» »

menjava zimskih gum

menjava zimskih gum

1
2
»

jype ::

šernk> jaz bi dal ven zakon, da morajo vsi na program varne vožnje in vsaj vsakih 5 let na CPP. Kdor ne pride skozi pa pobrat izpit.

Podpiram.

RedDrake ::

+1
A je to ze na predlagam vladi strani?
Verjetno se bolje bi bilo delati CPP stih probe.
Kar pri kontroli prometa, se dve minuti za dve vprasanji.
Ce failas, imas v roku par dni celoten CPP na lokalni izpostavi izpitnega centra, drugace si off the hook.
Bi ljudje hitro znali vse ...

MadMax ::

Za začetek bi bilo čisto dovolj, če bi taka preverjanja bila za "meglenkarje".
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

RedDrake ::

A za
- čez rdečo po nasprotnem pasu mimo nekoga ki je ravno ustavil
- objestno vožnjo po AC (blendanje pri 200km/h+, etc ...)
- vožnjo po pločniku(!) in vrivanje nazaj v kolono 200m kasneje
- divjanje po mestih in naseljih
- prehitevanje po odstavnem pasu AC
- prehitevanje po izvoznem pasu AC in nato nadaljevanje po odstavnem
- ...
te paciente tudi?
Ker se mi zdi da tem malo bolj šepa CPP, kot "meglenkarjem" ...

p.s. vse to doživeto v zadnjih dveh tednih po LJ in AC proti primorski ...

theBill ::

Tudi sam jutri menjam in montiram Conti TS850, letos se pač zaradi temperatur in snega ni dalo letnih potegnit dlje v jesen, že v ponedeljek zjutraj bo po napovedi v Ljubljani pod ničlo.

šernk je izjavil:

jaz bi dal ven zakon, da morajo vsi na program varne vožnje in vsaj vsakih 5 let na CPP. Kdor ne pride skozi pa pobrat izpit. Nova zimska guma,4x4, ABS, ESP in kaj vem kaj še vse ti pomaga en klinac nič če se zabiješ v zid in stojiš nato 4 ure v Postojni, ker so vse ceste zaradi takšnih zaprte.

Ti res zadnji naslov za pridiganje o varni vožnji, CPP, itd. glede na tole objavo

če te na ravnem ustavi z letnimi gumami pol moraš imet pa res zanič gume. Mi se z letnimi gumami spustimo po cca 18% naklonu dolgem slabih 30 metrov, potem pa sledi cca 10% naklon še naslednjih 50m in spodaj se je potrebno še ustavit, ker drugače letiš na cesto. Šele če je snega nad 5cm se vrže nogavice gor za klanec, potem pa spet z letnimi naprej. Ni nobenega problema, tudi v največjem snežnem metežu se je šlo že z letnimi čez pol slovenije, samo ustavit se ne smeš...takrat ga pa najebaš, ker ne spelješ več.

In kaj človeku pomagajo dobre zimske gume na avtomobilu, če se najde tako tele za njim, ki vozi v snežnem metežu z letnimi in se mu zaleti v rit, ko je treba ob nepričakovani situaciji močno zavirat? V taki situaciji ti ne pomaga nobeno vozniško znanje in tečaji varne vožnje, na snegu se z letnimi gumami zaradi tega ne boš nič prej ustavil.

jype ::

Moja ideja je, da se nehate vozit. Ceste bodo tako veliko bolj varne, vi pa manj nervozni.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sandmat ()

IL_DIAVOLO ::

Danes sprobal ts850 po razmočeni cesti...pa to je neverjetna razlika napram letnim gumam, ni važno s kakšno silo stinsnem po gasu ali po bremzi, guma prime ko prilepljena. Avto se ne premakne iz linije niti za centi...toplo priporočam vsem. Sem pričakoval razliko, ampak takšne pa res ne.

gruntfürmich ::

čist tko povem, ko je že govora o cpp, da je tudi le-ta postal idiotija. baje da je eno uprašanje v stilu kaj rabimo pozimi za vožnjo in odgovor topla oblačila...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Aston_11 ::

šernk je izjavil:

Vse slovenske glavne ceste se da v vsakem trenutku prevozit z letnimi gumami
Razen v snegu, ko taki z letnimi gumami naredijo za 20 km kolon, ker oni pridejo vse povsod, ne morejo pa čez 10 centimetrčkov snega. In ostanejo v Postojni, ker je pred Postojno, za Postojno in po Postojno vse zabito s optimisti, ki mislijo, da lahko prevozijo zasneženo Postojno. Vmes jasno probajo še ročno, pozabijo, da je pod snegom led iz prejšnjega dne, povohajo vse jarke pred, po, okrog Postojne. Vse zato, ker se letnimi da. Mhm. Sem jih veliko videl in še jih bom in še mimo dosti njih bom odropotal s svojimi S3, ker so letne boljše in se v njih vse zmore. Mhm.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Danes sprobal ts850 po razmočeni cesti...pa to je neverjetna razlika napram letnim gumam, ni važno s kakšno silo stinsnem po gasu ali po bremzi, guma prime ko prilepljena. Avto se ne premakne iz linije niti za centi...toplo priporočam vsem. Sem pričakoval razliko, ampak takšne pa res ne.
Mhm. Kar nori. Samo ne okrog Postojne. Tle vsi ostanejo, ki imajo podobne ideje. Jaz imam tudi enake gor, pa si ne bi upal nič podobnega storiti. V Postojni tudi TS odnesejo avto. Te bom obvestil, kdaj in kje. Oziroma - pred uvozom v Merkator v Postojni je levi ovinek, ki je rad zasnežen. Tam rado vklopi ESP. Me prav zanima, kako bo primla guma. Desno je seveda robnik, cca 400 metrov dalje pa je drag avtomehanik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

hojnikb ::

jype je izjavil:

Moja ideja je, da se nehate vozit. Ceste bodo tako veliko bolj varne, vi pa manj nervozni.

Zrihtaj teleport, pa bo tole takoj izvedljivo ;)
Ker tudi ti se voziš. Morda ne z avtom, ampak še vedno se voziš :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

jype ::

hojnikb> Zrihtaj teleport, pa bo tole takoj izvedljivo ;)

https://appear.in/

hojnikb> Ker tudi ti se voziš. Morda ne z avtom, ampak še vedno se voziš :)

Ne vedno, včasih tudi tečem ali hodim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

SeMiNeSanja ::

Kaj se pravzaprav kolesar oglaša v temi o avtomobilskih gumah? Mogoče jype kupuje avto?

Jaz imam že leta navadna jeklena platišča za zimske gume, tako da samo lepo zamenjam komplet. Spomladi pa potem spet nazaj nataknem alu platišča z letnimi gumami. Doma na dvorišču, brez čakanja v vrsti pri vulkanizerju (to me je včasih najbolj spravljalo ob živce).

jype ::

SeMiNeSanja> Jaz imam že leta navadna jeklena platišča za zimske gume, tako da samo lepo zamenjam komplet. Spomladi pa potem spet nazaj nataknem alu platišča z letnimi gumami. Doma na dvorišču, brez čakanja v vrsti pri vulkanizerju (to me je včasih najbolj spravljalo ob živce).

Jaz v življenju še nisem čakal pri vulkanizerju, me pa zdaj nenadoma skrbi, ker en tip v tej temi trdi, da je treba gume vsakih 15 minut centrirat.

SeMiNeSanja ::

Gume centriraš, ko jih natakneš na platišče in to je to.

Ponovno centriranje pride v poštev, če si s platiščem zadel ob robnik, če ti je guma spustila in nisi bil ravno pozoren, skratka pri vseh dogodkih, ki lahko privedejo do neravnovesja.

Ponovno centriranje bo seveda tudi potrebno, če ti iz bilokaterega razloga odpade katera od uteži.

Drugače pa res ni nobene potrebe po dodatnem centriranju.

Scorpia ::

Avtor je vprašal kam menjat, vi ste pa šli eno x debato.
Drugače avtoštop ima akcijo 15e menjava pnevmatik, pa se splača zjutraj menjat, ker danes sem bil in je taka gužva, da se splača še malo počakat ali zjutraj. Imajo nove delavnice odprte, sam kokr sem na hitro videl, opremo še od lani. Na avtomobilizem.com je sicer tema o njih, da eni niso zadovoljni... moje izkušnje, smo lani peljali vsa tri avta k imamo in pri nobenemu ni bilo problemov. Lani so sicer imeli na kupone, letos pa pač imajo tako akcijo.
////

Mesar ::

Sej pa če ma 4mm lahko vozi z ketnami čez 1 teden pa več nebo gužbe, ali pa nebi čakal na zadnji dan.

Lahko pa se kr zdajle s šotorom odpravi pa bo ju3 ziher prvi tam.
Your turn to burn!

šernk ::

Pa kje hudiča ste vi že videli 10cm snega na avtocesti? Pa magar če gre čez vršič ta avtocesta. V najhujšem sneženju par let nazaj smo peljali po AC konec oktobra po 5cm snega najbrž vsi z letnimi gumami LJ-Razdrto. Ko je bil pa sneg sredi januarja smo pa na letališču v postojni jedli pico in čakali da odprejo eno izmed cest proti primorski.

In kaj človeku pomagajo dobre zimske gume na avtomobilu, če se najde tako tele za njim, ki vozi v snežnem metežu z letnimi in se mu zaleti v rit, ko je treba ob nepričakovani situaciji močno zavirat? V taki situaciji ti ne pomaga nobeno vozniško znanje in tečaji varne vožnje, na snegu se z letnimi gumami zaradi tega ne boš nič prej ustavil.


po čudežu take situacije še nisem doživel zaenkrat. Pa imam po snegu precej kilometrov vožnje z zimskimi in letnimi gumami kot voznik in sovoznik. Nikjer ne trdim da so letne boljše v snegu od zimskih, so pa dobre letne več kot dovolj dobre za vožnjo po naših preveč spluženih cestah.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

GrimReaper ::

Ponovno centriranje pride v poštev, če si s platiščem zadel ob robnik, če ti je guma spustila in nisi bil ravno pozoren

Pa res, meni je ena čez poletje spustila povsem na nulo (v bistvu enako že lansko leto), pa sem tudi že razmišljal o tem da sem izgubil prvotno centriranje, ampak se potem nisem sekiral in samo napolnil s pumpo za kolesa. Pa še ena je letos na 1 bar, se pravi ventilčki zdržijo samo 2-3 leta.

Danes sprobal ts850 po razmočeni cesti...pa to je neverjetna razlika napram letnim gumam, ni važno s kakšno silo stinsnem po gasu ali po bremzi, guma prime ko prilepljena. Avto se ne premakne iz linije niti za centi...

Se strinjam da so odlične po mokrem, tudi sam sem veliko bolj siguren kot z letnimi. Ampak mi ne pomaga kaj dosti če grem sam lahko 90, če pa ostali vozijo 50 kot da bi bil sneg na cesti.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Jaz imam že leta navadna jeklena platišča za zimske gume, tako da samo lepo zamenjam komplet. Spomladi pa potem spet nazaj nataknem alu platišča z letnimi gumami. Doma na dvorišču, brez čakanja v vrsti pri vulkanizerju (to me je včasih najbolj spravljalo ob živce).

zakaj pa jeklena? a pozimi pa ni treba da je avto lep?
btw, če greš 1 teden prej menjat tudi ni gužve, dolgo kavico spiješ pa je stvar urejena. imam tudi 8 platišč pa se mi ne da več samemu prčkat...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

perci ::

gruntfürmich je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Jaz imam že leta navadna jeklena platišča za zimske gume, tako da samo lepo zamenjam komplet. Spomladi pa potem spet nazaj nataknem alu platišča z letnimi gumami. Doma na dvorišču, brez čakanja v vrsti pri vulkanizerju (to me je včasih najbolj spravljalo ob živce).

zakaj pa jeklena? a pozimi pa ni treba da je avto lep?
btw, če greš 1 teden prej menjat tudi ni gužve, dolgo kavico spiješ pa je stvar urejena. imam tudi 8 platišč pa se mi ne da več samemu prčkat...

Pozimi mora avto izgledat robusten, torej brez litih felg in brez okrasnih pokrovov. Plain black :).

SeMiNeSanja ::

Pa saj se za drobiž dobijo lepe okrasne kape, ki jih nabiješ gor na jeklena platišča.

"Plain black" varianta pa ti prihrani kakšen nepotrebni 'postanek', če se 'ta modri' spravijo kontrolirati zimsko opremo.

RejZoR ::

perci je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Jaz imam že leta navadna jeklena platišča za zimske gume, tako da samo lepo zamenjam komplet. Spomladi pa potem spet nazaj nataknem alu platišča z letnimi gumami. Doma na dvorišču, brez čakanja v vrsti pri vulkanizerju (to me je včasih najbolj spravljalo ob živce).

zakaj pa jeklena? a pozimi pa ni treba da je avto lep?
btw, če greš 1 teden prej menjat tudi ni gužve, dolgo kavico spiješ pa je stvar urejena. imam tudi 8 platišč pa se mi ne da več samemu prčkat...

Pozimi mora avto izgledat robusten, torej brez litih felg in brez okrasnih pokrovov. Plain black :).


Zakaj že? Aja, ker imaš gor letne in si ves posran, da te policaji ne dobijo, ker bi bil bolj očiten... Sicer nimam litk, imam pa precej lične tovarniške pokrove in me niti najmanj ne skrbi. Imam gor zimske gume. Me pa mal mika, da bi imel litke še za pozimi, ker mi avto izgleda čist drugače kot pa z navadnimi. Sej ni glih grd, samo precej "plain" izgleda...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.tk

Robertos664 ::

plastični pokrovi so nekaj najgršega, vedno vozim pozimi črno jekleno felgo brez vsega :) je fajn kontrast k belemu avtu.

RejZoR ::

Plastični pokrovi so grdi, če jih imaš še od Yugota izpred 30 let...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.tk

Mesar ::

Ja moreš met litke yugotove, topšit 13ke, to



mogoče še mi kaka leži na podstrešju :))
Your turn to burn!

bambam20 ::

Robertos664 je izjavil:

plastični pokrovi so nekaj najgršega, vedno vozim pozimi črno jekleno felgo brez vsega :) je fajn kontrast k belemu avtu.


Večina neoriginalnih je res grdih. Imaš pa na določenih znamkah lepe original plastične pokrove.

GrimReaper ::

RejZoR je izjavil:

Plastični pokrovi so grdi, če jih imaš še od Yugota izpred 30 let...

Imaš lepše in grše, ampak kar je pomoje nujno je to, da morajo bit originalni. Ker eni iz Špara pa res ne pašejo.
Trenutno imam dvoje lite, ampak če bi imel za pozimi železne, bi jih pomoje pustil brez pokrovov, tudi pri prejšnjem sem tako.
Ampak morajo bit črne, ne pa rjave, ne vem pa koliko let ostanejo take, 7 let stare vem da niso ble več lepe.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

profii ::

Res so najlepše lite ali pa original železne z original pokrovi. Dobijo se celo take z 5 kraki :)
 Železne

Železne



Najhujši so mi pa tisti ki razne šparove/hoferjeve/obijeve pokrove pritrdijo z vezicami :|

bambam20 ::

profii je izjavil:

Res so najlepše lite ali pa original železne z original pokrovi. Dobijo se celo take z 5 kraki :)
 Železne

Železne



Najhujši so mi pa tisti ki razne šparove/hoferjeve/obijeve pokrove pritrdijo z vezicami :|


Kaj pa,če na original pokrove na notranjo stran nalepiš britvice >:D... Meni so trikrat ukradli original pokrove za platišča. Nova so sicer darag ( okoli 80 € za 4-i ).

profii ::

bambam20 je izjavil:

profii je izjavil:

Res so najlepše lite ali pa original železne z original pokrovi. Dobijo se celo take z 5 kraki :)
 Železne

Železne



Najhujši so mi pa tisti ki razne šparove/hoferjeve/obijeve pokrove pritrdijo z vezicami :|


Kaj pa,če na original pokrove na notranjo stran nalepiš britvice >:D... Meni so trikrat ukradli original pokrove za platišča. Nova so sicer darag ( okoli 80 € za 4-i ).


Razumem za orginalne da jih privežeš, pri tistih za 5€ ti pa tat naredi uslugo če jih uzame :)

Prvi ki bi se urezal na britvice bi bil pa vulkanizer :)

mitoess ::

Eno vprašanje, če mi kdo zna odgovoriti. Pretekli teden sem menjal gume(iz zimskih na nove poletne). Pri menjavi nisem bil prisoten in ko sem dobil avto sem se odpeljal v mesto 100km stran in tem pustil avto 3 dni(ga nisem potreboval). Po treh dneh sem opazil, da je ena od gum praktično na tleh in po pregledu sem ugotovil, da je en gume "štrli" med feltno in samo gumo. Avto je nato šel k vulkanizerju, kjer smo ugotovili, da je vulkanizer, ki je gume menjaval, kos gume odtrgal in ta kos se je namestil med feltno in gumo in povzročal, da je guma puščala. Guma naj bi sicer bila uporabna, kljub poškodbi. Zanima me, ali lahko na kakršen koli način iztržim vsaj znesek(pri prvem vulkanizerju), ki sem ga moral plačati drugemu vulkanizerju, da je odpravil napako prvega?
Hvala.

zunno ::

mitoess je izjavil:

Eno vprašanje, če mi kdo zna odgovoriti. Pretekli teden sem menjal gume(iz zimskih na nove poletne). Pri menjavi nisem bil prisoten in ko sem dobil avto sem se odpeljal v mesto 100km stran in tem pustil avto 3 dni(ga nisem potreboval). Po treh dneh sem opazil, da je ena od gum praktično na tleh in po pregledu sem ugotovil, da je en gume "štrli" med feltno in samo gumo. Avto je nato šel k vulkanizerju, kjer smo ugotovili, da je vulkanizer, ki je gume menjaval, kos gume odtrgal in ta kos se je namestil med feltno in gumo in povzročal, da je guma puščala. Guma naj bi sicer bila uporabna, kljub poškodbi. Zanima me, ali lahko na kakršen koli način iztržim vsaj znesek(pri prvem vulkanizerju), ki sem ga moral plačati drugemu vulkanizerju, da je odpravil napako prvega?
Hvala.


Vprašanje je, ali bo prvi vulkanizer napako sploh priznal. In, če je ne bo, kako mu boš dokazal, da jo je storil prav on?

jusv ::

Če imaš vse poslikano, ti bo morda verjel. Takrat mu moraš morda še malo zatežit ali zagrozit s kakšno inšpekcijo ali zvezo potrošnikov slovenije, ker je storitev malomarno opravil.
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!

bajsibajsi ::

Zraven omenis se njihovo odgovornost v primeru nesrece zaradi neprimerno opravljenega dela.

šernk ::

Takrat mu moraš morda še malo zatežit ali zagrozit s kakšno inšpekcijo ali zvezo potrošnikov slovenije, ker je storitev malomarno opravil.


ah daj no...kot da ti ne narediš nikoli nobene napake? greš tja, poveš kaj se je zgodilo pa se probaš lepo kaj zmenit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

...:TOMI:... ::

Ce ne prizna, je najvec in najbolj bolece, kar lahko naredis, to, da mu naredis slabo reklamo med kolegi.

Jebes inspekcije. Ce nima strank, je to slabse, kot, ce dobi enkratno kazen ali obisk inspektorjev.
Tomi
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava pnevmatik po 15. 11. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12314480 (10173) Buggy
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16821486 (16383) m0LN4r
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10615268 (11122) Domobrancek
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13715898 (13264) krneki0001

Več podobnih tem