» »

Indikatorji vlage v telefonih in obupni servisi

Indikatorji vlage v telefonih in obupni servisi

enadvatri ::

Vsem svetujem, da pred oddajo v popravilo (iz kakršnih koli, zlasti garancijskih razlogov) poslikate svoj telefon.

Pomembno je, da poslikate indikatorje vlage (običajno majhne belo rdeče nalepkice z mrežastim vzorcem). Ti se najpogosteje nahajajo na ohišju telefona pod baterijskim pokrovom, na bateriji, tudi v bližini kontaktov baterije. In seveda na vezju oz. os. plošči, kjer jih ne morete poslikati. Zato pa poslikajte garancijsko/-e varnostno/-e nalepko/-e nad vijakom/-i ohišja, da boste vedeli ali so na servisu telefon sploh odprli!

Dogaja se, da serviserji sploh ne odprejo telefona. Nalepke pa celo razmažejo ali zgolj po nalepki, ki je razbarvana in se nahaja ob robu pokrova, zaključijo, da je v telefon vdrla voda oz. vlaga. Dejansko pa je nalepka že na bateriji nespremenjena. Prav tako na vezju. Dogaja se celo, da telefona sploh ne odpirajo.

Nekateri tudi nimajo pojma, kaj je to stvarna napaka in da za uveljavljanje le-te ne veljajo garancijski pogoji!

Pa poslikajte tudi ohišje in zunanjost, v primeru, da se naprava vrne s kozmetičnimi "izboljšavami".

Do sedaj sem imel obupne izkušnje z dvema servisoma in sicer Emonagramom (niso imeli pojma, kaj je to stvarna napaka, telefona sploh niso odprli in pregledali, zavrnili popravilo - nesporno neupravičeno, bili so vsaj prijazni) in RAM2 (neprijazni, zavrnili popravilo - po mojem prepričanju neupravičeno). Šlo je za dva različna telefona v različnih obdobjih.

Pa tudi proizvajalci telefonov so nekoliko zviti, da postavijo indikatorje vlage na mesta, kjer se telefon navlaži že ob stiku s preznojenim obrazom (kar v poletnem času ni redkost), pa dvomim, da ta vlaga pride v notranjost in kakor koli resneje škoduje napravi. Prav zato razmišljam, da bi na novem telefonu te indikatorje pod baterijskim pokrovom (razen v notranjosti) posebej zaščitil, tako da ne bi za vsako neumnost reagirali.

Kakšne izkušnje imate ostali? Kaj mislite o zvito postavljenih indikatorjih? Naših servisih? Ideji, da bi vsaj zunanje indikatorje potrošniki sami zaščitili?

lambda ::

Galaxy Note ima tiste indikatorje kar normalno postavljene. Ne vem pa o katerem telefonu ti govoriš.

S servisi imam pa izkušnje s Svemo, preden so zaprli, so bili korektni pri edinem popravilu, ki sem ga potreboval. O RAM2 pa raje ne izgubljam besed ... kot da bi se delali norca iz ljudi.

Rešitev za te zgodbe z indikatorji bi bila morda ta, da vse poslikaš. Nekateri telefoni tudi nimajo nobenih nalepk, ki bi se strgale, če telefon odpreš in poslikaš tudi notranje indikatorje ter vezje.

neskoncno ::

Glede na napisano sklepam, da ne poznaš osnov uveljavljanja stvarne napake.

Stvarna napaka se uveljavlja izključno pri prodajalcu in ne na servisu!

mailer ::

Podobno težavo je imel Don Kihot. Spremenil ne boš odnosa servisev. Pred oddajo telefon poslikaj, ko ga odneseš na servis naj ga pred tabo odpre in naredi zapisnik o stanju indikatorja in vse skupaj poslika. Obrazec o prevzemu v servis naj vsebuje vse omenjene stvari. Tebi naj da original podpisan in poštemplan, kopijo pa naj naredi sebi. Tako se omenjene stvari ne bodo več dogajale. Druge rešitve pa ne vidim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

lambda ::

Ja, tudi to je potrebno pazit verjetno, v primeru kakih konfliktov bi ti koristil nek veljaven papir. Na RAM2 sem nazadnje dobil samo sprintano, da so prevzeli aparat v popravilo, brez žiga, brez podpisa ...

enadvatri ::

neskoncno je izjavil:

Glede na napisano sklepam, da ne poznaš osnov uveljavljanja stvarne napake.

Stvarna napaka se uveljavlja izključno pri prodajalcu in ne na servisu!


Sej sem jo uveljavljal pri prodajalcu, pa so odgovarjali z repleji serviserja. Zato omenjam še servis. Ker so jim oni (servis prodajalcu) tako "svetovali".

enadvatri ::

Na RAM2 sem pošiljal pred več časa Samsung Galaxy S prek mobitela, uveljavljana pa je bila garancija. Že po odnosu do strank je to zadnji pajzel v državi!

Zdaj sem pri Emonagramu (oz. tja so poslali) prek Simobila želel popraviti HTC Trophy 7. Ta ima en indikator, ki meji na rob pokrova ohišja nad baterijo, tam je dobesedno med zunanjostjo in indikatorjem luft, kar že znoj z obraza lahko razbarva indikator (beri: porcelan štrli čez rob trgovčeve police - zato jih bom tudi v bodoče zaščitil). Na bateriji je indikator BP, v notranjosti najbrž tudi, ker mojstri sploh niso odprli telefona (ta aparat ima varnostno garancijsko nalepko na vijaku in je nedotaknjena). Šalabajzerji so ali pa pokvarjeni.

Zdaj mi pa ni jasno, zakaj so takšni. Ali jih pri tem vodijo kakšne politike korporacij (proizvajalcev) ali pač, ker so sami tako pokvatjeni.

Hayabusa ::

mailer je izjavil:

Podobno težavo je imel Don Kihot. Spremenil ne boš odnosa servisev. Pred oddajo telefon poslikaj, ko ga odneseš na servis naj ga pred tabo odpre in naredi zapisnik o stanju indikatorja in vse skupaj poslika. Obrazec o prevzemu v servis naj vsebuje vse omenjene stvari. Tebi naj da original podpisan in poštemplan, kopijo pa naj naredi sebi. Tako se omenjene stvari ne bodo več dogajale. Druge rešitve pa ne vidim.

V teoriji super, samo kaj ko ti na servisu telefon prevzame receptor, ki nima pojma in to je to.
Ti serviserja niti vidiš ne.

RejZoR ::

neskoncno je izjavil:

Glede na napisano sklepam, da ne poznaš osnov uveljavljanja stvarne napake.

Stvarna napaka se uveljavlja izključno pri prodajalcu in ne na servisu!


Japajade. Od kdaj so prodajalci usposobljeni za ugotavljanje stvarnih napak (oz kakršnihkoli tehničnih napak)? To je spet en bullshit, ker za to kurčevo stvarno napako nikjer ni jasno napisano popolnoma nič. Razen 500 stranskega zakonika, ki ga itaq noben ne zastopi razen pravnikov.

Realnost pa je taka, da mora trgovina v vsakem primeru izdelek poslat na servis. Edina razlika je, da pri stvarni kupec sam zahteva ali hoče zamenjavo, popravilo ali vračilo kupnine, cel postopek pa se mora izvesti v 8 dneh.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

BladE_ ::

Kot kaže ti ne veš zakaj se gre pri stvarni napaki! Stvarno napako se uveljavi pri prodajalcu, prodajalec pa potem pridobi mnenje od servisa oziroma od sodnega pooblaščenca, če zadeva pride tako daleč...

BTW: obarvan indikator še ne pomeni, da je telefon polit... že večkrat omenjeno, da se lahko obarva v vlažnem okolju(švic, kondenz itd), servis pa ti mora priložiti dokaz, da je aparat bil polit(slike...).
Akcija - Reakcija

enadvatri ::

Na Emonagramu so prav izjemno nerodni in nespametni. Zatrdili so, da so varnostno garancijsko nalepko odstranili oni in jo vnovič namestili, kar običajno naredijo. In, da naj po tem nič ne sklepam. Pa sem jim povedal, sa so vsi vijaki eloksirani v temno barvo in da ni videti nobenih sledov izvijača ter, da sem to - kar sem zares - pogledal pod povečevalnim steklom. Potem so mi pojasnili, da vsak telefon oz. indikator poslikajo in sem jih prosil, da mi slike tudi pošljejo. Potem se je pričel mojster izgovarjati, da jih ne more poslati, saj da jih tokrat očitno niso naredili ali pa so jih že izbrisali. ;((

Mislim, da bom kar na HTC pisal eno prijazno pismo s prečudovitimi fotografijami Benetk, ki jih je ta telefon napravil v prvih dneh.


Glede RAM2 in stare zgodbe ... Spomnil sem se še, da je imel Samsung Galaxy S od vsega začetka (nabavljen pri Mobitelu) etui, ki ščiti pred vlago in kapljicami. Vzeli smo ga ven šele pred pošiljanjem na servis. Oni so pa mahali z nekimi slikami kapljic na vezju. Prav možno je, da je mojster nanj, ko je bil izklopljen kapnil kakšno radensko ali donat! 8-O

Največja žalost pa je ta, da se prizemljeni ljudje ob sodnih zasotankih in vseh kolobocijah ne odločamo za tožbe, ko je telefon vreden le nekaj deset ali morda največ nekaj sto evrov. In nekdo se tega dobro zaveda. Beda.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
35078360 (6270) Twixz
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406100898 (49932) next3steps
»

Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9119731 (14441) ziga1990
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
346747 (5682) St235
»

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10721065 (18092) amigo_no1

Več podobnih tem