Forum » Loža » A je še kdo zaspal med dirko?
A je še kdo zaspal med dirko?
madonch ::
Ja in zato je zdej vili ful boljši al kaj?
Ima mogoče malo manj občutka za odgovornost v cestnem prometu.
In tisti, ki ste za to, da posadijo drevesa ob progi, naj brž sploh ne gledate dirkanja ampak kot mrhovinarji čakate da se bo kdo razbil do smrti.
Torej je po vašem mnenju najboljši dirkač kak totalen psiho, ki mu ni mar za svoje življenje. Super. Samo f1 to ni.
Rally je tudi meni zelo zanimiv, a je brez veze primerjat s formulo1, ker gre povsem za drugo stvar. Kar je skupnega, so 4 kolesa.
Tisti veliki dirkači iz zgodovine f1 so res legende. Ampak sedaj govoriti, koliko so oni boljši od današnjih, samo zato ker je bila takrat formula bolj nevarna, je totalno brez veze. Ti imaš na voljo tak in tak avto in naredi z njim najboljše kar moreš. Še vedno bo to naredil voznik z najboljšimi vozniškimi sposobnostmi, tudi če ne bo ravno vsak krog nosil glave naprodaj.
Ima mogoče malo manj občutka za odgovornost v cestnem prometu.
In tisti, ki ste za to, da posadijo drevesa ob progi, naj brž sploh ne gledate dirkanja ampak kot mrhovinarji čakate da se bo kdo razbil do smrti.
Torej je po vašem mnenju najboljši dirkač kak totalen psiho, ki mu ni mar za svoje življenje. Super. Samo f1 to ni.
Rally je tudi meni zelo zanimiv, a je brez veze primerjat s formulo1, ker gre povsem za drugo stvar. Kar je skupnega, so 4 kolesa.
Tisti veliki dirkači iz zgodovine f1 so res legende. Ampak sedaj govoriti, koliko so oni boljši od današnjih, samo zato ker je bila takrat formula bolj nevarna, je totalno brez veze. Ti imaš na voljo tak in tak avto in naredi z njim najboljše kar moreš. Še vedno bo to naredil voznik z najboljšimi vozniškimi sposobnostmi, tudi če ne bo ravno vsak krog nosil glave naprodaj.
Ziga Dolhar ::
madonch: se zelo strinjam. Pravzaprav bi potem za vsakega slavnega F1 dirkača rekel, da se ne more niti približno primerjat z onim 'znanim', ki je bil na vrhu tik pred njim.
Ali pa rečt da se današnji tiskarji ne morejo niti primerjati z onimi, ki so delali še s stavnicami -- ker tist so bli 'desci'.
Jao, jao jao.
Ali pa rečt da se današnji tiskarji ne morejo niti primerjati z onimi, ki so delali še s stavnicami -- ker tist so bli 'desci'.
Jao, jao jao.
matter ::
Ja tiste tvoje o talentu so zanimive ja. Ampak vseen so še drugi dejavniki. Ne veš kje je mel kdo probleme z formulo, koliko bencina je kdo mel (taktika) pol se lahko avto bolje obnaša v dežju, pa beneton je lahko bil nekje po opremljenosti slabši, lahko pa je mel drugje boljše zasnove.
Vseeno so pa impresivne, kot tut zmaga Panisa z "ližjejem:)" v monaku. Škoda da se je tisti leto razbil...
Sicer pa ne vem od kje ideje da MS daje informacije o avtu, in je "najboljši testni voznik", ker vsi vozniki povejo kak se avto obnaša, pa se primerja s telemetrijo itd. Preprosto ne verjamem tem bajkam :)
Kar se tiče prejšnih legend pa ne vem kak so bili takrat avtomobili uravnoteženi pa konkurenca voznikov (kak pršu lih s kmetije za volan :)), ker danes večinoma pridejo res da mladi ampak izkušeni iz karta pa vse do F1, razen yoonga in podobnih :) , in je mnogo težje takole naslove pobirat.
Pravilno bi bilo, da imata 2 moštvi isti motor. Konkurenčnost boljša in še "male" ekipe lažje pridejo skoz.
Vseeno so pa impresivne, kot tut zmaga Panisa z "ližjejem:)" v monaku. Škoda da se je tisti leto razbil...
Sicer pa ne vem od kje ideje da MS daje informacije o avtu, in je "najboljši testni voznik", ker vsi vozniki povejo kak se avto obnaša, pa se primerja s telemetrijo itd. Preprosto ne verjamem tem bajkam :)
Kar se tiče prejšnih legend pa ne vem kak so bili takrat avtomobili uravnoteženi pa konkurenca voznikov (kak pršu lih s kmetije za volan :)), ker danes večinoma pridejo res da mladi ampak izkušeni iz karta pa vse do F1, razen yoonga in podobnih :) , in je mnogo težje takole naslove pobirat.
Pravilno bi bilo, da imata 2 moštvi isti motor. Konkurenčnost boljša in še "male" ekipe lažje pridejo skoz.
Big_Al ::
Moji mladi fantiči, zaj pa tak. Legenda je Senna, ki se je za svojo prvo zmago v Braziliji boril tako, da so ga iz avta morali dvignit in odnest, ki se je z Mansell-om v Monacu leta 1992 (v nekonkurenčnem McLarnu) boril tako, da sta oba komaj prišla do podelitve pokalov, katerega zmagovalega je Senna dvignil nad glavo po komaj nekaj poskusih. V tem letu (1992) je Mansell zasluženo bil prvak.
Poglejte zadevo : http://www.f1-grandprix.com/senna1_mov.....
Poglejte zadevo : http://www.f1-grandprix.com/senna1_mov.....
LapD ::
Zanimivo bi bilo, če bi bilo manj ekip pa da bi ta boljše imele tri avte. Čeprov če bi bli 3 ferariji, bi ble stopničke že rezervirane
tejo ::
Jah, MS je najboljši voznik F1 v tem času, pa karkoli rečete. Mimogrede, a spuščanja voznika naprej pri McLaren-u pa ne bo nihšče omenil? Važno da se pljuva po najboljšem, spet eden izmed tipičnih slovenskih športov....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tejo ()
billy ::
Res je sumaher tudi pokazal doloceno mero spretnosti, se v casih ko je voznik moral znati vozit, da je zmagal. Ampak ce bi formula ostala na tisti stopnji on ziher nebi imel toliko priznanj, ce bi sploh se bil ziv. In zato je brezveze naprej metat njegivih maljon zmag in kojega kurca se ma, ker edini bog formule 1 niti ni mogu prevozit tolk dirk da bi se dokazal...
billy ::
Ceprav je senna sam govoril, da pri benetonu uporabljajo nekaksne "elektronske" pripomocke. Mislim da je slo za sistem proti zdrsavanju gum...tko da bi se skoraj moral popravit v prejsnjem postu, ko sem rekel v casih ko je moral znat voznik vozit. Ampak nebom...da se lahko vi MS obozevalci tolazite.
Tomi ::
tejo: takšne kuhinje, kot jo ima Ferrari, kar se tiče zmag in naslovov, nima nobeno moštvo. Res je, da si niti ne morejo privoščiti, ker gre za nekaj točk ali pa še to ne, samo vseeno.
Schumarcher je res sedaj dober, samo na žalost nihče nima toliko denarja za kurjenje, kot Ferrari. Kaj bi bil Schumacher v tretjerazrednem moštvu, je pa druga zgodba.
Schumarcher je res sedaj dober, samo na žalost nihče nima toliko denarja za kurjenje, kot Ferrari. Kaj bi bil Schumacher v tretjerazrednem moštvu, je pa druga zgodba.
metrodusa.blogspot.com
Mir ::
Naprimer v Benetonu, kajne?
Pa ni ravno tam bil prvič svetovni prvak. Čisto vse pa le ni tehnika. Lahko bi rekli obratno Ferrari je danes tam kjer je zaradi Shumija.
Pa ni ravno tam bil prvič svetovni prvak. Čisto vse pa le ni tehnika. Lahko bi rekli obratno Ferrari je danes tam kjer je zaradi Shumija.
LapD ::
To je res ja. Takrat ko je šel v ferrari, no če bi šel v katero koli drugo ekipo ki ima koliko tolk poštimane finance, bi verjetno bla ta ekipa v istem položaju kot sedaj ferrari.
madonch ::
Nekateri tu pozabljajo kakšna razvalina je bil ferrari, ko je šumi začel pri ekipi. Čudež je bil, če je sploh prilezel do konca dirke. Dnarja so pa meli tolko kot danes.
Šumaher sam, tukaj seveda ni mogel, kaj dosti narediti, očitno pa ima nekaj, kar neista imela Berger in Alesi in nevem kdo še, da je ravno z njim moštvo tako vzcvetelo. Tudi pri benetonu je bilo podobno.
Se pravi, da je nekaj v povezavi Šumaher - uspeh. Po moje mu ne zastonj plačujejo tolko dnarja, saj niso bedaki.
Šumaher sam, tukaj seveda ni mogel, kaj dosti narediti, očitno pa ima nekaj, kar neista imela Berger in Alesi in nevem kdo še, da je ravno z njim moštvo tako vzcvetelo. Tudi pri benetonu je bilo podobno.
Se pravi, da je nekaj v povezavi Šumaher - uspeh. Po moje mu ne zastonj plačujejo tolko dnarja, saj niso bedaki.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prevlada ferrarija :) (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5688 (4377) | OrlyTM |
» | F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 40213 (24874) | balocom |
» | F1 in Ferrari (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5549 (4423) | T(he) Boss |
» | Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6364 (5585) | ziga7 |
» | F1 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 10012 (8740) | Nemelk |