» »

Uporabna vrednost urbane

Uporabna vrednost urbane

strani: 1 2 3 4 5

BlueRunner ::

hamax je izjavil:

Se vrnemo nazaj k tistemu "poceni, majhno"?

Urbana stane 2eur, kar ni pretirano drago. Majhno je pa stvar definicije. Urbana je vsekakor vecja od enega listka, ce pa zelis 5 kart je pa ze vprasanje.

Ugh. Nisi me razumel. Avtomat naj bo "poceni, majhno".

hamax je izjavil:

Če boš sedaj ven povlekel Moneto, se vsekakor strinjam, da je to zgledna in napredna rešitev.

Ali pa bom v urbanomat zabasal bankovec, kreditno ali bancno kartico.

Pokritost z urbanomati je podn. Razumem, da so dragi in, da jih ne moreš naenkrat nametati vsepovsod. Vendar pa bi na to bilo potrebno misliti prej in ne šele sedaj, ko je to uporabnikom začelo povzročati težave.

hamax je izjavil:

Se pa seveda strinjam, da bi lahko bilo urbanomatov vec. V kombinaciji z ostalimi prodajnimi mesti je pokritost nekako za silo.
Je pa vsekakor potrebno postaviti vec avtomatov na obrobje. Sploh tisti del proti siski zgleda zelo bogo.

Ko se "ostala prodajna mesta" zapro je pokritost podn in to je to. Ni tukaj kaj veliko za praskati. Če mora človek 7km daleč, da najde avtomat na katerem bo napolnil kartico za prevoz, ki ga ima pred vrati, je "podn" edin možen opis.

Papirnate kartice morda res izgledajo zaostalo, vendar pa je nekaj pač potrebno storiti. Če že ne nazaj na papir (čeprav sem izpostavil tri pozitivne lastnosti, ki jih ni nihče niti poskusil ovreči), pa naj bo to vsaj izhodišče za razimeslek kako naj bi delovali "poceni, majhni" avtomati za "žetone", ki bi jih lahko v relativno kratkem času posuli po čim več lokacijah.

fosil je izjavil:

Pri nas je umanjkalo ravno te pameti in postopnosti. Skočilo se je v vodo, potrebno je plavati. Reči, da je sistem brez težav, je seveda b.v., ker jih ima. Rešilo pa se jih bo edino tako, da se išče rešitve, ne pa da se jih vse po vrsti zanika.

Pri nas se 50 let ni na tem področju nič naredilo. Postopnost bi se lahko šli če bi recimo že pred 20 leti nekaj naredil na tem področju.
Da bi pa danes vpeljeval najprej nek sistem, ki je u bistvu že zastarel je pa nesmiselno in zapravljanje denarja.

Ni potrebno pretiravati. Postopnost je to, da zagotoviš, da boš imel dva sistema vzporedno, da boš enega ukinjal postopoma in ne predčasno, da boš morda uvedel tudi kakšen vmesen sistem, ki olajša tranzicijo.

To je postopnost. Postopnost ne pomeni zavlačevanja, ampak pomeni razumevanje ljudi - strank in upošteva, da navajanje na vsak nov sistem vzame nekaj časa in, da nobeno obveščanje ni popolno.

Zgodovina sprememb…

sv-pt ::

Koliko dolgo prehodno obdobje pa bi ti rad imel?
V sredini maja 2009 se je začelo testno obdobje uporabe urbane za javnost in vse od takrat in do sredine maja 2010 se je dalo plačevati z urbano ali po starem z gotovino. Ti eno leto ni zadosti, da se pozanimaš o čem se gre in ko ugotoviš, da bo to (skoraj) edina opcija, se naučiš stvar uporabljati?

Mehmed ::

Meni je smesno, da nekdo zna uporabljat spletni forum, urbana mu pa tezave dela.
Moja babica ima recimo tezave zaobvladat daljinca od tv, urbane pa uspesno napolni in pride kamor hoce.

sss ::

LOL, warped dela v IT? To počas postaja burleska :))

Ne warped, nismo prav nič vzvišeni.
Ne toleriramo pa folka, ki;
-se niti slučajno ni pripravljen potruditi
-najprej pizdi en dan in šele pol vpraša za nasvet
-Ko le dobi vse informacije, ki jih želi pa vehamentno izjavi, da se bo raje fural s taksijem.

Vidiš, ne delamo razlik med meščani in ostalimi.
Motijo nas maloumni ljudje, ki ne počnejo nič drugega kot jokcajo na forumih.

@ GregorP, nihče te ne jemlje več resno

McMallar ::

Ciljal sem na to, da ti ne racunajo kazni, ce si pozabil karto doma. Ne vem kaksna je praksa v Lj, ampak zelo dvomim, da taka. Je pa tu kazen pol manjsa, ce me spomin ne vara.


Se to. Kazni ne dobis samo, ce doma pozabis letno karto, ki je vezana na tocno doloceno osebo. Ce jaz doma pozabim mesecno in pride kontrola bom dobil kazen.

Ko sem se zivel v Ljubljani me je mene motilo tocno to, kar je ze nekdo napisal: zivel sem za Bezigradom in se vozil v sluzbo na Vic. Ne na zacetni ne na koncni postaji ni bilo Urbanomata. K sreci je zena delala v centru, tako da sva kartice enostavno zamenjala ko je bila moja prazna in je ona obe polnila v centru. Sem pac len in se mi ni dalo hoditi pes do druge postaje :)
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

Mehmed ::

Zakaj ste tok zapeli za te urbanomate?
Sej so tud kioski dobri. Pa bojda online polnjenje.

WarpedOne ::

Forumski hohštaplerji preberite naglas:
Pokritost z urbanomati je podn. Razumem, da so dragi in, da jih ne moreš naenkrat nametati vsepovsod. Vendar pa bi na to bilo potrebno misliti prej in ne šele sedaj, ko je to uporabnikom začelo povzročati težave.


Od mene zahtevate da se sprehajam (furat z avtom se ponovem ne smem več) in iščem, kje si lahko kupim zveličavno karto za avtobus.
Nimate razčiščenih osnovnih pojmov, kaj je to uporabnost. Ja, sem v ITju zato so mi grejo takale birokratkske blamaže še tolk bol v nos. Dejte že enkrat študirat, kako OLAJŠAT uporabo česarkoli. Urbana ma nekaj plusov, a je njena dostopnost previsoka stopnica, da nebi delala težav.

Samo ena rešitev je sprejemljiva: možnost nakupa urbane NA ČISTO VSAKI AVTOBUSNI POSTAJI. Delno sprejemljiv je ena urbanomat na vsak par avtobusnih postaj, ki sta nasproti ena drugi vmes je pa prehod za peščce v jasnem vidnem polju, to je največ par deset metrov. Vse ostalo so gnili kompromisi, ki končnemu uporabniku grenijo življenje in ga odvračajo od uporabe avtobusov.

Nisem presenečen, da tega Lj-hohštaplarji niste sposobni dojet. Tudi vaši izbranci niso.
What is that you don't know you don't know?

Mavrik ::

Zakaj neprestano pozabljaš na tisti del, kjer se lahko Urbana dobi in polni v vsaki trafiki in precej trgovinah (ki so vse jasno označene)?
Namreč dejansko se da dobiti Urbano "na vsaki dve postaji". Sicer pa zdaj že samo iščeš dlake v jajcu no.
The truth is rarely pure and never simple.

WarpedOne ::

"Možnost nakupa" pokrije tudi te opcije. Hotel sm slišat "na bonifaciji maš urbanomat/trafiko/petrol 10 m stran/XYZ". Čist OK bi blo tudi, da bi lahk zadevo nabavil na samem servisu. Pa je ne morem.

Slišal sem le, da lahk zadevo nabavim na nekem petolu 500 m stran, kamor se naj odpravim peš???
What is that you don't know you don't know?

Lion29 ::

pa dobro pa kaj je z vami folk? PA zakaj skoz samo trolate?
A ste res tolko leni, vzviseni in arogantni, da mislite, da vam mora biti vse k riti prienseno?

Valda je nemogoce, da se naredi resitev, ki bi zadovoljevala vse. Vsaka opcija / storitev mora v prvi fazi upravicit stroske. Urbanomat na vsaki postaji jih vsekakor ne! A zdaj bi pa zaradi prevzvisenih lordov, baronov in vojvod mogli it v nerazumne stroske, da bi zadovoljili vsako leno rit?

GET REAL! Svet se ne vrti okoli vas!
Frontend UI/UX developer

BlueRunner ::

sv-pt je izjavil:

Koliko dolgo prehodno obdobje pa bi ti rad imel?
V sredini maja 2009 se je začelo testno obdobje uporabe urbane za javnost in vse od takrat in do sredine maja 2010 se je dalo plačevati z urbano ali po starem z gotovino. Ti eno leto ni zadosti, da se pozanimaš o čem se gre in ko ugotoviš, da bo to (skoraj) edina opcija, se naučiš stvar uporabljati?

Meni osebno Urbana ne dela težav - bil sem celo med testnimi uporabniki, sem jo podpiral in jo še vedno podpiram. Tako, da meni je bilo zadosti že minus 3 mesece, ne samo eno leto.

Vendar pa ti samo kažeš kako si nesposoben videti težavo, če to ni tvoja osebna težava. Kot načrtovalec pa moraš razumeti čim več primerov uporabe in jih s svojo rešitvijo tudi čim več zajeti, če že ne moreš vsega.

Urbana je tako žal še vedno v prehodnem obdobju, ker je pokritost podn in, ker ni dodatne variante, ki bi odstranjevala največje težave, ki jo Urbana dejansko ima. Na žalost ne v "načrtovanem prehodnem obdobju" ampak v prehodnem obdobju tipa "je**te se, če še niste poštekali".

Kar je seveda slabo. Kdor pa temu pravi dobro, pa ima v svojem razmišljanju in videnju problema plašnice, ker ne vidi večje slike, temveč samo svoj lasten "use case".

WarpedOne ::

GET REAL! Svet se ne vrti okoli vas!

Uh, sm mislu da je urbana namenjena končnim uporabnikom, ki bi se želeli peljati z avtobusom.
Zakaj niste takoj povedal, da je namenjena le nekaterim, drugi pa naj pozabimo na avtobus al pa še več časa/energije porabimo zato, da pridemo do tega.

A zdaj bi pa zaradi prevzvisenih lordov, baronov in vojvod mogli it v nerazumne stroske, da bi zadovoljili vsako leno rit?

Da.
Al pa kar takoj nehajte jokat o prometnem kaosu v LJ. Urejenega prometa brez zadovoljevanja lenih riti NE BO. Wake up and smell the coffie.
What is that you don't know you don't know?

darkolord ::

Delno se jaz strinjam z njim. Nekomu, ki dnevno (morda še iz obdobja testiranja) uporablja Urbano, je seveda cel postopek kristalno jasen. Za nekoga, ki tega ne uporablja, pa ni čisto tako.

Primer: ob 17h bi rad nekje iz Murgel prišel v center. Nekako najdeš pot do postaje enke, ki te bo zapeljala do tja in bi rad kupil/napolnil Urbano. Ni problema, bomo poiskali trafiko blizu. Prima, direkt na postaji čez cesto je! Aja, ob 15.30 so jo že zaprli. Kaj pa zdej?

Preostane ti praktično edino backup varjanta - telefon. Če si npr. tujec ali če telefona nimaš, si v tem primeru "mrzel".

Mogoče nisem zelo pozorno gledal, ampak na postajah pomoje še nisem videl vsaj seznama bližnjih prodajnih mest (z delovnim časom) za Urbano in ostalih osnovnih podatkov o načinu plačila. Pa še to, kolega iz tujine, ki zelo zelo veliko potuje in mu ni nikakršen problem pridet kamorkoli, se je pri Urbani prvič malo "nategnil", ker ni bilo nikjer jasno omenjeno, da moraš kartico po nakupu tudi prvič ločeno napolniti.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Brias ::

jaz imam tudi urbano... sem pa ke rabim it z busom... en nedeljski dan je nisem uzel... stopim na bus, pravi da ne morem placati z denarjem... grem dol z busa in vzamem GSM da si poklicem taxi... avtobusar ponovno odpre vrata, in vprasa, imate MONETO?
recem da imam, stopim na bus, vtipkam *xxx* neki... in placam bus...

tako kot placilo z denarjem, velja en nakup, ena voznja, tako kot je bilo prej...

WarpedOne ::

Če si npr. tujec ali če telefona nimaš, si v tem primeru "mrzel".

Predplačniški telefoni še vedno niso dovolj dobri.
Prodaja praznih kartic je tut svojevrstno zajebavanje ljudi.
What is that you don't know you don't know?

BlueRunner ::

Lion29 je izjavil:

Vsaka opcija / storitev mora v prvi fazi upravicit stroske. Urbanomat na vsaki postaji jih vsekakor ne! A zdaj bi pa zaradi prevzvisenih lordov, baronov in vojvod mogli it v nerazumne stroske, da bi zadovoljili vsako leno rit?

Kot prvo: turisti niso lene riti.
Kot drugo: tisti, ki pridejo vsake kvatre v glavno mesto niso lene riti.
Kot tretje: če zahtevamo in pričakujemo, da se te uporabnike zadovolji, potem moramo to načrtovati - kar vidimo je seveda manjko načrtovanja.
Kot četrto: Stroški bi bili tudi nižji, če bi imeli vmesno varianto, ki ne vključuje dragih urbanomatov in plastičnih kartic, hkrati pa je še vedno tehnično, organizacijsko in stroškovno izvedljiva.
Kot peto: JAVNI potniški promet ne izpolnjuje samo zahteve profitabilnosti, ampak SLUŽI tudi JAVNOSTI. Če tej zahtevi ne ugodiš, potem je projekt fail.
Kot šesto: Če bi imel varianto poceni avtomatov, potem bi jih lahko posejal toliko, da bi bila težava majhnega števila urbanomatov non-issue.

bluefish ::

Cenejše avtomate je ob trenutni funkcionalnosti (plačilo z bančnimi karticami, mobilnikom, gotovino; izdaja kartic) najbrž težko zagotoviti.

Lakotnik29 ::

W1 povej mi eno državo kjer se lahko pripelješ na naključni avto servis in se ti ne more zgodit, da je najbližji avtomat/kiosk za javni promet oddaljen 500m???

V katerih glavnih mesti v EU sploh še lahko z gotovino plačaš vožnjo neposredno na busu?

Iz prakse ti lahko povem, da imajo najmanj problemov z kartico turisti. Večina si že v naprej pogleda kam gre in kakšen istem obstaja tako, da 90% turistov ve za kartico. Kako konkretno deluje jim pa razložimo/jo v hotelu/info točki/TIC, če jih zanima.

Precej sledim stranem, ki so vezane na turizem (recimo Trip addvisor,ki je še posebej priljubljen med mladimi) in praktično ni pripomb čez Urbano.

Pod črto imajo z urbano probleme samo gnjavatorji, ki v vsaki malenkosti iščejo najslabše. Samo za takim bi lahko Urbanomat v rit vtaknil, pa bi bilo še predaleč/prekomplicirano.

Zgodovina sprememb…

sss ::

WarpedOne je izjavil:

Forumski hohštaplerji preberite naglas:
Pokritost z urbanomati je podn. Razumem, da so dragi in, da jih ne moreš naenkrat nametati vsepovsod. Vendar pa bi na to bilo potrebno misliti prej in ne šele sedaj, ko je to uporabnikom začelo povzročati težave.


Od mene zahtevate da se sprehajam (furat z avtom se ponovem ne smem več) in iščem, kje si lahko kupim zveličavno karto za avtobus.
Nimate razčiščenih osnovnih pojmov, kaj je to uporabnost. Ja, sem v ITju zato so mi grejo takale birokratkske blamaže še tolk bol v nos. Dejte že enkrat študirat, kako OLAJŠAT uporabo česarkoli. Urbana ma nekaj plusov, a je njena dostopnost previsoka stopnica, da nebi delala težav.

Samo ena rešitev je sprejemljiva: možnost nakupa urbane NA ČISTO VSAKI AVTOBUSNI POSTAJI. Delno sprejemljiv je ena urbanomat na vsak par avtobusnih postaj, ki sta nasproti ena drugi vmes je pa prehod za peščce v jasnem vidnem polju, to je največ par deset metrov. Vse ostalo so gnili kompromisi, ki končnemu uporabniku grenijo življenje in ga odvračajo od uporabe avtobusov.

Nisem presenečen, da tega Lj-hohštaplarji niste sposobni dojet. Tudi vaši izbranci niso.


Spustil si se na nivo, ki je nevreden našega odziva.
Zadnji moj odziv tebi; stanje je kakršno je. Če si premožen lahko podariš MOL denar za nove urbanomate. Naj ponovim. Obnašaš se kot mali užaljen otrok.
Spadaš med tiste osebke, ki so zafustrirani in gojijo neko zamero do MOL in njenih prebivalcev. Če imaš kakršne koli probleme z MOL in dokaze o koruptivnem ravnanju jih javi policiji. Sej še poznaš številko al ti jo moramo zavrtet namesto tebe?
Aja, nimaš dokazov ker si bogi zmene, ki samo blebeta na forumih, da bi pa kaj naredil pa ne.
Ne razumem čemu se počutiš tako ogroženega z naše strani :D

Go-ahead ::

V Novi Gorici je urejen brezplačen mestni prevoz. Torej je uporabna vrednost urbane v Novi Gorici enaka 0. Nepostrebni so postali vsi avtomati, vse servisne službe teh avtomatov, vsa birokracija okoli njih, vsi zaposleni v Urbani,...

Sicer ne vem, ali so se občinarji za to rešitev odločili na podlagi izredno visokih stroškov za vzdrževanje omrežja avtomatov, katerega so v Novi Gorici imeli za plačevanje parkirnine. Podjetje, ki se je s tem preživljalo je požrlo več kot 50% prihodkov od parkirnine.

Če mene vprašate so bili žetoni, ki si jih dobil v vsaki trafiki kar OK. Dobre rešitve so preproste.

Lion29 ::

sss je izjavil:

Ne razumem čemu se počutiš tako ogroženega z naše strani :D


pa pismo, kako ne razumes??
njemu je izpod casti in totalno nerazumno, da se 1x na mesec sprehodi do kioska/urbanomata/petrola/merkatorja, da kupi in napolni urbano, zato da lahko uporablja lpp storitve...

ne razumem, kako tega ne razumes? pa to je ja cisto jasno!

itak pa je logicno tudi to, da fant nima telefona z narocnino, da bi lahko voznjo placal s tem (do najbliznjega kioska/urbanomata/petrola/merkatorja)...

popolnoma razumljivo je zanj, da ko pride on v LJ, ga pozdravi sam g. zupan, ga pride iskat z najnovejsim caddilacom in ga odpelje do najbliznjega kioska/urbanomata/petrola/merkatorja... seveda ne samo njega ampak prav vsakega ne-ljubljancana, ki pride delat ali po opravkih v LJ, saj takim je izpod casti in popolnoma nesprejemljivo se zapeljat/sprehodit do najbliznjega kioska/urbanomata/petrola/merkatorja...
Frontend UI/UX developer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lion29 ()

BlueRunner ::

bluefish je izjavil:

Cenejše avtomate je ob trenutni funkcionalnosti (plačilo z bančnimi karticami, mobilnikom, gotovino; izdaja kartic) najbrž težko zagotoviti.

Preberi si kaj sem že predlagal. Hint: nimaš ovir, da ne bi imel nekaj, kar ni plastična kartica, kar vzame samo gotovino brez vračanja drobiža, kar ignorira mobilnike, kar ne izdaja kartic in kar ni povezano s centralno lokacijo. Imaš samo negodovanje, ker je to kao zastarela rešitev. Od finoće bo nekatere kar pobralo. Urbana or bust, ali kako gre že to.

Go-ahead ::

Ali si upa kdo objavit ceno teh avtomatov, bolje ceno postavljenega funkcionalnega avtomata?

Prepričan sem da tisti ki strošek pozna nima ja*c za kaj takega.

Okapi ::

Če mene vprašate so bili žetoni, ki si jih dobil v vsaki trafiki kar OK.
Žetonov tudi nisi mogel kupiti kar kjerkoli, ponoči pa sploh ne. Lahko si sicer plačal z gotovino, ampak šofer ni vračal drobiža in če si imel v denarnici samo bankovec za 10 evrov, te je vožna prišla hudo drago. Predvsem pa nisi mogel prestopati. Meni se je avtobus, sedaj ko lahko prestopam, pocenil za pol.

O.

Lion29 ::

ModriDirkac:

what? zelis povedat, da je smiselno it v astronomske stroske zato, ker je par osebkov po defaultu trolov?
Frontend UI/UX developer

T-h-o-r ::

še zdaj ne kapiram, kaj je narobe z žetoni, ki bi jih lahko nabavil na vsaki postaji
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Lion29 ::

T-h-o-r je izjavil:

še zdaj ne kapiram, kaj je narobe z žetoni, ki bi jih lahko nabavil na vsaki postaji


izjemen strosek?
Frontend UI/UX developer

Gandalfar ::

T-h-o-r je izjavil:

še zdaj ne kapiram, kaj je narobe z žetoni, ki bi jih lahko nabavil na vsaki postaji


To da jih v resnici nisi mogel in da warpedovega problema ne bi resili.

Mavrik ::

T-h-o-r je izjavil:

še zdaj ne kapiram, kaj je narobe z žetoni, ki bi jih lahko nabavil na vsaki postaji


Tam kjer si prej lahko kupil žetone zdaj dobiš Urbano. Le da Urbano dobiš na večih krajih.
The truth is rarely pure and never simple.

Okapi ::

še zdaj ne kapiram, kaj je narobe z žetoni, ki bi jih lahko nabavil na vsaki postaji
Nesmotrno je imeti oba sistema, ker bi potem moral na avtobusu dobiti še listek, da si plačal z žetonom. Zadeva bi bila dražja, kar bi posledično pomenilo, da bi bila vožnja za vse dražja. Zaradi enega ali dveh odstotkov potnikov (ki niso fizično ali mentalno prizadeti, ampak so samo preveč fini ali leni ali neiznajdljivi), se pač ne splača tega početi. Zadovoljni itak nikoli niso vsi in W1 in njemu podobni bi pač našli neko drugo dlako v jajcu za nerganje. Potem bi pač rekel, da je karta predraga, ali da so sedeži pretrdi, ali postaje preredke, ali bus prepočasen ...

O.

T-h-o-r ::

Lion29 je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

še zdaj ne kapiram, kaj je narobe z žetoni, ki bi jih lahko nabavil na vsaki postaji


izjemen strosek?



avtomati za žetone so (bi) bili dražji, kot avtomati za kartico urbana?



kot rečeno, nisem se še peljal v lpp nikdar v lajfu :D

a ni bolj simpl met žeton in zakaj bi moral dobit potrdilo, samo vržeš ga nekje pri šoferju not in to je to
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Lion29 ::

T-h-o-r je izjavil:

Lion29 je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

še zdaj ne kapiram, kaj je narobe z žetoni, ki bi jih lahko nabavil na vsaki postaji


izjemen strosek?



avtomati za žetone so (bi) bili dražji, kot avtomati za kartico urbana?


ne, ampak uvedba celega sistema!
torej na tisoce in tisoce zetonov, avtomati z zetoni na postajah, avtomati na avtobusu, ki zraven se tiskajo karte, zaposlit folk, ki te zetone potem spet spravlja iz teha vtomatov nazaj v avtomate na psotaji, etc, etc. Skratka tako kot je okapi povedal, stroskov bi bilo nerazumno prevec...
Frontend UI/UX developer

Okapi ::

kot rečeno, nisem se še peljal v lpp nikdar v lajfu
Kar te pa očitno niti najmanj ne ovira, da ne bi pametoval, kakšen sistem bi bil boljši.;((

O.

T-h-o-r ::

ja, pač bolj simpl se mi zdijo žetoni kot kartice :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

bluefish ::

Hja, če se pelješ enkrat na mesec v eno smer, potem vsekakor. V nasprotnem primeru pa je sistem kartic veliko bolj praktičen.

Lion29 ::

T-h-o-r je izjavil:

ja, pač bolj simpl se mi zdijo žetoni kot kartice :D


ma kako? kartico imas samo eno, in jo uporabljas za (vedno) vec storitev...ko je enkrat sistem centraliziran online potem uporabnost zadeve samo narasca... zetoni pa so samo navlaka, ki se za enkratno uporabo niso dobri... kvecjemu bi bilo bolje, da se na busih nabavi avtomate, ki vracajo denar in sprejemajo tako kovance kot bankovce...in natisnejo karto... ampak on the long run, je kartica veliko boljsa resitev...

nobena od teh resitev pa 100% ne zadovolji folka..

in ce tako potegnemo crto... je kartica najbolj smotrna resitev...katere uporabnost iz meseca v mesec raste... iz leta v leto tudi
Frontend UI/UX developer

Go-ahead ::

Zakaj ni mogoče prirediti ostalih plačilnih kartic za plačevanje prevoza?

Lion29 ::

Go-ahead je izjavil:

Zakaj ni mogoče prirediti ostalih plačilnih kartic za plačevanje prevoza?


kdo je rekel, da ni?
Frontend UI/UX developer

Mavrik ::

Predvsem zato, ker vse ostale kartice zahtevajo dokaj dolg postopek avtorizacije plačila in niso brezžične. Kar je tudi problem z uporabo gotovine - na mestnih avtobusih, ki vozijo s tako kratkimi intervali in sprejemajo toliko ljudi je uvedba sistema, ki podpira mencače, ki pol minute kopajo za drobižem / tipkajo PIN, popolnoma nesmotrna.

Že tako traja predolgo da se na bolj obremenjenih postajah ljudje zdrenjajo na avtobus in povlečejo urbane.

S tega stališča je uvedba kartice, ki jo lahko uporabiš brez da jo vlačiš z denarnice precej bolj smotrna in povečuje pretočnost na mestnem prevozu (in parkiriščih ;) ).
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Go-ahead ::

V Italiji lahko plačaš avtocesto brez tipkanja PIN- a s klasično plačilno kartico. Ne me vprašat kako. Vtakneš kartico in gremo dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Go-ahead ()

Lakotnik29 ::

Potem bomo pa poslušali kako tak sistem omogoča zlorabe, pa ga noben ne more upoarbljat. PA kar naenkrat bi moral imet kontrolor dostop do tvojege prometa na banki, da bi rpeverl če si res plačal in podobno.

THOR: Žetone smo imeli lep, čas in glavna omejitev je bila v tem, da niso omogočali prestopanja. Tako te je naprimer 20 minutna vožnja kjer si menjal tri trole stala sedanjih 2,4€, sedaj isto stane le 0,8€.

Kot sem že povedal za 99% ljudi je urbana dobra rešitev. Napolniš jo enkrat na n mesecev, čepi v denarnici in se ti ne mroe zgodit, da nimaš več žetona/drobiža.

Predvem pa sem z eno katico šel zjutraj do pisarne s trolo, sedaj bom šel na malco pa z isto kartico kar s kolesom.

WarpedOne ::

Mavrik:
Tam kjer si prej lahko kupil žetone zdaj dobiš Urbano. Le da Urbano dobiš na večih krajih.


Žal to ni res.Točno na tem konkretnem servisu so mi včasih lepo prodali žetone in sm se usedu na avtbus čez cesto. Danes mi urbane ne morejo več prodat.
Pod črto rezultat: poslabšanje "izkušnje javnega prevoza".

Lahko plezate po stropu, me obkladate s trolom, kmetom, nesposobnežem, leno ritjo, gnjavatorje, itd ampak tega žalostnega dejstva ne morete spremenit - žeton sem dobil na licu mesta, urbane ne več. In to ni moj problem ampak problem urbane.

Gandalfar:
To da jih v resnici nisi mogel in da warpedovega problema ne bi resili.

Kot rečeno, to ni res. Žetone sem dobil, urbane ne.
What is that you don't know you don't know?

BlueRunner ::

Go-ahead je izjavil:

Ali si upa kdo objavit ceno teh avtomatov, bolje ceno postavljenega funkcionalnega avtomata?

Prepričan sem da tisti ki strošek pozna nima ja*c za kaj takega.

Katerih avtomatov? Trenutnih urbanomatov ali teh, ki jih predlagam jaz?

Lion29 je izjavil:

what? zelis povedat, da je smiselno it v astronomske stroske zato, ker je par osebkov po defaultu trolov?

Če je to letelo name: o kakšnih astronomskih stroških je govora?

Zgodovina sprememb…

Go-ahead ::

Torej žetoni so OUT, urbana je kar je. Če iščemo najcenejši in najhitrejši sistem sistem je potem potrebno uvesti nazaj plačilo s kovanci in klasičnimi plačilnimi karticami (brez tipkanja PIN-a).
Ker so ostali sistemi dragi.


Cene postavljenega avtomata za urbano še vedno ni nihče objavil. Le zakaj????

BlueRunner ::

T-h-o-r je izjavil:

a ni bolj simpl met žeton in zakaj bi moral dobit potrdilo, samo vržeš ga nekje pri šoferju not in to je to

Še najbolj simpl je imeti karto za enkratno uporabo na kateri je odtisnjena ura. Velja npr. 90minut. Ko 90 minut poteče, se več ne moreš voziti, med vožnjo jo moraš imeti pri sebi.

Nikamor nič ne mečeš, imaš potrdilo za povrnitev stroškov, kontrola je trivialna.

TESKAn ::

Urbano bi kupil enkrat, dal gor 10€, spraviš v predal v avtu in maš mir za naslednjih 5 obiskov mehanika.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Lion29 ::

BlueRunner je izjavil:

Go-ahead je izjavil:

Ali si upa kdo objavit ceno teh avtomatov, bolje ceno postavljenega funkcionalnega avtomata?

Prepričan sem da tisti ki strošek pozna nima ja*c za kaj takega.

Katerih avtomatov? Trenutnih urbanomatov ali teh, ki jih predlagam jaz?

Lion29 je izjavil:

what? zelis povedat, da je smiselno it v astronomske stroske zato, ker je par osebkov po defaultu trolov?

Če je to letelo name: o kakšnih astronomskih stroških je govora?


sem jih napisal ze zgoraj
Frontend UI/UX developer

Gandalfar ::

Btw .. vsi kioski prodajajo urbane tudi, ko ne delajo skozi fancy displaycke na robu.

Gregor P ::

Da, v tujini se da denar naložiti tudi na plačilne kartice (bančne itd.) in potem ni potrebe po nobeni PIN kodi (in s tem dobroimetjem lahko plačaš zares povsod, kjer lahko tudi npr. z bančno, torej najmanj v celi državi; ne samo z neko Urbano tu in tam kakšno storitev v Ljubljani); nadalje da, v tujini se da tudi plačati direktno na javnem prevoznem sredstvu (kar je že iz naših komentarjev razvidno Lakotnik29, če bi jih seveda zares bral); seveda vse skupaj verjetno variira od države do države in od načina vožnje (recimo bilo bi malo hecno, če bi lahko z gotovino plačal direktno pri vozniku podzemnega vlaka, če je pa že tako ali tako prav na vsaki postaji priročen avtomat, kjer lahko vse lepo plačaš z gotovino, brez potrebe po nekih dodatnih karticah).

Če smo že tako napredni, zakaj si kar ne vgradimo nek čip (ki bo imel vedno elektronsko brezžično povezavo do banke, policije ter vse ostalih podatkov etc.) v telo in bo to zares sodobna, hitra in uporabniku "prijazna" rešitev; vsakemu turistu npr. takoj vcepijo policisti čip na naši meji;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fosil ::

Žal to ni res.Točno na tem konkretnem servisu so mi včasih lepo prodali žetone in sm se usedu na avtbus čez cesto. Danes mi urbane ne morejo več prodat. Pod črto rezultat: poslabšanje "izkušnje javnega prevoza".

Torej je cel sistem slab samo zato ker na tvojem servisu ne prodajajo urbane?
Zakaj se pa potem raje ne razburjaš na svoj servis? Očitno so tukaj oni problem.
Tako je!
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Urbana (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29131877 (1278) #000000
»

kok gotovine lahko neseš cez mejo

Oddelek: Loža
407398 (6162) dela
»

LPP - plačilo

Oddelek: Loža
6707 (574) tx-z
»

Nov način kupovanja študentskih bonov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24722882 (15061) šernk
»

LPP s kartico Urbana ne sme zbirati lokacijskih podatkov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
17118178 (14721) noraguta

Več podobnih tem