Forum » Loža » Uporabna vrednost urbane
Uporabna vrednost urbane
OrkAA ::
V Amsterdamu je sistem se bolj zapleten. Ne samo, da se moras oznaciti, ko prides na tramvaj, tudi od izstopu moras pritisniti kartico na citalec. Od tega je odvisna tudi cena voznje, tako da nikoli nisi cisto preprican koliko te bo voznja stala.
Je pa res, da imajo na tramvaju dodatno osebo za 'salterjem', ki sprejema gotovino za nakup karte.
Je pa res, da imajo na tramvaju dodatno osebo za 'salterjem', ki sprejema gotovino za nakup karte.
hamax ::
kontrolor te dobi, ti da kazen ker mu ne rabiš kazati kakršnihkoli dokumentov, če nočeš, in greš na Wiener Linien z letno, kjer ti izničijo kazen oz. mislim da se to celo zgodi avtomatično ker te imajo itak v sistemu.
Kako ti iznicijo kazen, ce ne vejo na koga je napisana? Al moras mogoce dokumente kazat?
In vse to zgolj povsem anonimno z gotovino, če želiš, brez neke plastične urbane in drugih hecov.
Kaj se karta naprinta na bankovec? Ce ne, potem moras lih tko neke liste prevazat okol.
Ce ti znajo iznicit kazen, pa ne more biti anonimno.
Jaz se z busom vozim recimo 10x na mesec in se mi mesecna ne splaca. Na Dunaju bi lahko recimo 10 listkov naprintal in bi s tem placeval. V Ljubljani pa vsake toliko z bancno kartico na urbano nalozim 20eur in imam nekaj casa mir.
V Lijonu imajo sistem s papirnatimi kartami, kar pomeni, da vsako jutro kupis novo, ce noces mesecne. Sploh je to super ko te ustavi kontrolor in moras po zepu brskati kam si utaknil tist listek :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hamax ()
BlueRunner ::
Upal si bi reči, da je to cenejša rešitev od urbanomata, verjetno bi izpolnjevala vse Gregorjeve zahteve in bila (dovolj na gosto posejana) v pomoč vsem tistim, ki so v mesto prišli na napačnem koncu in/ali ob napačni uri.
In kaj je pri tej resitvi dramaticno drugacnega kot pri urbani?
Razen tega da pri urbani imas eno karto, ki jo polnis, tukaj imas pa za vsako karto svoj listek.
Teli avtomati so v Londonu le na glavnih postajah, tako kot urbanomati v Ljubljani.
Nope, motiš se. Ti avtomati so v centralnem Londonu skoraj vsakih 500m, v GLA pa ob vseh vpadnicah. Torej walking distance oziroma tam, kjer je največja verjetnost, da bo človek to začel iskati. Njihova poanta je ravno v tem, da so cenejši glede na avtomat za Oyster, da bolje prenašajo vandalizem in, da ne potrebujejo nikakršne povezave z ničemer.
Končna posledica je tako edino ta, da jih lahko za manj denarja kupiš, postaviš in vzdržuješ več. Več pomeni bolj gosto posejani. Bolj gosto posejani pomeni lažje za uporabnike. Hkrati pa je sistem takšen, da ima prevoznik še vedno kvaliteten vpogled v število voženj/lokacij.
Gregor P ::
kontrolor te dobi, ti da kazen ker mu ne rabiš kazati kakršnihkoli dokumentov, če nočeš, in greš na Wiener Linien z letno, kjer ti izničijo kazen oz. mislim da se to celo zgodi avtomatično ker te imajo itak v sistemu.
Kako ti iznicijo kazen, ce ne vejo na koga je napisana? Al moras mogoce dokumente kazat?
Gre za preprosto položnico, kjer je zapisano tvoje ime in naslov kar izpiše kontrol na podlagi tvojih besed brez da bi mu kazal kakršenkoli dokument; morda bi si res lahko ime tudi izmislil, ampak ne govorimo sedaj o tem ... nadaljnji postopek pa je upam da logičen.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BlueRunner ::
hamax ::
Gregor,
Torej mu poves ime od kolega, ki ima letno karto, pa je problem resen?
Torej mu poves ime od kolega, ki ima letno karto, pa je problem resen?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hamax ()
Gregor P ::
Lahko da, ampak ali je res to pomembno za debato, očitno Dunajčanom sistem deluje?!? Ali se zgolj malo lovimo po besedah in trollamo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Lion29 ::
gregor, castna beseda ne vem, kaj je tebi pri urbani komplicranega!
kupis, napolnis in uporabis...kupis lahko prakticno kjerkoli, polnis tudi...cena je tudi ugodna.... prides na bus in jo potrdis....
kaj je tle kompliciranega?
sistem deluje tudi pri nas... sistem deluje v italiji, na danskem, svedski, srbiji, japonskem, uzbeistanu in keniji...
vsak ima svojega in vsak deluje...
kupis, napolnis in uporabis...kupis lahko prakticno kjerkoli, polnis tudi...cena je tudi ugodna.... prides na bus in jo potrdis....
kaj je tle kompliciranega?
sistem deluje tudi pri nas... sistem deluje v italiji, na danskem, svedski, srbiji, japonskem, uzbeistanu in keniji...
vsak ima svojega in vsak deluje...
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
hamax ::
Nope, motiš se. Ti avtomati so v centralnem Londonu skoraj vsakih 500m, v GLA pa ob vseh vpadnicah.
Torej tocno tako kot v Ljubljani? V centru na 500m in na vseh upadnicah.
http://www.jh-lj.si/upload/lpp/MPP/shem...
Ne čisto takšne "dumbed down" in poceni.
Ima kaksno primerjavo cen avtomatov?
Lahko da, ampak ali je res to pomembno za debato, očitno Dunajčanom sistem deluje?!?
Trdil si stvari, ki so si v nasprotju. Anonimno in hkrati na ime.
Glede na to, da tako gotovo ne more bit, ti tudi za ostalo tezko verjamem.
bsslo ::
Redkokdaj se vključim v debato, ampak tokrat moram. Enostavno ne morem verjeti koliko komplikatorjev obstaja dandanes. Dobite nekaj zastonj, pa vam ni všeč. Aja, zato, ker dejansko ni zastonj, ker prenašaš reklame okol. Kul, pa naj ne bo reklam in naj se zaračunava več. Shit, to pa spet ne bo dobro, ker morate plačevat.
Sledenje podatkov, groza oh in sploh! Saj ne, da je polovica ljubljane pokrita z videokamerami, pa naj bo to križišče ali pa trgovina. Ob vsem tem se sprašujem, ali ste nemara teroristi? Ste zaklenjeni doma in osnovne življenjske potrebščine nabavljate od doma?
Kolikor sem bil tudi sam proti urbani še preden se je uvedla, jo zdaj popolnoma podpiram. Prej si moral vsak mesec kupiti in limati mesečne nalepke, poleg tega se ti je karton znal hitro obrabiti. Zdaj pa v začetku meseca nafilaš in imaš mir. Komplikatorji naj grejo kar v gozd živet - kot amiši.
Sledenje podatkov, groza oh in sploh! Saj ne, da je polovica ljubljane pokrita z videokamerami, pa naj bo to križišče ali pa trgovina. Ob vsem tem se sprašujem, ali ste nemara teroristi? Ste zaklenjeni doma in osnovne življenjske potrebščine nabavljate od doma?
Kolikor sem bil tudi sam proti urbani še preden se je uvedla, jo zdaj popolnoma podpiram. Prej si moral vsak mesec kupiti in limati mesečne nalepke, poleg tega se ti je karton znal hitro obrabiti. Zdaj pa v začetku meseca nafilaš in imaš mir. Komplikatorji naj grejo kar v gozd živet - kot amiši.
Gregor P ::
Mar se moram res ponavljat? Omenjali ste super sodoben sistem, ki ga bojda imamo v Ljubljani? Kakšne so torej njegove napredne prednosti (razen stalnega polnjenja in potrjevanja, sledenja, polne odvisnosti, uvajanje monopola, ukinjanje gotovinskega plačila itd.), če sem še bolj omejen kot prej pri plačevanju z gotovino? Sam sem zgolj izrazil mojo upravičeno kritiko do našega sistema; ali je mar to sedaj prepovedano? Heil Urbana in smrt nasprotnikom
Glej, nisem ti rekel, da postani goreč vernik dunajskega PP, ampak sem ti lepo razložil, kako je tam. Anonimen si ves čas, če redno kupuješ vozovnice; ko pa je enkrat nimaš, se ti pa lahko zgodi, da je tvoja anonimnost ogrožena, vendar imaš še vedno možnost, da nemudoma kontrolorju plačaš kazen in ne rabiš podati nobenega osebnega podatka, ali pa se mu resnično zlažeš, ker je tebi tvoja zasebnost bolj pomembna od kršenja "pogodbe" z WL.
In vse se je začelo s tem ker le preprosto hočem plačati za navadno vozovnico z gotovino kot drugje v normalnem svetu, sedaj moram pa že bežati v gozd, če želim preživeti med urbanonošci
Trdil si stvari, ki so si v nasprotju. Anonimno in hkrati na ime.
Glede na to, da tako gotovo ne more bit, ti tudi za ostalo tezko verjamem.
Glej, nisem ti rekel, da postani goreč vernik dunajskega PP, ampak sem ti lepo razložil, kako je tam. Anonimen si ves čas, če redno kupuješ vozovnice; ko pa je enkrat nimaš, se ti pa lahko zgodi, da je tvoja anonimnost ogrožena, vendar imaš še vedno možnost, da nemudoma kontrolorju plačaš kazen in ne rabiš podati nobenega osebnega podatka, ali pa se mu resnično zlažeš, ker je tebi tvoja zasebnost bolj pomembna od kršenja "pogodbe" z WL.
Komplikatorji naj grejo kar v gozd živet - kot amiši.
In vse se je začelo s tem ker le preprosto hočem plačati za navadno vozovnico z gotovino kot drugje v normalnem svetu, sedaj moram pa že bežati v gozd, če želim preživeti med urbanonošci
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
bsslo ::
Aja še to: kateri sistem je ob začetku popoln? Urbana-sistem se razvija, prepričan sem, da bo vse več storitev, ki jih boš lahko uporabljal. Enako velja za kolesa, upam, da bo bike-postajališč vse več.
Gregor P - z gotovinskim plačevanjem ni nič narobe. Smešni se mi zdijo mnogi argumenti, vključno z začetka debate. Gotovinski denar pa tudi vprašanje kdaj bo izumrl.
Urbanonošec has spoken :)
Gregor P - z gotovinskim plačevanjem ni nič narobe. Smešni se mi zdijo mnogi argumenti, vključno z začetka debate. Gotovinski denar pa tudi vprašanje kdaj bo izumrl.
Urbanonošec has spoken :)
hamax ::
Mar se moram res ponavljat?
Ce ne beres komentarjev, potem ja.
Zame so najvecje prednosti:
- Ni treba imeti cele denarnice zetonov, ampak lahko vsake 2 mesca z bancno kartico gor vrzem 20eur in je.
- Vkrcanje je hitrejse, ker nihce ne nabira drobiza ob vstopu. Ce pa kdo placuje z moneto imas pa se vedno en frej avtomat.
- Brezplacno prestopanje.
- Za mesecno ni treba iskati odprtih trafik, ki jim se ni zmanjkalo nalepk, ampak lahko mesecno kupis na vsakem avtomatu.
Glej, nisem ti rekel, da postani goreč vernik dunajskega PP, ampak sem ti lepo razložil, kako je tam. Anonimen se ves čas, če redno kupuješ vozovnice; ko pa je enkrat nimaš, se ti pa lahko zgodi, da je tvoja anonimnost ogrožena, vendar imaš še vedno možnost, da nemudoma kontrolorju plačaš kazen in ne rabiš podati nobenega osebnega podatka, ali pa se mu resnično zlažeš, ker je tebi tvoja zasebnost bolj pomembna od kršenja "pogodbe" z WL.
In kaksne podatke moras dati za urbano?
Ce noces mesecne prav nobenih. Za mesecno pa morajo vedeti kdo si, ker ni prenosljiva. Popolnoma enako kot v Lijonu. Za London in ostala mesta se pa ne spomnim vec.
BlueRunner ::
Nope, motiš se. Ti avtomati so v centralnem Londonu skoraj vsakih 500m, v GLA pa ob vseh vpadnicah.
Torej tocno tako kot v Ljubljani? V centru na 500m in na vseh upadnicah.
http://www.jh-lj.si/upload/lpp/MPP/shem...
Not. Pogledaš vpadnice in vidiš, da periferija praktično nima urbanomata. Zakaj ne? Jejheta... morda zato, ker jih takšne kot so res ne moreš postaviti ravno na vsak vogal...
Ne čisto takšne "dumbed down" in poceni.
Ima kaksno primerjavo cen avtomatov?
Drznem si misliti, da je kovinska škatla manjših dimenzij, z manj elektronike, brez povezave s centralno lokacijo, brez POS terminala samo z dodanim termičnim tiskalnikom cenejša.
Ravno tako brez urbane na urbanomatu ne boš opravil ničesar. Okleščeni jajčki, ki ti podajo ustrezno papirnato vozovnico pa ti pomagajo, da istočasno izpolniš vsaj tri pričakovanja različnih deležnikov:
- plačaš anonimno in z gotovino
- na vhodu na bus ne delaš gužve z drobižom, ipd.
- prevozniku še vedno omogočaš, da ugotavlja kdaj in kje vstopa opazno število potnikov.
hamax ::
Ravno tako brez urbane na urbanomatu ne boš opravil ničesar.
Seveda bos. Kupil bos urbano. Povsem anonimno.
Ps. Kaj pa lahko na tistem avtomatu opravim, ce nimam drobiza? Recimo ob polnoci, ko so je vse zaprto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hamax ()
bsslo ::
Se pravi: poleg terminalov od urbane, postavimo v bus še enega, ki bo goltal listke? Mesto pa napolnimo z dodatnimi avtomati? Tako kot je hamax povedal, kupiš vrednostni (anonimno) urbano in (citiram tvoje točke):
- plačaš anonimno
- na vhodu na bus ne delaš gužve z drobižom, ipd.
- prevozniku še vedno omogočaš, da ugotavlja kdaj in kje vstopa opazno število potnikov.
- plačaš anonimno
- na vhodu na bus ne delaš gužve z drobižom, ipd.
- prevozniku še vedno omogočaš, da ugotavlja kdaj in kje vstopa opazno število potnikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bsslo ()
MrBrdo ::
mrBrdo... placevanje s keshom je prej ze blo... torej nebi bil dodatens trosek, da bi zadevo obdrzali... in dodali urbano..
ja sam prej je bil avtobusar zadolzen za kasiranje in še bolj pomembno, prej ni bilo kontrolorjev. če bi plačal s kešem ne moreš tega dokazat, razen če si dobil račun, tega pa ni bilo pred urbano. tako da če bi hotel imet račun bi moral dat na bus printerje. če bi bla možnost s kešom brez računa potem pa kontrolorji nimajo nobenega smisla, ker bi vsi rekli da so pač plačali s kešom. če pa nebi blo kontrolorjev, potem bi moral pa busar vsakemu ki bi šel z urbano not preverit, če ma res urbano in če ni ponaredek itd.
MrBrdo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrBrdo ()
Lion29 ::
aja, tocno... tle v lj trolah si dajal denar v nek "boben" in nedejansko soferjem s printerjem... kot je vsepovsod drugje...ah well
Gregro... kdo pa je rekel, da je to super napreden sistem?
Gregro... kdo pa je rekel, da je to super napreden sistem?
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
BlueRunner ::
Ravno tako brez urbane na urbanomatu ne boš opravil ničesar.
Seveda bos. Kupil bos urbano. Povsem anonimno.
Se vrnemo nazaj k tistemu "poceni, majhno"? Kajti pokritost tudi po predstavljeni karti ni niti približno primerljiva s kakšnim malo bolj dokončanim sistemom. Saj razumem in sprejemam, da se stvar nadgrajuje in širi. Še več - celo verjamem, da se bo na koncu vse lepo pokrilo. Vendar pa si ne morem zapirati oči pred tem, da so pomakljivosti, ki uporabnike ovirajo ali celo odvračajo od uporabe javnega transporta.
Ps. Kaj pa lahko na tistem avtomatu opravim, ce nimam drobiza? Recimo ob polnoci, ko so je vse zaprto.
Toliko, kolikor lahko opraviš brez drobiža pri vozniku, če bi še vedno imeli star sistem. Se še spomneš "Drobiža ne vračamo" napisa na tošlih? Če boš sedaj ven povlekel Moneto, se vsekakor strinjam, da je to zgledna in napredna rešitev. Ni pa popolna rešitev in marsikomu njen obstoj ne pomaga.
fosil ::
Pozabljate na zgodovino.
Tudi v Londona nimajo večno Oystra, ampak samo nekaj let. Pred tem so imeli printane karte in zato tudi že imajo postavljene avtomate za karte.
In kmalu bodo verjetno tudi ukinil te printane karte.
V Ljubljani smo imeli prej blazno zastarel sistem in smo to fazo s printanimi kartami enostavno preskočil.
In zato bilo bi precej neumno danes postavljat še avtomate za printanje.
Tudi v Londona nimajo večno Oystra, ampak samo nekaj let. Pred tem so imeli printane karte in zato tudi že imajo postavljene avtomate za karte.
In kmalu bodo verjetno tudi ukinil te printane karte.
V Ljubljani smo imeli prej blazno zastarel sistem in smo to fazo s printanimi kartami enostavno preskočil.
In zato bilo bi precej neumno danes postavljat še avtomate za printanje.
Tako je!
BlueRunner ::
Res je. To so posledice preteklosti. Vendar pa delajo s pametjo in postopoma - pred dokončno ukinitvijo bodo pač našli način kako ne postavljati ovir svojim lastnim strankam, ki želijo uporabljati njihove storitve.
Pri nas je umanjkalo ravno te pameti in postopnosti. Skočilo se je v vodo, potrebno je plavati. Reči, da je sistem brez težav, je seveda b.v., ker jih ima. Rešilo pa se jih bo edino tako, da se išče rešitve, ne pa da se jih vse po vrsti zanika.
Je pa seveda odprta debata kaj dejansko so in kaj dejansko niso težave. Tukaj imamo precej različne poglede.
Pri nas je umanjkalo ravno te pameti in postopnosti. Skočilo se je v vodo, potrebno je plavati. Reči, da je sistem brez težav, je seveda b.v., ker jih ima. Rešilo pa se jih bo edino tako, da se išče rešitve, ne pa da se jih vse po vrsti zanika.
Je pa seveda odprta debata kaj dejansko so in kaj dejansko niso težave. Tukaj imamo precej različne poglede.
hamax ::
Se vrnemo nazaj k tistemu "poceni, majhno"?
Urbana stane 2eur, kar ni pretirano drago. Majhno je pa stvar definicije. Urbana je vsekakor vecja od enega listka, ce pa zelis 5 kart je pa ze vprasanje.
Če boš sedaj ven povlekel Moneto, se vsekakor strinjam, da je to zgledna in napredna rešitev.
Ali pa bom v urbanomat zabasal bankovec, kreditno ali bancno kartico.
Se pa seveda strinjam, da bi lahko bilo urbanomatov vec. V kombinaciji z ostalimi prodajnimi mesti je pokritost nekako za silo.
Je pa vsekakor potrebno postaviti vec avtomatov na obrobje. Sploh tisti del proti siski zgleda zelo bogo.
McMallar ::
kontrolor te dobi, ti da kazen ker mu ne rabiš kazati kakršnihkoli dokumentov, če nočeš, in greš na Wiener Linien z letno, kjer ti izničijo kazen oz. mislim da se to celo zgodi avtomatično ker te imajo itak v sistemu.
Kako ti iznicijo kazen, ce ne vejo na koga je napisana? Al moras mogoce dokumente kazat?
Gre za preprosto položnico, kjer je zapisano tvoje ime in naslov kar izpiše kontrol na podlagi tvojih besed brez da bi mu kazal kakršenkoli dokument; morda bi si res lahko ime tudi izmislil, ampak ne govorimo sedaj o tem ... nadaljnji postopek pa je upam da logičen.
Ne vem, ce to gre brez kazanja os. dokumenta. Letne sicer nimam, jo pa vsi, ki jo imajo, redno nosijo s seboj. Kajti, ce te dobijo, ti ne ostane drugega kot obisk na Wiener Linien, ki pa je lahko kar dalec od tvoje trenutne lokacije.
Res je, da na Dunaju rabis listke ampak meni je vsec to, da kupim mesecno, dam mali pildek v denarnico in pozabim na njega. Pokazem ga edino, ce pride kontrola. Na tramvajih, busih in podzemni lahko vstopis pri katerih koli vratih in ni nobene guzve, ker je za spremembo folk kulturen in pocaka da ljudje najprej izstopijo in nato oni vstopijo.
Ce se vozis recimo 10x na mesec lahko kupis t.i. streifenkarte (obstajajo za 4x in 8x, lahko da tudi za vec vozenj - tega ne vem) in se stempljas takrat, ko to rabis. Je pac malo vecji listek, se vedno pa ga komot spravis v vsako denarnico.
S tem, da se ti ni treba potrjevati vsak vstop so tudi dosegli, da so lahko vhodi in izhodi s postajalisc podzemne skupni.
Edit: typo
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
Zgodovina sprememb…
- spremenil: McMallar ()
fosil ::
Pri nas je umanjkalo ravno te pameti in postopnosti. Skočilo se je v vodo, potrebno je plavati. Reči, da je sistem brez težav, je seveda b.v., ker jih ima. Rešilo pa se jih bo edino tako, da se išče rešitve, ne pa da se jih vse po vrsti zanika.
Pri nas se 50 let ni na tem področju nič naredilo. Postopnost bi se lahko šli če bi recimo že pred 20 leti nekaj naredil na tem področju.
Da bi pa danes vpeljeval najprej nek sistem, ki je u bistvu že zastarel je pa nesmiselno in zapravljanje denarja.
Tako je!
hamax ::
McMallar hvala za malo bolj natancno razlago.
V primerjavi z Ljubljanskim sistemom vidim dve prednosti. Da ti mesecnih ni treba potrjevati, ter da so zelo cloveski pri racunanju kazni.
Kje se vstopa na bus imajo po mestih razlicno urejeno. Glede na to, da busi niso zelo dolgi, vstopanje pri zadnjih vratih verjetno nima velikih prednosti. Ce jih sploh ima.
Morda je prednost se v tem, da obstaja moznost nakupa enkratne karte. Sicer je urbana zelo poceni, ampak vec kot 0 je pa vseno(ce nimas moznosti placila z moneto).
Slabost vidim pa predvsem v kartah, ki se ne zaracunajo za obdobje. Kupovanje 4x ali 8x kart je precej manj prakticno kot polnjenje urbane. Poleg tega urbana omogoca prestopanje, dunajski sistem pa ne.
Tudi moznost placila z moneto je prednost nasega sistema.
Za moj nacin uporabe je torej urbana bolj prakticna, za mesecne pa verjetno manj.
Cisto tako za info, koliko pa priblizno stanejo karte? Predvsem me zanima koliko enkratnih kart je mesecna.
V primerjavi z Ljubljanskim sistemom vidim dve prednosti. Da ti mesecnih ni treba potrjevati, ter da so zelo cloveski pri racunanju kazni.
Kje se vstopa na bus imajo po mestih razlicno urejeno. Glede na to, da busi niso zelo dolgi, vstopanje pri zadnjih vratih verjetno nima velikih prednosti. Ce jih sploh ima.
Morda je prednost se v tem, da obstaja moznost nakupa enkratne karte. Sicer je urbana zelo poceni, ampak vec kot 0 je pa vseno(ce nimas moznosti placila z moneto).
Slabost vidim pa predvsem v kartah, ki se ne zaracunajo za obdobje. Kupovanje 4x ali 8x kart je precej manj prakticno kot polnjenje urbane. Poleg tega urbana omogoca prestopanje, dunajski sistem pa ne.
Tudi moznost placila z moneto je prednost nasega sistema.
Za moj nacin uporabe je torej urbana bolj prakticna, za mesecne pa verjetno manj.
Cisto tako za info, koliko pa priblizno stanejo karte? Predvsem me zanima koliko enkratnih kart je mesecna.
Gregor P ::
Ne vem, ce to gre brez kazanja os. dokumenta.
Običajno ne govorim na pamet, ko so mene ustavili sem jim povedal, da dokumentov nimam, povedal ime in priimek, naslov ter dobil položnico z vozovnico (morda je res malo neprijetno, da si moraš nato vzeti čas in oditi na WL). Takšna je moja izkušnja, drugi imate morda drugačne
Mesečna stane 49,50 evra (za avtobus, tramvaj in podzemno), vozovnica za eno vožnjo (torej v eno smer, prevozna sredstva lahko poljubno menjavaš) pa 1,80 v predprodaji, sicer 2,20 v vozilu oz. več tukaj
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Manu ::
overlord_tm je izjavil:
Urbano lahko kupis v trafikah, izbranih merkatorjih in sparih, urbanomatih, turisticnih infotockah, glavni postaji, LPP poslovalnici na bavarskem dvoru, kaj bi se rad? Dostavo urbane na dom? Ceprav bi bila opcija, narocis prek neta, ti jo poslejo na dom, stvar resena. Mogoce se polnenje prek spleta z kreditno kartico :)
Dejansko lahko kupiš urbano (vrednostno) tudi preko spleta in jo tudi polniš preko iste spletne strani. Ponujajo možnost, da ti kartico pošljejo priporočeno po pošti. Kako v praksi deluje pa ne vem.
Mogoče bi predlagal GregorP-ju in ostalim eno idejo. Vsakemu državljanu bi od plače trgali 10 evrov za mestne in medkrajevne prevoze, potem pa bi se vsi vozili zastonj v vseh mestih in medkrajevno, avtobusi in vlaki. Nobenih kartic, nobene gotovine, nobenih vozovnic, nobenih stroškov urbanomatov, nobenih stroškov kontrole itd... Dobra ideja, a ni?
Mogoče bi povišali na 20 evrov mesečno in bi ukinili še vinjete za osebna vozila.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
zee ::
To pa spet ne gre, kajti to je diskriminacija do tistih, ki se vozijo s kolesom ali leteco preprogo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Okapi ::
V Amsterdamu je sistem se bolj zapleten.Skoraj povsod je bolj zapleteno. Imaš recimo različne cone in se ti, če se ne izobraziš, hitro zgodi, da se pelješ s karto za dve coni tri cone daleč in plačaš kazen, če te dobijo. OK, mesta so res večja, ampak raba javnega prevoza je v Ljubljani z urbano definitivno preprostejša.
O.
WarpedGone ::
hamax:
A morm sploh napisat, da nisem presenečen da ne kapiraš?
Urbana mogoče čist fajn špila za rojene lublančane, ki imajo imena ljubljanskih ulic v mezincu leve noge in so up-to-date s tedenskimi sprembami politik. In se enkrat pomatrajo in pol to dnevno uporabljajo.
Maybe that works for you.
Sam dejte vrli lublačnani enkrat sestopit iz svoje vzvišene pozicije in se vživet v nekoga, ki pride v Lj mal bol poredko, ne pozna imena ulic na pamet, mogoče ve da je jankovič župan al pa še to ne, o urbani pa še slišal ni, sploh mu pa niso jasni detajli kako in kaj to funkcionira.
Bledo se mu sanja, da so nekoč obstajali tudi žetoni, to je pa to.
Vi mu z urbano praktično rečete "jebi se, pejt peš, kmet zarukan, če nisi sposobn pol ure peš hodti in iskat avtomat ali trafike kjer imajo ta vaš višek napredka.
Na strani kjer so zlistani prodajni naslovi je še en odraz te vzvišenosti in implicitno postavljenih zahtev do uporabnika. Če ne veš naslovov ulic na pamet - nisi upravičen do uporabe. Še tolk niso, da bi nardil en zemljevid al pa vsaj direktne povezave na najdi.si/zemljevid.
A naj ročno kopiram vseh 30 naslovov vsakega posebej v iskalnik in ugotavljam, kateri bo najbliže servisu, kjer bom pustu avto?
Samo dve besedi mam za vas: Fuck off
Jebat se pač ne pustim. Če nism dovolj dober za vaše avtobuse, vam bom pač onesnaževal vaš čistunski zrak, hohštaplarji jedni.
-- izbruh off
Spodobi se, da si do svojih potencialnih uporabnikov prijazen. Urbana je klaičen fašist-birokratski pristop.
Kje dobim ******** urbano, ko na rudniku pustim avto na servisu? Majo v lokalni trafiki al morm it na matični urad po notarsko overovljen izpisek iz matične knjige v spremstvu obeh staršev?
Get the point?
I don't.
Urbano lahko dobis v vsaki trafiki, na vsaki bencinski in na vseh avtomatih, ki jih tudi ni malo.
Ce ti ne uspe, pa se vedno lahko placas s telefonom.
A morm sploh napisat, da nisem presenečen da ne kapiraš?
Urbana mogoče čist fajn špila za rojene lublančane, ki imajo imena ljubljanskih ulic v mezincu leve noge in so up-to-date s tedenskimi sprembami politik. In se enkrat pomatrajo in pol to dnevno uporabljajo.
Maybe that works for you.
Sam dejte vrli lublačnani enkrat sestopit iz svoje vzvišene pozicije in se vživet v nekoga, ki pride v Lj mal bol poredko, ne pozna imena ulic na pamet, mogoče ve da je jankovič župan al pa še to ne, o urbani pa še slišal ni, sploh mu pa niso jasni detajli kako in kaj to funkcionira.
Bledo se mu sanja, da so nekoč obstajali tudi žetoni, to je pa to.
Vi mu z urbano praktično rečete "jebi se, pejt peš, kmet zarukan, če nisi sposobn pol ure peš hodti in iskat avtomat ali trafike kjer imajo ta vaš višek napredka.
Na strani kjer so zlistani prodajni naslovi je še en odraz te vzvišenosti in implicitno postavljenih zahtev do uporabnika. Če ne veš naslovov ulic na pamet - nisi upravičen do uporabe. Še tolk niso, da bi nardil en zemljevid al pa vsaj direktne povezave na najdi.si/zemljevid.
A naj ročno kopiram vseh 30 naslovov vsakega posebej v iskalnik in ugotavljam, kateri bo najbliže servisu, kjer bom pustu avto?
Samo dve besedi mam za vas: Fuck off
Jebat se pač ne pustim. Če nism dovolj dober za vaše avtobuse, vam bom pač onesnaževal vaš čistunski zrak, hohštaplarji jedni.
-- izbruh off
Spodobi se, da si do svojih potencialnih uporabnikov prijazen. Urbana je klaičen fašist-birokratski pristop.
Zbogom in hvala za vse ribe
fosil ::
A za trafiko najt ti rabiš zemljevid in moraš poznat imena ulic?
Če si tako zgubljen, kako potem najdeš avtobusno postajo? Kako veš na kater avtobus it?
V kakšnem večjem tujem mestu še nikoli nisi bil?
Če si tako zgubljen, kako potem najdeš avtobusno postajo? Kako veš na kater avtobus it?
V kakšnem večjem tujem mestu še nikoli nisi bil?
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
WarpedGone ::
Ko grem v mal nevsakdanje okolje, si nardim plan, kako in kaj. Mi znaš povedat kje točno naj kupim urbano brez da tavam pol ure al mi boš samo na dušo pihal in me tlačil v blat kamor menda spadam?
Zbogom in hvala za vse ribe
lopov ::
[nip]
Ps. Kaj pa lahko na tistem avtomatu opravim, ce nimam drobiza? Recimo ob polnoci, ko so je vse zaprto.
Na avtomatu je možno plačati (tudi) s karticami -- BA in (preverjeno) mastecard. Ponavadi sem brez denarja in je bil kar problem plačat parkiranje, sedaj pa to lepo uredim z urbano.
A kdo ve, kako je s sposojo koles? Imam 3 urbane in če prav razumem, lahko registriram samo eno.
Okapi ::
-- izbruh offA ti je vsaj malo odleglo? Drugič pa, če ne znaš kulturno sodelovati na forumu, raje en apaurin vzemi in počakaj, da prime.
O.
fosil ::
WarpedGone je izjavil:
Ko grem v mal nevsakdanje okolje, si nardim plan, kako in kaj. Mi znaš povedat kje točno naj kupim urbano brez da tavam pol ure al mi boš samo na dušo pihal in me tlačil v blat kamor menda spadam?
Mogoče bo pa treba tudi za Ljubljano naredit plan.
Če imaš res take težave lahko Urbano kupiš tukaj
Tako je!
hamax ::
W1,
Kako pa prides v Ljubljano? Ce prides z vlakom, imas na zelezniski pomoje vec kot 3 prodajna mesta.
Ce prides z busom, imas avtomate in trafike na vseh glavnih postajah.
Ce prides z avtom, so prodajna mesta na vseh P+R in na vecini bencinskih.
Ce prides z leteco preprogo, pa busa ne potrebujes.
Ce ulic ne poznas lahko uporabis tole flash aplikacijo: http://www.jh-lj.si/upload/lpp/MPP/shem...
Strinjam se, da ni najboljsa, ni pa spet za obupat.
Ce imas mobitel z narocnino, je pa tudi to moznost.
S takim odnosom kot ga imas ti, pa lahko tudi doma ostanes.
Grozno, ane. Skoraj identicen fasist-birokratski sistem, kot ga imajo po vecini vecjih mest.
Kako pa prides v Ljubljano? Ce prides z vlakom, imas na zelezniski pomoje vec kot 3 prodajna mesta.
Ce prides z busom, imas avtomate in trafike na vseh glavnih postajah.
Ce prides z avtom, so prodajna mesta na vseh P+R in na vecini bencinskih.
Ce prides z leteco preprogo, pa busa ne potrebujes.
Ce ulic ne poznas lahko uporabis tole flash aplikacijo: http://www.jh-lj.si/upload/lpp/MPP/shem...
Strinjam se, da ni najboljsa, ni pa spet za obupat.
Ce imas mobitel z narocnino, je pa tudi to moznost.
S takim odnosom kot ga imas ti, pa lahko tudi doma ostanes.
Urbana je klaičen fašist-birokratski pristop.
Grozno, ane. Skoraj identicen fasist-birokratski sistem, kot ga imajo po vecini vecjih mest.
WarpedGone ::
V 99,99% primerov (dnevno) pridem z avtom. Tudi v tem primeru bo tako, a ker grem na servis nucam prevoz čez celo Lj. Na konkretnem servisu so včasih imeli žetone, urban nimajo. Al sam trenutno al sploh ne, ne vem ampak to zame ne naredi razlike - tam je takrat ko jo bom nucal, ne morm kupit. Tut sicer se po Lj ne furam sploh, tistih enkrat letno v BTC grem z avtom torej te zadeve drugače ne nucam sploh.
Sedaj mam problem kako od servisa pridit do službe. Kje nabavit ta klinčev listek, da grem lahko na avtobus ki sicer ustavi nasproti servisa? Potrebujem enostavno informacijo a je na tisti postaji urbanomat ali ne? Naslova postaje niti imena ne vem, vem le naslov servisa.
SWF na podanem hamaxovem linku je to, kar bi nucal. Če bi zadeva res delala, v obstoječi obliki je neuporabno. Ne uspem povečat prikaza na željenem delu Lj da bi lahk razbral kje so stvari postavljene.
Še en tipični birokratizem: stvar obstaja, kolk je pa uporabno v praksi pa ne zanima nikogar. Če se pritožiš nad neuporabnostjo si pa ozmerjan z nesposobnjakovičem.
QED.
Edit: Ugotovil sem da je tista postaja Bonifacija. Torej: kje je tam najbliža točka, kjer si lahk nabavm urbano za en dan (ena vožnja zjutra, druga pozno popoldan)?
Sedaj mam problem kako od servisa pridit do službe. Kje nabavit ta klinčev listek, da grem lahko na avtobus ki sicer ustavi nasproti servisa? Potrebujem enostavno informacijo a je na tisti postaji urbanomat ali ne? Naslova postaje niti imena ne vem, vem le naslov servisa.
SWF na podanem hamaxovem linku je to, kar bi nucal. Če bi zadeva res delala, v obstoječi obliki je neuporabno. Ne uspem povečat prikaza na željenem delu Lj da bi lahk razbral kje so stvari postavljene.
Še en tipični birokratizem: stvar obstaja, kolk je pa uporabno v praksi pa ne zanima nikogar. Če se pritožiš nad neuporabnostjo si pa ozmerjan z nesposobnjakovičem.
S takim odnosom kot ga imas ti, pa lahko tudi doma ostanes.
QED.
Edit: Ugotovil sem da je tista postaja Bonifacija. Torej: kje je tam najbliža točka, kjer si lahk nabavm urbano za en dan (ena vožnja zjutra, druga pozno popoldan)?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
marvin42 ::
Nekateri očitno še niso sprobali javnega potniškega prometa v kakšnih drugih evropskih mestih, drugače ne bi takih traparij pisali.
Mostly Harmless
hamax ::
QED.
Ane, kok smo grozni.
Nekomu ki ti napise fuck off in potem prilepi se kaksno zaljivko, ne nudimo gostoljubja. To je verjetno samo v Ljubljani mozno.
Kje nabavit ta klinčev listek, da grem lahko na avtobus ki sicer ustavi nasproti servisa?
Preden gres na servis se ustavis na kaksnem Petrolu/Mercatorju/Sparu/Trafiki v Ljubljani. Mislim da nebi smelo biti prevec hudo. Lahko pa placas s telefonom, ce ti je urbana odvec(simobil ali mobitel narocnina).
Torej: kje je tam najbliža točka, kjer si lahk nabavm urbano za en dan (ena vožnja zjutra, druga pozno popoldan)?
Petrol/avtomat na dolgem mostu ali pa avtomat eno postajo proti centru. Seveda je bolj prakticno da to opravis preden oddas avto, ampak tudi potem sprehod ni prehud.
Manu ::
WarpedOne
Sem rojen Ljubljančan pa (glede na tvoj izpad prej) sem na istem kot ti (ne mislim na jezo). Ne poznam imena večine ulic. Vedno moram pogledat na zemljevid za vizualizacijo. Ne vem kje so urbanomati. Moram na internet it pogledat itd...
Drugače imaš tle seznam urbanomatov v bolj pogovornem stilu.
Če pa spadaš v to skupino upravičencev imaš prevoz zastonj. Lahko se pozanimaš, da ne bi brez veze plačal za avtobus.
Sem rojen Ljubljančan pa (glede na tvoj izpad prej) sem na istem kot ti (ne mislim na jezo). Ne poznam imena večine ulic. Vedno moram pogledat na zemljevid za vizualizacijo. Ne vem kje so urbanomati. Moram na internet it pogledat itd...
Drugače imaš tle seznam urbanomatov v bolj pogovornem stilu.
Če pa spadaš v to skupino upravičencev imaš prevoz zastonj. Lahko se pozanimaš, da ne bi brez veze plačal za avtobus.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
WarpedGone ::
Torej se morm najprej furat po Lj in iskat to reč?
A če nebi napisal Fuck Off mi pa nebi bilo treba križarit po Lj? Mešaš vzroke in posledice.
Ne, ne bom križaril po Lj v iskanju Urbane, bom lepo plačal taksistu, ki me bo popral pred servisom in odložil pred službo, na avtobusu bo en sedež več prazen, na cesti pa en avto več vam delal gužvo in svinjal vaš zrak. Če je to vaš cilj, tudi prav...
Nekomu ki ti napise fuck off in potem prilepi se kaksno zaljivko, ne nudimo gostoljubja.
A če nebi napisal Fuck Off mi pa nebi bilo treba križarit po Lj? Mešaš vzroke in posledice.
Ne, ne bom križaril po Lj v iskanju Urbane, bom lepo plačal taksistu, ki me bo popral pred servisom in odložil pred službo, na avtobusu bo en sedež več prazen, na cesti pa en avto več vam delal gužvo in svinjal vaš zrak. Če je to vaš cilj, tudi prav...
Zbogom in hvala za vse ribe
McMallar ::
McMallar hvala za malo bolj natancno razlago.
V primerjavi z Ljubljanskim sistemom vidim dve prednosti. Da ti mesecnih ni treba potrjevati, ter da so zelo cloveski pri racunanju kazni.
Kje se vstopa na bus imajo po mestih razlicno urejeno. Glede na to, da busi niso zelo dolgi, vstopanje pri zadnjih vratih verjetno nima velikih prednosti. Ce jih sploh ima.
Morda je prednost se v tem, da obstaja moznost nakupa enkratne karte. Sicer je urbana zelo poceni, ampak vec kot 0 je pa vseno(ce nimas moznosti placila z moneto).
Slabost vidim pa predvsem v kartah, ki se ne zaracunajo za obdobje. Kupovanje 4x ali 8x kart je precej manj prakticno kot polnjenje urbane. Poleg tega urbana omogoca prestopanje, dunajski sistem pa ne.
Tudi moznost placila z moneto je prednost nasega sistema.
Za moj nacin uporabe je torej urbana bolj prakticna, za mesecne pa verjetno manj.
Cisto tako za info, koliko pa priblizno stanejo karte? Predvsem me zanima koliko enkratnih kart je mesecna.
Ne vem, kaksna je kazen v Ljubljani. Na Dunaju je kazen 70EUR ce te dobijo brez karte.
Prestopanje je tudi tu mozno, enkratna karta ti velja cca. 90min - tako kot Urbana.
Kar se cen tice, ti je pa ze tocno Gregor B napisal.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
hamax ::
W1,
Najblizji petrol je od tvojega servisa oddaljen 500m in to v ob smeri. Ce to pomeni furanje po Lj, tudi prav.
Nimas telefona z narocnino?
Torej ce ti napisem jebi se in mi ti odgovoris, da mi ni treba hodit v tvoj kraj, ce se mislim tako obnasat, to demonstrira, da ste vsi neljubljancani zarukani? Ali morda to, da sm js zarukan?
McMallar,
Ciljal sem na to, da ti ne racunajo kazni, ce si pozabil karto doma. Ne vem kaksna je praksa v Lj, ampak zelo dvomim, da taka. Je pa tu kazen pol manjsa, ce me spomin ne vara.
Aha, potem pa vzamem tisto nazaj.
Torej se morm najprej furat po Lj in iskat to reč?
Najblizji petrol je od tvojega servisa oddaljen 500m in to v ob smeri. Ce to pomeni furanje po Lj, tudi prav.
Nimas telefona z narocnino?
A če nebi napisal Fuck Off mi pa nebi bilo treba križarit po Lj? Mešaš vzroke in posledice.
Torej ce ti napisem jebi se in mi ti odgovoris, da mi ni treba hodit v tvoj kraj, ce se mislim tako obnasat, to demonstrira, da ste vsi neljubljancani zarukani? Ali morda to, da sm js zarukan?
McMallar,
Ne vem, kaksna je kazen v Ljubljani. Na Dunaju je kazen 70EUR ce te dobijo brez karte.
Ciljal sem na to, da ti ne racunajo kazni, ce si pozabil karto doma. Ne vem kaksna je praksa v Lj, ampak zelo dvomim, da taka. Je pa tu kazen pol manjsa, ce me spomin ne vara.
Prestopanje je tudi tu mozno, enkratna karta ti velja cca. 90min - tako kot Urbana.
Aha, potem pa vzamem tisto nazaj.
Okapi ::
na cesti pa en avto večROTFL - ker drugače bi pa tisti taksi izhlapel. FYI, taksisti so enakovreden del javnega potniškega prevoza, za tiste, ki se raje vozijo malo bolj udobno kot z busi, pa za hribovce, ki ne znajo kupit urbane.
O.
sv-pt ::
WarpedGone je izjavil:
Torej se morm najprej furat po Lj in iskat to reč?
ja saj si bogi.
od servisa do avtobusne postaje bi se ti sploh dalo iti peš? zakaj se ne začneš še pritoževati, da ni postaje pred servisom in tvojo službo, seveda direktna linija...
bluefish ::
Če prideš v Ljubljano z avtobusom ali vlakom, potem greš verjetno na mestni avtobus na glavni postaji. V okolici imaš na voljo vsaj dva avtomata, tri trafike, okenca na potniški blagajni, pa še kaj bi se našlo.
V primeru, da prideš z avtom, recimo parkiraš na enem od večjih parkirišč. Tudi tam so avtomati prisotni.
No, v vseh ostalih primerih verjetno tako ali tako po mestu krožiš z vozilom in kartice ne potrebuješ.
Vozniki busov so prav tako dovolj ustrežljivi, da ti predstavijo možne alternative, če na avtobus stopiš s kovancem v roki.
Skratka, če je volja in interes, potem boš že nekako prišel do vozovnice. Če ne drugega, vprašaš mimoidočega. Meščani nismo tako vzvišeni, da bi odhlačali mimo.
Me pa čudi, da sistem očitno ni delal preglavic dvema turistoma, ki sem ju srečal nekaj dni nazaj. Kartico sta uspešno kupila, jo brez pomoči napolnila, zataknilo se jima je le pri informaciji o ceni ene vožnje. No, eno hitro vprašanje in tudi to je bilo jasno.
V primeru, da prideš z avtom, recimo parkiraš na enem od večjih parkirišč. Tudi tam so avtomati prisotni.
No, v vseh ostalih primerih verjetno tako ali tako po mestu krožiš z vozilom in kartice ne potrebuješ.
Vozniki busov so prav tako dovolj ustrežljivi, da ti predstavijo možne alternative, če na avtobus stopiš s kovancem v roki.
Skratka, če je volja in interes, potem boš že nekako prišel do vozovnice. Če ne drugega, vprašaš mimoidočega. Meščani nismo tako vzvišeni, da bi odhlačali mimo.
Me pa čudi, da sistem očitno ni delal preglavic dvema turistoma, ki sem ju srečal nekaj dni nazaj. Kartico sta uspešno kupila, jo brez pomoči napolnila, zataknilo se jima je le pri informaciji o ceni ene vožnje. No, eno hitro vprašanje in tudi to je bilo jasno.
fosil ::
Resno W1, si človek ki dela v IT panogi, kjer so spremembe, tehnološke novosti in nove tehnologije stalnica.
Ko pa se na avtobusu zamenja 50 let star sistem z novim, tehnološko naprednim pa sploh ne znaš več na avtobus it?
Dejstvo je, da sploh nočeš poslušat nobenega predloga, ampak samo tuliš kako je ta sistem nemogoč.
In ob tem, da sam priznavaš da se 99,99% voziš z avtom si drzneš moralizirat o onesnaževanju zraka in gužvi na cestah.
In ti, ki ti je pretežko narest 100 metrov peš, Ljubljančane imenuješ hohštaplarji? Če hočeš videt ta pravega hohštaplarja se poglej v ogledalo.
Ko pa se na avtobusu zamenja 50 let star sistem z novim, tehnološko naprednim pa sploh ne znaš več na avtobus it?
Dejstvo je, da sploh nočeš poslušat nobenega predloga, ampak samo tuliš kako je ta sistem nemogoč.
In ob tem, da sam priznavaš da se 99,99% voziš z avtom si drzneš moralizirat o onesnaževanju zraka in gužvi na cestah.
In ti, ki ti je pretežko narest 100 metrov peš, Ljubljančane imenuješ hohštaplarji? Če hočeš videt ta pravega hohštaplarja se poglej v ogledalo.
Tako je!
Gregor P ::
Lepo da ste načeli z okoljevarstveno temo ... kako pa je kaj z reciklažo urbane? Torej kaj se zgodi s tistimi karticami, ki jih turisti (potem ko jo vzamejo za enkratno vožnjo €2,80) preprosto odvržejo v okolje? Za navadne papirnate vozovnice, ki jih običajno delajo iz recikliranega papirja je to vprašanje seveda irelevantno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
hamax ::
Za navadne papirnate vozovnice, ki jih običajno delajo iz recikliranega papirja je to vprašanje seveda irelevantno.
To seveda ni res. Sploh ce primerjas kolicino zavrzenih vozovnic.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Urbana (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 54922 (3804) | Lonsarg |
» | App za Urbano kartico?Oddelek: Mobilne tehnologije | 6185 (2151) | LeQuack |
⊘ | Odvzem šolske urbane (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10683 (8091) | solatko |
» | lpp redarji, kontrola urbanih? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21951 (16974) | Šimpanz |