» »

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

««
6 / 13
»»

IceIceBaby ::

Očitno ja. Davki, za kontrolo vedenja populacije so to kar rabimo. To je znak svobodne družbe :) Ljudje smo neumni, rabimo uradniki, ki nam govorijo kako se moramo obnašati.

Vse se vedno plača vnaprej.


Aja, kako točno to gre? Ko delaš firmo najprej prosiš stranke za kredit, potem pa mogoče narediš kaj uporabnega?

Komu točno bi ti sploh dajal kredit pa kaj imam jaz s tem? A niso banke za to?

Ne. Da bi bilo več električnih, ki ne višajo vašega udobja na račun mojega zdravja (pa naj se IceIceBaby duši od termoelektrarne, ko ga jebe, dokler to nisem jaz).


Električni avtomobili in hibridi so subvencionirani.

Dim od TET pa kdaj tudi do LJ prinese, pa tudi posredne vplive čutite. Kaj zdaj, boš nehal uporabljati električne naprave?

jype ::

IceIceBaby> Dim od TET pa kdaj tudi do LJ prinese, pa tudi posredne vplive čutite. Kaj zdaj, boš nehal uporabljati električne naprave?

Ne, valda ne, sej nisem jaz tisti, ki mu to uničuje zdravje! Jebe se meni, če majo v Trbovljah otroci astmo, važn da mam lahko električn bojler na 100 stopinj naštiman, čeprav ne rabim tako vroče vode.

IceIceBaby> Aja, kako točno to gre? Ko delaš firmo najprej prosiš stranke za kredit, potem pa mogoče narediš kaj uporabnega?

V bistvu - ja.

IceIceBaby> Komu točno bi ti sploh dajal kredit pa kaj imam jaz s tem? A niso banke za to?

So, ampak banke ne bodo dale kredita za kaj takega, dokler ni zagotovil. Če se uporabo avtomobilov na kakršenkoli resen način omeji, se bodo banke kar teple za to, komu bodo dale kredit za javne prevoze uštimat.

IceIceBaby> Električni avtomobili in hibridi so subvencionirani.

Vsi avtomobili so subvencionirani (kar je tisto, kar mene moti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

Jah, tebe motijo izpušni plini, onega na prejšnji strani TET, nekoga tretjega pa tretja stvar... pa lahko gremo nazaj v jame živet. V bistvu, če bi ti res bilo toliko do tvojega zdravja (in to nebi bil samo izgovor, da utemeljuješ svoja prepričanja) bi po moje lahko našel kak kotiček na tem planetu, kjer bi lahko živel 100% naravno in zdravo.
Your turn to burn!

IceIceBaby ::

Ne, valda ne, sej nisem jaz tisti, ki mu to uničuje zdravje! Jebe se meni, če majo v Trbovljah otroci astmo, važn da mam lahko električn bojler na 100 stopinj naštiman, čeprav ne rabim tako vroče vode.


A ne štekaš, da negativne posledice dosežejo tudi LJ. Da ne govorimo o drugih fabrikah, ki v tvoji neposrednji okolici proizvajajo stvari, ki jih uporabljaš.

V bistvu - ja.


Do tell.

So, ampak banke ne bodo dale kredita za kaj takega, dokler ni zagotovil. Če se uporabo avtomobilov na kakršenkoli resen način omeji, se bodo banke kar teple za to, komu bodo dale kredit za javne prevoze uštimat.


Nesmisel.

Bi se odpovedal računalniku in vseh elektroniki, ki jo uporabljaš? Če prepovemo elektroniko bodo hitro iznašli kaj bolj zabavnega in koristnega.

Vsi avtomobili so subvencionirani (kar je tisto, kar mene moti).


Na kak način?

jype ::

IceIceBaby> Bi se odpovedal računalniku in vseh elektroniki, ki jo uporabljaš? Če prepovemo elektroniko bodo hitro iznašli kaj bolj zabavnega in koristnega.

Ne, ker elektronika ni problem, kakor tudi avtomobili niso problem. Problem je samo koncentracija prometa v Ljubljani, ker se vi, "naravarji", drenjate tukaj vsak dan, potem pa še zmerjate vsakogar, ki si drzne trditi, da obstajajo tudi učinkovitejši načini.

IceIceBaby> Na kak način?

Na tak da vsi plačujemo za prometno ureditev, ki je namenjena večini, zato večina nima izbire kot uporabljati prometno ureditev, ki večini tudi najbolj škoduje.

IceIceBaby> Do tell.

Če ti misliš, da banke dajejo kredite iz denarja, ki je njihov, potem zelo malo veš o bankah.

Mesar> Jah, tebe motijo izpušni plini, onega na prejšnji strani TET, nekoga tretjega pa tretja stvar... pa lahko gremo nazaj v jame živet.

Se pravi da se moram enostavno sprijaznit s tem da je zrak v Ljubljani strupen in to je to? Naj se preselim ven, kupim dizla in ga vsak dan pripeljem v Ljubljano parkirat?

Edina alternativa so pa jame?

Mesar ::

Ja kakšna alternativa pa še je? Glede na to, da za vse druga se najde nekdo ki ga to moti?
Your turn to burn!

jype ::

Mesar> Ja kakšna alternativa pa še je? Glede na to, da za vse druga se najde nekdo ki ga to moti?

Ni dovolj, da koga moti - mora se dat dokazat škodo (in tako pri prometu kot pri termoelektrarnah je to zelo jasno dokazljivo).

Mesar ::

Torej trdiš, da elektrika in nafta/benz niso sprejemljivi? Če se da dokazat škodo... kaj potem predlagaš izven tega kot alternativo - čisti vir energije, ki ne povzroča škode v naravi?
Your turn to burn!

jype ::

Mesar> Torej trdiš, da elektrika in nafta/benz niso sprejemljivi?

Ne. Trdim, da lahko že s tem, da si delovni prostor urediš doma in se posledično na oddaljeno delovno mesto voziš redkeje, prineseš ogromno olajšanje sebi in vsem ostalim.

Trdim, da če to stori samo vsak deseti, je to že za precej več kot samo 10% izboljšanje (ker so glavni problem prometni zamaški, ne pa količina prometa).

Pa tudi to trdim, da so termoelektrarne strašna neumnost, jedrske pa niso.

Mesar ::

To, da si delovni prostor lahko urediš doma je tudi lahko problem, imaš ljudi, ki doma ne naredijo kaj dosti v pisarni pa uspejo narediti kar jim je bilo naročeno. Kaki točno so razlogi za to nisem niti ugotavljal, sem pa opazil to. Aja pa vsi svojega dela ne morejo opravljati od doma - vsej ne brez, da bi se promet do njih bistveno povečal, kak bi bil procent teh pa ne vem...

Prometni zamaški nastanejo tudi zaradi neustrezne prometne ureditve, zaradi delodajalcev, zaradi nesposobnih voznikov in še česa...

Jedrske elektrarne niso neumnost, niso pa tako nedolžne kot zgleda na prvi pogled.
Your turn to burn!

jype ::

Mesar> To, da si delovni prostor lahko urediš doma je tudi lahko problem, imaš ljudi, ki doma ne naredijo kaj dosti v pisarni pa uspejo narediti kar jim je bilo naročeno. Kaki točno so razlogi za to nisem niti ugotavljal, sem pa opazil to. Aja pa vsi svojega dela ne morejo opravljati od doma - vsej ne brez, da bi se promet do njih bistveno povečal, kak bi bil procent teh pa ne vem...

Ja, to vedno _vsi_ rečejo, da _vsi_ ne morejo tega.

Well, _vsi_ se tudi ne morejo voziti z avtomobili, pa vseeno _vsi_ rečejo, da oni se pa lahko.

Ne gre.

Mesar> Jedrske elektrarne niso neumnost, niso pa tako nedolžne kot zgleda na prvi pogled.

Do danes so krive za precej manj smrti kot katerakoli druga oblika elektrarn na proizvedeno enoto energije.

Mesar> Prometni zamaški nastanejo tudi zaradi neustrezne prometne ureditve, zaradi delodajalcev, zaradi nesposobnih voznikov in še česa...

Ja, vse to. Zato pa pravim, da ob 10% manj prometa zamaškov praktično ne bo več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

jype je izjavil:

Mesar> To, da si delovni prostor lahko urediš doma je tudi lahko problem, imaš ljudi, ki doma ne naredijo kaj dosti v pisarni pa uspejo narediti kar jim je bilo naročeno. Kaki točno so razlogi za to nisem niti ugotavljal, sem pa opazil to. Aja pa vsi svojega dela ne morejo opravljati od doma - vsej ne brez, da bi se promet do njih bistveno povečal, kak bi bil procent teh pa ne vem...

Ja, to vedno _vsi_ rečejo, da _vsi_ ne morejo tega.

Well, _vsi_ se tudi ne morejo voziti z avtomobili, pa vseeno _vsi_ rečejo, da oni se pa lahko.

Ne gre.


Ne gre se samo za to, da tega ne morejo vsi. Eni doma niso (tako) produktivni, ker je premalo motivacije? Preveč distrakcije? Me pa zanima kako bi ti gledal če bi prišel na servis pa bi te dalje napotili 50km stran k enemu domov, češ da dela doma. In še... zato bi kar določili 10% ljudi ki imajo možnost in naj to naredijo? Kaj če bi tebi določili kaj takšnega? Po možnosti stvar, ki ti nebi bila najbolj všeč.

jype je izjavil:

Mesar> Jedrske elektrarne niso neumnost, niso pa tako nedolžne kot zgleda na prvi pogled.

Do danes so krive za precej manj smrti kot katerakoli druga oblika elektrarn na proizvedeno enoto energije.


Bi jo imel na sosednji parceli, glede na to kje živiš trenutno?

jype je izjavil:

Mesar> Prometni zamaški nastanejo tudi zaradi neustrezne prometne ureditve, zaradi delodajalcev, zaradi nesposobnih voznikov in še česa...

Ja, vse to. Zato pa pravim, da ob 10% manj prometa zamaškov praktično ne bo več.


Mogoče, mogoče tudi ne, ni pa to edina rešitev za prometne zamaške, čeprav mi ni jasno zakaj se kot kolesar sploh sikiraš za le te.
Your turn to burn!

Mr Hilter ::

jypa in njegove hipijevske blodnje bi lahko ponovno malce splaknili.

Delo na domu ni primerno niti za promil slovenskega ljudstva kaj šele 10%. Saj ni 10% delavske populacije za računalnikom?

-valvoline- ::

Mr Hilter je izjavil:

jypa in njegove hipijevske blodnje bi lahko ponovno malce splaknili.

Delo na domu ni primerno niti za promil slovenskega ljudstva kaj šele 10%. Saj ni 10% delavske populacije za računalnikom?

7 milijard nas je ki vsak dan potrebujemo hrano,kaj se bo zgodilo z kmetijsko mehanizacijo če zmanjka nafte ali se gremo igrati ekoloških igerc?
Jype itak ma startrekov food replikator zraven kište,zanj ni panike.

Zgodovina sprememb…

Mr Hilter ::

Ko zmanjka nafte bo kmetijstvo prišlo nazaj na zeleno vejo. Še jype bo gnoj potresal.
Govorim seveda o biodizlu.

Mesar ::

Ja, pa vso koruzo in druge poljščine bomo dol požgali, da bomo lahko sadili repico za biodizel, verjetno bomo še jedli repico, da bomo bolj bio.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Mr Hilter ::

Fora bio dizla ni to da je 'eko', ampak da ga lahko pridelamo ne črpamo. Za prehod iz trenutnega vira energije pa tudi ni potreben kvantni preskok. Boš pač kupil Golfa dvojko, in še tankal boš lahko tam kot si dosedaj.

Pa ne prideluje se samo iz repice, imaš kar nekaj poljščin za ožemanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mr Hilter ()

jype ::

Mesar> Bi jo imel na sosednji parceli, glede na to kje živiš trenutno?

Absolutno. Čemu ne?

kbal> Delo na domu ni primerno niti za promil slovenskega ljudstva kaj šele 10%. Saj ni 10% delavske populacije za računalnikom?

Ne, odstotek je bližje 40%.

Mesar> Mogoče, mogoče tudi ne, ni pa to edina rešitev za prometne zamaške, čeprav mi ni jasno zakaj se kot kolesar sploh sikiraš za le te.

Ker so prometni zamaški tisto, kar povzroča, da moram dihat strupen zrak (kolesarji in tisti, ki delajo od doma, pa to niso)

Mesar ::

jype> Absolutno. Čemu ne?

Preventiva.

jype> Ne, odstotek je bližje 40%.

Vir?

jype> Ker so prometni zamaški tisto, kar povzroča, da moram dihat strupen zrak (kolesarji in tisti, ki delajo od doma, pa to niso)

Mogoče bi morala zakonodaja poskrbeti še za kolesarje tako kot za voznike avtomobilov. Če voziš avto moraš biti zaradi lastne varnosti pripasan, če voziš kolo bi pa po zakonu moram imeti gas masko. :D
Your turn to burn!

Mr Hilter ::

Jure promovira delo od doma- ponosno razlaga vsakodnevno kako ne dela doma. Še joče kako je ogrožen ker ne dela od doma????

jype ::

Mesar> Mogoče bi morala zakonodaja poskrbeti še za kolesarje tako kot za voznike avtomobilov. Če voziš avto moraš biti zaradi lastne varnosti pripasan, če voziš kolo bi pa po zakonu moram imeti gas masko. :D

Jo uporabljam.

kbal> Jure promovira delo od doma- ponosno razlaga vsakodnevno kako ne dela doma. Še joče kako je ogrožen ker ne dela od doma????

Jaz sem doma v Ljubljani.

Mesar> Vir?

Statistični urad RS.

Mesar ::

jype> Jo uporabljam.

Vedno, ko kolesariš? A nisi dal sem na S-T eno sliko kjer si imel samo šal preko ust ali nekaj podobnega, vem, da maska ni bila.

jype> Jaz sem doma v Ljubljani.

Po svoji želji?

jype> Statistični urad RS.

Okej, samo blizu 40% je število delavcev, ki uporabljajo računal, al takšnih, ki potrebujejo samo računalnik in ni potrebe po mobilnosti?
Your turn to burn!

Mr Hilter ::

Kje si doma nima veze. Delaj od doma in ti ne bo treba več hoditi ven.

Mesar ::

Ja, če ima startrekov food replikator zraven kište, pol ja.
Your turn to burn!

jype ::

Mesar> Okej, samo blizu 40% je število delavcev, ki uporabljajo računal, al takšnih, ki potrebujejo samo računalnik in ni potrebe po mobilnosti?

Ki uporabljajo računalnik.

Mesar> Po svoji želji?

Ja.

kbal> Kje si doma nima veze. Delaj od doma in ti ne bo treba več hoditi ven.

Nisem doma v jedrskem zaklonišču, če si to mislil.

Mesar> Vedno, ko kolesariš? A nisi dal sem na S-T eno sliko kjer si imel samo šal preko ust ali nekaj podobnega, vem, da maska ni bila.

Zadnjih nekaj mesecev, ko sem končno našel takšno, ki ima izmenljive filtre, ki dejansko delujejo.

Mesar ::

jype> Ki uporabljajo računalnik.

Torej ne morejo kr od doma vse delat.

jype> Mesar> Po svoji želji?
jype> Ja.

Potem je krivda delno tudi tvoja. ;)

jype> Zadnjih nekaj mesecev, ko sem končno našel takšno, ki ima izmenljive filtre, ki dejansko delujejo.

Čisto iz firbca me zanima kako to izgleda oziroma kje kupuješ? Health nut eh? :)
Your turn to burn!

IceIceBaby ::

Ne, ker elektronika ni problem, kakor tudi avtomobili niso problem. Problem je samo koncentracija prometa v Ljubljani, ker se vi, "naravarji", drenjate tukaj vsak dan, potem pa še zmerjate vsakogar, ki si drzne trditi, da obstajajo tudi učinkovitejši načini.


Zdaj smo končno prišli do problema. Avtomobili nasploh niso problem, ampak samo gužva v mestih. Malo prej so bili avtomobili nasplošno krivi za vse težave tega sveta.

Na tak da vsi plačujemo za prometno ureditev, ki je namenjena večini, zato večina nima izbire kot uporabljati prometno ureditev, ki večini tudi najbolj škoduje.


To ne pomeni, da so avtomobili subvencionirani. Med tem ko električni avtomobili in hibridi dejansko so. Za nakup država primakne nekaj oz. si vzame manj davka. Za priusa dobiš tudi ugoden kredit eko sklada.

Če ti misliš, da banke dajejo kredite iz denarja, ki je njihov, potem zelo malo veš o bankah.


Banka da kredit iz denarja s katerim upravlja. Jaz nimam nič pri tem, razen, da je mogoče moj denar vezan v banki. Očitno ni junaka, ki bi uspel najti fininčni smisel v takih projektih.

Ne. Trdim, da lahko že s tem, da si delovni prostor urediš doma in se posledično na oddaljeno delovno mesto voziš redkeje, prineseš ogromno olajšanje sebi in vsem ostalim.


Tukaj se pa 100% strinjam s tabo. Dejansko lahko velika večina vseh, ki delajo po pisarnah ostane doma.

Produktivnost ni problem. Običajno se pokaže, da produktivnost celo zraste. Infrastruktura tudi ni problem. Podjetja lahko delovno mesto na daljavo uredijo za nižjo ceno kot delovno mesto v poslovnih prostorih. Poleg tega je cel kup ljudi, ki lahko od doma delajo vsaj delno, 1x ali 2x na teden pridejo v poslovne prostore.

jype ::

Mesar> Čisto iz firbca me zanima kako to izgleda oziroma kje kupuješ? Health nut eh?

Ne, po 15 letih kolesarjenja po Ljubljani sem imel dovolj kašljanja črnih saj in sem začel iskat rešitev za to. Našel sem http://www.respro.com/products/urban-co... in po pol leta moram rečt, da deluje.

IceIceBaby> Zdaj smo končno prišli do problema. Avtomobili nasploh niso problem, ampak samo gužva v mestih. Malo prej so bili avtomobili nasplošno krivi za vse težave tega sveta.

Tega pa jaz nisem trdil.

IceIceBaby> To ne pomeni, da so avtomobili subvencionirani.

Seveda to pomeni točno to. Menda se ti ja ne zdi, da bi država gradila avtoceste, če bi bile prazne?

IceIceBaby> Očitno ni junaka, ki bi uspel najti fininčni smisel v takih projektih.

Dokler država subvencionira osebni prevoz, kot sem nazorno pokazal zgoraj, seveda temu ne more konkurirati.

IceIceBaby ::

Seveda to pomeni točno to. Menda se ti ja ne zdi, da bi država gradila avtoceste, če bi bile prazne?


Po avtocestah se lahko vozi marsikaj. Od avtobusov do električnih avtomobilov in tovornjakov, ki v trgovine dostavljajo hrano itd.

Mesar ::

jype> Ne, po 15 letih kolesarjenja po Ljubljani sem imel dovolj kašljanja črnih saj in sem začel iskat rešitev za to. Našel sem http://www.respro.com/products/urban-co... in po pol leta moram rečt, da deluje.

S tole masko si pa pravi Hannibal Lecter, jo imajo v rjavi barvi? :D

Sicer pa potem takem izpušni plini za tebe več niso problem? Če ta rešitev deluje?
Your turn to burn!

jype ::

Mesar> Sicer pa potem takem izpušni plini za tebe več niso problem? Če ta rešitev deluje?

Tako je. Zdaj so problem samo še za moje otroke, ki pa žal ne morejo cele dneve nosit gasmaske (in po moje tudi ne bi smeli biti prisiljeni v to samo zato, da se lahko gospoda fijaka po mestu z avtomobili).

Gregor P ::

Na prvi pogled so maske videti iste kot tiste za delavce v tovarnah, kjer delajo s finim prahom ipd. ... verjetno so le dražje ker so v več barvah:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Ma, tiste delavske ne delujejo na aromatske ogljikovodike, tale pa.

Gregor P ::

Pri nas bi kakšna takšna tovarna delavskih mask, če jo imamo, raje jokala, da ni posla kot pa da bi njihove produkte prilagodila metroseksualnim kolesarjem:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

-valvoline- ::

Jype čeb bil na tvojem mestu bi zamenjal lokacijo,oz se preselil nekje na obrobju-izven LJ,če se prav spomnim plačaš najemnino za stanovanje,torej dobil boš stanovanje z pol cenejšo najemnino,za razliko v najemnini pa financiraš avto in njegovo vzdrževanje.Boljš zate in za froce.
:D

jype ::

In veliko slabše za vse tiste od vas, ki v Ljubljani potrebujete prosto parkirno mesto, ki ga ne bo več, ker bo tam parkirano moje vozilo.

IceIceBaby ::

In veliko slabše za vse tiste od vas, ki v Ljubljani potrebujete prosto parkirno mesto, ki ga ne bo več, ker bo tam parkirano moje vozilo.


Čaki čaki. Kaj pa javni prevoz? Kdo ti brani, da greš na vlak/avtobus.

jype ::

IceIceBaby> Čaki čaki. Kaj pa javni prevoz? Kdo ti brani, da greš na vlak/avtobus.

Udobje.

IceIceBaby ::

Aha...practice what you preach ne dela pri tebi? :)

jype ::

IceIceBaby> Aha...practice what you preach ne dela pri tebi? :)

Če bi se preselil iz mesta, bi se preselil nekam kjer je optika, v mestu bi pa kupil še stanovanje za poslovne sestanke.

Ampak ker je življenje v mestu bolj prijetno kot na vasi, bom raje delal na tem, da se do kosti obere vsakogar, ki bi rad avto pripeljal vanj.

ahac ::

Jaz za pot v službo rabim z avtom 30min, s kombinacijo vlak/avtobus/peš pa 1:30. V vsako smer.
Torej ekstra 2 uri na dan gresta samo za naš genialni javni prevoz, pa ne živim v kakšnih rovtah, ampak okolici LJ...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

-valvoline- ::

jype je izjavil:

IceIceBaby> Aha...practice what you preach ne dela pri tebi? :)

Če bi se preselil iz mesta, bi se preselil nekam kjer je optika, v mestu bi pa kupil še stanovanje za poslovne sestanke.

Ampak ker je življenje v mestu bolj prijetno kot na vasi, bom raje delal na tem, da se do kosti obere vsakogar, ki bi rad avto pripeljal vanj.

Za življenje ni ga boljše kot obrobje mesta.Cenejše nepremičnine,neprimerno bolj kakovosten zrak in manj hrupa ter gneče.V mesto prideš itak v 5-10ih minutah,seveda z avtom. Zakaj da neb mogel imel poslovnih sestankov nekje na obrobju mesta?Saj se ne pogovarjamo dab se v CE preselil,recimo v Lj bi to bilo npr Moravče,tm une vasi po lokalni cesti proti Trojane,na uni strani proti Kopru naprimer Brezovica itn...

Zgodovina sprememb…

Mr Hilter ::

Jure se ne more preseliti iz mesta ker nikoli ni naredil ispita za avto.

BlaiseM ::

jype, maska za kolo je za veckratno uporabo? Koliko casa pa zdrzi en filter?

-valvoline- ::

Jaz npr stanujem v MB-Miklavž,nikol se neb preselil v MB sploh v nekim komunajzarskim blokovskem zaporniškem khm pajzlu(stanovanju).

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

jype, spet si izkazal za jypecentrika. Vsi lahko delamo kar nam paše, dokler se sklada s tvojim pogledom na svet.

Gandalfar ::

ahac je izjavil:

Jaz za pot v službo rabim z avtom 30min, s kombinacijo vlak/avtobus/peš pa 1:30. V vsako smer.
Torej ekstra 2 uri na dan gresta samo za naš genialni javni prevoz, pa ne živim v kakšnih rovtah, ampak okolici LJ...


8-min z avtom.
30-40 min z avtobusom tukaj. Pa se rabim samo iz enega konca ljubljane na drugega spravit.

Mr Hilter ::

Gandalfar je izjavil:

ahac je izjavil:

Jaz za pot v službo rabim z avtom 30min, s kombinacijo vlak/avtobus/peš pa 1:30. V vsako smer.
Torej ekstra 2 uri na dan gresta samo za naš genialni javni prevoz, pa ne živim v kakšnih rovtah, ampak okolici LJ...


8-min z avtom.
30-40 min z avtobusom tukaj. Pa se rabim samo iz enega konca ljubljane na drugega spravit.


Tu na tem forumu je en ki se vozi z biciklom še na daljši poti. Ne vem če veš koga mislim, a se bo že oglasil ;)

ahac ::

npr Moravče

V Sloveniji je že itak preveč ljudi v teh brezveznih vaseh, kjer maš bajte po hribčkih med hlevi in njivami, ozke ceste, zanič javni prevoz, pa kamorkoli greš moraš z avtom.

Pol pa folk jamra, da je bencin drag... ampak vsak dan se vozijo v svoje rovte, ker so tam pač dedoval zemljo enkrat in tam naredil bajto.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Gregor P ::

Relacija Lj-Lj cca 5km, peš 40 minut (ali več, če se mi nikamor ne mudi), avtobus 35 minut (če ujamem vse linije točno, ampak ker je treba čakati na postaji, potem pa še na drugo linijo, prometna konica, je običajno vedno več, okoli 60 minut; da ne govorim o tem, da se ti zna zgoditi, da se promet v centru kar ustavi in nas šofer sicer ne vedno - ker v bistvu ne sme - raje kar nekje sredi trase spusti ven ker se več deset minut ne premaknemo niti za meter; celo se mi je zgodilo, da sem videl na daleč moje službeno mesto in sem moral klicati, da zamujam - če bi imel kakšen daljnogled bi morda celo videl direkt v pisarno s kom se pogovarjam, tako pa vidim samo okna na daleč), s kolesom 12 minut (vendar rajši več, če želim spoštovati prometne predpise ter ostale soudeležence v prometu, torej recimo 20 minut), z avtom 10 minut. ;((

Tako to zgleda v Ljubljani, v tujini ponavadi živim v centrih, tako da praktično vse opravim kar lepo peš (sicer pa je ponavadi na voljo učinkovit mestni potniški promet, predvsem podzemna železnica).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
««
6 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45371288 (22712) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35145247 (35318) -valvoline-
»

Opel Ampera - avto leta; začetek sprememb?

Oddelek: Loža
426004 (4857) s1m0n
»

Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7612626 (11037) Mesar

Več podobnih tem