» »

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

««
5 / 13
»»

jype ::

gruntfürmich> jype, tudi ti bi lahko malo zmanjšal upor na kolesu z namestitvijo kakšnih spoilerjev, zamenjal plašče da bodo lepše tekli, zamenjal verigo, montiral boljše ležaje... namreč cena hrane gre gor in tudi da ne boš tudi ti prekomerno onesnaževal naže Zemlje s pretirano porabo...

Je treba najprej zračunat, da vidiš, da se ne splača.

RejZoR ::

S spojlerji pa ne boš prav nič zmanjšal upora. Še celo povečal ga boš. Spojlerji imajo točno in samo eno funkcijo. da avto držijo trdno na cesti kar pri velikih hitrostih pomeni stabilnost in boljši cornering. Slabost pa je da povečujejo zračni upor in kotalni upor, ker avto bolj tišči k tlom kar pomeni, da se bolj muči poganjat kolesa. Če hočeš zmanjšat porabo moraš dat gor razne eco verzije gum z zelo nizkim kotalnim uporom in na avtu zmanjšat zračni upor. Manjša ogledala, manjše antence, bolje speljana oblika itd itd. Pol teh stvari sam enosatvno ne moreš naredit, če pa boš šel v aftermarket robo pa bo enostavno predrago.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

gruntfürmich ::

jype je izjavil:

gruntfürmich> jype, tudi ti bi lahko malo zmanjšal upor na kolesu z namestitvijo kakšnih spoilerjev, zamenjal plašče da bodo lepše tekli, zamenjal verigo, montiral boljše ležaje... namreč cena hrane gre gor in tudi da ne boš tudi ti prekomerno onesnaževal naže Zemlje s pretirano porabo...

Je treba najprej zračunat, da vidiš, da se ne splača.


lahko recimo prešaltaš na ležeče kolo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

gruntfürmich> lahko recimo prešaltaš na ležeče kolo.

Prenevarno.

Boeing ::

RejZoR je izjavil:

S spojlerji pa ne boš prav nič zmanjšal upora. Še celo povečal ga boš. Spojlerji imajo točno in samo eno funkcijo. da avto držijo trdno na cesti kar pri velikih hitrostih pomeni stabilnost in boljši cornering. Slabost pa je da povečujejo zračni upor in kotalni upor, ker avto bolj tišči k tlom kar pomeni, da se bolj muči poganjat kolesa.


Ni nujno. Spojlerji, če so narejeni malo drugače, imajo lahko tudi čisto aerodinamično, ne-dirkaško usmerjeno funkcijo. Sicer potem niso več spojlerji ampak jim pravimo difuzorji, ampak gre za eno in isto stvar, narejeno malo drugače.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Isotropic ::

jype je izjavil:



Ne bom ti s kolesom, se ti pa ziher bolj splača dat 250 na mesec za sobo v radiju kilometra od službe kot se voziti 60km na dan:

http://www.slate.com/articles/business/...

sam ce ti povisajo placo, k je prevoz pac (neobdavceno) placan

black ice ::

jype je izjavil:

black ice> Ja, samo v mestu smrdi, pa ljudje so vedno tečni ko driska. :D

Samo dokler se morajo vozit sem :)

Ko bi vsaj bilo tako.

Lenc ::

Z dizlom 1.6 Crdi imam porabo 4-4.5l/100km
Z bencinarjem 1.2 imam od 4.5-5l/100km.

Glede na to da sem študent in da vzdržujem in plačujem gorivo sam, mi prekleto ni vseeno ali na mesec naredim z dizlom 1150km, ali pa 900km.

gruntfürmich ::

jype je izjavil:

Je treba najprej zračunat, da vidiš, da se ne splača.

zakaj se ne splača?



:)
pa še tvojih super druper haj tek cotk ne boš rabil za v dež
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

para! ::

Če delodajalci ljudem plačujejo, da se vedejo iraconalno (lokacija službe je irelevantna, časa je preveč, strošek ni na ramenih delavca), potem ne moreš pričakovat, da tega ne bojo počeli.

Višanje nevarnosti za vse udeležence in spuščanje v ozračje in v tla velike količine strupenih snovi pa definitivno niso razlogi, da bi ljudje žrtvovali udobje, praktičnost in kar je še subjektivnih prednosti avtomobila pred kolesi, avtobusi, vlaki,... Zato (na žalost ali srečo, kakor za koga) tu še vedno velja vsakemu svoje.

lp
Death before dishonor!

RejZoR ::

Ja, delaj 10 ur (delaj ne gledat v luft) pol pa boš še kolo gonil 20 kilometrov. Ne vem kaj ti kadiš ampak jezst bi tud nekaj tega...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

para!> Če delodajalci ljudem plačujejo, da se vedejo iraconalno (lokacija službe je irelevantna, časa je preveč, strošek ni na ramenih delavca), potem ne moreš pričakovat, da tega ne bojo počeli.

Tudi meni delodajalec plača, da se vsak dan vozim v službo skoraj z osebnim vozilom, pa se ne, ker mi je popolnoma jasno, da je to škodljivo tako zame, kot za okolje, v katerem prebivam, kot tudi za vse ljudi okoli mene.

para!> definitivno niso razlogi, da bi ljudje žrtvovali udobje, praktičnost in kar je še subjektivnih prednosti avtomobila pred kolesi, avtobusi, vlaki,... Zato (na žalost ali srečo, kakor za koga) tu še vedno velja vsakemu svoje.

Kar pa v nobenem primeru ne pomeni, da bi moral jaz svoje mnenje o tem zadržati zase, ali se celo odpovedati obsojanju tistih, ki se z avtomobili vozijo zgolj zaradi tako meglene kategorije, kot je udobje.

RejZoR> Ja, delaj 10 ur (delaj ne gledat v luft) pol pa boš še kolo gonil 20 kilometrov. Ne vem kaj ti kadiš ampak jezst bi tud nekaj tega...

Ne uživam nobenih drog, razen včasih kofeina (kolikor ga pač je v določenih gaziranih pijačah), hkrati pa počnem točno to (in pogosto delam več kot 10 ur), pa nimam nobenih težav niti z zdravjem, niti z dobrim počutjem.

i100k100> Bom pa vseeno svoje mnenje ö tvoji argumentaciji strnil v:

Kako se mi boš smejal šele čez en mesec, ko bo gorivo morda stalo že 2 evra na liter!

PNG ::

Če človek pričakuje, da imajo vsi isti stil življenja kot on - bližino delovnega mesta, fizično/psihično enako naporno delo, itd. Sploh ne dopušča kakršnekoli deviacije izven njegovih okvirov percepcije sveta.

Na štajerskem imamo besedo za takšne ljudi - fachtrotli. Ne spoštujem takšnih ljudi, prav zaradi svoje omejenosti. Nič nimam proti omejenim ljudem, na živce mi grejo omejeni ljudje ki se imajo za superiorne.

jype ::

Skratka, vi zdaj ne pravite več, da sem jaz baba (ker imam drugačno rutino kot vi)?

No, mogoče pa niste idioti - vseeno ste pa slabo premislili, oziroma ste odločitve o življenskem slogu sprejeli na podlagi dražljajev, ki vam jih je z namenom prodaje določenih proizvodov priskrbel marketing (ker biološke potrebe po zgubljanju časa za volanom zagotovo nimate).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Ziga Dolhar ::

Tkole je.

Tale tema je na zavidljivo visokem nivoju. Precej nenavadno za "avtomobilske" teme.

Juretove provokacije - presenetljivo - v tej temi spodbudijo precej kvalitetne odgovore in nadaljevanje debate. Očitno so nekateri sogovorniki sposobni spredvideti, da ne gre za golo trolanje in so sposobni argumentirano odgovoriti.

Odlično. Ne bomo pustili, da tema zaide na nivo osebnega obračunavanja.

Zgoraj je nekaj postov brisanih (tudi Juretovih, čeprav je sveta krava), zaradi sklicevanja na izbrisan prispevek i100k100. V delih, v katerih se ne nanašajo na morebitne izbrisane prispevke in so on-topic, jih z veseljem ponovno objavite.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Tudi meni delodajalec plača, da se vsak dan vozim v službo skoraj z osebnim vozilom, pa se ne, ker mi je popolnoma jasno, da je to škodljivo tako zame, kot za okolje, v katerem prebivam, kot tudi za vse ljudi okoli mene.


Tale tvoj argument o škodljivosti za okolje po moje ne zdrži.

Okoli škodljivosti bi se dalo debatirati. To, da avto v zrak spušča strupene pline je jasno. Vprašanje je kje potegnemo mejo. Kakšno stopnjo onesnaževanja smo pripravljeni sprejeti v zameno za druge, pozitivne lastnosti.

Če se gremo zero tolerance potem lahko v smeti vržemo tudi vse računalnike in se preselimo v jame, kjer bomo še najmanj škodljivi za naravo.

IMHO je veliko boljše za človeštvo, da razvijemo čistejše in bolj učinkovite avtomobile. Žal čez noč ne gre, ampak gremo v to smer. In če ne bo ljudi, ki bodo kupovali in uporabljali avtomobile tudi napredka ne bo.

black ice ::

IceIceBaby je izjavil:


IMHO je veliko boljše za človeštvo, da razvijemo čistejše in bolj učinkovite avtomobile. Žal čez noč ne gre, ampak gremo v to smer. In če ne bo ljudi, ki bodo kupovali in uporabljali avtomobile tudi napredka ne bo.

Tule Jureta zmanjka oz. bi ves krog avtomobilizma od razvoja in proizvodnje do uporabe virtualiziral. :)

gruntfürmich ::

avto lahko čisto komodt vržemo v kategorijo z mobilnimi telefoni, računalniki in podobno kramo, ki nam zagotavlja mobilnost; hitrejši tempo življenja na koncu koncev. zato ne razumem negodovanja nekaterih, da je eno izmed tega bad, in drugo kul.

in opa, jure uživa kofein? če me spomin ne vara je pred kakim letom ali več trdil da ne.
kaj se je zgodilo? prebral dovolj informacij da se je prepričal da mu v ppm.ih ne bo škodil?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mr Hilter ::

Realno gledano bi za primer zmanjkanja nafte nastopil bio dizel. Ker trenutno druge energije kot pretvorjeno iz solarne (sonce sije na rastline-> nafta) ne znamo uporabiti.

Če ne najdemo 'zastonj' elektrike (nukleark nam zeleni ne pustijo) ne bo nič.

Sem enkrat bral eno znanstveno fantastiko kjer so izrabili planetn nato pa 'predelali' alge da so žrle kamenje in so bile stranski produkt beljakovine -> hrana. Kaj takega mogoče? Saj že imamo dobro proizvodnjo v kanalizaciji, prašičjereji... Poglejte si znanstveni dokumentarec Mad Max 3 :)

PS: prosim če se vzdržite omenjanja yipeta. S tem samo opravljate njegovo poslanstvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mr Hilter ()

jype ::

IceIceBaby> Okoli škodljivosti bi se dalo debatirati. To, da avto v zrak spušča strupene pline je jasno. Vprašanje je kje potegnemo mejo. Kakšno stopnjo onesnaževanja smo pripravljeni sprejeti v zameno za druge, pozitivne lastnosti.

Glede na to, da imamo v Ljubljani po vsaj dva tedna (pogosto pa bistveno več) na leto od fotokemičnega smoga in ogljikovih delcev preko dovoljenih mej onesnaženo ozračje in glede na to, da zaradi tega vsako leto zabeležimo približno 200 prezgodnjih smrti sem prepričan, da lahko mejo potegnemo kar pod temi dvesto mrtvimi in rečemo, kot druga evropska mesta, da naj prevažanje po "city limits" stane deset evrov na dan (to je dovolj, da se za 90% zmanjša promet tistih vozil, ki so tam zaradi "udobja").

IceIceBaby> Če se gremo zero tolerance potem lahko v smeti vržemo tudi vse računalnike in se preselimo v jame, kjer bomo še najmanj škodljivi za naravo.

To je seveda bullshit, ki ga pogosto ponavljajo tisti, ki jih boli kurec za okolje drugih ljudi, če sami v njem ne živijo. Kot Ljubljančan bom od mestnih oblasti zahteval, da pri obvoznici mesto zaprejo za ves motorni promet, vi se pa lahko potem lahko do službe jebete kakor veste in znate (ironično je seveda to, da bi v takem primeru v službo predvsem tisti, ki dnevno migrirajo v mesto, prišli prej in ceneje kot vam to uspe danes).

gruntfürmich> in opa, jure uživa kofein? če me spomin ne vara je pred kakim letom ali več trdil da ne.

Jebiga, sodelavci so me napili s club mate, pa mi je bil dovolj všeč, da ga občasno spijem.

amigo_no1 ::

Lenc je izjavil:

Z dizlom 1.6 Crdi imam porabo 4-4.5l/100km
Z bencinarjem 1.2 imam od 4.5-5l/100km.

Glede na to da sem študent in da vzdržujem in plačujem gorivo sam, mi prekleto ni vseeno ali na mesec naredim z dizlom 1150km, ali pa 900km.

Za 1.2 bencinarja me zanima, kaj voziš ? Take porabe pri normalni vožnji 99% voznikov ne uspe ustvariti.
Si številko dobil po vsaj 1000 ali več prevoženih km ?

Mr Hilter ::

Moj 1.2 8v 59hp bencinski punto ima 5l/100km (pozimi 6) porabe. Vožnja ni penzionistična, je izven naselja z veliko ovinki. Ni pa primerna če imaš koga odzadaj, ker ne uporabljam zavore in gas spustim že veliko pred ostrimi ovinki.

Poraba pa bi bila izjemno nižja, če zadnjih 5km ne bi imel strmega klanca (trenutna poraba gor okoli 30 do 50, navzdol 3). Ko sem enkrat za hec meril brez zadnjega dela, je znesla 3,7l/100km (pot 45km).

@Jure: preseli se izven mesta. Dodatnih 50km/dan bicikla ti ne bo škodilo, ali pa si poišči službo drugje? Zakaj bi se moral cel svet prilagoditi tebi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mr Hilter ()

IceIceBaby ::

Glede na to, da imamo v Ljubljani po vsaj dva tedna (pogosto pa bistveno več) na leto od fotokemičnega smoga in ogljikovih delcev preko dovoljenih mej onesnaženo ozračje in glede na to, da zaradi tega vsako leto zabeležimo približno 200 prezgodnjih smrti sem prepričan, da lahko mejo potegnemo kar pod temi dvesto mrtvimi in rečemo, kot druga evropska mesta, da naj prevažanje po "city limits" stane deset evrov na dan (to je dovolj, da se za 90% zmanjša promet tistih vozil, ki so tam zaradi "udobja").


A za teh 200 smrti so samo avtomobili odgovorni ali kako? Fabrike, toplarne in podobno nimajo vpliva?

V zasavju delamo elektriko, ki jo med drugim porabljate tudi Ljubljančani. Zaradi onesnaževanja termoelektrarne imamo precej zjebano okolje in precej večjo stopnjo nekaterih obolenj. A damo zdaj kar vse elektrarne zapret al kako?

Saj ne rečem, da ne bi bilo super. Takoj sem za to, da se TET zapre, ampak je treba prej najti alternativo. Enako kot pri prevozu. Če hočeš prepovedati avtomobile v LJ naj uredijo spodoben in poceni javni prevoz.

To je seveda bullshit, ki ga pogosto ponavljajo tisti, ki jih boli kurec za okolje drugih ljudi, če sami v njem ne živijo.


Zaradi tvoje fascinacije s tehnologijo na drugem koncu sveta ljudje umirajo. Vsak prenosnik, server, telefon itd. zahteva svoj davek.

Kot Ljubljančan bom od mestnih oblasti zahteval, da pri obvoznici mesto zaprejo za ves motorni promet, vi se pa lahko potem lahko do službe jebete kakor veste in znate (ironično je seveda to, da bi v takem primeru v službo predvsem tisti, ki dnevno migrirajo v mesto, prišli prej in ceneje kot vam to uspe danes).


Tale zadnji stavek enostavno ne drži, pa, če se na glavo postaviš. Javni prevoz pri nas ne deluje. Če si tempiraš vse do minute natančno vseeno porabiš več časa za pot kot z avtom. Če slučajno zamudiš vlak si takoj ob 1 uro. Glede na to, da vlaki pri nas ne vozijo po voznem redu ampak tako čez palec, +- 10 minut si poti seveda ne moreš tempirati do minute natančno. Poleg tega si ponavadi odvisen od 2, 3 vrst javnega prevoza, kar še poveča možnost komplikacij.

M-XXXX ::

Mr Hilter je izjavil:

Moj 1.2 8v 59hp bencinski punto ima 5l/100km (pozimi 6) porabe. Vožnja ni penzionistična, je izven naselja z veliko ovinki. Ni pa primerna če imaš koga odzadaj, ker ne uporabljam zavore in gas spustim že veliko pred ostrimi ovinki.

Poraba pa bi bila izjemno nižja, če zadnjih 5km ne bi imel strmega klanca (trenutna poraba gor okoli 30 do 50, navzdol 3). Ko sem enkrat za hec meril brez zadnjega dela, je znesla 3,7l/100km (pot 45km).

@Jure: preseli se izven mesta. Dodatnih 50km/dan bicikla ti ne bo škodilo, ali pa si poišči službo drugje? Zakaj bi se moral cel svet prilagoditi tebi?

Daj no, ne delaj si utvar...

Popvrečna poraba 1.2 60KM Puntota je: http://www.spritmonitor.de/en/overview/... 6.5L. Vse pod 5.5L/100 je potem konkretno konkretno jajčkanje.

amigo_no1 ::

Alternativa TET je nuklearka z vsaj 3 bloki ob morju - dovolj vode za hlajenje, odpadejo zapleti z logistiko čez celo Slovenijo, Hrvaški ribiči bi se umaknili bolj južno :D, tsunamijev v Jadranu ni, pa še na tektonski prelomnici ne bo postavljena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Gregor P ::

Jaz sem takoj za nove nuklearke v Sloveniji; v vsako politično pokrajino eno; koliko pokrajin že želimo imeti? 16?8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mr Hilter ::

Saj pravim, navzgor je 30 do 50 l/100km. Po ravnini znese 3,7 kar je skupno 5l/100 km.
Koliko je vožnja jajčkanje je pa predvsem odvisno od tistega pred mano. V razdalji 30 km imam ene 3 prilike za prehiteti (če bi imel 200 hp, bi jih imel pa 5). Pa tudi z divjanjem sem prišel le do 6l/100km.
Povprečna že morda da je 6,5. Moja vožnja pa ne vključuje mestne in avtoceste (kar je za 59hp smrt).

amigo_no1 ::

Ti meriš porabo na enem segmentu, izberi raje porabo za 1 tank goriva (ali več).

IceIceBaby ::

Alternativa TET je nuklearka z vsaj 3 bloki ob morju - dovolj vode za hlajenje, odpadejo zapleti z logistiko čez celo Slovenijo, Hrvaški ribiči bi se umaknili bolj južno :D, tsunamijev v Jadranu ni, pa še na tektonski prelomnici ne bo postavljena.


Sem takoj za. Ampak ni to point. Ne moremo izklopiti termoelektrarn in ostati brez elektrike, če nimamo nekega konkretnega plana. Prav tako ne moremo prepovedati avtomobilov, če javni prevoz ne dela.

jype ::

IceIceBaby> Zaradi tvoje fascinacije s tehnologijo na drugem koncu sveta ljudje umirajo. Vsak prenosnik, server, telefon itd. zahteva svoj davek.

Jaz nimam Apple robe!

IceIceBaby> V zasavju delamo elektriko, ki jo med drugim porabljate tudi Ljubljančani. Zaradi onesnaževanja termoelektrarne imamo precej zjebano okolje in precej večjo stopnjo nekaterih obolenj. A damo zdaj kar vse elektrarne zapret al kako?

Vse, ki tako slabo vplivajo na okolje. Moj glas glede tega itak imaš že od nekdaj.

IceIceBaby> Saj ne rečem, da ne bi bilo super. Takoj sem za to, da se TET zapre, ampak je treba prej najti alternativo. Enako kot pri prevozu. Če hočeš prepovedati avtomobile v LJ naj uredijo spodoben in poceni javni prevoz.

Dokler je javni prevoz manj udoben od zasebnega, nima nobenega smisla, da bi se kdo vozil z javnim. Ko bo javni prevoz imel lasten prostor na cesti, kjer ga zasebni ne bo oviral in bo posledično bistveno hitrejši in cenejši... Bo pa treba samo ignorirat par norcev, ki bodo kričali, da so ceste njihova pravica.

IceIceBaby> Sem takoj za. Ampak ni to point. Ne moremo izklopiti termoelektrarn in ostati brez elektrike, če nimamo nekega konkretnega plana. Prav tako ne moremo prepovedati avtomobilov, če javni prevoz ne dela.

Javni prevoz se neverjetno hitro uredi, če se prepove avtomobile.

IceIceBaby ::

Jaz nimam Apple robe!


Aja, sori. Sem pozabil, da samo Apple delajo v zanič pogojih.

Dokler je javni prevoz manj udoben od zasebnega, nima nobenega smisla, da bi se kdo vozil z javnim. Ko bo javni prevoz imel lasten prostor na cesti, kjer ga zasebni ne bo oviral in bo posledično bistveno hitrejši in cenejši... Bo pa treba samo ignorirat par norcev, ki bodo kričali, da so ceste njihova pravica.


Vlaki so trenutno podn, pa jih nihče ne ovira na tirih. Po Sloveniji še vedno vozijo Gomulke iz začetka 70ih let prejšnjega stoletja. Vlaki so relativno umazani, občasno tako glasni, da lastnih misli ne slišiš, poleti vroči za znoret, pozimi še bolj vroči ali ledeno mrzli... Skratka, komunistična tehnologija, ki je bila zastarela že pred 40 leti.

Tisti novi Siemensi so boljši, ampak jih ni dovolj.

Poleg tega sem že omenil urnik, ki je bolj za okras kot za to, da bi se ga resno držali. Vlaki konstantno zamujajo. 10, 15 minut zamude lahko pomeni manjšo nevšečnost. Razen, če si zmenjen ob določeni uri. Potem moraš na vlak eno uro prej in zgubiš uro in 15 minut, ker vlaki večinoma vozijo na 1 uro. Razen, če nisi slučajno zmenjen enkrat dopoldne, ko vlak pelje na 2 uri.

Poleg tega pa stroškovno zadeva ni bistveno cenejša, če se pelješ sam. Če imaš v avtu še koga pa je avto celo cenejši.

Sori, ampak to ni resna alternativa avtomobilu.

SleepLess ::

Totalni offtopic
@jype: Mogoče veš če se dobi Club-Mate pri nas v kateri trgovini (online vem da ga dobiš)?

jype ::

SleepLess> @jype: Mogoče veš če se dobi Club-Mate pri nas v kateri trgovini (online vem da ga dobiš)?

:)

Pri nas (na Zemanti) ga od sodelavca kolega uvaža.

IceIceBaby> Aja, sori. Sem pozabil, da samo Apple delajo v zanič pogojih.

Ja, ko delajo za Samsung plešejo v harmoniji z naravo in roboti!

IceIceBaby> pa jih nihče ne ovira na tirih.

Ovira jih to, da mora biti vozovnica obsceno draga, da se pokrije ena polovica enega samega vlaka, ker gre prek 95% ljudi po isti trasi z avtomobilom.

Če bi bil osebni prevoz z avtomobili dražji (ali če bi se ljudje kako drugače lažje odpovedali udobju), bi bil vlak hkrati učinkovitejši in cenejši.

Na Danskem, recimo, se večina lastnikov osebnih avtomobilov ne vozi z njimi v službo.

amigo_no1 ::

jype
Vlako so zjutraj v radiju 40 km od LJ kar polni mladine in študentov ter peščice odraslih.


Vlaki so trenutno podn, pa jih nihče ne ovira na tirih. Po Sloveniji še vedno vozijo Gomulke iz začetka 70ih let prejšnjega stoletja. Vlaki so relativno umazani, občasno tako glasni, da lastnih misli ne slišiš, poleti vroči za znoret, pozimi še bolj vroči ali ledeno mrzli... Skratka, komunistična tehnologija, ki je bila zastarela že pred 40 leti.
Tisti novi Siemensi so boljši, ampak jih ni dovolj.

Gomulke imajo boljše (mehkejše in širše) sedeže od trdih& ozkih Siemensov.
Glede umazanije, pojdi v prvo trgovski center z živili (Merkator, Špar, Tuš ...) prešlataj vsaj 10 izdelkov (prebereš deklaracijo) in si potem umij roke -> to je umazanija.
Glasnost ? Gomulke sigurno niso primerljive z neslišno vožnjo v MB S razredu ali Bmw seriji 7, ja se sliši kovinski zvok tračnic & koles, vendar kakor me meni znano ni še nihče oglušel na vlaku.Ljudje se lahko gor dokaj normalno pogovarjajo brez dretja.
Nekaj Gomulk so prodali v Italijo, kjer glej ga no vraga, čisto lepo vozijo dalje.
Siemensi in Intercity imajo klimo, edino pri Gomulkah poleti odpreš okno in je znosno, vsaj meni dosti bolj kot v avtu brez klime.Pozimi me v nobenem slovenskem vlaku še ni zeblo.

Lahko poveš na kateri relacijo opažaš konstantno zamujanje za 15 minut ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

jype ::

amigo_no1> Vlako so zjutraj v radiju 40 km od LJ kar polni mladine in študentov ter peščice odraslih.

Jasno, ampak na Danskem ob konicah na vlak čakaš manj kot 10 minut, recimo.

IceIceBaby ::

Gomulke imajo boljše (mehkejše in širše) sedeže od trdih& ozkih Siemensov.
Glede umazanije, pojdi v prvo trgovski center z živili (Merkator, Špar, Tuš ...) prešlataj vsaj 10 izdelkov (prebereš deklaracijo) in si potem umij roke -> to je umazanija.
Glasnost ? Gomulke sigurno niso primerljive z neslišno vožnjo v MB S razredu ali Bmw seriji 7, ja se sliši kovinski zvok tračnic & koles, vendar kakor me meni znano ni še nihče oglušel na vlaku.Ljudje se lahko gor dokaj normalno pogovarjajo brez dretja.
Nekaj Gomulk so prodali v Italijo, kjer glej ga no vraga, čisto lepo vozijo dalje.
Siemensi in Intercity imajo klimo, edino pri Gomulkah poleti odpreš okno in je znosno, vsaj meni dosti bolj kot v avtu brez klime.Pozimi me v nobenem slovenskem vlaku še ni zeblo.

Lahko poveš na kateri relacijo opažaš konstantno zamujanje za 15 minut ?


Meni se trši sedeži zdijo bolj udobni. Prostora je pa res malo manj.

Glasnost. Občasno kaj tako nesramno cvili, da preglasi slušalke pri polni glasnosti. Ko je vse OK so pa samo glasni. S tem, da se lahko celo normalno pogovarjaš se ni ravno za hvaliti.

Vročina in mraz. Mene tudi ni skoraj nikoli zeblo, prej obratno. Če sediš na sedežu nad pečko ti je prav svinjsko vroče. Super, ko stopiš potem na -5 ven. Vročina poleti je pa odveč. Če odpreš okna piha po tebi, če jih zapreš se skuhaš. V vsakem primeru pa na cilj prideš prešvican.

Vozil sem se pa par let nazaj redno, vsak dan na relaciji Trbovlje - Ljubljana. Zelo redko se je zgodilo, da sem na cilj prišel s samo 5 minutno zamudo. Parkrat se mi je zgodilo, da je vlak odpeljal iz postaje prehitro.

Ja, ko delajo za Samsung plešejo v harmoniji z naravo in roboti!


Seveda. Rudniki, kjer pridobivajo surovine so narejeni iz mavric, tovarne, kjer pridelujejo plastiko in tiskana vezja pa iz dimnikov spuščajo marjetice :)

Ovira jih to, da mora biti vozovnica obsceno draga, da se pokrije ena polovica enega samega vlaka, ker gre prek 95% ljudi po isti trasi z avtomobilom.


Ne gre tako. Ljudje ne bodo šli na slabše. Naj nabavijo več vlakov in uredijo zadeve, pa se bomo vozili.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Bi bil že napredek, če bi lahko kupili vozovnice prek spleta (oz. ostalih sodobnih poti):8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

IceIceBaby> Ne gre tako. Ljudje ne bodo šli na slabše. Naj nabavijo več vlakov in uredijo zadeve, pa se bomo vozili.

Nočeš jim dat kredita.

black ice ::

Saj ga ne rabijo, ker ga itak ne bodo preudarno porabili.

PNG ::

Javni prevoz že iz osnove ne bo nikoli uspešnejši kot osebni - ker je javni. Ljudje imajo radi mir in zasebnost.

Osebno se mi je vlak zagabil, predvsem takrat ko skušaš kaj prebrati/narediti, poleg se ti pa 63 milijonov nadebudnih pubertetnikov dere na preostalih 28 milijonov nadebudnih pubertetnic, kjer en tekmuje z drugim, češ kdo ima bolj pisano perje. To je ena izmed skupin ljudi ki me moti, motijo pa me skoraj vsi ljudje ki ne znajo dati mira - tisti, ki imajo abnormalno glasno zvonjenje na telefonu, se neverjetno derejo v telefon kot da je sogovornik na 75% gluh itd.

Good Guy ::

Kupil bom fordov avto z 1.0 mašino, 120 konjskih moči, poraba pa 3,5 litra

IceIceBaby ::

Nočeš jim dat kredita.


O čem govorimo? Kdo jim noče dat kredita? SŽ kreditiramo že odkar pomnim. Vse kar uspejo pridelati je manj postaj in rekordne izgube.

Če se ne motim so SŽ v 100% državni lasti. Državi dam vsako leto nekaj 10k eur. Med drugim tudi za to, da naredijo boljši javni prevoz. Precej velik del gre tudi za cestnine in trošarine, zaradi katerih imam pravico uporabljati javne ceste. Tole zadnje se nanaša na tvoj prejšnji post, v katerem praviš, da si nekateri preveč domišljamo, ker želimo uporabljati ceste.

jype ::

IceIceBaby> Tole zadnje se nanaša na tvoj prejšnji post, v katerem praviš, da si nekateri preveč domišljamo, ker želimo uporabljati ceste.

Ko boste plačali tudi nadomestilo za onesnaževanje zraka, bo precej drugačna bilanca.

IceIceBaby> O čem govorimo? Kdo jim noče dat kredita? SŽ kreditiramo že odkar pomnim. Vse kar uspejo pridelati je manj postaj in rekordne izgube.

Ne SŽ - nekomu, ki se mu bo splačalo ponujat učinkovit javni prevoz.

Mesar ::

Če se ne motim vozniki že veselo plačujemo onesnaževanje... t.i. "letna dajatev", tako da lepo prosim ne začet še s tem.
Your turn to burn!

jype ::

Daleč premalo, da bi nehali onesnaževat.

IceIceBaby ::

Ne SŽ - nekomu, ki se mu bo splačalo ponujat učinkovit javni prevoz.


Zakaj že? Če kdo hoče zgraditi privat infrastrukturo naj jo zgradi z lastnim denarjem oz. naj sam poskrbi za financiranje. Tale logika, da je treba v naprej plačat je mimo. Država pa lahko tačas poskrbi za malo bolj racionalen izkoristek obstoječe infrastrukture, ki jo pošteno plačamo vsi, ne samo uporabniki.

Sicer pa. Tole nabijanje o kreditih pa o tem kaj bi lahko bilo če bi bilo... nima smisla. Trenutno pač javni prevoz pri nas za velik del prebivalstva ni opcija.

Avto je še vedno cenovno dostopen in zelo priročen način transporta. Poleg tega pa avto še zdaleč ni edini krivec za onesnaženje.

black ice ::

Koliko pa ti plačuješ za povečane izpuste CO2, ko si na kolesu? :)

Po mojem mnenju so naslednja poteze sledeče: zapiranje mestnih središč (in progress), povečanje car poolinga (tudi na ostalo prebivalstvo, ne samo študente), x, izboljšava javnega prometa (seveda, v kratkem roku Sci-Fi).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

Mesar ::

jype je izjavil:

Daleč premalo, da bi nehali onesnaževat.


Čaki malo ti bi nabijal "davek za onesnaževanje" samo zato, da bi bilo manj avto na cesti?
Your turn to burn!

jype ::

IceIceBaby> Tale logika, da je treba v naprej plačat je mimo.

Vse se vedno plača vnaprej.

black ice> Koliko pa ti plačuješ za povečane izpuste CO2, ko si na kolesu? :)

CO2 ni strupen.

Mesar> Čaki malo ti bi nabijal "davek za onesnaževanje" samo zato, da bi bilo manj avto na cesti?

Ne. Da bi bilo več električnih, ki ne višajo vašega udobja na račun mojega zdravja (pa naj se IceIceBaby duši od termoelektrarne, ko ga jebe, dokler to nisem jaz).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

black ice ::

jype je izjavil:



black ice> Koliko pa ti plačuješ za povečane izpuste CO2, ko si na kolesu? :)

CO2 ni strupen.

Tega se dobro zavedam. Kljub temu, nekaterim izbrancem ne preprečuje, da ne bi kasirali za 'kupone' izpustov. It's all about the money.
««
5 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45370776 (22200) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35144925 (34996) -valvoline-
»

Opel Ampera - avto leta; začetek sprememb?

Oddelek: Loža
425984 (4837) s1m0n
»

Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7612574 (10985) Mesar

Več podobnih tem