» »

[Vse o DSLR]

[Vse o DSLR]

Temo vidijo: vsi
««
44 / 92
»»

Okapi ::

Če dobiš 6 mm dolgo žuželko čez celo sliko, je 6x, oziroma 6:1. Lahko se tudi na glavo postaviš, in ne bo nič drugače.

no comment ::

Eh... V dilemi al postat v temo in potem razlagat Okapiju dva dni al pa se ugriznat v prste...

seminal ::

Daj :P razloži prosim. Mi je fajn brat Okapijeve kontraargumente :) Grem po kokice pa colo v hoferja.

Okapi ::

Evo, sem na hitro preizkusil, kakšen makro je sposobna moja oprema.
Cela znamka, velika skoraj natanko toliko kot FF (37 x 26 mm):



S trenutno opremo (60 mm makro-objektiv, obročki, telekonverter) lahko pridem do takšne povečave (del znamke na sliki je širok okoli 5 mm):

seminal ::

Slikaj malo :P kak zgleda tale setup.
Pa koliko je delovna razdalja takšnega setupa ?

Okapi ::

Evo, takole je videti ta frankensteinski makro sestav;)



Delovna razdalja (do prednje leče) pri največji povečavi je približno 7 cm.

Pa še malo znamk. Najprej cela, v visoki ločljivosti.



Potem makro v visoki ločljivosti. Približno 7 mm širine.



In še izrez (2 mm).

dottor ::

Ko omeniš dpreview in se vsi začnejo drugače obnašat :))

Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

BigWhale ::

'Lumu dude' :)) Lumu je slovenski proizvod. :)

Andrej51 ::

Kupujem svoj prvi DSLR. Gledal sem CANON EOS 750D/Nikona D5500 oba z osnovno lečo ali pa starejšega D5300 s kakšno boljšo lečo.

Poleti sem si izposodil D7100, malo za spoznavanje, odličen fotoaparat a je nov malo predrag, rabljenega z bolhe pa nebi. Mogoče kakšen drugi predlog?

schurda ::

Objektive si lahko kasneje dokupiš ali izposodiš pri prijateljih, zato je pomembna odločitev Canon/Nikon. D7100 ima praktično vse kar ima FF, razen senzorja. Če ti je za študirat in slikat, potem si ga le vzemi.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)

Okapi ::

Pa treba je upoštevati, da je DSLR v bistvu zastarela tehnologija. Danes se kupuje brezzrcalne fotoaparate - če hočeš po vsej sili Canona, je to M5. Če hočeš po vsej sili "full frame", je to Sony. Sicer pa Olympus, Panasonic ali Fuji.

dj_uro ::

@okapi...

to, da je DSLR zastarela tehnologija in da je prihodnost v brezzrcalcih;

je enako kot avto na bencinski/dizelski pogon vs. električni avto...
vw-klub.si

Okapi ::

S to razliko, da brezzrcalni niso nič dražji od zrcalnih, in da nimajo toliko omejitev, kot jih imajo električni avti v primerjavi z bencinskimi.

Za DSLR se danes odločiš samo, če zelo dobro veš, katere so njegove prednosti, in te prednosti tudi res potrebuješ.

freesty ::

Okapi, ti si dosti spremljas brezzrcalce. Kako izgleda, ce bi sel fotkat zvecer v klub? Se to da? Se vidi kaj skozi vf? Ali pac na blef strelas? Pa do kaksnega casa se vidis v vf isto kot je potem slika? 1/60?
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

fujtajksel ::

freesty je izjavil:

Okapi, ti si dosti spremljas brezzrcalce. Kako izgleda, ce bi sel fotkat zvecer v klub? Se to da? Se vidi kaj skozi vf? Ali pac na blef strelas? Pa do kaksnega casa se vidis v vf isto kot je potem slika? 1/60?


EVF deluje kot nočna očala, ojači svetlobo, tako da mogoče vidiš celo bolje. Po drugi strani pa zadeva ni vsemogočna in nekako mora zbrat dovolj svetlobe kjer ni nobene magije, nekateri so precej na meji šuma, včasih je v slabi svetlobi padel fps rejt osveževanja, pri boljših tega ne vidiš več skokovito ampak je dinamična zakasnitev. Ni druge kot da sprobaš konkretni aparat ker so razlike.

Pol je pa še dodatna tema kako dobro v slabi svetlobi dela AF.

Okapi ::

Tako nekako, ja. Načeloma vidiš v mraku precej bolje, kot bi z optičnim iskalom, samo kakovost slike pač trpi, bolj kot je tema. Od posameznega modela je pa odvisno, kako dobro to deluje in kaj vse se da nastavit (da vidiš to, kar bo na fotki, ali simulacijo optičnega iskala).

fujtajksel ::

Okapi je izjavil:

...(da vidiš to, kar bo na fotki, ali simulacijo optičnega iskala).


Se pravi, če aparat kaže kar bo na fotki in ima zato priprto zaslonko bo manj svetlobe kot če bi bila zaslonka med "nišanjenjem" odprta kot je običajno pri DSLRjih. Pri slednjem načinu seveda pomaga za gledanje imet objektiv s čimširšo zaslonko.

no comment ::

fujtajksel je izjavil:

Okapi je izjavil:

...(da vidiš to, kar bo na fotki, ali simulacijo optičnega iskala).


Se pravi, če aparat kaže kar bo na fotki in ima zato priprto zaslonko bo manj svetlobe kot če bi bila zaslonka med "nišanjenjem" odprta kot je običajno pri DSLRjih. Pri slednjem načinu seveda pomaga za gledanje imet objektiv s čimširšo zaslonko.

1. zaslonko bo v najslabšem primeru zaprl šele, ko boš napol pritisnil sprožilec
2. malo je primerov, ko boš ob zelo slabi svetlobi slikal pri f22

Okapi ::

Saj zaslonka je tudi pri brezzcalnih aparatih ves čas povsem odprta, razen če imaš "ročni" objektiv. Slika v iskalu je "simulirana".
S tem da vsaj pri Olympusu razliko v osvetlitvi v iskalu vidiš samo v mejah +-3 EV, glede na pravilno osvetlitev. Če izbereš take nastavitve, da je razlika večja, bo fotka drugačna, kot vidiš v iskalu (bolj pre- ali podosvetljena). Malo je vseeno treba gledati, če kakšno opozorilo utripa v iskalu.;)

fujtajksel ::

no comment je izjavil:

fujtajksel je izjavil:

Okapi je izjavil:

...(da vidiš to, kar bo na fotki, ali simulacijo optičnega iskala).


Se pravi, če aparat kaže kar bo na fotki in ima zato priprto zaslonko bo manj svetlobe kot če bi bila zaslonka med "nišanjenjem" odprta kot je običajno pri DSLRjih. Pri slednjem načinu seveda pomaga za gledanje imet objektiv s čimširšo zaslonko.

1. zaslonko bo v najslabšem primeru zaprl šele, ko boš napol pritisnil sprožilec
2. malo je primerov, ko boš ob zelo slabi svetlobi slikal pri f22


V slabi svetlobi je večinoma razumno uporabljat način z iskanjem z odprto zaslonko in jo zapret samo ko pritisneš sprožilec do konca. Tisto napol je itaq samo za AF. Imajo pa nekateri aparati več načinov. Če želiš pravi preview globinske ostrine, jo je treba zapret.
Pri F/22 res slikaš redko, včasih pa vendarle. Zlasti makro, kjer imaš tipično premalo globinske ostrine, in ravno tu je fajn videt koliko je res imaš, svetloba pa je pri večjih povečavah tipično slaba tudi če sploh ne greš v nočni klub slikat ;)
Pa recimo če slikaš v temnem prostoru s flešem si lahko privoščiš F/5.6 ali F/8 če želiš več globine, medtem ko je za kadriranje dobro da imaš čimširšo zaslonko (AF kot že rečeno še posebna daljša zgodba).

Zgodovina sprememb…

no comment ::

fujtajksel je izjavil:

Tisto napol je itaq samo za AF. Imajo pa nekateri aparati več načinov. Če želiš pravi preview globinske ostrine, jo je treba zapret.

Tisto "napol" je za AF samo takrat kadar imaš tako nastavljeno (ja, največkrat je tako po defaultu). Tisti, ki vedo kaj delajo, si half-press nastavijo tudi drugače.

fujtajksel je izjavil:

Pri F/22 res slikaš redko, včasih pa vendarle. Zlasti makro, kjer imaš tipično premalo globinske ostrine, in ravno tu je fajn videt koliko je res imaš, svetloba pa je pri večjih povečavah tipično slaba tudi če sploh ne greš v nočni klub slikat ;)
Pa recimo če slikaš v temnem prostoru s flešem si lahko privoščiš F/5.6 ali F/8 če želiš več globine, medtem ko je za kadriranje dobro da imaš čimširšo zaslonko (AF kot že rečeno še posebna daljša zgodba).

Kolikor vem ima vsaj Sony ravno zaradi flešev posebno nastavitev za EVF. Pri macru pa optični viewfinder v DSLR ni v nič boljšem položaju. Nasprotno, v njem boš pri f22 o pravilnem fokusu in kontroli nad globinsko ostrino več ali manj ugibal. Boš kr lepo moral LiveView prižat. Potem si pa na istem kot pri mirrorless. Razen, da pri slednjem ne rabiš potem še zrcala ročno dvigat, da ne šklopoca... ;)

Btw, mirrorless fokusira pri odprti zaslonki (glede na to kar pišeš se mi zdi, da je treba to vseeno omenit). Tudi, če imaš AF nastavljen na half press in slikaš pri f22, autofocus NE BO delal z napol zavezanimi očmi.

Zgodovina sprememb…

fujtajksel ::

no comment je izjavil:

Btw, mirrorless fokusira pri odprti zaslonki (glede na to kar pišeš se mi zdi, da je treba to vseeno omenit). Tudi, če imaš AF nastavljen na half press in slikaš pri f22, autofocus NE BO delal z napol zavezanimi očmi.


Sori če je tako izpadlo skozi dopisovanje, tisto je samo en možni način.
Pa kar se AF tiče so zadeve še bolj zmedene.
V neki teoriji je brezzrcalno v prednosti, ker SLRji pošljejo na AF senzor le majhen del svetlobe in pri tem večinoma objektiv z večjo zaslonko celo nič ne pomaga (razen pri nekih težkokategornikih ki imajo občutljivejše AF točke).
V praksi se kolikor vem OSPDAF v slabi svetlobi ne obnese perfektno in brezzrcalci takrat preklopijo na počasnejši CDAF. Zakaj točno mi ni jasno; večina mogoče zato ker imajo relativno malo točk za OSPDAF; canonova dual-pixel varianta naj tega problema ne bi imela ampak mogoče AF ne procesira informacij s celega senzorja, zajem cele slike namreč kar dolgo traja.

Lonsarg ::

Razlaga za to je preprosta, mirrorless ne uporablja celega senzorja, pač pa ima na senzorju dodanih veliko minuaturnih focus point senzorjev, namesto enega velikega, ki ga imajo DSLRji. Ravno minituarizacija fokusnih senzorjev je nekako povod za resen razcvet mirrorless fotoaparatov, so sicer obstajali že prej in pač uporabljali kontrastni fokus(ki se še vedno uporablja pri telefonih in kompaktnih fotičih).

To o čemer govoriš, da so mirrorlesi slabše fokusirajo pri slabi svetlobi velja pri večini cenejših res je. Novejši top modeli z 300+ fokusnimi senzorji pa že nekaj let ne zaostajajo več za DSLRji niti v slabi svetlobi(v dobri in sredjo svetlobi pa že apriori niso zaostajali). Tako da čisto iz tehnološkega vidika je zrcalo sedaj pase. Je pa res da če imaš stranke, ki kupujejo tvoj fotoaprat in so navajene na optično gledalce potem pač zrcalo pustiš ne ravno zaradi fokusiranja, ampak da ohraniš navajene stranke na svoj sistem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

fujtajksel ::

Lonsarg je izjavil:

Razlaga za to je preprosta, mirrorless ne uporablja celega senzorja, pač pa ima na senzorju dodanih veliko minuaturnih focus point senzorjev, namesto enega velikega, ki ga imajo DSLRji. Ravno minituarizacija fokusnih senzorjev je nekako povod za resen razcvet mirrorless fotoaparatov, so sicer obstajali že prej in pač uporabljali kontrastni fokus(ki se še vedno uporablja pri telefonih in kompaktnih fotičih).

To o čemer govoriš, da so mirrorlesi slabše fokusirajo pri slabi svetlobi velja pri večini cenejših res je. Novejši top modeli z 300+ fokusnimi senzorji pa že nekaj let ne zaostajajo več za DSLRji niti v slabi svetlobi(v dobri in sredjo svetlobi pa že apriori niso zaostajali). Tako da čisto iz tehnološkega vidika je zrcalo sedaj pase. Je pa res da če imaš stranke, ki kupujejo tvoj fotoaprat in so navajene na optično gledalce potem pač zrcalo pustiš ne ravno zaradi fokusiranja, ampak da ohraniš navajene stranke na svoj sistem.


Tolk simpl pa spet ni. Tud ne vem kolk in kako vpliva drugačen princip, klasični PDAF uporablja veliko večje odmike med žarki in večje linearne senzorje. Canonovi zadnji brezzrcalci bi lahko uporabljali cel senzor, ker imajo vse piksle dvojne, torej bi moral dobit AF sistem precej več svetlobe kot pri DSLR. Ampak najbrž zaenkrat ne morejo vseh uporabit. Bi jih združevali v manjše število AF točk (da bi povečali občutljivost posamezne AF točke - da ne bi bil potreben preklop na CDAF ki je bil opažen na mnogo brezzrcalcih ki načeloma imajo OSPDAF). No itak se zdi da zaenkrat Canon kljub M5 še ni resno v igri.
Ta boljši Sonyjevi rezultati so doseženi s svetlimi objektivi preko adapterja - ki jih v izvedbi za njihov mount v glavnem še ni ;) Če vzameš manj svetel objektiv, se delovanje poslabša, česar pri DSLR ni, AF ujamejo enako dobro tudi s kit objektivi.
Še en vplivni faktor je da so novi hitri brezzrcalci zaenkrat precej cenovno zasoljeni, razvoj stane.

https://www.dpreview.com/opinion/794551...
https://www.dpreview.com/articles/16520...
https://www.dpreview.com/reviews/sony-a...
https://www.dpreview.com/reviews/olympu...

no comment ::

fujtajksel je izjavil:


Še en vplivni faktor je da so novi hitri brezzrcalci zaenkrat precej cenovno zasoljeni, razvoj stane.

Ja, stane. Ampak razvoj že nekaj časa ne gre primarno v izboljšanje produktov, ampak pocenitev proizvodnje. Tudi, če mirrorless oz. ospdaf nikoli ne ujame zadnjega procenta hitrosti af, ki bo na voljo v zrcalnih, bo mirrorless praktično edina smiselna izbira za veliko večino fotografov in za praktično vse amaterje. Plastični blob, ki obliva senzor, vse ostalo pa opravi softver. Enostavno ne bo računice met par sto/tisoč dodatnih delov, če softver vse stvari opravi vsaj skoraj tako dobro, večino pa boljše kot mehanika.

Naslednji bo šel po gobe fizični zaklop. Potem bodo naslednjih tekmovali s senzorji. Kdo naredi senzor, ki lahko izpljune dober rezultat s kar se da poceni "objektivom".

Zgodovina sprememb…

fujtajksel ::

no comment je izjavil:


Ja, stane. Ampak razvoj že nekaj časa ne gre primarno v izboljšanje produktov, ampak pocenitev proizvodnje. Tudi, če mirrorless oz. ospdaf nikoli ne ujame zadnjega procenta hitrosti af, ki bo na voljo v zrcalnih, bo mirrorless praktično edina smiselna izbira za veliko večino fotografov in za praktično vse amaterje. Plastični blob, ki obliva senzor, vse ostalo pa opravi softver. Enostavno ne bo računice met par sto/tisoč dodatnih delov, če softver vse stvari opravi vsaj skoraj tako dobro, večino pa boljše kot mehanika.

Naslednji bo šel po gobe fizični zaklop. Potem bodo naslednjih tekmovali s senzorji. Kdo naredi senzor, ki lahko izpljune dober rezultat s kar se da poceni "objektivom".


Hm, eno so vizije in pričakovanja, ki se že lep čas vlečejo, drugo trenutno dejansko stanje. Paradoksalno trenutno največje prednosti brezzrcalnega dobiš ne v budget segmentu ampak če na najhujšega Sonyja preko adapterja natakneš svetle objektive narejene za DSLR (malo večje kot bi lahko bili če bi bili razviti za brezzrcalne). Jaz sem bolj med tvojimi amaterji in že nekaj časa izbiram nekaj manjšega in lažjega. Npr a6500 mi je že kar simpatičen, čeprav s prikladno majhnim zoomom AF v slabi svetlobi verjetno ne bo nevemkaj (resnih testov kolkr vem še ni). Bi bil zelo vesel če bi bil poceni, anpak dejansko je cenovno kar precej navit v primerjavi z APS-C DSLR konkurenco, pa še z izbiro objektivov je zelo švoh.

no comment ::

Ja, jaz bi tudi imel FF trotlco v velikosti npr. Contaxa T3, ampak je žal digital od tega oddaljen še kako desetletje (verjetno več).

Mirrorless, ki naredi 95% (ali 105% - odvisno kak uporabnik si) tega kar DSLR, je pa že realnost. Ni pa poceni. Mirrorless je cenejši za štancat. Koliko pa mora plačat kupec, je pa druga stvar.

bluefish ::

Sony RX1, Leica?

no comment ::

Za Leico vem, da ne gre v noben moj žep. Za RX1 pa tudi dvomim.

bluefish ::

Hja, za lečovje dvomim, da bo dimenzijsko na nivoju kompaktov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

no comment ::

Ja, dokler bodo senzorji ploščati ali ne bodo znali pobrat vse svetlobe neglede na vpadni kot, bodo leče velike in/ali drage.

fujtajksel ::

bluefish je izjavil:

Hja, za lečovje dvomim, da bo dimenzijsko na nivoju kompaktov.


Lečovje bi seveda lohk bilo dimenzijsko na nivoju nekdanjih FF kompaktov. Ampak potem bi najbrž bilo tudi približno tam kvalitetno ;(

Okapi ::

V bistvu je glavna praktična prednost večjih tipal, z večjo ločljivostjo, in boljših objektivov, da lahko narediš večji izrez. Če izreza ne delaš, v večini primerov razlike do formata A3 na papirju sploh ne boš opazil. Izjema je slikanje z ISO večjim od recimo 1600.

Je pa drugače res zanimivo, zakaj ne delajo fotoaparatov s 35mm tipalom v velikosti, kot je bil včasih recimo Olympus mju.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

no comment ::

fujtajksel je izjavil:


Lečovje bi seveda lohk bilo dimenzijsko na nivoju nekdanjih FF kompaktov. Ampak potem bi najbrž bilo tudi približno tam kvalitetno ;(

Kvaliteta ne bi bila niti blizu tistega kar dobiš na filmu. Niti blizu.

Okapi ::

Zakaj ne?

no comment ::

Slika na digitalnem mju-ju bi bila že pol centimetra od centra popolnoma nesprejemljiva zaradi color casta. Še pol centimetra naprej bi bila pa tudi resolucija v absolutni nuli.

Okapi ::

Digitalni mju je imel miniaturno tipalo. Zakaj bi objektiv, ki je naredil spodobno sliko na 35 mm film, naredil slabšo sliko na 35 mm tipalo?

no comment ::

Na filmu je bilo popolnoma vseeno kako je svetloba (pod kakšnim kotom) padla na "senzor". Na digitalu pa temu ni tako.

no comment ::

Zato so tudi na digital najprej lahko prešaltali SLRje, ker imajo velik prostor med objektivom in senzorjem. Leica pa je npr. imela ogromne težave dobit senzor, ki bo vsaj spodobno delal na njenem M sistemu (čeprav so imeli digital back na R že davno), pa še potem so morali po zajemu slike s senzorja programsko popravljat color cast na robovih.

LuiIII ::

Oh seveda da se delajo "fotoaparati", ki so majhni in imajo celo MF senzor. Jih imam eno par. Phase One iUX-1000 npr. So pa to seveda drage, strogo profesionalne reči.

no comment ::

no comment je izjavil:

Ja, dokler bodo senzorji ploščati ali ne bodo znali pobrat vse svetlobe neglede na vpadni kot, bodo leče velike in/ali drage.

In če primeš svoje objektive od svojega half-MF, boš videl, da niso niti približno velikosti manjšega gumba. Tudi denarnica je malo zastokala, ko si jih plačal.

Največ od kompaktnosti leče kar sem do sedaj videl je Fuji X100. Verjetno so iz dolgcajta šli v tole...



... da so pokrili pol 35mm frejma.

Zakaj niso kr en obični tessar noter dali? Navsezadnje, objektiv v X100 ni optično prav noben presežek.

fujtajksel ::

no comment je izjavil:

Zato so tudi na digital najprej lahko prešaltali SLRje, ker imajo velik prostor med objektivom in senzorjem. ...

Ko sem jaz živel, so na diđital najprej prešaltali kompakti, na prvi DSLR je bilo treba precej dolgo čakat ;)
So imeli kompakti sicer majhne senzorje. Ampak kakšen RX100 ima senzor kar blizu objektiva, ni FF pa ne tako strašno majhen?
Svoj čas sem imel tudi enega mjuja ampak zoom, tudi kar prikladno majhen ampak je iztegoval nos ko si ga raztegnil za uporabo. Ga nisem ohranil v najboljšem spominu zaradi ne najbolj posrečene avtoosvetlitve brez možnosti ročnega popravljanja.

Okapi ::

Mjuji z večjim zumom so bili videti že kar malo smešni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

no comment ::

fujtajksel je izjavil:


Ko sem jaz živel, so na diđital najprej prešaltali kompakti, na prvi DSLR je bilo treba precej dolgo čakat ;)

Hja, ne bom trdil, ampak stare mame z digitalnim kompaktom leta 1991 tudi nisi vsak dan videl?

Spodobno velik senzor v DSLRju je bil kdaj? Kdaj pa v mirrorlessu (je blo se kaj pred Epsonom RD1)? Zakaj je potem vsak naslednji korak v gostoti senzorjev pomenil vec tezav z objektivi izven centra na raznih mirrorlessih? Lepi mali WA Biogoni in podobni simetricni dizajni - za zjokat. Retrofocus dizajn (ki ga itak moras met za WA na SLRju, ker ne smes blokirat zrcalo) je pa ok.

Jaz mislim, da enostavnih, odlicnih in poceni za proizvest objektivov na digitalnih mirrorlessih ni vec zaradi tehnicnih razlogov in ne zgolj neke cudne kaprice proizvajalcev ali pa neumnih kupcev, ki ne bi hoteli met poceni FF kompakta, ki gre celo v zep hipsterja v preozkih hlacah...

dottor ::

Namen imamo nekaj snemat, pa bi rabu malo nasvetov glede osvetlitve. Snemalo se bo v zaprtem prostoru z D7100 + 35 1.8, pa gledam za varjanto 2x luči s softboxom. Tu pa nastane problem, ker nevem kolko močne žarnice bi rabu... Išče se neki kar je zložljivo in se relativno hitro postavi, pa še vprašanje če bosta 2 dovolj, za uničit sence, pa kako veliki softboxe bi rabu?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dottor ()

bluefish ::

Luči z LED diodami in lahko nastaviš jakost.

dottor ::

Maš kakšno priporočilo, pa da ne stane obeh ledvic?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

bluefish ::

Kaj od Yongnuo in podobnih generikov. Nekaj drugih v različnih cenovnih rangih ima tudi foto-klik: http://foto-klik.si/led-video-in-konsta...

johanblond ::

Popravilo objektiva

Objektiv se malo zatika pri obračanju, bi ga bilo potrebno razstavit, očistit in sestavit nazaj. Ker se na motorček slabo obrača, fot javi error, načeloma pa vse dela.
Kje v LJ to narediti in kakšna je standardna cena za to storitev (Sony E-mount, nov objektiv je ~ 170 €)

skyline ::

Fotomehanika na Dolenjski cesti.
««
44 / 92
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov D-SLR (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8825349 (13614) BigWhale
»

Fotoaparat dober nakup? (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
6624509 (18561) schurda
»

Sigma je najavila (svetlobno) hiter zoom objektiv 18-35mm f/1.8

Oddelek: Novice / Grafične kartice
3811957 (9409) CaqKa
»

zrcalno-refleksni fotoaparat (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14023893 (18744) schurda

kateri 4\3 fotaparat do 500evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Zvok in slika
20425826 (22668) bluefish

Več podobnih tem