vir: The New York Times
Še vedno bo dostopnih 20 člankov na mesec brezplačno, nato pa bo za nadaljevanje branja potrebno seči v žep. Mesečna naročnina na članke na spletni strani in dostop prek mobilnega telefona bo stala 15 dolarjev, za dostop do prek spleta in prek iPada pa 20 dolarjev mesečno. Naročniki tiskane izdaje bodo seveda imeli brezplačen dostop, razen prek Kindla in Nooka. Naročnino na spletno verzijo bo moč poravnati prek PayPala ali s kreditno kartico.
Pri tem pa vsi obiski člankov ne bodo šteli v kvoto dvajsetih brezplačnih branj. Če bo napotitvena stran Google, bo veljala posebna omejitev dostopa do petih člankov dnevno, ki ne bodo šteli v mesečno kvoto. Če pa bo napotitvena stran Facebook ali Twitter, kvote ne bo.
Predsednik The New York Times Company Arthur Sulzberger, mlajši je povedal, da je nov pristop investicija v prihodnost. Če je bilo še pred nekaj leti iluzorno pričakovati, da bodo ljudje za vsebino na spletu plačevali, so se časi spremenili. Kljub temu morajo paziti, kako postaviti pravo ceno svojemu delu, da ne bi izgubili preveč bralcev. Računica z zbiranjem sredstev s spletnimi oglasi se namreč ne izide, saj ta trg ne raste tako hitro, kot izumira papirnati tisk.