» »

Prometna nesreča, očividec

Prometna nesreča, očividec

SkIDiver ::

Včeraj, 10.3.2010 se je v BTC-ju pri Emporiumu okoli 19.35 zgodila prometna nasreča pri/na dvignjenem prehodu za pešce.
V stoječe vozilo Peugeot (mislim, da 307) karavan se je v zadek zaletel Renault Clio druge serije.

Skratka Peugeot je ustavil, ker je dal meni prednost, da speljem iz parkirišča na glavno cesto pri čemer je v njegov zadek trčil Renaul Clio. Ker nisem imel nič z dogodkom sem se odpeljal.
No kasneje zvečer mi je potegnilo, da bi dal lahko vsaj telefonsko številko, ker sem v tem primeru očividec in lahko nepristransko razjasnim potek nesreče.

Skratka, če kdo kaj ve o nesreči in/ali udeležencih nesreče naj me kontaktira na ZS, če je potreba po kakih dodatnih informacijah iz moje strani.

PS: Katera PP obravnava nesreče v tem delu BTC-ja?

zavajon ::

PP Moste.

Matwic ::

Lepo od tebe da te skrbi, samo menim, da v tem primeru lastnik 307 ne bo imel nobenih problemov z zavarovanjem in policijo saj je precej očitno, da gre za napako Cliota.

SkIDiver ::

Ja. In kaj v tem primeru pride, če reče voznik Clia, da je voznik Peugeota ustavil brez vzroka? Sicer malo čudno ampak danes vse doživiš:)

Good Guy ::

SkIDiver je izjavil:

Ja. In kaj v tem primeru pride, če reče voznik Clia, da je voznik Peugeota ustavil brez vzroka? Sicer malo čudno ampak danes vse doživiš:)


ja in kaj ma to veze?

kako pa voznik clia ve da je ustavil brez vzroka?
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

TOP ::

Če se zaletiš enemu v rit si avtomatsko kriv,neglede zakaj je oni ustavil.Recimo če tudi bi on dokazano zavrl brez razloga,bi ševedno nosil pol krivde.

Wox ::

Yup... Če ni bil voznik Peogeota pod vplivom alkohola ali drugih drog je kriv le voznik Cliota. Nima veze zakaj je ustavil vozilo.

Tody ::

Varnostna razdalja 5 pik in 60 eur :)

SkIDiver ::

No ja kakorkoli že:) Skratka za enkrat nihče ne pozna.

Avenger ::

Clio ne bi bil kriv le, če bi Peugeot sunkovito zabremzal, skratka, da bi bile na cesti sledi, kar pa glede na opisano situacijo nekako dvomim.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

SkIDiver ::

Težko boš našel sledi pri ABS-u. Clio je sicer imel neko varnostno razdaljo, vendar se mi zdi, da je začel prepozno zavirat. Peljala se pa nista več kot 40km/h.

BaRtMaN ::

O, sledi se pri ABS-u tudi poznajo, če močno zaviraš. Sem tudi sam mislil, da temu ni tako, pa sem prejšnji teden probal na osamljeni stranski ulici.

SkIDiver ::

Hum. No tega pa res nisem vedel, da se kljub temu poznajo. Dejansko lahko potem policist določi hitrost vozila?

BaRtMaN ::

Določijo jo menda lahko tudi brez zaviralnih sledi, na temelju poškodb udeleženih vozil.

Menda je precej težje, ampak ni pa nemogoče. Je imela cimra mesec nazaj nesrečo, ko se je ena zabila v njo (sploh ni zavirala), a se je cimra vključevala v nepreglednem delu na glavno cesto in je bila zato avtomatično kriva cimra. Policisti potem seveda niso razglabljali dalje.

SkIDiver ::

Tole pa je že precej huda znanost, ki meni osebno ni ravno kredibilna! Primer.

No tudi določanje na podlagi sledi gume se mi zdi nesmiselno, ker je tukaj ogromno dejavnikov. Od vrste podlage, teže vozila, geometrije koloteka, same pnevmatike, ...

lambda ::

Hja, se mi je nedavno nazaj zgodilo, da je en pacient vozil 10km za mano z varnostno razdaljo kvečjemu dolžine enega avta (pa nisem vozil po polžje, ampak čistno normalno, bolj ali manj po omejitvah) - in sem se tudi spraševal ali se bo tip prej sam od sebe zagonil vame, ali ga bom imel poln kufer in bom stisnil zavoro, enkrat ko bo hitrost malce nižja. Na srečo je našel eno ravninico v nekem naselju, da je sprostil svoje frustracije in prehitel. Pa saj vedno lahko rečeš, da je bila žival ob cesti, ki je cincala ali naj gre čez cesto ali ne in si iz previdnosti zavrl (ok priče so druga stvar) ...

Isotropic ::

hitrost se lahko doloci:
-na podlagi sledi gume
-na podlagi mesta trcenja ter koncnega polozaja vozil
ni sicer natancno, ker veliko dejavnikov ne moremo popisati (recimo trdnost vozil oz. plasticnost trka), je pa okvirna ocena mozna.

BlaY0 ::

BaRtMaN je izjavil:

Določijo jo menda lahko tudi brez zaviralnih sledi, na temelju poškodb udeleženih vozil.

Menda je precej težje, ampak ni pa nemogoče. Je imela cimra mesec nazaj nesrečo, ko se je ena zabila v njo (sploh ni zavirala), a se je cimra vključevala v nepreglednem delu na glavno cesto in je bila zato avtomatično kriva cimra. Policisti potem seveda niso razglabljali dalje.
Policija se zelo redko (praktično nikoli) odloča za določanje hitrosti glede na poškodbe. Se pa na drugi strani zavarovalnice zelo rade poslužujejo te metode. Skratka tudi če nisi kriv (policija) in zavarovalnica potem s to metodo dokaže da si vozil prehitro (verjetno precej prehitro), ti ne bodo krili škode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Neprimerna varnostna razdalja policistov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8815898 (12899) jero_no1

Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9114886 (12101) Mavrik
»

Nesreča v naselju problem. Policaj ne verjame?

Oddelek: Na cesti
213411 (2731) Massacra
»

Višje kazni za prometne prekrškarje (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
27120059 (12483) solatko
»

Prometna nesreča - pravno vprašanje (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
43534280 (22959) šernk

Več podobnih tem