» »

Imet diplomo in biti brezposelen

Imet diplomo in biti brezposelen

1 2 3
4
»

gruntfürmich ::

dobra rešitev pa tudi izredno hitra je plačljiv študij. cca 2k€/leto, 8-10k€/fax ni velik zalogaj za nekoga, ki ve ZAKAJ bo študiral. ostali brez prihodnost in keša pa gtfo.
pa seveda pralnice denarja ŠS ukinit. ker potem bi obstajala še večja navezava študij-ŠS.

IceIceBaby je izjavil:

Kake pišete nekateri. Preveč izobraženi ljudje škodijo družbi, treba je vzgajat poslušne delavce s srpi in kladivi v rokah? Sounds familiar?

aha. vidim da si izredno bister. že v eni drugi temi si blestel, tu pa tudi razturaš...:O
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

IceIceBaby ::

Očitno sem res precej nad povprečjem, glede na to, da ne jokam vsake 2 dni, kako težko je dobiti službo in kako je danes težko mladini :)

Res bi bilo najboljše, da uvedemo plačljiv študij, pa ignoriramo dejstvo, da trenutno brezplačni študij pošteno plačamo preko davkov. Predlagam tudi, da grejo lahko na faks samo moški svetle polti, visoki nad 180cm, pa še kakšen kriterij si lahko izmislimo. Ostale pa pošljemo jarke kopat. Sieg heil.

Dej no. 8 do 10k za faks. WTF. Po eni strani jokate, da ni služb pa da so plače mizerne po drugi strani pa pričakuješ, da bo nekdo spravil skupaj 2 jurja na letnik (+ hrana, stanovanje/prevoz, knjige...) kar tako.

Če že potem je treba narediti šolstvo še bolj dostopno in predvsem bolj učinkovito. Pa ne samo srednje in visoko šolstvo ampak tudi izobraževanje odraslih na najrazličnejše načine, da se ne bodo ponavljale razne Mure.

Do takrat pa lahko absolventi in sveži diplomiranci odsurfate na mojedelo in podobne zaposlitvene portale, se naučite napisati soliden CV in kvalitetno prijavo pa začnete s pravim iskanjem službe. Če kdo prebere kakšno stvar, ki učno gradivo na faksu tudi ne bo nič škodilo.

Gladi ::

IceIceBaby je izjavil:



Če že potem je treba narediti šolstvo še bolj dostopno in predvsem bolj učinkovito. Pa ne samo srednje in visoko šolstvo ampak tudi izobraževanje odraslih na najrazličnejše načine, da se ne bodo ponavljale razne Mure.



Recimo Avstrijci točno to počnejo. Večje denarje vlagajo v ta resors in s prekalifikacijo delavcev in z izobraževanjem so dosegli 3% nezaposlenost. Je pa rekel minister, ki je za to zadolžen, da to treba stalo regulirat in se ukvarjat s tem in vlagat denar, če ne se ves sistem v kratkem roku podre.

djordjevic ::

Eh, kaj je s tabo. Nove fabrike je treba odpirat! Saj si slišal, da ne more Slovenec živet od neke fiktivne dodane vrednosti v terciarnem in kvartarnem sektorju. Ramona vprašaj, on je stručko za to. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

gruntfürmich ::

ice od kot poznaš problematiko VŠ? si bil kdaj tam ali ocenjuješ iz distance?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

IceIceBaby ::

Sem bil tam, ja.

Karaya 52 ::

IceIceBaby je izjavil:

Če že potem je treba narediti šolstvo še bolj dostopno in predvsem bolj učinkovito.


Aja ... zdaj smo placevali faks totalnim analfabetom z IQ pod 90, po tvoje bi naj kriterije se spustili. Zanimivo, zanimivo.

gendale ::

podpiram tisti predlog, da šolnino za določeno število mest na vsakem programu plača država, če pa letnika ne narediš (razen v primeru kakih hujših bolezni, ipd..), jo moraš vrnit

IceIceBaby ::

Karaya 52, za vpis na faks moraš narediti maturo ali zaključni izpit. Totalni analfabet ravno nisi, če končaš srednjo šolo.

In ja, boljše je, da takšne ljudi "z IQ pod 90" naučimo čim več, da lahko prispevajo nekaj v družbo. Kaj je po tvoje rešitev, da jih zapremo v kletke?

Pa "bolj dostopno" ne pomeni "spustiti kriterije". Predvsem to pomeni manj birokracije in kompliciranja pri vpisih.

gruntfürmich ::

za končanje srednje šole ali mature in s tem vpis na fax si lahko totalen analfabet.

za ljudi pod 90 pik pa je dovolj poklicna srednja šola in neko fizično delo. veliko obrtnikov potrebujemo, ker nobeden noče tega početi, v resnici pa je to idealno delo za tak folk ki se ne mara učiti. pa še dobro plačano je. ampak situacija je taka da raje delajo za 500€ v fabriki...
in tak folk ne potrebuje faxa niti visoke šole. to povsod drugod vedo, le v sloveniji mislimo da potrebuje vsak neko visoko šolo imeti dokončano, ki pa si z njo niti riti ne more obrisati. pa še zaposlitev v resnici nimamo za visoko izobražen kader...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

IceIceBaby ::

A obrtnik je pa lahko vsak, ki si zna sam čevlje zavezat al kaj? Pa kje točno naj bi se obrtniki naučili tistega "business" dela svojega poklica? V poklicnih šolah so osredotočeni na prakso in nekaj osnovnih predmetov.

Če hočemo uspešno konkurirat zgoraj omenjenim kitajcem rabimo kvaliteto in čim več čim bolj izobraženih ljudi, ne pa en kup zabitih obrtnikov, ki ne znajo niti svojega s.p. furat, kaj šele, da bi kdo naredil kaj malo bolj resnega.

nuclear ::

Odvisno kakšno diplomo imaš in zakaj jo imaš? Sta 2 grupi ljudi. Ena je, ki dela trdo in razume pomen zbranega za diplomo, drugi pa, da imajo papir.

Imaš ljudi, ki sploh ne poznajo svojega poklica, in imajo diplomo. Imaš tudi ljudi, ki naredijo random šolo, za papir. Taki imo nimajo kej delat v svoji stroki.
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Corsair Dominator 32GB - 1080Ti - EVO 500GB
- Sabrent 1TB nVME - Corsair AX860i - Ducky Shine 3 Brown

m0LN4r ::

Btw dandanes nardi vsak srednjo šolo, vsal ki si zna napisat švinglico in se vpiše na nek faks pa tam naredi enako !
Tisti, ki pa ne so ponavadi pre leni še za švinglanje...

Pohvala tistim, ki se v srednji dejansko učijo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Ramon dekers ::

gimnazija je danes težja kot faks, to je žalostno!

technolog ::

Ramon, ne tegale pospoševat. Jst lah rečem za ahitekturo in matematiko da ni tko, ker mal poznam sceno. Zihr je pa še kaka medicina. Ne rečem pa - obstajajo tudi taki študiji, ki so morebiti lažji kot gimnazija.

Ramon dekers ::

ok dodaš še pravo sem noter in potem se konča. Arhitektura, medicina, kemija, matematika, fizika ter informatika pa jasno da so najbolj zahtevni. Vse ostalo lahko ukinemo. Tiste poslovne managarske pa upravne vede bi sigurno lahko ukinili, mogoče še ekonomijo ter fdv programe razen psihologije in jezikov.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

...poglejte samo malo kaj jemljejo danes 4-5 razred osnovne sole in kako opredeljujejo likovni in glasbeni pouk.
Ko sem sam hodil v OS smo pri glasbi pri teh letih peli in poslusali kasete ...zdej se morjo pa ucit ne vem kako zakomplicirane notne zapise pri likovnem pa, ko smo mi nardil zmazek ali dva pa morda spoznali razlicne tehnike likovnega izrazanja, sedaj ni v redu postavljena kompozicija ali barvna shema in taksen brezvezen balast morajo dumpat sedaj v mozgane 10 letnikov ... in na koncu so te predmeti (kjer je ocenjevanje zelo subjektivno) se enako ocenjeni in vrednoteni kot matematika in slovenscina.

Ramon dekers ::

no sedaj pa to kar si napisal primerjaj z predmeti na neki fakulteti za upravo, managament kjer narediš predmet z seminarjem...torej je osnovna šola težja kot večina faksov. Pri osnovni in srednji šoli je že sama razporeditev predmetov slaba, nevem zakaj ne bi imeli najprej matematiko 1 ali dva meseca, potem izpit in potem naslednji predmet. Ne pa vse skupaj nagneteno.
IMO Pa namesto likovne vzgoje, glasbe in telovadbe se da tja kak perspektiven predmet kjer bi si ga učenec izbral sam pa naj bo kitajščina, ruščina, nemščina.
Hja osnovna + srednja šola je zgrajena na kvantiteti ne kvaliteti.

technolog ::

Tale devetletka je fail.

Brat v tretjem razredu prinese zvezek domov, pa pogledam in se učijo živa in neživa narava. In očitno še tega ne naučijo dobro, ker je meu napisano da je avtomobil živa narava, drevo pa neživa narava. Take stvari bi sem mogli učit v vrtcu! Sumim, da so jih enostavno naučil, da tist kr se premika, da je živa narava, ostalo pa neživa. Milim si svoje...

Standard gre povsod dol. Logično pa je, da če je osnovna šola lahka, bo čez nekaj let tudi sredna šola in potem skos naprej... In to se dogaja.

Zgodovina sprememb…

zee ::

Se strinjam. H sreci nimam ne punce ne otrok, vendar v takem tempu se mi ideja o zasebnem ucitelju vedno bolj dopade. Za bozjo voljo: leta nazaj smo se v 1. razredu naucili brati in pisati (velike, male, tiskane, pisane crke), v devetletki je to raztegnjeno na tri/stiri leta. WTF?!
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Buggy ::

ne vem kaj bluzite in od kje vam izkusnje....imam otroka v 5 in v drugem razredu pa sem preprican, da druga triada se pravi od cetrtega razreda naprej je cisti overkill za 9-10 letnike in to z nepotrebnom spamom.

Ko smo mi hodil v solo smo sli v prvi razred stari 7 let sedaj pa 6 in prvi razred, ki ga imajo sedaj je tako kot smo imeli mi malo solo.

@zee... brati/pisat znajo otroci sedaj ze v teh letih, ko si bil ti se v mali soli ne pa v prvem razredu in dalec od tega da je to sedaj raztegnjeno na 3-4 leta.

Ramon dekers ::

Hja buggy problem je ker samo balast, preveč balasta. Lepo te prosim no živa in neživa narava, to je kot da bi delil na umetno in naravno. Oz. nevem kdo si je spomnil te definicije.

Sicer pa ko sem bral literaturo James D. Wartsona (mimogrede fascinanantno napisane zadeve) je sam lepo zapisal da je imel matematiko cvek cel čas. No sedaj je zoologist in biolog oz molekularni biolog z nobelovo nagrado. Lepo je zapisal da je v genetiki točno določeno da bo nekdo štručko za matematiko nekdo drug pa bo odličen na področju biologije. No pa saj naš šolski sistem je podoben kot drugje po svetu, se mi zdi. Uvajanja balasta.

gendale ::

technolog je izjavil:

Tale devetletka je fail.

Brat v tretjem razredu prinese zvezek domov, pa pogledam in se učijo živa in neživa narava. In očitno še tega ne naučijo dobro, ker je meu napisano da je avtomobil živa narava, drevo pa neživa narava. Take stvari bi sem mogli učit v vrtcu! Sumim, da so jih enostavno naučil, da tist kr se premika, da je živa narava, ostalo pa neživa. Milim si svoje...

Standard gre povsod dol. Logično pa je, da če je osnovna šola lahka, bo čez nekaj let tudi sredna šola in potem skos naprej... In to se dogaja.

mi smo mel nekje v začetku oš v knjigi narisanga medveda in kačo

pa si mogu povedat kaj je večje

in reče sošolc kača

in se mu usi smejimo

mogoče je pa mislu da je anakonda daljša od medveda :D

lexios ::

Jst tudi ne vem kaj bluzite?

...poglejte samo malo kaj jemljejo danes 4-5 razred osnovne sole in kako opredeljujejo likovni in glasbeni pouk.
Ko sem sam hodil v OS smo pri glasbi pri teh letih peli in poslusali kasete ...zdej se morjo pa ucit ne vem kako zakomplicirane notne zapise pri likovnem pa, ko smo mi nardil zmazek ali dva pa morda spoznali razlicne tehnike likovnega izrazanja, sedaj ni v redu postavljena kompozicija ali barvna shema in taksen brezvezen balast morajo dumpat sedaj v mozgane 10 letnikov


Pravilno! Glasba je mnogo več kot poslušanje kaset in petje. Notne zapise pa imho učijo v osnovni šoli že vsaj 40+ let, če ne še več...

... in na koncu so te predmeti (kjer je ocenjevanje zelo subjektivno) se enako ocenjeni in vrednoteni kot matematika in slovenscina.


Pravilno! Ocenjevanje je vedno subjektivno! Kje je problem? Če komu glasba, tehnični ali likovni pouk povzročata težave, mu najbrž preostane le še "skrajšani program za zaostale", če sploh še obstaja... Staršem, ki menijo, da gre za brezvezne predmete, pri katerih je njihov mali genij kasiral "negativno" (nekoč - danes niti tega ne več!) in bo otroku v življenju koristila zgolj slovenština in angleština pa prav tako...

Brat v tretjem razredu prinese zvezek domov, pa pogledam in se učijo živa in neživa narava. In očitno še tega ne naučijo dobro, ker je meu napisano da je avtomobil živa narava, drevo pa neživa narava. Take stvari bi sem mogli učit v vrtcu! Sumim, da so jih enostavno naučil, da tist kr se premika, da je živa narava, ostalo pa neživa. Milim si svoje...


To smo se takrat nekje (žal ne pomnim letnika) učili tudi mi in generacije pred nami... Od kje pa tebi ideja, da bi se o tem morali učiti v vrtcu ne vem, v vrtcu je 90% otrok še dojenčkov, do 4 razreda pa komaj ugotovijo kako si sam obrišeš ritko.

Seveda je učni program problem, dejte pa se zavedat, da v osnovnih šolah povečini ne vzgajajo genijev, temveč male mamine mazice z vedno bolj opranimi možgani...

Hja buggy problem je ker samo balast, preveč balasta. Lepo te prosim no živa in neživa narava, to je kot da bi delil na umetno in naravno. Oz. nevem kdo si je spomnil te definicije.


...ki prej ali slej pristanejo na S-T forumu!>:D

Miško, definicja je stara u p. matrnu... Ne vem kdo se je je spomnu, vem pa da se je ni nekdo spomnu kar tako na novo! Odločite se ali bluzite o jajcih, ki ste se jih učili tudi sami in "novi" učni programi niso nič bistveno novega - zgolj podoživljate lastne frustracije ko ugotavljate kakšne debile vzgaja šolski sitem nekoč in danes ali zgolj bluzite and anything goes?

Pejmo raj vsi skup v najbližjo vaško gostilno, po treh pivih bo nekdo zihr zrel za novega ministra za šolstvo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

gruntfürmich ::

IceIceBaby je izjavil:

A obrtnik je pa lahko vsak, ki si zna sam čevlje zavezat al kaj? Pa kje točno naj bi se obrtniki naučili tistega "business" dela svojega poklica? V poklicnih šolah so osredotočeni na prakso in nekaj osnovnih predmetov.

Če hočemo uspešno konkurirat zgoraj omenjenim kitajcem rabimo kvaliteto in čim več čim bolj izobraženih ljudi, ne pa en kup zabitih obrtnikov, ki ne znajo niti svojega s.p. furat, kaj šele, da bi kdo naredil kaj malo bolj resnega.


stnje je tako, da v sloveniji trenutno ni posla za visoko izobražen kader. ga pa je obilo za neizobražen. dobro, če pustimo to ob strani in se prva situacija spremeni, če vedno ostane obilo posla za neizobražen kader. to je tak, ki se nerad uči in je pravzaprav greh mu talat neke titule, za katere bi moral drastično znižat kriterije da bi jih tak folk sploh dobil. in rezultat tega bi bilo razvrednoteno šolanje in totalno znižanje kriterijev; to pravzaprav ti predlagaš.
da pa bomo prosperirali in konkurirali kitajcem v industrijski sferi, pa moramo delati na vrhunskem znanju in produktih, to pomeni samo vrhunske strokovnjake. kar zopet pomeni da ne bomo šolali vsakega bedaka in s tem razvrednotili nazive, temveč samo par zares zagretih in sposobnih izšolali ter jih spodbudili v poslovnem svetu.
to je nekako odgovor na tvoj epic fail o množičnem VŠ izobraževanju folka in s tem zapravljanjem denarja ter razvrednotenjem nazivov.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Buggy ::

@lexios: ce si videl ucbenik za glasbo, ki ga imajo v 10 letniki in ce se ti zdi obseg (osnovne notne zapise so do sedaj ze predelali), ki je notri primeren za nek 5 razred, namesto za neko Glasbeno solo potem si verjetno muskanatar iz skupine kalamairi&Co.

Ja res najbolj da damo v sole se kaj dodatno nepotrebnega in oceno takih predmetom postavimo ob bok matematiki. Pa ocenjevanje takih predmetov kot je likovni najbolje tudi usabloniti ker ce bo ribica gledala dol namesto gor je to ze narobna sporocilnost risbe a ne strucko?

O tem da je v OS ta trenutek cisto prevec snovi ki jo vecina uciteljev sploh ne zmore spraviti cez ucni program je splosno zanano in tega se zavedajo tudi ucitelji a vseeno morajo ucni program ki je diktiran s strani MSS izpeljati...nekateri bolje nekatri slabse.

Enaciti OS pred 30 leti in sedaj je pa moronsko

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Ramon dekers ::

Buggy je izjavil:

@lexios: ce si videl ucbenik za glasbo, ki ga imajo v 10 letniki in ce se ti zdi obseg (osnovne notne zapise so do sedaj ze predelali), ki je notri primeren za nek 5 razred, namesto za neko Glasbeno solo potem si verjetno muskanatar iz skupine kalamairi&Co.

Ja res najbolj da damo v sole se kaj dodatno nepotrebnega in oceno takih predmetom postavimo ob bok matematiki. Pa ocenjevanje takih predmetov kot je likovni najbolje tudi usabloniti ker ce bo ribica gledala dol namesto gor je to ze narobna sporocilnost risbe a ne strucko?

O tem da je v OS ta trenutek cisto prevec snovi ki jo vecina uciteljev sploh ne zmore spraviti cez ucni program je splosno zanano in tega se zavedajo tudi ucitelji a vseeno morajo ucni program ki je diktiran s strani MSS izpeljati...nekateri bolje nekatri slabse.

Enaciti OS pred 30 leti in sedaj je pa moronsko



se popolnoma strinjam. 8 ur sedeti v šoli ob tem imeti 3/4 predmetov ki niso za nikamor je obup. Če bi dali namesto 8 ur v šoli 3 ure matematike vsak dan in na koncu meseca izpit grem stavit da bi bilo uspešnost večja, kot pa sedaj kjer je 2 ure matematike 2 ure športne, 2 ure likovne, 2 ure glasbe... Tako bi imeli več časa vsak, pa naj se sam odloči kaj bo v prostem času, slikar ali glasbenik ali pesnik ali učitelj telovadbe. Dejstvo je da ti snov nekdo mora razložiti, potem pa itak sam dudlaš doma. Če si za šolo si če pa nisi pa nisi žal, prav tako ti ne bo pomagalo če boš v šoli sedel 8 ali 3 ure. Kvaniteta proti kvaliteti.

lexios ::

@lexios: ce si videl ucbenik za glasbo, ki ga imajo v 10 letniki in ce se ti zdi obseg (osnovne notne zapise so do sedaj ze predelali), ki je notri primeren za nek 5 razred, namesto za neko Glasbeno solo potem si verjetno muskanatar iz skupine kalamairi&Co.


Nisem! Najbrž pa je učbenikov za glasbo za N-ti razred vsaj 10? Ali je nivo znanja primeren ali ne ne vem, imho nema veze, nekomu ja, drugemu ne! Po definiciji je učbenik pripomoček, celotna snov se jemlje pri pouku, upal bi celo ugibati, da je v učbeniku zbrane še vsaj 50% več snovi kot se je predela in zahteva pri pouku. Višek pa je imho namenjen tistim, ki jih zadeva zanima in želijo znati več - na kratko učbeniki v osnovni šoli v 80% primerov zgolj nabirajo prah! Pa ne me zdj je*** in trdit, da se danes mladina v OŠ uči iz učbenikov?:))

Ja res najbolj da damo v sole se kaj dodatno nepotrebnega in oceno takih predmetom postavimo ob bok matematiki. Pa ocenjevanje takih predmetov kot je likovni najbolje tudi usabloniti


Ne, najbolje je, da uvedemo kot obvezno zgolj malo šolo in vrtec! OŠ po želji, pa še to zgolj kot predavanja oz. samogovore učiteljev, na katerih lahko seveda vsak "poslušatelj" počne kar se mu zahoče in kadarkoli zapusti prostor! Bog ne daj ocenjevanja tja do visokošolskih učnih programov - pa še to bi osebno uvedel zgolj opisno!;((

O tem da je v OS ta trenutek cisto prevec snovi ki jo vecina uciteljev sploh ne zmore spraviti cez ucni program je splosno zanano in tega se zavedajo tudi ucitelji a vseeno morajo ucni program ki je diktiran s strani MSS izpeljati...nekateri bolje nekatri slabse.


Res je, čist preveč snovi je!;(( Dejmo snov v OŠ skrčit na minimum, mogoče zgolj seštevanje in odštevanje pri matematiki (ker pogosto opažam, da množenje in deljenje, kaj šele ulomki marsikomu pri 17-ih letih že več ne gre - najbrž je preveč števil... A ste za to, da v OŠ pri matematiki vzamemo števila zgolj do 100? Naprej na faksu!;(() in po istem principu pri ostalih predmetih - mogoče zgolj samostalnike pri slovenščini?:|

Sem za krčenje, vendar ne kar vsepovprek in ker se nekomu zdi preveč, kar nekomu ni všeč, kar je nekomu "balast" (npr. "živa/neživa narava" unmu zgoraj, mogoče? --> Očitno nekaterim "gluponjam" (>:D) do 4 razreda to še niso jasni pojmi, sicer ne bi pod živo naravo pisali "avto" - torej je to potreben del učnega programa)... Ka pa vem, mogoče pa bi to (in še marsikaj!) otroke morali naučiti že starši, ki se namesto "zabitosti" svojega otroka, čudijo "zabitosti učnega sistema"?

Zadnjč sem po radiju poslušal zlato maturantko neke poklicne šole, ki se ji zdi, da matematike nikoli več v življenju ne bo potrebovala! Super, a če je miselnost večine današnjih ZLATIH MATURANTOV vsaj približno takšna "god help us all!" Dejmo še malce oklestit učne programe pa bo zlati maturant lahko vsak!

Enaciti OS pred 30 leti in sedaj je pa moronsko


Ne enačim! Bistvena razlika pa je zgolj, da se je pred 30-imi leti vsaj vedelo zakaj v šolo, danes je šola zgolj vrtec - tega je preveč, pa onega je preveč, pa to je pretežko, pa toti ima svoje pravice... In kljub temu je marsikdo, ki je gulil šolske klopi pred 30-imi leti še danes zabit, nočem si niti predstavljat osnovnošolcev danes čez 30 let, kaj šele na vodilnih mestih v podjetjih, v sodstvu, zdravstvu in med politiki: "Čuj ti, tale Ustava RS se pa men zdi mal predolga, ka pa teb...?" "Ejga Janez, jst pa mislm, da je nivo besedila prezahteven, ti sploh kaj razumeš...?" "Dejmo to ven črtat...";((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

IceIceBaby ::

gruntfürmich, vedno se najde peščica bistroumnežev, ki bi radi vsem ostalim razlagali kaj lahko in kaj ne.

Dejstva so takšna:
- Šolstvo pošteno (oz. več kot pošteno) plačujemo prek davkov.
- Več znanja je v vsakem primeru boljše kot manj znanja

Sem pa že zgoraj napisal, da so danes srednje in visoke šole precej skregane z realnostjo. Ogromno je balasta, povezava z gospodarstvom je izjemno slaba oz. je sploh ni na določenih faksih, razni univerzitetni inkubatorji so bolj za okras ker za kaj resnega "ni denarja"...

Skratka, v vsakem primeru je višja izobrazba boljša kot nižja. Je pa problem ljudi, ker mislijo, da z diplomo v roki držijo boga za jajca.

Buggy ::

ok..s tvojim sarkazmom se ne bom ukvarjal, se pa strinjam da je opisno ocenjevanje v prvi triadi fail, kakor je tudi v drugi ocenjevenje z 1-5 za likovni pouk in glasbo.

...tudi tukaj ti dam prav, da ucitelji danes avtoritete nimajo kar pomeni da so dostikrat izzigrani s strani starsev in to takih kateri otroci so najbolj problematicni.

Otroci danes konzumirajo bistveno prevec nepotrebnih podatkov, in to brez vsakega pametenega razloga, pa nikar me spet pomilovanja vredno ne bozaj kot tipicnega starsa, ki se mu otrok smili...to nisem

Kar se tega tice sem zelo strikten in dalec od tega da bi dajal kaksno potuho otroku...sploh pa ni potrebe saj ima veselje do ucenja in temu primerni so tudi rezultati ki so v vrhu ..razen seveda ko je necesa prevec in je tudi otroku jasno, da gre za navaden spam brez kancka uporabnosti.

lexios ::


Otroci danes konzumirajo bistveno prevec nepotrebnih podatkov, in to brez vsakega pametenega razloga, pa nikar me spet pomilovanja vredno ne bozaj kot tipicnega starsa, ki se mu otrok smili...


Še večjo količino "balasta" pa mogoče kdo konzumira pri gledanju TV ali surfanju - pa ne narobe razumet, se mi ne smili, ne razumem pa kaj bi zdaj pravzaprav radi, da ukinemo TV in računalnike?

Sicer pa ja - je problem v učnih načrtih, je problem v "sitith", je problem v "balastu" itd., a žal bo problem še večji, če kot družba (torej tudi starši) ne uberemo pravega pristopa!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

BALAST ::

Nisem jaz glavni problem! 8-)

Pa če že debatirate o problemih, je bilo na to temo izrečeno že nešteto besed.

Ni glavnega krivca, ni dokazov za velike krivce, plačujejo pa mali krivci. (Ne morem reči državljani, ker to je samo ena izmed množič)
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

800 € za plačo programerja začetnika (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
519115227 (86942) Mufasa
»

Inženirji bomo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šola
12728622 (24529) kapitan
»

600 € za trgovce blagajničarje (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29745416 (37999) koyotee
»

Ali imamo preveč diplomantov s fakultet? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
15023288 (20970) BlueRunner
»

540 prostih delovnih mest in 103.831 iskalcev zaposlitve (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
49576872 (66867) lexios

Več podobnih tem