» »

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

strani: 1 2 3 4 5 ... 13

Mesar ::

kixs je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Usran vlak stane 8e iz MB do LJ(potniški,torej 3 ure vožnje,un ICS je precej dražji okol 15e če se ne motim),za ta dnar sam greš z avtom pa te enako stane. Sramota. Avtobuse pa sploh brezveze omenjat.


To seveda ne velja. Moras upostevat se ceno nakupa avta in celotno vzdrzevanje (gume, servisi, zavarovanje, izgubo vrednosti...).


in to, da se boš moral vlaku prilagajat z avtom pa lahko greš kadar hočeš in tisti liter kaj imaš večjo porabo če zraven peljše še dva je pa tudi zanemarljiv.
Go big or go home!

kmetek ::

šernk: edino pametno, čudno, da MNZ to ne uredi za svoje Štajerce, ki se vozijo vsak dan na Primorsko, dejansko pa imajo kako bejbo dol, pa goljufajo delodajalca recimo hehe.

furion ::

Js mam volvo s40 2 liter diesel pa mi porabi 6, max 6.5l na 100km. Zlo zadovoljen (dau 8 jurjeu za fenomenalen avto ki je imel samo 75k km letnik 2004). Motor Yamaha XJ6 pa 4-8l odvisno kolko se odpira gas :P

Zheegec ::

Ja, naslednje leto računam na menjavo - 1.8 turbo bencinar 300HP.

Aja, nevermind :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

furion ::

Js bom pocakal ene par let da pridejo vn diesel plugin hybridi...magari pure EV z diesel generatorjem za range. Do takrat menjavat avto je metanje dnarja v smeti.

kixs je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Usran vlak stane 8e iz MB do LJ(potniški,torej 3 ure vožnje,un ICS je precej dražji okol 15e če se ne motim),za ta dnar sam greš z avtom pa te enako stane. Sramota. Avtobuse pa sploh brezveze omenjat.


To seveda ne velja. Moras upostevat se ceno nakupa avta in celotno vzdrzevanje (gume, servisi, zavarovanje, izgubo vrednosti...).

Jah sam z avtom prides iz KP do LJ v 45min, vlak pa rabi 2 ure...pa vlak pride sam do postaje, in ne do tam kjer rabis ti it. Pa cenej je z avtom :P Jebes vlak pol. Z vlakom gre uni ki nima avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: furion ()

Ganon ::

Pri svojem imam porabo 4,5l/100km. Optimalno prestavljanje in umirjena vožnja. Imel ga bom toliko časa, dokler ne bo crknil. Če bi sedaj kupoval nov avto, bi počakal na novega Twinga z dizelskim motorjem, pri katerem jim je uspelo porabo znižati na 3,4l/100km. Avto je že tako ali tako en sam strošek, pri teh cenah goriv je pa sploh kriza. Vedno se trudim, da s polnim tankom naredim čimveč kilometrov. Enostavno mi je škoda denarja. Dobre in hitre avtomobile rad pogledam, da bi sam odštel denar zanje, pa mi ne pade niti na kraj pameti.

amigo_no1 ::

4.5 ? Številka velja za voznika ali avto :D ? Kaj voziš ?

Gregor P ::

Po pravici povedano sploh ne vem, koliko porabi moj avto, ampak ene 12 litrov pa že bo po mojem:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PNG ::

Da, po možnosti na 3.0 bencinarja v roku pol leta in upajmo, da poraba ne bo padla pod 12 :D

RejZoR ::

Damn pa ravno sem hotel kupit Chevrolet Camaro 2012...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

opeter ::

Jaz čakam na trenutek, ko bo liter bencina tam 3 ali več € ... me zanima, koliko ljudi se bo avtomobilčkalo po cestah.
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

M-XXXX ::

opeter je izjavil:

Jaz čakam na trenutek, ko bo liter bencina tam 3 ali več € ... me zanima, koliko ljudi se bo avtomobilčkalo po cestah.

A ne razumete, da je pri avtomobilih malo boljšega razreda bencin tako ali pa tako tamal strošek??

Mesar ::

M-XXXX je izjavil:

opeter je izjavil:

Jaz čakam na trenutek, ko bo liter bencina tam 3 ali več € ... me zanima, koliko ljudi se bo avtomobilčkalo po cestah.

A ne razumete, da je pri avtomobilih malo boljšega razreda bencin tako ali pa tako tamal strošek??


Mogoče ampak ljudje vseeno kupujejo avte na lizinge pol pa jim stojijo pred bajto, ker niso študirali, da jih bodo morali tankat al pa kaj podobnega v tem stilu, ni mi za naštevat vseh scenarjijev.

In pa cena bencina nebo nikoli nesprejemljiva razen če se pojavi alternativa, pa ne na račun manjšanja porabe...

Zakaj?

Ker če bo poraba goriva (nasplošno) padla zaradi visokih cen, bo posledično padla tudi cena, vsej dokler nebo res sila (zmanjka nafte) ... pa še ni in še nebo en čas.
Go big or go home!

M-XXXX ::

Mogoče ampak ljudje vseeno kupujejo avte na lizinge pol pa jim stojijo pred bajto, ker niso študirali, da jih bodo morali tankat al pa kaj podobnega v tem stilu, ni mi za naštevat vseh scenarjijev.

Saj se strinjam... Njihov problem, da ne znajo računat oziroma se precenijo. Oziroma dobro za nas, bo več dobrih avtomobilov po nižjih cenah za nas :)

@nny ::

80% poti, opravljenih z avtom, je krajših od 5 km. Če ravno ne tovorite mesečne fasunge ali taksirate otrok, je kolo zelo smiselna in racionalna ideja.

furion ::

Heh, sam najvecja fora zakaj ce cene nafte 'visajo' je zato ker kupna moc nasega denarja pada :P

Buggy ::

@nny je izjavil:

80% poti, opravljenih z avtom, je krajših od 5 km. Če ravno ne tovorite mesečne fasunge ali taksirate otrok, je kolo zelo smiselna in racionalna ideja.


ne zivimo vsi v mestih...pri nas avto manj kot 120km na dan sploh ne dela

Avenger ::

@nny je izjavil:

80% poti, opravljenih z avtom, je krajših od 5 km. Če ravno ne tovorite mesečne fasunge ali taksirate otrok, je kolo zelo smiselna in racionalna ideja.


Kolo ni ideja. Idejo imaš v glavi, kolo pa lahko primeš v roke, postaviš v garažo in vzameš ključe od avta... Skupina ljudi, ki si jo ti predstavljaš, je dokaj specifična in v njej ni ljudi, ki živijo v manjših naseljih, ni ljudi, ki imajo natrpan urnik in ni ljudi, ki kot si že ugotovila, grejo po nakupih in/ali prevažajo otroke. Kolo je idealno prevozno sredstvo za študente, ki so nastanjeni v mestu. Vse ostalo je bolj priložnostno, greš na kolo, ko je pač idealno. Pustmo zdej ekstreme, kot je nekdo čigar nicka se ne spomnim, ampak v dežju, snegu, mrazu pač nobenega ne mika na kolo niti 5 km. Tko da bom reku v 95% primerih bodo ljudje rajši uporabili avto.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

jype ::

Avenger> Pustmo zdej ekstreme

Ja, pustmo okoli pet milijonov ekstremov, ki se po severni evropi fijakajo s kolesi gor pa dol in se zavedajo, da je avtomobil nepotrebna šara.

Brez avta pač ne gre.

M-XXXX ::

jype je izjavil:

Avenger> Pustmo zdej ekstreme

Ja, pustmo okoli pet milijonov ekstremov, ki se po severni evropi fijakajo s kolesi gor pa dol in se zavedajo, da je avtomobil nepotrebna šara.

Brez avta pač ne gre.

Kar znese nekje... 0.6%... Statistična napaka:D No saj si tud sam kar dobro povedal, brez avta pač ne gre.

jype ::

Za lene riti je najbolš, če doma počakajo.

Grumf ::

Heh, upam, da bo vsaj podražitev zalegla in se bo folk končno začel voziti
na šiht z avtobusi in nehal delati gužvo po mestu.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Mr Hilter ::

Vi ki ste izredno inteligentni se vozite z avtobusom in biciklom.

Dajte to sporočiti še prevoznikom, naj vozijo hrano, belo tehniko... z biciklom in na avtobusu. Tako v trgovini ne bojo šle gor cene zaradi podražitve transporta.

jype ::

A tko:

Daedalus ::

Jaz čakam na trenutek, ko bo liter bencina tam 3 ali več € ... me zanima, koliko ljudi se bo avtomobilčkalo po cestah.


Jaz sem bom tolk, ko zdaj. Daljše relacije in opravki, ki jih z biciklom ne moreš opravit (večji nakupi npr).

Dajte to sporočiti še prevoznikom, naj vozijo hrano, belo tehniko... z biciklom in na avtobusu. Tako v trgovini ne bojo šle gor cene zaradi podražitve transporta.


Transport se bo pač moral optimizirat. Tam okoli začetka trenutne krize, je marsikdo pogruntal, da se ob takratnih cenah nafte ni več splačalo vozit zadev iz Azije... ker je nafta za ladjo stala več, ko tovor. Prilagoditi biznis, al pa zapret.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

dzinks63 ::

V primeru še večjih podražitev naftnih derivatov, se bo tudi ostali javni prevoz podražil, prav tako drugi energenti, plin, elektrika,... , tako da bo potem zopet na istem, mogoče celo še na slabšem. Sicer pa avtomobilski razvoj dela vse bolj varčne avtomobile in ostala prevozna sredstva, se pa trošarine dvigujejo. Če bi hoteli cenejši javni prevoz, bi le ta moral biti precej subvencioniran. Cena same surove nafte še ni kritična (je bila že višja kot sedaj), na vse skupaj močno vpliva padec € ,gospodarska kriza, prazne državne blagajne. V glavnem začaran krog, v katerem se vrtimo z vsem in z vsemi skupaj.

Res bo potrebno narediti še varčnejše malčke, sploh za bolj primestno in mestno vožnjo. Že cca 20 let opažamo, da imajo varčnejši avtomobili porabo cca 5l/100km in od tega se nekako ne morejo odlepiti. Poizkušali se nekaj z kot 3l/100km avtomobili, vendrar se stvar ni prijela, ker so bili preprosto predragi. Sedaj bi to mogoče že šlo, novi Twingo, pa kakšen Up z varčnim trivaljnikom bi se lahko resno približali temu. Mogoče bo vsočil še kdo treji, s pocemi električnim avtomobilom, z dosegom recimo 50 ali 100km, kolikor pač kdo rabi za svoje dnevne potrebe.

Zaenkrat zaradi vsega skupaj, bo pač potrebno omejiti število voženj, ne pa se voziti po vsako star posebej, po neracionalno začrtani poti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

gruntfürmich ::

svojga bentlija zaenkrat ne bom menjal. če želim varčevati z gorivom pač pustim aston martina v garaži in grem peš...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Gre kdo dones na joy ride v tem lepem vremenu? :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

tKBurek ::

jst grem :) morm mal preluftat mšino :D

energetik ::

dzinks63 je izjavil:

Res bo potrebno narediti še varčnejše malčke, sploh za bolj primestno in mestno vožnjo. Že cca 20 let opažamo, da imajo varčnejši avtomobili porabo cca 5l/100km in od tega se nekako ne morejo odlepiti. Poizkušali se nekaj z kot 3l/100km avtomobili, vendrar se stvar ni prijela, ker so bili preprosto predragi. Sedaj bi to mogoče že šlo, novi Twingo, pa kakšen Up z varčnim trivaljnikom bi se lahko resno približali temu. Mogoče bo vsočil še kdo treji, s pocemi električnim avtomobilom, z dosegom recimo 50 ali 100km, kolikor pač kdo rabi za svoje dnevne potrebe.
Pa veš, zakaj se ne morejo odlepiti od te cifre? Ker obstajajo neke meje termodinamičnega izkoristka. Če ga hočeš povečati, potrebuješ večje pritiske/temperature v motorju, česar materiali ne zdržijo, ali pa so neznansko dragi.
Porabo lahko edino še zmanjšaš s hibridom (rekuperacija zavorne energije) oziroma na relacijah z boljšo aerodinamiko. Ampak še vedno so neke meje, zato avtov z porabo manjšo od recimo 2L/100km zelo verjetno ne bomo nikoli videli.

energetik ::

EDIT: pri večjih T in tlakih nastaja še veliko več raznih nagravžnih NOx in podobnega, zato je tudi s te strani omejitev. Skratka tudi če pridemo na učinkovitost velikih ladijskih dizlov (eni najučinkovitejših strojev na svetu), bo poraba še vedno nad 2L/100km, razen če se bo folk sprijaznil z avti širine 1m in višine 3/4m (nekaj takega kot tisti sončni v Avstraliji), pol se da še mal zboljšat na relacijah...

Gregor P ::

energetik je izjavil:


Porabo lahko edino še zmanjšaš s hibridom (rekuperacija zavorne energije) oziroma na relacijah z boljšo aerodinamiko.
In ker za to takoj plačaš nekaj tisoč evrov več, smo spet na istem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IceIceBaby ::

Pa dejstvo je, da so se zadnjih 20 let avtomobili precej debelili. Vsak model je bil 50, 100kg težji od prejšnjega. Poraba je vseeno ostajala na podobni ravni ali se je celo nižala. V zadnjih letih se mi zdi, da se trend obrača oz. vsaj ustavlja. Veliko se govori o lahkih materialih.

Ko bo avto tipa twingo težek 600, 700kg lahko pričakujemo tudi liter ali 2 nižjo porabo. Verjetno se bo to zgodilo, če se bo bistevno pocenila serijska proizvodnja CF delov. Karbonska šasija, podvozje + plastična karoserija v kombinaciji s kakšnim 60 konjskim 500ccm turbo motorjem bi bil pomoje kul nadomestek današnjih superminijev.

Mr Hilter ::

Ne vem zakaj nihče ne naredi poceni avta za nizko porabo, za 1 osebo?
Sem v dokumentarcu Star Trek videl še eno boljšo opcijo transporta?

;-) ::

Toyota ima taki stol

Invictus ::

Kljub vsemu imajo vsi, tudi varčni avti, še vedno kolesa, ki imajo svoj upor. Le tega se ne bo dalo ne vem koliko več zmanjšati. Neodvisno od tega kako varčni motorji so. Tisti kotalni upor je treba premagat. In za to rabiš določeno količino energije.

Pojavile so se neke ideje o boljšem izkoristku motorjev na notranje izgorevanje. Članek je bil nekje tukaj ... http://www.popsci.com/.

Mislim da se stvari ne bodo spremenile dokler ne najdemo nekega drugega, popolnoma drugačnega vira energije in popolnoma drugačnega načina premikanja. Nekje v prihodnosti ...
Looking for people with the same mental disorder. Oh, already found you ...

Mr Hilter ::

Edina varianta ki jo vidim s stališča poceni €/km je majhen avto za eno osebo na elektriko. Parkir plac s solarnimi paneli/veternicami..., omrežnim štromom in akumolatorji, kjer priklopiš polniti ali menjaš akumulator.

Seveda utopično z vidika investicije (finančne in energetske). Govorim samo o moji viziji/sanjah. Pa še črnolaske ki ti na roko napumpajo gume in naglas berejo Play. khm Macbetha.

IceIceBaby ::

http://www.goingreen.co.uk/


Tole je verjetno najbolj popularen električni avto na svetu, pa ni nekega hudega uspeha.

Jaz mislim, da so avti a 4 do 5 oseb kar prava smer. Motorji se pa tudi lepo razvijajo. Še težo oklestijo za 30% pa smo zmagali.

Gregor P ::

In kakšna je cena tega mini e-vozila? Ker dejansko je na koncu samo to važno.

Cena vozila + cena elektrike recimo v naslednjih 5-ih letih
(dobro tu je še vzdrževanje, registracija itd.)
... in to se potem primerja s ceno
klasičnega bencinskega/dizelskega vozila + cena bencina/nafte v naslednjih 5-ih letih
(enako kot zgoraj vzdrževanje itn.)
= Kaj je na koncu ceneje?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

RejZoR ::

Kolk težko bi bilo naredit električen avto z bencinskim agregatom in pogonom koles z elektromotorjem?
Če je kdo gledal zadnji Top Gear kjer so imel Fisker Karma, nekaj v tem smislu mislim (oz Eagle i-Thrust aka Geoff :D ). S tem da bi ven ruknil vse litijeve akumulatorje za znižanje cene in teže ter jih nadomestil samo z 1-2 navadnim akumulatorjema oz z neko drugačno premostitvijo napajanja (mega kondenzator or something).

Ker kakor jezst zastopim je tak način bolj učinkovit, ker pri tem lahko menjalnik vbistvu vržeš stran zaradi linearnega navora elektromotorja, izgube na samem generatorju so manjše kot pri prenosu moči pri navadnem motorju. Pač bi ta verzija vedno laufala za razliko od Fiskerja, ki si dela zalogo elektrike v litijeve akumulatorje. Ker bi šlo za cestno verzijo bi ciljal nekako na pospeške 10 sec do 100km/h in končna nekje do 150km/h. Na tak način bi se dalo naredit razumno ugoden avto, ki bi moral imet boljši range, manjše izgube.
Če bi tak avto imel z bencinskim agregatom porabo pod 4L/100km in bi se ga spravilo v cenovni razred 12-15k mislim da bi šle zadeve bolj v promet kot pa trenutni v celoti električni oz glupi hibridi, ki vsi takoj koštajo 25k kjer pa moraš bit orenk eco freak, da daš tolk denarja za grdega hibrida. Ker za isto denar dobiš navaden avto (kjer dobiš več avta) z naprednejšim motorjem, ki je isto varčnejši od ostalih cenejših.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Gregor P ::

Lahko bi to bil izziv za majhno Slovenijo in naše tehnične univerze v sodelovanju s slovenskimi podjetji (ter državo) in bi morda celo res postali mala Švica8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

dzinks63 ::

Se dela na tem, vendar se bolj tipa kot kaj drugega, nihče ne upa kar porinit v prodajo kakšen elekro trike, kot bi bil npr. BMW i1 koncept:


Vendar smo vse bližje temu, dražje kot bo gorivo, prej se bo pojavilo kaj resnega na trgu. Seveda je vse v ceni. Trenutno je najcenejša varianta električni skuter, katere se da že sedaj dobiti po zelo konkurenčni ceni.

Mr Hilter ::

Sej imaš Priusa. Voziš kup akumulatorjev, elektro motor, agregat, rezerovar z benzom....

Idealno bi imel 1 ali 2 elektro motorja, baterijo in krmilje. Izgube se množijo.

Invictus ::

Tu so še linki ...

http://www.popsci.com/cars/article/2011...
http://www.popsci.com/cars/article/2011...

To bi bila prava smer, če seveda princip deluje.

Električni avti so bolj reklama za Greenpeace kot da bi bili precej uporabni. Saj elektrike ne pridobivamo iz zraka. In nekaj o čemer lahko vsak butast novinar napiše članek, čeprav nima pojma o zadevi. Samo da je zeleno ...

V Nemčiji so izračunali, če bi zamenjali 10% avtov z električnimi, ne bi mogli zagotoviti dovolj elektrike zanje in celoten energetski sistem bi se zrušil. Tako da kemična energija še vedno rules ...
Looking for people with the same mental disorder. Oh, already found you ...

Gregor P ::

Sem že rekel v drugi temi, če hočemo vsi voziti e-vozila, potem potrebujemo več nukleark ... in jaz nimam nič proti več nuklearkam ... več nukleark, hitrejši razvoj:D

Mr Hilter je izjavil:

Sej imaš Priusa. Voziš kup akumulatorjev, elektro motor, agregat, rezerovar z benzom
Na tole ti je v bistvu že RejZoR odgovoril:

RejZoR je izjavil:

kot pa trenutni v celoti električni oz glupi hibridi, ki vsi takoj koštajo 25k kjer pa moraš bit orenk eco freak, da daš tolk denarja za grdega hibrida. Ker za isto denar dobiš navaden avto (kjer dobiš več avta) z naprednejšim motorjem, ki je isto varčnejši od ostalih cenejših.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

RejZoR ::

Prihodnost JE v elektriki, ampak ne na načine kot jo dovajajo sedaj. Ogromni in težki litijevi akumulatorji so povsem zastarela tehnologija, ki je zgrešena že v štartu. Ne kratkoročno in ne dolgoročno ko se iztrošijo ter ustvarijo goro svinjarije med samo proizvodnjo). Prihodnost je v etanolu/metanolu oz vodiku. Pa ne pri ICE ampak pri direktnem ustvarjanju energije kot so npr gorivne celice.
Še najmanj pa po sistemu naših gumpcev. Termoelektrarna na premog, fail. Industrijska revolucija je bila ene 260 let nazaj ko so kurili premog za ustvarjanje pare. V današnji dobi so mnoge druge bolj prefinjene in čistejše oblike pridobivanja elektrike.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

dzinks63 ::

Znajo presenetit kitajci, trenutno so v zaletu in prav pri njih se zna kaj dogoditi, niti niso preobremenjeni preveč z patenti, imajo bolj kot ne proste roke. npr: DLEVZ1009 smart electric car 2011 in China

Mr Hilter ::

Ja, Prius ni v nobenem pogledu eko. Dvomim da je s tem konceptom eko sploh mogoče.

Z oblikami batov in nekimi vmesnimi prostori pa ne verjamem da se dejansko kaj izboljša. Je veliko teh for in so že stare, pa jih ni še noben proizvajalec uporabil? Igraš se s površino v P-V diagramu...


A je kaj delujočih (vsaj konceptov), ne le gif animacij?

Pa imaš razne vpeljave dodatnih taktov z vbrizgom in uparjavo vode... pa ni nikjer nič.

Invictus ::

Za Prius je bil narejen izračun da se splača (beri je malo bolj EKO) šele pri prevoženih 300.000 km.

Drugače je pa zanimiv koncept novega Jaguarja (športnega). Dve turbini za delanje elektrike in na vsakem kolesu svoj elektro motor. In seveda nekaj baterij da turbina ne laufa po nepotrebnem.
Looking for people with the same mental disorder. Oh, already found you ...

;-) ::

Mr Hilter je izjavil:

Ne vem zakaj nihče ne naredi poceni avta za nizko porabo, za 1 osebo?
Sem v dokumentarcu Star Trek videl še eno boljšo opcijo transporta?




Toyota i-REAL @ Wikipedia
strani: 1 2 3 4 5 ... 13


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Starejši avto, z nizko porabo - nasveti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8212576 (6451) Mesar
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14618036 (14917) MatWic
»

Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
1208594 (5341) Zheegec
»

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23616595 (13598) Azrael
»

poraba accent 1.4

Oddelek: Loža
191411 (1075) Djuro

Več podobnih tem