» »

Beijing Auto Show 2012

Beijing Auto Show 2012

1
2
»

RejZoR ::

Posamezne komponente. Pa tud odvisno od firme. Veliko jih npr odkupuje dizle od Fiata in Renaulta, Hyundai po drugi strani v celoti razvija svoje motorje, bencinske in dizelske. Leta nazaj so tud sami uporabljal od Mitsubishija, zdej pa že dolgo ne več.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

darkolord ::

Povsem enako so pred 10 leti govorili za Korejce in 20 leti za Japonce.
Ampak razlika med Korejci in Japonci ter Kitajci je precejšnja. Korejsko in Japonsko gospodarstvo ni nikoli tako močno temeljilo na izdelovanju poceni kopij. Tega se ne da kar tako enostavno "nadgraditi".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

D3m ::

Kia uporablja motorje od Hyundai-a. Oziroma Hyundai je njihov lastnik zato uporabljajo njihove motorje, ki so jih sami razvili. :D

@RejzoR si mogoče zaposlen v auto industry?
|HP EliteBook|R5 6650U|

RejZoR ::

Kia je na začetku (nekaj časa po tistem, ko jih je kupil Hyundai) bila še samosvoja, potem pa jo je Hyundai povsem absorbiral in si sedaj delita platforme in motorje ter 3/4 komponent. Podobno kot Ima VAG sedaj pod okriljem Škodo in Seat.

Je pa tko kot je rekel darkolord, Korea in Japonska imata svoj razvoj praktično od začetka. Sem in tja tud oni dobijo kakšno idejo drugje (kdo pa je ne), ampak ostalo pa je vse njihovo delo.

@D3m
Ne, ne delam, jo pa zelo spremljam, sploh korejski segment (Hyundai/Kia/Chevrolet aka bivši Daewoo). Pa nasplošno tehnologijo avtomobilov tud pri drugih znamkah.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

D3m ::

Aha. No pri nam v službi pokrivamo en del segmenta v auto industry in smo kar na tekočem pri naših strankah, ki delajo za Nemčijo, Francijo in Italijo (auto industry seveda). Sploh pri prototipih in razvoju.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

VelikiTun ::

Če ni skrivnost, katero področje?

RedDrake ::

darkolord je izjavil:

Povsem enako so pred 10 leti govorili za Korejce in 20 leti za Japonce.
Ampak razlika med Korejci in Japonci ter Kitajci je precejšnja. Korejsko in Japonsko gospodarstvo ni nikoli tako močno temeljilo na izdelovanju poceni kopij. Tega se ne da kar tako enostavno "nadgraditi".

Bullshit.
Japonska industrija je v 50-ih in 60-ih temeljila na kopiranju. Znan je bil nek ladijski motor ki so ga skopiral od enega nemskega proizvajalca, cigar prototip je imel eno luknjo za vijak odvec, in so jo nemci pac zalili nazaj. No, japonski kloni so imeli vsi zvrtano tisto luknjo in nazaj zalito, cetudi ni sluzila tocno nicemur. Kitajci so imho trenutno tam kjer so bili japonci konec 60ih. V roku 10ih let bo kitajska roba postala cedalje boljsa in naprednejsa, in potem sledi se vecji propad zahodne proizvodnje.

Pa se nekdo se je visje skliceval na ADAC. Tam vedno prevladujejo nemske premium znamke, kljub temu da v nobeni drugi statistiki po svetu situacija ni taksna. Mogoce je pa vzorec malo bias? (Beri tisti nemci ki so vclanjeni v ADAC in imajo nemske premium znamke, zagotovo dobro skrbijo zanje - predvsem redni in preventivni servisi. Po drugi strani, ce si mora nemec privosciti korejca si ga v vecini primerov ni ker bi bil skromen ...)

bajsibajsi ::

_Enterprise_ je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

Ravno to se spreminja. Kitajci ne bodo vec delali samo cheap kopij, ampak ustvarjali svoje kvalitetne izdelke in jih ponudili po konkurencnih cenah. Cena predvideno slabih 400 evrov za Meizu z razlicico 32GB, kar je cca 250 evrov manj od 32GB 4S. S tem da je v vseh napovedih QC precej boljsi od 4S.

Pa saj je verjetno ze jasno, da nas bo Kitajska povozila. Drugace tudi ne more biti.
a je spet treba s tem bullshitom uletavat. postavjo en autoshow pa nas bodo že povozili. povozili kako? sej nimajo 10 milijard prebivalstva. standard imajo še vedno v pizdi in čez noč se to ne bo spremenilo, tekom te spremembe se bo pa tud proizvodnja selila drugam, ker bod delavci postali predragi. recimo na robote (ki so cenejši, če jih imaš v lastni državi). kljub hvaljenju o številu inženirjev in podobnih v državi, ki je večje kot v ameriki in evropi skupaj, še vedno ne dosežejo prstov na stopalih številu inovacij na zahodu. na kakšnih bolj higi tech zadevah so pa še precej zadaj, recimo hardware. sej bodo čez leta prišli bližje zahodu, sam ne vem od kje pa sanjate da nas bodo povozili. priti bližje je lahko, če kradeš patente in masovno kopiraš brez omejitev. sam narest neko novo stvar je pa drugo.

pa tole primerjanje tega telefona z iphone 4 je enako sfaljeno. podobno stvar glede cene lahko rečeš za vse android telefone


V prvem odstavku nisi povedal popolnoma nicesar, kar nisem ze sam napisal v razlicnih postih v tej temi (casovno ugibanje napredka, kupovanje patentov, kopiranje...). Sicer pa, obudimo temo cez desetletje, pa da vidimo kako zelo si se zmotil - logicno je, da nas bodo povozili (Slovenija, skupaj s se tretjino evropskih drzav, v tem konceptu sploh ni omembe vredna).

Glede primera s telefonoma, ni popolnoma nicesar zgresenega. Zgreseno je le tvoje (ne)razumevanje... Ce bi se bolj podrobno informiral, bi dojel da je bila podana primerjava odlicen primer napredka kitajske tehnoloske industrije. Vsi android telefoni v danem momentu pac niso Meizu QC. V bistvu se le redki android telefon sploh lahko pribliza specifikaciji QC. Celo vecina novo najavljenih tezko preseze omenjeni telefon (tako v cenovni konkurencnosti, kot tudi v specifikacijah). Za silo primerna primerjava bi bila z novih One X, ki pa je seveda cca. 200 evrov drazji in prav NIC zmogljivejsi. Ravno tako nisi dojel primarnega bistva, tebi spornega, primera - da novi QC nastaja v kitajski firmi (seveda z nekaterimi uveljavljenimi komponentami), ki je bila ustanovljena manj kot desetletje nazaj in bo kljub temu lahko neizmerno konkuriral "zahodni" tehnologiji (tukaj najdem paradoks, glede na to da so takisti omenjeni telefoni v vecini proizvedeni v fizicno takistih tovarniskih obratih na kitajskem in okolici, lol). Podobna konkurencnost v takih in drugacnih izdelkih bo najverjetneje mocno omajala zahodno konkurencnost. Tako po kvaliteti, kot tudi cenovno.

Tudi ce, in pa predvsem, ko se bo cez desetletja proizvodnja selila iz Kitajske (npr. v Indijo) bodo tam fizicno ostali obrati, ki jih bodo kitajci zagotovo znali izkoristiti. V Sloveniji, pa zafurani obrati propadajo in trohnijo. Seveda v kolikor ni v interesu mafije (beri, tajkunov), da rusijo z namenom tam zazidavati pregresno drage stanovanjske komplekse. Kitajcev res ni 10 milijard, jih je pa se vedno dovolj, da lahko magari sami sebi prodajo dobrsen del QC, ki bo cenejsi od podobno zmogljivih telefonov, ki jih bo ravnotako od njih kupoval povecini zahod.

mn ::

bajsibajsi je izjavil:

Glede primera s telefonoma, ni popolnoma nicesar zgresenega. Zgreseno je le tvoje (ne)razumevanje... Ce bi se bolj podrobno informiral, bi dojel da je bila podana primerjava odlicen primer napredka kitajske tehnoloske industrije. Vsi android telefoni v danem momentu pac niso Meizu QC. V bistvu se le redki android telefon sploh lahko pribliza specifikaciji QC. Celo vecina novo najavljenih tezko preseze omenjeni telefon (tako v cenovni konkurencnosti, kot tudi v specifikacijah). Za silo primerna primerjava bi bila z novih One X, ki pa je seveda cca. 200 evrov drazji in prav NIC zmogljivejsi.


Zopet slab spomin nekaterih. HTC je še ne tako dolgo nazaj zgolj sestavljal telefone za ostale proizvajalce (kot Foxconn). Danes pa ima v programu lastne kvalitetne izdelke.
IMHO Kitajci počno podobno. Najprej se nauči sestavljati izdelke razvite drugje, potem pa počasi vlagaj v lasten razvoj.
Je pa tko kot je rekel darkolord, Korea in Japonska imata svoj razvoj praktično od začetka. Sem in tja tud oni dobijo kakšno idejo drugje (kdo pa je ne), ampak ostalo pa je vse njihovo delo.

To je danes res. Pred desetimi leti so bile zgolj poceni kopije starih evropskih in predvsem japonskih dizajnov. Danes pa razvijajo sami ja. In še več let nazaj je enako držalo za Japonce. Preberite si malo zgodovine!
Pa da ne bo pomote, ne trdim, da se bo to zgodilo jutri. Čez 10 let pa bodo naši mladiči nam starcem razlagali kaki cepci smo ker mislimo, da je kitajska roba škart :)
Japonska industrija je v 50-ih in 60-ih temeljila na kopiranju. Znan je bil nek ladijski motor ki so ga skopiral od enega nemskega proizvajalca, cigar prototip je imel eno luknjo za vijak odvec, in so jo nemci pac zalili nazaj. No, japonski kloni so imeli vsi zvrtano tisto luknjo in nazaj zalito, cetudi ni sluzila tocno nicemur.

Jaz sem slišal tole v verziji za nek BMW motor :) Vprašanje pa koliko je resnice v tej zgodbi. IMHO zgolj urbana legenda.
V roku 10ih let bo kitajska roba postala cedalje boljsa in naprednejsa, in potem sledi se vecji propad zahodne proizvodnje.

Boljša in naprednejša ja, ampak to še ne pomeni propada zahodne industrije. S kvalitetnimi materiali + stroški lastnega razvoja bodo šle tudi cene gor. Cene plač na kitajskem pa že itak vztrajno rastejo. Nekatera podjetja se menda že selijo nazaj v US (če je verjeti Bloombergu in Economistu).

Dr_M ::

Pri Kii so se nedolgo nazaj ugrajevali motorje, ki sta jih razvila mazda in ford nekje v sredini 80 let.
Pri citroenu lahko se danes kupis avto, ki ima ugrajen motor, ki ga je imel recimo se AX.
Pri renaultu je tudi podobna situacija. V obeh primerih gre za manjse motorje. Tole je cist tko na hitro iz glave.

No zdej pa cakam na trolle, ki bodo povedali, da to ni res :>

dzinks63 ::

Kar je bilo, je bilo, dadanes ni več tako, praktično vse avtomobilske tovarne katere dajo nekaj nase, so razvile popolnoma nove motorje, tako bencinske kot dizelske. To so downsizing turbo motorji z direktnim vbrizgom, kateri dosegajo veliko moči in navora ob zelo zmerni porabi goriva, za povrh so pa še izjemno čisti, kar se izpušnih emisij tiče.

RejZoR ::

Kar gre men na živce pri kitajskih avtih je totalno nedomišlijska izbira imen. Kot bi v random generator stresel kup črk, številk in besed in bi slednji pač nekaj izpljunil.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

D3m ::

VelikiTun je izjavil:

Če ni skrivnost, katero področje?


Merilni stroji.

Takele zadeve

http://www.dea.it/dea-global-extra_549....
|HP EliteBook|R5 6650U|

Martin Krpan ::

Japonci (mislim da Kawasaki) so v 60.letih
kopirali vzhodnonemški MZ. Poglej kje pa so zdaj.
Kitajci pa tudi najemajo zahodne strokovnjake za področja, ki jih sami (še) ne obvladajo. Zato so tudi v 3-4 letih na EuroNCAP crash testih napredovali iz ene na štiri zvezdice.
Razvojne oddelke imajo lahko na zahodu, proizvodnjo pa doma.
Tudi KIA ima razvojni oddelek v Nemčiji.
Ceed je bil razvit tam, saj so ugotovili, da se njihovi avtomobili kljub odlični tehniki v Evropi slabo prodajajo.
Težava je bila v dizajnu in ergonomiji.
Za evropski okus znajo pač najbolje poskrbeti Evropejci.

_Enterprise_ ::

Sicer pa, obudimo temo cez desetletje, pa da vidimo kako zelo si se zmotil - logicno je, da nas bodo povozili
in v kakšnem smislu nas torej bodo povozili? standard jim bo zrasel, industrija tudi, ampak kako in zakaj nas bodo potem povozili? a nam bo standard padel al kaj?

Glede primera s telefonoma, ni popolnoma nicesar zgresenega. Zgreseno je le tvoje (ne)razumevanje... Ce bi se bolj podrobno informiral, bi dojel da je bila podana primerjava odlicen primer napredka kitajske tehnoloske industrije.
aja, moje nerazumevanje je zgrešeno? katere komponente tega telefona so kitajske? enake kot so pri telefonih HTC. v glavnem vse izvira iz zahoda in južne koreje. in cpu, in gpu, in OS, in displej. povej mi ko bodo kitajci to sami razvili in potem govori o napredku kitajske tehnološke industrije. in če je cena 200 dolarjev manjša, nima to čisto nobene veze pri tem. če je telefon res toliko boljši od konkurence, se bo tem cena znižala, sicer je pa pač taka kot je zaradi pravilne umestitve v trg.

tud hrvati delajo en električni superavto pa noben ne govori o avtomobilski tehnološki revoluciji na hrvaškem. zato, ker ga niso sami nardili

darkolord ::

Japonska industrija je v 50-ih in 60-ih temeljila na kopiranju.
Ne, ni. Res so si s tem v določenem (povojnem) obdobju precej pomagali - vsi poznamo stereotipe o japončkih, ki z miniaturnimi fotoaparati poslikajo vse zahodne novotarije - ampak glavnino razvoja so furali že MNOGO prej, takrat in tudi kasneje.

Lej:
Kawasaki - 1896
Toyota - 1937
Mazda - 1920
Subaru - 1953
Suzuki - 1909
Nissan - 1933
Mitsubishi - 1870
Panasonic - 1918
Toshiba - <1940
...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33350905 (13571) m0LN4r
»

Huawei domala ukinja razvojni oddelek v ZDA

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
3710701 (8139) xxxul
»

Po Googlu sodelovanje s Huaweijem prekinjajo še druga podjetja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
10925182 (18512) GRT
»

Kitajski izvoz redkih zemelj peša (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
16041927 (36662) WarpedGone
»

Nokia odpušča in seli vso proizvodnjo v Azijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8018682 (15958) para!

Več podobnih tem