Forum » Mobilne tehnologije » Garancija zavrnitev TELERAY
Garancija zavrnitev TELERAY
hipertija ::
Lepo pozdravljeni,
obračam se na vas in vaše izkušnje. Pred cca. mesecem dni mi je na NOKIA 225 prenehala delovati - zvočnik za klice. Kadar sem klical, je zvočnik bodisi delal ali pa občasno ni delal, torej zelo različno. Telefon je star eno leto in je bil pod garancijo in sem ga tudi odnesel na prodajno mesto, kjer so ga poslali na popravilo. Poglej ga zlomka, poslali so mi račun za 37,21 €, in sicer zaradi napake 483 - tekočina, sledi tekočine na vezju.
Poglejte, po pravici, res po pravici vam povem, telefon nikakor ni bil zalit! Ni počen in ni možnosti da bi vlaga prišla vanj zaradi moje napake, ker bi mi padel v vodo ali bi ga polil. Že res da imam telefon na soncu, megli, v delavnici, na vlagi, pa še ljubiteljsko sem meteorolog in vem kaj je zračna vlaga - ampak nisem ribič, ne delam v hidroelektrarni in ne živim ob morju ali jezeru, kjer bi mi zadeva padla v vodo. Enkrat mi je padel po tleh, že mnogo pred tem, pa še to sem ga ujel z nogo in ni padel direktno na beton. Prask ni!
Torej kaj za vraga se grejo na tem TELERAY servisu v Ljubljani. Da ne govorim o delu, ki je 25€, pa sem že menjal od zvočnikov do stekel na zaslonih in vem da je dela za max pol ure do uro - ti imajo pa na uro 12,50€ brez davka?? Pa kaj mi to popravljajo telefon doktorji elektrotehnike? (vem stroški dela, malica, potni bla bla bla). Seveda si mislim da ti idioti hočejo samo denar, ker se jim tako poceni telefon ne splača popravljati v garancijo - zastonj.
Z zadevo se nikakor ne strinjam in prosim povejte mi kako zadevo rešiti?. Vsekakor zahtevam razlago, po kakšnem postopku so ugotovili koliko je vlage in OBVEZNO koliko vlage v številkah. Sledi vlage mi ne povejo nič, kaj če bi se v strojništvu ali pa tesarstvu šli o približnih vrednostih????? Centi gor dol? Zahtevam tudi obrazložitev, kako je možno, da v telefon, ki ni počen pride vlaga do take mere, da ne dela, če telefon ni bil polit? Hočem tudi enako stanje telefona kot je bilo pred tem, zahtevam enako stanje strojne opreme - torej nobenih izbrisov iz kartice itd. in vsekakor javno priporočilo vsem, da telefona pri njih nikakor več ne kupujejo.
obračam se na vas in vaše izkušnje. Pred cca. mesecem dni mi je na NOKIA 225 prenehala delovati - zvočnik za klice. Kadar sem klical, je zvočnik bodisi delal ali pa občasno ni delal, torej zelo različno. Telefon je star eno leto in je bil pod garancijo in sem ga tudi odnesel na prodajno mesto, kjer so ga poslali na popravilo. Poglej ga zlomka, poslali so mi račun za 37,21 €, in sicer zaradi napake 483 - tekočina, sledi tekočine na vezju.
Poglejte, po pravici, res po pravici vam povem, telefon nikakor ni bil zalit! Ni počen in ni možnosti da bi vlaga prišla vanj zaradi moje napake, ker bi mi padel v vodo ali bi ga polil. Že res da imam telefon na soncu, megli, v delavnici, na vlagi, pa še ljubiteljsko sem meteorolog in vem kaj je zračna vlaga - ampak nisem ribič, ne delam v hidroelektrarni in ne živim ob morju ali jezeru, kjer bi mi zadeva padla v vodo. Enkrat mi je padel po tleh, že mnogo pred tem, pa še to sem ga ujel z nogo in ni padel direktno na beton. Prask ni!
Torej kaj za vraga se grejo na tem TELERAY servisu v Ljubljani. Da ne govorim o delu, ki je 25€, pa sem že menjal od zvočnikov do stekel na zaslonih in vem da je dela za max pol ure do uro - ti imajo pa na uro 12,50€ brez davka?? Pa kaj mi to popravljajo telefon doktorji elektrotehnike? (vem stroški dela, malica, potni bla bla bla). Seveda si mislim da ti idioti hočejo samo denar, ker se jim tako poceni telefon ne splača popravljati v garancijo - zastonj.
Z zadevo se nikakor ne strinjam in prosim povejte mi kako zadevo rešiti?. Vsekakor zahtevam razlago, po kakšnem postopku so ugotovili koliko je vlage in OBVEZNO koliko vlage v številkah. Sledi vlage mi ne povejo nič, kaj če bi se v strojništvu ali pa tesarstvu šli o približnih vrednostih????? Centi gor dol? Zahtevam tudi obrazložitev, kako je možno, da v telefon, ki ni počen pride vlaga do take mere, da ne dela, če telefon ni bil polit? Hočem tudi enako stanje telefona kot je bilo pred tem, zahtevam enako stanje strojne opreme - torej nobenih izbrisov iz kartice itd. in vsekakor javno priporočilo vsem, da telefona pri njih nikakor več ne kupujejo.
matjazd ::
mislim da imajo neke elemente ali nalepke na vezju, ki ob dostiku z vodo spremenijo barvo ... ampak to bi ti morali primerno dokazati - npr. odpreti v tvoji prisotnosti
hipertija ::
Po pravici rečeno,
povn kufer mam teh ex jugoslovanskih firm oz. ljudi, ki samo čakajo da kasirajo, storili pa nebi nič za kupca. Ne vem zakaj za vraga je garancija, če se potem iščejo razlogi... Ne vem, res bi rad dokazilo o tem od kod jim ta ideja, da je bil telefon zmočen, pa še to jim ne verjamem, ker človek res ne ve ka v teh ex Yugo firmah delajo, da se rešijo stroškov.
Še dodatni nasveti, prosim?
povn kufer mam teh ex jugoslovanskih firm oz. ljudi, ki samo čakajo da kasirajo, storili pa nebi nič za kupca. Ne vem zakaj za vraga je garancija, če se potem iščejo razlogi... Ne vem, res bi rad dokazilo o tem od kod jim ta ideja, da je bil telefon zmočen, pa še to jim ne verjamem, ker človek res ne ve ka v teh ex Yugo firmah delajo, da se rešijo stroškov.
Še dodatni nasveti, prosim?
mat xxl ::
Vselic, sem se prav nasmejal tvojim postom. Lahko ti povem, da sem imel z servisom Teleraj v 20 letih vsaj 15 takih izkušenj, pa nikoli negativne, ker tudi od sodelavcev telefone sem nosil k njim na servis. Stik tekočine je bil samo 1 krat in pokazali so mi slike, sicer so bili pa vedno korektni in nikoli nisem imel občutka, da me "šajbajo". Celo so šli na roko več krat, ko je bilo treba spreminjati deželno kodo, ali, kaj, kar ni okvara in to niso računali.
Žal so se stvari tako obrnile, da so vsi skoraj pobegnili na druge znamke.....
Ni mi pa jasno zakaj telefon ne neseš k njim na servis in ga tam prevzameš, bi ti vse pokazali, kot vem vse slikajo in celo snemajo mizo med razdiranjem, tako, da prehitro nekaj obtožuješ in , kar na počez. In če bi tam prevzel in protestiral, bi ti vodja servisa zadeve razložil. Vlago so ugotovili z indikatorjem ali z korozijo. Pa se tile indikatorji ne obarvajo ravno takoj, imam 2 leti star aparat gre povsod z mano je pa v ovitku in indikator je še vedno bel.
Imajo pa na uro 12,50 eura brez davka ......... Pa človek, kje ti živiš, vsaka čistilka danes hoče 10 eur na uro, malo servisne cenike za avte poglej najosnovnejša dela so po 35 eur ura, zahtevna pa tudi po 85 eur ura.....
In ja popravilo mobitelov sodi vsekakor med zahtevnejša dela, tako, da njihova ura je očitno bolj simbolična cena.....
Upam, da ne zameriš samo sem moral to napisati, ker si tako enostransko vse skupaj napisal in ocenil..... ja najlažje je na forumih pljuvati čez njih, vsekakor je to lažje, kot iti do njih in prositi za pojasnila.
Pa ja nimam nobenih povezav z Telerayem in nobenega ne poznam od tam, poznam jih le kot uporabnik.
Tako
Žal so se stvari tako obrnile, da so vsi skoraj pobegnili na druge znamke.....
Ni mi pa jasno zakaj telefon ne neseš k njim na servis in ga tam prevzameš, bi ti vse pokazali, kot vem vse slikajo in celo snemajo mizo med razdiranjem, tako, da prehitro nekaj obtožuješ in , kar na počez. In če bi tam prevzel in protestiral, bi ti vodja servisa zadeve razložil. Vlago so ugotovili z indikatorjem ali z korozijo. Pa se tile indikatorji ne obarvajo ravno takoj, imam 2 leti star aparat gre povsod z mano je pa v ovitku in indikator je še vedno bel.
Imajo pa na uro 12,50 eura brez davka ......... Pa človek, kje ti živiš, vsaka čistilka danes hoče 10 eur na uro, malo servisne cenike za avte poglej najosnovnejša dela so po 35 eur ura, zahtevna pa tudi po 85 eur ura.....
In ja popravilo mobitelov sodi vsekakor med zahtevnejša dela, tako, da njihova ura je očitno bolj simbolična cena.....
Upam, da ne zameriš samo sem moral to napisati, ker si tako enostransko vse skupaj napisal in ocenil..... ja najlažje je na forumih pljuvati čez njih, vsekakor je to lažje, kot iti do njih in prositi za pojasnila.
Pa ja nimam nobenih povezav z Telerayem in nobenega ne poznam od tam, poznam jih le kot uporabnik.
Tako
hipertija ::
Zakaj ne grem k njim direktno na servis? ker je cena goriva dražja kot celoten servis.
Nikakor nebi iskal lukenj ali se lagal da nisem polil telefona. Ravno to me jezi, da telefon ni bil polit in sedaj trdijo ad je na njem vlaga. Možno da je, ampak kakšen je razlog???
Živimo v času sodobne tehnologije. Bom pač zahteval slike oz. posnetek, da vidim kako je stvar potekala, saj nismo v ex yu, da se bom mogel vozit kot kupec na servis in prosit, da mi povejo v čem je problem.
Čistilke za 10€ na uro brez davka nisem videl, niti takšnih, ki imajo precizna dela v proizvodnji npr. lotanje majhnih vezij ipd. ki delajo za 4-5€ na uro, kaj šele za 25€ z davkom vred za nič dela in tu se nikakor ne strinjam. Kakšna je to referenca, da znaš menjati zvočnik?
Možno, slaba izkušnja. Ampak da pošlješ samo račun, brez kakršnih koli informacij. Že to kaže profesionalnost in koliko kupec res pomeni tem podjetju.
In ne nisem klasični nergač, ki bi vedno želel pridit skozi na najlažji možni način, ampak potem že enkrat naj nehajo flancat folk s fake garancijami.
Nikakor nebi iskal lukenj ali se lagal da nisem polil telefona. Ravno to me jezi, da telefon ni bil polit in sedaj trdijo ad je na njem vlaga. Možno da je, ampak kakšen je razlog???
Živimo v času sodobne tehnologije. Bom pač zahteval slike oz. posnetek, da vidim kako je stvar potekala, saj nismo v ex yu, da se bom mogel vozit kot kupec na servis in prosit, da mi povejo v čem je problem.
Čistilke za 10€ na uro brez davka nisem videl, niti takšnih, ki imajo precizna dela v proizvodnji npr. lotanje majhnih vezij ipd. ki delajo za 4-5€ na uro, kaj šele za 25€ z davkom vred za nič dela in tu se nikakor ne strinjam. Kakšna je to referenca, da znaš menjati zvočnik?
Možno, slaba izkušnja. Ampak da pošlješ samo račun, brez kakršnih koli informacij. Že to kaže profesionalnost in koliko kupec res pomeni tem podjetju.
In ne nisem klasični nergač, ki bi vedno želel pridit skozi na najlažji možni način, ampak potem že enkrat naj nehajo flancat folk s fake garancijami.
scipascapa ::
Kje imaš ti dokaz, da ni polit? Razloži to. Megla, vlaga tukaj ti je že možnost tekočine...
scipascapa ::
Dosti ljudi laže pri oddaji na servis, potem se pa čudijo. Serviser samo ugotavlja realno stanje, kar ima na mizi.
hipertija ::
To seveda drži. Ampak ravno zato sem se obrnil na vas, ker zadeva ni bla polita in se sprašujem kako je možno. Seveda, če je serviser tako ugotovil, potem ne morejo tu oni nič, oz. so svoje naredili. Bolj me sedaj zanima, če je to praksa oz. ali se je komu že to zgodilo. Ne obtožujem ničesar nobenga, če je bilo narejeno v skladu s pravili.
VelkBla ::
Po pravici rečeno,
povn kufer mam teh ex jugoslovanskih firm oz. ljudi, ki samo čakajo da kasirajo, storili pa nebi nič za kupca. Ne vem zakaj za vraga je garancija, če se potem iščejo razlogi... Ne vem, res bi rad dokazilo o tem od kod jim ta ideja, da je bil telefon zmočen, pa še to jim ne verjamem, ker človek res ne ve ka v teh ex Yugo firmah delajo, da se rešijo stroškov.
Še dodatni nasveti, prosim?
Jaz bi kar nehal s tem "ex-jugo podjetje" frustracije, ker so neumesne. Mislim, da sem imel vedno nokio (mogoce dvakrat samsung) in mam se zmeraj dolocene "cigle" spravljene in tudi lepo delajo. Kakorkoli, Teleray je bil dolgo casa na nivoju, zalagal velike firme s telefoni, jih popravljal ali pa menjal. Zadnjih 5 let (nekaj takega) so se pa pokvarili oz. postali komplikatorji, zlasti ob "navalu" pametnih telefonov. Se mi zdi, da je pametni telefon malce bolj kompliciran kajne? Seveda so pokvarjeni, lahko bi tudi diskutirali, da smo jih kupci pustili, da so se tako razvadili oz. da se tako obnasajo, ampak pustmo to.
Kakorkoli, nekateri so ti zeleli povedati, da se podjetje izgovarja na ta nacin, da so danasnji pametni telefoni bolj obcutljivi in da dejavniki kot so, vlaga, manjsi delez pota (švica po domace)in podobno, ti lahko vplivajo na telefon. Vsi vemo, da maticna lahko postopoma, z leti, oksidira, vlaga pa to pospesi. In to se oni vbodejo.
Najvecjo napako si naredil s tem, da nisi tole naredil na zacetku : - da pred oziroma ob oddaji telefona na servis telefon dobro pregledate in skupaj s prodajalcem/referentom, ki bo telefon sprejemal v servis, natančno napišete v kakšnem stanju je telefon, kaj je s telefonom narobe, če so kake posebnosti, prav tako skupaj preglejte indikatorje stika s tekočino/vlago, in ta referent naj obvezno zabeleži, da ti niso obarvani (seveda če dejansko niso).
Konc koncev, placal si samo 37 eurov. To je se malo, drugim recejo, da popravilo na garancijo ni mogoce, popravilo oz. menjava pa stane 200 eur in podobno. Za drugic : POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!
Furbo ::
To seveda drži. Ampak ravno zato sem se obrnil na vas, ker zadeva ni bla polita in se sprašujem kako je možno. Seveda, če je serviser tako ugotovil, potem ne morejo tu oni nič, oz. so svoje naredili. Bolj me sedaj zanima, če je to praksa oz. ali se je komu že to zgodilo. Ne obtožujem ničesar nobenga, če je bilo narejeno v skladu s pravili.
Saj ni treba da je polit, dovolj je, da ga prineseš iz ledeno mrzlega vremena v toplo hišo, pa bo kondenz.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
DaMachk ::
vselic, verjamem da te frustrira, tudi mene so telerayovci že poskušali zafrknit.
Še imam nokio C5-00, ki sem jo poslal na garancijo zaradi podobnega problema kot ga imaš ti, le da je bila slušalka zelo, zelo tiha. Tako da je bil telefon skoraj neuporaben.
Ko sem dobil v odgovor cenik da bom plačal okoli 80€ za celotno prednjo stran + stroški dela me je skoraj kap.
Njihova obrazložitev: v slušalko je vdrl prah, česar garancija ne pokriva.
Najprej sem jim v mislih sladko je*al m***, a sem se odločil da bom napravil na drug način. Telefon sem zahteval nazaj, ga sam odprl in sčistil ven prah. Preizkusil, če je slučajno problem rešen, a ni bil. Seveda sem bil nadvse pazljiv, da nisem pustil nikakršnega dokaza o svojem posegu in telefon še enkrat poslal z enako obrazložitvijo problema.
Tokrat je šlo pa brez težav zamenjat na garancijo.
AMPAK...
Ko sem telefon odprl, da bi dal notri sim kartico me je čakalo presenečenje, namreč pokrovček za anteno, ki je hkrati antena je zeval, kot da so sponkice polomljene. Pokličem , povem da imam reklamacijo na njihov servis, da zadevo pošljem na njihove stroške nazaj, da imam slikovno gradivo, da je moj telefon bil v perfektnem stanju zadaj pred pošiljanjem.
V roku 2 dni sem dobil telefon nazaj z obrazložitvijo, da "problem ni bil najden", medtem ko so očitno zamenjal pokrovček.
Ker sem dobil izpravn telefon, se nisem več sekiral.
Moj nasvet je, da naročiš samo zvočnik in ga v kolikor si vešč, menjaš sam.
V prihodnje pa izrecno paziš, da si zaščitiš lastno rit in dobro dokumentiraš (slikovno) stanje telefona preden ga oddaš v servis. Zdaj si žal že prepozen in se ne bo dalo rešiti nič...
Glede cene delovne ure je pa tako, da je v vsej tej ceni skritih toliko dajatev in "profitov" firme, da delavec na koncu dobi ven zmerne 3-3.5€ za tisto urco dela. Tu se žal ne da kaj veliko storit, razen da gremo žicat državo da za plače delavcev zahteva prevelike dajatve...
Še imam nokio C5-00, ki sem jo poslal na garancijo zaradi podobnega problema kot ga imaš ti, le da je bila slušalka zelo, zelo tiha. Tako da je bil telefon skoraj neuporaben.
Ko sem dobil v odgovor cenik da bom plačal okoli 80€ za celotno prednjo stran + stroški dela me je skoraj kap.
Njihova obrazložitev: v slušalko je vdrl prah, česar garancija ne pokriva.
Najprej sem jim v mislih sladko je*al m***, a sem se odločil da bom napravil na drug način. Telefon sem zahteval nazaj, ga sam odprl in sčistil ven prah. Preizkusil, če je slučajno problem rešen, a ni bil. Seveda sem bil nadvse pazljiv, da nisem pustil nikakršnega dokaza o svojem posegu in telefon še enkrat poslal z enako obrazložitvijo problema.
Tokrat je šlo pa brez težav zamenjat na garancijo.
AMPAK...
Ko sem telefon odprl, da bi dal notri sim kartico me je čakalo presenečenje, namreč pokrovček za anteno, ki je hkrati antena je zeval, kot da so sponkice polomljene. Pokličem , povem da imam reklamacijo na njihov servis, da zadevo pošljem na njihove stroške nazaj, da imam slikovno gradivo, da je moj telefon bil v perfektnem stanju zadaj pred pošiljanjem.
V roku 2 dni sem dobil telefon nazaj z obrazložitvijo, da "problem ni bil najden", medtem ko so očitno zamenjal pokrovček.
Ker sem dobil izpravn telefon, se nisem več sekiral.
Moj nasvet je, da naročiš samo zvočnik in ga v kolikor si vešč, menjaš sam.
V prihodnje pa izrecno paziš, da si zaščitiš lastno rit in dobro dokumentiraš (slikovno) stanje telefona preden ga oddaš v servis. Zdaj si žal že prepozen in se ne bo dalo rešiti nič...
Glede cene delovne ure je pa tako, da je v vsej tej ceni skritih toliko dajatev in "profitov" firme, da delavec na koncu dobi ven zmerne 3-3.5€ za tisto urco dela. Tu se žal ne da kaj veliko storit, razen da gremo žicat državo da za plače delavcev zahteva prevelike dajatve...
No signiature, as you see..
Mare2 ::
in sicer zaradi napake 483 - tekočina, sledi tekočine na vezju.
To je značilno za TELERAY. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Stari maček ::
To, da ima nek aparat leta 2015 težave z oksidacijo tiskovine, je nedopustno, kajti že pred 50 leti so znali vezje zaliti z lakom, ki je ta pojav preprečil. Če tega ne naredijo pri napravi, ki se prenaša iz hladnega na topel prostor in nosi blizu telesa, kjer je vedno prisotna vlaga, je to napaka proizvajalca, ne napaka uporabnika! Očitno je, da to delajo namenoma, da aparat crkne čim prej po poteku garancije. Če pa se to zgodi prej, pač obtožijo uporabnika, da ga je uporabljal nepravilno.
Machete ::
Res bedna situacija. Je pa pomoje velikokrat možno, ker berem podobne pritožbe v temah o servisih, da je razlog 'stika s tekočino' to, da se ga kdaj nese v kopalnico. (?)
Redki imajo tako dobro prezračevanje, da se para instantno odvaja, pri kakšnem tuširanju, sploh v manjših kopalnicah.
Če sam udarim dalši tušing, potem plošcice oreng zajokajo in z njih lahko brišeš vodo. Torej v telefonu bi moralo bit stanje podobno.
Redki imajo tako dobro prezračevanje, da se para instantno odvaja, pri kakšnem tuširanju, sploh v manjših kopalnicah.
Če sam udarim dalši tušing, potem plošcice oreng zajokajo in z njih lahko brišeš vodo. Torej v telefonu bi moralo bit stanje podobno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Bellzmet ::
scipascapa je izjavil:
Serviser samo ugotavlja realno stanje, kar ima na mizi.
To ni res. Sam tudi poznam težavo z RAM2 (Samsung), kjer so garancijo zavrnili za par mesecev star telefon, češ da je padel v vodo. Telefon NI padel v vodo, niti ni bil v kakršnemkoli stiku z vodo. V tem primeru si je serviser gladko vse izmislil. Od vlage v ozračju se tisti indikatorji ne morejo pobarvati v 2 mesecih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Thuban ::
Stari maček je izjavil:
Očitno je, da to delajo namenoma, da aparat crkne čim prej po poteku garancije. Če pa se to zgodi prej, pač obtožijo uporabnika, da ga je uporabljal nepravilno.
seveda. v aparatu za 35 EUR bodo vezje zalivali z lakom.
Če želiš telefon, ki to zmore, se kupi ustrezno zaščiten telefon. CAT recimo.
http://www.catphones.com/en-gb
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
PromeuZ ::
Podobne izkušnje sem imel sam nekaj mesecev nazaj pri servisu Nokiee 220. Servis zavrnjen zaradi oksidacije, cena popravila pa dvakratnik cene novega aparata. Edina pozitivna stvar je, da niso zaračunali pregleda aparata, ker je bil še v garanciji.
<!-- https://pisalnik.wordpress.com -->
LuGi ::
scipascapa je izjavil:
Serviser samo ugotavlja realno stanje, kar ima na mizi.
To ni res. Sam tudi poznam težavo z RAM2 (Samsung), kjer so garancijo zavrnili za par mesecev star telefon, češ da je padel v vodo. Telefon NI padel v vodo, niti ni bil v kakršnemkoli stiku z vodo. V tem primeru si je serviser gladko vse izmislil. Od vlage v ozračju se tisti indikatorji ne morejo pobarvati v 2 mesecih.
Vsak stik s tekočino se poslika in če stranka zahteva fotografije jih tudi dobi. Kakšne bučke prodajate prosim vas no.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LuGi ()
St235 ::
ČE trdijo, da je polit z vodo, potem lahko mirno zahtevaš, da ti predložijo dokaze. V prvi vrsti so to obarvani indikatorji, ali pa dejasnka škoda zaradi nastale oksidacije. Če to imajo je potem na tebi, če se hočeš preko ekspertov tožit in dokazovat ali je res ali ne. To, da ti prisegaš da telefon ni bil polit z vodo pač nima veljave.
Najbolj sporno pri tem primeru je, če so ti popravili telefon izven garancije in sedaj pričakujejo, da to plačaš brez, da bi imeli tvoje soglasje. To se pač ne sme. Če se garancijski zahtevek zavrne se mora o tem obvestit uporabnika, ki se potem odloči ali želi izven garancijsko popravilo ali ne. Če so popravili na svojo roko ni osnove, da bi moral plačat in so ti dolžni vrnit aparat v takšnem stanju kot si ga oddal. Vse kar lahko zaračunajo je pregled aparata, če zahtevek za garancijo ni upravičen.
Najbolj sporno pri tem primeru je, če so ti popravili telefon izven garancije in sedaj pričakujejo, da to plačaš brez, da bi imeli tvoje soglasje. To se pač ne sme. Če se garancijski zahtevek zavrne se mora o tem obvestit uporabnika, ki se potem odloči ali želi izven garancijsko popravilo ali ne. Če so popravili na svojo roko ni osnove, da bi moral plačat in so ti dolžni vrnit aparat v takšnem stanju kot si ga oddal. Vse kar lahko zaračunajo je pregled aparata, če zahtevek za garancijo ni upravičen.
Magic1 ::
Točno tako, vprašaš koliko stane pregled za obravnavanje garancije in rečeš, da je to max kar si pripravljen plačat.
Magic
Baja ::
Še moja izkušnkja s Telerayem. pred kratkim sem na servis poslal dve tablice, na katerih mi je uspelo porušiti windowse do te mere da več niso bile uporabne. Glede na to, da sem serviserjem razložil kaj sem počel in kaj je šlo narobe, sem pričakoval račun za opravljen servis, ampak glej ga zlomka, tablice so prišle nazaj, račun 0€, popravilo je šlo na garancijo.
povedali so mi tudi, da če bo prišlo do kakšnih stroškov, bom pred tem obveščen.
tako da sem zelo zadovoljen z njimi, prijazni, korektni, hitri.
lp
povedali so mi tudi, da če bo prišlo do kakšnih stroškov, bom pred tem obveščen.
tako da sem zelo zadovoljen z njimi, prijazni, korektni, hitri.
lp
puginho ::
Ne vem kaj eni bluzite v tri krasne, servis pod garancijo mora potrdit proizvajalec in ne serviser. Serviser na podlagi odobritve zamenja/popravi pod garancijo. Dopuščam pa možnost da eni mutijo in še dodatno zakasirajo.
Sami ::
Kakšne 2 leti nazaj sem na garancijsko popravilo v RAM2 odnesel puncinega Samsunga S3 mini, enostavno se je nehal polnit. Na servisu so rekli, da je bil telefon v stiku z vodo...kar vem da ni res. Odšel sem na servis se razpizdil in zahteval dokaze ter vodjo servisa. Vodje nisem srečal, dokazov pravtako nisem videl, so pa popravili aparat...če se spomnim sem potem takrat gledal po netu in videl, da ima veliko ljudi iste probleme...napaka proizvajalca.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
erunno ::
Cena ni nič nevavadno visoke (kvečjemu obratno). Nazazdnje ko sem gledal pred parimi leti je bila, s starni GZS, priporočena urna postavka za računalniškega serviserja 45€ na uro.
Osebno, na Teleray in na Ram2 še nisem imel problemov z uveljavljanjem garancije.
Osebno, na Teleray in na Ram2 še nisem imel problemov z uveljavljanjem garancije.
SiByte ::
Tudi meni so zavrnili garancijo zaradi enakega razloga (483 - tekočina, sledi tekočine na vezju) pri Lumiji 530. Najbolj zanimivo pa je to da sem pred pošiljanjem na servis imel telefon razdret in ni bilo sledi nobene trekočine na njihovih slikah pa je tekočine kot da bi ravnokar iz vode potegnil. Edino napako sem naredil da takrat ko sem imel telefon razdret nisem slikal, naslednjič ko bo šel na servis telefon ga bom komplet poslikal.
Intel i7 6950X @ 4,2GHz | ASUS STRIX X99 | ASUS STRIX GTX 1080 Ti 11GB @ SLI
4x8GB Corsair DDR4 @ 3000MHz | 1.2TB SSD Intel 750 @ PCI-e | 6TB WD Red
4x8GB Corsair DDR4 @ 3000MHz | 1.2TB SSD Intel 750 @ PCI-e | 6TB WD Red
sandmodnigga ::
Cena ni nič nevavadno visoke (kvečjemu obratno). Nazazdnje ko sem gledal pred parimi leti je bila, s starni GZS, priporočena urna postavka za računalniškega serviserja 45€ na uro.
Osebno, na Teleray in na Ram2 še nisem imel problemov z uveljavljanjem garancije.
Emonagram oz. kdorkoli že ima HTC ali pa ga je imel prek.
Zavrnili garancijo zaradi izklopljenega nekega varnostnega stikala. Telefon se je pa pregreval zaradi serijske napake. (Desire S).
Naslednjič vztrajam do konca, pa četudi gre za napravo vredno par evrov.
aky ::
Obe Nokii N80 in N95 sta mi crknili zaradi "vdora tekočine". N95 že po enem dnevu. Na servis je pa šla zaradi zatikanja sliderja tipkovnice. :)
Sicer sem N95 preko odvetnika "rešil", a Nokie pogledam ne več, dokler bo Teleray serviser.
A.
Sicer sem N95 preko odvetnika "rešil", a Nokie pogledam ne več, dokler bo Teleray serviser.
A.
[D]emon ::
in sicer zaradi napake 483 - tekočina, sledi tekočine na vezju.
To je značilno za TELERAY. :)
Pa ne samo za TELERAY, niso ostali serviserji nic boljsi.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
bleem ::
Ex yugo firme ... haha, pa tito je kriv, da si nepismen.
med ustanovitelji je samo en na ić. 2 pa naša. Tudi direktor firme je naš. To so tipično slovenske kolega:)
med ustanovitelji je samo en na ić. 2 pa naša. Tudi direktor firme je naš. To so tipično slovenske kolega:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bleem ()
mat11 ::
Da ne bo samo negativno. Lumia 930 kupljena rabljena iz Nemčije, popraskano(udarjeno) ohišje. Imela neke napake. Zamenjali komplet okvir, zaslon, zvočnike, mikrofone, vse v garanciji. ZADOVOLJEN.
mat
sandmodnigga ::
Gospodič Janko Praskvale je pregledal eno izmed naprav, ki mu je bila poslana zaradi tovarniške napake. Svojo strokovnost je dokazoval tako, da je v odgovoru uporabil funkcijo COPY-PASTE iz mojega dopisa, na katerem je bila napaka točneje razložena. Vse kar ta serviser storil je bilo to, da je napravo poslikal, citiral moj dopis in me obtožil poseganja v programsko opremo edit. aka Firmware.. Seveda je gospodič bil tudi seznanjen s tem, da na trgu ne obstaja pripomoček, s katerim bi lahko nekdo posegel v programsko opremo.
Ajd, legende iz Teleraya, morali si boste najti novi šiht.
/rant
Ajd, legende iz Teleraya, morali si boste najti novi šiht.
/rant
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sandmodnigga ()
Mare2 ::
sandmodnigga je izjavil:
Ajd, legende iz Teleraya, morali si boste najti novi šiht.
/rant
Bo odpuščen? 😩
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
sandmodnigga ::
To ne, ker se mi ne da zezati s sodiščem. Bom jim pa ta isti izdelek še vsaj enkrat ali dvakrat poslal preko prodajalca, tokrat pač zaradi drugih napak, ki jih vseeno niso pregledali. Stroški bodo nastali, kril jih ne bom jaz.
Je pa zanimivo, da "laik" kot jaz se bolj spoznam na napake v napravi kot za to usposobljeni strokovnjaki. Morda je ta strucnjak dobil sluzbo preko vez brez potrebnega predznanja, če naprave ni upal niti na računalnik priklopiti. Toliko o strokovnosti tega podjetja.
Je pa zanimivo, da "laik" kot jaz se bolj spoznam na napake v napravi kot za to usposobljeni strokovnjaki. Morda je ta strucnjak dobil sluzbo preko vez brez potrebnega predznanja, če naprave ni upal niti na računalnik priklopiti. Toliko o strokovnosti tega podjetja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sandmodnigga ()
Silvo ::
Na Telerayu imajo čisto korekten odnos do strank.
Meni so telefon,star dobro leto in pol,uredili brez problemov preko garancije.
Kljub vidni uporabi telefona(praskice,odrgnine)ni bilo komplikacij.
Meni so telefon,star dobro leto in pol,uredili brez problemov preko garancije.
Kljub vidni uporabi telefona(praskice,odrgnine)ni bilo komplikacij.
Silvo
Furbo ::
Meni tudi ravnokar en MS phone. Res pa nisem prišel tja z idejo, da vem več kot oni in jim solil pamet o njihovem poslu.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
sandmodnigga ::
Če to leti name, si se opekel sine. Nisem jim pisal, da vem več od njih. Napisal sem jim, da sem doma raziskoval napako. Napako se je dalo rešiti tako, da si namestil novejši firmware (posodobil operacijski sistem) (beri z uradne strani si snel datoteko in jo dal na SD kartico). Ker to ni bilo možno, saj je krešnil bootloader sam zaradi neke amaterske napake razvijalca (pred tem je napravo uporabljal otrok). Ker orodja za ponovno namestitev bootloaderja uradna stran proizvajalca ni zagotavljala, sem napravo naslovil na servis. Gospod amater iz Teleraya mi je odgovoril, da sem SAM posegal v programsko opremo. To je pa tudi vse. Dalje je potekalo kot je bilo napisano. Copy Paste tega kar sem jaz sam doma ugotovil + dodatek da sem z uradnim orodjem po navodilih proizvajlca posegal v programsko opremo (kar če znaš brati, boš ugotovil, da to sploh ni bilo mogoče) in se garancija zavrne.
Kar je Teleray izjavil lahko tolmačim kot to: Nameščanje nadgradnje uradnega operacijskega sistema vam skine garancijo.
Drug primer je bila naprava, ki se je serijsko pregrevala. Ker je imela naprava zastavico S-Off, je pač isti servis garancijski pregled zavrnil. Mislim, da ni potrebno dodati, da drugih softwerskih posegov niso ugotovili.*
Vodafone.co.uk je pa napako lepo priznal
*Še manjši poseg v napravo kot če bi Jailbreakal Iphona, s tem, da uradni servisi kljub jailbreaku ne komplicirajo.
Edit: Pri obeh napravah sem bil samo posrednik pri reševanju teh težav.
Kar je Teleray izjavil lahko tolmačim kot to: Nameščanje nadgradnje uradnega operacijskega sistema vam skine garancijo.
Drug primer je bila naprava, ki se je serijsko pregrevala. Ker je imela naprava zastavico S-Off, je pač isti servis garancijski pregled zavrnil. Mislim, da ni potrebno dodati, da drugih softwerskih posegov niso ugotovili.*
Vodafone.co.uk je pa napako lepo priznal
There isn't a general issue with the HTC Desire as such, with only a small number of devices sold suffering from this fate.
*Še manjši poseg v napravo kot če bi Jailbreakal Iphona, s tem, da uradni servisi kljub jailbreaku ne komplicirajo.
Edit: Pri obeh napravah sem bil samo posrednik pri reševanju teh težav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sandmodnigga ()
SiByte ::
Čim dlje od Teleray-a če je to mogoče. Sam raje kupim Windows Phone (Nokia, Microsoft) pri severnih sodedih kjer ni nobenih težav.
Intel i7 6950X @ 4,2GHz | ASUS STRIX X99 | ASUS STRIX GTX 1080 Ti 11GB @ SLI
4x8GB Corsair DDR4 @ 3000MHz | 1.2TB SSD Intel 750 @ PCI-e | 6TB WD Red
4x8GB Corsair DDR4 @ 3000MHz | 1.2TB SSD Intel 750 @ PCI-e | 6TB WD Red
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SiByte ()
sandmodnigga ::
Meni tudi ravnokar en MS phone. Res pa nisem prišel tja z idejo, da vem več kot oni in jim solil pamet o njihovem poslu.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Podal sem jim moje ugotovitve iz katerega je sledil moj sklep, ki pa ni bil napačen, v kolikor preveriš več poročil o tej napaki. Jaz sem svojo dolžnost, ki jo zakon veleva izpolnil.
Furbo ::
Ne vem koliko si star, da vse kličeš gospodič in/ali sine, ampak predlagam ti, da s tem nemudoma prenehaš, ker izpadeš navadna rit po mojem osebnem mnenju.
Če s takim odnosom opletaš tudi v živo, me prav nič ne čudi, da se ti vsak potrudi vrniti uslugo.
Ne vem zakaj sam bezaš po napravah, ki so še v garanciji, ko ti ne uspe, pa še soliš servisu pamet. Recep za katastrofo.
Če s takim odnosom opletaš tudi v živo, me prav nič ne čudi, da se ti vsak potrudi vrniti uslugo.
Ne vem zakaj sam bezaš po napravah, ki so še v garanciji, ko ti ne uspe, pa še soliš servisu pamet. Recep za katastrofo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
sandmodnigga ::
Ne vem koliko si star, da vse kličeš gospodič in/ali sine, ampak predlagam ti, da s tem nemudoma prenehaš, ker izpadeš navadna rit po mojem osebnem mnenju.
Če s takim odnosom opletaš tudi v živo, me prav nič ne čudi, da se ti vsak potrudi vrniti uslugo.
Ne vem zakaj sam bezaš po napravah, ki so še v garanciji, ko ti ne uspe, pa še soliš servisu pamet. Recep za katastrofo.
Označujem te za funkcionalno NEPISMENEGA.
Naprava je imela napako.
Rešitev: Posodobitev sistema.
OTA update ni bil na voljo.
Snamem uradna navodila in uradne datoteke iz uradne strani.
Delam po navodilih, dam datoteko na SD kartico in grem v recovery.
Ugotovim, da recovery ne dela.
Poskusim najti datoteke na uradni strani za ponovno namestitev firmwara.
Proizvajalec teh datotek ne zagotavlja. No, super.
Poskusim izluščiti bootloader in recovery iz ene datoteke iz uradne strani.
Dejanje uspelo, končno se nekam premikamo.
Nato si poskusim s to datoteko nekaj začeti.
Ugotovim, da proizvajalec fleša firmware precej nestandarno in tako ni na celi zemeljski obli enega dostopnega programa,
pri katerem bi mi ta izluščena datoteka koristila.
Vse skupaj opišem in pošljem servisu.
Če si pismen, si do sedaj morda ugotovil, da sem v napravo naredil točno 0 (zero, oh, nula, null, nul, nolla, nič, sero, eber, sifuri, kore, aotra, zewo, nulla) posegov.
Tvoje osebno mnenje, glede na to, da se vmešavaš brez kančka funkcionalne pismenosti, enačim z onim kakcem sredi zelenice v Ljubljani. Nepotrebno, ni lepo, pa še nišče ga noče tam.
Edit: Naprava ni bila več v garanciji (servis je vodil zadevo kot garancijski pregled in na podlagi tega zavrnil garancijo), temveč se je koristila stvarna napaka, saj je bila naprava v takem stanju od tretjega meseca in je nato ležala v predalu nekje nekomu več kot leto dni.
Zdaj pa se prosim sinkec mali pozanimaj tudi o svojih dolžnostih in ne samo pravicah pri stvarni napaki. Katera je ta dolžnost, sem ti napisal. Skrajno neodraslo pa je, da nekoga obsojaš po tem, da upošteva to, kar veleva zakon.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sandmodnigga ()
Malajlo ::
Tole z indikatorji in Telerayem - L920 sem odnesel, da mi zamenjajo zaslon (ker je originalen neprimerljivo boljši od kitajskih poceni jajc; preizkušeno). Sicer se nad prijaznostjo nisem mogel navdušiti, prav tako me zelo moti, da moram plačevati z gotovino (ali pa kartico), čeprav smo kot firma že (korektno) sodelovali. Skratka, mojster zadevo odpre, potegne roza indikator, in mi pove, da je pač - roza. Kar pomeni, da je bil telefon v stiku z vodo. Skomignil sem z rameni, povedal, da v vodi ziher ni bil nikoli. Potem sva pa še enkrat pogledala, če se telefon prižge, pokaže sliko in se zaslon odziva na dotik - da ne bo potem potrebe po menjavi matične plošče in podobna jajca.
So šli na roko in zamenjali še v istem letu (ok, dva dni je bilo ), da je tamala imela še eno veselje več za novo leto.
L800 je izgubljala stik s proximity senzorjem in med klicem je zaslon ugasnil, dokler ni sogovornik prekinil pogovora. Krivec je bilo ohišje. A ja. Polikarbonat je bil na vogalu potolčen in zato senzor ni deloval. Sicer so zadevo garancijsko (zadnji mesec, itak) popravili tudi brez menjave ohišja (70€), ko sem zarobantil, da naj najdejo kak bolj verjeten razlog. Še roza listki bi šli lažje skozi, bemu.
So šli na roko in zamenjali še v istem letu (ok, dva dni je bilo ), da je tamala imela še eno veselje več za novo leto.
L800 je izgubljala stik s proximity senzorjem in med klicem je zaslon ugasnil, dokler ni sogovornik prekinil pogovora. Krivec je bilo ohišje. A ja. Polikarbonat je bil na vogalu potolčen in zato senzor ni deloval. Sicer so zadevo garancijsko (zadnji mesec, itak) popravili tudi brez menjave ohišja (70€), ko sem zarobantil, da naj najdejo kak bolj verjeten razlog. Še roza listki bi šli lažje skozi, bemu.
St235 ::
Poskusim izluščiti bootloader in recovery iz ene datoteke iz uradne strani.
tukaj se konča tvoje naklčadanje o tem, da nisi posegal v programsko opremo. Od tam naprej je pač stvar tega da servis meni, da je napaka posledica tvojega šarjenja po programski opremi njihova povsem legitimna odločitev. Ti imaš pa na voljo sodno pot da dokazuješ nasprotno. ampak dvomim, da si tega sposoben, ker se je pač lažje se napihovat na forumu.
Furbo ::
sandmodnigga je izjavil:
Zdaj pa se prosim sinkec mali pozanimaj tudi o svojih dolžnostih in ne samo pravicah pri stvarni napaki. Katera je ta dolžnost, sem ti napisal. Skrajno neodraslo pa je, da nekoga obsojaš po tem, da upošteva to, kar veleva zakon.
Napisal si celo solato o tem, kako vse si posegal v firmware.
Če ti ni uspelo nič popraviti, še ne pomeni, da nisi nič zajebal.
Ne lotevaj se zadev, v katerih nisi podkovan.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Okapi ::
In potem druge zmerjaš z nepismenostjo v vsaki drugi temi.Poskusim izluščiti bootloader in recovery iz ene datoteke iz uradne strani.
tukaj se konča tvoje naklčadanje o tem, da nisi posegal v programsko opremo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
lovro535v2 ::
Namesto, da si nesel na servis, da bi popravili tvoje šaranje bi rajši naložil custom recovery in pa original rom in bi zadeva delovala.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lovro535v2 ()
matijadmin ::
ČE trdijo, da je polit z vodo, potem lahko mirno zahtevaš, da ti predložijo dokaze. V prvi vrsti so to obarvani indikatorji, ali pa dejasnka škoda zaradi nastale oksidacije. Če to imajo je potem na tebi, če se hočeš preko ekspertov tožit in dokazovat ali je res ali ne. To, da ti prisegaš da telefon ni bil polit z vodo pač nima veljave.
Najbolj sporno pri tem primeru je, če so ti popravili telefon izven garancije in sedaj pričakujejo, da to plačaš brez, da bi imeli tvoje soglasje. To se pač ne sme. Če se garancijski zahtevek zavrne se mora o tem obvestit uporabnika, ki se potem odloči ali želi izven garancijsko popravilo ali ne. Če so popravili na svojo roko ni osnove, da bi moral plačat in so ti dolžni vrnit aparat v takšnem stanju kot si ga oddal. Vse kar lahko zaračunajo je pregled aparata, če zahtevek za garancijo ni upravičen.
Pri uveljavljanju stvarne napake je na prodajalcu/proizvajalcu, da dokaže da to ni in to vključno z morebitnim ravnanjem, ki ima za posledico okvaro. Ne na potrošniku.
Je pa res, da je OT zafrknil, ker ni bil navzoč pri odpiranju telefona in mu po tem niso pisno potrdili, da je z napravo vse v redu kar zadeva njegovega ravnanja. Tale dokaz, slika indikatorjev, je bolj tako ... Ampak, saj pravim, OT je zamočil.
So pa mnogi servisi, vključno z omenjenim (in RAM2 mi pe pride na pamet), zelo znani po tem, da na ta način sleparijo. Žal.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 82294 (10204) | Twixz |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106534 (55568) | next3steps |
» | Galaxy S7: uveljavljanje garancije / stvarne napakeOddelek: Mobilne tehnologije | 3493 (3092) | bambam20 |
» | Teleray :-)Oddelek: Mobilne tehnologije | 6556 (3889) | Dr_M |
» | GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 22298 (19325) | amigo_no1 |