Forum » Igre » Tomb Raider
Tomb Raider
particle ::
Tress FX... Premalo mase imajo lasje, in zgleda kot pod vodo vse skup. Pa tudi zelo neposrečeno se ovijajo okoli larine glave :)
miraldi ::
A je za kej tanov Tomb Raider? Kok fpsjev požre ta TressFx in ali ga je vredno vklopiti?
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
Bananovec ::
S to mašino bi lahko to ti povedal nam.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Tr0n ::
miraldi ::
Probaj pa boš videl, dela pa na 7870 FullHD vse na max z 4xAA playable 35+fps
Bom probal. Se pravi z malo navitja bo tud 45+ Tnx za info
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miraldi ()
Lonsarg ::
Upam, da ste prešpilali več, kot samo začetek, ki je res poln cutscenov, potem se pa zadeva odpre počasi.
Mipe ::
Ma, jaz bom kar počakal do naslednje Steam razprodaje. Morda bo za Božič kakšen konkreten popust. 50EUR za glorified interaktivni film je malo prehuda. Lara gor in dol.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
miraldi ::
S to mašino bi lahko to ti povedal nam.
Evo sem pognal benchmark:
Ni tok slabo.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
kmetek ::
Ma, jaz bom kar počakal do naslednje Steam razprodaje. Morda bo za Božič kakšen konkreten popust. 50EUR za glorified interaktivni film je malo prehuda. Lara gor in dol.
26€ steam key dobil v 3 minutah
opeter ::
Vezano na Steam ... fuj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Izi ::
Tkole je. Igra si upravičeno zasluži visoke ocene. Je kar na ravni do sedaj najboljše igre in sicer Far Cry 3.
je pa treba poudariti, da na začetku igre še ne dobiš prave ocene. Jaz sem bil na začetku kar malo razočaran, ker je kazalo, da je vse skupaj samo skriptiran filmček, kjer moraš vsake toliko časa divje nabijati nekaj tipk, da gre potem filmček naprej. Na srečo se po nekaj prvih zemljevidih, ki so bolj kot ne samo uvajalni in namenjeni učenju Larinih skillov, zadeva precej odpre.
Sicer lahko skozi igro zdrviš samo skozi skriptirane filmčke in igro končaš v parih dneh z 1 % odkrite igre. Ampak veličina igre se podobno kot tudi pri Far Cry 3 skriva v stranskih neobveznih nalogah.
Sprva na videz majhen otoček se izkaže za velikanskega in ko se spraviš malo raziskovati se izkaže, da imajo na videz majhna območja po površini v resnici tudi po 10 plasti. Naprimer imaš 5 nadstropne zgradbe, ki gredo še po 3 nadstropja v podzemlje, potem pa sta spodaj še dve nadstropji podzemskih jam, na zemljevidu pa vse to zavzame samo en majhen kvadratek. Tako da za raziskovalce je tukaj vedno dovolj dela.
Naj se javi junak, ki je že precej na začetku, na četrti mapi, kjer dobiš cepin za skalovje in se iz obmorske džungle začneš vzpenjati v visoko skalovje, opravil dve glavni nalogi in sicer prižgal vsa ognja na oltarjih in porabutal vsa jajca iz visokogorskih ptičjih gnezd. Ko se lotiš teh dveh nalog se sprva mala mapa, katero glavni quest prečka v nekaj minutah, izkaže za velikanski 3D labirint poln ugank, ki zahteva cel dan skakanja, plezanja in raziskovanja, da se prebiješ do vseh na prvi pogled nedostopnih področij.
Samo streljanje in pobijanje sovražnikov, je bolj obrobni del te igre, ampak vseeno narejeno dokaj v redu. Pravzaprav gre za klasično streljačino s samo štirimi orožji (lok, šibrovka, brzostrelka in vsestranski cepin), ki pa jih ves čas nadgrajujemo.
Municije je ves čas več kot dovolj, je pa vseeno treba menjati orožja, da ti ne zmanjka municije za posamezno orožje. V bistvu je treba izbrati pravo orožje glede na sovražnika in okolje.
Lok je najbolj primeren za živali, pištola z dušilcem za tiho odstranjevanje, ko pa te odkrijejo pa seveda brzostrelka na odprtih območjih in šibrovka v stavbah.
So pa namenoma otežili premikanje merka, ko z orožjem preklopiš v strelski način. Premikanje miške postane močno okorno in da koga zadeneš v glavo rabiš že kar nekaj sreče. To se mi zdi posrečeno in precej bolje kot v večini streljačin, ker miška je dejansko preveč natančna za streljaške igre, če jo kakorkoli namerno ne omejijo in vključijo majanja in tresenje roke. Drugače pištola takoj postane sniper
Šefi pa so povsem druga pesem. Pri šefih ti prav nič ne pomaga najboljša in do konca nadgrajena oprema in orožje, rabiš samo spretnost in hitro razmišljanje, da ugotoviš kako na prvi pogled nesmrtne šefe sploh uspeš raniti.
Ko na tebe juriša Šef, ki pred seboj drži neprebojni ščit, ki ga zakriva od glave do pete ti še tako dobro orožje prav nič ne pomaga. Treba je počakati, da pride povsem do tebe in odmakne ščit, da lahko zamahne proti tebi. Šele takrat je priložnost, da karkoli narediš, če te seveda udarec ne pokonča. Potem pa hitro bežanje in spet čakati, da ponovno pride to tebe.
Grafika je razred zase. Spet po dolgem času ena igra, kjer je tudi na PC-jih treba delati kompromise. Igra se sicer lahko tudi na najbolj šibkih PC-jih ampak potem boš imel revno "konzolno" grafiko. Ko pa vključiš vse bombončke in napredne tehnike, pa ostaneš z odprtimi usti (in z 10 fps )
Prvič v zgodovini gledamo naravno plapolanje dolgih las, ki ga je razvil ATI (AMD), kot odgovor na Nvidiin Physic, ki se zaradi zaprtosti ne more uveljaviti in bolj ali manj stagnira oziroma že kar umira.
Zadeva deluje na vse grafičnih, seveda na AMD grafičnih, za katere je zadeva razvita, malo bolje
je pa malo čudno, da je Lara večino časa umazana in blatna, lase pa ima vse čas svilnato čiste in mehko plapolaje v vetru kot pravkar oprani. Kdor je bil kdaj na Rock otočcu ve, da blatni lasje hitro postanejo trdi ko čelada in potem ni nobenega plapolanja več
Nekaj graje gre na temačnost slike, kjer so zavozili z nastavitvami, ki ima samo Brightness, ki pri povečevanju naredi celotno sliko sivo, ker zmanjka kontrasta. Večina iger uporablja Gammo za povečevanje svetlosti in ne Brightness. Brightness bi zreven potreboval še poseben drsnik za Kontrast, ki ga tukaj ni. Napaka.
Druga napaka je zvok, kjer v nastavitvah spet manjka drsnik. Na enega so združili tako efekte kot govor. Na dveh zvočnikih zadeva še deluje nekako, ko pa vse skupaj preklopiš na 6 zvočnikov pa efekti, ki prihajajo iz vseh strani povsem preglasijo govor, ki vedno prihaja smo iz ene strani, nastaviti pa ne moreš nič. Popolna šlamparija s strani izdelovalcev. Vsaka normalna igra ima poseben drsnik za nastavljanje glasnosti efektov in poseben za glasnost govora.
Drugače pa nadpovprečno dobra igra.
je pa treba poudariti, da na začetku igre še ne dobiš prave ocene. Jaz sem bil na začetku kar malo razočaran, ker je kazalo, da je vse skupaj samo skriptiran filmček, kjer moraš vsake toliko časa divje nabijati nekaj tipk, da gre potem filmček naprej. Na srečo se po nekaj prvih zemljevidih, ki so bolj kot ne samo uvajalni in namenjeni učenju Larinih skillov, zadeva precej odpre.
Sicer lahko skozi igro zdrviš samo skozi skriptirane filmčke in igro končaš v parih dneh z 1 % odkrite igre. Ampak veličina igre se podobno kot tudi pri Far Cry 3 skriva v stranskih neobveznih nalogah.
Sprva na videz majhen otoček se izkaže za velikanskega in ko se spraviš malo raziskovati se izkaže, da imajo na videz majhna območja po površini v resnici tudi po 10 plasti. Naprimer imaš 5 nadstropne zgradbe, ki gredo še po 3 nadstropja v podzemlje, potem pa sta spodaj še dve nadstropji podzemskih jam, na zemljevidu pa vse to zavzame samo en majhen kvadratek. Tako da za raziskovalce je tukaj vedno dovolj dela.
Naj se javi junak, ki je že precej na začetku, na četrti mapi, kjer dobiš cepin za skalovje in se iz obmorske džungle začneš vzpenjati v visoko skalovje, opravil dve glavni nalogi in sicer prižgal vsa ognja na oltarjih in porabutal vsa jajca iz visokogorskih ptičjih gnezd. Ko se lotiš teh dveh nalog se sprva mala mapa, katero glavni quest prečka v nekaj minutah, izkaže za velikanski 3D labirint poln ugank, ki zahteva cel dan skakanja, plezanja in raziskovanja, da se prebiješ do vseh na prvi pogled nedostopnih področij.
Samo streljanje in pobijanje sovražnikov, je bolj obrobni del te igre, ampak vseeno narejeno dokaj v redu. Pravzaprav gre za klasično streljačino s samo štirimi orožji (lok, šibrovka, brzostrelka in vsestranski cepin), ki pa jih ves čas nadgrajujemo.
Municije je ves čas več kot dovolj, je pa vseeno treba menjati orožja, da ti ne zmanjka municije za posamezno orožje. V bistvu je treba izbrati pravo orožje glede na sovražnika in okolje.
Lok je najbolj primeren za živali, pištola z dušilcem za tiho odstranjevanje, ko pa te odkrijejo pa seveda brzostrelka na odprtih območjih in šibrovka v stavbah.
So pa namenoma otežili premikanje merka, ko z orožjem preklopiš v strelski način. Premikanje miške postane močno okorno in da koga zadeneš v glavo rabiš že kar nekaj sreče. To se mi zdi posrečeno in precej bolje kot v večini streljačin, ker miška je dejansko preveč natančna za streljaške igre, če jo kakorkoli namerno ne omejijo in vključijo majanja in tresenje roke. Drugače pištola takoj postane sniper
Šefi pa so povsem druga pesem. Pri šefih ti prav nič ne pomaga najboljša in do konca nadgrajena oprema in orožje, rabiš samo spretnost in hitro razmišljanje, da ugotoviš kako na prvi pogled nesmrtne šefe sploh uspeš raniti.
Ko na tebe juriša Šef, ki pred seboj drži neprebojni ščit, ki ga zakriva od glave do pete ti še tako dobro orožje prav nič ne pomaga. Treba je počakati, da pride povsem do tebe in odmakne ščit, da lahko zamahne proti tebi. Šele takrat je priložnost, da karkoli narediš, če te seveda udarec ne pokonča. Potem pa hitro bežanje in spet čakati, da ponovno pride to tebe.
Grafika je razred zase. Spet po dolgem času ena igra, kjer je tudi na PC-jih treba delati kompromise. Igra se sicer lahko tudi na najbolj šibkih PC-jih ampak potem boš imel revno "konzolno" grafiko. Ko pa vključiš vse bombončke in napredne tehnike, pa ostaneš z odprtimi usti (in z 10 fps )
Prvič v zgodovini gledamo naravno plapolanje dolgih las, ki ga je razvil ATI (AMD), kot odgovor na Nvidiin Physic, ki se zaradi zaprtosti ne more uveljaviti in bolj ali manj stagnira oziroma že kar umira.
Zadeva deluje na vse grafičnih, seveda na AMD grafičnih, za katere je zadeva razvita, malo bolje
je pa malo čudno, da je Lara večino časa umazana in blatna, lase pa ima vse čas svilnato čiste in mehko plapolaje v vetru kot pravkar oprani. Kdor je bil kdaj na Rock otočcu ve, da blatni lasje hitro postanejo trdi ko čelada in potem ni nobenega plapolanja več
Nekaj graje gre na temačnost slike, kjer so zavozili z nastavitvami, ki ima samo Brightness, ki pri povečevanju naredi celotno sliko sivo, ker zmanjka kontrasta. Večina iger uporablja Gammo za povečevanje svetlosti in ne Brightness. Brightness bi zreven potreboval še poseben drsnik za Kontrast, ki ga tukaj ni. Napaka.
Druga napaka je zvok, kjer v nastavitvah spet manjka drsnik. Na enega so združili tako efekte kot govor. Na dveh zvočnikih zadeva še deluje nekako, ko pa vse skupaj preklopiš na 6 zvočnikov pa efekti, ki prihajajo iz vseh strani povsem preglasijo govor, ki vedno prihaja smo iz ene strani, nastaviti pa ne moreš nič. Popolna šlamparija s strani izdelovalcev. Vsaka normalna igra ima poseben drsnik za nastavljanje glasnosti efektov in poseben za glasnost govora.
Drugače pa nadpovprečno dobra igra.
yayo ::
Kaj bolj paše za igranje? Miška/tipkovnica ali gamepad? Sprašujem kot nekdo, ki je popolnoma nesposoben karkoli naciljati z gamepadom
D3m ::
Physx? A to misliš plapolanje zastave?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Tr0n ::
Tr0n ::
Sicer lahko skozi igro zdrviš samo skozi skriptirane filmčke in igro končaš v parih dneh z 1 % odkrite igre. Ampak veličina igre se podobno kot tudi pri Far Cry 3 skriva v stranskih neobveznih nalogah.
Ocitno sem se ze navelical teh "akcijskih" iger, kjer a) streljas b) platformas in c) se gres nek kvazi "stealth". To, da je podobna Far Cry 3, ki ima zanic zgodbo in hitro postane monoton, ni ravno argument za dobro igro. :)
Soliden action platformer, ki pa ne pokaze nic taksnega, kar ne bi ze videli. Premisa, kjer je Lara predstavljena kot ubogo, neizkuseno dekle, ki se opravicuje in stoka ob smrti zivali, cez par ur pa izvaja masovni umor in postane pravi killing machine, je cisto zgresena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Izi ::
Zgoraj sem se zmotil pri orožjih. Pravilno je, da imaš 4 orožja + cepin.
Lok z različnimi puščicami (s primernimi skilli lahko sovražnika ubiješ tudi na blizu samo s puščico, pa že porabljene puščice se tudi lahko naučiš potegniti iz trupel),
Pištola, ki jo lahko uporabljaš z dušilcem ali brez (brez dušilca je malo močnejša),
Avtomatska puška,
Šibrovka,
Cepin, s katerim plezaš, odpiraš zaklenjena vrata, drsiš po vrveh in tudi ubiješ sovražnika na blizu.
Prosto preklapljaš med prvimi štirimi orožji, cepin pa se ti kar sam pojavi v roki, ko ga potrebuješ.
Potem pa imaš še baklo, ki jo sicer stalno nosiš s seboj ampak jo lahko prižgeš samo ko nekje najdeš ogenj. Očitno ob vseh gadgetih, ki jih Lara najde, na celem otoku ne uspe najti enega delujočega vžigalnika
Lok z različnimi puščicami (s primernimi skilli lahko sovražnika ubiješ tudi na blizu samo s puščico, pa že porabljene puščice se tudi lahko naučiš potegniti iz trupel),
Pištola, ki jo lahko uporabljaš z dušilcem ali brez (brez dušilca je malo močnejša),
Avtomatska puška,
Šibrovka,
Cepin, s katerim plezaš, odpiraš zaklenjena vrata, drsiš po vrveh in tudi ubiješ sovražnika na blizu.
Prosto preklapljaš med prvimi štirimi orožji, cepin pa se ti kar sam pojavi v roki, ko ga potrebuješ.
Potem pa imaš še baklo, ki jo sicer stalno nosiš s seboj ampak jo lahko prižgeš samo ko nekje najdeš ogenj. Očitno ob vseh gadgetih, ki jih Lara najde, na celem otoku ne uspe najti enega delujočega vžigalnika
FlyingBee ::
Izi ni opisal igre, ampak je podal subjektivno mnenje in še nekatere napake je zaznati
sicer pa je težko opisovat objektivno take vizualne reči
sicer pa je težko opisovat objektivno take vizualne reči
kmetek ::
Bakla je potem, ko dobiš zippota avtomatska s tipko E
Jaz sem ga našel, nekje pri 44% tam, kjer greš reševati Sam
Jaz sem ga našel, nekje pri 44% tam, kjer greš reševati Sam
M-XXXX ::
Ko imaš zvezane roke in te tipo hoče zadavit pritisneš kaj? Moraš kaj držat, kaj drugega delat? Mi sploh ne rata...
miraldi ::
Ko imaš zvezane roke in te tipo hoče zadavit pritisneš kaj? Moraš kaj držat, kaj drugega delat? Mi sploh ne rata...
F prtisneš in pol naprej še 1x F, levi klik na miško, da ga ustreliš nato pa < in > in še nakoncu E da ga ubiješ.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
galu ::
Mneh, nekak me ne pretegne najbolj. Je pa res, da me 3rd person igre nikoli niso kaj prida pritegnile.
S HD7950 pod vodo na Ultra nastavitvah (1920x1200) je čist playable. Redko kdaj pade pod 50FPS. Pod 40 pa praktično nikoli.
S HD7950 pod vodo na Ultra nastavitvah (1920x1200) je čist playable. Redko kdaj pade pod 50FPS. Pod 40 pa praktično nikoli.
Tako to gre.
Gregex ::
Super igra. Po dolgem času igra, ki me je res "potegnila not". Kateri še niste igrali priporočam, da raziščete vso območje, veliko goodies se skriva naokoli. Sem sicer šele na 11 %, a sem komaj dans začel špilat. Upam, da bo naprej še bolša.
Izi ::
Za težave z slabo slišnim govorom ni bila kriva igra. Za krivca se je izkazala sneta žica iz centralnega zvočnika
Če odpove katerikoli od kotnih zvočnikov ali basovc se takoj opazi. Manjek centra pa sploh ne bi opazil, če ne bi govor, ki je pravzaprav glavna naloga centra pri prostorskem zvoku, precej potihnil.
Če odpove katerikoli od kotnih zvočnikov ali basovc se takoj opazi. Manjek centra pa sploh ne bi opazil, če ne bi govor, ki je pravzaprav glavna naloga centra pri prostorskem zvoku, precej potihnil.
Bananovec ::
spet ima popolno telo ... zakaj?
IMO bi z manjšimi bila ravno toliko kul kot sedaj.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Halfdead987 ::
Meni pa to ni ql,da je veliko stranskih skrivnosti ipd. Kot pri Skyrimu in Farcry 3...Potem se počutiš, kot da igre nisi ''zares'' dokončal..
stock ::
Ja kakor gledaš na to, ti bi iz Tomb Raider rad Cod serijo. Tisti, ki pa so špilali tudi kak predhodni del jim je pa še teh misij malo, so veliko prekratke, predvsem prelahke in nikakor niso to kar je blo v prejšnjih delih. Bolš grafika slapši špil, prodaja se pa komerciala..
D3m ::
To je point. Dobra igra mora trajati več, kot 15+ ur igranja in ne 3 ure. Včasih je bilo bolje zdaj je pa vse samo še "industrija".
|HP EliteBook|R5 6650U|
Tr0n ::
To se pa ne strinjam. Journey koncas v 2 urah, izkusnja in kvaliteta pa presega marsikateri "AAA" naslov.
Primoz78 ::
Kljuce iz AMD bundla se da dobit tudi po 20$, aktivira pa se na Steamu....se ze DL-ja danes sprobam
LP
LP
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tomb Raider 2 - Film (strani: 1 2 3 )Oddelek: Sedem umetnosti | 18017 (551) | oo7 |
» | Shadow of The Tomb Raider (Tomb Raider 3) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 32357 (6699) | oo7 |
⊘ | Tomb Raider (2017) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Sedem umetnosti | 64567 (44485) | ahac |
» | Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 2) (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Igre | 116219 (61176) | ahac |
» | AMD-jeva najzmogljivejša kartica po novem Radeon HD 7990Oddelek: Novice / Grafične kartice | 10209 (8239) | mtosev |