» »

[Vse o DSLR]

[Vse o DSLR]

Temo vidijo: vsi
««
21 / 93
»»

;-) ::

Imam nikon d3100 avto fokus crkuje, aparat je bil ze menjan in sem dobil novega, sedaj pa spet. Ko zadevo spiham z fenom je en cas ok nato spet odpove. Je kaka trajna resitev za ta problem in kaksni so stroski popravila?

BigWhale ::

skyline je izjavil:

Bulletproof varianta je PocketWizard (če res rabiš TTL - miniTT1 in flexTT5).
Kolega je imel Elinchromove SkyPorte in ni bil zadovoljen, prešaltal je na PW.

Cactus V5 zna bit kul - mam prejšnjo generacijo pa se za ta denar v redu obnesejo, V5 je pa še precej popravljen model. Nimajo TTL, lahko pa z njimi prožiš fotič.

Poglej še Phottix Odin in Yongnuo YN-622C.


Odin mi je rahlo predrag. :)) Zdaj sem mal uc vrgel na Hahnelov Viper. Zgleda kr ok. TTL pride prav za takrat, ko mas tri flashe in nimas asistenta, da lahko na daljavo spreminjas nastavitve.

Zvezdica27 ::

živ,

če koga zanima, zaradi prehoda na FF prodajam res ugodno Canon EOS 500d, Sigma 17-70 2,8-4 ter Tamron 70-300 Di VC pa še flash Metz 50 AF-1 in skor pro Dakine torbo s trdim notranjim vložkom. Pa še filtre, dodatke, bla bla bla bla...

Starejše, a za vstopnico v svet DSLR še vedno dober paket. zs me.

zz

bluefish ::

onOne Software za omejen čas ponuja Perfect Effects 8 Premium Edition zastonj: http://www.ononesoftware.com/landing/pe...

http://www.dpreview.com/news/2014/05/05...

PARTyZAN ::

Hvala za heads up, bom poskusil.

Spock83 ::

Super hvala

dottor ::

Kolko je to primerljivo LightRoom-u?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

bluefish ::

To so bolj ko ne le efekti in podobno.

dottor ::

Sproval. Mogoče pride kdaj prav...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dottor ()

Spock83 ::

Instagram z malo več funkcijami :P

dottor ::

Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

LuiIII ::

Odlični nasveti! Se mi je vseskozi zdelo, da sem Pro! :-D

bluefish ::

En projekt na Indiegogo - enostaven in majhen brezžični flash prožilec: https://www.indiegogo.com/projects/flas...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

BigWhale ::

Tole pa zgleda kr zlo obetavno. Pa ceprav ni TTL. :)

bluefish ::

Canon je predstavil dva nova obejktiva: EF 16-35mm f/4L IS USM in EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM: http://www.dpreview.com/news/2014/05/13...

...

...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

kuglvinkl ::

Sam sem pred dnevi nabavil 16-35 f/4 za landscape in arhitekturo in zaenkrat sem zadovoljen. Nikon sicer.
Your focus determines your reallity

harmony ::

@bluefish
Slednji se zdi kot plastika fantastika.

fujtajksel ::

harmony je izjavil:

@bluefish
Slednji se zdi kot plastika fantastika.


Poceni širokokotnik, kaj še hočeš? Končno en front WA converter killer 8-)

harmony ::

fujtajksel je izjavil:

harmony je izjavil:

@bluefish
Slednji se zdi kot plastika fantastika.


Poceni širokokotnik, kaj še hočeš? Končno en front WA converter killer 8-)

Men je vazen koncni rezultat. Mi ne koristi, ce bi bil 100eur, ce je slika na koncu za en drek vredna.

bluefish ::

B&H ima prednaročila po 300$. Ceneje kot 10-22 in verjetno namenjen začetnikom ob ali po nakupu kit kompleta. Kaj več od plastike tu baš ni pričakovati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

fujtajksel ::

harmony je izjavil:

fujtajksel je izjavil:


Poceni širokokotnik, kaj še hočeš? Končno en front WA converter killer 8-)

Men je vazen koncni rezultat. Mi ne koristi, ce bi bil 100eur, ce je slika na koncu za en drek vredna.


Glede končnega rezultat bo treba počakat, da ga kdo dobi v roke. Ampak da se predvidet, da bo slika boljša kot z omenjenimi WA konverterji, ki so definitivno za en drek vredni, ampak jih ljudje kupujejo, ker so jim dosedanji pravi širokokotniki predragi. Po drugi strani bi bilo rahlo nenavadno, če bi bila slika tako dobra kot z ravnokar omenjenimi dražjimi dosedanjimi širokokotniki. Dobra stran je, da izgleda relativno majhen... zna bit precej sodčkaste ukrivljenosti slike pred korekcijo (kot pri mFT). Pričakuje se nekakšno "value" kvaliteto kot z navadnimi kit objektivi, tj. relativno dobro za malo denarja.

Okapi ::

Mene pa zanima, komu se je že zgodilo, da mu niso objavili fotke, ker je imel preslab objektiv.

O.

no comment ::

Okapi je izjavil:

Mene pa zanima, komu se je že zgodilo, da mu niso objavili fotke, ker je imel preslab objektiv.

O.
Vprašaj v kakem neamaterskem forumu/temi.

V tej temi sigurno sposobnost za morebitno objavo/neobjavo ni ravno faktor pri izbiri objektiva. Amaterji večinoma kupujemo po drugačnih kriterijih, npr. največ "specs-ov" za denar ali pa po še kakšnih bolj "neumnih" kriterijih. Hobi pač, delaš/kupiš kar hočeš...

driver_x ::

Okapi je izjavil:

Mene pa zanima, komu se je že zgodilo, da mu niso objavili fotke, ker je imel preslab objektiv.

O.


En moja je bila enkrat zavrnjena (pa ne za objavo, ob enem drugem dogodku), ker je imela preveliko globinsko ostrino. Slikal pa sem pri najbolj odprti zaslonki, vendar je bil objektiv več ni dopuščal.

Bellzmet ::

Hm potem bi jaz rekel, da si izbral napačen objektiv za željeni efekt.

Tukaj gre jasno za primerjavo wide objektiva za 300 EUR in s tistim za 1.300 EUR - katera fotka ni bila objavljena...

Okapi ::

Tukaj gre jasno za primerjavo wide objektiva za 300 EUR in s tistim za 1.300 EUR - katera fotka ni bila objavljena...
Točno to. In kar se globinske ostrine tiče, se jo da z malce truda in znanja čisto lepo zmanjšati tudi v postprodukciji. Problem je kvečjemu obratno - da kaj ni ostro, kar bi moralo biti.

Da je kakovost objektiva drugotnega pomena, dokazuje tudi to, da ga ni junaka, ki bi lahko zanesljivo ločil fotke, narejene z različnimi objektivi, sploh pa ne, ko so enkrat natisnjene.

Še največja razlika med dvema objektivoma je verjetno hitrost ostrenja, kar pride v poštev, če slikaš stvari, kjer je to zelo pomembno.

O.

driver_x ::

Razlike med dobro in slabo optiko so še vinjetiranje, neenakomernost ostrine, kromatska aberacija in še kaj bi lahko našel. S tem ko DSLRji pridobivajo možnost snemanja videoposnetkov je pomembno (pri domačih uporabnikih, ostali imajo verjetno namenske mikrofone) tudi to, kako tiho objektiv ostri.

Janac ::

driver_x je izjavil:

Razlike med dobro in slabo optiko so še vinjetiranje, neenakomernost ostrine, kromatska aberacija in še kaj bi lahko našel. S tem ko DSLRji pridobivajo možnost snemanja videoposnetkov je pomembno (pri domačih uporabnikih, ostali imajo verjetno namenske mikrofone) tudi to, kako tiho objektiv ostri.


Ti en drek pomaga flagship objektiv, če pa ne zmoreš posneti zanimive fotke.

Bellzmet ::

Se strinjam. Samo bi pa rad imel najboljše (najdražje) objektive, da se potem ob "slabi" fotki ne morem izgovarjati na objektiv :)

Janac ::

http://digital-photography-school.com/2...

16. Stop with the Excuses

"Well, if I had an expensive camera and lenses like you have" or "If someone would pay me to travel", or "but, you have so much time on each destination".

All of those, are excuses I often hear from my travel photography students. Excuses they tell themselves to answer the question of "Why can't I get Strong images?" So, A. My first newspaper published cover image, was taken using a pocket camera.

Yes, equipment is important and it certainly makes life easier. But don't forget the camera is just an instrument. A "pipe" which captures your vision and thoughts. Do not cry over the equipment you don't own. spend the time and money to learn photography, reading books about it and travel as much as you can.

And B. For my first 8 journeys, no one paid me anything. I worked very-very hard at my day job for a whole year, and then I spend my money on traveling. I slept in some shitty places got bus rides from hell. This lifestyle requires commitment. And today, even as I get paid for traveling somtimes. The lengths are usually one to two weeks per assignment. Two weeks to come back with an amazing results. Not excuses like "but it was raining and I was sick" are accepted.

So, stop the excuses, and get back to work.

no comment ::

Okapi je izjavil:


Da je kakovost objektiva drugotnega pomena, dokazuje tudi to, da ga ni junaka, ki bi lahko zanesljivo ločil fotke, narejene z različnimi objektivi, sploh pa ne, ko so enkrat natisnjene.
Seveda so junaki. Ločit med različnimi objektivi je ob specifičnih razmerah celo otročje enostavno. Ob drugih pa spet nemogoče, jasno.

driver_x ::

Janac je izjavil:

driver_x je izjavil:

Razlike med dobro in slabo optiko so še vinjetiranje, neenakomernost ostrine, kromatska aberacija in še kaj bi lahko našel. S tem ko DSLRji pridobivajo možnost snemanja videoposnetkov je pomembno (pri domačih uporabnikih, ostali imajo verjetno namenske mikrofone) tudi to, kako tiho objektiv ostri.


Ti en drek pomaga flagship objektiv, če pa ne zmoreš posneti zanimive fotke.


Jaz drugače fotografiram s telefonom, DSLRje in objektive si kupujem samo zato, da se potem z njimi postavljam pred znanci.

Okapi ::

Razlike med dobro in slabo optiko so še vinjetiranje, neenakomernost ostrine, kromatska aberacija in še kaj bi lahko našel.
Ja, mene pa zanima, komu je že urednik National Geographica (ali katerekoli druge revije) rekel, da je fotka sicer super, ampak zaradi preveč vinjetiranja (ali kromatske aberacije ali neenakomerne ostrine) mu je žal ne more objavit. Skratka, komu je že kakšen urednik (ali sodnik na foto-razstavi ali direktor oglaševalske agencije ...) svetoval, naj si kupi boljši objektiv.

Ločit med različnimi objektivi je ob specifičnih razmerah celo otročje enostavno. Ob drugih pa spet nemogoče, jasno.
No, kakšen primer specifičnih razmer me zanima - in primer dveh objektivov, med katerima je mogoče ločit. In s tem ne mislim navadnega 24 mm objetiva in tilt-shift 24 mm. Zanima me, v katerih okoliščinah je mogoče ločiti med dvema objektivoma z enako goriščno razdaljo in enako zaslonko.

O.

fujtajksel ::

Okapi je izjavil:

Zanima me, v katerih okoliščinah je mogoče ločiti med dvema objektivoma z enako goriščno razdaljo in enako zaslonko.


To pa ni tako težko.
Npr skoraj vsak običajen kit objektiv je kar razumno oster pri F/8, ampak precej zmazan pri F/3.5 (kar zmore le pri širokem kotu). Medtem ko je tipičen pro zoom pri F/3.5 že kar oster, tipičen prime pa še bolj. So pa tudi med dražjimi zelo redki objektivi, ki so spodobno ostri pri najbolj odprti zaslonki.
Razlike seveda ne boš videl na webu ali na majhnih printih, se pa dobro vidi, če printaš malo večji format.
Še bolj očitna je zadeva na dolgem koncu zooma pri "turističnih" superzoomih, npr moj 18-200VR. 200/5.6 sicer zmore, ampak... poleg neostrine še huje zbode bleda slika (pomanjkanje kontrasta) in izrazito vinjetiranje, pa tudi pri bolj zaprti zaslonki ni kej bistveno bolje. Potem sicer lahko softversko navijem kontrast in blažim vinjetiranje, ampak rezultat pač ni prava stvar. Ker nisem profesijonalc, ta pravega 200mm pač ne bom tovoril naokrog po izletih.

Okapi ::

če printaš malo večji format.
Kaj je to malo večji format?

Ja, razliko lahko vidiš, ko sliko povečaš do vidnih pik z računalnikom, v vseh praktičnih primerih pa ne. In tudi če s povečevalnim steklom vidiš razliko, ta ni takšna, da bi sicer dobro fotko zavrnili zaradi preslabega objektiva.

O.

Janac ::

fujtajksel je izjavil:

Okapi je izjavil:

Zanima me, v katerih okoliščinah je mogoče ločiti med dvema objektivoma z enako goriščno razdaljo in enako zaslonko.


To pa ni tako težko.
Npr skoraj vsak običajen kit objektiv je kar razumno oster pri F/8, ampak precej zmazan pri F/3.5 (kar zmore le pri širokem kotu). Medtem ko je tipičen pro zoom pri F/3.5 že kar oster, tipičen prime pa še bolj. So pa tudi med dražjimi zelo redki objektivi, ki so spodobno ostri pri najbolj odprti zaslonki.
Razlike seveda ne boš videl na webu ali na majhnih printih, se pa dobro vidi, če printaš malo večji format.
Še bolj očitna je zadeva na dolgem koncu zooma pri "turističnih" superzoomih, npr moj 18-200VR. 200/5.6 sicer zmore, ampak... poleg neostrine še huje zbode bleda slika (pomanjkanje kontrasta) in izrazito vinjetiranje, pa tudi pri bolj zaprti zaslonki ni kej bistveno bolje. Potem sicer lahko softversko navijem kontrast in blažim vinjetiranje, ampak rezultat pač ni prava stvar. Ker nisem profesijonalc, ta pravega 200mm pač ne bom tovoril naokrog po izletih.


Js si tole interpretiram kot, da mora dobra fotka med dober kontrast, in potem je že kar dobra/zanimiva???

Pa če še neveste, če ste preveč razvajeni, da ne bi mogli sami premikat fokusirni obroček si kupte legacy objektive, bolha 20-30eur, se dobi stare objektive s dušo.

Pa vem, da ubistvu nimam pojma:D

BigWhale ::

no comment je izjavil:

Okapi je izjavil:


Da je kakovost objektiva drugotnega pomena, dokazuje tudi to, da ga ni junaka, ki bi lahko zanesljivo ločil fotke, narejene z različnimi objektivi, sploh pa ne, ko so enkrat natisnjene.
Seveda so junaki. Ločit med različnimi objektivi je ob specifičnih razmerah celo otročje enostavno. Ob drugih pa spet nemogoče, jasno.


Kadar imas dve fotki, ki sta bili posneti v istih pogojih in gre za dva objektiva, ki sta si podobna, moras biti res poznavalec, da locis oba objektiva med sabo in potem se ugotovis kateri je boljsi. :)

Vsekakor bo nekaj razlike, ce bos gledal fotko posneto na 135mm/2.8 in 135mm/5.6, vendar pa ta razlika ne bo tako gromozanska. V primeru, da bos videl fotki eno zraven druge, se lahko poves katera je s katerim objektivom narejena. Ce bos pa dobil eno fotko, bos pa tezko povedal s cim je bila narejena.

V primeru Canon/Nikon 70-200/2.8 in NekajDrugega 70-200/2.8 pa imas lahko dve fotki eno zraven druge in bos tezko ugotovil katera je bila narejena z drazjim objektivom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

bluefish ::

BigWhale je izjavil:

V primeru Canon/Nikon 70-200/2.8 in NekajDrugega 70-200/2.8 pa imas lahko dve fotki eno zraven druge in bos tezko ugotovil katera je bila narejena z drazjim objektivom.
Pipetkarjem uspeva.

no comment ::

Okapi je izjavil:

Zanima me, v katerih okoliščinah je mogoče ločiti med dvema objektivoma z enako goriščno razdaljo in enako zaslonko.
Pri tipičnih portretnih fotkah ločim med vsemi mojimi 50kami. Med "sonnar" in "planar" (double gauss) dizajnom objektiva ločim praktično v thumbnail velikosti. Med tremi sonnarji pa se moram malo bolj potruditi in pomaga, če so so v kadru kake stvari, ki zvabijo na plano "podpis" objektiva. Med tremi 35kami, ki jih imam, ločim praktično miže, če so slikane čisto odprte ali blizu temu. Če je slikana arhitektura ali pa so prisotni izvori svetlobe izven fokusa, ločim pri katerikoli zaslonki. Več objektivov, ki bi mi pokrivali isto goriščnico pa na žalost nimam.

A to kakorkoli vpliva na dobro fotko? Ne. Samo ločit med različnimi objektivi je v določenih pogojih zelo enostavno.

Okapi ::

No, slikaj isti motiv s temi objektivi (enake svetlobne razmere, enaka goriščna razdalja in zaslonka) in daj na net, da si ogledamo te razlike.

O.

simnov ::

Pa ne vem kako lahko eni naredijo z Nokio 808 neverjetne slike meni nikakor ne uspe narediti kakšno res lepo.

BigWhale ::

Ima kdo kaj izkusenj z non-brand name flashi?

Trenutno gledam tegale:
Nissin Speedlite Di866 Mark II

Zadeva je po specifikacijah primerljiva s Canon Speedlite 580/600 vendar za eno tretjino cene. Ker flasha ne potrebujem pogosto mi je Speedlite malo predrag, pa me zanimajo alternative.

no comment ::

Okapi je izjavil:

No, slikaj isti motiv s temi objektivi (enake svetlobne razmere, enaka goriščna razdalja in zaslonka) in daj na net, da si ogledamo te razlike.
Ufff, nam je profesor naložil sedaj domačo nalogo. (Na koncu se bo pa, seveda, norega in slepega delal).

Mogoče. Ampak ne bo tako hitro. Nimam digitalnega fotoaparata in glede na to, da zahtevaš isti motiv v istih pogojih (verjetno bo profesor zahteval tudi isti film) to pomeni, da moram slikat z enim objektivom na enem aparatu, previt film, ga dat v drugi aparat in tako parkrat ponovit vajo, film razvit ter poskenirat... Dopust je pa blizu. Tam enkrat konec junija pa bom, mogoče.

Okapi ::

Med filmi so večje razlike kot med objektivi, tako da jasno mora biti enak film, če hočeš kaj primerjati. V glavnem, meni se nič ne mudi, podobnih primerjav so naredili že veliko, tako da ne pričakujem nobenega presenečenja;)

O.

bluefish ::

Tule je en delal primerjavo med novo Sigmo 50/1.4 ter Canonom 50/1.2: http://photography-on-the.net/forum/sho...

So podobne primerjave tudi v drugih temah o objektivih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

no comment ::

Okapi je izjavil:

Med filmi so večje razlike kot med objektivi, tako da jasno mora biti enak film, če hočeš kaj primerjati. V glavnem, meni se nič ne mudi, podobnih primerjav so naredili že veliko, tako da ne pričakujem nobenega presenečenja;)
Negativ film tudi ne velja, dia mora bit, ker nimam skenerja, ki bi lahko v enem skenu poskeniral tako dolg kos filma (glede na to, da bom menjal film med aparati, mi bodo sigurno ostale "luknje" med posnetki). Upam, da mi Okapi zaupa, da znam naredit dovolj dober profil za skener, da bodo razlike v skenih odražale samo razlike med objektivi in aparatih (zaklopov ne bom dal umerit, razen če Okapi časti).

Okapi ::

Zdaj si dokazal, da samo trolaš.;(( Kot da negativa ni mogoče razrezati in skenirati kot dia.

O.

fujtajksel ::

Okapi je izjavil:

če printaš malo večji format.
Kaj je to malo večji format?

Ja, razliko lahko vidiš, ko sliko povečaš do vidnih pik z računalnikom, v vseh praktičnih primerih pa ne. In tudi če s povečevalnim steklom vidiš razliko, ta ni takšna, da bi sicer dobro fotko zavrnili zaradi preslabega objektiva.


Pozna se že pri kvalitetnem A4 printu, sploh pa pri večjih, če imaš npr idejo kdaj kej obesit na razstavo v galeriji. Na Krakovskem nasipu ob Ljubljanci si lahko trenutno ogledate eno razstavo "akvarelov".
Na računalniku moraš za pipetkanje povečevat, ker so monitorji in digitalni projektorji pač se precej omejeni glede resolucije, na tistih npr 5MP. Na dobrem printu iste velikosti kot je zaslon se vidi mnogo bolj, brez lupe.

Glede kvalitete slike so zelo sitni tam, kjer plačujejo najmanj, tj na stock sajtih.

fujtajksel ::

Janac je izjavil:


Js si tole interpretiram kot, da mora dobra fotka med dober kontrast, in potem je že kar dobra/zanimiva???

Pa če še neveste, če ste preveč razvajeni, da ne bi mogli sami premikat fokusirni obroček si kupte legacy objektive, bolha 20-30eur, se dobi stare objektive s dušo.


Ni vredu interpretacija. Hotel sem rečt, da je zelo velika razlika med normalnim kontrastom in tistim sPranjem, ki ga dobim na tele koncu turističnega dslr zuma.
Dober legacy 200mm ni 20-30€ in ni peresno lahek.

Okapi ::

Na dobrem printu iste velikosti kot je zaslon se vidi mnogo bolj, brez lupe.
Pa to veš, kakšno ločljivost imajo fotke, natisnjene v recimo National Geographicu? In kakšno ločljivost ima dober tiskalnik?

Več kot realnih 300 dpi zmore redkokateri barvni tiskalnik. A4 na dobrem tiskalniku je torej 9 MP, kar pomeni, da ločljivost fotke vsaj prepoloviš. V revijalnem tisku (ali pri koledarjih) pa je ločljivost fotk še veliko manjša.

O.
««
21 / 93
»»