» »

PosodiAvto.si - Carsharing v Sloveniji

PosodiAvto.si - Carsharing v Sloveniji

@nny ::

Kot kaže bomo po Biciklju dobili še izmenjavo avtomobilov. Ideja mi je všeč, a se hkrati čudim pogumu mladcev, ki so se lotili tako obsežnega projekta. Čaka jih cel kup težav, od kritja potencialne škode s strani zavarovalnic, fizičnega /spletnega poteka izposoje, lopovov/pijancev, ki se bodo hoteli okoristiti, skritih stroškov, da ne omenjam tradicionalne slovenske navezanosti na plehovje, ki se drzno blešči v garaži in rjavi 96% časa.

Za ali proti?

krho ::

Proti... sploh pri drakonskih kaznih za kršenje CPP.
Pa kako že gre tisti pregovor. Avte in žene se ne posoja :P
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Vice ::

Če je vse na papirjih ni nobene panike. V kolikro je pa to posoja na lepe oči...

pijavka ::

Ideja je zanimiva, samo se mi zdi, da takoj, ko avto ni "tvoj" se ne pazi tako nanj. Npr. v firmah vozi več ljudi isti avto, vsak drugače, ipd. Glede obrabe, vzdrževanje se nihče ne sekira, saj itak firma plača. Pač tak občutek sem dobil. Npr. nekdo ti bo nucal gume. Kako mu boš rekel, da so bile boljše? Praska tu, praska tam. Nekateri izjemno občutljivi na vsako malenkost. Drugače prej, ko nisem imel avta, bi mi taka stvar prav prišla kdaj pa kdaj.

para! ::

Aja to ni car sharing v smislu "pelji se z mano", ampak "na ti ključ, pa vrn moj avto, k boš fertik" :))

Niti v sanjah.

lp
Death before dishonor!

MIHAc27 ::

Jaz na tuje avtomobile pazim še bolj kot na svojega. Tudi službenega vozim, kot da je moj. To pa še ne pomeni, da ga nisem tudi že kam 'naslonil'.

Carsharing... zanimiv koncept. Ampak malo dvomim, če bo res zaživel. Jaz imam avto zato, da ga lahko uporabim ko mi zapaše. Je pa res da zlasti pozimi veliko počiva.
Zdej pa da me bo vedno skrbelo, v kakem stanju bom avto dobil nazaj... tudi če ni veliko vreden ga ne dam kar komur koli.

Edit: Če pa bi bila to poslovalnica zelo podobna bicike(lj) kjer bi bila vozila last mesta... to je drugo. Ampak saj za to že imamo izposojevalnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIHAc27 ()

imagodei ::

Rent-a-car, much?
- Hoc est qui sumus -

para! ::

Rent-a-car, much?


Jah, če gre za "plačaj in si sposodi moj avto", potem je zadeva še nekako logična, čeprav je vprašljiva z vidika zaslužkov (davki in to).

Če pa folk pričakuje, da bo tole socialni rent a car za sosede je pa, imo, fail.

Glede na nesposobnost marsiketerega voznika pri manevriranju na parkiriščih, avtomatsko kaznovanje lastnika vozila tudi, če ni vozil (stacionarni radarji), morebitne pizdarije z zavarovalnicami ob nesrečah...

...raje vidim, da je avto lepo v boxu, tisti brez pa peš.

lp
Death before dishonor!

Furbo ::

Vsega bo konec, ko bo kak nadebudni inšpektor uletel in mahal s 101 predpisom o taksi službah, rent-a-carih, dohodnini, bonitetah in predvajanju radia v javnih prostorih.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

imagodei ::

Mal je problem brezplačno in brez urejenih papirjev posojati avto, ki je sicer po zakonu tretiran kot nevarna stvar. Ko bo en John Doe peljal 90 km/h skozi naselje in priletel v radar, kako bo lastnik avtomobila dokazoval, kdo je bil za volanom? Kaj, če bi bil s tem avtom povzročen kak "hit&run"? Ali pa bi bil avto uporabljen kot sredstvo za pobeg pri ropu zlatarne?

Dobremu prijatelju za kratko razdaljo izjemoma že upam posoditi avto, pri čemer je seveda jasno, da ko sede vanj, prevzame vso odgovornost in vsa tveganja. Da bi pa posojal avto neznancem, za opravljanje "privatnih poslov" pa - no go.

Za to obstaja Rent-a-car, kjer najem urediš z vso potrebno papirologijo. Mogoče pri nas manjka kakih nizkocenovnih ponudnikov, ki bi bili cenovno dostopni tudi tistim, ki zaradi slabe finančne situacije ne morejo biti lastniki avtomobila, ga pa nekajkrat letno potrebujejo za privatne opravke. Mislim, da bi za to bil trg.
- Hoc est qui sumus -

Furbo ::

Za tiste opravke imamo ponudbo in to je taxi. Bistveno ceneje od lastništva avta, pa tudi če bi ga dobil zastonj.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Tear_DR0P ::

ne vem če kje pišejo, ampak zadeva ne bo brezplačno posojanje avta. in koncept carsharinga poznajo v kakšnih drugih državah, pa čisto lepo deluje. poznajo tudi yacht sharing, kar so malce dražje igračke in dela. je pa vprašanje, kako jim bo steklo v sloveniji, kjer je večina prebivalcev bolj navezanih na svoj kup pleha, kakor na ženo.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Vikking ::

Tisti ki ne zna jahte vozit, bo najel skiperja. Največji antitalent vožnje avtomobila, bo dejal da je šumaher.

para! ::

da ne omenjam tradicionalne slovenske navezanosti na plehovje, ki se drzno blešči v garaži in rjavi 96% časa

je pa vprašanje, kako jim bo steklo v sloveniji, kjer je večina prebivalcev bolj navezanih na svoj kup pleha, kakor na ženo.


A ni bolj verjetno, da je avto v Sloveniji bolj cenjen, kot v državah z višjim standardom, ker so avtomobili ljudem pri nas težje dosegljivi (nižje plače, enake cene)?

Ne vem kaj je narobe s tem, da človek ceni in pazi na svojo lastnino. Skrb in rizik pri posojanju avta pa je ogromen in, razen za zaslužek, se s tem imo nima smisla ukvarjat.

Omenjena stran je pa zelo skopa z informacijami.

lp
Death before dishonor!

imagodei ::

Furbo je izjavil:

Za tiste opravke imamo ponudbo in to je taxi. Bistveno ceneje od lastništva avta, pa tudi če bi ga dobil zastonj.

To je tudi res. Pa avtobusi in vlaki.

Ne pravim, da trg za to nujno obstaja in da bi bila reč rentabilna. To bi že pogruntal tisti, ki bi ga to zanimalo in bi pred odprtjem low-cost Rent-a-car poslovalnice opravil tržno analizo. Glede na to, da javni prevoz v Sloveniji ni preveč priljubljen in ga menda uporabljajo pretežno osebe brez vozniškega izpita (dijaki in stare mame), pa bi zadeva mogoče vseeno zaživela.

Prebivalci urbanih središč (LJ, Maribor...) res ne potrebujejo avtomobila. Jype je dokaz za to.
- Hoc est qui sumus -

-valvoline- ::

Smiselno edino za starejše osebe,drugače brezveze.

para! ::

Smiselno edino za starejše osebe,drugače brezveze.

Mamcam, ki speljujejo s 6000 obrati/min + minimalno spuščeno sklopko, ni pametno posojat avta ;)

Prebivalci urbanih središč (LJ, Maribor...) res ne potrebujejo avtomobila. Jype je dokaz za to.

A polna parkirišča pleha v blokovskih naseljih po LJ so tudi dokaz temu^^? :)

lp
Death before dishonor!

-valvoline- ::

imagodei je izjavil:

Furbo je izjavil:

Za tiste opravke imamo ponudbo in to je taxi. Bistveno ceneje od lastništva avta, pa tudi če bi ga dobil zastonj.

To je tudi res. Pa avtobusi in vlaki.

Ne pravim, da trg za to nujno obstaja in da bi bila reč rentabilna. To bi že pogruntal tisti, ki bi ga to zanimalo in bi pred odprtjem low-cost Rent-a-car poslovalnice opravil tržno analizo. Glede na to, da javni prevoz v Sloveniji ni preveč priljubljen in ga menda uporabljajo pretežno osebe brez vozniškega izpita (dijaki in stare mame), pa bi zadeva mogoče vseeno zaživela.

Prebivalci urbanih središč (LJ, Maribor...) res ne potrebujejo avtomobila. Jype je dokaz za to.

lol. Razen njega ne verjamem da je še kdo brez avta. Kšna baba mogoče,moški pa no way.Ne vem kako nekdo sploh lahko zdrži brez avta,to ti je tko k da si brez sexa.

:D

Relanium ::

Niti v sanjah.
Pol mi bo pa nekdo vrnil avto z zaribano turbino al pa uničenim podvozjem....
In niti ne vem kok bom kam pršu tist cajt (ne živim v mestu, zato je avto NUJA)

Tist ki je prišel na tako idejo ziher vozi eno staro jajco!

-valvoline- ::

Se najbolj zanimljivo bi bilo sheranje avta med mladimi,ko bi vsak nategno kšno bejbo v avtu ce je prava priložnost.
;((

Zgodovina sprememb…

@nny ::

Lahko kdo razloži, kako zadeva laufa v tujini? Je tam populus drugačen od norih Slovenceljnov?

Tudi za Bicikelj so trdili, da bo v enem letu uničenih 70% koles. Ok, kakšen zvonec pa košarica manjkata, pleh je zvit, ampak to serviserji popravijo. Namernega vandalizma je zelo malo. Še bolj nenavadno:pri 30000 uporabnikih in 14 izposojah enega kolesa na dan ni niti enega pohopsanega peciklja v domači garaži ali Ljubljanici. Grožnja s 350 € kazni je očitno zalegla. Bodoče uporabnike je potrebno "motivirati" tako s korenčkom kot palico.

Blazz ::

Podobno je z charterji v jadralskih vodah. Tam večina bark ni lastniških v smislu fizičnih oseb. Je pa kolega dal za eno leto barko v charterje in je prišla nazaj jeseni precej bolj obrabljena. Ljudje, čim ni njihova stvar grdo ravnajo, tako da svojega avta niti pod razno nebi dal v to. Raje mi celo leto stoji ali pa ga prodam...

-valvoline- ::

@nny je izjavil:

Lahko kdo razloži, kako zadeva laufa v tujini? Je tam populus drugačen od norih Slovenceljnov?

Tudi za Bicikelj so trdili, da bo v enem letu uničenih 70% koles. Ok, kakšen zvonec pa košarica manjkata, pleh je zvit, ampak to serviserji popravijo. Namernega vandalizma je zelo malo. Še bolj nenavadno:pri 30000 uporabnikih in 14 izposojah enega kolesa na dan ni niti enega pohopsanega peciklja v domači garaži ali Ljubljanici. Grožnja s 350 € kazni je očitno zalegla. Bodoče uporabnike je potrebno "motivirati" tako s korenčkom kot palico.

Kje to laufa? Mogoče par greenpeace zanesenjakov in hipijev iz prejšnega stoletja,in to je to.

para! ::

Vzdrževanje avtomobila je za slovenske razmere relativno draga stvar. Stvari na avtu se kvarijo zaradi uporabe (ni se potrebno zaletet), in če avto uporablja več ljudi so vsi pripomogli k obrabi, račun pa plača lastnik. Z ekonomskega stališča posojanje avtomobilov v smislu ponujanja prevozov na prevozi.org ni smotrno. Gre za direktno izgubo za lastnika avtomobila, kakorkoli obrneš.

Tudi mene zanima kako zadeva deluje v tujini, oziroma kako je izpeljana odgovornost za stroške in kje je profit za lastnika.

Ne gre pa tega primerjat s tem, ko skupina bogatašev kupi letalo in potem skupaj tudi skrbi zanj. Ali pa s projektom bicikelj, ki je financiran s strani mestne občine (kolesa namreč niso last posameznikov).

lp
Death before dishonor!

-valvoline- ::

Carshare npr v UK je dejansko naš prevoz.org,da ne bo pomote. Prevoz.org in takšen način sheranja definitivno podpiram.

jan_g ::

zipcar deluje recimo v san franciscu, ampak tam so avti njihovi (se pravi od podjetja), in jih imajo parkirane po mestu, ti ga lahko najameš recimo za par ur. To, da bi folk posojal lasten avto, pa ne vem, če kje deluje.

flipflop ::

Če bi bilo dobro zasnovano, zakaj pa ne. Koliko avtov stoji cele dneve. Bi pa vsi moral plačevat za uporabo, po prevoženih kilometrih. Recimo, da ima vsak svojo kartico s katero zalaufa avto,tud v primeru kazni bi se tako vedelo kdo je vozil. Vsak prevožen kilometer se plača določen znesek, da se avto vzdržuje. Zlorabe pa so tako vedno možne. Avto na hitro pregledaš preden ga uporabiš in če je kaj narobe, se to zapiše. Če bi kdo bil tak da bi uničeval, bi se s časom že videlo, ker bi stalno okoli njegove uporabe bili problemi in takega bi ze izločilo. Tistih ki imajo veliko kazenskih točk, ne spustiš zraven. Še pogoj, da ima izpit vsaj 5 let. Vgradiš GPS sledenje, aplikacijo za android/apple da lahk hitro preveriš kje v bližini je frej avto.

Na tak sistem deluje v tujini dosti kmetov - si tako delijo kmetijsko mehanizacijo, ki bi sicer bila neizkoriščena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: flipflop ()

MKC00 ::

krho je izjavil:

Proti... sploh pri drakonskih kaznih za kršenje CPP.
Pa kako že gre tisti pregovor. Avte in žene se ne posoja :P

Čeprav tega ni v pregovoru, pa se tudi bicikla ne posoja :)

Nisem ravno navdušen nad idejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MKC00 ()

jan_g ::

@flipflop
Potem je treba v avte vgraditi gps, keyless odklepanje/zaganjanje, pa nek sistem, ki bi monitoriral uporabo teh kartic (in polnjenje z denarjem) kot recimo urbana ... to vse lahko deluje, če so avti od podjetj in se jih ustrezno predela ter uredi vso papirologijo, zaposli par ljudi za administracijo in tako naprej. Za posameznike, da bi posojali lastne avte, pa ne vem, če bi delovalo. Jaz vem da mojega ne bi dal v tak sistem posojanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jan_g ()

flipflop ::

Jaz tud svojega ne bi dal. Ja to sem imel v mislih da bi imelo podjetje. Sicer pa saj veš, kako pravijo. V španoviji še pes crkne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: flipflop ()

Relanium ::

flipflop je izjavil:


Na tak sistem deluje v tujini dosti kmetov - si tako delijo kmetijsko mehanizacijo, ki bi sicer bila neizkoriščena.

To pri nas tud.
Ampak stvari kjer skor nima kaj crknit, kako brano, to je pa to.
Ni šans da posodiš novo Deutz-fahr kosilnico, si ja nor ???!?!?!

St235 ::

jaz sem se z konceptom srečal v Kanadi in zadeva je še njabližje poceni rent a carju. Kot uporabnik te storitve (ker pač avto gor nisem kupoval) sem plačal pavšalno "naročnino" na storitev potem pa najem na uro.

Več o storitvi je na http://www.autoshare.com in moram reč da zadeva je funkcionilara BP. Online si si rezerviral avto ob določeni uri na določeni lokaciji in ga vrnil na isto lokacijo ob določeni uri. Samo rezervacijo si opravil v naprej, lahko tudi samo par minut ali več tednov. Last minute je pač možo da vozila ni bilo na voljo. Kar pa se mi ni nikoli zgodilo. Največ kar je bilo je da na parkirišču v neposredni bližini ni bilo avta in sem moral cc 1000m prehodit do naslednjega parkirišča.

Lokacij je bilo več kot postaj Bicikelj v Ljubljani in ker sem avto rabil večinoma samo za vikend je blo to zame idealno, pa še parking si imel zagotovljen. Če pa se je zgodilo, da sem rabil avto med tednom pa ni blo problema dobit avto. Bistvena prednost pred renta car je bila zame v konceptu pay as much as you need. Torej si plačal samo ko si avto dejansko rabil, brez da bi moral vsakič posebej urejat papirje. Tako sem imel avto najet praktično 24/7, plačal sem pa samo ko sem ga dejansko uporabljal. Zadeva je cenejša dokler ga rabiš za posamezne poti, kot najem recimo za cel teden ali 14 dni se ne splača.

So pa tam bili VSI avti v lasti car share podjetja. Zavarovanje je bilo urejeno tako, da si v primeru škodne odgovornosti nosil strošek do 750$ ostalo so krila zavarovanja. Je pa teh 750$ veljalo zame kot tujca, domačini so zadevo na podlagi avto zavaroavnj (tam so vezana na osebo in ne na avto) ali kreditnih kartic lahko stvar spravili na minimum.

Plačilo (za uporabo in tudi morebitno škodo ali kazen) je bilo vezano neposredno na kreditno kartico. Iajo pa tudi nek svoj sistem pay as you go v kolikor nimaš kreditne.

Vzdrževanje vozil je blo vezano na ponudnika storitev, moral pa si avto vrnit z vsaj pol rezervarja. Če si avto recimo opral si dobil stroške tega +manjši bonus povrnjene v obliki popusta na storitev.

So pa na primer bli zlo zateženi okol pogojev za uporabo in je cel seznam pogojev. Recimo ne smeš imet obsodbe za reckless driving, povzročit več kot ene nesreče v zadnjih petih letih itd. Zame kot tujca začuna niso kompliciral, ker sem imel mednarodno vozniško dovoljenje.

Konkretno je bila zadeva zame prednost, ker sem imel avto na razpolago 24/7 plačal sem pa samo dejansko uporabo, če pa sem si privoščil vikend izlet pa sem imel avto na voljo v ternutku. Sem prepričan, da bi me kombinacija javni prevoz + klasičen rent a car prišla malenkost ceneje, sam je enostavnost uporabe odtehtala razliko v ceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Tear_DR0P ::

Ne vem kako nekdo sploh lahko zdrži brez avta,to ti je tko k da si brez sexa

saj sem rekel - nori slovenci, ki bolj cenijo kup pleha, kot ženo. avto ki stoji na parkingu, med tem ko seksaš, zgublja na vrednosti :D

dejansko lahko v SI kupiš avto za par 100 EUR, če hočeš. če pa plačuješ par 100 EUR na mesec, samo za to da avto imaš, je pa vsaj po mojih izkušnjah bolje skočiti do prvega rent-a-carja in si sposodit avto enakega razreda - ali pa celo poklicat, da ti ga dostavijo - je pa res, da se zadnjih nekaj let z avtom vozim max 1x tedensko. ko sem se vozil vsak dan 200km, je bila pa zgodba drugačna.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

St235 ::

Car sharing v bistvu poveže ravno to dvoje - nične stroške z vzdrževanje in razpoložljivost avtomobila 24/7.
Za moje pojme idealna kombinacija v mestu, ko rabiš avto 2-3 ure na teden, pa ne veš v naprej kdaj in kako.

Se pa boljim, da je kritična masa ljudi v Lj. premajhna za kaj takega. Ker eno je to v 6 milionskem mestu drugo pa v mestu z dobrih 300k prebivalcev.

Tear recimo tvoj primer, če avto arbiš enkrat na teden za 2h si idelana stranka za storitev. Zdaj je samo vprašanje ali ti lahko zagotovijo,da bo avto res na voljo ko ga rabiš in bo v neposredni bližini.

flipflop ::

Relanium je izjavil:

flipflop je izjavil:


Na tak sistem deluje v tujini dosti kmetov - si tako delijo kmetijsko mehanizacijo, ki bi sicer bila neizkoriščena.

To pri nas tud.
Ampak stvari kjer skor nima kaj crknit, kako brano, to je pa to.
Ni šans da posodiš novo Deutz-fahr kosilnico, si ja nor ???!?!?!


Zakaj pa ne. Preden kosilnico posodiš, se preveri če vse dela kot mora, pa ko se jo vrne spet. Zdaj če gre kak lager al pa nož, to je potrošni material. Če pa pride do mehanskih poškodb, pa naj tisti ki je poškodoval tud krije stroške popravila.
Če boš vedel da boš vso povzročeno škodo moral sam poravnat, boš že pazil na stroj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: flipflop ()

Vikking ::

Kaj pa že uveljavljena konkurenca RENT-A-CAR podjetij. Pogoji poslovanja so verjetno enaki, ceneje ne verjamem da gre skozi (cene se gibljejo okol 50€/dan). Če pa rabi nekdo skočit iz enega konca mesta, na drugega gre na avtobus oz. vzame taxi.

A lahko nekdo razloži razliko med sheranje in rent-a-car, kajti ne vidim osebka, ki bi ponudil svoje novejše vozilo da mu ga neznanec vozi za 10€/dan.

Mogoče se splača če vzameš 15let starga cliota za 200EUR pa imaš potem izplačanega v 1 tednu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

OrkAA ::

Pa saj si si odgovoril ze sam?

imagodei ::

To, kar opisuje Lakotnik29, sem si zamišljal tudi sam. "Free car sharing neformalno facebook-like društvo" pač ne bo zaživelo, niti v Sloveniji, niti kje drugje.

Dokler je vse v redu, niti ni problema. Če pride do prometnega prekrška, hit&run, vpletenosti v kako drugo kriminalno dejanje, ali pa če odpovejo zavore na avtomobilu, je treba vedet kdo pije in kdo plača. Ali je bil avto tehnično brezhiben? Kdo je v določenem času vozil tvoj avto? Boš ti plačal 1000 EUR kazni, ker ne boš mogel dokazati, da je v času prekrška tvoj avto vozil nek daljni znanec?
- Hoc est qui sumus -

St235 ::

Vikking je izjavil:

Kaj pa že uveljavljena konkurenca RENT-A-CAR podjetij. Pogoji poslovanja so verjetno enaki, ceneje ne verjamem da gre skozi (cene se gibljejo okol 50€/dan). Če pa rabi nekdo skočit iz enega konca mesta, na drugega gre na avtobus oz. vzame taxi.

A lahko nekdo razloži razliko med sheranje in rent-a-car, kajti ne vidim osebka, ki bi ponudil svoje novejše vozilo da mu ga neznanec vozi za 10€/dan.

Mogoče se splača če vzameš 15let starga cliota za 200EUR pa imaš potem izplačanega v 1 tednu.


A si sploh prebral moj post? Če rabiš avto za 24h je rent a car cenejši. Recimo pa, da rabiš avto 2x na teden po dve ure, ker imaš opravke v Borovnici? Rent a car te bo stal 2x50€, ker boš moral najet za cel dan. Pa tudi če boš najel samo za pol dneva, to še vedno pomeni, da moraš 2x na teden it na rent a car in podpisat vse papirje. Taxi bo še dražji, ker je le skupaj čez 50km in dve uri. Javni prevoz pa je neroden, če moraš kaj peljat, pa še na uro si vezan in ni nujno da je tvoja lokacijo blizu postaje. Kupit svoj avto je tudi dražje, da o tem da če živiš v centru Ljubljane niti parkirišča nimaš ne govorimo.

Car sharing ti tukaj ponuja, da dobiš "lasten" avto na uporabo, brez vsakokratne papirologije, pa še ceneje je od taxi, ker plačaš pavšal na uro in rent a car, ker plačaš samo dejanski čas izposoje.

Glavni problem, ki ga jaz vidim je v tem ali je v Lubljani/Sloveniji dovolj ljudi s tako specifičnimi potrebami, da bo zadeva zaživela. Tako, da sam koncept car share v svetu deluje, glede slovenije sem pa malo skeptičen.

Se pa popolnoma strinjm z imagodeijem, če so si zadevo zamislili kot "Free car sharing neformalno facebook-like društvo" potem je obsojeno na propad, ker avto je že po obligacijskem zakoniku nevarna star in nosi za lastnika objektivno odgovornost ne glede na njegovo dejansko krivdo. Tako ,da avta pri zdravi pameti nihče ne bo posojal "na lepe oči". Še posebej ker dejansko razmišljajo v smeri, da bi kdo dal svoj avto na uporabo (vsaj glede na vprašalnik) sem do projekta skeptičen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

tx-z ::

Ideja je kul (vsaj ta carshare.com), ampak nvem kako je s tem kje pustiš avto? Če je tko kt bicikelj pol bi blo bedn, kr pač bi bil omejen s tem kje ga puščaš, po drug stran bi pa spet mogu pazt kje parkiraš da nau kazni.

Drgač pa v sloveniji ma skor že vsak svoj avto, tko da nvem kok bi to zalaufal :P
tx-z

-valvoline- ::

Khm potrebujem nekaj rezervinih delov za svoj avto,sposodim istega avta za par ur al pa kar cel dan vmes zamenjam vse kar rabim,damaged goods seveda nazaj gor na sposojenem avtu pa sem zmagal. O Jeah !
Kaj bo šele z porabo goriva....

:D

Veron ::

(nisem bral komentarjev, samo prvi post)

Ideja se mi zdi super (seveda v "idealnih" pogojih), ampak (verjetno že kdo omenil kaj podobnega) "kateri avto gre najbolje po makadamu? - službeni" :) Malo sem skeptik o uspešni izvedbi projekta, še bolj o daljšem obstoju projekta :(

St235 ::

tx-z je izjavil:

Ideja je kul (vsaj ta carshare.com), ampak nvem kako je s tem kje pustiš avto? Če je tko kt bicikelj pol bi blo bedn, kr pač bi bil omejen s tem kje ga puščaš, po drug stran bi pa spet mogu pazt kje parkiraš da nau kazni.

Drgač pa v sloveniji ma skor že vsak svoj avto, tko da nvem kok bi to zalaufal :P


Konkretno v kanadi je imel vsak avto svoje specifično parkirno mesto, kejr si ga prevzel in po uporabi vrnil. Dokler si ga imel v uporabi si, ga pa seveda lahko pustil kjer si hotel.

gendale ::

avta pa babe se ne posoja

oziroma avta se ne posoja, baba se itak sama kurba okol
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Uranij ::

Vidim da tega noben ne pozna. V Švici je Car sharing redna praksa. In sicer to ne pomeni da fizična oseba/sosed/stara mama da avto na posojo, ampak so vsi avti v lasti pravne osebe. Ali je to podjetje ali mesto pa tu sploh ni važno. Tam zadeva deluje sledeče:

Včlaniš se v Car sharing klub(plačaš mesečno/polletno/letno pristojbino, ki je še vedno cenejša od registracije vozila).

Ko želiš avto, ga na spletni strani rezerviraš. Plačaš po kilometrih+čas uporabe in to je vse. Npr: zvečer greš s punco v kino, vzameš avto na Viču in se odpelješ do koloseja. Za tja in nazaj prevoziš 10 km+čas, ki ga porabiš za ogled filma(pri čemer ima čas drugačno tarifo kot km).Če ti v avtomobilu zmanjkuje goriva se zapelješ na benzinsko in ponavadi pustiš številko avta, račun za gorivo poravna kasneje podjetje.

Tako približno zgleda Car sharing v švici, kako bo pa pri nas pa nimam pojma, si pa predstavljam, da na podoben način.

LP, M

GrimReaper ::

Jaz na tuje avtomobile pazim še bolj kot na svojega. Tudi službenega vozim, kot da je moj. To pa še ne pomeni, da ga nisem tudi že kam 'naslonil'.

Jest (in tut ostali v firmi, vsaj pod 40 let) grem vsako rajžo (tut ko je še mrzel) do 4000-4500rpm (dizel), pri enakomerni vožnji pa daš v šesto, ker ni nobene razlike če bi imel v peti. Drugače pa ne vem zakaj bi šparal avto, službeni avto je zame isto kot testni. So pa zaenkrat pri 50k km, bomo vidl kolk so vzdržljivi.
Je pa res da tut svojih še nikol nisem šparal, itak gre prej kot motor vse ostalo narobe in ko je avto star 10-12 let, je že zrel za zamenjavo. Edino pri sedanjem počakam vsaj 5min da se ogreje, čeprav pri prejšnjih dveh ni blo nobenih problemov, pa sem šel takoj z mrzlim do 6000rpm.
Za pleh pa dobr skrbim, brez praske v svoji karieri.

Glede tega posojila avtomobilov je pa enako kot s službenimi/testnimi avtomobili.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

;-) ::

Avtov in bab se ne posoja.

borutz ::

in pa motorja


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najem avtomobila v tujini in kreditna kartica

Oddelek: Na cesti
4111150 (1976) Tidule
»

Najem avta ZDA

Oddelek: Na cesti
284277 (3613) St235
»

Mednarodno vozniško dovoljenje - USA

Oddelek: Na cesti
348226 (3957) MisterM
»

Najem avtomobila za nekaj mesecev

Oddelek: Na cesti
236169 (5157) Red_Mamba
»

Posojanje avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9316863 (15401) Mesar

Več podobnih tem