trgovcih najdeš avtomobile s preverljivo zgodovino, poleg tega jih večina ponudi zraven garancijo.

Zadnji avto sem kupil pri trgovcu, star 3 leta, z 12 mesečno garancijo. 1. lastnik starejši gospod (dejansko), vsa servisna zgodovina, kilometri štimajo tudi, ko pogledaš v računalnik, na servisu avto poznajo...

Ker so avti pač mašine se včasih pokvarijo. V pol leta so mi menjali volansko letev, menjalnik, dvomasni vztrajnik (2x, ker so prvič nekaj zaj...) sklopko in zgornji cilinder pri sklopki pa mogoče sem kakšno malenkost pozabil.

Če bi avto kupil od fizične osebe bi za servis zmetal vsaj 3 jurje. Ker je avto v garanciji pa nimam nič proti, če mi pol avta zamenjajo.

Jaz imam družinski avto vedno nov ali malo rabljen, z garancijo. Za drugi ali tretji avto pri hiši pa ni problema kupiti kakšno staro, poceni ladjo.

c00L3r ::

Če bi imeli pri nas stari Audi/Mercedes/BMW realne cene, bi se ga splačalo kupit. Ker pa imajo napihnjene, pa boljše vzet novi avto.

Če pa kupuješ avto nekje bolj na severu, pa se splača kupit starega nemca, saj so skoraj zastonj, glede na to kaj vse dobiš v 10 let stari nemški limuzini.

Drugi problem pa je zbijanje prevoženih km. Naj se vzpostavi evidenca prevoženih km na tehničnem pregledu in naj se začne preganjat zbijanje km. Ne pa zdaj, ko imajo skoraj vse limuzine prevoženih magičnih 145000 km.

krneki0001 ::

blackbfm je izjavil:

kvaliteta se lahko razlikuje za različne trge, ni isto al prodaš avto v sibirijo ali pa saharo..ampak da so pa znotraj trga odstopanja to so pa pravljice


Ni res, ker bi tako morali imeti več proizvodnih traktov, to se pa ne splača. Razen če postavijo v evropi fabriko, pa se tukaj krš sestavlja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

TheJack je izjavil:

Japonci namreč še vedno niso pogruntali (delna izjema je Mazda), da hoče Evropejec imeti avto, ki ima imidž. Da dobro izgleda in ni le brezosebna škatla na štirih kolesih, s katero se pelješ iz točke A v točko B.

Ne to hočete slovenceljni, jaz zahtevam kvaliteto in ne nek lep dizajn in ne imiđa. Zahtevam da se ne kvari in da me vedno in tudi udobno pripelje iz točke A v točko B (občasno tudi po ravni liniji izven cest, če sem take volje). In japonci so mi to s subarujem zagotovili. Evropejci pač ne. Ni v evropi enega modela, ki bi se lahko enakovredno kosal s subarujevim štirikolesnim pogonom. Tudi audi s torsnom je daleč od tega.

TheJack je izjavil:


Sicer pa trdim, da so evropski avtomobili najboljši na svetu. Zakaj? Ker postavljajo standarde tako v oblikovanju kot v tehniki. To so npr. lepo pokazali Američani (GM in Ford), ki so iz rdečih številk izplavali z evropsko tehnologijo in evropskimi (= v evropi dizajniranimi) platformami. Seveda lahko Korejci in Japonci delajo dobre, zanesljive in kvalitetne kopije (večkrat kvalitetnejše od originalov). Ampak še vedno so kopije. Pa brez zamere.


Kakšne kopije neki. Kopije so bile tam do leta 1980, potem so pa po desni prehiteli tako evropo kot ameriko v vsem razen v obliki. O taki kvaliteti in zanesljivosti lahko pa še nemci samo sanjajo, ampak približali se ji pa ne bodo nikoli.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

c00L3r ::

krneki0001 je izjavil:

blackbfm je izjavil:

kvaliteta se lahko razlikuje za različne trge, ni isto al prodaš avto v sibirijo ali pa saharo..ampak da so pa znotraj trga odstopanja to so pa pravljice


Ni res, ker bi tako morali imeti več proizvodnih traktov, to se pa ne splača. Razen če postavijo v evropi fabriko, pa se tukaj krš sestavlja.

Kaj pa če na koncu kontrola kvalitete odloči, kateri avti so za zahod in kateri za ostale trge? Imaš npr. tolerance, koliko lahko plastike na armaturki razmaknjene. Do odstopanja pride zaradi različnih razlogov. In tiste, ki so slabše narejeni, dajo na slabše trge, kjer so še to dopustna odstopanja. Isto lahko imajo testr za konjsko moč, kotalni upor, hrupnost v kabini ipd.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15133004 (9567) Twixz
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11819573 (15636) solatko

KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
290111803 (64738) Mavrik

Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23075538 (64000) dzinks63
»

Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14947301 (39243) Dami

Več podobnih tem