» »

Nakup karavana

Nakup karavana

strani: 1 2 3 4

Invictus ::

Aston_11 je izjavil:

Je še komu sumljivo, da bi za 3 zaribane motorje pri istem vozniku krivil motorje?

Če ne dolivaš olja, se to zgodi. Oz. če nalivaš nepravo ... Mašina ne zariba brez razloga.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

nebivedu ::

Invictus je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Je še komu sumljivo, da bi za 3 zaribane motorje pri istem vozniku krivil motorje?

Če ne dolivaš olja, se to zgodi. Oz. če nalivaš nepravo ... Mašina ne zariba brez razloga.


Prvič je turbina crknila, pa so smeti prišle v motor - opilki, ki so uničili ležaje odmične gredi, drugič je sama mašina zaribala, ker očitno niso dobro očistili motorja od opilkov iz prvega problema, tretjič je šla pa spet turbina in so spet smeti prišle v motor - ista napaka kot prvič.
Avto je bil pa redno servisiran na uradnem servisu po intervalih kot so predpisani, tako da o nepravem olju in zmanjkovanju olja nebi ravno razpravljal, ker stari ni imel vpliva na to kaj dajejo notri - naj bi pa dajali to kar je predpisano, kaj je pa res v motorju pa vedo samo serviserji.

Da o recimo pokanju blokov motorjev nebi govorili - kolegov caddy - 10300km narejenih pa je počil blok motorja, pa še kr dost je o teh problemih za slišat. uglavnem kvaliteta jim je padla in to zelo.
X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB M.2 | 1070TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Shadow666 ::

Še nekaj bi vprašal,
kje imate zavarovan avto in za kaj vse?
Glede na to da bom kupil staro "mašinco",
se neki "ful" zavarovanja ne splača as far as i know?

Ima kdo izkušnje z zavarovanjema: G24 ali pa WIZ?
Ali pa kjerkoli drugje, ki mislite da je dokaj ugodno, oz je soliden paket za plačano.
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

WarpedOne ::

Hja, ne pozabi da se zavarovanje najbol splača zavarovalnicam - od njih lepo živijo.
Vsak je svoje nesreče kovač zato imho se dodatna zavarovanja ne splačajo. Če hočeš živet v neki fiktivni varnosti, pa si lahk 'marsikaj kupiš'.

Obvezno + AO+ + zelena karta in adijo.
How do you know what you don't know?

Shadow666 ::

Tako nekako sem razmišljal,
je pa bistvena razlika v ceni preko strani AMZS in npr. G24 ali WIZ-a, razlika tudi po 150EUR
pri istih opcijah, ali pa sem jaz kaj izpustil.

Kar se tiče pa vseh prejšnjih komentarjev:
- Fiatov nisem niti gledal , ga imata šef in sodelavec, pa ga imata oba po 3 x na leto na servisu ( je pa res ,da ju oba gonita ... )
- za Volvote sem že gledal, zgledajo super (čeprav večini grdi in robustni), so baje storji, najbolj se pa bojim ravno servisov ker spadajo med dražje po slišanem
- Forde bom sproti čekiral z ostalimi izbranimi avti

Kar pa se tiče začetnega vložka,
nebi rad zaupal takih relacij (do 150km dnevno) nekemu staremu staremu, nezanesljivemu avtu,
nekako mi je logična tudi trditev, več dnarja več muzike, se pa strinjam da za prvi avto dajati bajne vsote je bedarija.

Glede na to da je moj letni zaslužek okoli 10k, je to kar hud zalogaj zame,
sploh ker sveta vzdrževanja avtov iz mojega vidika še nisem občutil.
Zato tudi spraševanje o zanesljivosti ipd.
tako da bi čimbolje prišel čez glede na plačano.
Zavedam se, da je avto strošek in da je pri nakupu dosti pomembna tudi sreča.
V mojem primeru bom imel s sabo "mehankarja", ki bo poskrbel da bo čimmanj "riska"
oz. da bom kupi lstvar primerno ceni.

(Na začetku sem sicer hotel kupiti avto za "jurija" ampak sem potem v znanje vzel dolžino relacije,
namen avtomobila, člane ki se bodo notri prevažali, zanesljivost, ki jo potrebujem in sem začrtal željeno malo drugače)
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Uh, če pomislim, imam jaz tudi avtomobile trikrat na leto na servisu. Vsakih 20k, pa se nabere. Štala. Moram menjat znamko, ker to res ni za nikamor ;((

nebivedu ::

Zavarovanje
- navadno zavarovanje
- ao+ (zavarovanje voznika
- stekla (da imaš vsa stekla in ogledala zavarovana - hitro ti kak kamen prileti v prednjo šipo)

Tudi avto za "jurja" bo delal, če ga boš kupil skupaj z mehanikom (da bo on preveril, če vse deluje) in naredil orenk servis na njem.
Recimo en izmed zelo zanesljivih avtov - avto ni lep, je pa zanesljiv, robusten in kvalitetno narejen, da bo delal (ob rednem servisiranju)) še vsaj 10 let (ali kakih 250 do 300.000 kilometrov - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=736...
X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB M.2 | 1070TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Shadow666 ::

Subaruji ja :) o njih pa same lepe stvari slišim,
so sicer res neprivlačni ampak "tanki" kot pravi kolega "mehankar.
on servisira ravno take firme : Suzuki / Hyundai / Toyota / Subaru ipd. jih zelo hvali.

Moram priznat, da malce se mi gre tudi za izgled :P
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

nebivedu ::

Verjamem, večini gre za izgled, ampak jaz sem se navadil na grd avto. Meni je važno, da me pripelje iz točke A v točko B in da me ne pusti na cesti. In do sedaj me še noben subaru ni pustil na cesti, pa je ta avto že peti subaru, katerih sem bil lastnik.

 Ni lep, je pa zanesljiv

Ni lep, je pa zanesljiv

X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB M.2 | 1070TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Fadil ::

Verjamem da so Subaruji zelo zanesljivi. Verjamem pa tudi, da do zelo žejni.

nebivedu ::

Odvisno kaj je to žeja.

Legacy 2000 letnik normalna vožnja nekih 110km/h po avtocesti je imel na relacijo najnižjo porabo 6.3 litra, najvišja je bila pa pozimi ko smose izživljali po snegu malo pod 10 litrov. Večina starejših legacy-jev (pre 1999 letnikom) bo imela porabo okoli 10, ampak za 2.0 bencinarja s 4x4 pogonom se mi to ne zdi veliko. Impreze 1.6 in 1.8 imajo tam okoli 7 do 8 litrov porabe, foresterji pa okoli malo pod 10.

Osebno me poraba niti ne zanima toliko, ker če kupim 15 do 20 let starega subaruja za 800 evrov in se vozim z njim 2 leti s samo rednimi servisi, je poraba komot 10 litrov, pa bom še vedno več prišparal, kot če kupim enga enako starega starega dizla, pa bo imel kup popravil.

Za sedanji avto sem dal 1200 evrov, z njim sem naredil 25.000km v pol leta, stroškov sem imel pa 350 evrov registracije, 260 evrov veliki servis na 200.000km, dva navadna servisa po 64 evrov na vsakih 15.000km (ko sem kupil avto sem naredil takoj servis), izredni servis - zamenjava senzorja hitrosti 20 evrov in nič drugega. Avto pa me vozi brez problemov. Jeseni kupim zanj dobre gume in mi bo služil še vsaj nekaj let (čeprav mislim, da ga bom obdržal še vsaj 5 let, če ne več, ker bo šel v malo večjo predelavo (offroad predelava - dvig avta, vitel,...).
Če bi kupil dizla 15 let starega, bodo stroški definitivno višji, pa tudi če ima pol manjšo porabo.
X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB M.2 | 1070TI | 850W Antec | LC Tank Buster

iso2000 ::

nebivedu: A faceliftan forester po l. 2002 ali 2003 (tam nekje) je tudi tako trpežen in zanesljiv? Še vedno iščema avto, pa je forester kar v ožjem izboru. Le cene so hudičevo visoke, skoraj na nivoju BMWja. Pa izbira rabljenih je majhna. Kako se to obnaša na avtocesti pri 130 - 140 km/h? A je glasen avto? 2.0 motor brez turba? Prosim napiši kaj več, ali pa če poznaš kakšen res dober in izčrpen vir.
Drugače pa sem jaz dobil od mehanikov popolnoma drugačne informacije glede Subaruja. Da so problemi, ker ljudje slabo ali nepopolno servisirajo podvozje in pogonske sklope (menjalnik, reduktor) in da je nakup rabljenega kar riskanten?
V enem testu rabljenega foresterja, ki sem ga našel na spletu so pa zapisali, da je to eden redkih avtomobilov, ki jih lahko kupiš brez ogleda, če ima pod 200000 km. Sedaj pa vedi! :))

Hayabusa ::

nebivedu
Prvič je turbina crknila, pa so smeti prišle v motor - opilki, ki so uničili ležaje odmične gredi, drugič je sama mašina zaribala, ker očitno niso dobro očistili motorja od opilkov iz prvega problema, tretjič je šla pa spet turbina in so spet smeti prišle v motor - ista napaka kot prvič.
Avto je bil pa redno servisiran na uradnem servisu po intervalih kot so predpisani, tako da o nepravem olju in zmanjkovanju olja nebi ravno razpravljal, ker stari ni imel vpliva na to kaj dajejo notri - naj bi pa dajali to kar je predpisano, kaj je pa res v motorju pa vedo samo serviserji.

Da ni tvoj sosed vozil stop&go po AC, kar je za tdi-ja smrt (gas do daske, nato instanten stop na Petrolu, bo prej ali šla turbina, ker ljudje ne počakajo minute, da se turbina ustavi&ohladi) ?
Od kod so prišli v motor opilki ? V gorivu jih ni.V turbini tudi ne.So pa lahko v karterju, črpalki za gorivo ali nastanejo, ko se zjebejo visokotlačne šobe.
Je šlo za enako napako kot pri Renault 1.5 dci motorjih s poddimenzioniranimi ležaji za ojnicah ?

Če imaš tako zadevo v sistemu se mora očistiti/zamenjati celoten sistem in ne samo motorja !

Katera AH kje to popravljala ?



Legacy 2000 letnik normalna vožnja nekih 110km/h po avtocesti je imel na relacijo najnižjo porabo 6.3 litra, najvišja je bila pa pozimi ko smose izživljali po snegu malo pod 10 litrov.

Sorry, ampak ne kupim tega, take buče prodajaj 80 letnim ženicam, igranje z avtom v snegu, kar pomeni prva/druga prestava in veliko plina (pospeševanje&zaviranje) ni nikoli poraba samo 10L, testirano na Cliotu 1.2, kaj šele na večjih motorjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

nebivedu ::

faceliftan je že novejša mašina s 125KM, stari je imel 122KM. Ker forester nima dvomasnega vstrajnika, ni problemov, le redni veliki servis je malo dražji (pa tudi ne toliko). Na avtocesti se komot voziš 160 do 170km/h po števcu že s prvim modelom (1997 - 1998), vsi kasnejši so še boljši. Avto je tudi kr dobro izoliran, tako da ni neke glasnosti. Je pa tako, da ima taprvi forester največ elektronike v radiju in je najbolj bulletproof, kar meni ustreza, ker v tretjem svetu (kamor zahajam na dopuste - afrika) nimajo ravno računalnikov, da bi lahko pogledal napake in se s tem ukvarjal in tam rabiš malo bolj oldskull zadevo.

Z menjalnikom je tako, da je predpisana menjava olja na 60.000km (vsak četrti servis na 15.000km, strošek je pa nekih 30 evrov), ker je v menjalniku tudi prednji diferencial in je oboje v istem olju, pa se hitreje znuca olje (velja za vse subaruje - impreze, foresterje, legacy-je in oubacke). Ostalo na podvozju (razen prav generacija foresterjev, to imam sam, in ima probleme z zadnjimi ležaji - se hitreje obrabijo) ni problematično. So kake manšete za zamenjat, drugače pa ni problemov. Če redno servisiraš, potem avto ne bo imel problemov. Pa tudi če na 100.000 menjaš olje v menjalniku ni neke panike. Največji problem starejših subarujev je pleh. Pleh je tak, da zelo gnijejo avti, če so bili obtolčeni, ali pa če niso bili dobro zaščiteni. Motor in podvozje bo pa zdržalo več kot pleh, to je pa sigurno. (zadnjič je bil en ata na servisu, ki ima prvega foresterja (je tudi prvi lastnik) s 760.000km prevoženimi in je delal samo redne servise in 2x zamenjal sklopko, vse na avtu dela še vedno brez problemov).

Meni se nakup subaruja tudi s 300 ali 400.000km ne zdi riskanten, če vem kaj in kako je z avtom (večinoma lastniki subarujev ne zbijajo kilometrov) in če lastnik po resnici pove kaj in kako je z avtom - preprodajalci so bolj nevarni, ker lažejo in zbijajo kilometre. Svojega prejšnjega foresterja sem kupil z 290.000km in zamenjal pri 370.000km zato ker sem šel na legacy-ja - rodila se mi je hčerka in sem rabil prtljažnik, da gre vanj voziček in 2 haskija. V foresterja sicer gre, samo potem psa nimata dost placa. pa avto ni imel v 80.000km nobenih problemov. Je pa lastnik povedal vse kaj je na avtu narobe, na servisu mi je pa iz računalnika potegnil vse račune za nazaj, kaj vse je bilo že menjano. Tako, da sem imel komplet evidenco kaj in kako je z avtom.

Pazit moraš pa pri nakupu tudi na posedenost avta - če je zadaj poseden, potem so amortizerji zanič in če je imel avto samonastavljive amortizerje, potem moraš menjat tako amortizerje kot fedre - če greš na nesamonastavljivo podvozje, ali pa zelo drage samonastavljive amortizerje - strošek 260 (nenastavljivi skupaj s fedri) : 600 evrov (samonastavljivi amortizerji).

Je pa tako, da če se ne znajdeš ravno najbolj, lahko pridejo servisi dragi, če pa imaš kakega, ki subaruje na črno šraufa, pa pridejo servisi poceni.
X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB M.2 | 1070TI | 850W Antec | LC Tank Buster

nebivedu ::

Hayabusa je izjavil:

Da ni tvoj sosed vozil stop&go po AC, kar je za tdi-ja smrt (gas do daske, nato instanten stop na Petrolu, bo prej ali šla turbina, ker ljudje ne počakajo minute, da se turbina ustavi&ohladi) ?
Od kod so prišli v motor opilki ? V gorivu jih ni.V turbini tudi ne.So pa lahko v karterju, črpalki za gorivo ali nastanejo, ko se zjebejo visokotlačne šobe.
Je šlo za enako napako kot pri Renault 1.5 dci motorjih s poddimenzioniranimi ležaji za ojnicah ?

Če imaš tako zadevo v sistemu se mora očistiti/zamenjati celoten sistem in ne samo motorja !

Katera AH kje to popravljala ?

Ni bil sosed, ampak očim, tako da je to bil družinski avto. Opilki so prišli preko olja v celo mašino, ko je turbini ležaj crknil in so zaradi tega zaribali ojnični ležaji, pa ležaji odmične gredi. Je pa ta avto imel že od začetka vedno porabo nekje med 6.5 do 7 litrov nafte, tako da verjamem, da je bilo že v osnovi nekaj narobe z njim. Pod 6.5 litra nikoli ni prišel.
Popravljali so takrat še na tehnounionu, kjer je bil uradni servis za škode.


Hayabusa je izjavil:


Legacy 2000 letnik normalna vožnja nekih 110km/h po avtocesti je imel na relacijo najnižjo porabo 6.3 litra, najvišja je bila pa pozimi ko smose izživljali po snegu malo pod 10 litrov.

Sorry, ampak ne kupim tega, take buče prodajaj 80 letnim ženicam, igranje z avtom v snegu, kar pomeni prva/druga prestava in veliko plina (pospeševanje&zaviranje) ni nikoli poraba samo 10L, testirano na Cliotu 1.2, kaj šele na večjih motorjih.


Če ti verjameš ali ne, je tvoja stvar (tudi jaz ne verjamem, da imajo lahko dizli s tono in pol porabo pod 6 litrov, ker je imel stari škodo s katero ni nikoli prišel pod 6.5 litra porabe na 100km prevoženih - pa ni nikoli gonil z avtom - mogoče 140 po avtocesti kdaj pa kdaj, drugače pa vedno pod omejitvami). Vem kaj sem prevzil in koliko, tako da ... Clio 1.2 ima pa že tako porabo 7 litrov, če ga malo goniš, pozimi pa tudi 10 - sprobano v živo, ga je imela žena - pač francoska jajca, ki jih nebi imel nikoli več. Še s twingom sem imel komot porabo 10 litrov, če sem ga žgal.

Z avtom sem naredil pot:
Ljubljana(tankanje na trzinski obvoznici) -> Maribor -> Ljubljana -> Krka -> Ljubljana -> Krk(hr) + vožnja po Krku 2 dni -> Pag(hr) -> Krk(hr) -> Ljubljana -> Lopata (na poti proti mariboru - tankanje na OMV) vse skupaj 1002 kilometra s 63 litri goriva.

Pozimi pa pri teh avtih ni problem, ker vklopiš reduktor (spremeni razmerje za nekih 30%) in se izživljaš po snegu kolikor hočeš, poraba pa na mojem avtu ni šla nad 10 litrov. Na foresterju pa hitro čez 12.
X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB M.2 | 1070TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()

CMpunk ::

a ti misleš da smo mi po žup prplaval?

Zvezdica27 ::

bla bla bla...

vsak je po svoje pameten, seveda pa je tkole lahko razpredati.

Upam si trditi, da res slabega avta ni, vsak ima svoje fore. meni je na Partnerju recimo ketna v blok ribala... serijski feler, ki pa se ne pojavi povsod - pa črpalka za gorivo šla in sem obstal v MB... (1,6 HDi) ampak, slab avto? Nikakor, mašinca je top, pleh fracoski... ampak to je cena za 11.000 nov.

Jaz sem že rekel: če hoče tip priti čez poceni, naj kupi star rabjen avto ki sem jih navedel. Pametno je potem seveda kar veliki servis narediti in vse kar treba, kot je nekdo rekel - in boš imel 5 let mir.

Če bi pa imel denar pa itak ne bi spraševal.

Drugače pa je logično, da recimo meni na 10 let starem avtu vsako leto nekaj gre. Ročna. Diski. Turbina je dandane potrošna roba (razen če res grdo zariba ne bi smelo biti nič resnega). Tko je, samo lej, jaz delam na leto 40.000 in tko je. Ni ga avta, ki bi zastonj delal 15 let. GA NI.

Vzami nekaj, kae je iz Evrope, Turčije (deli) in kar zna vsakdo šravfati popoldne. Toyote to niso.

Če si na budgetu: kupi kripo, samo da ni rjava, veliki servis in ti bo še ostalo. Če ni lih kriza, poglej kaj lepšega in prek rednih servisov rešuj. Jaz sem ti svoje favorite že povedal, glede na bluzenje v tej temi pa se pač odloči. Osebno azijca ne bi... četudi so fantastično idelani, samo deli... imel Nissan Micro in vem kako je...

Danes za jurja bodiš oreng avto.

lp,

zz

Shadow666 ::

Zvezdica

Verjetno bom na koncu le pristal pri nemcu
oz avtih ki si jih omenil v postu
vse skupaj bo trajalo še nekaj časa.

Da se nabere denar, ima mehanik čas ipd,
vmes pa mi komentarji širijo znanje, kar je velik +,
bom tudi tako naredil da bom vzel cenejši avto
ga poserviseral in prišparal kaj za naprej.

Upam =)
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

Zvezdica27 ::

lp,

your call. Pomni samo: kupuj to, kar zna tvoj mehanik šravfati in za kar lahko dobi (neoriginalne) dele TAKOJ. če mehanika še nimaš, si takoj v k****.

zz

Shadow666 ::

Vzeto na znanje =)
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

Shadow666 ::

Bi pa še enkrat vprašal,
če ima mogoče kdo kaj izkušenj z spletnimi zavarovanji?
Cene so bistveno nižje v štartu, kako pa je potem če pride do problemov?
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

nebivedu ::

Kolikor sem slišal (lahko je rekla kazala, ampak...) , so bili neki problemi z izplačili, ko so ljudje imeli nesreče, pa niso hoteli izplačat škode.
X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB M.2 | 1070TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Shadow666 ::

Mogoče veš, pri keri spletni zavarovalnici?

Rad bi malce še to temo raziskal,
da vidim al' se splača tistih 100€ več na let dat za ornk zavarovanje al' prek splet porihtam, kar je treba
in pridem dosti ceneje v štartu čez in mam potem probleme če se kaj zgodi.
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

nebivedu ::

Pomoje da se najbolj splača pri navadni zavarovalnici vse opravit, pa imaš mir - že te s težkim srcem izplačujejo škodo, internetnim pa ne zaupam nikakor.
X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB M.2 | 1070TI | 850W Antec | LC Tank Buster

CoolBits ::

Kaj pa kaj takega? Alfa 156SW
Čez JTD motor ga ni... Ostane ti še za komplet servis, pa odpravo kakih napakic... pol pa sam vozi. :)

Shadow666 ::

Kako je pa kaj z servisiranjem Alf,
cena servisov napram Fordu, VW?
Predvidevam, da je dražje?
So to zanesljive mašince?
Ker vidim, da za isti denar kot npr. Passat dobim 2 leti mlajšo Alfo,
z manj prevoženimi KM, a ni tko da nj bi ble isti rank kot VW oz višji?


Glede zavarovanja pa ja,
bo pomoje kr fizična oblika obveljala.
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

CoolBits ::

Glede servisov alf, pooblaščenci so dragi, kot povsod, je pa precej ostalih, ki tudi nekaj znajo.
Cene rezervnih delov so v normalnih okvirjih in JTD motorji so zelo zanesljivi.
Pa še dober podporni forum imaš :)

Malajlo ::

Alfe (tako kot vsi italijani, hehe) glih niso pojem švicarske zanesljivosti. So pa lepe. Pa servisi tudi niso dragi. Tudi uradni ne.
Motor bo ziher delal.
Tle imaš še cenejše pa malenkost bolj kvalitetno narejeno: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=748...

Shadow666 ::

Sem naredil čist informativni izračun za registracijo ene od alf,
ki je med oglasi ( SW 1.9 JTD 85 kW)

Mi zna kdo povedat zakaj taka nihanja v cenah?
In kje od tu bi vi vzeli?




Na levi preko AMZS, desni G24 ...
(ker nimam še nekih vozniških izkušenj, bo strošek za registracijo za moje pojme kar visok)
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Tamle vidiš da te zavarovalnica useka za 160 EUR ker si še "mlad" voznik.

Opozorilo: plačilo/nakup tega NI obvezna reč.
Je glih tolk obvezno kot življensko zavarovanje, ... Če tega nimaš in si kriv nesreče, bo zavarovalnica terjala 20% odškodnine. Da se to splača imet morš nardit nesrečo, kjer je vsaj za jurja škode na drugem vozilu. To ni težko, ni pa to vsaka praska al pa vsako zlomljeno ogledalo. Niti niso prometne nesreče tako zelo pogosta reč, kot bi zavarovalnice rade prikazale (povečevanje profita pač).
How do you know what you don't know?

Shadow666 ::

Aja, čaki,
a ni potrebno če bom jaz vozil avto,
100% nujno zavarovat za mladega voznika, sploh če sem lastnik?
To je opcijski dodatek? To pa nisem vedel o.o

Sam pomoje se mi to splača,
nekdo zgoraj je napisu AO+ stekla+ osnovno = dovolj,
pa vendar, pomoje če sem začetnik, tudi zavarovanje za mladega voznika pride handy....
Verjamem, da nesreče niso takooo pogoste kot je prikazano,
verjamem pa tudi, da te zadanejo ko najmanj rabiš .
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

Zgodovina sprememb…

kriko07 ::

Kolega mi je rekel da samo ne kupi alfe,ker vse škripa,oz ima slabo podvozje,tako tudi Roke. Imel je pa Alfo 169 jtd.

CoolBits ::

A ker ni poštimal podvozja in je škripalo? :) Misliš, da se pri drugih to ne dogaja? Alfa 169 ne obstaja.

Goran's Blog ::

Alfa ni slab avtomobil, nasploh dizli so dobri motorji. Ogrodje je pa bolj tako, če zamenjaš roke itd bo uredi, drgači ni narejeno uredi. Na tvojem mestu bi vzel Opel z Alfinim (fiat) motorjem in še dobro ogrodje ima!

dzinks63 ::

Alfa 169 bo zelo lep avtomobil.



drugače pa vsakomur svoje, če bi nekateri avtomobili bili tako zelo zanič, bi bilo v prodaji zelo malo avtomobilov, vse je namreč odvisno od lastnika kako avtomobil pazi in neguje, ter servisov kako vestno in kvalitetno opravijo svoje delo.

WarpedOne ::

Sam pomoje se mi to splača, nekdo zgoraj je napisu AO+ stekla+ osnovno = dovolj, pa vendar, pomoje če sem začetnik, tudi zavarovanje za mladega voznika pride handy.... Verjamem, da nesreče niso takooo pogoste kot je prikazano, verjamem pa tudi, da te zadanejo ko najmanj rabiš .

Splačalo se bo samo, če:
a) narediš nesrečo, kjer boš ti kriv
b) škode na drugem avtu bo več kot 800 EUR
V takšnem primeru ti zavarovalnica brez tega dodatka izstavi račun za več kot 160 EUR.
Tvoja odločitev al boš to tveganje prvzel na lastna ramena al boš pač gemblal.

drugače pa vsakomur svoje, če bi nekateri avtomobili bili tako zelo zanič, bi bilo v prodaji zelo malo avtomobilov, vse je namreč odvisno od lastnika kako avtomobil pazi in neguje, ter servisov kako vestno in kvalitetno opravijo svoje delo.

Jup. nekako je tole nedoumljivo za >90% lastnikov vozil.
How do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

kriko07 ::

Se opravičujem... 159 je bila :)
Podvodje je menjal in roke,in čez dobre 3 leta je bilo spet isto,tako da je rekel da bo kmalu zamenjal.

WarpedOne ::

Prednje roke so šibka točka 159.
VSAK avto ma svoje šibke točke. Niso pa vse šibke točke enako šibke.
How do you know what you don't know?

nebivedu ::

Kolega je na mercedesu E klase, tovarniško znižanem za 4cm vsako leto prednje roke menjal, pa niso švoh narejene in niso nekvalitetne - samo naše ceste so tok uničene, da je najboljš imet enga orenk terenca, da nimaš toliko poškodb podvozja.
X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB M.2 | 1070TI | 850W Antec | LC Tank Buster

CoolBits ::

159 niti nima tako slabo podvozje (vsaj ne škripa, če že dobi luft zaradi dobrih cest :) )... sprednje roke in podvozje so bile šibka točka prejšnje generacije, se pravi 147, gt in 156...

WarpedOne ::

Možno... dodatna ilustracija kakšno težo nosi to 'splošno' mnenje o posameznih vozilih. Praktično vedno je v detajlih narobe.
How do you know what you don't know?

Malajlo ::

Roke pa končniki so potrošna roba. Sploh na naših cestah ;((
Menjat sem moral še na vseh avtomobilih, ki sem jih vozil. Od Citroena pa do VW, če grem po abecedi. Aja, še Yugo je čisto na koncu ;)

Zvezdica27 ::

lp,

za zavarovanje, če še nimate agenta (družina? hiša?) si ga čimprej najdite. Če zavaruješ bajto, dobiš tolik obonusov vedno, popustov itd... če pa maš še avto in življensko pa je to to (da ne omenjamo, da agent sam skrbi glede iztekov itd.).

Glede Alf (in BMW) moraš vedeti, da ni nič narobe z njo razen to da je dejansko nefukcionalna. To je karavan, v katerega ne moreš dati zadaj niti kolesa (156 sw recimo), ima prijatelj, katastrofa. Niti en kolo brez totalne demontaže, v staro astro so šli pa 3. Isto velja za BMW.

Passat in stari MOndeo pa sta recimo zelo prostorna in predvsem je lahek dostop zadaj... dobro, doker nisi kolesar ali nimaš otrok v bistvu sploh ne veš za to (ne znaš kupovati funkcionalnosti).

Ker še vedno ne vemo točno kaj bi rad in kaj delaš, moraš to najprej razčistiti. Če hočeš lep avto z malo več placa, a nisi nek outdoor freak, so alfe zelo poceni.

zz

Zvezdica27 ::

lp,

za zavarovanje, če še nimate agenta (družina? hiša?) si ga čimprej najdite. Če zavaruješ bajto, dobiš tolik obonusov vedno, popustov itd... če pa maš še avto in življensko pa je to to (da ne omenjamo, da agent sam skrbi glede iztekov itd.).

Glede Alf (in BMW) moraš vedeti, da ni nič narobe z njo razen to da je dejansko nefukcionalna. To je karavan, v katerega ne moreš dati zadaj niti kolesa (156 sw recimo), ima prijatelj, katastrofa. Niti en kolo brez totalne demontaže, v staro astro so šli pa 3. Isto velja za BMW.

Passat in stari MOndeo pa sta recimo zelo prostorna in predvsem je lahek dostop zadaj... dobro, doker nisi kolesar ali nimaš otrok v bistvu sploh ne veš za to (ne znaš kupovati funkcionalnosti).

Ker še vedno ne vemo točno kaj bi rad in kaj delaš, moraš to najprej razčistiti. Če hočeš lep avto z malo več placa, a nisi nek outdoor freak, so alfe zelo poceni.

zz

Shadow666 ::

Sem že v prejšnjih postih napisal nekje,
da se mi gre za prostor, predvsem zato ker kolesarim (hosta) in moja tudi, je zato fajn,
da bi imel zadaj več prostora. Ker razmišljava tudi o naraščaju je karavan sploh fajn opcija ( dokler je otrok majhen,
pomoje ni problema tudi v Cliotu met vse, ampak ja, se gre tudi za funkcionalnost.

Glede zavarovanja bom pa probal nekaj zrihtati preko kolega,
če bo šlo.

PS: Mogoče kdo ve kako se obnese kaj takšnega?
(Ford focus 1.6 TDCi )

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=747...
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

Aston_11 ::

Mi smo tudi tako mislili in smo nabavili passata karavana za tri mulce, vse v sedežkih, sicer vsak naslednji naslednja kategorija. Karavana smo rabili max eno leto - od tedaj dalje je bistveno prevelik glede na potrebe in uporabljamo golf klasso - za povsod, tudi na morje. Gre vse noter. Rabljenega pa kot rečeno bi še vedno vzel karavana, ker so vsaj takrat bili cenejši kot primerljiva golf klassa. Res je tudi, da gre bicikl v prtljažnik (če podreš sedeže in snameš kolo dol) in da tudi na prtljažnik ni problem dat stvari.

SLO_Matej ::

Shadow666, kaj pa kakšen megane grandtour? Na strani AvtoNasveti.com, ki jo je nekdo predlagal so zapisali:
Po prenovi gre za izjemno zanesljiv avtomobil, ki ne predstavlja nevarnosti za rabljen nakup.

Je pa tudi precej varen avto, saj si nekaj omenjal, da si želiš varnega.

Mogoče kaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=753...

trololo2 ::

Zvezdica27 je izjavil:

lp,

za zavarovanje, če še nimate agenta (družina? hiša?) si ga čimprej najdite. Če zavaruješ bajto, dobiš tolik obonusov vedno, popustov itd... če pa maš še avto in življensko pa je to to (da ne omenjamo, da agent sam skrbi glede iztekov itd.).


Oziroma skleneš osnovno zavarovanje preko spleta in takoj dobiš 13% popusta (naveden je za triglav, ampak imajo vsi podobno). Dvomim da ti bo kakršen koli agent napraskal več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

Zvezdica27 ::

lp,

lej, če imaš hišo in avto pa še kaj, dobiš pri agentih ekstra popuste, brezplačen coriss za celo družino za 1 eur (če ženi zastonj v hišo vključen), nezgodno za 1 eur za vse in take fore (vsak agent ima šanso 10% popusta)... in če imaš zadevo na pravi zavarovalnici na pravi banki ni treba plačati zavarovanja kredita itd. itd...

v bistvu neverjetna molža, sam če jim pustiš da te molzejo, ti tudi dajo ekstra bonuse.

res pa je, da agent, ki ni hkrati tvoj prijatelj, tega morda niti ne ponudi, ker on dela na bonuse (to so več ali manj s.p. s pogodbami z zavarovalnicami).

Da ne omenim, da če je kaj narobe ima vsak agent svojo mrežo, ki rešuje izzive. Lej, odkar imam agenta sem bolj srečen, četudi me dejansko stane isto (tistih nekaj 10e ceneje sploh nima veze, ko ti agent točno pove kam avto peljati, ko se nekaj zgodi in tam vse uredijo zate... če samo pomislim, da bi moral brez agenta na servis ocenjevanja škod, za šalter ... brrrr). Tu prišparaš živce, čas - in tudi denar.

Lahko pa seveda vse sam...

zz

pegasus ::

nebivedu je izjavil:

Impreze 1.6 in 1.8 imajo tam okoli 7 do 8 litrov porabe, foresterji pa okoli malo pod 10.

Imprezo 2006 trenutno furam na 6.2 povprečje pri vožnji v službo, ravno pa se odpravljam na daljšo pot s thuletom na strehi in planiram porabo okrog 7.1.
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18095546 (13265) solatko
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10012598 (8572) vorantz
»

Trpežen, star in poceni avto za avanturističen roadtrip (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10514682 (11511) bluefish

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23734399 (31454) Castiel

Več podobnih tem