» »

A je še kdo zaspal med dirko?

A je še kdo zaspal med dirko?

«
1
2

LapD ::

Tko brezvezna kokr je ratala ta Formula, pa že dolgo ni bla. Neki bodo mogl spremenit, drgač bo šlo vse u k****.

Matek ::

Ja, žal je res, edine fajn dirke so ko je dež. Predobri smo, kaj češ.:D
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

billy ::

Zadnje dirke niti gledal nisem, edino spremljal sem jo. Dvomim sicer da bi taka stvar kot je F1 propadla ampak ziher nekaj casa nebo vec zanimiva.

LapD ::

Da bi pridobil na zanimivosti, bi mogli dat oba ferrarija na zadnje štartno mesto.
Bi vsaj neki prehitevanj vidl, sam zmagala bi pa vseeno!:D

tejo ::

Jest sem šele iz te teme izvedel, da je bla dirka. :D Spet ferrari zmagal... >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tejo ()

LapD ::

Barichello, M Schumacher...............................R Schumacher.....:D

Sergio ::

mah... cajt je, da se ze spet Sumaher s pol ekipe pobere v eno vukojebino od tima, pa nej tam prezivi zadnja svoja 3 leta. or stng. :D

al pa da bi su svoje zadnje leto peljat v arrows al pa minardi. to bi bil hec. pa se gledal bi vsako dirko.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

IceIceBaby ::

Mah, elektronika je zjebala vse. Dejansko od voznika ni več veliko odvisno. Samo da ma tiste svoje knofe pa volan.
Pomoje bi morali nazaj uvedit ročni menjalnik, prepovedat razne trekšn kontrole in še kakšne ukrepe sprejet. Dirke so zelo dolgočasne in edino vprašanje je al bo zmagal šumahr al barikelo.

LapD ::

Niti tega vprašanja ni! Do pol sezone smaguje šumi, ko si zagotovi naslov, začne zmagovat barikelo!

Tomi ::

Temu se na žalost reče dominacija. Meni se zadnjih nekaj dirk zdi zanimiv samo še start, ker upam, da bo kdo od rdečk šel ven. Oziroma eno dirko sem pa vseeno gledal, samo sem imel bolj sebične razloge, kot je recimo odsotnost od učenja.
Sicer pa, je že kaj znakov, da bi šel Schumacher iz F1? Vsaj recimo za leto, da bi naslednje leto imeli dvoboje McLaren:BMW..
metrodusa.blogspot.com

billy ::

Sumaher si zgradil tak imidz in karizmo, da bi v nekaj casa vsako mostvo potegnit na vrh. Pa ne zdaj mislit, da zato ker je tak dober voznik...

Zal sem pa slisal da bi naj podaljsal pogodbo se za 2 leti, ima pa jo do 2004 :( :(

Ampak zaenkrat velja v F1 pravilo 4 let. Da nobeno mostvo nemore drzati dominacije vec kot 4 leta. Drzimo pesti...

Yohan del Sud ::

Še celo mirza je samo dvakrat zaukal... Vmes je spal... DOooooooooolgcaaaajt...

matter ::

Štart tut ni zanimiv s softwarom za speljevanje.
To je res preveč. Vsaj spelejo naj tako kot znajo.

LapD ::

Mogoče pa drugače ne znajo:D :D :D

billy ::

In pol si eni drznejo rect sumlu, mali bog....

Dalmatinc ::



On je zmagoval z in brez teh "trekšn pa lanč kontolov"...

Šumahr bo dirkal najmanj še 4 leta. Tako se je odločil zaradi tega ker se edino tako počuti dobro. Že iz te plati se vidi da je človek rojen za F1.

najbolj zanjimivo je da si želite da bi šu šumi vn da bi bla f1 zanjimiva. Bullshit.......

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

billy ::

In kaj naj zdaj jaz s tem tvojim komentarjem nardim? Niti smejat se mi neda...

Dalmatinc ::

billy, ker se ne moreš ker je RESNICA!!

Šumahr je car v mnogih srcih pa lahko ti napišeš da je karkoli ! >:D

billy ::

Ne mislim tega, v mislih sem imel tvoj celoten komentar. Na nivoju 15 letnega amaterskega gledalca formule 1.

DrSergioDJ ::

ravno sedaj krozi po netu nek posnetek, kao mix vecih kratkih filmckov, med katerimi tudi voznik (rdece?) formule ob prihodu v boks zbije sprednjega mehanika, da ta precej grdo pade. Šumaherjevo delo?

Če kdo ve back-up zgodbe, naj me prosim razsvetli :)
...

LapD ::

To se je pa zgodilo na eni dirki par let nazaj. Se ne spomnem točno na kateri.

madonch ::

Schumi je pač zaenkrat najboljši. O tem se je brez veze kregat.
Pa s tem ne mislim samo njegove vozniške sposobnosti, temveč tudi karizmo, vplivnost ... on drži okoli sebe vrhunsko in zelo motivirano ekipo ljudi, ki je pripeljala ferrari na vrh. Če gre on proč, bo šlo z njim zelo veliko ključnih ljudi in to bi pomenilo zopet zaton ekipe.

Formula 1 je pač ekipni šport in dober voznik se mora poleg svojih vozniških sposobnosti tudi tega dejstva zelo zavedati.

Je pa res, da je treba nekaj ukrenit glede zanimivosti f1. Po moje bi blo treba omejiti naj višjo možno plačo zaposlenim v ekipah, tudi voznikom, na eno vrednost, ki je sprejemljiva za vse ekipe.
Ter omejiti, koliko lahko na leto porabi vsaka ekipa za razvoj in testiranja. To bi bil že velik korak naprej.

LapD ::

Kaj zdej neki govorijo, da bo ferrari naredu motor iz titana, ki ga lahko minardi in taki samo sanjajo. Spet bodo svetlobna leta pred konkurenco.:D

LojzePek ::

Pa kaj bi jim omejeval plače. Tisti ko majo dnar se bojo znajdl tud po ovinkih. Pa zakaj mislis da je tul elektronike v formuli. Ker so vidl da nimajo za burek pri kontroliranju teh omejitev. Tud pred trackion kontrola in podobnih zadev, so mela boljsa mostva vedno neke zadeve ki so bile zelo na meji dovoljenega in tudi preko, samo pac znali zakamuflirat zadevo al pa tud kerga podkupit pr takih denarcih pa res ni problem.

matter ::

Med pravimi vozniki (že od malih nog z gokardi in nato razne formule pa karti) je malo razlike. Skoraj je ni, in tu bolj odloča dnevno razpoloženje in motivacija kot pa da je en "car." Ma šumi prednost ko ima znanje od prej, da pomaga moštvu s svojimi izkušnjami, ampak veliko ne more, je tehnika že velik naprej.
Da bi pa bil en car, kot imaš folk recimo pri basketu pa fuzbalu ko je nekdo res "car" oz. talent pa rastura sceno pa v formuli1 ne morš govort. Za rally še, za f1 pa ne več.

madonch ::

Če je ferrari carstvo, je šumi car. Šele ko je on prišel s svojo ekipo k ferrariju, se je ta po dolgem času vzdignil iz povprečja. Z njegovim odhodom pa bo počasi spet poniknil v povprečje.
Isto je bilo z benetonom.
Pa bi si upal trdit, da če gre šumi drugo leto vozit k arrowsu, bo najkasneje leta 2006 z njim prvak.
Se pa strinjam, da volan znajo vrteti vsi.

matter ::

Tle je pa zadeva ki mi ni povsem jasna. Oziroma mi je. Zakaj ferarri rak vzpon po prihodu šumahrja?
Jest mislm da zarad denarja (sponzorji), ki jih je prinesu. Tako si tut lahko privoščijo blok motorja iz dragih materjalov.
Če ma kdo drugo razlago na dan z besedo. Ker to je samo moje mnenje, ne vem pa kaj zares botruje vzponu. Tak si jaz razlagam. Kake bolne da šumaher vse ve o formuli pa daje nasvete kako bi izboljšal pa tanajbol da je kr on ferrari f12002 naredu bi jest ovrgu, glede na to da imajo najete za take stvari strokovnjake.

tejo ::

Ne vem, a res ne opazite, a se samo delate, da ne opazite, samo šumi je pri ferrariju nekakšen drugi "šefe". :D

madonch ::

matter: Nikakor ni šumaher naredu f2002, je pa res, da ima zelo veliko tehničnega znanja ter o delovanju dirkalnika ve izredno veliko. To v kombinaciji z vozniškimi sposobnostmi pomeni, da lahko daje svojim inženirjem veliko bolj kvalitetne informacije.
Kar se pa tiče sponzorskega denarja, ga je pa on prinesel samo posredno, kot zelo uspešen in karizmatičen dirkač, ter kot tak za širše množice zanimiv. To je zadosti, da pritegne sponzorje. Bajdwej, ferrari je imel že prej zelo veliko dnarja in v glavnem iste sponzorje kot jih ima danes.

Denar tudi v formuli ni vse, čeprav je lahko zelo veliko. BAR ima namreč ogromen proračun za razvoj dirkalnika, pa že nekaj let niso nardili nič.

billy ::

suml je s seboj v ferari pripeljal dosti njegovega osebnega mostva s katerim sodeluje ze nekaj let, glavni je pa ross braun. Zraven tega je se pa ferari menda edino mostvo, ki ima neomejen budget. In 2 leti razvijanja avta, ki je na kozo pisan sumlu. Tko da ni cudno da so zdaj tko dominantni.

Nima pa to nobene veze s superiornostjo, ki bi jo naj imel suml. Za mene je on samo dober voznik, ki je se vedno v senci velikih imen Formule 1.

madonch ::

BAR ima tudi neomejen budget!

billy: kako mislis je "samo dober voznik". Zakaj pa potem ekipa tako dobrih ljudi vztraja z njim in ne s katerim drugim dobrim voznikom.

Ali je mogoče kaj narobe s tem, da razvijajo avto pisan njemu na kožo? Ja komu pa?

In ta, da je v senci velikih imen formule 1, je bosa. Je v njihovi družbi.

Kdo pa je bil toliko večje ime, da bi metal senco na 5 kratnega svetovnega prvaka z več kot 60 zmagami?

LapD ::

Tle si zadel point. Nimam nč proti šumiju, celo navijam za ferrari, sam kaj ko ni več nobene prave dirke. Upam da se bo u Belgiji ulilo, pa da bodo vsaj gume letele po zraku.:D To je še edina atrakcija.

Big_Al ::

Omenjat šumija in karizmo v enem stavku.... Pa ne mi ga metat v en koš z Senno, Fangij-em, Prost-om, Piquet-om... Naj statistika pravi kaj hoče, zmagovat na take načine kot zmaguje Šumi - nabijat si zmage, svetovna prvestva - je sramota.

billy ::

Je ze Big-Al podal imena. Tile ljudje so (bili) nad sumijem.

Zakaj vztrajajo z njim? Ja ce imajo zmagovalni paket..torej PAKET. Kar ne pomeni da so zmagovalne sestavine.

R0K ::

Včasih je bilo zmagati VELIKO težje! Danes večino opravi elektronika. Včasih so bile dirke veliko bolj zanimive, ker do konca nisi vedel kaj se bo zgodilo. Pa tudi potegovanje za naslov svetovnega prvaka je bilo veliko bolj številčno, tako da so na koncu odločala mogoče točka, dve.

Tak da to sploh ni za primerjat. Pa vedno bolj se mi zdi, da je to 'team šport' kar pa sploh ni vredu. Ponavadi je blo določen kdo je prvi voznik in kdo drugi. Tak, da se je mogu prvi borit, da ga ni drugi voznik prehitel. Ne pa danes, ko je itak vse na papirju (pogodbah) in je prav napisano, da ga more on pa on v 53. krogu spustit naprej. Sux!

Edin rally je še kul! Sam k je tok mal po TV!

billy ::

rally tud ni cool, zato ker ne dirkajo vsi naenkrat. Ampak vsak odpelje za sebe. Ni direktnih dvobojev. Recimo cart serija je zanimiva...tam k se pr 400kmh podijo v tiste ovale, side by side. Suml tega 100% nebi nikol upo vozit...se rallyja ni..

R0K ::

Men je pač rally bolj zanimiv. Je pa res to kar trdiš. Ni dvobojev. Sam je pa hudo zanimiv gledat. Ker tipi, k to furajo majo JAJCA! po takih cestah, k je mene peš strah it se oni 150km/h furajo. Če bi tam en ovinek zajebal ...

Tjulenj ::

sam ... a si predstavlate rally z direktnimi dvoboji? tista kozja stezica, po možnosti kšn prepad pr kraj, pol pa prehtevej pol sekunde počasnejšega... po pa svizec zavije čokolado :D

dela ::

O ja pri rallyju majo tudi direktne dvoboje ti. SS proge tisti ki se malo spoznate vete o čem govorim. Drugače pa so navadne rally dirke tudi brez direktnih dvobojev 10x bolj napete od najbolj napete F1 dirke. Sicer je res da se vecino casa ne zgodi nič razen drvenja s 180 km/h po najslabših cestah (ponavadi še to ne) širom sveta a ko se kaj zgodi je to neverjetno spektakularno. Nesrece so dih jemajoče poleg tega avti veckrat crknejo, včasih mora sovoznik v nuji zategnit volan, na safari rallyju ponavadi kdo nabije bivola,v avstraliji se je že celo zgodilo da je enega dirkača (ki se je zadnji čas brez ene gume rešo iz hitrostne preizkušnje) na javnih cestah na poti do servisa lovila lokalna policija (prav kul je zgledlo ko so iskre letele pa ga policaji vseeno niso mogli dobit :D ). Voznik mora dosti bolj preučit podlago,izbrat gume, nastavitev armotizerjev, skratka naravni in človeški faktor je mnogo večji kot pri formuli, kjer je vse tako utesnjeno, omejeno, profesionalno. Poleg tega so pa po televiziji samo povzetki rallyja tako da pol ure rallyja po zanimivosti prekaša vse štarte F1 v eni sezoni skupaj- to je moje mnenje.

dela ::

aja a je kdo mogoče čul kaj o tem da je Colin McRae izzval Schumacherja na dobrodelni dvoboj... jas sem pred dvema tednoma čul to pa me zanima če ve kdo kaj o tem oz. kdaj bo to...

billy ::

Absolutno, F1 se je tak cisto komercializirala...in vemo kaj denar naredi iz sporta. Saj z relijem bi bilo isto..ne skrbite. Pac denar zahteva neko sigurnost pri nalozbah in od tega bolj bolj varne dirke in nezanimivost. Jebi ga :(

dela ::

no rally bo bolj težko postal manj zanimiv, razen če bodo spremenili pravilo tako da bo zmagal najpočasnejši :D
dokler se rally vozi v naravi bo tudi zanimiv...

matter ::

To kolko voznik pozna sisteme in pomaga za boljši avto ne bom nič reku. Ne vem zakaj imajo potem testne dirkače pa telemetrijo. To se men zdi tko čudno govort da je zato ferari dominanten, ker dobijo informaacije od šumija. Tko ko je en reku imajo prave tehnike brought to you by schumi in nadgrajujejo že prejšnje ferarijevo znanje. Imajo pa tudi denarja velik.
Sicer je pa letoš še ena zmeda zarad gum, kar dirko nardi še slabšo. Že kr vnaprej pričakuješ rezultate :)
Gledam samo še 10-20 krogov pa spat, ko vidš razliko 10 sekund.
Bo se pa poznal na prodaji vstopnic pa priljubljenosti.

LapD ::

Šumi je zavrno Mcraea, ker se noče spuščat v prevelike nevarnosti:D
Tega dvoboja ne bo! Vsaj v kratkem ne!

tejo ::

Varnost je pri F1 veliko večja, pri rally greš z 200 km/h meter stran od dreves, pri F1 maš pa ob stezi kup peska, pa še cel kup gum >:D

billy ::

suml je pisdo stisno, ces da noce ogrozat svojega zivljenja. :O

zvitorepec ::

Zal je tako, da ko eno mostvo prevladuje, postane stvar enolicna in nezanimiva. Isto je bilo takrat, ko je prevladoval Williams in ko je vladal Mclaren (k sreci je imel vsaj konkurenco s Ferrarijem, drugace bi bilo isto kot sedaj). Za tak polozaj pa ni krivo vodilno mostvo, ampak konkurentje, ki ne dohajajo. Sicer pa se strinjam, da bi morali uvesti dolocene omejitve, da bi bila mostva bolj izenacena.
Za vse kritike MS-jevega talenta (takrat, ko se ni bilo skoraj nobene elektronike): leto 1992, Belgija, Eau rouge - Mihael z Benettonom (tiste cajte je bil Benetton en kurc vreden) prehiti kasnejsega prvaka Prosta v Williamsu (z aktivnim vzmetenjem)8-O .... Leto 1994, Belgija, Eau rouge, mocan dez - Mihael v Benettonu (se vedno slabsi kot Williams) prehiteva (z gumami za suho stezo) 8-O Hilla v Williamsu (z gumami za mokro stezo) in se obdrzi 2 kroga v vodstvu, potem pa le zamenja gume .... vec dirk v dezju - Mihael vozi povprecno 4-5 sekund hitreje na krog kot vsi ostali 8-O.... Leta 1996, nekonkurencen Ferrari, samo 1 tocka! zaostanka na koncu za Villeneuvom...
Res pa je MS naredil nekaj neumnosti in to mu vsekakor ni v cast (sicer pa je to pocel tudi Senna s Prostom pa se je temu takrat reklo dirkanje - dejanje isto, izraz drugi :\ ), vendar njegovo voznisko znanje ni sporno.
Tisto on neprimerljivosti MS-ja z Fangiom, Piquet-om, Senno,... BULLSHIT! Vec kot 60 zmag + tricetrt moznih rekordov,... Fangia in Piquet-ja pa vecina od vas ni nikoli niti videla dirkati. Sicer pa takratna F1 niti ni primerljiva z danasnjo.
Voznik je za mehanike najboljsi vir podatkov, kaj se dogaja z avtomobilom na stezi - nobena telemetrija, nobena simulacija, vetrovniki,... ne morejo dati take slike, kot je v resnicnih pogojih na stezi. Kar se tega tice, je MS eden najboljsih "testnih voznikov".
Zelo malo verjetnosti je, da bi se MS prizkusil tudi v rallyu - pac takih "neumnosti" zavarovalnice ne dovolijo, ker gre za velikanske vsote. Se pa strinjam, da bi bilo to zelo zanimivo in bi prav rad to videl.
HOWGH!

cekr ::

O tehniki samo tole, mogoče se še kdo spomni, kako so dirkali s turbo motorji. To so bili časi Mannsella, Senne, Prosta, Piqueja,Lauda,... Ko je potreboval moč za prehitevanje, je enostavno privil pipico, in je kar poletel mimo konkurenta. Takrat so bile razlike med moštvi še bistveno večje, kot so danes. V tistih časih sem občudoval predvsem Rossberga, ki je vse te zgoraj omenjene, prehiteval, in to z navadnim motorjem.

Večino se vas zgraža nad elektroniko, tehniko,... , mene pa to prav nič ne moti, sem še za to, da jo je čim več. S tem pogojem, da se potem ta odkritja uporabijo v navadnih avtomobilih.
Omejevanje? Tudi tu sem zato, da ni nobenih omejitev, tudi gladke gume bi podprl. Sem pa zato, da se omeji prostornina motorja oz. da se le to vsako leto zmanjša za nekaj ccm. Gorivo: to da se lahko doliva do onemoglosti, se mi zdi brez veze. Postaviti bi morali neko mejo, potem pa če pride kdo do cilja ali pa ne. Vsako leto bi morali zmanjševati porabo. Vse to pa s ciljem, da se koristi odkritij uporabijo za osebne avtomobile. Tako je, da bodo inženirji dosegli s časom iste moči, pa čeprav se bo zmanjševala poraba.

billy ::

A izziva Vileneuva je pa sprejel? Ko sta dirkala iz steze do hotela? Suml v najmocnejsi alfi vili pa v SLK. Seveda ga je vili zdominiral.

Suml je recimo nekaj takega kot piflarji v soli...niso to legende ki pisejo zivljenje. In pac meni zato ni vsec...

Big_Al ::

Piquet-a sem se osebno v živo videl zmagat 1987. leta na Madžarskem. Tak da nea ti meni Zvitorepec. Pa še enkrat povem - nabijat statistiko tako, da imaš s pogodbo zagotovljeno, da te (edini) konkurenčni nasprotnik pusti naprej, blokira nasprotnike ter ti na vse športne in nešportne načine pomaga... HALO???? Kolko je tak naziv svetovnega prvaka vreden? Za mene čisto nič!!! Ne odrekam Šumiju talenta, nikakor ne. Ampak je potrebno malo več za legendo formule ena (vsaj za mene).
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

prevlada ferrarija :) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
865404 (4093) OrlyTM
»

F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119238196 (22857) balocom
»

F1 in Ferrari (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
635243 (4117) T(he) Boss
»

Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
706014 (5235) ziga7
»

F1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1709365 (8093) Nemelk

Več podobnih tem