» »

Omejitev hitrosti avtomobila

Omejitev hitrosti avtomobila

1
2
3 4 5

BigWhale ::

Argumenta zakaj bi nekdo vozil hitreje kot 130 km/h v cestnem prometu v Sloveniji ni?

Enkrat sem moral voziti 170km/h, da sem se lahko umaknil vozilu na nujni vožnji.


?

Heeheehee.

darkolord ::

Kaj ti ni jasno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

krneki0001 ::

Drugace vecji motorji so drazji za izdelavo, drazji za vzdrzevanje, vecji po dimenzijah in tezji. PRedstavljaj si karoserijo smarta, ki ima 700 kg, da stlacis not enga 3.0 V6 z 200 kg. 3 cilindras od smarta ima ene 60 kg.


No tole je bolj kot ne nalaganje. Večja mašina je res dražja za izdelavo, ker gre več materiala, ima pa mnogo cenejše vzdrževanje, ker je manj obremenjena in se kasneje iztroši. 8000ccm mašina od dodge viperja se maksimalno vrti do celih 3500 obratov (razen tistih GTS predelanih verzij), pri 1600 obratih v šesti brzini pa se avto pelje 180km/h.(pa ne v igrcah, ampak v realnosti). Taka mašina je praktično neobremenjena in ni velikega trošenja materialov, recimo kot v neki hondi s 1600ccm motorjem, ki rabi 5000 obratov v peti brzini, da se pelje celih 165 do 170 km/h.
Mislim da vsi vemo, da je pri 5000 obratih večja obraba ležajev in vsega kot pa pri 1600 obratih.

Poleg tega imam sedaj doma na ponku 3500ccm V8 mašino in je brez vstrajnika enako težka kot 1600 ccm mašina od daihatsu feroze. Feroza ima star a zanesljiv gusov blok, 3.5 V8 pa aluminijast. Teža obeh celotnih mašin se razlikuje za 15kg(ravno za vstrajnik 3.5 V8 mašine), pa je druga mnogo mnogo močnejša.

Sama mašina od smarta ima pa 85kg, z vsemi tekočinami in oljem pa 93kg. Ni prov dost razlike med mašinami do 3500ccm. Večje so potem razlike ko imaš "big block" mašine, ki pa so resnično ogromne, ampak je pa tam 4.0 V8 enako velika kot 5.9 V8.

darkolord ::

Mislim da vsi vemo, da je pri 5000 obratih večja obraba ležajev in vsega kot pa pri 1600 obratih.


Torej je pri mojem majhnem vrtalnem strojčku precej večja obraba ležajev kot na kolesih vlaka?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

krneki0001 ::

Mislim da vsi vemo, da je pri 5000 obratih večja obraba ležajev in vsega kot pa pri 1600 obratih.


Torej je pri mojem majhnem vrtalnem strojčku precej večja obraba ležajev kot na kolesih vlaka?


Samo da med tvojim vrtalnim strojčkom in vlakom je konkretna razlika, med avtomobili pa ni tako velike razlike. Recimo 5.9 V8 jeep grand cherokee je težak 1650kg, medtem, ko je ena honda težka koliko? Mogoče je razlike za 2:3 in ne 1:1.000.000 kot v tvojem primeru.

darkolord ::

Seveda, želel sem povedat, da vrtljaji niso vse. :) Pri kotalnih ležajih (drsni imajo višje vrtilne hitrosti še raje) ima obremenitev (iz navora) precej večji vpliv (na približno tretjo potenco) na obrabo kot vrtljaji. Pa itak so dimenzionirani glede na življenjsko dobo, tako da je na koncu vseeno.

8-)

Meki ::

Če se malo vrnem k temi... blokada na 130kmh ali kakršnokoli drugo vrednost ne bi pomagala čisto nič, ker na avtocesti zaradi prehitre vožnje nesreč skoraj ni. Problem prehitre vožnje se pojavi na lokalnih cestah, na katerih bi ti pa blokada še vedno omogočala 130. Se pravi blokada bi nas omejevala samo na avtocesti kjer je hitrost vožnje (če ne gremo ravno v ekstreme) praktično nepomembna, na lokalnih cestah kjer pa to je problem pa ne bi bilo učinka.

Na avtocesti so bolj pomembne druge stvari, recimo to da se najdejo bedaki, ki že 1km pred izvozom zavirajo na 80kmh. Takim bi jaz takoj vzel izpit. V izvoz se zapelje s polno hitrostjo nato pa zavira, ne pa da ogrožaš promet okoli sebe. Pa vožnja po prehitevalnem pasu 100kmh medtem ko je desni pas prazen in podobno.

Pyr0Beast ::

Ne, blokada bi morala biti na 70km/h tako, da bi vsi peljali z enako hitrostjo, odpade prehitevalni pas takoj !
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T-h-o-r ::

ne vem, zakaj blokade

prepovejmo vožnjo z avtomobili (oziroma avtomobile), pa bo smrtnih žrtev 0
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zheegec ::

Pa prepovejmo zraven še vse, kar bi lahko kakor koli povzročilo nesrečo ali poškodbo... pa gremo vsi nazaj v jame... oziroma ne gremo, ker tudi jame niso varne... kaj sploh potem?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

:. ali pa preprosto posodobimo/postavimo avtomatizirane linije transporta potnikov.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T-h-o-r ::

Pa prepovejmo zraven še vse, kar bi lahko kakor koli povzročilo nesrečo ali poškodbo... pa gremo vsi nazaj v jame... oziroma ne gremo, ker tudi jame niso varne... kaj sploh potem?



nuke us all
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

julah ::

Argumenta zakaj bi nekdo vozil hitreje kot 130 km/h v cestnem prometu v Sloveniji ni?

Enkrat sem moral voziti 170km/h, da sem se lahko umaknil vozilu na nujni vožnji.

In pospeševal iz 110km/h do 170km/h 10 - 20 sekund. Res krizna situacija.

jernejl ::

Kot je že nekdo dejal; potrebno se je vprašati, koliko nesreč, poškodb in smrtnih žrtev imamo zaradi nesreč pri hitrostih nad 130 km/h?

Predlagam boljšo rešitev: prepovejmo prodajo in konzumiranje vsega, kar vsebuje alkohol. Tako odpadejo vse prometne nesreče, ki se zgodijo zaradi alkohola. Prihranek? Mnogo večji kot z omejevanjem hitrosti avtomobilov.
Implementacija? Nadvse enostavna, ni potrebnih nikakršnih predelav in tehničnih rešitev, le zakon (prepoved) je potrebno sprejeti, in sprejme se ga lahko takoj.
Poleg števila prometnih nesreč bi zmanjšali pa tudi veliko drugih negativnih posledic, ki jih povzroča alkohol (nasilje, kršitve javnega reda in miru, pretepi, umori, zasvojenost, razpad družin,...)

Le zakaj se iščejo komplicirane rešitve, ki prinašajo majhne koristi, ko pa bi raje sprejeli enostavnejšo in veliko uspešnejšo prepoved?

p.s.: Poleg vsega se je potrebno zavedati še ekonomskih posledic takih prepovedi, ki bi v vsakem primeru rezultirale v zmanjšani potrošnji, znižanju rasti BDP in v odpuščanju delavcev.

Pa še ena "provokativna":
Sodeč po obnašanju današnje 18-letne mladine, ki je zelo neodgovorna in nesamostojna (ima pa vsak svoj avtomobil ali motor), bi mirno lahko dvignili starost za pridobitev vozniškega dovoljenja, vsaj za nekaj let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

dzinks63 ::

Kaj takega bi bilo možno sprejeti v prejšnjem stoletju. S prepovedmi se doseže zelo malo. Pomebna je prometna (in vsa ostala) vzgoja od plenic naprej in vsesplošna kultura (katera je zelo nizka) ter bonton (pa ne samo v prometu).
Mogoče bi res bili radi v "EU", vendar se zelo malo trudimo, da bi tudi sami kaj prispevali k temu. Trebalo bi spremenit celotno družbo, kar pa bo zelo težko, rabili bomo več kot kakšno stoletje, da bomo stopili stopničko višje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Pouh ::

Hvala bogu, da nekateri ne vladate človeštvu.
Sploh pa... ma preveč stvari je, da bi govoril.

;-) ::

Pa še ena "provokativna":
Sodeč po obnašanju današnje 18-letne mladine, ki je zelo neodgovorna in nesamostojna (ima pa vsak svoj avtomobil ali motor), bi mirno lahko dvignili starost za pridobitev vozniškega dovoljenja, vsaj za nekaj let.


To glede mladine je sam tvoje mišlenje. Kdo je bolj nevaren na cesti mlad šofer ki je pri 18 letih na višku razvoja in se zelo hitro odziva ter ima dobre reflekse ali ti oz. tvoj dedek, ki na avtocesti cilja tasrednji pas k ga trese celega?

Včasih peljem kje ko je na tesno pa gledaš kakega starčka kak cila pa neve če bo trofu tisto lukno al ne...

Drugače pa glede blokad na 130 km/h to je nesmiselno, prej sem za unlimited, tiste keri pa ne misli peljat po avtocesti vsaj 100 (veliko se jih najde) tistim pa vzet izpit takoj ali pa naj gre po regionalni.

bluefish ::

To glede mladine je sam tvoje mišlenje. Kdo je bolj nevaren na cesti mlad šofer ki je pri 18 letih na višku razvoja in se zelo hitro odziva ter ima dobre reflekse ali ti oz. tvoj dedek, ki na avtocesti cilja tasrednji pas k ga trese celega?

Statistika nesreč s smrtnim izidom pa je očitno nepomembna.

;-) ::

Pokaž mi jo.

huelz ::

Ja seveda, kar vsem po vrsti dat V8 pa 500KM+ masine pa odstrant VSE omejitve.
Lahko je sanjat o vsem tem, ko pa si na cesti po vec ur na dan, ti zacne presedat vse po vrsti, ne glede na to kje, kdaj in v kaksnem avtu si. Sanjat o tem, kako avto tisat 300 na uro po avtocestah je pa, no, za moje pojme ocitno pomanjkanje zdrave pameti.

bluefish ::

Pokaž mi jo.

http://www.policija.si/si/baza/tab04.txt

Opazil boš, da ateki nad 64 let povzročijo še najmanj nesreč, medtem ko vozniki med 24-35 še najbolj treskajo. Seveda je res, da je procent teh voznikov večji, pa vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

echo ::

Tako odpadejo vse prometne nesreče, ki se zgodijo zaradi alkohola

Ni nujno. Marsikatera nesreča bi se dogodila tudi, če bi bil voznik trezen. Je pa res, da alkohol zelo poveča tveganje za takšen dogodek
le zakon (prepoved) je potrebno sprejeti, in sprejme se ga lahko takoj.

Žal ni dosti samo sprejem zakona, ampak tudi izvajanje. Kaj mi nuca prepoved prodaje alkohola, ko malokdo to preverja. V moji "gostilniški karieri" še nikoli nisem videl inšpekcije, enkrat so celo palicaji nardil racijo v lokalnem diskaču. Me ni blo poleg, hvala bogu :))
Alkohol je preveč vsidran v našo "kulturo", da bi ga odpravili čez noč. Sploh pa ne z zakonom.

Pa ne posploševat mladine in starčkov. Pri obeh se najdejo izjeme, ki mečejo slabo luč na druge. Penzionista, ki odlično vozi nihče ne opazi, ko pa drdra dedek 70, ga pa takoj opaziš. Isto mladega voznika, ki vozi po predpisih nihče ne opazi, ko se ti pa hiperpubertetnik nalima na zadek in te prehiteva v škarje pa imajo vsi veliko za povedati preko mladih. Ne rečem, da to niso rizične skupine, samo ne preveč posploševat.

jernejl - fašisti so že doma, kaj še delaš tu? Namesto omejevanja bi se lahko domislili kakšnih boljših rešitev za reševanje tega očitnega problema.

Statistika je pa itak segedingolaž. Tud za najhitrejšimi se kolone delajo

;-) ::

hvala.

;-) ::

Gledam voznik os.avtomobila 07/08 smrtne žrtve (vse udeležence)

___________07/08__skupaj
od 18-24 let: 19/11 =30
od 24-34 let: 20/17 =37
od 34-44 let: 22/11 =33
od 44-54 let: 9/12 =32
od 54-64 let: 5/5 =10
nad 64 let : 15/7 =22

Vidim da mladi od 18 let do 24 let sploh niso nekje na vrhu ane =) razen po razporeditvi v tabeli. Drugace pa je tu logicna razlaga. Od 54 leta dalje se jih veliko upokoji itd. začnejo zdravo živet in jih je zelo man. Še tisti ki pa vozijo tam od 55 leta dalje pa večino samo do zdravstvenega doma (pri 50 čez naselje pa se težko ubiješ). Drugače pa ne vidim da so mladi blazno nevarni vozniki...?

profii ::

;-)
na tole tabelo bi nekaj dodal. tisth nad 64 je zelo majhen procent za volanom pa še vedno imajo veliko nesreč. po moje procentualno gledano so najbolj nesposobni vozniki.

;-) ::

Pokaž mi jo.

http://www.policija.si/si/baza/tab04.txt

Opazil boš, da ateki nad 64 let povzročijo še najmanj nesreč, medtem ko vozniki med 24-35 še najbolj treskajo. Seveda je res, da je procent teh voznikov večji, pa vseeno.


Teh 5 nesreč gor ali dol to je zelo odvisno od različnih dejavnikov...sicer pa sm js govoril da pri 18 letih oz malo več ko pridobiš nekaj izkušenj si za moje pojme kar varen voznik (razen izjem), ker imaš najboljše reflekse in si fizično najbolj sposoben.

Drugače pa se strinjam profi nad 64 še malokdo vozi pa ga treskajo ko zmešani. Čudi me da je od 54-64 tak padec...mogoče se takrat res umirijo pa vozjo sm do zdravstvenega =) Mladi pa ko se z mb pelajo v portorož na kavo itd itd pa se še kar dobro držijo.

jernejl ::

Ko sem govoril o prepovedi prodaje in uživanja alkohola, je to seveda bilo mišljeno kot provokacija na izvirno idejo. Zavedam se, da s prepovedmi veliko ne bomo dosegli. A če že ima nekdo interes uvesti omejitve hitrosti v avtomobile, je potem zagotovo boljša rešitev prepoved prodaje in uživanja alkohola. Ali pa kar oboje skupaj.
Nadzirati oboje je problem, a nadzirati konzumacijo alkohola je morda še malo lažje kakor preverjati, ali ima nek avto vgrajeno obvezno blokado hitrosti ali ne.

Kar se tiče starosti voznikov, pa je velik problem ravno v tem, da mladi mislijo, da so dobri (ali najboljši) vozniki in se temu primerno vedejo, pa čeprav so neizkušeni in v povprečju slabi vozniki. Razumem pa tudi, da se tisti, ki v to kategorijo mladih voznikov spadate, s tem ne boste strinjali.
Samozaščitni mehanizmi, s katerimi se človek upira temu, da se mu odvzamejo določene pravice (v tem primeru pravica do upravljanja z avtomobilom), so običajni in pričakovani.

Policijska statistika ni ravno popolna. Samo število povzročiteljev nam ne pove dovolj. Lahko pa se zadovoljimo s tem, da primerjamo število povzročiteljev s številom udeležencev po posameznih starostnih skupinah (primerjajmo za leto 2007).
Glede na število udeležencev je največji delež povzročiteljev nesreč v kategoriji 16-18 let (95 od 103, ali 92%), sledi kategorija nad 64 let (1432 od 2226 ali 64%), sledi kategorija 18-24 let (61%), nato so še 54-64 let (51%), 24-34 let (49%), nato 44-54 let (49%), na koncu pa 34-44 let (46%).

Glede na to statistiko mladi med 18 in 24 let niso daleč stran od tistih, ki so stari nad 64 let. Zato jaz ne bi bil kar tako zelo prepričan, da je povprečni 18-letnik bolj varen voznik od povprečnega 70-letnika. Lahko me kdo prepriča v nasprotno. S podatki in številkami, se razume.

bluefish ::

@;-): morda sem se slabo izrazil s smrtnimi žrtvami nesreč, ki ne prikažejo realnega stanja. Oglej si število povzročenih - tam pa je tako, kot je napisal jernejl.

tsh2 ::

tole bi bilo bolje: vsak avto stalno pod radarjem z enim sistemom, ki stalno meri hitrost avta, in en sistem, ki sprejmlja, na kateri cesti si in koliko je tam omejitev. vedno ko bi šel prehitro bi plačaš kazen. ko bodo enkrat tole uvedli bo najbrž 50% manj smrtnih žrtev. bi se splačalo.

-ziga- ::

tole bi bilo bolje: vsak avto stalno pod radarjem z enim sistemom, ki stalno meri hitrost avta, in en sistem, ki sprejmlja, na kateri cesti si in koliko je tam omejitev. vedno ko bi šel prehitro bi plačaš kazen. ko bodo enkrat tole uvedli bo najbrž 50% manj smrtnih žrtev. bi se splačalo.


Ja. Pa še GPS in en kup senzorjev v vsakega človeka vgradit. Da ne bo počel kaj nedovoljenega ali zanj škodljivega. Bomo vsi živeli do 100. leta vsaj. Sicer bo to 100 let apatije, ampak samo da boste ovčice vesele.

Icematxyz ::

Vedno se ob takih postih nasmejim. Evropska unija bo z direktivo sprejela sklep, ki bi eno svojih vodilnih industrij, avtomobilsko, po svetu poznano predvsem po nemških limuzinah, prislili, da ugrajuje blokado motorja na 130km/h. A si nor? Si predstavljaš kako bi ugled podjetjem kot so Daimler, Porsche, Volkswagen s tako potezo padel?
Glej, če se sam počutiš ogrožen na avtocesti, se je izogibaj.


Ista mentaliteta je veljala pri kadilcih. Pa poglej kdo je koga sedaj za jajce stisnil. In kje je sedaj industrija? ;)

Če se malo vrnem k temi... blokada na 130kmh ali kakršnokoli drugo vrednost ne bi pomagala čisto nič, ker na avtocesti zaradi prehitre vožnje nesreč skoraj ni.


No če to trdiš pa te bom vprašal sledeče. Zakaj je umrl Haider? Bi mu blokada rešila življenje? Bog mu daj večni mir. ;)

Ravno to je point. Avto ki gre 250 km/h bo slej ko prej tudi v naselju šel več kot 130 km/h... Ali pa se nesreče zaradi previsoke hitrosti in izguba oblasti nad vozilom dogajajo ponavadi pri 50 km/h?

Zgodovina sprememb…

tsh2 ::

tole bi bilo bolje: vsak avto stalno pod radarjem z enim sistemom, ki stalno meri hitrost avta, in en sistem, ki sprejmlja, na kateri cesti si in koliko je tam omejitev. vedno ko bi šel prehitro bi plačaš kazen. ko bodo enkrat tole uvedli bo najbrž 50% manj smrtnih žrtev. bi se splačalo.


Ja. Pa še GPS in en kup senzorjev v vsakega človeka vgradit. Da ne bo počel kaj nedovoljenega ali zanj škodljivega. Bomo vsi živeli do 100. leta vsaj. Sicer bo to 100 let apatije, ampak samo da boste ovčice vesele.


apatija bo ko se bo en norec v tebe zabil in boš do konca življenja ležal kot rastlina v enem kotu.

sem siguren, da bo to enkrat bilo, če le ne bodo levičarji preveč pametni in bodo proti "vladnjemu zbiranju osebnih podatkov".

-ziga- ::

Le upajmo, da bo vsaj nekdo pameten.
Možnost, da se mi kaj resnega zgodi v prometni nesreči ni tako velika. Ugibam, ena proti par tisoč. Možnost, da bom apatičen, če bom absolutno omejen je 100 odstotna. Jaz ne vem zate, ampak sem pripravljen tvegati. Tudi bunkerja za morebiten meteorski dež si ne gradim, pa bi me morebiten zadetek vesoljskega kamna kam v mednožje povsem onesrečil.

T0RN4D0 ::

Ma jst bi za začetek reku naj se ceste porihtajo, ne samo da se "rihtajo" tolk da se dela novo delo, ampak da se zadeve naredijo tako da bo neki časa mir.

Tistim ki kar vse po vrsti omejevali (na karkoli), omejite raje sebe. Če nisi sposoben na avtocesti vozit z ljudmi ki vozijo 150, ostani doma ali pa uporabljaj vlak. Ker nesreč zaradi tega ker je avto deloval na 100% svoje končne hitrosti (ali pa kje blizu) ni ravno veliko. Vsi odgorni ljudje so sposobni vozit 130, 90, 50 kljub temu da avtomobili zmorejo dvakrat toliko. Če daš pa bedaku v roke avto ki gre "le" 130, se bo pa sesu tako ali pa drugač, če ne na AC pa v kakšnem naselju.

Skratka, omejevat se da zadeve do onemoglosti. Zakaj pa 130, če je bolj varno vozit 90, zakaj 90 če je v naseljih omejitev 50 in bi lahko divjaki še kr vozil 90, al pa kr 30 vsem blokade. Če se bojite vaše okolice, si postavljajte omejitve sami, ne jih vsiljevat drugim.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

darkolord ::

Vsi odgorni ljudje so sposobni vozit 130, 90, 50 kljub temu da avtomobili zmorejo dvakrat toliko.

Pa najvišje dovoljene hitrosti seveda tudi ne prekoračijo.

Icematxyz ::

Če nisi sposoben na avtocesti vozit z ljudmi ki vozijo 150


To je isto kod da bi trdil, če nisi v naselju sposoben voziti za ljudmi, ki vozijo 60 voziti 60 pa ostani doma.

Zakaj pa 130


Ja v Sloveniji je pač cifra 130 zato 130. Bi pa res bilo nesmiselno omejevati na 140 ali 120 če bi šli v to?

Glede omejevanja pa tako. Kadilce se je omejilo in a je to slabo? A bi tak poseg kakorkoli posegel v človekove pravice in pravico do zasebnosti? Ali pa si raje da avti letijo 250 km/h in se odrečeš svoji zasebnosti in se zdgradijo mreže, ki pa te res nadzorujejo od zgoraj? TO je šele omejevanje!

To v bistvu ni niti približno isto. In ne gre za omejevanje sploh. Kajti omejuje že zakon! Ki je jasen. Zato takšni argumenti v tem primeru niso primerni, da bi te s tem nekdo omejeval.

ČE PA TE ŽE! Konsenz je ŽE ustvarjen v družbi in pravila so jasna. Ti si že omejen s strani zakona! Kar mimogrede pri kadilskem zakonu ni bilo enako. Najprej se je moral sploh sprejeti zakon. Tukaj pa je stvar že jasna in v veljavi. To je samo tehnična nadgradnja obstoječega stanja z dokaj močnimi argumenti ZA in šibkimi PROTI.

Če je maksimalna hitrost v državi določena z zakonom naprimer 130 km/h bi vsa vozila ki tega kriterija ne zadovoljujejo bila avtomatično tehnično neustrazna.

Pa še nekaj me zanima. Za vse te zagovornike hitrosti večjih od naprimer 130 km/h. Kot argument ste podali, da ne bi bilo varno to če bi avto na tisti točki imel končno hitrost.

Kaj pa ti avtomobili, ki se zadnje čase pojavljajo v prometu in imajo registrsko taplico od mopeda in so omejeni na mislim da 45 km/h? A ti pa se ne bodo ubili saj nenazadne avto "leti" le 45 km/h in to je premalo za varno vožnjo? Enako mopedisti. Prpočasni so da bi bili varni? ;)

Zheegec ::

No če to trdiš pa te bom vprašal sledeče. Zakaj je umrl Haider? Bi mu blokada rešila življenje? Bog mu daj večni mir. ;)

Seveda mu ne bi. Takšnim ljudem pomaga samo strel v glavo preden se usedejo za volan. Če greš pijan v naselju prehitevati se boš prej ali slej ubil pri 50 (priletel v en avto nasproti), ali pa pri 130Km/h.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Icematxyz ::

Sicer pa nočem te logike nikomur vsiliti. In se ne rabi nihče počutiti ogroženega da bo se mu v kratkem omejilo pedalko za plin. Sam pač smatram to za eno od dobrih idej in rešitev, ki v bistvu po moji oceni bi imela pozitivne posledice in v bistvu ne bi vpeljala nič novega. Tehnično bi se samo implementiralo to kaj zakon že določa. Brez posegov v zasebnost in brez kršenja človekovih pravic. Kar mislim da je dan danes kar prava mala umetnost to doseči. Se pravi najti rešitve ki ne posegajo v omenjeni področji na račun varnosti. To je vse. Mnenja so pa seveda različna.

Če greš pijan v naselju prehitevati se boš prej ali slej ubil pri 50 (priletel v en avto nasproti), ali pa pri 130Km/h.


No tako je. Če bi se peljal 50 km/h s tistim avtomobilom, ki ga je vozil Haider bi že bila prava mala umetnost da bi se ubil. Bi moral se že res potruditi. ;) Še kar nekaj čez 50 km7h da bi blo ziher bom jaz rekel.

Zheegec ::

Če si gresta dva avtomobila nasproti z nekje 50Km/h (pa bi ziher šel hitreje, sploh če bi bil pijan), ti tudi takšen avto ne pomaga veliko, imaš nizke možnosti za preživetje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Icematxyz ::

To bom še rekel da ne pozabim. Če bere kak politik tud slo-tech? Pred naslednjimi volitvami to uvedite pa vas bom volil. Neglede na barvo. ;)

tsh2 ::

Če si gresta dva avtomobila nasproti z nekje 50Km/h (pa bi ziher šel hitreje, sploh če bi bil pijan), ti tudi takšen avto ne pomaga veliko, imaš nizke možnosti za preživetje.

če gresta dva avta nasproti 50km/h se veliko hitreje ustavita kot pa pri 100km/h. pri 50km/h ne verjamem, da je kaj veliko smrtnih žrtev. saj pri vsaki nesreči v zadnjem momentu voznik zavira, ampak kaj ko je tako velika hitrost in se avto kar noče ustaviti.

jype ::

CWIZO> Jest bi ljudi k niso zmozni oz. jim je nelagodno peljat 130 po avtocesti vzel izpit. Ce nisi tega sposoben nimas kaj na cesti delat.

Ja, jaz tudi. Pelješ lahko 130 ali _manj_, več pa absolutno ne.

treker ::

Namesto, da bi omejevali hitrost avtomobilov, naj omejijo porabo goriva. Naprimer maksimalna poraba glede na težo vozila. Bi po moje ubili dve muhi na en mah, varčnejše motorje, pa še počasnejši bi bili...

Invictus ::

Avtoceste so zato da se tam hito vozi. Z uvedbo vinjet je prišlo na avtocesto cel kup ljudi, ki se prej niso vozili (šparali pri cestnini). Zato seveda niso prilagojeni na večje hitrosti in drekajo z navadnimi hitrostmi okoli 100/uro. Če ne bi tako prehitevali bi bilo meni pravzaprav vseeno. Ampak prehitevajo. Tukaj je tudi pomanjkanje kulture počasnejših voznikov, ki se ne umikajo hitrejšemu, ker je slučajno kilometer naprej en tovornjak.

Lahko povem trenutno izkušnjo iz Italije, tam se na avtocesti vsi lepo umaknejo (seveda če se lahko) in GLEDAJO v vzratna ogledala. Pri 6 urnem dirkanju po avtocesti sem samo parkrat blendal. Seveda pa tako ali tako vozijo vsi 120 ali več, ne glede na krntijo, ki jo imajo. Lahko rečem da sem bil prijetno presenečen. Izven avtocest tudi vozijo po pravilih. Toliko kot je omejitev, ne 20% manj.

Kar se alkohola tiče, podpiram večje davke (oz. trošarino) na alkohol. tako kot Skandinavija. Če hočejo ljudje biti pijani, naj plačajo. Biti pijan je povsem pravica posameznika, ampak nikjer pa ne piše da mora biti ta pravica poceni.

LP I.

jernejl ::

Glede omejevanja pa tako. Kadilce se je omejilo in a je to slabo? A bi tak poseg kakorkoli posegel v človekove pravice in pravico do zasebnosti? Ali pa si raje da avti letijo 250 km/h in se odrečeš svoji zasebnosti in se zdgradijo mreže, ki pa te res nadzorujejo od zgoraj? TO je šele omejevanje!

To v bistvu ni niti približno isto. In ne gre za omejevanje sploh. Kajti omejuje že zakon! Ki je jasen. Zato takšni argumenti v tem primeru niso primerni, da bi te s tem nekdo omejeval.

ČE PA TE ŽE! Konsenz je ŽE ustvarjen v družbi in pravila so jasna. Ti si že omejen s strani zakona! Kar mimogrede pri kadilskem zakonu ni bilo enako. Najprej se je moral sploh sprejeti zakon. Tukaj pa je stvar že jasna in v veljavi. To je samo tehnična nadgradnja obstoječega stanja z dokaj močnimi argumenti ZA in šibkimi PROTI.


S tem se nikakor ne morem strinjati. Če proizvajanje avtomobilov, ki dosegajo hitrosti nad 130km/h, z zakonom ni dovoljeno, zakaj jih potem proizvajajo in prodajajo? Ali morda želiš povedati, da avtomobilska industrija deluje protizakonito?

Ravno tako je treba sprejeti zakon, ki omejuje izdelavo hitrih avtomobilov. Še prej pa - kot si že ugotovil, sprejeti zakone o omejitvah hitrosti na cestah, ki bi bile po celi EU enotne. Potem bi nekdo kupil avto in želel potovati izven EU, pa s takim vozilom ne bi mogel peljati hitreje, čeprav so dovoljene hitrosti tam morda višje. Nekdo drug bi morda šel na dirkališče ali kako drugo zasebno (ne javno) površino, kjer takih omejitev trenutno ni.
Kaj bi potem napravili z obstoječim voznim parkom, je dodatno vprašanje. In - če bi politika ali stroka nekoč ugotovila, da se največja hitrost iz 130 lahko spremeni na 140, 150, 120,... ? Bi potem morali spet predelovati vse avtomobile?
Na koncu pa bi ugotovili, da bi tak zakon preprečil le tistih nekaj nesreč, ki se zgodijo zaradi hitrosti, večjih od 130km/h, predvsem na avtocestah, ki je tako ali tako najvarnejša kategorija cest.

Še zmeraj provokativno trdim, da je prepoved prodaje in uživanja alkohola enostavnejša omejitev. Ni potrebnih nobenih tehničnih sprememb in modifikacij, nadzor je enostavnejši, preprečili bi veliko več nesreč in drugih negativnih posledic alkohola. Le zakon je treba sprejeti, ravno tako kot v tvojem primeru.

A. Smith ::

Če greš pijan v naselju prehitevati se boš prej ali slej ubil pri 50 (priletel v en avto nasproti), ali pa pri 130Km/h.


Čisto tako, by the mim:

Če se avtomobila enakih mas čelno zaletita s hitrostjo 50 km/h, bo trk vsak izmed njiju čutil enako, kot če bi se zaletel v debel betonski zid.

Če pa bi se avtomobil s hitrostjo 50 km/h zaletel v mirujoč avto enake mase, bi jo oba avtomobilista odnesla bolje, kot ob trku v betonski zid.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

freserovski ::

heh, kriza kakšne ideje imate nekateri. Ni kriva hitrost sama po sebi, ravno tako ne orožje, da se ljudje pobijajo med sabo. Kriva je predvsem mentaliteta ljudi, ki bodo vsak stroj, ki ga je človek izdelal poskušali uporabit drugemu, ali pa sebi v škodo. Prepoved in omejevanje nikoli ni in nikoli nebo rešitev (no mogoče takrat ko bo vsak kršitelj ustreljen na mestu) in ravno na tak diktatorski način eni tukaj razmišljate, uf kam gre človeštvo :(
Problemi so, problemi bodo! Kurc jih gleda!!

;-) ::

offtopic:Itak so pa volani na narobe strani. Ko se zgodi nesreča večkrat umre nedolžen človek(sovoznik) bolje da bi voznik pa mu nebi bilo treba plačevat tožb itd.

amda ::

Malo sem razmišljal kako narediti red na cestah ,pa sem ugotovil ,da sploh ni teško!Vsaj po mojem mnenju ne.

Zanima me pa vaše če bi bilo tako?

Prvo vse kazni bi zmanjšal na maximalno na 350 eur.Hitrostne omejitve bi ostale takšne kot so.

Nihče nebi bil kaznovan če bi vozil (naprimer po avtocesti 139km/h)seveda da pri tem nebi prišlo do nesreče.
če pa bi bi bila kazen 50% višja kot je do 130. če pa bi prišlo še do smrti in bi krivec preživel bi moral plačati 3x kazen + najmanj trimesece zaporne kazni in 3 mesece dela v javno dobro.

Če bi se še vozniku gdaj to ponovilo bi bila kazen ,odvzem vozniškega za 6 mesecev 3x kazen, denarna seveda + najmanj 6 mesecev dela v javno dobro. Tko bi kazni same po sebi rasle.denar pa nebi šel v držani proračun pač pa 50% v žrtvam nesreč ali v primeru smrti svojcem. Ostalih 50% pa v lokalne ceste.

Za voznike ki presegajo dovoljeno mejo alkohola pa takoj prepoved vožnje za 3 mesece ter 3 mesece javna dela +denarna kazen.v tem času bi državni organ moral nadzirati oziroma preverjati ali je oseba pod plivom alkohola čeprav ne vozi.V Času kazni bi moral imeti 0 , če ne se kazen podvoji.

Pri takšnem vozniku se pravi pod plivom alkohola (preko dovoljenega)ki pa stori nesrečo z smrtnim izidom pa za prvič 3x denarna kazen + ozvzem za 9 mesecev +6mesecev zapora+9 mesecev dela za javno dobro.

Pri naslednjem takšnem prekrško enako samo odvzem za 2 leti.

Če bi še retjič storil taksen prekršek pa odvzem za vedno,brez možnosti ponovnega opravljanja, + kazni.

Da se bolje razumemo isto veljatudi za vse vrste drog. Javna dela bi morali delati 6h dnevno po svojem delu.V primeru bolezni bi kazen opravil po tem ,ko bi bil zdrav samo voziti se pa nebi smel toliko časa dok traja kazen.

Za takšne ki bi pa vozili kljub prepovedi pa odvzem vozila keteri se proda na lecitaciji,če je vreden vsaj 2000 eur, če ni pa v reciklažo na njegove stroške. V zaporu bi bil tako dolgo da bi odplačal kazen(lako bi delal tudi dela v javno dobro.

S takšnim zakonom pa bi tudi bogatim dalo misliti.

V naselju kjer so nevarnosti recimo šole bi moral biti radar omejitev 40 ter video nadzor.
Na sakem prehodu za pešce semafor,prav tako na želežniških. To bo morali financirati 25% krajani,25% iz denarja ki se pobere zaradi prekrškov ter 50% džava.

Morda še nekaj o vinetah za tujce bi morale biti tudi in to ne več kot 5 dnevne cena 7 eur
jaz mislim da tujci grejo na morje vsaj za 7 dni in ko se vračajo bodo morali vrjetno kupiti še eno.

Pyr0Beast ::

Torej smo se osredotocili predvsem na pobiranje denarja in ne samo stanje spet ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19821187 (16620) solatko
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332628 (30380) Heavy

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23835133 (29330) dzinks63
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12226385 (24567) IceIceBaby

Več podobnih tem