Prijavi se z GoogleID

» »

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen

strani: « 1 2 3

Mr Hilter ::

Torej, Samsung Galaxy S kupljen pri Mobitelu se je izklopil in se ni več prižgal/polnil.
Nesem na Mobitel da pošljejo na servis, po dveh tednih me kličejo da je bil zmočen, kar ni res, niti ni crknil zaradi tega. Imel sem ga en sam teden, ravno v času 'suše' nosil pa sem ga v žepu srajce, tako da niti švical ni pri jajcih. Torej ni garancije.

Je pa en znanec, imel popolnoma isti dogodek (isti telefon, ista Mobitel trgovina- Idrija).

Telefon sem kupil rabljen v trgovini v BTCju.

A ima kdo kakšen nasvet oziroma podobno dogodivščino?

gendale ::

>Telefon sem kupil rabljen v trgovini v BTCju.
naslednjič ko boš kupoval rabljen telefon poglej nalepko pri bateriji

drugače pa

telefon uzemi nazaj s servisa in prodaj na bolhi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gendale ()

tomaz- ::

Telefon se je verjetno prodajal ravno zaradi tega......

Mr Hilter ::

Telefon je delal 100% OK in je bil zmočen morda kdaj prej. Se je na lepem izklopil v žepu. Ker vem da nisem jaz kriv za njegovo smrt (vsaj ga nisem močil), bi sedaj rad da se razreši v mojo korist.

gendale ::

poskusi se zmenit s prodajalcem, ampak sem siguren da te bo poslal nekam

Lakotnik29 ::

Telefoni imajo takšne ali drugačne indikatorje, ki nakazujejo ali je bil v stiku z tekočino. Lahko da je bil telefon kdaj prej polit in je to zaznati na indikaroju. Lahko, da je trenutna okvara tudi posledica tega.

Servis ima tukaj močan argument, ker politje z tekočino ni pokrito z garancijo.

Realno gledano lahko probaš preko tržnega inšpektorata vložiti pritožbo, sam boš bolj malo dosegel. Lahko pa seveda zahtevaš in plačaš izvedenca, da se ugotovi ali obstaja povezava med stikom z tekočino in okvaro.

Čisto možno je, da se je prodajal zato, ker je bil polit in je zajebaval.

Možnost, ki ti ostane še je uveljavljanje stvarne napake pri samem prodajalcu. Če j bil telefon kupljen pred tednom, dni lahko poskusiš uveljavit stvarno napako, ker so ti prodali telefon, ki je bil predhodno polit in zato izven garancije, oni pa so ti ga (vsaj sklepam tako) prodali kot da ima garancijo. Sam spet bo problem dokazat, da se ni zmočil v tem tednu kar si ga imel ti.

mihec87 ::

Serviserja ne briga gdaj je bil zmočen(gdo pa kako) pa gdaj je crknu...Njemu je dovolj da nalepka pokaže da je zadeva bila zmočena in se tukaj konča garancija..
Slaba stran kupovanja second hand stvari..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Mr Hilter ::

Bo treba malce groziti z zavodom za varstvo potrošnikov... Je pa hec, da so ga verjetno Mobitelovci/poštarji namočili, glede na to da sem že drugi ki ga je kao zmočil. ;((

;-) ::

Jaz bi gnjavil prodajalcu, on ti ga je prodal zmočenega =)

Mr Hilter ::

OK, zdej mam tulifon doma in slike s servisa. Telefon je znotraj močno zoksidiran, nedvomno je plaval še v čem več kot vodi.

Jutri bom kontaktiral prodajalca in mu lepo napisal, da če se ne bo strinjal s povrnitvijo kupnine in stroškov pošiljanja na servis gre stvar nedvomno naprej do zavoda za varstvo potrošnikov in na pregled k sodnemu izvedencu.

Če že prodajajo telefon z garancijo, naj jo ta vsaj res ima :|

PS: kje od zuni se pa vidi če telefon že zna plavati? Moja Nokia ima en list pod baterijo, I9000 ne vidim nič????

DC- ::

Jaz imam isto težavo z Mobitelovim centrom Citypark in Toptime.
Kupil sem nov telefon pred 6 meseci in vem, da ni bil polit (vsaj pri meni ne).

Iz servisa pa je prišel "stik s tekočino".
Servis mi v "dokaz" ponuja sliko indikatorja na enem telefonu (brez dokazil, da je to moj telefon), ki pa je 21 dni starejša od datuma prevzema v servis.

Osebje Mobitela v centru je obupno in sploh se jim ne da ukvarjati z mojo pisno reklamacijo.
Bo pač tržni inšpektor jih obiskal ni druge.

Steinkauz ::

Tole da je prišlo v stik z vodo, rečejo za vsak kurac. Men se zdi kot idealen izgovor, da se rešijo uveljavljanje garancije.
Men so isto rekl k sm poslal k610i. In sem se pizdil in so popravl. Če bi bil pa telefon dražji bi pa vsekakor vpletel tudi tržni inšpektorat, ne pa da se ti na tak beden način rešijo telefona vrednega 500eur starega par mesecev.

DC- ::

Gre za HTC Desire in ne bom kar tako požrl.
Je pa tipično slovensko Mobitel pravi, da se obrni na servis, Servis pa obratno.

Noben pa niti ne želi pogledati težave ampak raje odjebejo

frudi ::

kbal: glede na obseg škode (oksidacija) imaš močan argument, da so ti prodali defekten telefon, torej kar uveljavljaj stvarno napako in zahtevaj vračilo denarja. Tudi če ti ugodijo, bi jaz na tvojem mestu trgovino prijavil tržnemu inšpektoratu, saj kot kaže zavestno prodajajo defektne aparate, za katere vedo, da kupec ne bo mogel uveljavljati garancije. Ne verjamem namreč, da ne opravijo servisnega pregleda, preden dajo rabljen telefon nazaj v prodajo.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Mr Hilter ::

Moj je bil poslan na RAM2, čakal sem od 6.7.11 do danes da so ugotovili da je bil moker? Na Mobitelu mi niso hotli dat spiska kdaj je bil dejansko poslan, pa jih bom že prepričal. Pa še 8€ sem jim mogel dati, kao za ptt. Feels bad man.

Najbolj me pa moti, da prek eBaya, iz čajna šopov... vse poteka neverjetno gladko. Pri nas pa Bolha, AvtoNet, trgovine... Bog ne daj da nisi strokovnjak v vsaki stvari. Itak si ti kriv ker si kupil in nisi bil sposoben prej pol avta/mobitela razstavit. Prej so seveda vsi medeni in pošteni.

No da ne bom predhodno po njih pljuval, se nadaljuje jutri ;)

DC- ::

kbal boš težko kaj dosegel samo ne pusti se.
Meni tudi nič ne dajo in mi že 3 tedne ne želijo odpisati na dopise.

Čakajo, da bom pozabil....

Sims ::

Za avtorja teme nimam nasveta, kajti tudi sam se ostal z nedelujočim telefonom. Servis je napisal "stik s tekočino". Aja, telefon seveda ni bil zmočen, ali karkoli podobnega. Kupljen novi.

Ko sem dvignil telefon sem rekel:"Da, pohscal sem se na njega". To je bilo pa vse. Potem sem šel kupit novega.
DELL + UBUNTU 12.10

Mr Hilter ::

Ja, sam sem glup: na Bolhi ne prodajam ceglov z garancijo. Mah, je vseeno nek dober filing pri sebi ko se ne spuščaš na cigansko raven.

Drugače če ne bom dobil 220€ nazaj, bom ob sobotah stal pred njihovo trgovino in jim odganjal stranke. S smučarsko masko, fizično me pod 10 policajev/redarjev itak ne bo ustavilo, samo ozemljiti se še rabim >:D al pa napis nase, da imam slabo srce.

Jezi me ker sem I9000 kupil samo zaradi fotoaparata (pa da na skretu igram Besne tiče- ne ni mi padu v školko, kdor ne vrjame lahko prevoha telefon), da bom posnel in objavil en vodič za poceni homemade kozmetične popravke na avtu (okrušeno od kamenčkov, nalepil carbon vinil na streho). Naredil in poslikal sem prvo fazo, sedaj slik ni več, barve pa ne grem kopat nazaj z avta. Sorry eBay, bol mal bo od moje reklame.

MadMax ::

S sabo prinesi kakršnokoli ročno delo ki ga obvladaš, mizico, stolček in seveda velik transparent z izbranim napisom 8-)
Ideja sicer ni moja, a tisti od katerega sem jo slišal je na ta način uspešno obnovil okužen akvarij.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

mat xxl ::

Telefon nesite sami na servis in ob prevzemu zahtevajte da skupaj ugotovite, kaj pravijo indikatorji vlage in naj to napiše na sprejemni list, kot opombo indikator vlage je bel in je OK. Zanimivo, da sem sam imel Nokio N97 22 mesecev staro na servisu in so stvar uredili in nobenih izgovorov na vlago ni bilo, tako, da po mojem si ravno zmišljujejo NE.

HighBane ::

Eden mi je pravil da imajo pri servisih en velik škaf z vodo za hitro ''popravilo'' z njihove strani.

Drugač katere nalepke so intikatorji, da vem kaj poslikam, preden pošljem na servis. Imam nokio (N70) Neka nalepka je na bateriji, drugje pa nisem nič opazil

LeQuack ::

To so veliki nategi naših servisov, tipično pač za naše razmere, no ne izključujem možnosti, de tudi tuji servisi poslužujejo tega. Vlaga je povsod, tudi v zraku, tako da se te nalepke slej ko prej obarvajo v vsakem telefonu, tudi na mojem je obarvana, pa še ni bil v vodi.

Je pa super stvar za servise, da se izognejo garanciji. Zakaj nimamo kar na vsaki stvari teh nalepk potem, televizije, avti, računalniki, prenosniki in podobno? Problem je, ker ti na podlagi tega zavrnejo vsako popravilo, tudi če ni povezano s tem. Se pravi kupiš nov avto, ti crkne menjalnik in ti nočejo priznati garancije, ker imaš zlomljen brisalec.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

RejZoR ::

Ta indikator bi moral bit viden, tko da lahko vejo second hand kupci kaj se je dogajalo in servis ti ne more podtaknit kao da je padu v vodo čeprav nikoli ni.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Pyr0Beast ::

>To so veliki nategi naših servisov, tipično pač za naše razmere, no ne izključujem možnosti, de tudi tuji servisi poslužujejo tega. Vlaga je povsod, tudi v zraku, tako da se te nalepke slej ko prej obarvajo v vsakem telefonu, tudi na mojem je obarvana, pa še ni bil v vodi.

Ne, se ne.

>Je pa super stvar za servise, da se izognejo garanciji. Zakaj nimamo kar na vsaki stvari teh nalepk potem, televizije, avti, računalniki, prenosniki in podobno?

Ker televizor ti pada v vodo ful pogosto ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Lakotnik29 ::

DC- je izjavil:

Jaz imam isto težavo z Mobitelovim centrom Citypark in Toptime.
Kupil sem nov telefon pred 6 meseci in vem, da ni bil polit (vsaj pri meni ne).

Iz servisa pa je prišel "stik s tekočino".
Servis mi v "dokaz" ponuja sliko indikatorja na enem telefonu (brez dokazil, da je to moj telefon), ki pa je 21 dni starejša od datuma prevzema v servis.

Osebje Mobitela v centru je obupno in sploh se jim ne da ukvarjati z mojo pisno reklamacijo.
Bo pač tržni inšpektor jih obiskal ni druge.


Pri DESIRE je relativno enostavno videti, če je indikator obarvan. Desire ima dva bela kvadratka, ki se obarvata ob stiku z tekočino. Eden je na bateriji tik ob konektorjih, drugi pa je na samem telefonu. Tudi ta je takoj zraven (pod) konektorjev za baterijo, tak mini bel kvadratek.

Tako boš lahko neodvisno od servisa lahko videl, če so indikatorji obarvani.

še slika http://s20.photobucket.com/albums/b225/...

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

Pyr0Beast je izjavil:

>To so veliki nategi naših servisov, tipično pač za naše razmere, no ne izključujem možnosti, de tudi tuji servisi poslužujejo tega. Vlaga je povsod, tudi v zraku, tako da se te nalepke slej ko prej obarvajo v vsakem telefonu, tudi na mojem je obarvana, pa še ni bil v vodi.

Ne, se ne.


Pa se. Men se je skor zihr obarvala enkrat ko sem prišel z mraza na toplo in je bil povsod kondenz pol.
Da bi mi dejansko prišel v stik s tekočino pa se ni zgodilo. Na servisu so trdili drugače

MadMax ::

Aha, kondenz je pa vosek in ne voda/vlaga, ali kako?
Tipično razmišljanje tistih, ki imajo mobi v notranjem žepu medtem ko 2 uri odmetajo sneg in so od švica bolj mokri kot če bi bili pol ure na dežju.
Ali tistih, ki imajo mobi pri -15°C v avtu in ga vsi veseli prinesejo v kuhinjo na 25°.
Itd.
Jebat ga, je treba malce širše začet razmišljat, ko gre za novodobno fino elektroniko. Ni to kramp pa macola.
Še kondenz s pivske flaše/krigla sredi poletja vas moti, ko vas polije po vampu med prinašanjem piva k čubam, mobiteli pa bi morali biti idiotproof?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

amigo_no1 ::

Če kdo zko gleda, so to servisi - ravno zaradi prej napisanih načinov uporabe.
Nimajo vsi telefona samo na toplem pri 20 C pri 20% relativne vlage.

MadMax ::

Niti vsi ne preberejo navodil, kjer zna biti to tudi neznalcu primerno razloženo.
Vsak pa vleče samo na svojo stran in gleda zgoj kar mu paše-nekako kot paradni konj....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

BlaY0 ::

Steinkauz je izjavil:

Pa se. Men se je skor zihr obarvala enkrat ko sem prišel z mraza na toplo in je bil povsod kondenz pol.
Da bi mi dejansko prišel v stik s tekočino pa se ni zgodilo. Na servisu so trdili drugače

Mogoče bi bilo to dobro izhodišče za skupinsko tožbo proti proizvajalcu, ki takšne nalepke lima in na podlagi tega opravičuje garancijo oziroma, ki na svoje aparate lima nalepke CE, če pa le ti niso zmožni operirati v EU okolju (recimo prehajanje z -5 na +25 in podobno)...

mihec87 ::

Je že gdo poskusil čez te indikatorje nalepit selotejp,pa v primeru servisa odtrgaš dol selotejp.

Siddh ::

jas sem enkrat telefon polil z sokom, isti dan pa še mi je v pomivalno korito padel, z njega je teklo, ampak na servisu niso nič komplicirali 8-)


LeQuack ::

Zgleda še ni imel zloglasne nalepke.
Quack !

BlaY0 ::

Siddh: Ti si car :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

MadMax ::

Saj niso nič komplicirali, verjamem.
Čisto gladko in brez komplikacij so zavrnili garancijski zahtevek :P
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Siddh ::

čisto lepo so ga sprejeli in popravili v roku 2 tednoc, sem bil prijetno presenečen


bluefish ::

če pa le ti niso zmožni operirati v EU okolju (recimo prehajanje z -5 na +25 in podobno)...
Praktično vsa elektronika ima navedeno, da so tovrstni prehodi potencialno škodljivi za napravo.

amigo_no1 ::

Res ? Jaz tega ni nisem našel ne v Quick Start Guide in User Manual
http://www.htc.com/www/help/htc-sensati...

kranjskijože ::

No da še jaz povem svoj pripetljaj

Nekega lepega dne:))(dan očistimo slovenijo) mi je telefon Nokia N86 8MP padel v lužo. V lužo mi je padel z zgornjega žepa (na prsih) "bandure" ko sem se sklanjal, ravno ko sem si čistil škornje. Kolikor hitro sem ga mogel sem ga potegnil iz luže (sprva panika bil je star komaj 5 mesecev). Po pol minute sem se ga spomnil ugasnit, saj je še delal in razstavit baterijo, spominsko kartico, in sim kartico. Ko sem ga razstavljal je od njega kar teklo (med baterijo in notranjo stranjo telefona voda8-O. Ko sem prišel domov sem najprej pogooglal in naredl naslednje.

Ker sem vedel da garancija ne pride v poštev:
- čisto sem ga razstavil (na youtubu našel video), kolikor ga lahko razstavijo "v prafaktorje" na servisu.
- dal sušiti na mizo za 14 dni in nisem se ga niti dotaknil
- po 14 dneh ga sestavim prižgem dela :D (občutek veselja je bil nepopisen)
- čez 3 dni me je začela zafrkavati sprednja stran drsnega dela telefona tako da tipke so delale in niso delale. (vse ostalo dela BP)
- nesem na en lokalni servis za telefone in mu vse razložim... On mi pove da so dandanašnja vezja večslojna in da aparat lahko deluje 1 leto potem pa vse odpove zaradi korozije med vezjem. Pove da ga lahko pošljejo in dajo dajo sušiti neki z ultra(IMO) žarki in da ni poceni se pa včasih izkaže kot dobro torej da stvar deluje. Ker mi pove da ga tudi po delih ne bi za nek dober denar mogel prodati, ker je bilo vse v vodi in je lahko samo vprašanje časa kdaj bo še kaj odpovedalo.
- sem se ne odločim za nič izmed naštetega ga odnesem domov in ga še enkrat popolnoma razstavim.
- telefon se suši še dodatnih 5 dni in preden ga ponovno sestavim vse možne pine sčistim z alkoholom.
- še vedno zafrkavajo prednje tipke na drsnem delu telefona.
- ker rad in veliko Googlam, sem nekje zasledil tudi da to vrsto telefona pesti določena hiba (nekaj uporabnikov se je jezilo na nokia forumu) - in to ravno ta hiba odpoved prednjih tipk na drsnem delu telefona. Mislil sem da mogoče bodo pa pomislili da gre za "serijsko napako"??? (probat je treba)

Obupan grem do mobitel prodajalne, kjer bi telefon predal na popravilo. Kot napako telefona sem navedel samo da prednja stran tipk dela in NE dela (mislil sem si saj bodo zagotovo na servisu ugotovili da je bil v vodi in bi to tudi priznal, se pozanimal za popravilo oz. kakšna je prihodnost aparata). A glej ga zlomka čez en dober teden dobim aparat nazaj popravljen (in ja... servis Teleray[simbol slabega, pokvarjenega...] me je res presenetil, bolj kot poletni sneg) - zamenjali so celotno prednjo stran vezja na drsenem delu telefona. Telefon še danes deluje BP:O.

No ja... Imel sem tudi veliko sreče! (še enkrat hvala serviserju - upam, da ne bere tega foruma)

Siddh ::

@nben
očitno včasih naletiš na dobrega serviserja...
drugače pa ko si ga prvič razstavil bi vezja očistil z destilirano vodo, ker voda iz luže ma verjetno veliko umazanije, ki ostane na vezju ko se voda posuši


Mr Hilter ::

To je s servisa:

slika 1



Slika 2



Slika 3



Mejl poslan prodajalcu, sedaj pa samo še čakati oziroma osebni obisk v petek.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

Lakotnik29 ::

Jaz bi na tvojem mestu kontaktiral servis, če lahko izdajo oceno kdaj je do stika z vodo prišlo. EKr če bo servis napsial, da je do tega prišlo pred nakupom (glede na slike je temu 100% tako) potem imaš močan argument za vueljavljaje stvarne napake pri prodajalcu.

Pennywis3 ::

Na slikah ni nobenih indikatorjev slikanih, ampak dejanska notranjost telefona.

Jaz imam recimo pri Mobitel-u kupljenega Galaxy S in nimam nobenih indikatorjev na vidnih mestih, ne na bateriji ne na telefonu pri kontaktu za baterijo.

Zgleda da jih nimajo vsi na vidnih mestih.

PaX_MaN ::

amigo_no1 je izjavil:

Res ? Jaz tega ni nisem našel ne v Quick Start Guide in User Manual
http://www.htc.com/www/help/htc-sensati...

HTC Desire S navodila:

Telefona ali njegove dodatne opreme ne izpostavljajte
tekočinam, vlažnemu okolju niti visoki vlagi.
[...]
Telefona ali njegove dodatne opreme ne izpostavljajte
ekstremnim temperaturam, najmanj –20 in največ 50 stopinj
Celzija.
[...]
Izdelka nikoli ne uporabljajte v dežju, v bližini umivalnikov ali v
drugem vlažnem okolju. Če se izdelek zmoči, ga ne poskušajte
posušiti s pomočjo pečice ali sušilca, ker bi se lahko poškodoval.
[...]
Če prenašate aparat med okolji z ekstremnimi razlikami v
temperaturi in nivoji vlažnosti, se lahko na površini aparata ali
v njegovi notranjosti kondenzira voda. Da bi omejili poškodbe
aparata, pred uporabo počakajte, da vlaga izpari.
OPOZORILO:   Pri prenašanju aparata iz okolja z nizko
temperaturo v toplejše okolje ali obratno pred
prižigom aparata počakajte, dokler se aparat ne
prilagodi na temperaturo okolja.

Mr Hilter ::

Lakotnik29 je izjavil:

Jaz bi na tvojem mestu kontaktiral servis, če lahko izdajo oceno kdaj je do stika z vodo prišlo. EKr če bo servis napsial, da je do tega prišlo pred nakupom (glede na slike je temu 100% tako) potem imaš močan argument za vueljavljaje stvarne napake pri prodajalcu.


Sem popolnoma isto napisal RAM2 v mejl :))

Eh, prilepim mejl za na RAM2:

Pozdravljeni,
včeraj mi je bil s strani Mobitela v Idriji vrnjen mobilni telefon Samsung Galaxy S I9000, kateremu ste zavrnili garancijo ker je bil telefon v stiku s tekočino in tako oksidiral (priponka: Servis.pdf, Mobitel.pdf).

Ta telefon sem kupil rabljen, kjer so mi zatrdili da je telefon v garanciji, pri MobiTrgovina.com (priponka: Racun.pdf), telefona nisem detajlno preverjal. Lastnik sem bil slaba dva tedna in v tem času aparat ni imel nobenega stika s tekočino, vlago ali dežjem.

Naprošam vas, da mi pošljete slike ki so bile narejene na servisu, jaz sem dobil samo natisnjene ki so slabo pregledne.
Rabim tudi vaše mnenje, na podlagi obsega oksidacije, kdaj je bil telefon v stiku s tekočino (pred ali po datumu mojega nakupa).

Primer bo posredovan naprej na Urad Republike Slovenije za varstvo potrošnikov, Tržni inšpektorat Republike Slovenije in na vpogled sodnemu izvedencu.

Lep pozdrav,
Ime Priimek
Telefonska številka

BlaY0 ::

Ampak to nima nobene zveze s samim servisom! Odgovornost je na prodajalcu. Če ti on nekaj garantira, ko ti proda rabljen telefon, se moraš glede tega vse menit z njim. Stališče servisa je jasno, ne bo prioznal garancije. Edina možnost je da stroške popravila v tem primeru nosi tisti, ki ti je tak telefon prodal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Lakotnik29 ::

Daj še enkrat preberi. On samo prosi servis, da podajo natančno obrazložitev napake. Na podlagi tega bo lahko sprožil postopek zoper prodajalca.

BlaY0 ::

Aha, se opravičujem.

Ja, v tem primeru izkoristi servis kot izvedenca. Se strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mr Hilter ::

Ja, fino bi bilo če bi servis napisal približno koliko časa je potrebno da pride do tolikšne oksidacije. Drugače sodni izvedenec.

Primer bom vzel kot en tečaj in ga bom gnal naprej četudi na koncu spušim. Na žalost dandanes take izkušnje pridejo še kako prav.

BlaY0 ::

bluefish je izjavil:

če pa le ti niso zmožni operirati v EU okolju (recimo prehajanje z -5 na +25 in podobno)...
Praktično vsa elektronika ima navedeno, da so tovrstni prehodi potencialno škodljivi za napravo.

Vem, samo pri mobitelih se temu že skoraj težko izogneš, saj vsi vemo čemu so namenjeni.
Po eni strani pa to že ustreza formulaciji zavajanja "neumnih" potrošnikov... na zadnji strani navodil so navedene neke + - tolerance in 90% uporabnikov ne ve čemu služijo. Če bi v navodila po kmečko napisali, da ne smeš začet pogovora zunaj na mrazu, končat pa notri na toplem, bi doberšen procent teh potrošnikov prej 2x premislil preden bi nabavil tak telefon. Torej je jasno zakaj tega ne napišejo v navodila po kmečko...
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8820727 (4642) Mare2
»

Polit prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6412945 (10188) _koki_
»

Telefon padel v vodo (BlackBerry Curve 8900) pomoč...

Oddelek: Pomoč in nasveti
435514 (4214) clothes
»

Telefon, garancija, stvarna napaka - na koga se obrnem?

Oddelek: Loža
92594 (2342) tomaz-
»

Laptop sem polil z vodo, pomagajte prosim

Oddelek: Pomoč in nasveti
83165 (2609) tspider

Več podobnih tem