Forum » Mobilne tehnologije » Ram 2 servis
Ram 2 servis
St235 ::
V bistvu vse kar lahko narediš je, da civilno tožiš servis in potem v sodnem postopku dokažeš, da napihnjena baterija ni posledica ROM-a.
Heavy ::
Kot zanimivost, čas nazaj sem delal pri Mobitelu in je prišel v našo trgovino promotor od Samsung slovenija. Debata je nanesla tudi na stik z tekočino in začne razlagati zgodbe:
- Stranka telefonira v dežju. Telefon deluje normalno še par mesecev kasneje, dokler ni določena komponenta v njemu dovolj oksidirala, da je prišlo do okvare. Seveda po prvotni jezi stranke, češ da telefon ni bil v stiku z vodo, so naposled le prišli skozi konstruktivno debato do tega da pa pred par meseci pa je bilo le nekaj dežnih kapelj po telefonu.
- Tekač prinese telefon na servis - ugotovijo mu stik z tekočino. Po prvotnemu razburjenju stranke so na koncu prišli do tega, da je med tekom nosil telefon na vrvici okoli vratu in pod tekaško majico in znoj je prišel v telefon.
- Stranka telefonira v dežju. Telefon deluje normalno še par mesecev kasneje, dokler ni določena komponenta v njemu dovolj oksidirala, da je prišlo do okvare. Seveda po prvotni jezi stranke, češ da telefon ni bil v stiku z vodo, so naposled le prišli skozi konstruktivno debato do tega da pa pred par meseci pa je bilo le nekaj dežnih kapelj po telefonu.
- Tekač prinese telefon na servis - ugotovijo mu stik z tekočino. Po prvotnemu razburjenju stranke so na koncu prišli do tega, da je med tekom nosil telefon na vrvici okoli vratu in pod tekaško majico in znoj je prišel v telefon.
XsenO ::
Kot zanimivost, čas nazaj sem delal pri Mobitelu in je prišel v našo trgovino promotor od Samsung slovenija. Debata je nanesla tudi na stik z tekočino in začne razlagati zgodbe:
- Stranka telefonira v dežju. Telefon deluje normalno še par mesecev kasneje, dokler ni določena komponenta v njemu dovolj oksidirala, da je prišlo do okvare. Seveda po prvotni jezi stranke, češ da telefon ni bil v stiku z vodo, so naposled le prišli skozi konstruktivno debato do tega da pa pred par meseci pa je bilo le nekaj dežnih kapelj po telefonu.
- Tekač prinese telefon na servis - ugotovijo mu stik z tekočino. Po prvotnemu razburjenju stranke so na koncu prišli do tega, da je med tekom nosil telefon na vrvici okoli vratu in pod tekaško majico in znoj je prišel v telefon.
Nevem zakaj ampak mi to deluje prej kot priznanje, da so telefoni za nič narejeni, če lahko par kapljic prodre v notranjost. ( minus primeri oksidacije okoli usb priključka)
1 + 1 = 1
lonewolf_ ::
Pa naj nardijo vse iz zlata odznotraj pa ne bo nič oksidiralo :) cene nekaterih telefonov že delujejo, kot da so zlati...
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
obsorsky ::
Glede na to da so meni zavrnili zarad Touchwiz rom-a ko je bla razlika samo v verziji, potem ne dvomim da tripan Knox flag izniči garancijo.
tomaz_cro ::
Glede na to da so meni zavrnili zarad Touchwiz rom-a ko je bla razlika samo v verziji, potem ne dvomim da tripan Knox flag izniči garancijo.
Touchwiz rom, seveda če ni official je najverjetneje res zadosten razlog za zavrnitev, a če gre za za napravo z uradnim stock romom in če je napaka izključno strojna, mislite da bi 0x1 flag še vedno izničil garancijo? Ga gredo sploh gledat?
obsorsky ::
Meni je napihnilo baterijo in je ekran odstopil zaradi tega. Pa je izgovor na nepooblaščeno programsko opremo, s tem da baterijo so zamenjal pod garancijo...telefon star leto in pol..go figure :D
s1m0n ::
Ma prav čudni so ti na RAM2 ne vem kaj še sploh kupujemo Samsung telefone pri nas ker jih ta servis spravi na podn od podna.
tomaz_cro ::
Mar obstaja kakšen fool-proof način uničenja matične plošče pri Samsung telefonih, da ne morejo videt 0x1 Knox flaga in da garancija še vedno velja?
thramos ::
Daniel ::
No ja, pa tudi če res pride vlaga v telefon od znoja ali par kapljic vode je vseeno precej nemoralno za eno vezje z USB konektorjem zapisati, da je predvideni strošek popravila več kot 100 EUR, če samo vezje ne stane niti 10 EUR.
fireX88 ::
Pa kaj nima tudi emonogram servis (uradni) za samsung telefone? Mogoce, ce tam poskusis?
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
first_line ::
Problem je, da slišim da se to dogaja samo pri Samsungih (oksidira če ti pade v školjko, ali pa če malo premočno dahneš v njega).
Verjetno tudi kak druga znamka crkne zaradi oksidacije, pa servisi ne krivijo stranke če je produkt zanič.
Verjetno tudi kak druga znamka crkne zaradi oksidacije, pa servisi ne krivijo stranke če je produkt zanič.
BladE_ ::
Ti si telefoniral v dežju in potem je produkt zanič, ker je notri prišla voda?
Če si tak frajer, da si daješ gor costum ROMe potem bodi še tak frajer, da ga pred servisom spraviš v prvotno stanje in ne bo nihče vedel...
Če si tak frajer, da si daješ gor costum ROMe potem bodi še tak frajer, da ga pred servisom spraviš v prvotno stanje in ne bo nihče vedel...
Akcija - Reakcija
šernk ::
- Stranka telefonira v dežju. Telefon deluje normalno še par mesecev kasneje, dokler ni določena komponenta v njemu dovolj oksidirala, da je prišlo do okvare. Seveda po prvotni jezi stranke, češ da telefon ni bil v stiku z vodo, so naposled le prišli skozi konstruktivno debato do tega da pa pred par meseci pa je bilo le nekaj dežnih kapelj po telefonu.
moj prejšnji mobitel je bil v kavbojkah, ki so se celo noč namakale v vodi v šotoru, nikoli ga nisem kaj izklapljal in sušil (ko sem se oglasil na njega je bil vse prej kot suh). Od tega je sedaj kakšnih 5 let, mobitel še vedno deluje. Od frendice mobitel je padel v morje, 2 leti po tistem je še vedno deloval.
skratka še nobena voda mi ni uničila mobitela še. Kaj šele da bi ga kapljice dežja oziroma vlaga v zraku.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
obsorsky ::
Da sporočim konec zgodbe o mojem S4, ki se mu je napihnila baterija in upognila ter iztaknila zaslon. Prvo so mi napisali, da bo pod garancijo samo baterija, ostalo pa ne, zaradi custom rom-a. Po enem prijaznem (dobesedno) mail-u na Samsung Slovenija, se je danes zadeva rešila v enem dnevu. Zamenjali so baterijo in zaslon. Tako da...all good :)
tomaz_cro ::
Da sporočim konec zgodbe o mojem S4, ki se mu je napihnila baterija in upognila ter iztaknila zaslon. Prvo so mi napisali, da bo pod garancijo samo baterija, ostalo pa ne, zaradi custom rom-a. Po enem prijaznem (dobesedno) mail-u na Samsung Slovenija, se je danes zadeva rešila v enem dnevu. Zamenjali so baterijo in zaslon. Tako da...all good :)
Ali mi lahko sporočiš e-mail Samsunga Slovenije?
Kaj si jim sploh rekel, da so popustili?
obsorsky ::
Poslal sem v torek takoj potem, ko so mi iz servisa sporočili, da priznajo samo garancijo na baterijo, na ostalo pa ne, ker je gor custom rom na social[at]samsung.si. Sicer nisem dobil nobenega odgovora, sem pa danes, ko sem šel iskat telefon na servis (pač sem mislil ok saj baterija je, bom pa s takim zaslonom okol hodil) in je bil telefon pri šefu, ker je Samsung Slovenija očitno urgiral. V 2 urah sem prišel nazaj in me je čakal telefon z novim zaslonom in baterijo. Na nalogu pa je pisalo kaj so menjali in da se na vezje garancija prekine, ker je gor nepooblaščena programska oprema.
V mail-u sem opisal situacijo in prosil za razlago kako, da bi na leto in pol starem telefonu zamenjali baterijo (na katero je garancija 6 mesecev) škode, ki jo je baterija povzročila na zaslonu pa ne in da mi ni jasno zakaj so hoteli menjati še matično (telefon je in dela normalno). Pa prilepil sem jim prevod tiste evropske direktive ter link v angleščini.
Če se mobilna naprava okvari v prvih šestih mesecih, vam jo mora uradni serviser brezplačno popraviti in to tudi v primeru, da imate na njej nameščen prirejeni operacijski sistem Android oziroma upravljavske pravice. Če pa se naprava okvari po šestih mesecih in znotraj dveh let, vam lahko uradni serviser zavrne brezplačno popravilo izdelka le v primeru, da vam dokaže, da ste okvaro povzročili z nameščanje prirejenega operacijskega sistema ali root pravice. Njihov obstoj namreč še ni zadosten razlog za prekinitev garancije.
Ter da upam na ugodno rešitev zadeve :)
V mail-u sem opisal situacijo in prosil za razlago kako, da bi na leto in pol starem telefonu zamenjali baterijo (na katero je garancija 6 mesecev) škode, ki jo je baterija povzročila na zaslonu pa ne in da mi ni jasno zakaj so hoteli menjati še matično (telefon je in dela normalno). Pa prilepil sem jim prevod tiste evropske direktive ter link v angleščini.
Če se mobilna naprava okvari v prvih šestih mesecih, vam jo mora uradni serviser brezplačno popraviti in to tudi v primeru, da imate na njej nameščen prirejeni operacijski sistem Android oziroma upravljavske pravice. Če pa se naprava okvari po šestih mesecih in znotraj dveh let, vam lahko uradni serviser zavrne brezplačno popravilo izdelka le v primeru, da vam dokaže, da ste okvaro povzročili z nameščanje prirejenega operacijskega sistema ali root pravice. Njihov obstoj namreč še ni zadosten razlog za prekinitev garancije.
Ter da upam na ugodno rešitev zadeve :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: obsorsky ()
šernk ::
Kje je link do te direktive?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
fireX88 ::
važno da si rešil zadevo :)
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
grizl ::
No, verjamem, da so (ste) nekateri z omenjenim servisom imeli težave, sam sem bil, glede na pisanja zelo pozitivno presenečen.
Popravilo tablice je bilo izvršeno v 3 dneh (dan pred iztekom garancijskega roka), brez kompliciranja tako, da z moje strani pohvale......
Popravilo tablice je bilo izvršeno v 3 dneh (dan pred iztekom garancijskega roka), brez kompliciranja tako, da z moje strani pohvale......
Machete ::
Danes bo na VAL202:
KJE PA VAS ČEVELJ ŽULI: APARAT JE BIL V STIKU Z TEKOČINO. GARANCIJSKO POPRAVILO NI MOŽNO.
Začetek predvajanja: 12.00
V zadnjih mesecih se je na Val 202 obrnilo več poslušalcev, ki garancije pri popravilu telefona ne morejo uveljaviti, skupni imenovalec pri velikem delu teh pa je: 'Aparat je bil v stiku z tekočino. Garancijsko popravilo ni možno'. Kako delujejo indikatorji vlage? Se obarvajo tudi, če uporabljamo telefon v deževnem vremenu ali mora naprava pasti v vodo, da se aktivira? Ali je ta indikator le priročni izgovor serviserjev, da jim aparata ni treba brezplačno popraviti? O tem s pooblaščenimi serviserji, sodnim izvedencem za področje telekomunikacij ter predstavnikoma Zveze potrošnikov Slovenije in Tržnega inšpektorata.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
shadeX ::
Prenosni telefon je - sodeč po odgovoru servisa Vama - namenjen samo za uporabo v zaprtih prostorih ali ko je zunaj lepo vreme brez sopare in dežja, oziroma ko je temperatura v zunanjih in notranjih prostorih izenačena.
Roflmao..
Delal v extremnih temperaturah. Iz prostora v katerem sem se zadrževal tudi po 1 uro na -30 stopinj sem šel na +35 (vročina zunaj). Telefon HTC Desire v žepu. To je trpel cca 3 leta, praktično vsaki dan. Od kondenza je bil čisto moker. Indikator vlage je bil vedno bel kot sneg. Telefon še danes deluje in ga uporablja mati.
Naj bučke raje komu drugemu prodajajo.
Dejstvo je da servisi toliko % popravil zavrnejo in indikator pobarvajo sami. To pomeni + za servis ter proizvajalca. Lep primer je tisti iz posnetka ko je potrošnik telefon dobil nazaj nepopravljen (kao da je popravljen), ta ga pošlje nazaj, nakar odgovor servisa je bil, da je telefon padel v vodo in indikator pobarvan rdeče. Prej pa ne duha ne sluha o tem..
Mrš s tako golazinjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Dr_M ::
Servis Vama trade za LGje je ubistvu najboljsi pooblascen servis za telefone. Nikoli ne komplicirajo.
Jest sm mel pri njih na servisu telefon, ki je bil precej izpostavljen vlagi, pa so ga zrihtali bp.
Jest sm mel pri njih na servisu telefon, ki je bil precej izpostavljen vlagi, pa so ga zrihtali bp.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
shadeX ::
Sej ne rečem. Glede vama trade niti ni pritožb. Verjetno bo res nekaj resnice na tem. Ampak RAM2, toptime in podobni, velik joke. Skoz neki problemi in pritožbe. Folk tud ni neumen in vejo, kdaj je telefon padel v vodo in kdaj ne.
Dr_M ::
Moram pa rect, da je tudi na mojmu telefonu indikator se vedno bel. Super, da je pod pokrovom baterije in ne v ohisju. Sicer pa, malo varekine, pa bo spet bel, ce je obarvan
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
tomaz- ::
mah, jaz pa včasih kar ne verjamem, da bi na servisih kar malo povprek "namakali" telefone, da jim ni treba priznat garancije. Nikakor jih ne zagovarjam, da ne bi kdo narobe pomislil, ampak ko vidim, kako mestne frčafele sredi dežja pod majhnim fensi dežničkom tipkajo po telefonih, vmes pa vse curlja, pa bognedaj, da se ne bi takrat javla, ker potem bo ziher kak pomemben trač zamudila.. Pa če pogledam pri nas doma, tamala gre v kopalnico in seveda nese telefon s seboj, da ja ne bo kaj zamudila.. Pol pa tuš, sopara, telefon pa pol metra stran, v kopalnici pa megla od vlage, kot včasih v kadilskem vagonu na vlaku.. Ali pa vidiš kolesarje, prešvicane, potem pa potegne telefon iz prešvicanega hrbtnega žepa, prisloni direktno na prepoten obraz in čeblja.. Saj ne rečem, verjamem da kdaj kak servis zadevo obrne malo "sebi v prid", ampak prepričan sem tudi , da je večina zavrnitev zaradi vlage kar upravičenih.. Sem pa mnenja, da bi proizvajalci celotno zadevo lahko naredili precej bolj bulletproof.. ČE bi le bil interes........
Machete ::
Se strinjam. Zato se kupi dokaj bulletproof Nokio/MS/Foxconn za 200-300 eur z Nemčije, in ko crkne vržeš v smeti.
20 mescov so pa tovarniško naštimani da zdržijo, tako, da se izzide s takim načinom :D
20 mescov so pa tovarniško naštimani da zdržijo, tako, da se izzide s takim načinom :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
R1710 ::
Sam sem imel ravno z Nokiami in Teleray-jem probleme z tekočinami.
Če 200-300€ (ali več) vreden telefon ne zdrži 2, 3 leta, je zame polizdelek, in znamke nočem več videt.
Še najmanj problemov do danes imam z Huawei-jem, pa se čudi...
Če 200-300€ (ali več) vreden telefon ne zdrži 2, 3 leta, je zame polizdelek, in znamke nočem več videt.
Še najmanj problemov do danes imam z Huawei-jem, pa se čudi...
LeQuack ::
Jaz jih moram pohvalit, v nasprotju z ostalimi tu.
Tablici Samsung Tab S ni več delal auto brightness, pa slušalke so izgubljale kontakt, v garanciji je bil še nekje mesec. Nesel na Ram2 in v roku dobrega tedna so popravili, naročili nove dele in zamenjali senzor za svetlost ter headphone jack. Mislim da edino naredijo upgrade tudi, kar pomeni da ni več podatkov, ampak te na to itak prej opozorijo.
V glavnem sem zadovoljen. Sicer pa ravno sedaj selijo sprejemni del servisa zgoraj v trgovino, tako da ne bo treba več tam v klet hodit po stopnicah.
Tablici Samsung Tab S ni več delal auto brightness, pa slušalke so izgubljale kontakt, v garanciji je bil še nekje mesec. Nesel na Ram2 in v roku dobrega tedna so popravili, naročili nove dele in zamenjali senzor za svetlost ter headphone jack. Mislim da edino naredijo upgrade tudi, kar pomeni da ni več podatkov, ampak te na to itak prej opozorijo.
V glavnem sem zadovoljen. Sicer pa ravno sedaj selijo sprejemni del servisa zgoraj v trgovino, tako da ne bo treba več tam v klet hodit po stopnicah.
Quack !
Dimnik ::
Odzivnost na mail slaba, v petek poslal prek poslovalnice s8+, uveljavljal stvarno napako, včeraj poslal povpraševanje na mail, kako je na stvari, do danes še ni odgovora....sicer imajo osem dni časa, ampak odpisali bi lahko
ziga1990 ::
Ale123 mogoče zaradi tega kar je LeQuack napisal,da selijo sprejemni del servisa zgoraj v trgovino?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
LeQuack ::
Odzivnost na mail slaba, v petek poslal prek poslovalnice s8+, uveljavljal stvarno napako, včeraj poslal povpraševanje na mail, kako je na stvari, do danes še ni odgovora....sicer imajo osem dni časa, ampak odpisali bi lahko
Imajo aplikacijo, kjer lahko preverjaš status svoje naprave (rabiš tisto kodo z lista):
http://ram2.si/index.php/servis
In klikni "Vpogled v servisna opravila".
Če nimaš kode lahko tudi preko IMEI (imaš na škatli od telefona natisnjeno).
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Dimnik ::
Ooo hvala, preveril in so ponovno naložili programsko opremo ter ponastavili na tovarniške in baje telefon dela, sedaj pa počakat klic iz poslovalnice in preverit če res dela kot mora.
LeQuack ::
Ooo hvala, preveril in so ponovno naložili programsko opremo ter ponastavili na tovarniške in baje telefon dela, sedaj pa počakat klic iz poslovalnice in preverit če res dela kot mora.
Kr kul zadeva ja. Pri meni je ecimo tako pisalo:
Quack !
Dimnik ::
Ja tebi piše popravilo končano, pri meni pa čaka na popravilo.... sicer pa pri opisu piše, da so ponovno naložili programsko opremo in dela, ter da ni stvarna napaka. Drugače pa super zadeva ja
LeQuack ::
Ja tebi piše popravilo končano, pri meni pa čaka na popravilo.... sicer pa pri opisu piše, da so ponovno naložili programsko opremo in dela, ter da ni stvarna napaka. Drugače pa super zadeva ja
Kakšne pa si imel težave z S8? Sam imam S6 in zaenkrat na srečo še brez težav, razen da baterija komaj en dan zdrži. Je pa zdaj po dveh letih že izven garancije.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Dimnik ::
Ko sem ga dal polnit, se mu je začelo mešat....po približno treh minutah je ostal always on display, ampak ga nisi mogel zbudit, razen z ponovnim zagonom tipka za vklop in tipka za zmanjšanje glasnosti skupaj za nekaj sekund....ko se je ponovno zagnal pa niso delale določene aplikacije..kamera je bila tema, youtube ni prijel ikone, določene je sam zaprl in šel v začetni zaslon.
šernk ::
Kr kul zadeva ja. Pri meni je ecimo tako pisalo:
leta za konkurenco...
takoj ko mobitel prejmejo v servis ti ga poslikajo in objavijo slike online, sledljivosti:
dejanski test telefona, ki ga imaš na voljo takoj ko je opravljen:
Date: 12.07.2017 Time: 08:18:32 User: $krato01 Test Script : AUTOTEST_L3.X2T Arvato Final (Level 3) Test V6.28 - Test: WCDMA Band 1 + GSM Dualband 900/1800 LECTOR-Release: 7.92 ; License: 7312 Lector Enhanced Test Equipment: "AEROFLEX 4400, SN: 0811413, FW: 15.31.009" Limit: Tablet.lim Used test channels: Arvato_Channels.tcf WCDMA Mobile Class : 3 Mobile : ONE A3003T IMEI: xxxxxxxxxxxxxxxxx RF Connection : 4933 RF Shield Position : 12H Database : User Coupling Loss Values (RX,TX) : WCDMA I : 20.0, 22.8 / 19.0, 22.0 / 20.0, 22.8 GSM 900 : 14.0, 13.4 / 16.0, 13.8 / 18.0, 14.6 GSM 1800 : 19.0, 23.4 / 20.0, 24.4 / 19.0, 19.4 WCDMA LL UL MV ------------------------------------------------------------------ Band 1 IMEI comparison ......: (Scanned: 862563033688338) PASS UL/DL Channel:9612/10562,BS:-70.0,MS:-35 OLPC (Ior = -70dBm): dB -25.00 +25.00 -0.17 PASS UL Power MAX ......: dBm +19.00 +40.00 +23.60 PASS UL/DL Channel:9612/10562,BS:-70.0,MS:24 EVM RMS ...........: % +0.00 +17.50 +3.28 PASS Frequency Error ...: Hz -190.00 +190.00 +0.62 PASS ACLR -5 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -44.54 PASS ACLR +5 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -44.02 PASS ACLR-10 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -50.81 PASS ACLR+10 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -50.08 PASS RSCP...............: dBm -80 -60 -70 PASS UL/DL Channel:9888/10838,BS:-70.0,MS:24 UL Power MAX ......: dBm +19.00 +40.00 +24.11 PASS EVM RMS ...........: % +0.00 +17.50 +3.00 PASS Frequency Error ...: Hz -190.00 +190.00 -0.32 PASS ACLR -5 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -44.47 PASS ACLR +5 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -44.07 PASS ACLR-10 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -50.64 PASS ACLR+10 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -50.33 PASS RSCP...............: dBm -80 -60 -70 PASS UL/DL Channel:9750/10700,BS:-70.0,MS:24 UL Power MAX ......: dBm +19.00 +40.00 +23.64 PASS EVM RMS ...........: % +0.00 +17.50 +2.85 PASS Frequency Error ...: Hz -190.00 +190.00 +1.44 PASS ACLR -5 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -44.77 PASS ACLR +5 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -43.72 PASS ACLR-10 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -48.98 PASS ACLR+10 MHz .......: dBc -100.00 -20.00 -51.78 PASS RSCP...............: dBm -80 -60 -72 PASS Handover WCDMA to GSM 900/1800 TX, BS:-75.0dBm,MS:5,TCH:3 TX-Power ..........: dBm +28.00 +40.00 +32.34 PASS RX, BS:-95.0dBm,MS:5,TCH:3 RX Level ..........: dBm -110 -80 -96 PASS TX, BS:-75.0dBm,MS:5,TCH:63 TX-Power ..........: dBm +28.00 +40.00 +32.27 PASS TX, BS:-75.0dBm,MS:15,TCH:63 TX-Power ..........: dBm +8.00 +20.00 +12.24 PASS TX-ALL, BS:-75.0dBm,MS:5,TCH:123 Phase Error RMS ...: deg +0.00 +15.00 +0.35 PASS Phase Error Peak ..: deg +0.00 +40.00 +1.25 PASS Frequency Error ...: Hz -150.00 +150.00 +11.60 PASS TX-Power ..........: dBm +28.00 +40.00 +32.31 PASS RX, BS:-95.0dBm,MS:5,TCH:123 RX Level ..........: dBm -110 -80 -96 PASS TX, BS:-75.0dBm,MS:0,TCH:514 TX-Power ..........: dBm +25.00 +40.00 +27.21 PASS RX, BS:-95.0dBm,MS:0,TCH:514 RX Level ..........: dBm -110 -80 -95 PASS TX, BS:-75.0dBm,MS:0,TCH:698 TX-Power ..........: dBm +25.00 +40.00 +29.90 PASS TX, BS:-75.0dBm,MS:10,TCH:698 TX-Power ..........: dBm +5.00 +20.00 +8.69 PASS TX-ALL, BS:-75.0dBm,MS:0,TCH:884 Phase Error RMS ...: deg +0.00 +15.00 +0.44 PASS Phase Error Peak ..: deg +0.00 +40.00 +1.20 PASS Frequency Error ...: Hz -250.00 +250.00 +26.82 PASS TX-Power ..........: dBm +25.00 +40.00 +29.81 PASS RX, BS:-95.0dBm,MS:0,TCH:884 RX Level ..........: dBm -110 -80 -95 PASS Measurement time: 00:00:24.5 TEST: PASSED Test time : 00:01:15.0
v reportu poleg tega točno piše kdo je telefon popravljal, kdo je telefon na koncu pregledal. Vse skupaj popravilo s pošiljanjem na poljsko preko DHL in nazaj 6 dni (na petek mobitel oddan, na četrtek prevzet nazaj popravljen). O ja naši se bodo mogli naučit še precej, zato se pa z našimi servisi sploh ne bom več ukvarjal (razen par svetlih izjem, ki jih lahko preštejem na prste ene roke)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
Mare2 ::
Ja tebi piše popravilo končano, pri meni pa čaka na popravilo.... sicer pa pri opisu piše, da so ponovno naložili programsko opremo in dela, ter da ni stvarna napaka. Drugače pa super zadeva ja
Če se napaka ponavlja občasno in so samo ponovno naložili programsko opremo (verjetno je bila naložena že prej) ti jaz ne bi garantiral, da bo delalo. :) Če malo pogooglaš izgleda, da imajo enega serviserja, ki malo nateguje folk. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Dimnik ::
Sicer je še vedno na servisu, ko ga dobim bom stestiral in videl kaj bo.....sem tudi v dvomih, da je problem samo v programski opremi....če ne bom še enkrat poslal in uveljavljal stvarno napako z vsemi poslanimi maili in servisnimi papirji, ter zahteval menjavo telefona brez popravila
Mare2 ::
Stvarno napako se običajno uveljavlja pri prodjalcu. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Dimnik ::
Ja, saj sem ga sedaj tudi oddal v poslovalnici kje je bil kupljen, z dopisom da uveljavljam stvarno napako, potem ga oni pošljejo na servis v obravnavo in imajo 8 dni časa za odgovor
Dimnik ::
Telefon po dveh dneh uporabe poslal še enkrat nazaj in uveljavljal stvarno napako....me zanima, kaj bo sedaj?
Dimnik ::
Da nadaljujem, danes odposlali telefon spet nazaj in ponovno naložili ooeracijski sistem, ter skalibrirali, se pravi enako kot prvič, očitno sploh ne stestirajo telefona, ker je nemogoče uporabljat telefon. V ponedeljek grem v poslovalnico, kjer sem zmenjen z vodjo, ki ve kaj je na stvari s telefonom in ga bomo še enkrat poslali nazaj. Pisal sem tudi na samsung slovenija podporo in čakam na njihov odgovor. Če ne pa prek zveze potrošnikov in odvetnika, ker očitno se na servisu hecajo z strankami. Osebno mi je pa zaenkrat predaleč it osebno na servis v lj. Poročam ko zvem kaj več
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 105853 (54887) | next3steps |
» | Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 21022 (15732) | ziga1990 |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7149 (6084) | St235 |
» | RAM2 servis -kaj naj naredim?Oddelek: Mobilne tehnologije | 11441 (10415) | LuGi |
» | GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 22139 (19166) | amigo_no1 |