Prijavi se z GoogleID

» »

Ram 2 servis

Ram 2 servis

strani: 1 ... 5 6 7 »

umexteacher ::

Po prijavi stvarne napake in po odgovoru, bi moral ti določit ali servisirajo ali zamenjajo ali vrnejo denar. Nebi smel imeti potnih stroškov, zato imajo pogodbe s hitro pošto in pošlješ na njihove stroške.

Serviserji so plačani slabo in imajo celo kakoo dnevno normo, pa po možnosti izobrazbo...ma pustimo to. Za razliko od nemcev, pri nas jemljejo servis kot hišnega zajedalca.

Kar sem hotel rečt, ne pričakovati od njih in od prodajalca, da si bo vzel tri dni in preveril vaš aparat. Enostavno ni časa. Seveda so taki in drugačni. Tudi napake so lahko hecne.

Mogoče sta pa servisa v Sloveniji dva ali trije, probaj še z drugim/i.

Ale123 ::

Da odgovorim, ko so prvič dobili telefon na servis za ugotovitev stvarne napake, so telefon na novo naložili in skalibrirali, ter odposlali nazaj v poslovalnico, ker mora it prek poslovalnice kjer je kupljen, če uveljavljaš stvarno napako. Ko sem jaz dobil domov odgovor iz servisa, me je telefon že čakal v poslovalnici. Na obrazcu za uveljavljanje stvarne napake sem pa napaisal, da želim zamenjavo telefona z novim.
Na tretji po dvigu telefona, sem ga spet odnesel nazaj v poslovalnico, kjer je tudi uslužbenec videl, da telefon ne dela. Poslali zraven stare papirje in nove, še enkrat uveljavljanje stvarne napake. Ko sem naslednji dan pogledal na spletni strani v servisno stanje telefona je bilo narejeno enako kot prvič in odposlan, sem takoj klical vodjo v poslovalnico in jih je on prosil naj telefon malo stestirajo, telefon so po dveh dneh odposlali v poslovalnico. Sedaj ga imam pri sebi drugi dan in zaenkrat deluje, čakam samo kdaj se mu spet odpelje, če se šeenkrat ponovi, ga odnesem nazaj in ga več ne sprejmem nazaj.
Sem pa že pisal na tržni inšpektorat, kjer sem dobil odgovor na moje stanje s telefonom in če se še enkrat ponovi stanje, jim pošljem vse papirje od servisov in bodo oni izdali odločbo o zamenjavi aparata oz. kaj se odločim, lahko tudi popravilo napake ali vračilo kupnine oz. zamenjava telefona.

To če oni nimajo časa stestirat telefon, mene ne zanima, ker jaz ne mislim vsak teden nosit telefon v poslovalnico in vsakič nastavljat nadomestni telefon...

Me je pa tudi poslovodja začel spraševat zakaj ne garancije, ker itak tudi pri stvarni napaki ne bom dobil nov telefon, ampak popravljenega, ko sem mu povedal razliko med garancijo in stvarno napako, ter pokozal določene člene o stvarni napaki, pa je začel nekaj v smislu, ja no, pa, a....mislim, da on dobro ve kaj sledi pri stvarni napaki...to da mi oni morajo dat nov telefon, ne servis, servis samo odobri če je stvarna napaka.

Me pa ne čudi, kaj vse prebereš o ram2, res so katastrofalni

Aja, glede stroškov sem pa mislis to, da imam do poslovalnice v eno smer dobrih 20km, saj se ne gre za ta strošek, ampak če se oni grejo take hecne stvari, potem tudi jaz nebom popuščal, zaenkrat o tem ne razmišljam, ampak če bodo dalje komplicirali pa še naprej pošiljali na servis z enakimi forami, bom pa zahteval tudi to

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ale123 ()

Mare2 ::

Ale123 je izjavil:


Me pa ne čudi, kaj vse prebereš o ram2, res so katastrofalni


Očitno eden izmed serviserjev meče slabo luč na celotno firmo. Revež sploh ne zna razdreti in sestaviti novejši GSM. Kaj šele, da bi ga popravil. Pa tudi pismen ni. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

šernk ::

Serviserji so plačani slabo in imajo celo kakoo dnevno normo, pa po možnosti izobrazbo...ma pustimo to. Za razliko od nemcev, pri nas jemljejo servis kot hišnega zajedalca.

Kar sem hotel rečt, ne pričakovati od njih in od prodajalca, da si bo vzel tri dni in preveril vaš aparat. Enostavno ni časa. Seveda so taki in drugačni. Tudi napake so lahko hecne.


to ni problem končnega uporabnika, kateri hoče imeti delujoči telefon, ampak problem serviserja in proizvajalca, ali se naj ob nakupu telefona začnemo najprej ukvarjat s tem koliko ima serviser plače?

telefon preden se ga pošlje s servisa ven predvidevam da mora prestati določene teste? Predvidevam sicer res, dvomim pa da jih prestane, ker pri meni vsaj 2 telefona nista imela nikakršne možnosti prestati kakršenkoli resen test.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

crniangeo ::

ali kdo ve, če je ram2 še vedno a1+ uradni serviser?
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

D3m ::

Kaj?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

crniangeo ::

Sprašujem, če je Ram 2 še vedno uradni a1+ serviser (simobilov). Komu simobil nese popravljat svoje aparature?
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

D3m ::

RAM2 ....Samsung, Panasonic, ZTE, Sagem.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

xda develope ::

Odvisno od proizvajalca naprave....

crniangeo ::

okej, ali obstaja vsaj minimalna moznost, da se dobi nazaj maticna plosca, ker so na njem bili neki podatki ? se razume tudi z doplacilom ce treba?
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

D3m ::

Vprašaj na RAM2.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

LeQuack ::

crniangeo je izjavil:

okej, ali obstaja vsaj minimalna moznost, da se dobi nazaj maticna plosca, ker so na njem bili neki podatki ? se razume tudi z doplacilom ce treba?


Najbrž bi moral to omeniti preden si dal napravo popraviti, če so podatki že zbrisani ti ne bo nič pomagalo doplačilo.
Quack !

next3steps ::

Matična je tvoja last in bi jo na zahtevo moral dobiti, če izvzamemo šupake, ki bodo rekli ne, ker je tak pač njihov "postopek".

umexteacher je izjavil:

Po prijavi stvarne napake in po odgovoru, bi moral ti določit ali servisirajo ali zamenjajo ali vrnejo denar. Nebi smel imeti potnih stroškov, zato imajo pogodbe s hitro pošto in pošlješ na njihove stroške.

Serviserji so plačani slabo in imajo celo kakoo dnevno normo, pa po možnosti izobrazbo...ma pustimo to. Za razliko od nemcev, pri nas jemljejo servis kot hišnega zajedalca.

Kar sem hotel rečt, ne pričakovati od njih in od prodajalca, da si bo vzel tri dni in preveril vaš aparat. Enostavno ni časa. Seveda so taki in drugačni. Tudi napake so lahko hecne.

Mogoče sta pa servisa v Sloveniji dva ali trije, probaj še z drugim/i.

Nesposobni serviserji so vsepovsod, le pri nas je toliko manj sposobnih.

Zgodovina sprememb…

Scorpia ::

Evo se jaz, parkrat uveljavljal garancijo pri s3 pa nikoli tezav, recimo zadovoljen. Pri s6 sem hotel dat menjavo baterije in polnilnega konektorja. Okvirni strosek 110 evrov. Par dni kasneje klicejo, da je potrebna tudi menjava zaslona??? Popravilo vse skupaj 290 evrov. Zaslon kot nov, se zapecene slike nima. Na pultu niso znali razloziti zakaj, samo da se ne splaca, na nalogu pa pise zaradi konektorja, da je potrebna menjava zaslona. Odnesel k konkurenci, za 110e zrihtali, telefon lepo dela se naprej.
////

Mare2 ::

Scorpia je izjavil:

Evo se jaz, parkrat uveljavljal garancijo pri s3 pa nikoli tezav, recimo zadovoljen. Pri s6 sem hotel dat menjavo baterije in polnilnega konektorja. Okvirni strosek 110 evrov. Par dni kasneje klicejo, da je potrebna tudi menjava zaslona??? Popravilo vse skupaj 290 evrov. Zaslon kot nov, se zapecene slike nima. Na pultu niso znali razloziti zakaj, samo da se ne splaca, na nalogu pa pise zaradi konektorja, da je potrebna menjava zaslona. Odnesel k konkurenci, za 110e zrihtali, telefon lepo dela se naprej.


Verjetno je serviser pri odpiranju zjebal zaslon. Baje je en zelo nevešč tip. Komu pa si potem nesel?

Scorpia ::

Zaslon je vredu, dvomim da so ga sploh odpirali, prej so imeli gužvo, in bi jim premal zaslužka dal? Na mobi stekla.
////

lukass ::

Tudi jaz sem nezadovoljen z RAM2 servisom, ene in iste napake pri S9. Telefon že štirikrat na servisu, znova in znova telefon ostaja brez signala, max 2h SoT (screen on time), vsake toliko telefon ne morem polniti ker je vlaga v konektorju.... senzor za svetilnost ekrana dela čudno, na soncu ekran vsake toliko zatemni, ponoči pa gre svetilnost do max... uglavnm kljub vsem dokazilom in posnetkom - tudi narejenim poročilom in opisom napak, le teh ne odpravijo... Nevem kaj naj sploh še nardim da telefon popravijo tako kot se zagre...

Spock83 ::

Jaz sem nesel gear s3. Prvic so vse zamenjal pa ni pomagalo. Takoj po updatu spet isto. Dela samo pol dni. Drugic pa so popravili. So bili ok. Nimam pripomb.

Ale123 ::

Nisi prvi, nič čudnega za njih...

Mene so na tak način jebali z s8+, sicer malo drugačne napake in uveljavljal sem stvarno napako, pisal na tržni inšpektorat, na samsung podporo....

Če si uveljavljal garancijo, probaj še stvarno napako izpolni obrazec za uveljavljanje, telefon komplet spakiraj v škatlo in pojdi v poslovalnico, kjer je kupljen, naredite zapisnik, zahtevaj da napišejo, da telefon ni spraskan in ekran, ter ga pošljejo oni na servis, zahtevaj nov telefon,.v roku 8 dni, ti morajo odgovoriti, Će ne pa garancija v tujini, malo se pozanimaj o tem

Zaradi tega več sploh ne pogledam samsung telefone, mastno plačaš potem se pa jebeš pri garanciji

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ale123 ()

StreetRacer ::

Probaj še z emonagram. Sicer mam slabe izkušnje z njimi, ker sem moral pošiljat telefon nazaj k njim, ker niso prilepili zadnjega dela tako kot treba.

Šlampasti servisi...
Intel i5 3570K ~ Gigabyte GA-Z77X-UD3H ~ G.Skill RipjawsX 16GB ~ KFA2 GTX 1070
Zalman 11X Extreme ~ Samsung SSD 120GB ~ Seagate Barracuda 3TB ~ WD Green 4TB
XFX TS 650 Gold ~ Antec 902 V3 ~ LG UltraWide 34UM69G ~ Logitech Z906 ~ PS4 PRO

LeQuack ::

lukass je izjavil:

Tudi jaz sem nezadovoljen z RAM2 servisom, ene in iste napake pri S9. Telefon že štirikrat na servisu, znova in znova telefon ostaja brez signala, max 2h SoT (screen on time), vsake toliko telefon ne morem polniti ker je vlaga v konektorju.... senzor za svetilnost ekrana dela čudno, na soncu ekran vsake toliko zatemni, ponoči pa gre svetilnost do max... uglavnm kljub vsem dokazilom in posnetkom - tudi narejenim poročilom in opisom napak, le teh ne odpravijo... Nevem kaj naj sploh še nardim da telefon popravijo tako kot se zagre...


A si kdaj pomislil da je S9 enostavno zanič? In seveda bugi v Androidu.
Quack !

Mare2 ::

lukass je izjavil:

vsake toliko telefon ne morem polniti ker je vlaga v konektorju....

Če greš plavat s Samsung Galaxy S9 je priporočljivo pred polnjenjem malo počakati, da se konektor posuši. :)

Ale123 ::

LeQuack je izjavil:

lukass je izjavil:

Tudi jaz sem nezadovoljen z RAM2 servisom, ene in iste napake pri S9. Telefon že štirikrat na servisu, znova in znova telefon ostaja brez signala, max 2h SoT (screen on time), vsake toliko telefon ne morem polniti ker je vlaga v konektorju.... senzor za svetilnost ekrana dela čudno, na soncu ekran vsake toliko zatemni, ponoči pa gre svetilnost do max... uglavnm kljub vsem dokazilom in posnetkom - tudi narejenim poročilom in opisom napak, le teh ne odpravijo... Nevem kaj naj sploh še nardim da telefon popravijo tako kot se zagre...


A si kdaj pomislil da je S9 enostavno zanič? In seveda bugi v Androidu.


Ko to vidi klinker.....gotof si..:D

StreetRacer ::

Mam S9 Plus in komaj čakam, da grem na Huawei P30 Pro drugo leto.
Intel i5 3570K ~ Gigabyte GA-Z77X-UD3H ~ G.Skill RipjawsX 16GB ~ KFA2 GTX 1070
Zalman 11X Extreme ~ Samsung SSD 120GB ~ Seagate Barracuda 3TB ~ WD Green 4TB
XFX TS 650 Gold ~ Antec 902 V3 ~ LG UltraWide 34UM69G ~ Logitech Z906 ~ PS4 PRO

Mato989 ::

šernk je izjavil:

Serviserji so plačani slabo in imajo celo kakoo dnevno normo, pa po možnosti izobrazbo...ma pustimo to. Za razliko od nemcev, pri nas jemljejo servis kot hišnega zajedalca.

Kar sem hotel rečt, ne pričakovati od njih in od prodajalca, da si bo vzel tri dni in preveril vaš aparat. Enostavno ni časa. Seveda so taki in drugačni. Tudi napake so lahko hecne.


to ni problem končnega uporabnika, kateri hoče imeti delujoči telefon, ampak problem serviserja in proizvajalca, ali se naj ob nakupu telefona začnemo najprej ukvarjat s tem koliko ima serviser plače?

telefon preden se ga pošlje s servisa ven predvidevam da mora prestati določene teste? Predvidevam sicer res, dvomim pa da jih prestane, ker pri meni vsaj 2 telefona nista imela nikakršne možnosti prestati kakršenkoli resen test.


Lahko to trditev kje ali s čim dokažeš?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ale123 ::

Mato, zato pa je tako.kot je.....na novo se naloži sistem in se telefon odpošlje, ko ga jebe, naj se potem uporabnik znajde in jebe dalje z servisom

Mare2 ::

Ale123 je izjavil:

na novo se naloži sistem

To besedno zvezo radi uporabljajo na Ramčku2. V resnici gre samo za tovarniške nastavitve.

StreetRacer ::

Samo na tovarniške nastavitve povrnejo telefon in potem se delajo pametne na servisu kaj vse so naredili in kako težko delo so imeli...

Ko so mojega poslali nazaj iz emonagrama, je bila zadnja stran telefona na pol zalepljena, da se je na določenih mestih vse v telefon vidlo.

Tako prestanje teste telefoni, ko zapustijo servis.

Sramotno...
Intel i5 3570K ~ Gigabyte GA-Z77X-UD3H ~ G.Skill RipjawsX 16GB ~ KFA2 GTX 1070
Zalman 11X Extreme ~ Samsung SSD 120GB ~ Seagate Barracuda 3TB ~ WD Green 4TB
XFX TS 650 Gold ~ Antec 902 V3 ~ LG UltraWide 34UM69G ~ Logitech Z906 ~ PS4 PRO

Zgodovina sprememb…

lukass ::

Mare2 je izjavil:

lukass je izjavil:

vsake toliko telefon ne morem polniti ker je vlaga v konektorju....

Če greš plavat s Samsung Galaxy S9 je priporočljivo pred polnjenjem malo počakati, da se konektor posuši. :)

Telefon ni vidu vode... Ocitno mu ne pase da bi se polnil. Zoprno je ker se to skoraj vedno nardi k je baterija pod 15% in pol ni moznosti da jo napolnis. Cakam, da se telefon do konca izprazni in potem ga nekako zdriblam da se zacne polniti. Zoprno res...

LeQuack je izjavil:

lukass je izjavil:

Tudi jaz sem nezadovoljen z RAM2 servisom, ene in iste napake pri S9. Telefon že štirikrat na servisu, znova in znova telefon ostaja brez signala, max 2h SoT (screen on time), vsake toliko telefon ne morem polniti ker je vlaga v konektorju.... senzor za svetilnost ekrana dela čudno, na soncu ekran vsake toliko zatemni, ponoči pa gre svetilnost do max... uglavnm kljub vsem dokazilom in posnetkom - tudi narejenim poročilom in opisom napak, le teh ne odpravijo... Nevem kaj naj sploh še nardim da telefon popravijo tako kot se zagre...


A si kdaj pomislil da je S9 enostavno zanič? In seveda bugi v Androidu.


Mislim da je vecina Samsung izdelkov zanic. Potem na koncu pa imamo se nesposoben servis in smo tam kjer smo. Telefin za 1000evrov, potem ti pa napisejo ce zelim da telefon deluje vec casa (en dan) naj zmanjsam resolucijo ekrana, izklopim AOD, zmanjsam moc procesorja ipd... Uglavnm na konc ugotovis da je telefon za 200evrov boljsi od tega skropucala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lukass ()

Han ::

Tako nekako. A5 2017 deluje brezhibno, novega dobiš te dni za 200 eur. Tudi navaden S7 je OK. Ta stane danes 300 eur in še vedno jih izdelujejo, ker je povpraševanje.
strani: 1 ... 5 6 7 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
40676450 (25484) next3steps
»

Samsung galaxy s6 - fotoaparat

Oddelek: Mobilne tehnologije
162155 (1598) fujtajksel
»

RAM2 servis -kaj naj naredim?

Oddelek: Mobilne tehnologije
419434 (8408) LuGi
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
455776 (4417) PINki
»

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10715408 (12435) amigo_no1

Več podobnih tem