» »

300 koles za Ljubljano

strani: 1 2 3 4 5 ... 7

dzinks63 ::

Kolesa bi se lahko sposojalo preko monete. Mobi ima praktično vsak vedno s sabo. Kolo odkleneš z aktivacijo preko monete in ga lahko odpelješ. Ko kolo vrneš v dock, se transakcija preko monete samodejno zaključi. Seveda se lahko izposoja uredi za 15min zastonj, kar je več, se računa. V sedanjih časih, ko je vse pod nadzorom kompjuterjev, to ni noben problem.

Okapi ::

Če nočeš razumet, boš našel 300 razlogov zakaj to ni dobr.
:)) Pravi se je oglasil.

O.

hamax ::

Se strinjam. Moneta bi bila zanimiva opcija, ne more biti pa edina.
http://hamsworld.net/

Pyr0Beast ::

zakaj urbana kar naenkrat ni več dobra ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

darkolord ::

K ceni vozovnice prištej še porabljen čas, gostoto avtobusnih postaj, povprečno čakalno dobo, "vrednost usmrajenih podpazduh" na avtobusu in nestuširanih športnikov.
Pri biciklih je pa porabljen čas, gostota postaj (jasno jih bo manj kot avtobusnih), možnost da na postaji ne bo prostega bicikla in lastna usmrajenost ko si prešvican zaradi pedaliranja po vročini.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

neki na kar se da navadit.

Pri avtobusnih imaš pa porabljen čas da prideš na postajališče, nato da še počakaš na bus, možnost da busa sploh ne bo in smrad od dizelske mašine. Da ne omenjamo švicanja v avtobusih brez klim.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

JayKay ::

ne vem zakaj točno komplicirate
evo poglejte si sistem http://www.tfl.gov.uk/roadusers/cycling...
Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

hamax ::

Pri avtobusnih imaš pa porabljen čas da prideš na postajališče

Pri kolesih moras tudi priti do docka. Pa se veiko manj jih bo.

možnost da busa sploh ne bo

Moznost, da bo dock prazen.

Da ne omenjamo švicanja v avtobusih brez klim.

Ali pa svicanja na kolesu.

Sigurno ima kolo marsikatere prednosti, zato se mi zdi projekt super. Nikakor pa niso tako zelo wow, da bom za voznjo placal 5x vec kot za bus.
http://hamsworld.net/

Pyr0Beast ::

while (1=1){ printf("
Pri kolesih moras tudi priti do docka. Pa se veiko manj jih bo.


Pri avtobusnih imaš pa porabljen čas da prideš na postajališče

Moznost, da bo dock prazen.


možnost da busa sploh ne bo

Ali pa svicanja na kolesu.


Da ne omenjamo švicanja v avtobusih brez klim.
");}

Beri višje gor - imaš popolnoma isto zadevo nad tvojim postom (darkolord)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

hamax ::

Beri višje gor(prejsna stran) - imaš popolnoma isto zadevo nad tvojim postom (WarpedOne)
http://hamsworld.net/

Pyr0Beast ::

Not the same.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Tear_DR0P ::

glede na to, da je v franciji zmanjkalo 3000 koles

pa a kje piše, da je teh 3k koles izginilo med uporabo, ali jih je kdo odtujil ponoči, ko so bila parkirana? in pa - a so kolesa ukradli uporabniki, ali jih je kdo uporabnikom ukradel?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Mehmed ::

A res mislis da to igra vlogo pri teh ki jamrajo se preden vidijo zadevo?

WarpedOne ::

Ali te torej povsod tako žuli kartica?

Da. Ker predstavlja delo in strošek brez vsake dodane vrednosti. Predstavlja praktično prepoved takšne izposoje vsem ki nismo posvečeni v red urbane.
Lahko to zadevco kupim v trafiki al moram it nekam v 3PM z notarsko overovljeno kopijo izpiska iz matične knjige in počakat dva meseca na objavo v uradnem listu?
Dodatno je slišat še, da urbana sama po sebi sploh še ne bo dovolj - moral boš it še na internet in se registrirat, po enem letu pa ponovit vajo.

Zelo posvečen klub kolesarjev bo tole. Me niti nebi motilo, če bi ga financiral privatni denar ampak ga prislilno financirajo tudi tisti, ki do storitve zaradi praktičnih birokratskih omejitev sploh ne bojo mel dostopa.

A res mislis da to igra vlogo pri teh ki jamrajo se preden vidijo zadevo?

Švoh branje?
Nad krajo jamrajo zagovorniki predlaganega sistema preko kompliciranja z urbano. Imajo idejo, da bojo zaradi tega pokradli manj koles. Zakaj točno bi blo tako pa ne znajo povedat.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Okapi ::

Zelo posvečen klub kolesarjev bo tole.
Če bi rad uporabljal brezplačne bicikle, se boš pač eno malenkost potrudil in registriral. Sicer pa te nihče ne sili.

Tudi kakšen most čez Ljubljanico so zadnje čase zgradili (tudi) z mojim denarjem, čeprav ne grem nikoli čez, pa se ne razburjam. V mestu pač ne morejo biti vse komunalne stvari za vse uporabne.

O.

Pyr0Beast ::

Pa plačaš potem s kreditno. No prob če nimaš urbane.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedOne ::

Če bi rad uporabljal brezplačne bicikle, se boš pač eno malenkost potrudil in registriral. Sicer pa te nihče ne sili.

Ne zahtevam brezplačnih koles.
Ta "brezplačnost" se drago plača preko birokratskih polen pod noge.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

frudi ::

Da. Ker predstavlja delo in strošek brez vsake dodane vrednosti. Predstavlja praktično prepoved takšne izposoje vsem ki nismo posvečeni v red urbane.
Lahko to zadevco kupim v trafiki al moram it nekam v 3PM z notarsko overovljeno kopijo izpiska iz matične knjige in počakat dva meseca na objavo v uradnem listu?

Z urbano imaš manj dela, kot če bi se želel registrirati v lokalni knjižnici, pa še uporabna je za več namenov. Dobiš jo pa praktično na vsakem vogalu - v trafikah, na večjih avtobusnih postajah, v Sparih, v Mercatorjih, pa še kje.
Res mi ni jasno, kaj ti lahko gre pri urbani tako na živce. Izmišljaš si probleme, kjer jih ne vidi nihče drug...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedOne ::

Dobiš jo pa praktično na vsakem vogalu.

Resno? Bom poskusu.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Mehmed ::

WarpedOne je izjavil:


Nad krajo jamrajo zagovorniki predlaganega sistema preko kompliciranja z urbano. Imajo idejo, da bojo zaradi tega pokradli manj koles. Zakaj točno bi blo tako pa ne znajo povedat.

Sploh ti ne sledim vec.
Meni je ta sistem vsec, s krajo se ne obremenjujem. Kar je edino logicno, sej niso moja kolesa. Da bi jih kradli ljudem iz rok ne verjamem. Mogoce ce bi nasel od koga urbano pa si ga na njegovo ime izposodil, v tem primeru si lahko hvalezen za cimbolj kompliciran sistem.
Ekstra porast vandalizma tudi ne pricakujem, to bo en procent koles v lj, kdor ima fetis na unicevanje le teh ima dost priloznosti tudi drugace.

Ce bi se mi dalo obremenjevat bi se verjetno z nekaterimi, ki tako zelo sovrazijo jankovica, da jih ze vidim kako si duska dajejo s temi kolesi. Ampak se mi ne da.

frudi ::

WarpedOne je izjavil:

Resno? Bom poskusu.

Da se ne boš preveč pretegnil... http://www.jhl.si/holding/urbana/?k=197...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Mehmed ::

Urbano lahko dobis in napolnis v vsaki ugledni trafiki. In z njo placas bus, parkiranje, mogoce se kej.

Ampak to velja za navadne, mesecno na kateri je tvoje ime moras pa verjetno na lpp it delat. Katera pride v postev pri kolesih pa ne vem se.
Ce je prva, potem ta tvoj posveceni krog ni nic kaj posvecen. Ce bo druga, ti pa dam malo prav.

Edit: vstavi vrednostne za prve pa terminske za druge. Nisem niti vedel da jih celo urbanomati prodajajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mehmed ()

jype ::

WarpedOne> Lahko to zadevco kupim v trafiki al moram it nekam v 3PM z notarsko overovljeno kopijo izpiska iz matične knjige in počakat dva meseca na objavo v uradnem listu?

Lahko jo kupiš v trafiki (jaz sem že dve!).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

WarpedOne ::

Ce je prva, potem ta tvoj posveceni krog ni nic kaj posvecen. Ce bo druga, ti pa dam malo prav.

Res je, če bo prva, je stvar precej bolj odprta in user friendly a s tem takoj izhlapi komplet vsa morebtina "zaščita pred krajo in vandalizmom", ki bi izhajala iz znanega zadnjega izposojevalca. Nobene prednosti pred izposojo na dobre stare kovance, le še dodatna komplikacija, da moram kovance prej pretopit v tist listek.
Če bo pa druga, pa morda obstaja neka na pol navidezna navidezna zaščita pred vandalizom, maš pa takoj vstopnino v klub posvečenih.

Na dolgi rok uspe tisti, ki čimmanj komplicira in od potencialnih odjemalcev zahteva čimmanj romanja od poncija do pilata (registracija na LPP, registracija prek neta, ...). Ampak ker gre tuki za javni denar, uspeh projekta sploh ni cilj. Proračun je treba porabit, treba je delat vtis da se dela.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

jype ::

WarpedOne> Ampak ker gre tuki za javni denar, uspeh projekta sploh ni cilj. Proračun je treba porabit, treba je delat vtis da se dela.

Sej je lepo, da še vedno živiš v socializmu, ampak Ljubljana gre (za nekatere še pre)hitro naprej.

WarpedOne ::

Sm pozabil dopisat "sacrasm off". Mea culpa.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Drekcpekc ::

Ko vas toliko ozi. te muči ta urbana.... kako imajo pa to urejeno po Londonu, Parizu, Barceloni? A kdo ve?

hamax ::

V Lyonu imajo za avtobuse in podzemne podoben sistem kot je nasa urbana, s tem da imajo zraven se moznost enkratnih kart, ki ti jih sprinta avtomat. Se pravi da ti za krajse bivanje ni treba kupiti kartice. Je pa res da so cene toliko visje, da je razlika po dveh voznjah ravno za ceno urbane. Karte se lahko kupi na postajah podzemne, pa verjetno tudi v kakih trafikah. Podobno kot pri nas.

Za kolesa pa uporabis kreditno kartico. Pred voznjo jo vtaknes v avtomat in ta ti potem direktno racuna minute.
http://hamsworld.net/

harvey ::

Terminali so skoraj že zgrajeni in info točka pred Fračiškani tudi (nekoliko nerodno postavljeno, če je mišljeno kot trajno).

Video share in cloud
https://cloud.real.com/r/HncPw | signup 1Gb+ za oba
------

bluefish ::

Heh, oglašujejo pa tudi s kolesi postavljenimi na nadstreških nekaterih avtobusnih postajališč. Danes opazil tak primer na obeh straneh Bavarskega dvora.

para! ::

Naceneje verjetno res, čeprav trditev pade, če greš peš; najhitreje pa definitivno ni.

lp
Death before dishonor!

jype ::

para!> najhitreje pa definitivno ni.

Kaj pa je hitreje?

para! ::

Sej vem, da promet ni ravno svetla točka Ljubljane, kljub temu pa si ne bi upal trdit, da je kolo absolutno najhitrejši način prevoza po LJ.

Primeri, kjer je kolo najhitrejši način, definitivno obstajajo, ampak v večini primerov si z avtom hitreje. Govorim na pamet, ampak Lj-Bežigrad do Lj-Vič recimo maksimum 10 minut z avtom po obvoznici, upoštevajoč da je treba do obvoznice še priti. Si s kolesom prej?

lp
Death before dishonor!

Okapi ::

Poskušaj z avtom prej priti od Magistrata do recimo Gospodarskega razstavišča.

O.

jype ::

para!> Si s kolesom prej?

Seveda - vprašanje je samo, med katerima točkama.

Če greš (od Slovenijalesa) po Dunajski, Slovenski, skozi Argentinski park in naprej po Prešernovi do Tržaške... Sem bil nazadnje tam (FRI) v 8 minutah, je pa res, da sem rdeč semafor doživel samo dvakrat in obakrat le po nekaj sekund.

Če moraš od Glinškove ploščadi do Dolgega mostu, potem je to seveda že precej bolj v prid avtomobilu.

para! ::

Za kratke razdalje mi je seveda jasno, da je kolo v prednosti.

Moram pa preverit relacijo LJ-Bežigrad (bližina stadiona) - LJ-Vič (Interspar) - sem namreč močno v dvomih, da si s kolesom hitrejši.

Absolutno pa se strinjam, da če ne uporabljaš obvoznice, se zna zgoditi, da boš tudi peš prej kakor z avtom :D

lp
Death before dishonor!

Okapi ::

Za dolge proge ti mestni bicikli tako ali tako niso. V Mostah je recimo zadnja postaja pri tržnici, na Viču pa menda pri elektrofaksu. Za predmestja jih pač kombiniraš z busi.

O.

darkolord ::

Pri avtu (če se sam pelješ) je problem tudi, da ga moraš nekje parkirati; sploh v okolici centra je mimogrede iskanje prostega parkirnega mesta bolj časovno potratno kot sama vožnja do tja...
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

JercSI ::

jype je izjavil:

Če moraš od Glinškove ploščadi do Dolgega mostu, potem je to seveda že precej bolj v prid avtomobilu.


Na omenjeni relaciji se vozim s kolesom skoraj vsak dan na šiht. Za prevoženo pot zjutraj potrebujem s kolesom 35min, z avtom 20 (čez center), z avtobusom pa 30min. Popoldne (ob 15h) je stvar dosti drugačna: S kolesom 35min, avtom 30-40min (čez center), avtobusom 45-60min (odvisno kakšna je gužva na parmovi in pri cankarjevem domu).

Sam podpiram rešitev izposoje koles, vendar koliko sem na hitro pogledal so vse "postaje" zravn avtobusnih postaj. Tako ta je potem čisto vseeno ali greš na bus, ali pa si vzameš kolo.

TekO ::

V mojem primeru je to na primer dobro, ne bo mi treba čakati na bus za tri postaje ampak se bom odpeljal s kolesom in tako verjetno ujel en bus prej kot sicer.
Ideas are bulletproof.

darkolord ::

Tako ta je potem čisto vseeno ali greš na bus, ali pa si vzameš kolo.
Hmm, kolo je za po centru ponavadi precej precej hitrejše.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Lion29 ::

koseze-zale? kaj je hitreje? :D
Frontend UI/UX developer

jype ::

To je praktično samo po obvoznci, tako da če prižgeš radio in ne povejo, da je na severni štoflc, je ziher hitrej z avtom.

Lakotnik29 ::

jaz sem nad idejo navdušen. Že sedaj sem po ljubljani večinoma hodil z kolesom. Bo pa ta stritev meni precj olajšala stvari, ker dostikrat bi mi zapašalo, da grem v eno smer z kolesom nazaj pa z trolo ali pa me kdo potegne domov. sploh recimo če začne vmes padat dež ali kaj podobnega. Da ne govorimo, da bo zadeva delala 24 ur na dan za razliko od avtobusov. Letna cena pa je drobiž. Ideja, da je vezano na urbano se mi zdi vsekakor boljša kot popolnoma nova kartica, je pa res, da bi lahko uporabili podoben sistem kot za študentske bone, ker telefon imaš res ves čas sabo.

Pomanjljivosti ,ki jih vidim v tem trnutku so slaba pokritost česakoli razen centra in konca vpadnic v center. Če nisis ravno ob dunajski/celovški... potem ni najboljša rešitev. Drugi pomislek, ki ga imam je pa kako bo z številom koles na postajališčih. Če se bo konstantno dogajalo, da ne bo koles ali pa da ne bo prostih parkirišč potem zadeva ne kako ne bo funkcionalna.

Lion29 ::

300 koles je malo, po mojem za LJ
Frontend UI/UX developer

Tarzan ::

Še parkirišča/parkirne hiše za bicikle naj postavijo. Vsak bike-parking pa hkrati tudi točka, kjer si bicikel izposodiš, oziroma ga vrneš.

Seveda pa mora slediti, da v kratkem center popolnoma za motorni promet zapremo, kolesom pa naredimo steze, seveda po celem mestu in širše.

darkolord ::

300 koles je malo, po mojem za LJ
Če se jih res uporablja za krajše vožne, torej v glavnem iz ene postaje na drugo, potem je lahko 300 tudi kar dosti.

Kako bo pa dejansko, bomo pa videli šele, ko bo stvar zalaufala...
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

brodul ::

teh dockov je domnevam da 10 % več kot koles ?
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

Lakotnik29 ::

dockov mislim da je 2x število koles. Torej dvajset dockov in 10 koles na postajo. Ideja je, da gre tukaj za kratkoročen najem torej od točke a do b. Ne pa za turistične oglede mesta. Prideš z vlakom v Ljubljano. Vzameš kolo na železniški, se odpelješ do naprimer Name in ga tam vrneš. Po službi/šopingu ponoviš zadevo v nasprotno smer.

Bistveno je da bodo imeli elektronski vpogled v dejansko stanje in upajmo, da bodo tudi ustrzno ukrepali, če naprimer na železniški zmanjka koles, na trubarjevi jih je pa preveč.

Lion29 ::

po mojem bo cel kup koles v centru in nobenega v okolici
Frontend UI/UX developer
strani: 1 2 3 4 5 ... 7


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vozila redarstva na avtobusnih postajah

Oddelek: Na cesti
221441 (885) Engineer_
»

Dolgi most - parkiranje in kazen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
537124 (5015) mare87

Več podobnih tem