» »

Starejšega in kvalitetnejšega ali mlajšega in slabšega?

Starejšega in kvalitetnejšega ali mlajšega in slabšega?

1
2
»

krneki0001 ::

Ja, tako delajo v evropi, japonci takih razlik v odstopanju nimajo, za njih je vsak avto izdelek, ki mora biti kvalitetno zaključen in si takih stvari ne dovolijo.
Sem videl in imel možnost vožnje toyote 4runner narejene posebaj za unprofor (nekaj so jih imeli na kosovu), ki so bile kao slabše kvalitete. VIN številka je za 3 cifre krajša in je na žalost ne moreš uvoziti v EU - papirologija. Razlika je v tem, da nima katalizatorja in neke elektronike, vse ostalo je enakovredno in tudi kvaliteta je enaka, mogoče bo pa zaradi odsotnosti elektronike deloval tak avto še mnogo dlje kot pa tisti z elektroniko.

V evroipi pa delajo tako, da gledajo kakšni so razmaki in podobno, pa tiste slabše potem dajejo v države kot je recimo Slovenija. In slovencelni imajo radi dizajn in ..., pa potem kupijo tak krš od avta. Pol greš pa v nemčijo enak rabljen avto kupit pa vidiš da je renično velika razlika med modelom za slovenceljne in modelom za domače kupce (v nemčiji).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

mn ::

krneki0001 je izjavil:

Ja, tako delajo v evropi, japonci takih razlik v odstopanju nimajo, za njih je vsak avto izdelek, ki mora biti kvalitetno zaključen in si takih stvari ne dovolijo.
Sem videl in imel možnost vožnje toyote 4runner narejene posebaj za unprofor (nekaj so jih imeli na kosovu), ki so bile kao slabše kvalitete. VIN številka je za 3 cifre krajša in je na žalost ne moreš uvoziti v EU - papirologija. Razlika je v tem, da nima katalizatorja in neke elektronike, vse ostalo je enakovredno in tudi kvaliteta je enaka, mogoče bo pa zaradi odsotnosti elektronike deloval tak avto še mnogo dlje kot pa tisti z elektroniko.

V evroipi pa delajo tako, da gledajo kakšni so razmaki in podobno, pa tiste slabše potem dajejo v države kot je recimo Slovenija. In slovencelni imajo radi dizajn in ..., pa potem kupijo tak krš od avta. Pol greš pa v nemčijo enak rabljen avto kupit pa vidiš da je renično velika razlika med modelom za slovenceljne in modelom za domače kupce (v nemčiji).


No, ko so Toyoto Yaris začeli delati v evropi jim je menda kakovost konkretno padla. Je bila tudi cena boljša, ampak rabljene japonske Yariske so se še nekaj časa prodajale za več denarja kot nove evropske.

Mimogrede, tudi to da za različno kvaliteto potrebuješ različne linije ni nujno. Lahko en dan sestavljaš na isti liniji z deli od slabšega in cenejšega dobavitelja, naslednji dan pa uporabljaš kvalitetnejše. Poleg tega ni redkost, da isti tip vozila sestavljajo v več tovarnah. Se je pa predvsem to govorilo za nemška vozila. Ne vem pa če je blo kdaj kaj resnice v tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

energetik ::

TheJack je izjavil:

Ne bo držalo. Evropejci na avto gledamo drugače kot na drugih kontinentih. Ni le striktno prevozno sredstvo in nič več. Sicer pa to ni nič čudnega, saj smo v Evropi izumili tako avto, kot tudi motor z notranjim izgorevanjem (vsi relevantni tipi slednjega so nastali v Evropi: otto, diesel in wankel).
Očitno posplošuješ glede na sebe. Ampak se motiš, nekateri ne gledamo na imiđ, ampak imamo avto striktno za prevozno sredstvo. Seveda je večina taka, da raje kupi obliko kot vsebino, in prodaja se krš. Meni pa je recimo prva zahteva pri avtu zanesljivost. Sicer pa se tudi v korejski "škatli" udobno pripeljem kamor hočem, z avtomatsko klimo, servo volanom in neutrujajočimi sedeži.

GGGGG ::

Meni je pa veliko bolj kot zanesljivost pomemben dizajn. Pa ne zato, da se kažem pred drugimi, ampak zato ker sam rad pogledam lep avto, ker rad sedim v dobro oblikovanih sedežih, ker rad gledam lepo armaturko in spodoben volan... Vsak ima svoje standarde. Tudi, če kupiš avto zaradi imidža v tem ne vidim nobenega problema.

Btw. Zanesljivi so tako ali tako vsi novejši, redno servisirani avtomobili. Nenadne okvare, ki bi te brez vsakega predhodnega znaka pustile na cesti so zelo redke.

Map ::

Jaz bi v tem primeri vzel Audija, ker so že nasplog nemški avti bolj kvalitetni. Če vzameš še pa 1.9 TDI mašino si pa že skor zmagal, ker so to res dobre in vzdržljive mašine. Morš pa pazit, da kupiš ohranjen avto, če ima pa dosti km, pa ne kupuj, če ni bil vožen na dolge razdalje. Tudi če je prodajalec starejši, je boljem kot da je mlad, ker vsi vemo, kako se vozi večina današnje mladine.

TheJack ::

energetik je izjavil:

TheJack je izjavil:

Ne bo držalo. Evropejci na avto gledamo drugače kot na drugih kontinentih. Ni le striktno prevozno sredstvo in nič več. Sicer pa to ni nič čudnega, saj smo v Evropi izumili tako avto, kot tudi motor z notranjim izgorevanjem (vsi relevantni tipi slednjega so nastali v Evropi: otto, diesel in wankel).
Očitno posplošuješ glede na sebe. Ampak se motiš, nekateri ne gledamo na imiđ, ampak imamo avto striktno za prevozno sredstvo. Seveda je večina taka, da raje kupi obliko kot vsebino, in prodaja se krš. Meni pa je recimo prva zahteva pri avtu zanesljivost. Sicer pa se tudi v korejski "škatli" udobno pripeljem kamor hočem, z avtomatsko klimo, servo volanom in neutrujajočimi sedeži.


Ja, očitno posplošujem glede na sebe (pustimo ob strani, da vozim 14 let star avto). Ne pa glede na statistične podatke o najbolj prodajanih modelih v Evropi in na drugih kontinentih. Ali pa recimo glede na to, kakšne avtomobile npr. Korejci (in pametni Japonci) prodajajo v Evropi in kakšne doma in v Ameriki. V ZDA sta že leta, če ne desetletja med najbolj prodajanimi avti toyota Camry in toyota Corolla (mimogrede, za ta dva modela se ne more reči niti to, da sta slabo oblikovana oz. da sta grda. Gre bolj za odsotnost kakršnegakoli oblikovanja in prepoznavnosti). Poglejmo, na katerem mestu po prodaji sta ta dva modela v Evropi. Aja. Ju ne prodajajo. Toyota se sicer trudi z Aurisom, ampak prodajni rezultati so slabi.

Ponavljam svoj prejšnji argument (ki je ostal brez odzivov). Evropski avtomobili so najboljši na svetu, saj postavljajo standarde tako pri oblikovanju, kot pri tehniki. Japonci/Korejci so sicer zelo dobri pri izpopolnjevanju slednje, pri čem drugem pa niti ne. Za Američane ni mogoče reči niti tega, saj od zadnjih stečajev dalje bolj ali manj prodajajo le še avtomobile z evropskimi (in deloma korejskimi) platormami. Resnična ironija: Opel je na pragu preživetja, veliki GM pa bi bil brez njihove tehnike že davno v trugi.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Hayabusa ::

union!
Jaz bi v tem primeri vzel Audija, ker so že nasplog nemški avti bolj kvalitetni.

Adac-ova (nemški amzs) statistika intervencij (okvar) na (nemških) cestah postavi tvoje pisanje na laž.
Še kaj ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

gruntfürmich ::

ja pa sveda, kakšne odgovore pa ste pričakovali... fokl ki strada da si kupi nov 'lep' avto. za imiđ.
balkan, kaj pa drugega.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

TheJack ::

Hayabusa je izjavil:

union!
Jaz bi v tem primeri vzel Audija, ker so že nasplog nemški avti bolj kvalitetni.

Adac-ova (nemški amzs) statistika intervencij (okvar) na (nemških) cestah postavi tvoje pisanje na laž.
Še kaj ?


http://forums.finalgear.com/automotive-...

Na žalost na najdem statistike za 2012. Če jo kdo najde, naj objavi.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Exile3 ::

Pri renaultih, se je kakovost izdelave močno dvignila, govorim za letnik 2011 dalje

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

c00L3r ::

Exile3 je izjavil:

Pri renaultih , se je kakovost izdelave močno dvignila , govorim za letnik 2011 dalje

Kaj si kupil novega Renault-a in moraš zdaj v to verjet? Težko je govorit o kvaliteti, ko so ti avtomobili stari komaj 1 - 2 leti.

GGGGG ::

Kako pa definirate kvaliteto? Če kvaliteta pomeni, da se avto ne pokvari, potem so japonci načeloma spredaj, ampak razlike so zelo majhne.

Če s kvaliteto misliš na udobje, zvočno izolacijo, dobre materiale v notranjosti, potem japonci definitivno niso v vrhu.

TheJack ::

Pa še nekaj je. Statistika ne pove vsega, oz. vedeti moraš, kaj katera statistika meri. ADAC-ova statistika npr. zabeleži le tiste avte, ki so ostali na cesti. Ne pa tudi tistih, kjer npr. okvara ni bila takšna, da bi zaradi nje avto obstal. Kolikokrat ste zaradi okvare obstali na cesti? Jaz le enkrat, pa še to z več kot deset let starim avtom (napaka ni bila huda, račun je bil manj kot 100 EUR). Pa je na tistem avtu šlo vse živo, ampak peljal se je še. In tega ADAC ne meri.

Neka statistika (ime ušlo iz spomina - verjetno jih je itak več takih) meri zadovoljstvo lastnikov z avtom. V tej statistiki se je leto ali dve nazaj znašla Dacia na drugem mestu, za BMW. Mar to pomeni, da so dacie boljše od audijev, mercedesov, vagnov, toyot, mazd...itd.? Seveda ne. Le lastniki imajo drugačna (= precej manjša) pričakovanja od recimo lastnikov BMWjev.

Skratka, posamezne statistike o zanesljivosti in "odličnosti" posameznih modelov dajo nepopolno sliko, oz. da vsaka statistika le del slike. Vseeno pridejo prav, če se zavedaš njihovih omejitev, oz. tega kaj merijo. Ampak vseeno so bistveno boljše od "statistike", ki jo uporablja večina ljudi (tudi na tem forumu), čeprav je daleč najslabša: lastne izkušnje. Če mi je star clio šel brez težave 14 let, je renault najboljši na svetu. Če mi je nagajal, je najslabši in krš. Če sem (ali "prijatelj") do sedaj vozil dva golfa brez večjih težav, ga ni čez VW, oziroma ga ni čez "nemce" nasploh. Če pa je kolegu šla turbina na deset let starem audiju, potem pa je vagen (oz. nemci, ali celo evropejci) za en kurac, japonci so pa zakon. In tako dalje.

Exile3 ::

c00L3r je izjavil:

Exile3 je izjavil:

pri renaultih, se je kakovost izdelave močno dvignila, govorim za letnik 2011 dalje

kaj si kupil novega renault-a in moraš zdaj v to verjet? Težko je govorit o kvaliteti, ko so ti avtomobili stari komaj 1 - 2 leti.


Ima ga sestra in nasplošno za ostale nisem tako zelo prepričan ampak za renault clio letnik 2011 lahko rečem, da če kupiš v to smer
ne moreš zgrešit. Kako je z osrtalimi megane, laguna itd ti bolj težko povem ampak cliji so vredu. Najbolje bencinarja, čeprav imajo tudi dizle že ok. Res da je star okoli 2 leti ampak z njim ni novenih problemov, edino kar je je avto težak in je 1. 2 16 v 75 km mogoče malo preslaboten za tako težo, poraba je okoli 6, 5. Priporočam tce čeprav nevem kakšen je motor. Se pa splača doplačat za malo višje opremljenega, z icer pa če so težave se sigurno pokažejo v roku 1. 5 do 2 leti, če se pojavijo. Mi imamo z renaoltom dobre izkušnje iz tega stališča ga tudi priporočam pravtako imamo renault clia starega 15 let, nobene okvare ne elektronske ne mehanske v celih 15 letih ja.

Moje osebno mnenje

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

Map ::

Hayabusa je izjavil:

union!
Jaz bi v tem primeri vzel Audija, ker so že nasplog nemški avti bolj kvalitetni.

Adac-ova (nemški amzs) statistika intervencij (okvar) na (nemških) cestah postavi tvoje pisanje na laž.
Še kaj ?

V mojih primerih so se nemci bolje izkazali. Kvalitetni materiali(ne poceni plastika), dobra zvočna izolacija, audi in bmw sta s štirikolesnim pogonom daleč pred vsemi, bmw s serijo 3 najboljši avto srednjega razreda, audi in vw z eno najboljših mašin(1.9 TDI) in tako naprej.

kalko ::

audi in bmw sta s štirikolesnim pogonom daleč pred vsemi

Hočeš reči, da sta s trženjem štirikolesnega pogona daleč pred vsemi? Ker lastniki Subarujev se ob takšnih besedah le pomenljivo nasmehnejo.

energetik ::

Map je izjavil:

V mojih primerih so se nemci bolje izkazali. Kvalitetni materiali(ne poceni plastika), dobra zvočna izolacija, audi in bmw sta s štirikolesnim pogonom daleč pred vsemi, bmw s serijo 3 najboljši avto srednjega razreda, audi in vw z eno najboljših mašin(1.9 TDI) in tako naprej.
Ja, ker 4WD od kakšnega Nissana Patrola je zanič, Hyundaiev 1,6L CRDi je pa samo za v smeti, anede. :))

Blinder ::

Hayabusa je izjavil:

union!
Jaz bi v tem primeri vzel Audija, ker so že nasplog nemški avti bolj kvalitetni.

Adac-ova (nemški amzs) statistika intervencij (okvar) na (nemških) cestah postavi tvoje pisanje na laž.
Še kaj ?


kvailteta != zanesljivost

usedi se v 15 let starega japonca pa boš videl, o čem govorim :P
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

francek1 ::

Blinder je izjavil:

@png, katerega bi pol izbral zaradi varnosti? nemca 2001 ali renault 2008? ali volvo 1980?

Naštej konkretne modele, ampak stavim na Mercedes S klase.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

RejZoR ::

TheJack je izjavil:


Ponavljam svoj prejšnji argument (ki je ostal brez odzivov). Evropski avtomobili so najboljši na svetu, saj postavljajo standarde tako pri oblikovanju, kot pri tehniki. Japonci/Korejci so sicer zelo dobri pri izpopolnjevanju slednje, pri čem drugem pa niti ne. Za Američane ni mogoče reči niti tega, saj od zadnjih stečajev dalje bolj ali manj prodajajo le še avtomobile z evropskimi (in deloma korejskimi) platormami.


Tle se pa nikakor ne morem strinjat. Hyundai in Kia ne uporabljata nobenih evropskih platform, pa sta od izdaje prvega i30 in Cee'd povsem primerljiva z vsakim evropskim velikanom. Tud razvoj praktično celotnega avtomobila izvajajo v lastnih razvojnih centrih. Torej vse od šasije, podvozja, motorjev itd itd... še celo na Top Gearu kjer so se vedno delal norca iz korejcev počasi začenjajo spreminjat mnenje, ker enostavno ne moreš zanikat, da so Korejci prišli zelo daleč. Sicer tudi cenovno ampak še vedno so base modeli relativno ugodni in kljub temu ponujajo ogromno opreme. Recimo trenutni nov i30 res stane toliko kot je moj tastari z drugim nivojem opreme ampak istočasno ponuja bistveno več opreme že s prvim nivojem (+moraš upoštevat da je povsem nov model, kar vedno prinese mal višjo ceno). Sploh varnostne opreme ima res shitload, kot jo je imel že moj model za svoj čas (ko si pri večini drugih proizvajalcev moral bočne airbage in zavese dokupovat posebej jih je imel i30 že serijsko na vseh modelih).

Kar pa se tiče ameriških avtomobilov, a na Ford-a ste pa čist pozabil? Proizvajalec, ki je vedno znova postavljal nove meje pri avtomobilih in skoraj ne poznam opisovalca avtomobilov, ki ne bi kateregakoli avta primerjal s Fordom (sploh Focusom), kjer so bile vozne lastnosti vedno zelo visoko cenjene. Z zadnjimi modeli so oblikovno vsaj za moje pojme sicer zgrešili, ampak imajo pa po drugi strani enega najbolj naprednih motorjev (L3 EcoBoost 1L, ki ima višjo moč kot atmosferski 1.6!), kar tud ni nepomembna stvar.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Meizu ::

Jst sm si pa omisli KIA Ceed SW 1.6 116km Crdi, 2009 prenovljena serija. 80kkm prišla me je zelo ugodno, vožnja je presenetljivo odlična, polna oprema (ki ne razočara, predvsem z bluetooth vmesniki, usb kontrolo, gretjem sedežev, dvoconsko klimo, temnjena stekla itd.), pravzaprav je vožnja zame perfektna. Ima športno opremo kar naredi volan malce bolj togo-odziven, trdo podvozje naredi tisti cestni užitek, sam motor je tudi zelo odziven, kar mi je všeč. Tudi položaj sedežev mi odgovarja, ravno prav te posede "v školjko", globoko, da imaš res dober občutek nad avtomobilom.

Stvar ki definitivno ne razočara je prostornina avta, katera je podobna prostornini mnogo dražjega in večjega Ford Mondea.

Kar me pa najbolj osreči - garancija na vse dele v avtomobilu do 150kkm.

Kijini in Hyundajevi CRDIji so trenutno eni boljših dizel motorjev in prav nič ne bom presenečen, če mi bo ta avto služil še kar preveč časa.

TheJack ::

"Tle se pa nikakor ne morem strinjat. Hyundai in Kia ne uporabljata nobenih evropskih platform, pa sta od izdaje prvega i30 in Cee'd povsem primerljiva z vsakim evropskim velikanom. Tud razvoj praktično celotnega avtomobila izvajajo v lastnih razvojnih centrih. Torej vse od šasije, podvozja, motorjev itd itd... še celo na Top Gearu kjer so se vedno delal norca iz korejcev počasi začenjajo spreminjat mnenje, ker enostavno ne moreš zanikat, da so Korejci prišli zelo daleč. Sicer tudi cenovno ampak še vedno so base modeli relativno ugodni in kljub temu ponujajo ogromno opreme. Recimo trenutni nov i30 res stane toliko kot je moj tastari z drugim nivojem opreme ampak istočasno ponuja bistveno več opreme že s prvim nivojem (+moraš upoštevat da je povsem nov model, kar vedno prinese mal višjo ceno). Sploh varnostne opreme ima res shitload, kot jo je imel že moj model za svoj čas (ko si pri večini drugih proizvajalcev moral bočne airbage in zavese dokupovat posebej jih je imel i30 že serijsko na vseh modelih).

Kar pa se tiče ameriških avtomobilov, a na Ford-a ste pa čist pozabil? Proizvajalec, ki je vedno znova postavljal nove meje pri avtomobilih in skoraj ne poznam opisovalca avtomobilov, ki ne bi kateregakoli avta primerjal s Fordom (sploh Focusom), kjer so bile vozne lastnosti vedno zelo visoko cenjene. Z zadnjimi modeli so oblikovno vsaj za moje pojme sicer zgrešili, ampak imajo pa po drugi strani enega najbolj naprednih motorjev (L3 EcoBoost 1L, ki ima višjo moč kot atmosferski 1.6!), kar tud ni nepomembna stvar.!"


S čim točno se ne strinjaš? Jaz ne vidim nobenega nasprotja med najinima postoma, pa tudi drugače dvomim, da na stvari (razen par malenkosti) gledava kaj dosti drugače. Nisem rekel, da Korejci uporabljajo evropske platforme (to sem rekel za Američane), ampak da le izpopolnjujejo tehniko in da česa prav posebno novega na njihovih avtih ni. Da so korejski avti kvalitetni in zanesljivi (izjema je morda (bil) pleh), se strinjava. Moja tašča vozi accenta že od 2002, pa doslej (razen menjave pragov) z njim ni bilo enega samega problema. Ne spomnim se, da bi bila kdaj pri korejcih in japoncih zanesljivost kakšen poseben problem. Bolj jim je bilo za očitati bledo oblikovanje (bolje: odsotnost le-tega) in pomanjkanje kakšnih posebnih inovacij. Za japonce oboje velja še sedaj, Korejci pa so (z evropskimi oblikovalci) vsaj dizajn zrihtali. Le kontinuitete pri slednjem jim manjka, o čemer sem že pisal. Ampak uredu, to slednje se da očitati tudi francozom in deloma italijanom. V ilustracijo: moj 14 let star audi še vedno dobro izgleda, saj je po glavnih potezah še vedno podoben novim audijem. Tvoj i30 pa že danes izgleda zastarelo, saj z novim i30 oblikovno nima ničesar skupnega. Kako bo izgledal čez 14 let, v primerjavi s takratnimi hyundaii?

Glede Forda: focus ni ameriški avto. Nikoli ni bil. Gre za v Evropi načtrovan in izdelan avto, tako glede oblikovanja, kot glede tehnike. To velja za vse generacije focusa. Na splošno Ford in Ford Europe, razen lastništva, nimata kaj veliko skupnega. To se sicer spreminja, saj hoče Ford zaradi prihrankov iste avtomobile (le malenkost spremenjene) prodajati po celem svetu, ne pa za vsak trg delati svojih modelov (enako so neuspešno hoteli storiti že dobro desetletje nazaj). To je tudi razlog za (tu se strinjava) zgrešen in dolgočasen dizajn novega focusa.

Vsekakor pa velja, da Ford na svetovnih trgih in v Evropi ne bo prodajal svojih ameriških modelov (izjema so specializirani modeli, npr. mustang), saj so, po domače povedano, zanič. Tehnika, platforme in dizajn za svetovne trge bodo še naprej nastajali v Evropi. Kje pa misliš, da je bil razvit motor, ki ga omenjaš? V Veliki Britaniji, seveda (Ford EcoBoost engine) @ Wikipedia.
Bonis nocet, qui malis parcit.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15123939 (502) Twixz
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1187417 (3480) solatko

KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29082310 (35245) Mavrik

Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23051119 (39581) dzinks63
»

Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14940973 (32915) Dami

Več podobnih tem