» »

Huawei domala ukinja razvojni oddelek v ZDA

Huawei domala ukinja razvojni oddelek v ZDA

Slo-Tech - Čeprav se odnosi med ameriško administracijo in Huaweijem vendarle zlagoma ogrevajo, bodo zaradi omejitve poslovanja ameriških podjetij s Huaweijem Kitajci odpuščali v ZDA. V Huaweijevih raziskovalno-razvojnih oddelkih (formalno gre za podružnico Futurewei Technologies) v Teksasu, Kaliforniji in Washingtonu je zaposlenih 850 ljudi, ki bodo večidel pristali na cesti, piše The Wall Street Journal.

Časnik se sklicuje na vire blizu podjetja in pravi, da bo brez dela ostalo več sto ljudi. Nekatere so o tem že obvestili, drugi lahko vesti pričakujejo kmalu. Nekateri kitajski zaposleni bodo imeli možnost nadaljevati delo v podjetju, če se preselijo na Kitajsko, večina pa bo ostala brez zaposlitve.

Maja je Bela hiša izdala ukaz, s katerim je ameriškim podjetjem prepovedala prodajo izdelkov Huaweiju. To je v trenutku pomenilo, da so Kitajci ostali ne le brez dela Androida, temveč tudi brez številnih čipov in druge opreme, ki jo nujno potrebujejo za izdelavo pametnih telefonov in druge elektronske opreme. Čeprav je konec junija ameriški predsednik nekoliko omilil te prepovedi, normalizacije odnosov ni pričakovati, dokler državi ne zgladita trgovinskih sporov. Huawei je ocenil, da bo prodaja pametnih telefonov zato 40-60 odstotkov nižja, prihodki podjetja pa 30 milijard dolarjev manjši.

37 komentarjev

filip007 ::

Saj je prav, fer za fer.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Markoff ::

600 zaposlencev (250 se jih bo vrnilo v CN) vs. 30 mia USD vsako leto. Ja, res je fer. :))
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

flagellum ::

To pomeni, da bodo ukinili oddelke za krajo intelekutalne lastnine in industrijske špijonaže?! To je samo dobro za ZDA.

Kandidat ::

Huawei je ocenil, da bo prodaja pametnih telefonov zato 40-60 odstotkov nižja, prihodki podjetja pa 30 milijard dolarjev manjši.


Hja, sem gledal interview direktorja podjetja. Kr zanimivo, se splača videt. Potrdil je, da znajo bit izgube 30 miljard, hrati pa je rekel, da je sploh ni veliko za njih :) V Huaweiu vodstvu gledajo zelo dolgoročno in na veliki sklali. Če bodo imeli/razvijali najboljšo tehnologjo v njihovi osnovni dejavnosti bodo uspešni.

Auslander ::

Že pred leti sem imel priložnost govoriti z nekim predstavnikom Huaweia za evropo, ko še nihče ni slišal za to firmo in je bila Nokia na vrhuncu. Na vprašanje zakaj se ta firma podaja na že tako zasičen in zahtevni trg kot je evropski, mi je odgovoril: "Huaweiu evropa ne pomeni nič s tržnega stališča, zanje je kitajski trg je dovolj velik! Tu so prisotni zgolj zaradi prestiža njihovi domači kupci izdelke bolj cenijo če jih kupujejo tudi zahodnjaki." Kratko in jedernato.
Če Trump misli da so kitajci odvisni od ZDA se prekleto moti. ZDA je še preklemano odvisna od Kitajcev pa če si to priznajo ali ne. Glavne posledice trgovinske vojne bodo nosili sami.

zeleni ::

Kako nestresno mora biti mesto direktorja državnega podjetja. 30 miljard gor ali dol. Evropski trg, zda, je ali ni. Edina resna skrb ti je, da se oblast ne zamenja.

tikitoki ::

Auslander je izjavil:

Že pred leti sem imel priložnost govoriti z nekim predstavnikom Huaweia za evropo, ko še nihče ni slišal za to firmo in je bila Nokia na vrhuncu. Na vprašanje zakaj se ta firma podaja na že tako zasičen in zahtevni trg kot je evropski, mi je odgovoril: "Huaweiu evropa ne pomeni nič s tržnega stališča, zanje je kitajski trg je dovolj velik! Tu so prisotni zgolj zaradi prestiža njihovi domači kupci izdelke bolj cenijo če jih kupujejo tudi zahodnjaki." Kratko in jedernato.
Če Trump misli da so kitajci odvisni od ZDA se prekleto moti. ZDA je še preklemano odvisna od Kitajcev pa če si to priznajo ali ne. Glavne posledice trgovinske vojne bodo nosili sami.



Kaksna naivnost. ZDA in EU predstavljata izredno veliko in najbolj perspektiveno tržišče na planetu, ki si ga ne morejo privoščiti ignorirati.

Se pa strinjam, da je Trump prišel na sceno 30 let prepozno za tak pristop. Zanimiv je primer Afrike. Trgovina ZDA z Afriko je močno upadla, medtem, k je trgovina s Kitajsko močno narasla. Dolgorocne posledice na ameriski vpliv na kontinentu so jasne.

VaeVictis ::

Auslander je izjavil:


Če Trump misli da so kitajci odvisni od ZDA se prekleto moti. ZDA je še preklemano odvisna od Kitajcev pa če si to priznajo ali ne. Glavne posledice trgovinske vojne bodo nosili sami.


Trump se nič ne moti, Kitajci so odvisni od ZDA in da tudi ZDA je odvisna od Kitajcev, enako kakor je EU odvisna od ZDA in Kitajcev in ZDA ter Kitajci odvisni od EU.

Svet ni več izoliran prostor, kjer lahko ena država preživi, brez posledic, brez drugih držav.

Lep primer je najnižja rast Kitajske v 27 letih zaradi posledic trgovske vojne.

Na koncu trgovske vojne med ZDA in Kitajsko bo pa 100% nek sporazum, ki bo koristil obema državama.

ps: Pa še tole, verjami, da Huawei kar ornk boli glava zaradi 30 milijard dolarjev manjših prihodkov, pa lahko tebi in še marsikomu razlagajo, kako je vse OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Mr.B ::

zeleni je izjavil:

Kako nestresno mora biti mesto direktorja državnega podjetja. 30 miljard gor ali dol. Evropski trg, zda, je ali ni. Edina resna skrb ti je, da se oblast ne zamenja.

Vpraü vsa ta Yougoslovanska , no slovenska podjateja kej so... in kej so Kitajska...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Cr00k ::

Sem že v drugih temah povedal. Kitajci so v slabšem položaju kot ZDA v primeru trgovinske vojne... tudi Američani bodo občutili posledice ampak neto efekt bo na Kitajskem večji oz. slabši.

Drugače pa Huawei v prvi vrsti služi Kitajcem in iz tega vidika so OK, ne overall. Kot je že nekdo zgoraj omenil, da Kitajci obožujejo zahodne znamke in so zato pripravljeni več plačat, povpraševanje je večje... tudi pri nas je tako, da moraš najprej v tujini uspet, da te prepoznajo/cenijo doma; tu neka logika je, vendar ne v celoti. Drug del je dostop do znanja in tehnologije.

Sigurno se jim bo konkretno poznalo, a po mojem bolj na kratek rok. Oni tečejo na dolge proge in izkoriščajo prednosti tehnologije za svoj politični sistem in to ZDA najbolj boli, ker s tehnologije že bolj ali manj sedaj, z lahkoto obvladujejo 1,4mrd prebivalcev (- tistih nekaj v HonkKongu, hehe). Ni potrebnega več veliko teroriziranja...

Če se komunizem/socializem jača z razvojem tehnologije, je na drugi strani ravno tehnologija tista, ki ubija kapitalizem in na Zahodu bomo morali nekaj narediti v tej smeri. Huawei&co še niso rekli zadnje.

Mr.B ::

tikitoki je izjavil:

Auslander je izjavil:

Že pred leti sem imel priložnost govoriti z nekim predstavnikom Huaweia za evropo, ko še nihče ni slišal za to firmo in je bila Nokia na vrhuncu. Na vprašanje zakaj se ta firma podaja na že tako zasičen in zahtevni trg kot je evropski, mi je odgovoril: "Huaweiu evropa ne pomeni nič s tržnega stališča, zanje je kitajski trg je dovolj velik! Tu so prisotni zgolj zaradi prestiža njihovi domači kupci izdelke bolj cenijo če jih kupujejo tudi zahodnjaki." Kratko in jedernato.
Če Trump misli da so kitajci odvisni od ZDA se prekleto moti. ZDA je še preklemano odvisna od Kitajcev pa če si to priznajo ali ne. Glavne posledice trgovinske vojne bodo nosili sami.



Kaksna naivnost. ZDA in EU predstavljata izredno veliko in najbolj perspektiveno tržišče na planetu, ki si ga ne morejo privoščiti ignorirati.

Se pa strinjam, da je Trump prišel na sceno 30 let prepozno za tak pristop. Zanimiv je primer Afrike. Trgovina ZDA z Afriko je močno upadla, medtem, k je trgovina s Kitajsko močno narasla. Dolgorocne posledice na ameriski vpliv na kontinentu so jasne.

Tržišče ki spet dala na tem da se izogne dafaultu. Razmisli kdo še kupuje dolarje. Ker vsa ta rast delnic je več ali manj na autopilotu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Cr00k ::

Mr.B je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Auslander je izjavil:

Že pred leti sem imel priložnost govoriti z nekim predstavnikom Huaweia za evropo, ko še nihče ni slišal za to firmo in je bila Nokia na vrhuncu. Na vprašanje zakaj se ta firma podaja na že tako zasičen in zahtevni trg kot je evropski, mi je odgovoril: "Huaweiu evropa ne pomeni nič s tržnega stališča, zanje je kitajski trg je dovolj velik! Tu so prisotni zgolj zaradi prestiža njihovi domači kupci izdelke bolj cenijo če jih kupujejo tudi zahodnjaki." Kratko in jedernato.
Če Trump misli da so kitajci odvisni od ZDA se prekleto moti. ZDA je še preklemano odvisna od Kitajcev pa če si to priznajo ali ne. Glavne posledice trgovinske vojne bodo nosili sami.



Kaksna naivnost. ZDA in EU predstavljata izredno veliko in najbolj perspektiveno tržišče na planetu, ki si ga ne morejo privoščiti ignorirati.

Se pa strinjam, da je Trump prišel na sceno 30 let prepozno za tak pristop. Zanimiv je primer Afrike. Trgovina ZDA z Afriko je močno upadla, medtem, k je trgovina s Kitajsko močno narasla. Dolgorocne posledice na ameriski vpliv na kontinentu so jasne.

Tržišče ki spet dala na tem da se izogne dafaultu. Razmisli kdo še kupuje dolarje. Ker vsa ta rast delnic je več ali manj na autopilotu.


Defaulta ne bo... bo hitro injekcija demokracije nekam aplicirana :)

Auslander ::

zeleni je izjavil:

Kako nestresno mora biti mesto direktorja državnega podjetja. 30 miljard gor ali dol. Evropski trg, zda, je ali ni. Edina resna skrb ti je, da se oblast ne zamenja.


Kitajska ni balkan! Podjetja na kitajskem se morajo truditi, da postanejo tehnološko superiorna v primerjavi z ostalimi podjetji po svetu. Dobiček je zaenkrat drugotnega pomena.
Če to ni stresno...

VaeVictis je izjavil:


Trump se nič ne moti, Kitajci so odvisni od ZDA in da tudi ZDA je odvisna od Kitajcev, enako kakor je EU odvisna od ZDA in Kitajcev in ZDA ter Kitajci odvisni od EU.

Svet ni več izoliran prostor, kjer lahko ena država preživi, brez posledic, brez drugih držav.

Lep primer je najnižja rast Kitajske v 27 letih zaradi posledic trgovske vojne.

Na koncu trgovske vojne med ZDA in Kitajsko bo pa 100% nek sporazum, ki bo koristil obema državama.

ps: Pa še tole, verjami, da Huawei kar ornk boli glava zaradi 30 milijard dolarjev manjših prihodkov, pa lahko tebi in še marsikomu razlagajo, kako je vse OK.



Kitajska ima preko 5000 letno zgodovino v vsem tem času so bili velesila razen krajših obdobij, in zopet prihaja njihov čas.
Težko je razumeti kitajski "mindset" zahodnjaku. Američani npr. morajo v vsakem trenutku ustvarjati dobiček, kitajci so poterpežljivi, njihov končni cilj je postati tehnološko in finančno najnaprednejša nacija. In na ta način vsiliti celemu svetu, da postane odvisen od njih. Kar jim zelo dobro uspeva.
Nikomur se ne bo splačalo investirati več miljard dolarjev v razvoj neke tehnologije, ki je ne samo že razvita ampak tudi polno delujoča in po ugodni ceni (beri omrežje G5)
Trump in njemu podobni se bodo morali vprašati ali bodo kot družba tehnološko zaostali ali bodo šli vsaj v korak z njimi. Ker zelo bo bolelo ko bodo afričani bolje tehnološko opremljeni od oni samih.

Ne trdim da kitajci niso odvisni od ZDA, ravno zato se z njimi še "pogajajo", vsekakor pa ne gre za razmerje 1:1.

Huawei je državno podjetje v lasti kitajske vojske! 30 Miljard euro, kitajci ustvarijo v nekaj urah!

xmetallic ::

Mr.B je izjavil:

Razmisli kdo še kupuje dolarje.

Razmisli kaj bi se zgodilo s svetovno ekonomijo, če se ameriško gospodarstvo sesuje. Naiven si če misliš, da bi Kitajci preživeli padec ameriškega gospodarstva, neumen si če navijaš za tak scenarij kajti z ZDA gre v franže tudi gospodarstvo evropskih držav.

Plot twist: Kitajska gre v franže skupaj z ZDA. Če bi padale samo ekonomije bi bilo to še dobro, obstaja namreč nezanemarljiva verjetnost, da bi padale tudi bombe. Bi rad videl vse vas, ki zdaj takole poveličujete totalitarni sistem kitajske partije in kritizirate ZDA, kako bi cvilili ko bi začele padati rakete in bombe okoli vas. Vaše želje bi se vam končno uresničile - padec ameriškega imperija z njim pa celega sveta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

vostok_1 ::

Ti ne razumeš.
Če gre Kitajska gre še 3/4 sveta.

Razen nekaterih zblojenih socialistov mislim, da noben ne ravno podpira kitajski režim.
Je pa jasno...akmulirali so toliko znanja, industrijske kapacitete in človeškega kapitala, že samo od inercije imajo vsaj 30 let superiornosti.
Vi nimate pojma kaj dejansko vzdržuje "nacijo" pri življenju.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Mr.B ::

xmetallic je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Razmisli kdo še kupuje dolarje.

Razmisli kaj bi se zgodilo s svetovno ekonomijo, če se ameriško gospodarstvo sesuje. Naiven si če misliš, da bi Kitajci preživeli padec ameriškega gospodarstva, neumen si če navijaš za tak scenarij kajti z ZDA gre v franže tudi gospodarstvo evropskih držav.

Plot twist: Kitajska gre v franže skupaj z ZDA. Če bi padale samo ekonomije bi bilo to še dobro, obstaja namreč nezanemarljiva verjetnost, da bi padale tudi bombe. Bi rad videl vse vas, ki zdaj takole poveličujete totalitarni sistem kitajske partije in kritizirate ZDA, kako bi cvilili ko bi začele padati rakete in bombe okoli vas. Vaše želje bi se vam končno uresničile - padec ameriškega imperija z njim pa celega sveta.

Torej kdo kupuje dolarje. Imašpodatke za leto 2018 in 2019. Zanimiva ststistika. Primerjajo s kupovanjem orožja.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

bbbbbb2015 ::

Kandidat je izjavil:

Huawei je ocenil, da bo prodaja pametnih telefonov zato 40-60 odstotkov nižja, prihodki podjetja pa 30 milijard dolarjev manjši.


Hja, sem gledal interview direktorja podjetja. Kr zanimivo, se splača videt. Potrdil je, da znajo bit izgube 30 miljard, hrati pa je rekel, da je sploh ni veliko za njih :) V Huaweiu vodstvu gledajo zelo dolgoročno in na veliki sklali. Če bodo imeli/razvijali najboljšo tehnologjo v njihovi osnovni dejavnosti bodo uspešni.


A daj daj. Sem gledal intervju z lastnikom Huaweija in toliko zaklinjanja in blefa še nisem videl v življenju. Mah, kaj bodo oni. V sestavljenem telefonu je 75% techa iz ZDA, lahko sicer narejeno kje drugje, ampak...

Zaenkrat je še vedno tako, da so ZDA, EU, Japonska, Kanada zelo razvite ekonomije. Komu bo Huawei prodajal? Afrikancem? S čim bodo plačali? Z bananami?

Bejž bejž. Toliko laži in blefa, kot tule vidim, mah, bomo jih preživeli. Gledajo oni dolgoročno? Ja v redu, pa naj majo 10 let izgub, če jih ne moti. Pa naj že enkrat naredijo svoj CPU, pa svoj OS. To so že rekli 5 let nazaj, pa še niso nič rodili. Kdaj bodo rodili tole? V enem letu bi že morali kaj, no se vidimo ob letu osorej.

Mr.B ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Kandidat je izjavil:

Huawei je ocenil, da bo prodaja pametnih telefonov zato 40-60 odstotkov nižja, prihodki podjetja pa 30 milijard dolarjev manjši.


Hja, sem gledal interview direktorja podjetja. Kr zanimivo, se splača videt. Potrdil je, da znajo bit izgube 30 miljard, hrati pa je rekel, da je sploh ni veliko za njih :) V Huaweiu vodstvu gledajo zelo dolgoročno in na veliki sklali. Če bodo imeli/razvijali najboljšo tehnologjo v njihovi osnovni dejavnosti bodo uspešni.


A daj daj. Sem gledal intervju z lastnikom Huaweija in toliko zaklinjanja in blefa še nisem videl v življenju. Mah, kaj bodo oni. V sestavljenem telefonu je 75% techa iz ZDA, lahko sicer narejeno kje drugje, ampak...

Zaenkrat je še vedno tako, da so ZDA, EU, Japonska, Kanada zelo razvite ekonomije. Komu bo Huawei prodajal? Afrikancem? S čim bodo plačali? Z bananami?

Bejž bejž. Toliko laži in blefa, kot tule vidim, mah, bomo jih preživeli. Gledajo oni dolgoročno? Ja v redu, pa naj majo 10 let izgub, če jih ne moti. Pa naj že enkrat naredijo svoj CPU, pa svoj OS. To so že rekli 5 let nazaj, pa še niso nič rodili. Kdaj bodo rodili tole? V enem letu bi že morali kaj, no se vidimo ob letu osorej.

Ko bo amerika kot kontinent bila tako velik market za mobilne aplikacije kot je kitajski del azije, se pa oglasi. Če kitajcu v igrici ni všeč zavihek na hlača AAA igre, bodo to tudi popravili.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Cr00k ::

Zaenkrat ce prodajajo samo indijcem in kitajcem so pokrili 2,6mrd ljudi... koliko je americanov in evropejcev skupaj? 900mio? Ne bo jim hudga :)

bbbbbb2015 ::

Cr00k je izjavil:

Zaenkrat ce prodajajo samo indijcem in kitajcem so pokrili 2,6mrd ljudi... koliko je americanov in evropejcev skupaj? 900mio? Ne bo jim hudga :)


A daj daj. Kaj češ prodati stari bakici brez zob v z blatom ometani hiški? Nič.
Ali pa smrkavcu brez opank, kjer je smrkelj, ki se vleče za njim, daljši od njega samega.

Tu si poglej:
http://wwwnui.akamai.com/gnet/globe/ind...

Poglej, koliko Internet uporabljajo (neprimerno bogatejši) Evropejci in ZDA.
Ma naj gredo prodajat starim bakicam z zategnjenimi učkami in smrkavcem brez opank. Naj za ves ta denar, ki so ga zaslužili, rastalajo med folk, za plače. Ma figo bodo talali. Elita ga bo držala zase, mezdna sirotinja pa bo še bolj garala inn ne bo imela časa kupovati fancy appe.

Mr.B ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Zaenkrat ce prodajajo samo indijcem in kitajcem so pokrili 2,6mrd ljudi... koliko je americanov in evropejcev skupaj? 900mio? Ne bo jim hudga :)


A daj daj. Kaj češ prodati stari bakici brez zob v z blatom ometani hiški? Nič.
Ali pa smrkavcu brez opank, kjer je smrkelj, ki se vleče za njim, daljši od njega samega.

Tu si poglej:
http://wwwnui.akamai.com/gnet/globe/ind...

Poglej, koliko Internet uporabljajo (neprimerno bogatejši) Evropejci in ZDA.
Ma naj gredo prodajat starim bakicam z zategnjenimi učkami in smrkavcem brez opank. Naj za ves ta denar, ki so ga zaslužili, rastalajo med folk, za plače. Ma figo bodo talali. Elita ga bo držala zase, mezdna sirotinja pa bo še bolj garala inn ne bo imela časa kupovati fancy appe.

Še 1x, ali amerika kot celina skupaj spravi toliko prometa $$$ z mobilci kot Kitajska azija ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Kandidat ::

Mah, eni imate pa še zmeri globoko zakorenijeno podcenjevanje kitajcev (in indijcev). Bomo vidli.
če vas ne impresinira razvoj kitajske v zadnih 20 letih, ne vem kaj bi morali še narediti..

bbbbbb2015 ::

Kandidat je izjavil:

Mah, eni imate pa še zmeri globoko zakorenijeno podcenjevanje kitajcev (in indijcev). Bomo vidli.
če vas ne impresinira razvoj kitajske v zadnih 20 letih, ne vem kaj bi morali še narediti..


Kakšen razvoj? O čem ti govoriš? Pa Kitajci kradejo kot srake.
Zdaj bo minilo že 10 let, odkar so se Kitajci namenili razviti nov vojaški reaktivec, ki še vedno nima kopije motorja Saturn AL-41F1S in Kitajci se še vedno slinijo, kako se bodo "razvili". Preprosto ne premorejo kapacitete ZDA, EU ali Rusije.

Preberi si:
https://medium.com/war-is-boring/china-...

Podobno je z ostalimi stvarmi. To jih je Trump privil, kar je čisto prav.

Zdaj so na kitajsko kopiranje postali pozorni vsi in nme bodo dobili tehnologij tako zlahka.

Čakam CPU, ki bo enak ali boljši od ARMa ali OS, ki bo enak ali boljši od Android/iOS. Čakam. Rekli so, da že majo to. V redu, čakam, da kupimo to in pogledamo.

vostok_1 ::

Cr00k je izjavil:

Zaenkrat ce prodajajo samo indijcem in kitajcem so pokrili 2,6mrd ljudi... koliko je americanov in evropejcev skupaj? 900mio? Ne bo jim hudga :)


Pusti neuke ljudi. Pojma nimajo kakšen svet prihaja.
Živijo še v svojih, zaenkrat še varnih, balončkih in to je to.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

bbbbbb2015 ::

vostok_1 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Zaenkrat ce prodajajo samo indijcem in kitajcem so pokrili 2,6mrd ljudi... koliko je americanov in evropejcev skupaj? 900mio? Ne bo jim hudga :)


Pusti neuke ljudi. Pojma nimajo kakšen svet prihaja.
Živijo še v svojih, zaenkrat še varnih, balončkih in to je to.


O čem ti to? Pa jaz sem delal na softveru, katerega strukturo sporočil (UN/CEFACT) (XSDji) so objavili Združeni Narodi (ki so bili v Bruslju sicer etažo više od naših pisarn).

O kakšnem balonu ti to? Pa jaz sem na edge of the edge rezila. Dnevno se tolčemo s Kitajci. In ne samo z njimi. Tudi Rusi.

In sem delal leto in pol na softveru, ki bo razkrival prevare pri uvozu blaga European-wide. Boš videl, kako se bodo spremenile stvari leta 2021, ko pride softver v produkcijo. Bodo dobivali Kitajci DNLje (Do not load). Pošiljka bo zavrnjena, še preden jo bodo naložili, če ne bodo pravilno (in PREDVSEM pošteno) deklarirali predvsem vrednost blaga. Ker sedaj masovno goljufajo na DDVju. Ko bodo banani, niti sporočila ne bodo smeli poslati, posledično pa nič pripeljati v EU.


Poznam jaz Kitajce daleč bolj kot si ti misliš. Samo laž jih skup drži. Leta 2021 bodo doživeli masovno presenečenje.

Cr00k ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Zaenkrat ce prodajajo samo indijcem in kitajcem so pokrili 2,6mrd ljudi... koliko je americanov in evropejcev skupaj? 900mio? Ne bo jim hudga :)


A daj daj. Kaj češ prodati stari bakici brez zob v z blatom ometani hiški? Nič.
Ali pa smrkavcu brez opank, kjer je smrkelj, ki se vleče za njim, daljši od njega samega.

Tu si poglej:
http://wwwnui.akamai.com/gnet/globe/ind...

Poglej, koliko Internet uporabljajo (neprimerno bogatejši) Evropejci in ZDA.
Ma naj gredo prodajat starim bakicam z zategnjenimi učkami in smrkavcem brez opank. Naj za ves ta denar, ki so ga zaslužili, rastalajo med folk, za plače. Ma figo bodo talali. Elita ga bo držala zase, mezdna sirotinja pa bo še bolj garala inn ne bo imela časa kupovati fancy appe.


Link ki si ga dal, sploh ne vključuje internet prometa Kitajske, katera ima precej zaprt internet in dvomim da sploh ima kdo prave podatke. Res dobra fora, svaka čast.

Ti si bil kdaj na Kitajskem, ali samo tako malo s stereotipi mahaš naokoli in žališ zaradi lepšega? Jaz sem bil mnogokrat in lahko povem, da je več kot polovico Kitajske 30let pred nami in nas je lahko upravičeno strah, kot je ZDA, zato pa je Trump ves živčen... na Kitajskem nič ne moreš narediti brez telefona. Največji bankovec je 100RMB, kar ni niti 15EUR in vsi raje plačujejo preko telefonov (ala ApplePay), kot pa šope keša s sabo nosijo. Storitve tipa Uber/taxi laufajo v nulo imajo svoje zemljevide, svoj facebook, svoj youtube,... edino Linkedin dovoljujejo :) Tudi mnogi reveži, katerim bi sendvič kupil imajo boljši telefon kot jaz (iPhone6S). Že zato ker ga veliko bolj rabijo, kot pa marsikateri Evropejec. Pa to je še pred popolno uvedbo Social Scoringa... potem bodo pa imeli VSI telefon.

Think again.

bbbbbb2015 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Zaenkrat ce prodajajo samo indijcem in kitajcem so pokrili 2,6mrd ljudi... koliko je americanov in evropejcev skupaj? 900mio? Ne bo jim hudga :)


Pusti neuke ljudi. Pojma nimajo kakšen svet prihaja.
Živijo še v svojih, zaenkrat še varnih, balončkih in to je to.


O čem ti to? Pa jaz sem delal na softveru, katerega strukturo sporočil (UN/CEFACT) (XSDji) so objavili Združeni Narodi (ki so bili v Bruslju sicer etažo više od naših pisarn).

O kakšnem balonu ti to? Pa jaz sem na edge of the edge rezila. Dnevno se tolčemo s Kitajci. In ne samo z njimi. Tudi Rusi.

In sem delal leto in pol na softveru, ki bo razkrival prevare pri uvozu blaga European-wide. Boš videl, kako se bodo spremenile stvari leta 2021, ko pride softver v produkcijo. Bodo dobivali Kitajci DNLje (Do not load). Pošiljka bo zavrnjena, še preden jo bodo naložili, če ne bodo pravilno (in PREDVSEM pošteno) deklarirali predvsem vrednost blaga. Ker sedaj masovno goljufajo na DDVju. Ko bodo banani, niti sporočila ne bodo smeli poslati, posledično pa nič pripeljati v EU.


Poznam jaz Kitajce daleč bolj kot si ti misliš. Samo laž jih skup drži. Leta 2021 bodo doživeli masovno presenečenje.


Aha, sedaj mi je pa vse jasno od kje vsa ta agresija... :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

vostok_1 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Zaenkrat ce prodajajo samo indijcem in kitajcem so pokrili 2,6mrd ljudi... koliko je americanov in evropejcev skupaj? 900mio? Ne bo jim hudga :)


Pusti neuke ljudi. Pojma nimajo kakšen svet prihaja.
Živijo še v svojih, zaenkrat še varnih, balončkih in to je to.


O čem ti to? Pa jaz sem delal na softveru, katerega strukturo sporočil (UN/CEFACT) (XSDji) so objavili Združeni Narodi (ki so bili v Bruslju sicer etažo više od naših pisarn).

O kakšnem balonu ti to? Pa jaz sem na edge of the edge rezila. Dnevno se tolčemo s Kitajci. In ne samo z njimi. Tudi Rusi.

In sem delal leto in pol na softveru, ki bo razkrival prevare pri uvozu blaga European-wide. Boš videl, kako se bodo spremenile stvari leta 2021, ko pride softver v produkcijo. Bodo dobivali Kitajci DNLje (Do not load). Pošiljka bo zavrnjena, še preden jo bodo naložili, če ne bodo pravilno (in PREDVSEM pošteno) deklarirali predvsem vrednost blaga. Ker sedaj masovno goljufajo na DDVju. Ko bodo banani, niti sporočila ne bodo smeli poslati, posledično pa nič pripeljati v EU.


Poznam jaz Kitajce daleč bolj kot si ti misliš. Samo laž jih skup drži. Leta 2021 bodo doživeli masovno presenečenje.


Oh lol. Z nekaj birokracije boš se ti boril proti vojaški in ekonomski velesili?

Prosim daj, ne se smešit.
Kitajci so akumulirali (pokradli/izsilili) dovolj znanja, da bodo sami zalaufali reči v roku nekaj let.
Mislim, da nimaš pojma kako resno so vzeli geopolitiko oni.
In ti garantiram, da za vsakega kot si ti imajo zaposlene tri, katerih naloga je izigravanje tebe.
Kot tretje ne razumeš, da MI smo si sami skopali luknjo, ko smo vzeli kitajske produkte kot samoumevne.
Da niti ne govorim kako oni prednjačijo v ključnih tehnologijah prihodnosti.

To, da se v bruslju tepeš z papirji ne pomeni še nič.

"Do not load"

A ti razumeš, da tista pošiljka je namenjena nekemu evropskemu kupcu/podjetju, katerega dejavnost je najbrž odvisna od tega, da pošiljka prispe.

Haha. Kake simplistične pameti ste tam v bruslju.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

AndrejO ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Poznam jaz Kitajce daleč bolj kot si ti misliš. Samo laž jih skup drži. Leta 2021 bodo doživeli masovno presenečenje.

Masovno presenečenje za Kitajce je samo to, da UK odhajajo ven iz EU in s tem odhajajo ven iz EU njihova stranska vrata za izogibanje davku.

https://www.politico.eu/article/eu-warn...

bbbbbb2015 ::

vostok_1 je izjavil:


Oh lol. Z nekaj birokracije boš se ti boril proti vojaški in ekonomski velesili?

Prosim daj, ne se smešit.
Kitajci so akumulirali (pokradli/izsilili) dovolj znanja, da bodo sami zalaufali reči v roku nekaj let.
Mislim, da nimaš pojma kako resno so vzeli geopolitiko oni.
In ti garantiram, da za vsakega kot si ti imajo zaposlene tri, katerih naloga je izigravanje tebe.


Da povem na kratko: najboljši v EU glede carin so se jih sistematično lotili. Tako sistematično se še niso lotili nikogar in nikdar.
Kakšna velesila? Ko pridejo v EU, jih čakajo evropski cariniki. To je v največjih transportnih hubih zelo resen posel.

Kaj bodo zalaufali natanko? Bodo Kitajci kupovali vso to poplavo robe? Oni so odvisni od izvoza bolj, kot ti misliš! Trump se jih je lotil na en barbarski način, kao pogodili se bomo zdajle. Za dve leti boš videl, kako se jih bodo lotili Evropejci. Ali bodo plačali davke v EU ali pa jih cipeliramo.

bbbbbb2015 ::

AndrejO je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Poznam jaz Kitajce daleč bolj kot si ti misliš. Samo laž jih skup drži. Leta 2021 bodo doživeli masovno presenečenje.

Masovno presenečenje za Kitajce je samo to, da UK odhajajo ven iz EU in s tem odhajajo ven iz EU njihova stranska vrata za izogibanje davku.

https://www.politico.eu/article/eu-warn...


Kar se mene tiče, sem svoje na problematiki oddelal. Prototip sistema za kontrolo je celo moj osebni prispevek. Zdaj delam že na tretjih problemih (kontrola porekla hrane) in vsem na problematiki carin želim dosti sreče in uspeha. Ker bodo oboje rabili vsak gram, kar bodo lahko spraskali. Moj edge pa kje sedaj že nekje drugje. Sledenje poreklu hrane v realnem času s pomočjo GPS, European wide. Pa bomo videli, če je šund iz Lidla res "Made in Germany".

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:


Oh lol. Z nekaj birokracije boš se ti boril proti vojaški in ekonomski velesili?

Prosim daj, ne se smešit.
Kitajci so akumulirali (pokradli/izsilili) dovolj znanja, da bodo sami zalaufali reči v roku nekaj let.
Mislim, da nimaš pojma kako resno so vzeli geopolitiko oni.
In ti garantiram, da za vsakega kot si ti imajo zaposlene tri, katerih naloga je izigravanje tebe.


Da povem na kratko: najboljši v EU glede carin so se jih sistematično lotili. Tako sistematično se še niso lotili nikogar in nikdar.
Kakšna velesila? Ko pridejo v EU, jih čakajo evropski cariniki. To je v največjih transportnih hubih zelo resen posel.

Kaj bodo zalaufali natanko? Bodo Kitajci kupovali vso to poplavo robe? Oni so odvisni od izvoza bolj, kot ti misliš! Trump se jih je lotil na en barbarski način, kao pogodili se bomo zdajle. Za dve leti boš videl, kako se jih bodo lotili Evropejci. Ali bodo plačali davke v EU ali pa jih cipeliramo.


Kupovali jo bomo mi, ko bomo videli da doma jo bodisi ne znamo narediti, bodisi je predraga.
Do krvi bomo praskali po vratih carinika, da nam dovoli.
Ko bomo rabili novo parno turbino bo Siemens "Please china, can we get just one turbine, pretty please?". Ona pa "On your knees bitch!".
Tisti tvoj predpis/software bo populacija zmetala skozi okno takoj, ko bo pipica usahnila.

Hofer, "made in germany"?
You think anyone cares?
Kupijo tudi že na pol gnile jagode, če so dovolj poceni.
Kar naenkrat bodo najljubše napolitanke iz 2EUR šle na 5EUR. Kaj misliš, da bo?
Kot prvo, bodo podjetja skušala najt loophole. Kot drugo bodo še bolj pritisnili na domače pridelovalce in pol bo država jemala kredite za njihovo subvencijo.


Saj ne, da Zahod ni sposoben narediti svojo turbino. Ampak 30 let zanemarjanja industrije ima svoje posledice.
Pa tud, če bomo želeli nazaj pripeljati tovarno bodo lokalni prebivalci se pizdili, da onesnažuje okolje.

Vi Bruseljski birokrati have no clue how short-to-midterm fucked we are.
Ampak važno, da bom lahko sledil poreklu avokada.
(don't get me wrong, saj to je super...ampak imamo toliko večje probleme kot to)
Joj ta EU je res postala neka USSR.
Še posebej ta nova tovarišica...errr...i mean...komisijonarka, bo spet neki regulirala.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Mr.B ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Kandidat je izjavil:

Mah, eni imate pa še zmeri globoko zakorenijeno podcenjevanje kitajcev (in indijcev). Bomo vidli.
če vas ne impresinira razvoj kitajske v zadnih 20 letih, ne vem kaj bi morali še narediti..


Kakšen razvoj? O čem ti govoriš? Pa Kitajci kradejo kot srake.
Zdaj bo minilo že 10 let, odkar so se Kitajci namenili razviti nov vojaški reaktivec, ki še vedno nima kopije motorja Saturn AL-41F1S in Kitajci se še vedno slinijo, kako se bodo "razvili". Preprosto ne premorejo kapacitete ZDA, EU ali Rusije.

Preberi si:
https://medium.com/war-is-boring/china-...

Podobno je z ostalimi stvarmi. To jih je Trump privil, kar je čisto prav.

Zdaj so na kitajsko kopiranje postali pozorni vsi in nme bodo dobili tehnologij tako zlahka.

Čakam CPU, ki bo enak ali boljši od ARMa ali OS, ki bo enak ali boljši od Android/iOS. Čakam. Rekli so, da že majo to. V redu, čakam, da kupimo to in pogledamo.

Pa kjub temu nisi sposoben najti podatkov o velikosti trzisca.

bbbbbb2015 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Poznam jaz Kitajce daleč bolj kot si ti misliš. Samo laž jih skup drži. Leta 2021 bodo doživeli masovno presenečenje.

Masovno presenečenje za Kitajce je samo to, da UK odhajajo ven iz EU in s tem odhajajo ven iz EU njihova stranska vrata za izogibanje davku.

https://www.politico.eu/article/eu-warn...


Kar se mene tiče, sem svoje na problematiki oddelal. Prototip sistema za kontrolo je celo moj osebni prispevek. Zdaj delam že na tretjih problemih (kontrola porekla hrane) in vsem na problematiki carin želim dosti sreče in uspeha. Ker bodo oboje rabili vsak gram, kar bodo lahko spraskali. Moj edge pa kje sedaj že nekje drugje. Sledenje poreklu hrane v realnem času s pomočjo GPS, European wide. Pa bomo videli, če je šund iz Lidla res "Made in Germany".

No ti si kar pripovefuj, ko kupujes v nasem in ne v vasem.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

boogle ::

Wiki pravi, da so imeli "Net income 2018: US$8.656 billion"

30 mlrd izpad = 0,35%

MrStein ::

Ja, saj. Folk ne zna šteti.

bbbbbb2015 je izjavil:


Da povem na kratko: najboljši v EU glede carin so se jih sistematično lotili. Tako sistematično se še niso lotili nikogar in nikdar.
Kakšna velesila? Ko pridejo v EU, jih čakajo evropski cariniki. To je v največjih transportnih hubih zelo resen posel.

Istočasno se mimo teh istih carinikov valijo tone kokaina.
No, mogoče pa se naslednji teden zgodi carinski čudež, in se bo vse spremenilo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

49106 ::

boogle je izjavil:

Wiki pravi, da so imeli "Net income 2018: US$8.656 billion"

30 mlrd izpad = 0,35%


1. 30 milijard je več kot US$8.7 billion.

2. Mešaš prihodek in dobiček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

VaeVictis ::

boogle je izjavil:

Wiki pravi, da so imeli "Net income 2018: US$8.656 billion"

30 mlrd izpad = 0,35%


Net revenue 2018 je bilo cca. 100 mlrd USD, 39 mlrd izpad je 39% BTW.

Tole za nobeno podjetje ni ravno malo, bo kar ornk glava bolela.

Net income je dobiček.

Še tole ameriški billion je naša milijarda. 1x 109

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

xxxul ::

https://www.rtvslo.si/svet/azija-z-ocea...

Huawei, ..., je pomagal pri zgradnji in vzdrževanju severnokorejskega brezžičnega omrežja.

Ob tem časopis dodaja, da sta Huawei in Panda sicer v prvi polovici leta 2016 izpraznila pisarno v Pjongjangu. Huawei je v kratkem odzivu na obtožbe zapisal, da v Severni Koreji poslovno ni prisoten.


to je verjetn9 eden izmed razlogov za sankcije? so pa dobri, 2016 so izpraznili pisarne, in seveda zdej niso prisotni.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Po Googlu sodelovanje s Huaweijem prekinjajo še druga podjetja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
10925079 (18409) GRT
»

Huawei se pripravlja na katastrofo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Android
15351242 (37155) Poldi112
»

Huawei zaradi ameriške blokade zmanjšuje proizvodnjo pametnih telefonov

Oddelek: Novice / Android
4424035 (17150) Mr.B
»

Google svari, da je popolna blokada Huaweija v resnici nevarna

Oddelek: Novice / Rezultati
3713525 (8704) ABX
»

Kitajsko sodišče prepovedalo prodajo skoraj vseh iPhonov

Oddelek: Novice / Tožbe
3716831 (8136) Furbo

Več podobnih tem