» »

300 koles za Ljubljano

strani: 1 2 3 4 ... 7

Matako ::

Zeberdee je izjavil:

Ni problem, da imamo preveč avtomobilov, problem je, da javni prevoz preprosto ni na nivoju, v primerjavi z osebnim prevozom je predrag in prepočasen.


Meni se pa v primerjavi predvsem z večjimi mesti zdi recimo LPP relativno učinkovit - frekvenca prihodov je posvsem na nivoju. Plus saj v konicah, ko ga najbolj rabiš avtobus sploh ni dosti počasnejši od avtomobila - še posebno če prišteješ čas iskanja parkirnega mesta! Večino točk LPP zgubi predvsem zaradi ne-vožnje ponoči, ampak spet - mene to osebno ne moti.

Aja pa ne pozabimo... ste se kdaj peljali z javnim prevozom v kakem od velemest? Predvsem busi? Tu je še vprašanje varnosti ali občutka varnosti saj - na LPP busih nikoli ne razmišljam o mojih sopotnikih kot o potencialnih virih težav! :D
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Okapi ::

Okapi preko davkov se vse plača
Seveda, ampak raje vidim, da se plača stvari, ki jih tudi uporabljam.
Meni se pa v primerjavi predvsem z večjimi mesti zdi recimo LPP relativno učinkovit
Busi so povsod bolj ali manj enaki, največji problem je, ker so počasni. Tramvaji so ponekod malo hitrejši, podzemska pa je nekaj razredov hitrejša. So pa recimo ljubljanski busi boljši od busov v marsikaterem primerljivo velikem ameriškem, pa tudi angleškem in še kakšnem mestu. Tam vozijo bolj na redko in manj prog imajo, brez svojega avta si precej nemočen.

O.

WarpedOne ::

In da bodo brezplačna, na voljo po vsem mestu. Malenkostna razlika

Če zglede predobro da bi bilo res, verjetno tudi je :)
Bom verjel, ko bom sprobal v praksi. Se je že omenjalo urbano ...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Urbana bo zato, ker izposoja ne bo kar neomejeno brezplačna, pa tudi registrirati se boš moral, za eno leto (imeli bodo tudi tedenske, za turiste). Brezplačna bo ena ura, naslednje pa ne več. Med eno in drugo brezplačno uro boš pa moral narediti pavzo, menda 15 minut. To je zato, da si ne bi ljudje bicikla za cel dan vzeli, ampak da ga bodo med vsako vožnjo parkirali v postajo.

Se pa bojim, da bo 300 biciklov premalo. Barcelona je recimo 5x večja in ima 20x več takih biciklov. Razpršeni bodo na 30 postajah, se pravi v povprečju po 10 na eni. Verjetno bo na bolj obljudenih biciklov zmanjkalo že, če jih bo vsega skupaj 100 v obtoku, kako hitro bodo "viške" vzdrževalci vračali iz bolj oddaljenih postaj, je pa veliko vprašanje.

O.

Venomus ::

Okapi je izjavil:

Verjetno bo na bolj obljudenih biciklov zmanjkalo že, če jih bo vsega skupaj 100 v obtoku, kako hitro bodo "viške" vzdrževalci vračali iz bolj oddaljenih postaj, je pa veliko vprašanje.

O.


Bodo pa zaposlili študenta za 3 € na uro, da jih bo iskal po Lj in jih vračal v prazne postaje :)

Blazz ::

bluefish je izjavil:

Za vozila bi bilo res fino, če bi zagradili še kako P+R parkirišče ob obvoznici.

Glede koles pa definitivno napredek, le še s kolesarskimi stezami naj se potrudijo.


Gradijo se vsaj 3 P+R na različnih punktih po LJ obrobju.

Gregor P ::

Matako je izjavil:

u je še vprašanje varnosti ali občutka varnosti saj - na LPP busih nikoli ne razmišljam o mojih sopotnikih kot o potencialnih virih težav! :D

Ne vem sicer s katerimi busi si se ti peljal pri nas, ampak meni se je že zgodilo, da me je praktično katapultiralo s sedeža, dobesedno vrglo v zrak na busu, neko starejšo zensko pa je enkrat hudo vrglo po tleh itd. (slabe ceste, neprilagojena hitrost, zanič busi, slabo šoferji) toliko o občutku varnosti.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedOne ::

Urbana bo zato, ker izposoja ne bo kar neomejeno brezplačna, pa tudi registrirati se boš moral, za eno leto (imeli bodo tudi tedenske, za turiste). Brezplačna bo ena ura, naslednje pa ne več. Med eno in drugo brezplačno uro boš pa moral narediti pavzo, menda 15 minut. To je zato, da si ne bi ljudje bicikla za cel dan vzeli, ampak da ga bodo med vsako vožnjo parkirali v postajo.

Aha, ok. Torej se bom še vedno pol Lj prevažal z avtomobilom ker so takile pogoji zame nesprejemlnivi == neuporabni. Naj si tisto Urabano zataknejo med levo in desno poloblo veste česa.

Birokrati so sposobni čisto vsako dobro idejo izmaličiti do absurda.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Keyser Soze ::

Okapi je izjavil:

Verjetno bo na bolj obljudenih biciklov zmanjkalo že, če jih bo vsega skupaj 100 v obtoku, kako hitro bodo "viške" vzdrževalci vračali iz bolj oddaljenih postaj, je pa veliko vprašanje.

O.

Mene bolj skrbi riziko, da ne bo nobenega prostega doka za bicikel, ko se boš pripeljal nekam. Kako ga boš potem "vrnil"? Čakal, da nekdo pride mimo, sprosti en slot in se hitro uturil not? Kaj če bo to ponoči?
OM, F, G!

globoko grlo ::

hja, tako kot večino stvari v naši kokoški je tuda ta ideja premalo dodelana

pa kakšna neumnost je to
Med eno in drugo brezplačno uro boš pa moral narediti pavzo, menda 15 minut.
?

me pa skrbi, da ne bo postal nacionalni šport krast te bicikle

Okapi ::

tako kot večino stvari v naši kokoški je tuda ta ideja premalo dodelana
Nima biti kaj premalo dodelana, saj je samo prekopirana od drugod, kjer to že nekaj let deluje. Vprašanje je, če bo dobro izvedena. Ker se zna zgoditi, da bo hotel koncesionar zadevo izpeljati z najmanjšimi možnimi stroški in potem se res zna zgoditi, da kje biciklov sploh ne bo, drugod bo pa zmanjkovalo prostora za vrnitev.

pa kakšna neumnost je to
Da ne bi ljudje pred iztekom brezplačne ure bicikel "vrnili" in se takoj odpeljali naprej z njim, na naslednjo brezplačno uro. Ali, po domače povedano, ne bo se mogoče zjutraj zagrebsti za brezplačen bicikel in se potem cel dan zastonj voziti z njim.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Matako ::

Gregor P je izjavil:

Matako je izjavil:

u je še vprašanje varnosti ali občutka varnosti saj - na LPP busih nikoli ne razmišljam o mojih sopotnikih kot o potencialnih virih težav! :D

Ne vem sicer s katerimi busi si se ti peljal pri nas, ampak meni se je že zgodilo, da me je praktično katapultiralo s sedeža, dobesedno vrglo v zrak na busu, neko starejšo zensko pa je enkrat hudo vrglo po tleh itd. (slabe ceste, neprilagojena hitrost, zanič busi, slabo šoferji) toliko o občutku varnosti.:8)


Nisi razumel. Govorim o kriminalu.
/\/\.K.

WarpedOne ::

>> Da ne bi ljudje pred iztekom brezplačne ure bicikel "vrnili" in se takoj odpeljali naprej z njim,

Če nebi ljudi posiljevali z Urbano in bi bili zadovoljni z navadnim denarjem, bi lahko ta problem enostavno rešili s časovno kavcijo.
Ob najemu plačaš 5 EUR. V prvi uri dobiš nazaj 4, čez dve uri samo še 3 EUR, čez 4 uri samo še 2 EUR, drug dan al pa teden pa samo 1 EUR še.
In vsak ima pravico takšno kolo "pripeljati" nazaj na postajo in pokasirat nazaj tisto kavcijo. In bi kolesa pospravljali klošarji.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

Mavrik ::

Kaj te ta ena boga kartica tako hudo boli?
The truth is rarely pure and never simple.

amigo_no1 ::

Golobčkovi % ga žulijo.

hamax ::

Če nebi ljudi posiljevali z Urbano in bi bili zadovoljni z navadnim denarjem

In ce kolesa ne vrnes? Bodo s 5eur kupili novega?
V tujini moras vecinoma dati svojo kreditno, kar pa tudi ni super resitev, ker je kar nekaj ljudi nima. Urbana stane usiva 2eur(v primerjavi s 15eur/leto pri kreditni), tako da res ne vidim problema. Razen ideoloskega ...
http://hamsworld.net/

WarpedOne ::

Kolk stane BA? Praktično nič ampak nekdo od njega nima provizije in stvar ni OK.
Kolk stanejo kovanci, katere maš po žepu? Nič ampak očitno še vedno preveč da si morm it nabavlat eno politično vstopnico v presvetljo ljubljano.

Sploh pa:
>> In ce kolesa ne vrnes? Bodo s 5eur kupili novega?
Tole pomeni, da bi kr iz prve pokradili vsa kolesa. Če je v tem trohec realnosti, ne vidim zakaj se sploh pogovarjat o tako očitno zgrešeni ideji. Al je pa zgrešen le tale tvoj "problem".

Takšni projekti uspejo skozi statistiko. Skupne škode mora bit manj kot profita in je vse OK. Če se za vsako silo birokratsko trudiš stvar speljat diht... se izkaže samo to, da ti nisi diht.

Ljude v realnem svetu stvari uničujejo. Zaračunaj tolk in tako, da pričakovan obseg škode pokriješ.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

hamax ::

Kaj tebe mede?
Pokazi mi kje na svetu si lahko s kovanci sposodim kolo(brez osebnega dokumenta).
To enostavno ne gre, ker za 5eur bom(jaz sicer ne, vecina pa) kolo raje parkiral pred svojim blokom/faksom kot pa na avtomatu. Pa se brezpacno ga lahko vzamem naslednjic.
Bom zelo presenecen, ce se jim kje na svetu to izide.

Z maestro kartico bi morda slo, ceprav so verjetn tudi kake tezave. Sploh s tujci iz drzav, kjer maestro ni popularen. Zato se ponavadi uporabljajo kreditne.

Glede na to, da je urbana uveljavljeno placilno sredstvo v Ljubljani, res ne vidim problema, da se nebi uporabljala se tu.
http://hamsworld.net/

Venomus ::

hamax je izjavil:

Glede na to, da je urbana uveljavljeno placilno sredstvo v Ljubljani, res ne vidim problema, da se nebi uporabljala se tu.


Ko kupiš Urbano, s tem tudi priznaš da si Ljubljančan in mogoče to moti WarpedOne :D

WarpedOne ::

To enostavno ne gre, ker za 5eur bom(jaz sicer ne, vecina pa) kolo raje parkiral pred svojim blokom/faksom kot pa na avtomatu.

Od tebe bi pričakoval sposobnost bralnega razumevanja.

Še enkrat počasi, ker se očitno zatika: kdo oziroma kaj preprečuje poljubnemu mimoidočemu da prosto parkirano kolo vrne na postajo in kavcijo pospravi v žep?

Kolesa sama so pa dovolj posebna, da je jasno čigava last je in nima bit kej posebej zaklenjeno s kako domaspacano ketno. Ja, to pomeni, da če greš na pošto in ga pustiš zunja, ti ga lahko kdo odpelje. Zato pa ti lahk odpelješ katergakoli najdeš prostega. Če je koles dovolj, to ni problem.

S kovanci plačat najem je problem, z urbano pa ne?
Kontrolorji bojo pa ustavljal ljudi na teh kolesih in preverjali če majo s sabo osebno in si urbane niso sposodl?

En sam smeh.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

xyxyxyxy ::

mikimisek je izjavil:

Verjetno bo slo do prvega cetrtka/petka zvecer ko pridejo pijane horde divjakov in studentov na plano.
UUU LEJ KULOO *brcne* WAAA *skace po njem* itd... Balkanci ja.
Redarja z mitraljesko zraven vsake postaje. >:D


Piz** sovražim take opice. Namesto, da bi bili veseli mestne pridobitve, raje gledajo, kje bodo lahko kaj uničili. Jaz bi jim takoj roke polomil.

darkolord ::

kdo oziroma kaj preprečuje poljubnemu mimoidočemu da prosto parkirano kolo vrne na postajo in kavcijo pospravi v žep?
Ključavnica.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

WarpedOne ::

A če bo stvar plačana z urbano pa ključavnica ne bo delala?
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

darkolord ::

Če bo se bo vedelo, kdo točno bicikla ni vrnil, potem ne bo problema.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

hamax ::

Od tebe bi pričakoval sposobnost bralnega razumevanja.

Torej ne bo problema pokazati enega mesta, kjer tak sistem deluje?
http://hamsworld.net/

gslo ::

tole bo super, če bo še kakšen bajk čez en teden. grem mim postaje, vidm bajk, prslonm urbano in se đabe zapeljem na šiht. parkiram na najbližji postaji in to je to. prva ura je baje brezplačna, tko da se bom z veseljem posluževal nove pridobitve.

kot že zgoraj zastavljeno je le vprašanje o frej dockih na postajah in o tem, če ti kdo bajk spizdi preden prideš do docka - potem najebeš ti? ne vem, bodo mogl mal razčistit. sicer pa se mi zdi da golobičeva ali ne, urbana je logična in dobra poteza. pač, ena kartica, več možnosti uporabe. win-win. še slovenske železnce not vržejo, pa za začetek vsa večja mesta v sloveniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gslo ()

fosil ::

To se pregovarjate okrog te urbane, ampak očitno pa ni noben opazu, da če kupiš predplačniško urbano, ne rabiš dajat nobenih podatkov.
Tako da mi ni čisto jasno kako naj bi to funkcioniralo z urbano.
Tako je!

Okapi ::

Kar vsaka Urbana ne bo dovolj. Moral se boš prijavit za sposojo koles, vsako leto znova. Za turiste bodo imeli pa tudi tedensko možnost.

O.

WarpedOne ::

Pa objava v uradnem listu tudi?
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

hamax ::

Kaj te spet premetava?
Si nasel kako mesto, kjer so kovanci dovolj za izposojo kolesa?
http://hamsworld.net/

WarpedOne ::

Ne mislim niti iskat, ne dokazuje ničesar.
Če je edin kontraargument "kaj pa če ga ukradejo, pol 5 EUR ni dost".

Ampak urbana je tle, js pa še vedno z avtom po ljubljani.
Kdo je na zgubi? Js ne.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

hamax ::

Kot je citiral darko so v Franciji v prvel letu ukradli 3000 koles od 20.000ih, s tem da moras pri njih dati kreditno kartico, ce si zelis sposoditi kolo.
Koliko bi jih ukradli, ce bi si jih lahko sposodil z gotovino je le ugibanje, ampak stevilka gotovo nebi bila manjsa.

Ampak glede na to, da tebe dejstva ne zanimajo, je tole malo brez veze.
http://hamsworld.net/

Pyr0Beast ::

Kreditna kartica je itak worthless.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Okapi ::

Kdo je na zgubi? Js ne.
Si pač egoist, jebiga, ne prvi, ne zadnji. A misliš, da se tu kdo sekira zaradi tega?

O.

JayKay ::

V Londonu čudovito deluje (s kreditno kartico). pa še 30 min maš zastonj
Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

Lion29 ::

ja sej warped one ne more da ne trola...

sej si povedal svoje stalisce... kaj sploh se vsajas... ce ti ni kul, pac ne bos vzel...ni treba zdaj s stotimi posti morit
Frontend UI/UX developer

techfreak :) ::

JayKay je izjavil:

V Londonu čudovito deluje (s kreditno kartico). pa še 30 min maš zastonj

Pri nas so kreditne kartice manj popularne kot v tujini.

WarpedOne ::

Si pač egoist, jebiga, ne prvi, ne zadnji. A misliš, da se tu kdo sekira zaradi tega?

Sm mislu da je point, da se zmanjša količina prometa po mestu. Sm se motil?

ce ti ni kul, pac ne bos vzel

Če bi ostalo le pri tem, se ne bi oglašal, a se zna zgodit da ne bo. Ker navdušenje nad takim sistemom ne bo doseglo pričakovanega, bodo uvedli še palice da nas bodo spametovali in ne bomo več trolali.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

TekO ::

Okapi je izjavil:

Kar vsaka Urbana ne bo dovolj. Moral se boš prijavit za sposojo koles, vsako leto znova. Za turiste bodo imeli pa tudi tedensko možnost.

O.

Exactly.
Prijavil se boš pa preko spletne strani, kjer boš dobil neko kodo in to kodo boš potem vtipkal preden si boš sposodil kolo - z njo se boš tudi identificiral.
Ideas are bulletproof.

jype ::

Jaz bom pomoje še vedno uporabljal svoje kolo, glede na to da živim na robu "city limits", kjer postaj najbrž ne bo prav mnogo.

Zagotovo je pa reč povsem kompetentno zamišljena. Komaj čakam izvedbo, da bomo potem lahko dejansko kritizirali zadevo na podlagi dejstev, ne pa nekih smešnih političnih preferenc.

fosil ::

W1 kaj bi ti pravzaprav hotel? Predlagaj nekaj, pa da vidimo.
Ali te samo pomlad meče? :)
Tako je!

ravsek ::

Mah, zakaj ene tako moti tistih 15 min obvezne "pavze"? To so kolesa, ki so namenjena, da se nekam zapeljes, namesto da z avtom rines po mestu. Sem skoraj preprican, da v 99% primerov prides v eni uri iz lokacije A do zeljene lokacije B v Ljubljani. Ali hočete to, da bi lahko vzeli kolo, ga dali na avto in sli z njim kolesarit na pokljuko? Ali pa po poti spominov okoli Ljubljane? Tako da, kar se mene tice, mi je ena ura cez glavo in ce bo res zastonj, pozdravljam tole idejo. Edino nekako bi bilo fajn, ce bi lahko kolo nekako zaklenil vmes (da ti ne bo treba ravno nositi svoje ketne sabo :))), ce moras samo kam skociti za kaksno minutko. Ker ce ti ga takrat nekdo spizdi, imas precejsen problem...

JayKay ::

techfreak :) je izjavil:

JayKay je izjavil:

V Londonu čudovito deluje (s kreditno kartico). pa še 30 min maš zastonj

Pri nas so kreditne kartice manj popularne kot v tujini.

saj ima vsak debetno kartico oz bankomat kartico če hočete. To je samoumevno.
Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

TekO ::

ravsek je izjavil:

Edino nekako bi bilo fajn, ce bi lahko kolo nekako zaklenil vmes (da ti ne bo treba ravno nositi svoje ketne sabo :))), ce moras samo kam skociti za kaksno minutko. Ker ce ti ga takrat nekdo spizdi, imas precejsen problem...


Ključavnica bo zraven na kolesu, tako da boš lahko skočil vmes v trgovino ali kaj podobnega.
Ideas are bulletproof.

jype ::

JayKay> saj ima vsak debetno kartico oz bankomat kartico če hočete. To je samoumevno.

S katere ne moreš vzet, če ni gor, tudi če kasneje vrneš nazaj.

WarpedOne ::

W1 kaj bi ti pravzaprav hotel? Predlagaj nekaj, pa da vidimo.

Želel bi si nekaj kar bi bilo uporabno in ne birokratski absurd. Želim se pripeljat po obvoznici na parkirplac, usest na kolo in zapeljat po ljubljani, do kamor me je volja in kadar me je volja. Brez posebnih izkaznic, prijavnic, registracij na internetu, obveznih 15 minutnih počitkov vsako uro in podobnih drekcev.

Denar obstaja že nekaj tisoč let, do sedaj je povsem dobro služil svojemu namenu. Kavcija je že tut stara stvar, dražja kot je zadeva, katero si izposodiš, višja je kavcija.

Če se bojite da bodo kradli kolesa, naj bodo ta takšna da za kakšne športne užitke odpadejo po defaultu - ranga 20 kil. Zadeve se bodo uničevale, zato naj bo poudarek na nizki proizvodni ceni in brez posebnih dragih dodatkov ala menjalnik, hidravlične zavore in podobni nesmisli.

Nabavna cena takega kolesa je komot pod 100 EUR. Če se uvede najemnina 10 EUR in se ti vrne 5 EUR, ko stvar pripelješ nepoškodovano nazaj, nucaš natanko 20 poštenih ljudi, da ti stvar pokrije nabavno ceno, nato pa pokrivaš ostale stroške in morda delaš celo profit.

Na kolesih je lahko časovna ključavnica, katera se avtomatsk odklene čez recimo 4 ure. Pomeni, da če kolo pustiš 4 ure nekje parkirano, bo avtomatsko na razpolago nekomu za brezplačno izposojo, pa še kavcijo bo pokasiral ko ga bo pripeljal na neko postajo. Ker bi bila kolesa jasno različna od vseh ostalih, bi kakršnakoli veriga na tej zadevi bil jasen znak, da je stvar bila odtujena in imajo redarji/policija nalogo da stvar vrnejo lastniku = prerežejo ketno in kolo vrnejo mestu.

Cena mora bit nujno konkurenčna parkirninam in avtobusu. Sicer je sploh brezveze da se gremo to zgodbo.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

hamax ::

Če se uvede najemnina 10 EUR in se ti vrne 5 EUR

Cena mora bit nujno konkurenčna parkirninam in avtobusu.

Torej moramo avtobuse podrazati za dobre 4eur?
http://hamsworld.net/

WarpedOne ::

K ceni vozovnice prištej še porabljen čas, gostoto avtobusnih postaj, povprečno čakalno dobo, "vrednost usmrajenih podpazduh" na avtobusu in nestuširanih športnikov. Če avtobus fura pol ure na relaciji katero peš prehodim v 20 minutah, s kolesam pa v 5 minutah, je ta prihranek vreden nekaj denarja.

Če nočeš razumet, boš našel 300 razlogov zakaj to ni dobr.
Še vedno nisi povedal, kaj točno pri Urbani zagotavlja, da kolesov ne bodo kradli. Če je že kraja nek resen problem.

Po moje itak ni, če se sistem pravilno zastavi. Če se pa ne, je pa rezultat znan vnaprej.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

hamax ::

Še vedno nisi povedal, kaj točno pri Urbani zagotavlja, da kolesov ne bodo kradli.

Kolo je priklenjeno na dock dokler se ne identificiras. Tako za vsako kolo ves kdo sedi na njem. Ta sistem ocitno ni popolen, glede na to, da je v franciji zmanjkalo 3000 koles. Je pa sigurno bolj zanesljiv kot ce lahko kolo vzames v zameno za 10eur in se z njim vozis dokler dela. Samo v eno temno ulico ga parkiras, da ti ga sosed ne bo odpeljal ko se odklene.
Ce te ustavi redar, pa vedno lahko iskreno reces, da si ga nasel v temni ulici.

Po moje itak ni, če se sistem pravilno zastavi. Če se pa ne, je pa rezultat znan vnaprej.

Sta angleski in francoski sistem dobro zastavljena?
http://hamsworld.net/

fosil ::

Sej boš lahko imel kolo cel dan, ampak potem ne bo zastonj, glede na to da si pripravljen plačat, to zate ne bo problem.
Za veliko večino ljudi, ki rabijo kolo za prevoz do centra, potem pa so pripravljeni naredit kakšen korak peš, pa bo tudi cena konkurenčna, saj bo zastonj.
Pa še nobene skrbi nimaš, da bi ti kolo ukradli in bi potem zgubil kavcijo.
Na kolo moraš v tem primeru gledat kot nadomestilo za bus. Torej z njim se pelješ od ene postaje do druge, vendar brez čakanja in z malo rekreacije.

Očitno tebe žuli Urbana, ampak brez tega ne bo šlo.
Tudi če si hočeš v knjižnici sposodit knjigo, se moraš registrirat in dobiš izkaznico.
Ali pa če se "včlaniš" v banko, tudi dobiš kartico in si potem lahko sposojaš denar.
Ali te torej povsod tako žuli kartica?
Tako je!
strani: 1 2 3 4 ... 7


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vozila redarstva na avtobusnih postajah

Oddelek: Na cesti
221441 (885) Engineer_
»

Dolgi most - parkiranje in kazen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
537133 (5024) mare87

Več podobnih tem