Forum » Loža » 300 koles za Ljubljano
300 koles za Ljubljano
St235 ::
moja ocena za idejo in izvedbo je zaenkrat odlična, kolesa se lepo peljejo.
Zdaj pa sam upam, a bodo sposobna preživet "slovenčke" in, da bomo čez leto dni se pogovarjali o širitvi toritve na celo ljubljano.
Zdaj pa sam upam, a bodo sposobna preživet "slovenčke" in, da bomo čez leto dni se pogovarjali o širitvi toritve na celo ljubljano.
jype ::
Limit-sky> Ne, bodo pa čez 2 meseca.
Se javim 12. julija, rack je 50m od ene od mojih pisarn, danes pa smo se s kolegi z biciklji peljali na kosilo.
Se javim 12. julija, rack je 50m od ene od mojih pisarn, danes pa smo se s kolegi z biciklji peljali na kosilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Lion29 ::
kako zdaj poteka? kaj je treba z urbano narest prej, da se lahko peljes?
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Limit-sky ::
Daj malo več napiši, kako je to potekalo. Ste vzeli kolesa in se odpeljali na kosilo. Potem ste verjetno kolesa parkirali na to mesto, ki je za to namenjeno. In po kosilo vzeli druga kolesa in se odpeljali nazaj v službo?
Ali ste imeli ves čas ista kolesa? Kaj je pa s čeladami? Jo dobiš zraven ali moraš imeti svojo?
Ali ste imeli ves čas ista kolesa? Kaj je pa s čeladami? Jo dobiš zraven ali moraš imeti svojo?
jype ::
Lion29> kako zdaj poteka? kaj je treba z urbano narest prej, da se lahko peljes?
Registrirat se je treba na bicikelj.si in dat kreditno ali uredit trajnik.
Potem prideš z urbano do terminala, vpišeš svojo številko, pin, aktivacijsko številko in prisloniš urbano, ki je poslej registrirana za izposojo. Kolo potem lahko odpelješ samo z urbano in svojim štirimestnim pinom.
Limit-sky> Daj malo več napiši, kako je to potekalo. Ste vzeli kolesa in se odpeljali na kosilo. Potem ste verjetno kolesa parkirali na to mesto, ki je za to namenjeno. In po kosilo vzeli druga kolesa in se odpeljali nazaj v službo?
Vsi smo se ob enih (prej baje še ni delovalo) "aktivirali", vzeli kolesa s stojal in se odpeljali.
Med kosilom so kolesa zaklenjena (vsako kolo je opremljeno s ključavnico) stala pred oštarijo, lahko pa bi se odpeljali še 200m naprej in kolesa "vrnili" in si jih pozneje spet sposodili.
Limit-sky> Kaj je pa s čeladami? Jo dobiš zraven ali moraš imeti svojo?
Bili smo brez čelad.
Registrirat se je treba na bicikelj.si in dat kreditno ali uredit trajnik.
Potem prideš z urbano do terminala, vpišeš svojo številko, pin, aktivacijsko številko in prisloniš urbano, ki je poslej registrirana za izposojo. Kolo potem lahko odpelješ samo z urbano in svojim štirimestnim pinom.
Limit-sky> Daj malo več napiši, kako je to potekalo. Ste vzeli kolesa in se odpeljali na kosilo. Potem ste verjetno kolesa parkirali na to mesto, ki je za to namenjeno. In po kosilo vzeli druga kolesa in se odpeljali nazaj v službo?
Vsi smo se ob enih (prej baje še ni delovalo) "aktivirali", vzeli kolesa s stojal in se odpeljali.
Med kosilom so kolesa zaklenjena (vsako kolo je opremljeno s ključavnico) stala pred oštarijo, lahko pa bi se odpeljali še 200m naprej in kolesa "vrnili" in si jih pozneje spet sposodili.
Limit-sky> Kaj je pa s čeladami? Jo dobiš zraven ali moraš imeti svojo?
Bili smo brez čelad.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Limit-sky ::
Hvala, jype, za pojasnilo.
Se mi pa zdi, da bo ob času malic tale storitev precej iskana.
Drugače pa podpiram zadevo, če se le ne bo izcimila v še eno farso in se bo na koncu videlo samo subvencije.
P.S. A pol niso sprejeli tistih predpisov o obvezni čeladi?
Se mi pa zdi, da bo ob času malic tale storitev precej iskana.
Drugače pa podpiram zadevo, če se le ne bo izcimila v še eno farso in se bo na koncu videlo samo subvencije.
P.S. A pol niso sprejeli tistih predpisov o obvezni čeladi?
Gregor P ::
Matr so zakompliciral, da ne omenjam, da so imeli prejšnji vikend težave s strežniki, ki so mimogrede v Franciji, in njihov sistem ni sprejemal nobenih kreditnih kartic.
Zakaj ne morejo to narediti malenkost bolj enostavno? Vstaviš bančno, kreditno (urbano, če že moramo res podpirati tudi korupcijo) v režo in to bi bilo to? Ne pa prva registracija, pa druga verifikacija, abonmaji itd.
Zakaj ne morejo to narediti malenkost bolj enostavno? Vstaviš bančno, kreditno (urbano, če že moramo res podpirati tudi korupcijo) v režo in to bi bilo to? Ne pa prva registracija, pa druga verifikacija, abonmaji itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
OrkAA ::
Jaz sem se danes poskusal registrirat s svojo debetno Viso Electron, pa so jo zal zavrnili :/
Gregor P ::
Nama s kolegom so zavrnili kar pravi kreditni kartici (VISA, MasterCard), kaj šele kakšno debetno (sicer mislim, da z VISA Electron ni mogoče, tako ali tako; tudi če jim sistem deluje). Ampak dobro, začetniške napake, nobeden ni varen pred njimi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Lion29 ::
Lion29> kako zdaj poteka? kaj je treba z urbano narest prej, da se lahko peljes?
Registrirat se je treba na bicikelj.si in dat kreditno ali uredit trajnik.
bi pa ne gre
hvala za razlago!
se pa strinjam s P-jevim Gregorjem... moglo bi biti veliko bolj enostavno... sej scasoma mogoce bo!
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
jype ::
Ne more bit bolj enostavno, ker če bi to zrihtala kakšna "domača" firma, bi se vsi drli, da gre za korupcijo :P
Keyser Soze ::
No, meni se je zdajle normalno registriral. Z VISA kreditno.
Je pa mal butasta oz. nepregledna stran. Ne morem na hitro najt načina registracije novega uporabnika (kako povezati Urbano s svojo naročnino na Bicikelj). Ni mi jasno, kako bo kakšna starejši uporabnik vedel kako in kam po izvedeni registraciji preko spleta.
Je pa mal butasta oz. nepregledna stran. Ne morem na hitro najt načina registracije novega uporabnika (kako povezati Urbano s svojo naročnino na Bicikelj). Ni mi jasno, kako bo kakšna starejši uporabnik vedel kako in kam po izvedeni registraciji preko spleta.
OM, F, G!
gokky ::
Potem prideš z urbano do terminala, vpišeš svojo številko, pin, aktivacijsko številko in prisloniš urbano, ki je poslej registrirana za izposojo. Kolo potem lahko odpelješ samo z urbano in svojim štirimestnim pinom.
@jype: a to pomeni, da je zadeva striktno vezana na ENO kartico Urbana?
Če je tako, je malodane neuporabno, saj potem ne moreš imeti "rezervne" kartice, ko se ti ena izprazni (sistem, ki sem ga začel uporabljati, ker dobroimetja na Urbani ne morem "prešteti", dokler sem še doma, kot sem nekoč žetone). Če bodo problem domačega preštevanja žetonov na Urbani nekako rešili, pa imamo v naši družini na voljo 4 kartice Urbana, ki jih "podarimo" po polovični ceni.
Lion29 ::
ja, je že full folka omenlo.... katastrofalno pregledna stran... mene zanimajo 3 glavne stvari, vse drugo je v naslednjem planu...
1. MAPA postaj
2. Cena / naročnina
2. GUMB za registracijo
tle pa da dobiš ven cenik rabiš narest 100 klikov
pa btw... ja je blo tko težko tle pr žalah dat še eno psotajo?
1. MAPA postaj
2. Cena / naročnina
2. GUMB za registracijo
tle pa da dobiš ven cenik rabiš narest 100 klikov
pa btw... ja je blo tko težko tle pr žalah dat še eno psotajo?
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lion29 ()
jype ::
gokky> @jype: a to pomeni, da je zadeva striktno vezana na ENO kartico Urbana?
Ja. Urbana je potem identifikacijsko sredstvo, si predstavljam, verjetno zato ker je RFID.
Ja. Urbana je potem identifikacijsko sredstvo, si predstavljam, verjetno zato ker je RFID.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gandalfar ::
> Če je tako, je malodane neuporabno, saj potem ne moreš imeti "rezervne" kartice, ko se ti ena izprazni (sistem, ki sem ga začel uporabljati, ker dobroimetja na Urbani ne morem "prešteti", dokler sem še doma, kot sem nekoč žetone).
Registracija urbane online ti omogoca vpogled v stanje online.
Registracija urbane online ti omogoca vpogled v stanje online.
Okapi ::
In za koji q potrebujejo številko telefona (in to nujno prenosnega)?
Imajo številko kreditne kartice, kaj bi še radi več?
O.
Imajo številko kreditne kartice, kaj bi še radi več?
O.
Gregor P ::
Ah verjetno za kakšno direktno trženje
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
energetik ::
Zakaj mora bit registracija? Zakaj hudiča ne more biti dovolj prisloniti Urbane k stojalu?
Tko bodo odgnali še tiste potencialne uporabnike, ki bi se mogoče kdaj zapeljali z biklom. Turisti, ki si pridejo za 1-2 dni ogledat LJ se bodo šli registrirat? Ne se hecat no.
Še zdaj pa ne vem, kako naj bi ta sistem kakorkoli pripomogel k zmanjšanju gneče v LJ. 300 koles s nujno registracijo in postajami samo v Centru?
Tko bodo odgnali še tiste potencialne uporabnike, ki bi se mogoče kdaj zapeljali z biklom. Turisti, ki si pridejo za 1-2 dni ogledat LJ se bodo šli registrirat? Ne se hecat no.
Še zdaj pa ne vem, kako naj bi ta sistem kakorkoli pripomogel k zmanjšanju gneče v LJ. 300 koles s nujno registracijo in postajami samo v Centru?
jype ::
Okapi> In za koji q potrebujejo številko telefona (in to nujno prenosnega)?
Jaz sem se zatipkal pri številki telefona in rojstnem datumu.
Tudi ne najdem zakona, ki bi jim dovolil zbirat take podatke.
energetik> Zakaj hudiča ne more biti dovolj prisloniti Urbane k stojalu?
Urbana te ne identificira (zato ne bi vedeli, kdo ni vrnil kolesa).
Jaz sem se zatipkal pri številki telefona in rojstnem datumu.
Tudi ne najdem zakona, ki bi jim dovolil zbirat take podatke.
energetik> Zakaj hudiča ne more biti dovolj prisloniti Urbane k stojalu?
Urbana te ne identificira (zato ne bi vedeli, kdo ni vrnil kolesa).
Okapi ::
Zakaj hudiča ne more biti dovolj prisloniti Urbane k stojalu?Kako bi ti potem lahko zaračunali, ko bi bicikel uporabljal cel dan, potem bi ga pa kar nekje pustil?
O.
energetik ::
Recimo tako, da bi imel kot na mesečni Urbani zapisane svoje podatke. Če v določenem času ne pripelješ bicikla nazaj na stojalo, ti pošljejo kakšno kuverto na tvoj naslov, recimo.
Skratka, sem nameraval tale sistem preizkusiti za štos, sedaj ga pač ne bom.
Skratka, sem nameraval tale sistem preizkusiti za štos, sedaj ga pač ne bom.
jype ::
energetik> Recimo tako, da bi imel kot na mesečni Urbani zapisane svoje podatke.
Kar storiš z registracijo (podatkov sicer ni na urbani, se pa nekam zapiše povezava med tvojo urbano in teboj).
Kar storiš z registracijo (podatkov sicer ni na urbani, se pa nekam zapiše povezava med tvojo urbano in teboj).
Okapi ::
Recimo tako, da bi imel kot na mesečni Urbani zapisane svoje podatke.Aja, ker se je težje registrirat online, kot iti na okence po Urbano, v kateri bodo tvoji podatki.
O.
Okapi ::
WTF?
A je sploh kdo bral drobni tisk?
O.
Poskrbite, da ste zavarovani proti odgovornosti za škodo, povzročeno tretjim osebam, kar je tudi pogoj za uporabo te storitve.
A je sploh kdo bral drobni tisk?
Stranka potrdi pravilnost svojih osebnih podatkov ... ter da ima sklenjeno obvezno zavarovanje.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Gregor P ::
Že ko sem vstopil v njihov oglasni prostor na Prešernovem trgu in zagledal napis Europlakat mi je bilo jasno, da vstopam v hudičevo gnezdo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Sem, ja.
Kazni so opredeljene samo za težave s kolesom, nič pa ne piše kaj se zgodi, če nimaš zavarovanja in si se zmotil pri vpisu podatkov.
Kazni so opredeljene samo za težave s kolesom, nič pa ne piše kaj se zgodi, če nimaš zavarovanja in si se zmotil pri vpisu podatkov.
Pyr0Beast ::
Europlakat
+ veliko osebnih podatkov
Kam pes taco moli ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
šernk ::
čakte mal a brez mastercard/visa torej te zadeve sploh ne moreš uporabljat?
če je to res tako, mora marsikdo narediti sedaj 2 novi kartici....ja pa ja de :D
če je to res tako, mora marsikdo narediti sedaj 2 novi kartici....ja pa ja de :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
gslo ::
men je čist kul, v sredo okol 12 je bla moja punca 1200.+ uporabnica. vsaj ne bo prevelikega navala, 300 bajkov je namreč p. dim. :P
Gregor P ::
Ne šernk, to sta edini dve izmed kreditnih kartic, ki jih sprejmejo; sicer lahko opraviš registracijo tudi z bančno (maestro), le da se postopek potem še bolj zavleče
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
ravsek ::
Torej ce prav sistem placevanja gre tako: za tedensko narocnino placas 1EUR, prvo uro imas potem vedno zastonj, naprej pa placas? Pri letni pa placas 3EUR (ki jih imas v obliki dobropisa) in potem spet isto, vsaka prva ura zastonj. Pri letni narocnini je torej zadeva prakticno brezplacna, ce se vozis v okviru urne omejitve?
jype ::
ravsek> Pri letni narocnini je torej zadeva prakticno brezplacna, ce se vozis v okviru urne omejitve?
Ja.
Ja.
Go-ahead ::
Le kako lahko imajo v Novi Gorici urejen brezplačen prevoz z mestnimi avtobusi?
Aja, nimajo Urbane, denar namesto za nakup koles in njihovo servisiranje namenijo plačilu stroškov prevoznikov.
Aja, nimajo Urbane, denar namesto za nakup koles in njihovo servisiranje namenijo plačilu stroškov prevoznikov.
Go-ahead ::
Subvencionira ves mestni promet. Št. avtobusov ?
Res je avtobusov manj, parkirnih mest več, občanov manj,...
Vendar brezplačen prevoz vključuje okoliške kraje (občine) Šempeter, Vrtojbo, itd. Tako prek palca ocenjujem 40.000 ljudi.
Res je avtobusov manj, parkirnih mest več, občanov manj,...
Vendar brezplačen prevoz vključuje okoliške kraje (občine) Šempeter, Vrtojbo, itd. Tako prek palca ocenjujem 40.000 ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Go-ahead ()
jype ::
Go-ahead> Vendar brezplačen prevoz vključuje okoliške kraje (občine) Šempeter, Vrtojbo, itd. Tako prek palca ocenjujem 40.000 ljudi.
Mislim, da si Ljubljana tega ne more privoščiti, saj je z dnevno migracijo prometno gledano že skoraj miljonsko mesto. Bi bilo zelo lepo, če bi obstajal brezplačni prevoz, a da bi bila reč vsaj približno učinkovita bi morali prej zasnovati povsem drugačno prometno ureditev (ločene pasove za javni prevoz, povečati število avtobusov), zaradi katere bi se morali mnogi odpovedati udobju, česar pa seveda ne podpirajo.
Mislim, da si Ljubljana tega ne more privoščiti, saj je z dnevno migracijo prometno gledano že skoraj miljonsko mesto. Bi bilo zelo lepo, če bi obstajal brezplačni prevoz, a da bi bila reč vsaj približno učinkovita bi morali prej zasnovati povsem drugačno prometno ureditev (ločene pasove za javni prevoz, povečati število avtobusov), zaradi katere bi se morali mnogi odpovedati udobju, česar pa seveda ne podpirajo.
Lion29 ::
cisto tko informativno me zanima, kako je s kljucavnico? ali ta kolesa posedujejo svojo lastno kljucavnico? ce grem naprimer kam v stacuno ga lqhko zaklenem? al moram imeti svojo pri sebi?
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
jype ::
Lion29> ali ta kolesa posedujejo svojo lastno kljucavnico?
Ja, tak hecen patent je. Dejansko blokiraš vilico in krmilo ostane zasukano skrajno v levo.
Ja, tak hecen patent je. Dejansko blokiraš vilico in krmilo ostane zasukano skrajno v levo.
Lion29 ::
mislim a je to kao stratezko, da na tej strani ljubljane (BTC, fizine, etc) ni psotajalisc?
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
jype ::
Ne vem - če se bo obstoječa reč dobro obnesla sem prepričan, da bodo omrežje razširili.
Jaz se itak vozim iz Zaloga, do tam pa verjetno še dolgo ne bo.
Jaz se itak vozim iz Zaloga, do tam pa verjetno še dolgo ne bo.
St235 ::
kolo ima ključavnici.
Če ga jemlješ za manj kot eno uro je zadeva praktično brezplačna. Tiste 3€ in registracijo pa naj kar računajo, ker tako bodo ljudje vsaj približno odgovorni za kolesa, ki jih vzamejo. ČE daš kreditno/dovoljenje za direktno bremenitev potem vsaj pomisliš predek kolo kam zarineš. Če bi naknadno pošiljal položnice, pol ljudi ne bi plačalo.
Jaz sem danes prišel z vlakom v Lj, se usedel na kolo in ga čez 20 minut odložil pri stojalu 100m od vhoda v pisarno, ni boljšega. Po službi ponovim zadevo.
Energetik storitev je namenjena dnevni uporabi, za turiste že imamo najem turističnih koles.
IMO je ideja odlična, izvedba ni slaba. Ne rečem, da bi kaj lahko naredili bolje ampak pod črto sistemu storitve nič ne manjka. Prvič jemalce več dela potem pa samo Urbana in PIN.
Nova gorica z 40k prebivalci se lahko gre brezplačen promet. Prvič je to 10% populacije ljubljane, drugič pa storitev v veliki meri uporabljajo domačini. V lj je situacija ravno obratna.
Če ga jemlješ za manj kot eno uro je zadeva praktično brezplačna. Tiste 3€ in registracijo pa naj kar računajo, ker tako bodo ljudje vsaj približno odgovorni za kolesa, ki jih vzamejo. ČE daš kreditno/dovoljenje za direktno bremenitev potem vsaj pomisliš predek kolo kam zarineš. Če bi naknadno pošiljal položnice, pol ljudi ne bi plačalo.
Jaz sem danes prišel z vlakom v Lj, se usedel na kolo in ga čez 20 minut odložil pri stojalu 100m od vhoda v pisarno, ni boljšega. Po službi ponovim zadevo.
Energetik storitev je namenjena dnevni uporabi, za turiste že imamo najem turističnih koles.
IMO je ideja odlična, izvedba ni slaba. Ne rečem, da bi kaj lahko naredili bolje ampak pod črto sistemu storitve nič ne manjka. Prvič jemalce več dela potem pa samo Urbana in PIN.
Nova gorica z 40k prebivalci se lahko gre brezplačen promet. Prvič je to 10% populacije ljubljane, drugič pa storitev v veliki meri uporabljajo domačini. V lj je situacija ravno obratna.
TekO ::
Ne vem - če se bo obstoječa reč dobro obnesla sem prepričan, da bodo omrežje razširili.
Res je. Tako je na primer ena od predvidenih širitev (pod pogojem da se bo sistem "prijel") na dolgem mostu (P+R parking).
Ideas are bulletproof.
Venomus ::
St235 ::
po moje jim BTC ni bil primarna ciljna skupina. Z izjemo koloseja in bowlinga grejo ljudje tja v šoping, kar pa ni ravno kompatibilno z kolesi.
Upam pa da bodo čim prej mrežo še kaj razširi, ker razen dunajske in celovške, so tudi vpadnice slabo pokrite.
Upam pa da bodo čim prej mrežo še kaj razširi, ker razen dunajske in celovške, so tudi vpadnice slabo pokrite.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30789 (20875) | jb_j |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32748 (27149) | BigWhale |
» | Prevozna sredstva v natrpanih mestihOddelek: Loža | 6217 (5109) | gendale |
» | PosodiAvto.si - Carsharing v SlovenijiOddelek: Problemi človeštva | 7866 (6402) | borutz |
» | Uporabna vrednost urbane (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 53547 (50394) | Ziga Dolhar |