» »

Nova ali stara Octavia?

Nova ali stara Octavia?

1
2
3

TheBlueOne ::

springfield je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tisti, ki pa jih dela več, pa se avto toliko manj obrablja, ker večinoma vozi po avtocesti, kjer se avto obrablja minimalno.

What?


Verjetno kar drzi, posebej pri mocnejsih avtomatikih. Praviloma vsi stroji tecejo dosti dlje, ce vecinoma tecejo pri podobnih obremenitvah. 50 km avtoceste avto skoraj gotovo zdela manj kot 10km mestne voznje, ce razlika ni se vecja.

Utk ::

To je neumno na tolk nivojih, da sploh ne vem kaj bi napisal. A je 10 let star avto s 500,000 km verjetneje v boljšem stanju kot 10 let star avto s 100,000 km? A je 2 leti star avto s 100,000 km v boljšem stanju kot 2 leti star z 20,000 km? Kje je ta meja, ko bi bilo to res? In kje piše, da tist, ki dela 10,000 letno, da se vozi samo po mestu? Morda se vozi kratke relacije, ni pa to nujno "mesto". Lahko je komot 10 km dnevno v eno smer pri lepi vožnji od 50 do 90. In kje piše, da se po AC vozi "lepo". AC pomeni komot tudi zaviranja od 180 do 70 parkrat dnevno, s čimer se uniči zavore bolj kot v mestu. AC pomeni stalno vožnji na višjih obratih, večjih obremenitvah, kar ponavadi ni blagodejno za porabo olja na daljši rok.
Ja, 50 km po avtocesti je boljše kot 10 po centru mesta. Ampak če pomnožiš to z 10,000 pa ni več stvar tako enostavna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

Utk je izjavil:

A je 10 let star avto s 500,000 km verjetneje v boljšem stanju kot 10 let star avto s 100,000 km? A je 2 leti star avto s 100,000 km v boljšem stanju kot 2 leti star z 20,000 km?

Pravzaprav dostikrat to drži. Neko ki dela veliko km, bolje skrbi za avto, saj bi ga drugače že zdavnaj pustil na cesti...

Tisti, ki se pelje 10 km v službi in v Merkator, bo slabše skrbel, saj mu to, da ga avto pusti na cesti, ne predstavlja takega problema...

In vožnja po avtocesti definitivna manj obremeni avto kot mestna vonja s konstantnim zaviranjem in pospeševanjem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Likalnik ::

Kako pa je pri nakupu rabljenega avtomobila v tujini...Nemčija primer...veliko več izbire, veliko boljša oprema manj kilometrov in nižja cena..bi pa šel sam po avto....se to bolj splača kot pa nakup pri nas....kolikor vem imajo tam bolj strožjo zakonodajo glede kilometrov....pri nas imam občutek, da ima vsak drugi avtomobil zavrtene kilometre

Invictus ::

Če gre avto iz Nemčije v tujino, potem že prodajalec sam prevrti kilometre ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ziga1990 ::

flyslovenc je izjavil:

Zdravo,

ker bom čez cca 2 meseca postal oče, sem se odločil, da zamenjam A3jko z bolj prostornim avtom. Po začetnem iskanju sem se odločil za karavana in zožil izbor na Škodo Octavio ter Golfa Variant. Poklical sem dve avtohiše in si rezerviral oba avta za testno vožnjo. Pri Škodi sem dobil Octavio 2.0 TDI DSG Style in bil sprva kr razočaran, ker mi niso dali RS-a za testirat. :D Avto od zunaj kr malo dolgočasen za BMW M4 fan-a, ampak me je neverjetno navdušila prostornost, velika navigacija ter seveda DSG. Zakaj prostornost? Ker sem visok malo več kot 190cm in si moram v A3jki znižat sedež do konca, da imam za dva prsta prostora med mojo glavo in stropom.

Čez dva dni grem še probat Golfa Variant 2.0 TDI Highline in sem bil vidno razočaran. Motor super, ampak DSG se mi je res vsedel na dušo v tisti prvi testni vožnji, voznikova prostornost pa dobesedno ista kot pri A3jki. Po končani vožnji povem ženi, da je Variant izpadel iz igre, ker mi je enostavno premalo prostoren. Iskreno, če nebi probal Octavie, bi bil Golf čisto super, tako pa je žal izpadel s tako lahkoto kot mlečni zob.

Zdaj pa dejansko pridemo do teme pogovora. Model avta je izbran - Škoda Octavia. Ostalo pe je še vse v zraku.

Osnovni kriteriji pri nakupu:
    2.0 TDI
    DSG
    Max. 22k€

Tip voznika:
    Delam cca 20k km na leto. Večinoma daljše relacije.
    Avto bi nekje v 6 letu starosti prodal, razen če bo delal ok in ne bom imel potrebe po menjavi

Možnosti:

NOVA Škoda Octavia 2.0 TDI DSG Family - 23k € (konfigurator)

STARA Škoda Octavia 2.0 TDI DSG Oprema Style + še en kup iz L&K (uglavnem naložen avto in estetsko lepši od novega), 2016 letnik, 116k km prevoženih - 17k €

Nikoli še nisem kupil starega avta in ne znam oceniti, kje moram biti pazljiv ter kakšni so še lahko skriti stroški razen nepredvidenih okvar.

Vprašanja:
Kako je z rabljenimi avti (2016-2017 letnik) s 100k,150k,200k kilometri?
Je dosti večja možnost da se kaj pokvari?
Je tukaj skrit kak večji servis, ki bi te močno udaril po žepu?
Je avto po takšnih prevoženih kilometrih že dal svoje najboljše čase mimo?

Že vnaprej hvala za odgovore. :)


1.)Kako je z rabljenimi avti (2016-2017 letnik) s 100k,150k,200k kilometri?
Če hočeš avto imeti dlje časa izberi čim manj realnimi kilometri.
2.)Je dosti večja možnost da se kaj pokvari?
Govorimo o Škodi in ne o kaki Toyoti. Čehi in Nemci ravno nimajo slovesa, da so zanesljivi kot Japonci
3.)Je tukaj skrit kak večji servis, ki bi te močno udaril po žepu?
Ponavadi je pri okoli 130kkm veliki servis
4.)Je avto po takšnih prevoženih kilometrih že dal svoje najboljše čase mimo?
Ne če je bil pravilno vožen, pravilno vzdrževan in če so kilometri realni.

Moje osebno mnenje je če hočeš zanesljiv avto ne glej VAG in Nemcev ampak Japonce
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:

A je 10 let star avto s 500,000 km verjetneje v boljšem stanju kot 10 let star avto s 100,000 km? A je 2 leti star avto s 100,000 km v boljšem stanju kot 2 leti star z 20,000 km?

Pravzaprav dostikrat to drži. Neko ki dela veliko km, bolje skrbi za avto, saj bi ga drugače že zdavnaj pustil na cesti...

Tisti, ki se pelje 10 km v službi in v Merkator, bo slabše skrbel, saj mu to, da ga avto pusti na cesti, ne predstavlja takega problema...

In vožnja po avtocesti definitivna manj obremeni avto kot mestna vonja s konstantnim zaviranjem in pospeševanjem...


Ravno to imam v mislih. Zato je 100k km pri 2 leti starem avtu popolnoma nerelevantnih.

Utk ::

Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:

A je 10 let star avto s 500,000 km verjetneje v boljšem stanju kot 10 let star avto s 100,000 km? A je 2 leti star avto s 100,000 km v boljšem stanju kot 2 leti star z 20,000 km?

Pravzaprav dostikrat to drži. Neko ki dela veliko km, bolje skrbi za avto, saj bi ga drugače že zdavnaj pustil na cesti...

Tisti, ki se pelje 10 km v službi in v Merkator, bo slabše skrbel, saj mu to, da ga avto pusti na cesti, ne predstavlja takega problema...

In vožnja po avtocesti definitivna manj obremeni avto kot mestna vonja s konstantnim zaviranjem in pospeševanjem...

Dostikrat pa tudi ne drži. Nekdo, ki dela 50,000 letno, s tem služi, mu je samo orodje kot tist vrtalnik iz hoferja, in ve da ne bo imel avta prav dolgo. Zakaj točno bi ga ne vem kaj vzdrževal, 3 leta in 150,000 km bo "zdržal" tudi samo ob dolivanju olja.
Tist, ki se pelje v mercator, bo pač enkrat na leto šel na servis, po možnosti uraden, ker enkrat letno strošek 200 evrov ne pomeni nič.
Takih zgodbic se lahko vsak spomne kolk če in zraven napiše "velikokrat"...

Ravno to imam v mislih. Zato je 100k km pri 2 leti starem avtu popolnoma nerelevantnih.

Če bi jaz tak avto kupil nov in prodal, bi ti videl kolk je relevantnih...
Poznam enega, ki je kupil 3 leta starega bmw-ja (kaj bi pa lahko bilo narobe, tudi če ima 150,000 km)...no, je kmalu videl vraga kaj vse je lahko narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nsa_ag3nt ::

MadMax je izjavil:

Berlingo je pežojev?
Sem bil prepričan, da je citroenov...

Prav imaš :D.
Peugeot ima partnerja.
Ter renault kangooja.

To so vsa prostorna vozila.

Da ne omenjam ravnega prtljažnika za enostavno nalaganje vozička in ostale robe.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

Matejjjjj ::

Ceno drži 2.0 motor in dsg. Brez tega bi bila taka rabljena 10 ali 12k. Zato 2.0 oktavij ni veliko. Tiste ki so, so sumljive. Z njimi naredil 100.000km, vozil vse razen RS. od vseh oktavij je za 190cm najprimernejša octavia scout. Nikakor ne gledat oblike luči.

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

flyslovenc je izjavil:

Zdravo,

ker bom čez cca 2 meseca postal oče, sem se odločil, da zamenjam A3jko z bolj prostornim avtom. Po začetnem iskanju sem se odločil za karavana in zožil izbor na Škodo Octavio ter Golfa Variant. Poklical sem dve avtohiše in si rezerviral oba avta za testno vožnjo. Pri Škodi sem dobil Octavio 2.0 TDI DSG Style in bil sprva kr razočaran, ker mi niso dali RS-a za testirat. :D Avto od zunaj kr malo dolgočasen za BMW M4 fan-a, ampak me je neverjetno navdušila prostornost, velika navigacija ter seveda DSG. Zakaj prostornost? Ker sem visok malo več kot 190cm in si moram v A3jki znižat sedež do konca, da imam za dva prsta prostora med mojo glavo in stropom.

Čez dva dni grem še probat Golfa Variant 2.0 TDI Highline in sem bil vidno razočaran. Motor super, ampak DSG se mi je res vsedel na dušo v tisti prvi testni vožnji, voznikova prostornost pa dobesedno ista kot pri A3jki. Po končani vožnji povem ženi, da je Variant izpadel iz igre, ker mi je enostavno premalo prostoren. Iskreno, če nebi probal Octavie, bi bil Golf čisto super, tako pa je žal izpadel s tako lahkoto kot mlečni zob.

Zdaj pa dejansko pridemo do teme pogovora. Model avta je izbran - Škoda Octavia. Ostalo pe je še vse v zraku.

Osnovni kriteriji pri nakupu:
    2.0 TDI
    DSG
    Max. 22k€

Tip voznika:
    Delam cca 20k km na leto. Večinoma daljše relacije.
    Avto bi nekje v 6 letu starosti prodal, razen če bo delal ok in ne bom imel potrebe po menjavi

Možnosti:

NOVA Škoda Octavia 2.0 TDI DSG Family - 23k € (konfigurator)

STARA Škoda Octavia 2.0 TDI DSG Oprema Style + še en kup iz L&K (uglavnem naložen avto in estetsko lepši od novega), 2016 letnik, 116k km prevoženih - 17k €

Nikoli še nisem kupil starega avta in ne znam oceniti, kje moram biti pazljiv ter kakšni so še lahko skriti stroški razen nepredvidenih okvar.

Vprašanja:
Kako je z rabljenimi avti (2016-2017 letnik) s 100k,150k,200k kilometri?
Je dosti večja možnost da se kaj pokvari?
Je tukaj skrit kak večji servis, ki bi te močno udaril po žepu?
Je avto po takšnih prevoženih kilometrih že dal svoje najboljše čase mimo?

Že vnaprej hvala za odgovore. :)


1.)Kako je z rabljenimi avti (2016-2017 letnik) s 100k,150k,200k kilometri?
Če hočeš avto imeti dlje časa izberi čim manj realnimi kilometri.
2.)Je dosti večja možnost da se kaj pokvari?
Govorimo o Škodi in ne o kaki Toyoti. Čehi in Nemci ravno nimajo slovesa, da so zanesljivi kot Japonci
3.)Je tukaj skrit kak večji servis, ki bi te močno udaril po žepu?
Ponavadi je pri okoli 130kkm veliki servis
4.)Je avto po takšnih prevoženih kilometrih že dal svoje najboljše čase mimo?
Ne če je bil pravilno vožen, pravilno vzdrževan in če so kilometri realni.

Moje osebno mnenje je če hočeš zanesljiv avto ne glej VAG in Nemcev ampak Japonce


Bi se kar strinjal, pri japoncih/korejcih je tezko zgrešit. Tudi zelo lepe avte so zaceli delati. Honda accord, hyundai i30n, toyota corolla(sedan), toyota camry, pa se kaj bi se naslo.

Sparkxl ::

Če bi ga zanimali japonci, korejci in 4 kotne škatle, bi tudi vprašal. In če jaz znam vsaj približno brat, ga zanima octavia

Matejjjjj ::

Znanec je kupil tak avto, le da je iz nemčije in 150000km in za manj denarja. Vsa zgodovina v navigaciji izbrisana, vsa zgodovina potovalnega računalnika izbrisana.. Zakaj že? Zdaj dela z njim veliko km z njim in vozi agresivno. Avto tega ne zdrži. Motor ima utrujen, razštelan zvok. Ne bo dolgo zdržal tako, saj ne to njegov prvi resni avto. Marsikdo z 2.0 pritiska ta avto kot nor. Tudi službenih 2.0 ne bi vzel iz enakega razloga.

ziga1990 ::

Sparkxl je izjavil:

Če bi ga zanimali japonci, korejci in 4 kotne škatle, bi tudi vprašal. In če jaz znam vsaj približno brat, ga zanima octavia


Zato ker v istem postu omenja Škodo in ga zanima zanesljivost in tudi namerava imeti avto dlje časa in tu so Japonci boljši kot VAG in nemci
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Sparkxl je izjavil:

Če bi ga zanimali japonci, korejci in 4 kotne škatle, bi tudi vprašal. In če jaz znam vsaj približno brat, ga zanima octavia


Ti se tudi živiš v Jugoslaviji?

Sparkxl ::

ziga1990 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Če bi ga zanimali japonci, korejci in 4 kotne škatle, bi tudi vprašal. In če jaz znam vsaj približno brat, ga zanima octavia


Zato ker v istem postu omenja Škodo in ga zanima zanesljivost in tudi namerava imeti avto dlje časa in tu so Japonci boljši kot VAG in nemci


So boljši, kar pa ne pomeni da je škoda slaba. Čehi so najbolj zanesljivi v celi vag grupi in visoko v lestvicah zanesljivosti.
Audi je beta tester, vw testira serijske komponente, v škodo pa pol pridejo izpopolnjene zadeve

HotBurek ::

Vprašanje: Model avta je izbran - Škoda Octavia. Ostalo pe je še vse v zraku.

Stran dva: Ali je 10 let star avto z 500k na AC bolj zjahan kot 100k na mestni vožnji, kupi japonca, ker VAG ni zanesljiv, kupi Berlingo, pozanm kolega, ki se mu je naredilo X in na podlagi tega bo obveljalo, da so vsi isti, vsi vozijo tako in vsi bodo prišli do istega rezultata, osebna obtoževanja...

Derailment at its best.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Sparkxl ::

Tako je, hujše je samo še v greznici slovenskega internetnega prostora...Alter

Goran's Blog ::

Poglejte znamka avtomobila je stvar okusa.

Ne moreš pa spregledat takšnih anket in zadovoljstvo voznikov:

https://www.zurnal24.si/avto/razkrito-z...

Utk ::

HotBurek je izjavil:

Vprašanje: Model avta je izbran - Škoda Octavia. Ostalo pe je še vse v zraku.

Stran dva: Ali je 10 let star avto z 500k na AC bolj zjahan kot 100k na mestni vožnji, kupi japonca, ker VAG ni zanesljiv, kupi Berlingo, pozanm kolega, ki se mu je naredilo X in na podlagi tega bo obveljalo, da so vsi isti, vsi vozijo tako in vsi bodo prišli do istega rezultata, osebna obtoževanja...

Derailment at its best.

To si seveda prikladno izpustil:

Vprašanja:
Kako je z rabljenimi avti (2016-2017 letnik) s 100k,150k,200k kilometri?
Je dosti večja možnost da se kaj pokvari?
Je tukaj skrit kak večji servis, ki bi te močno udaril po žepu?
Je avto po takšnih prevoženih kilometrih že dal svoje najboljše čase mimo?

Invictus ::

Sparkxl je izjavil:


Audi je beta tester, vw testira serijske komponente, v škodo pa pol pridejo izpopolnjene zadeve

Z novo generacijo je to postala Škoda ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:

A je 10 let star avto s 500,000 km verjetneje v boljšem stanju kot 10 let star avto s 100,000 km? A je 2 leti star avto s 100,000 km v boljšem stanju kot 2 leti star z 20,000 km?

Pravzaprav dostikrat to drži. Neko ki dela veliko km, bolje skrbi za avto, saj bi ga drugače že zdavnaj pustil na cesti...

Tisti, ki se pelje 10 km v službi in v Merkator, bo slabše skrbel, saj mu to, da ga avto pusti na cesti, ne predstavlja takega problema...

In vožnja po avtocesti definitivna manj obremeni avto kot mestna vonja s konstantnim zaviranjem in pospeševanjem...

Dostikrat pa tudi ne drži. Nekdo, ki dela 50,000 letno, s tem služi, mu je samo orodje kot tist vrtalnik iz hoferja, in ve da ne bo imel avta prav dolgo. Zakaj točno bi ga ne vem kaj vzdrževal, 3 leta in 150,000 km bo "zdržal" tudi samo ob dolivanju olja.
Tist, ki se pelje v mercator, bo pač enkrat na leto šel na servis, po možnosti uraden, ker enkrat letno strošek 200 evrov ne pomeni nič.
Takih zgodbic se lahko vsak spomne kolk če in zraven napiše "velikokrat"...

Ravno to imam v mislih. Zato je 100k km pri 2 leti starem avtu popolnoma nerelevantnih.

Če bi jaz tak avto kupil nov in prodal, bi ti videl kolk je relevantnih...
Poznam enega, ki je kupil 3 leta starega bmw-ja (kaj bi pa lahko bilo narobe, tudi če ima 150,000 km)...no, je kmalu videl vraga kaj vse je lahko narobe.


Dej prosim te, avto ni sveder za 10 EUR, poleg tega ljudje delovna sredstva vzdržujejo, ker je izpad dohodka zaradi nepredvidenih okvar dosti večji kot tistih par sto evrov. Ne vem od kod ti takšne ideje...
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

ziga1990 ::

^^ eni bolj drugi manj
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Dej prosim te, avto ni sveder za 10 EUR, poleg tega ljudje delovna sredstva vzdržujejo, ker je izpad dohodka zaradi nepredvidenih okvar dosti večji kot tistih par sto evrov. Ne vem od kod ti takšne ideje...

Haha, prosim te...ni večjih nemarnežev od biznismenov...

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Dej prosim te, avto ni sveder za 10 EUR, poleg tega ljudje delovna sredstva vzdržujejo, ker je izpad dohodka zaradi nepredvidenih okvar dosti večji kot tistih par sto evrov. Ne vem od kod ti takšne ideje...

Haha, prosim te...ni večjih nemarnežev od biznismenov...


A res? Samo ne vem s kakšnimi “biznismeni” se ti družiš. Pri nas doma so vsi avti redno servisirani na pooblaščenih servisih - vključno s 15 let starim, ki ga zdaj fura boljša polovica pa tudi meni je še prišel kdaj prav službeno (ko sem imel kakšen svoj avto na popravilu zaradi prometne nesreče na primer).
Največji strošek je, če zaradi okvare ne moreš opraviti svojega dela.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

Vse avte redno servisiraš, tudi 15 let starega, vse si prodal z več kot 110,000 km, pa nikoli nisi še amortizerjev menjal...točno to sem tudi pisal o "skrbnih biznismenih"...

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Vse avte redno servisiraš, tudi 15 let starega, vse si prodal z več kot 110,000 km, pa nikoli nisi še amortizerjev menjal...točno to sem tudi pisal o "skrbnih biznismenih"...


Ne vem kaj ti ni jasno. 15 let star avto ima 160000 km, ki so večinoma moji do leta 2009, zdaj večino časa stoji parkiran pred hišo in ga vozi (kadar je takšne volje) boljša polovica. In ja, enkrat letno gre na predpisani servis in je brezhiben. In na avtu vmes, ki sem ga prodal s 130000 km nisem menjal ne vodne pumpe in ne amortizerjev, ravno tako kot na tistem 15 let starem ne in tudi na trenutnem ne.
In vse sem kupil nove in redno servisiral oziroma jih redno servisiram. Te še kaj zanima? Tudi na dveh avtih prej, ki sem jih prodal z precej več kot 110000 km mi niso šli amortizerji ali vodna pumpa. Še kaj? Aja, saj je menda jasno, da na servisu povejo, kaj se menja.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

IL_DIAVOLO ::

Nisi zamenjal preventivno celotnega podvozja. Mater, slabo skrbis za avto. Pelji ga na odpad.

/sarcasm off

zmaugy ::

:))Anede. Pa plastika je meni popokala samo na avtih, ki so bili karambolirani, pa ni treba da je dosti videti, da plastika popoka, gre žaromet itd. Na videz je samo malo škode, ko pa dobro pogledaš, je pa vse narobe in je škode takoj za dva jurja.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

Amortizerji ne grejo nikamor, jih je pa treba zamenjat med 150 in 200 kkm, če se hoče avtu rečt da je normalno vzdrževan. In ne, pri 150 več niso dobri, pri nobenemu, do 200 se lahk švercaš, več pa...je pol čist vseeno če se s podrto dacio voziš.

bauci ::

Oprosti ampak govoriš neumnosti. Lani sem prodal Nissana X-trail, ki je imel prevoženih 350.000 km. Kupil avto nov in naredil cca 60.000 km na leto. Samo redni servisi na uradnem servisu. Nikoli govora o menjavi amortizerjev ali kaj podobnega.

zmaugy ::

UTK ve bolje od uradnih servisov, ki so znani po tem, da nikoli ne zamenjajo stvari, ki jih ni treba menjati.../s
Biseri...

Utk ::

Očitno res. Amortizerji niso stvar, ki crkne, ampak zamenjaš da se spet voziš z avtom, ki se pelje vsaj malo bolj podobno kot nov. Če ti je vseeno kako se pelje, jih ni treba menjat, ampak potem priporočam dacio, je čist vseeno.

zmaugy ::

Verjetno, ja. Vsi se ne vozimo po kolovozih, da bi nam crkovali amortizerji in tudi vsi ne vozimo jajčkov.
Biseri...

Utk ::

To nima nič z jajci niti kolovozi.
I have spoken. Vi pa delajte kar hočete. Samo ne mi prodajat sranja o vzdrževanih avtih.

tony1 ::

bauci je izjavil:

Oprosti ampak govoriš neumnosti. Lani sem prodal Nissana X-trail, ki je imel prevoženih 350.000 km. Kupil avto nov in naredil cca 60.000 km na leto. Samo redni servisi na uradnem servisu. Nikoli govora o menjavi amortizerjev ali kaj podobnega.


Amortizerji so bili pri teh kilometrih v povprečju 80% slabši kot takrat ko so bili novi. Zakaj v povprečju? Ene 2 sta bila verjetno že popolnoma fuč (tj. nista več blažila prav nič).

Take stvari se dajo izmeriti, AMZS ima napravo za to že 15 let. Pojdi probat in boš izvedel.

Amortizer je takšna reč, da se izrabi zelo počasi, voznik pa spremembe sploh ne opazi. Jo bo pa videl, če se usede v nov avto.

IL_DIAVOLO ::

Kaj bos meril? Ce je voznja solidna in ne opaziš razlike, nimaš kaj menjat.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

To nima nič z jajci niti kolovozi.
I have spoken. Vi pa delajte kar hočete. Samo ne mi prodajat sranja o vzdrževanih avtih.

Servisna knjiga pravi drugače. Ampak kaj bi to...
Biseri...

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj bos meril? Ce je voznja solidna in ne opaziš razlike, nimaš kaj menjat.

A si ti že imel kak avto z manj kot 200 kkm? Kako boš opazil razliko, če ne menjaš?

zmaugy je izjavil:

Utk je izjavil:

To nima nič z jajci niti kolovozi.
I have spoken. Vi pa delajte kar hočete. Samo ne mi prodajat sranja o vzdrževanih avtih.

Servisna knjiga pravi drugače. Ampak kaj bi to...

V servisni knjigi ni nič o amortizerjih. Najprej zamenjaj na avtu, ki ima vsaj 150 kkm, in če ne boš opazil razlike, ti jaz častim te amortizerje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

tony1 je izjavil:

bauci je izjavil:

Oprosti ampak govoriš neumnosti. Lani sem prodal Nissana X-trail, ki je imel prevoženih 350.000 km. Kupil avto nov in naredil cca 60.000 km na leto. Samo redni servisi na uradnem servisu. Nikoli govora o menjavi amortizerjev ali kaj podobnega.


Amortizerji so bili pri teh kilometrih v povprečju 80% slabši kot takrat ko so bili novi. Zakaj v povprečju? Ene 2 sta bila verjetno že popolnoma fuč (tj. nista več blažila prav nič).

Take stvari se dajo izmeriti, AMZS ima napravo za to že 15 let. Pojdi probat in boš izvedel.

Amortizer je takšna reč, da se izrabi zelo počasi, voznik pa spremembe sploh ne opazi. Jo bo pa videl, če se usede v nov avto.


Zelo velikokrat dobiš na servisu nadomestni avto, ki je ponavadi z malo kilometri. Sorry, razlike nikoli nisem opazil tudi glede na nadomestni avto.

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj bos meril? Ce je voznja solidna in ne opaziš razlike, nimaš kaj menjat.

A si ti že imel kak avto z manj kot 200 kkm? Kako boš opazil razliko, če ne menjaš?

zmaugy je izjavil:

Utk je izjavil:

To nima nič z jajci niti kolovozi.
I have spoken. Vi pa delajte kar hočete. Samo ne mi prodajat sranja o vzdrževanih avtih.

Servisna knjiga pravi drugače. Ampak kaj bi to...

V servisni knjigi ni nič o amortizerjih. Najprej zamenjaj na avtu, ki ima vsaj 150 kkm, in če ne boš opazil razlike, ti jaz častim te amortizerje...


Na 15 let starem avtu, ki v glavnem stoji, ne bom menjaval amortizerjev. Moj glavni avto pa nima niti približno 150000 km.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

tony1 ::

Če hočeš resen komentar: razlika z novimi amortizerji se vidi pri vožnji v ovinkih, vožnji čez luknje, čez vse sorte nepravilnosti na cestni površini in pri bremzanju ob vožnji čez vse prej našteto.

Če razlike ne vidiš pojdi raje naprej šravfat računalnike.

zmaugy ::

Še en z bogatimi življenskimi in šoferskimi izkušnjami. Kaj bi človek brez takšnih modrecev,
Biseri...

Utk ::

Ti imaš pa strašne izkušnje če ti ima 15 let star avto 150,000 km.

Na 15 let starem avtu, ki v glavnem stoji, ne bom menjaval amortizerjev. Moj glavni avto pa nima niti približno 150000 km

Niti ti ni treba, če ti ni treba okoli govorit, da imaš vzdrževane avte, tudi 15 let stare.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

Avto, ki je redno servisiran po programu servisov v uradni servisni mreži proizvajalca in pri vožnji s katerim nimam nobenih pripomb, je zame redno vzdrževan avto. Verjetno veliko boljše od večine slovenskih avtov.
Za tvoje arbitrarne kaprice me BK.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

tony1 ::

Noben proizvajalec (ampak res noben) ne predpisuje menjave amortizerjev. Pa to ne pomeni, da se ne starajo in da enkrat niso več enako varni kot so bili ko so bili novi.

zmaugy je izjavil:

Še en z bogatimi življenskimi in šoferskimi izkušnjami. Kaj bi človek brez takšnih modrecev,


..., ki pa so v lajfu zamenjali amortizerje na štirih avtih. :P

zmaugy ::

Vsak ima svoje veselje.
Biseri...

ziga1990 ::

ti nevem kaj vi počnete da rabite amortizerje menjat moj edini avto ki bi rabil menjavo amortizerjev je bila Renault R5 pa še to sem jih sam uničil.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zmaugy ::

Ta obsedenost s podrobnostmi me spominja na znanca, ki so mu starši kupili novo katrco in je potem na njo zmetal vso možno dodatno opremo in na koncu je imel še vedno sfukano katrco, ki se je v ovinkih nagibala kot gugalnica.
Biseri...

solatko ::

Nekateri so obsedeni z menjavami na zalogo. Pri 30+ avtih v življenju nisem menjal amortizerjev, pa sem delal z njimi 100k-300k na kar nekaj podlage. Imam kolega, ki na kupljen 10 let star BMW (je njihov fan in ne vozi drugega) zmeče najmanj 10k€, da iz starega, dobro ohranjenega, nardedi praktično nov voz, brez napake in ga potem z veliko izgubo proda (sem sam od njega kupil 2 avta in z njima naredil po 200k, brez kakršnih koli problemov).

To je ene vrste bolezen, saj dela tam do 15kkm/leto in še to le, če je lepo vreme.
Delo krepa človeka

tony1 ::

Srečko. Jaz takih kolegov nimam ;)
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1555763 (1266) matobeli
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
612823 (1231) Aljaž P
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20337935 (10500) urkoman
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17321477 (14543) Superboyy

Več podobnih tem