Forum » Na cesti » Omejitev hitrosti avtomobila
Omejitev hitrosti avtomobila
Icematxyz ::
S tem se nikakor ne morem strinjati. Če proizvajanje avtomobilov, ki dosegajo hitrosti nad 130km/h, z zakonom ni dovoljeno, zakaj jih potem proizvajajo in prodajajo? Ali morda želiš povedati, da avtomobilska industrija deluje protizakonito?
Narobe si razumel kaj sem hotel povedati. Zakon je že za omejitev 130 km/h v Sloveniji. Tukaj ni potrebno ustvarjati konsenza in začeti debate o tem, da bi se hitrost sploh omejilo. Saj je že zakonsko omejena na neko maksimalno hitrost. In znotraj EU je ta hitrost bolj ali majn enaka razen seveda izjem. Nemčija in podobne. To sem mislil. Nisem pa mislil zakon, da je že sprejet, ki bi omejeval proizvajalcem delati hitrejša vozila.
Glede pomislekov o spremembi hitrosti izven EU. Da pač avto, ki zmore hitrost 130 km/h ni primeren za vožno drugje, če bi slučajno potoval izven EU je tudi bolj kilav argument. ;)
Za izvoz iz EU avtomobili pa seveda bi lahko imeli kakršno koli hitrost želijo. Ampak takšnega avta pa seveda ne bi mogel uvoziti to pa ja. Kot bodo vrjetno v prihodnosti omejili uvoz avtomobilov, ki ne zadostujejo nekim ekološkim standardom. Oziroma to že delajo. A to pa se sme?
Oziroma sploh ni problem uvoz. Elektronsko določena omejitev hitrosti, kjer se lahko prilagodi vozilo predpisom znotraj EU na 130 km/h z preprosto nadgradnjo "firmwera". Postopek ki stane nekaj evrov in kakšnih 5 minut časa in to je to.
Dejasnko bistvo te debate, ki sem jo odprl pa je to:
Ali bi bilo smiselno prilagoditi tehnično izvedbo vozila temu, da bi ustrezala zakonsko določenim stanadardom. To je maksimalno dovoljeni hitrosti vožnje v naši državi, ki znaša 130 km/h.
In hotel sem slišati argumente. Ker to je ena taka zanimiva stvar. Težko najdeš argument proti. Odgovor je torej kot na pladnju? ;)
Bilo pa je to tudi v duhu in času predsedovanja Slovenije EU rečeno. Zakaj Slovenija ni sposobna se mednarodno izpostaviti in dati pobude o kateri bi se debatiralo znotraj celotne EU. Da se pokaže, da nismo slovenci kar tako in da se nas ne bodo spominjali le po vojni z Hrvaško za južno mejo. Se pravi da smo narod, ki ga skrbi tudi zdravje ljudi in prometna varnost. :) Ker težko je kakšno tako pobudo preslišati, če imaš v prestolnici novinarje iz celega sveta, ki samo čakajo katero naslednjo novico bi napisali.
koyotee ::
In ko se peljes po avtocesti, pride recimo do krizne situacije, ko bi rabil več moči motorja, te pa ni od nikoder? Ko bi šel v nemčijo bi pa gužvo delal na AC, čeprav bi si upal peljati hitreje? Sej to se bo rešilo s satelitskim cestninjenjem, zakaj bi delal neke butaste omejitve?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
AndrejS ::
@Icematxyz
Kaj ti maš sploh izpit?
Si sploh kdaj vozil avto ?
Si sedal sploh kdaj v avtu ?
Omejitev 130 km/h je čista bedarija. Ko smo vozili Zastave in Lade je bila omejitev 120 km/h , sedaj so avtomobili bolj stabilni pri 250km/h kot takrat kakšen fičo pri 90 km/h.
Kaj ti maš sploh izpit?
Si sploh kdaj vozil avto ?
Si sedal sploh kdaj v avtu ?
Omejitev 130 km/h je čista bedarija. Ko smo vozili Zastave in Lade je bila omejitev 120 km/h , sedaj so avtomobili bolj stabilni pri 250km/h kot takrat kakšen fičo pri 90 km/h.
Pyr0Beast ::
Hja, ce bi ta stabilnost igrala kaksno posebno vlogo se potem bemfli pa avdiji nebi klamfal razbiti na avtoodpadih ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
SodVina ::
Ce bi serijsko omejili hitrost na 130, potem:
-ljudje v SLO nebi kupovali stroje z veliko zmogljivostjo. Kdo si zeli farrarija downclockanega na 130km/h (minus avto prodajalcem)
-ljudje nebi mogli voziti vec od 130 tudi v drugih drzavah (minus za ljudi in tamkajsnje prometne razmere)
-vlada nebi vec kasirala za radarje na AC (MINUS proracun)
kaj je pri 130 omejitvi dejansko plus? da ljudje ne bodo mogli voziti prehitro po AC? A to, da NE SMEJO, ni dovolj? Dajmo potem prepovedat voznjo z avtomobilom, ker obstaja moznost, da naredis prekrsek. Vozimo se z vlakom!
lp,
SodVina
-ljudje v SLO nebi kupovali stroje z veliko zmogljivostjo. Kdo si zeli farrarija downclockanega na 130km/h (minus avto prodajalcem)
-ljudje nebi mogli voziti vec od 130 tudi v drugih drzavah (minus za ljudi in tamkajsnje prometne razmere)
-vlada nebi vec kasirala za radarje na AC (MINUS proracun)
kaj je pri 130 omejitvi dejansko plus? da ljudje ne bodo mogli voziti prehitro po AC? A to, da NE SMEJO, ni dovolj? Dajmo potem prepovedat voznjo z avtomobilom, ker obstaja moznost, da naredis prekrsek. Vozimo se z vlakom!
lp,
SodVina
profii ::
naj raje dajo minimalno omejitev hitrosti. teh drekačev ki vozijo 50 kjer je 90 mam poun kufr že.
SodVina ::
pravzaprav je tudi minimalna omejitev dolocena z zakonom. Se pa strinjam, da bi morali povisati odstotek omejitve, ki bi se tretiral kot oviranje prometa. Sedaj je mislim da 50% omejitve oviranje prometa. Jaz bi dal na cca 75%.
Zdej da bi avtomobile blokirali na brzino nad 50, si pa ne predstavljam speljevanja.
Zdej da bi avtomobile blokirali na brzino nad 50, si pa ne predstavljam speljevanja.
BigWhale ::
Pri nas so omejitev večinoma zaradi polnjena državnega proračuna.
Leto 2007: 273 mrtvih, do oktobra 232
Letos: do oktobra 185
Razlika je kar precejsnja. Ampak ne zaradi omejitev in strozjih kazni. Letos je tolk manj mrtvih na cesti samo zato, ker so ljudje tolk bolj pametni. A ne?
Utk ::
In ko se peljes po avtocesti, pride recimo do krizne situacije, ko bi rabil več moči motorja, te pa ni od nikoder? Ko bi šel v nemčijo bi pa gužvo delal na AC, čeprav bi si upal peljati hitreje? Sej to se bo rešilo s satelitskim cestninjenjem, zakaj bi delal neke butaste omejitve?
Res bi te rad vidu na avtocesti v krizni situaciji pri 130, ko bi pritisnil na gas, bi pa šel naenkrat, kolk 135? In s tem bi vse rešil. Mater, eni pa res znate izumljat situacije.
Po drugi strani pa pravite, da je 130 stanje na mestu, tako da res ne vem kako bi sploh lahko prišlo do krize pri 130.
Nobenga pametnega razloga ni za blokado na 130, razen tega, da se nikomur ne da s tem ukvarjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
imagodei ::
BigW> Leto 2007: 273 mrtvih, do oktobra 232
Letos: do oktobra 185
Razlika je kar precejsnja. Ampak ne zaradi omejitev in strozjih kazni. Letos je tolk manj mrtvih na cesti samo zato, ker so ljudje tolk bolj pametni. A ne?"
Big, jaz bi počakal še eno leto. Gotovo se en efekt višjih kazni pozna. Ampak, če bodo ljudje ugotovili, da itak ni policajev na cesti, da bi jih kaznovali... Kaj pa potem, če vozim 70 skozi mesto?
Žal ljudje (specifično Slovenjceljni) delujemo predvsem na pričakovano verjetnost štrafa. Če je nizka, ko je*e kazni, če je visoka, je že 50 EUR za marsikoga preveč.
Letos: do oktobra 185
Razlika je kar precejsnja. Ampak ne zaradi omejitev in strozjih kazni. Letos je tolk manj mrtvih na cesti samo zato, ker so ljudje tolk bolj pametni. A ne?"
Big, jaz bi počakal še eno leto. Gotovo se en efekt višjih kazni pozna. Ampak, če bodo ljudje ugotovili, da itak ni policajev na cesti, da bi jih kaznovali... Kaj pa potem, če vozim 70 skozi mesto?
Žal ljudje (specifično Slovenjceljni) delujemo predvsem na pričakovano verjetnost štrafa. Če je nizka, ko je*e kazni, če je visoka, je že 50 EUR za marsikoga preveč.
- Hoc est qui sumus -
darkolord ::
A to, da NE SMEJO, ni dovolj? Dajmo potem prepovedat voznjo z avtomobilom, ker obstaja moznost, da naredis prekrsek.
Tle je precejšnja razlika - če se voziš več kot 130, ne obstaja možnost, da boš naredu prekršek, ampak si ZAGOTOVO že v prekršku.
Glede proračuna pa tole. A je kdo sploh pomislu, kolk stane ena hujša prometna nesreča (recimo s smrtnim izidom + kakšen ranjenec)? Vsaj tole:
- intervencija reševalcev (in pol še prevozi, čist možno še s helikopterjem + hospitalizacija)
- intervencija gasilcev
- intervencija policistov
- intervencija cestarjev
- intervencija tožilstva
- zapora ceste
- v primeru, da pride do kakšnega kazenskega postopka, pa še vsi stroški povezani s tem
Sigurno sm še kej pozabu.
connel ::
bolj na samem izobraževanju delat (tega pri nas sploh ni, plačaš kazen in to je to), ne pa neumnosti kot so blokade uvajat, enkrat 18 letnim svežim šoferjem pokazat kako zgleda res huda nesreča, pa me zanima kdo bo še neprevidno vozil naokrog,... tega se manjka pri nas, kazni pa itak ne pomagajo, samo če pogledamo število vinjenih zadnje tedne, pa to kljub napovedi, da bodo preverjali stanje voznikov
darklord, večina kar si napisal je tako ali tako v službi, tam šteješ lahko samo stroške nafte/bencina in morebitnih nadur, če te že skribjo stroški raje izračunaj koliko stane državo en mrtev državljan in izguba dohodka pri njemu
Andrej, najbrž res ane, omejitve in dolžnosti v prometu so zaradi samih nas, čeprav glede na kulturo voznikov je čisto vseeno če nekaterih členov sploh ne bi bilo, ker jih itak ne upošteva večina - beri mirujoči promet
darklord, večina kar si napisal je tako ali tako v službi, tam šteješ lahko samo stroške nafte/bencina in morebitnih nadur, če te že skribjo stroški raje izračunaj koliko stane državo en mrtev državljan in izguba dohodka pri njemu
Andrej, najbrž res ane, omejitve in dolžnosti v prometu so zaradi samih nas, čeprav glede na kulturo voznikov je čisto vseeno če nekaterih členov sploh ne bi bilo, ker jih itak ne upošteva večina - beri mirujoči promet
WarpedGone ::
enkrat 18 letnim svežim šoferjem pokazat kako zgleda res huda nesreča
V telem je še največ potenciala. Ljudje si enostavno ne znamo predstavljat kaj zares pomeni karambol. Neki je soljenje pameti drugo pa na lastni koži doživet občutek da zgubiš oprijem in greš v ravni črti proti skali/drevesu/steni.
Enkrat zjutraj sm vozil v koloni in smo naleteli na frišno nesrečo s smrtno žrtvijo. Policija je že bla tam, ceste pa še niso zaprli. Vsi ki smo peljali mim smo mel par sekund razgleda na posledice. Celo naslednjo uro smo peljali ko v šoku. Ene 80 po regionalki, niti en se ni spomnu prehitevat al pa kej živčkat.
Poleg tečaja varne vožnje bi si morali spomnit tut nekakšno predstavitev zmožnosti avomobila in kako zgleda ko greš čez mejo. Kako recimo zgleda, ko sred ovinka zapelješ na pesek s kakimi 90kmh al pa nabašeš na kaj srni podobnega, nardiš pirueto itd.
Ja, verjamem da bi marsikomu te zadeve vzele voljo do vožnje. Kar niti nebi blo slabo.
Zbogom in hvala za vse ribe
amda ::
in ko se peljes po avtocesti, pride recimo do krizne situacije, ko bi rabil več moči motorja, te pa ni od nikoder? Ko bi šel v nemčijo bi pa gužvo delal na ac, čeprav bi si upal peljati hitreje? Sej to se bo rešilo s satelitskim cestninjenjem, zakaj bi delal neke butaste omejitve?
Hmm ko pride na avtocesti do krizne situacije je lako dvoje.
1. Tkrat ti niti formula nebi pomagala.
2. Če bi pa vozil naprimer fičo bi pa imel 90% več možnosti, ker fičo več kot 100 ne gre. Pa če bi prišlo do nesreče bi itak rabil dva dni da, bi nesrečo sploh ujel. Če pa bi bila "nesreća" za tabo bi te pa tudi vsi preskočili, torej ostal živ.
Morda še tretjič kolikokrat pa misliš da boš prišel v takšno krizno situacijo na avtocesti?
Kar se pa nemčije tiče je druga zgodba. A moda veš koliko nesreč je na njihovih ac s smrtnim izidom na leto?
Ali veš kakšne kvalitete so njihove ac?
Ali veš koliko kamer imajo na ac ter radarjev?
Ali veš koliko policajev je vsak dan na njihovih ac?
Ali veš kakšne kazni imajo na njihoih ac, pa kakšne so sankcije v primeru neplačila, pa brez polovičke?
Mislim da neboŠ znal odgovoriti niti na dva vpraŠanja.
Kar se pa tiče da bi pri njih gužvo delal pa izvoli, ker sem prepičan da več kot 15 km z 100 km/h ne boš naredil.
Pa še to mi povej kje na svetu imajo večjo dovoljeno hitrost kot pri njih?
Kaj pa ti misliš kakšna omejitev bi morala biti pri nas če, sloh?
Ka praviš na to da bi bila pri nas omejitev na ac minimalno 250 maksimalno koliko pač gre samo ne manj.
Sem prepričan da te na ac spoh nebi bilo ali pač?
Takrat bi se vozili še samo kakšni državni funkcijonarji pa 100 % nemci oziroma tujci.
A si ti pomislil da je kar veliko avtomobilov ki več kot 160 ne gre?
Kaj si pa stem mislil da, se bo vse uredilo s satelitskim cestninjenjem, a si morda mislil da takrat ne bo butastih omejitev?
Če si, si se krepko zmotil!
Se pa strinam da bi lako bila omejitev na ac vsaj 150, vsaj ponekod.
Tiste ki pa vozijo naprimer če je omejitev 130 pa vozijo 110 pa še po levem pasu, desni pa prazen, bi morali biti močno kaznovani ne denarno pač pa prepoved vožnje po ac naprimer 6 mesecev. Denarna kazen pa zaradi oviranja prometa. Pa bi potem rad videl koliko voznikov bi tako vozilo.
Je pač pri nas tako dokler bodo samo denarne kazni nebo bistvenih sprememb v prometu!
Kar se pa tiče blokad motorja je pa nesmisel, kako bi se pa vozili tisti ki jih nimajo naprimer nemciali hrvati. Pa tisti ki sploh nimajo sedaj blokade? Pa boš sedaj rekel 100 ali 200e paje ne? Nisi pa pomislil če, bi to uzakonili koliko bi takrat stalo pa odziv ljudi?
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Ziga Dolhar ()
amda ::
Torej smo se osredotocili predvsem na pobiranje denarja in ne samo stanje spet ?
Ja kaj si pa stem mislil pa koga?
Gandalfar ::
Tiste ki pa vozijo naprimer če je omejitev 130 pa vozijo 110 pa še po desnem pasu, levi pa prazen, bi morali biti močno kaznovani ne denarno pač pa prepoved vožnje po AC naprimer 6 mesecev.Denarna kazen pa zaradi oviranja prometa. Pa bi potem rad videl koliko voznikov bi tako vozilo.
Ne razumem. Po desni mirno vozim 110km/h in ti bi zdaj na vsak nacin hotel, da grem 130? Cemu ze?
Pyr0Beast ::
Ne razumem. Po desni mirno vozim 110km/h in ti bi zdaj na vsak nacin hotel, da grem 130? Cemu ze?
Jah, zato, da povecas prepustnost za 0.0078% in moznost nesrece za 0.0954% :)
Ja kaj si pa stem mislil pa koga?
Na _cene_ prekrskov.
Jah, zato, da povecas prepustnost za 0.0078% in moznost nesrece za 0.0954% :)
Ja kaj si pa stem mislil pa koga?
Na _cene_ prekrskov.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Rippy ::
Samo recimo, da primerjamo dva dobra voznika in imamo dobre vozne pogoje, malo gneče na avtocesti, suha cesta in dobra vidljivost. Recimo da oba vozita že 90 minut in prvi drži konstantno hitrost 130km/h drugi pa vozi dinamično med 130km/h do 150km/h kjer je prazna cesta. Kjub temu bo tisti prvi voznik dosti manj pozoren na okolico po tolkem času saj vozi precej monotono in menim da je večja možnost, da povzroči nesrečo.
Drugače pa tudi nemoremo primerjati vse avtomobile, lega na cesti, stanje gum in zavor in tudi zavorna pot. Recimo kak Porš ima pri 200km/h bolšo stabilnost in krajšo zavorno pot, kot kakšen Clio pri 130km/h
Drugače pa tudi nemoremo primerjati vse avtomobile, lega na cesti, stanje gum in zavor in tudi zavorna pot. Recimo kak Porš ima pri 200km/h bolšo stabilnost in krajšo zavorno pot, kot kakšen Clio pri 130km/h
amda ::
S tem se nikakor ne morem strinjati. Če proizvajanje avtomobilov, ki dosegajo hitrosti nad 130km/h, z zakonom ni dovoljeno, zakaj jih potem proizvajajo in prodajajo? Ali morda želiš povedati, da avtomobilska industrija deluje protizakonito?
Narobe si razumel kaj sem hotel povedati. Zakon je že za omejitev 130 km/h v Sloveniji. Tukaj ni potrebno ustvarjati konsenza in začeti debate o tem, da bi se hitrost sploh omejilo. Saj je že zakonsko omejena na neko maksimalno hitrost. In znotraj EU je ta hitrost bolj ali majn enaka razen seveda izjem. Nemčija in podobne. To sem mislil. Nisem pa mislil zakon, da je že sprejet, ki bi omejeval proizvajalcem delati hitrejša vozila.
Glede pomislekov o spremembi hitrosti izven EU. Da pač avto, ki zmore hitrost 130 km/h ni primeren za vožno drugje, če bi slučajno potoval izven EU je tudi bolj kilav argument. ;)
Za izvoz iz EU avtomobili pa seveda bi lahko imeli kakršno koli hitrost želijo. Ampak takšnega avta pa seveda ne bi mogel uvoziti to pa ja. Kot bodo vrjetno v prihodnosti omejili uvoz avtomobilov, ki ne zadostujejo nekim ekološkim standardom. Oziroma to že delajo. A to pa se sme?
Oziroma sploh ni problem uvoz. Elektronsko določena omejitev hitrosti, kjer se lahko prilagodi vozilo predpisom znotraj EU na 130 km/h z preprosto nadgradnjo "firmwera". Postopek ki stane nekaj evrov in kakšnih 5 minut časa in to je to.
Dejasnko bistvo te debate, ki sem jo odprl pa je to:
Ali bi bilo smiselno prilagoditi tehnično izvedbo vozila temu, da bi ustrezala zakonsko določenim stanadardom. To je maksimalno dovoljeni hitrosti vožnje v naši državi, ki znaša 130 km/h.
In hotel sem slišati argumente. Ker to je ena taka zanimiva stvar. Težko najdeš argument proti. Odgovor je torej kot na pladnju? ;)
Bilo pa je to tudi v duhu in času predsedovanja Slovenije EU rečeno. Zakaj Slovenija ni sposobna se mednarodno izpostaviti in dati pobude o kateri bi se debatiralo znotraj celotne EU. Da se pokaže, da nismo slovenci kar tako in da se nas ne bodo spominjali le po vojni z Hrvaško za južno mejo. Se pravi da smo narod, ki ga skrbi tudi zdravje ljudi in prometna varnost. :) Ker težko je kakšno tako pobudo preslišati, če imaš v prestolnici novinarje iz celega sveta, ki samo čakajo katero naslednjo novico bi napisali.
No bova poskusila tole rešit.Kkolikor sem jaz razumel bi ti hotel da bi v evropi bili avti ki bi bili omejeni na 130 ne?
No pa zčniva kaj pa avtomobili ti ki sedaj nimajo blokad ? Pa ne sedaj reči 100 ali 200e pa je. ker sam vaeš če bi to uzakonili bi to bilo močno dražje, pa še to bi lako montirali samo concesijonarji pa bi zopet
imeli par miljonarjev na naš račun. Dam ti primer se pomniš kako je bilo glede katalizatorjev , čez noč so cene poskočile za 150% pa mi ne reč da ni res ker sem sam to doživel, moral sem ga zamenjat.
Kaj pa misliš da bo avtomobilska industrija rekla na to, oziroma kakšno bodočnost vidiš v avtomobiski industriji z motorji ki nebi imeli te blokade, misliš da bi bilo firmi še vinteresu da bi proizvajali avtomobile z vedno močnejšimi, boljšimi motorji ,katere v evropi sploh nebi kupovali?
Pa mi povej kaj bi ti potem kupil recimo polo 1400 ali bmw serijo 5 2000 ccm pa kakno ceno bi potem lahko firma postavila za svoj avto. Takšne razlike kot je sedaj sigurno ne!
Da pa neboš rekel saj ga bodo izvozili tiste normalne brez blokade. NE nebo šlo ker če bi evropa to sprejela
bi tudi kaj hitro ostale države. No za ameriko sem prepričan da nebi.
A me razumeš kaj hočem povedati koliko bi bil potem vreden porshe ki gre samo 130 ali pa ferari in tako dalje Po mojem to pomeni propad avtomobilskega koncerna in par miljonov brezposelnih ljudi, ali se morda motim?
Pa kateri državi pi bil tak interes mislim da nobeni, pa ti?
Da nebo pomote, če pa si to mislil samo za Slovenijo pa tud ne bo šlo,nimamo pravice omejevati evropskih avtomobilov. Sicer je pa isto kdo bi se kupil ferarija.....?
MISLIM DA IMAŠ ZADOST ARGUMENTOV A NE?
amda ::
Tiste ki pa vozijo naprimer če je omejitev 130 pa vozijo 110 pa še po desnem pasu, levi pa prazen, bi morali biti močno kaznovani ne denarno pač pa prepoved vožnje po AC naprimer 6 mesecev.Denarna kazen pa zaradi oviranja prometa. Pa bi potem rad videl koliko voznikov bi tako vozilo.
Ne razumem. Po desni mirno vozim 110km/h in ti bi zdaj na vsak nacin hotel, da grem 130? Cemu ze?
Vozijo polevem pasu desni je pa prezen tako sem mislil
amda ::
Ne razumem. Po desni mirno vozim 110km/h in ti bi zdaj na vsak nacin hotel, da grem 130? Cemu ze?
Jah, zato, da povecas prepustnost za 0.0078% in moznost nesrece za 0.0954% :)
Ja kaj si pa stem mislil pa koga?
Na _cene_ prekrskov.
ČE gre to mo meni je tako . A recimo po desni pa nebi mogel voziti MIRNO recimo 125 ALI 120 ,ke bi taktat bila propustnost večja možnost nesrece pa manjša. Sam koliko jaz vem če je omejitev 130 ti pa voziš 110 je prekršek -oviranje prometa,pa ne mi reč kaj pa če je avto spredaj ker takrat on ovira promet.
Baltazar-x ::
Okol stroškou:
"
- intervencija reševalcev (in pol še prevozi, čist možno še s helikopterjem + hospitalizacija)
- intervencija gasilcev
- intervencija policistov
- intervencija cestarjev
- intervencija tožilstva
- zapora ceste
- v primeru, da pride do kakšnega kazenskega postopka, pa še vsi stroški povezani s tem
"
Če se zgodi nesreča to pomen da delajo nadure? So plačani da sedijo oziroma so plačani samo če se zgodi nesreča? Plačani so v vsakmu primiru al se kej dogaja al pa ne, zakaj bi nek dodatno računal če majo 40 urni delovnik? Zakaj plačujemo zavarovanja? Te službe so namenjene svojmu namenu in ne vidim razloga zakaj bi davkoplačevalci in še dodatno posamezniki plačval te storitve.
"
- intervencija reševalcev (in pol še prevozi, čist možno še s helikopterjem + hospitalizacija)
- intervencija gasilcev
- intervencija policistov
- intervencija cestarjev
- intervencija tožilstva
- zapora ceste
- v primeru, da pride do kakšnega kazenskega postopka, pa še vsi stroški povezani s tem
"
Če se zgodi nesreča to pomen da delajo nadure? So plačani da sedijo oziroma so plačani samo če se zgodi nesreča? Plačani so v vsakmu primiru al se kej dogaja al pa ne, zakaj bi nek dodatno računal če majo 40 urni delovnik? Zakaj plačujemo zavarovanja? Te službe so namenjene svojmu namenu in ne vidim razloga zakaj bi davkoplačevalci in še dodatno posamezniki plačval te storitve.
amda ::
@Icematxyz
Kaj ti maš sploh izpit?
Si sploh kdaj vozil avto ?
Si sedal sploh kdaj v avtu ?
Omejitev 130 km/h je čista bedarija. Ko smo vozili Zastave in Lade je bila omejitev 120 km/h , sedaj so avtomobili bolj stabilni pri 250km/h kot takrat kakšen fičo pri 90 km/h.
Hmm me pa res zanima kakšen avto imaš da je pri 250km/h bolj stabilen kot je bil fičo ri 90 km/h,
ker kolk jaz vem bi bila lahko to formola1 tega pa itak nimaš ali pač?
Se pa strijam da je omejitev 130 čista bedarija morala bi biti minimum 250 ,maksimum pa brez omejitve
samo takrat pa mislim da te nebi bilo na AC ali pač? Samo to bi bilo dobro samo za tako mislečimi kot si ti.
Kaj pa naj storijo vozniki ki jim avto ne gre več kot 160 ALI CELO MANJ?
Pa ne reč da ne obstajajo ali pa da naj gredo na regionalno, KER V TEM PRIMERU BI ONI LAHKO REKLI DA BOLJŠE DA TI VOZIŠ NAPRIMER NA GROBNIKU.
Kar se pa fička legende tiče pa dobro vem kako je stabilen ker se ga sam vozil. Nevem pa kaj voziš ti da si pri 250km/h tako stabilen morda NEED FOR SPEED?
Ja kolk dolgo pa imaš ti izpit
pa si ga naredu ali kupil
pa koliko si prevozil če že imaš izpit da, ga nimaš morda samo v žepu vozi pa negdo drug?
PA BREZ ZAMERE LEP POZDRAV
amda ::
Samo recimo, da primerjamo dva dobra voznika in imamo dobre vozne pogoje, malo gneče na avtocesti, suha cesta in dobra vidljivost. Recimo da oba vozita že 90 minut in prvi drži konstantno hitrost 130km/h drugi pa vozi dinamično med 130km/h do 150km/h kjer je prazna cesta. Kjub temu bo tisti prvi voznik dosti manj pozoren na okolico po tolkem času saj vozi precej monotono in menim da je večja možnost, da povzroči nesrečo.
Drugače pa tudi nemoremo primerjati vse avtomobile, lega na cesti, stanje gum in zavor in tudi zavorna pot. Recimo kak Porš ima pri 200km/h bolšo stabilnost in krajšo zavorno pot, kot kakšen Clio pri 130km/h
Ne razumem kaj si hotel stem povedat? Zakaj bi pa negdo vozil 90 minut točno 130 za dugega pa tud ne verjamem,da bi lako vozil med 130 in 150 ker bi ga kaj hiro dobil kakšen prometnik.Kar pa se monotonosti tice je pa tako ali veš koliko je cestninskih postaj na AC takrat bi moral zmanjšati hitrost, pa potem zopet pospeševat . Pa še to ne drži da bi bil manj pozoren na okolico saj bi moral veliko gledat na števec da, bi lako vozil 130 , imam prav?
To za lego na cesti je pa tako. Da bi imel porshe krajšo zavorno pot pri 200km/h kot clio pri 130 ne drži,
razen ce si misli navaden clio, sam pol mi tud povej koliko porshejev pa je pri nas 10,20 več ne verjamem.
ce pa si mislil terenca porshea , pa je clio zmagovalec.
Ziga Dolhar ::
ČE gre to mo meni je tako . A recimo po desni pa nebi mogel voziti MIRNO recimo 125 ALI 120 ,ke bi taktat bila propustnost večja možnost nesrece pa manjša. Sam koliko jaz vem če je omejitev 130 ti pa voziš 110 je prekršek -oviranje prometa,pa ne mi reč kaj pa če je avto spredaj ker takrat on ovira promet.
No, da le vemo, koliko ves :-).
Sicer pa, lihkar sem z avtobusom na avtocesti, gremo kakih 100 kmh. Verjetno oviramo promet. Ce vozilo pri 110 ovira promet, ga mi se toliko bolj, ocitno.
https://dolhar.si/
Tear_DR0P ::
Sicer pa, lihkar sem z avtobusom na avtocestilejga norca - kr avtobus vozi :D in piše na forum zraven
folk mora za volanom malo pamet v roke vzet, pa bo lepše na cestah - sam eni to bolj dobsedno naredijo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
energetik ::
Sicer nisem za blokado na 130, ampak vseeno - nekateri si mislijo, da bi pa potem avto imel slabše pospeške - NE. Omejitev bi bila vezana na hitrost. Torej bi lahko do 130 koristil vso moč motorja in do tja pospešil magari v 3 sekundah. Potem pa odvzem vbrizga, tako kot je sedaj pri omejitvi obratov blokada. Recimo do 6500rpm avto divje vleče, potem konec.
Je pa to po mojm bedarija, ker se večina nesreč zgodi pod to hitrostjo na regionalkah, v naseljih..
Sem pa za strogo izločitev iz prometa (ali javnega življenja=zapor) tistih idiotov, ki ponavljajo hude nesreče, vozijo še naprej brez izpitov in pijani. To so morilci in taki ne sodijo na ceste in med ljudi.
Pa seveda vsake par let na poligon varne vožnje in pokazat folku, kaj se zgodi ko gre avto čez meje. Zasukat na mokri podlagi, bremzanje na polno itd. In če folk ne bi dosegel minimalnih standardov na izpitu varne vožnje, pač vzeti izpit.
Je pa to po mojm bedarija, ker se večina nesreč zgodi pod to hitrostjo na regionalkah, v naseljih..
Sem pa za strogo izločitev iz prometa (ali javnega življenja=zapor) tistih idiotov, ki ponavljajo hude nesreče, vozijo še naprej brez izpitov in pijani. To so morilci in taki ne sodijo na ceste in med ljudi.
Pa seveda vsake par let na poligon varne vožnje in pokazat folku, kaj se zgodi ko gre avto čez meje. Zasukat na mokri podlagi, bremzanje na polno itd. In če folk ne bi dosegel minimalnih standardov na izpitu varne vožnje, pač vzeti izpit.
Matako ::
Ok, eno ne tako OT vprašanje: pa v čem je fora teh stalnih namigovanj, da morajo vsi voziti vsaj toliko kot je omejitev? WTF? Pa to pomeni, da moramo vsi voziti točno z neko določeno hitrostjo. Komu na čast? In zakaj?
Trenuten sistem omejitev v Sloveniji je čisto razumen - tako glede najvišjih dovoljenih hitrosti tako kot najnižjih. 50% najvišje dovoljene hitrosti se mi zdi ravno prav, ker končno _nekaj_ svobode glede načina vožnje pa le moraš imeti, sicer se lahko vsi peljemo z vlaki. Če komu paše voziti 70kmh ali pa celo 60kmh (jebi ga, zakaj pa ne) na cesti z omejitvijo 90kmh mene to čisto nič ne moti. KO ga lahko varno prehitiš - ga, sicer pa tudi ne bo konec sveta! Končno so razdalje v Sloveniji vse tako kratke, da razlika v času ni velika. Pa itak ni nihče po župi priplaval - vsi dobro vemo, da je izgovor o nujnem prihranku časa v veliki veliki večini primerov izmišljen. Veliko pogosteje gre za nevrotična stanja, ki jih je bolje zatirati, kot jih zagovarjati in racionalizirati.
Blokada pa je seveda nepotrebna in mislim, da do nje tudi ne bo prišlo.
Trenuten sistem omejitev v Sloveniji je čisto razumen - tako glede najvišjih dovoljenih hitrosti tako kot najnižjih. 50% najvišje dovoljene hitrosti se mi zdi ravno prav, ker končno _nekaj_ svobode glede načina vožnje pa le moraš imeti, sicer se lahko vsi peljemo z vlaki. Če komu paše voziti 70kmh ali pa celo 60kmh (jebi ga, zakaj pa ne) na cesti z omejitvijo 90kmh mene to čisto nič ne moti. KO ga lahko varno prehitiš - ga, sicer pa tudi ne bo konec sveta! Končno so razdalje v Sloveniji vse tako kratke, da razlika v času ni velika. Pa itak ni nihče po župi priplaval - vsi dobro vemo, da je izgovor o nujnem prihranku časa v veliki veliki večini primerov izmišljen. Veliko pogosteje gre za nevrotična stanja, ki jih je bolje zatirati, kot jih zagovarjati in racionalizirati.
Blokada pa je seveda nepotrebna in mislim, da do nje tudi ne bo prišlo.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Invictus ::
Najprej bi morali realno ugotoviti vzrok prometnih nesreč. Neprilagojena hitrost je že malo preveč zlajnana zadeva. V Motoreviji je bil enkrat članek na to temo. Za referenco so vzeli Nemce, ki to že delajo. Ena tretjina nesreč je bila zaradi neustreznosti avta, se pravi avto skoraj potreben popravila.
Kaj ti pol tukaj poimaga omejitev na 130 km/h ???
LP I.
Kaj ti pol tukaj poimaga omejitev na 130 km/h ???
LP I.
T-h-o-r ::
jaz pa še vedno menim, da se veliko nesreč zgodi zaradi neustreznosti voznika :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
imagodei ::
No, če nekdo divja 70-80 skozi naselje, kjer je omejitev 50, potem je brez veze govorit o slabih bremzah in gumah, ko zbije pešca.
- Hoc est qui sumus -
amda ::
ČE gre to mo meni je tako . A recimo po desni pa nebi mogel voziti MIRNO recimo 125 ALI 120 ,ke bi taktat bila propustnost večja možnost nesrece pa manjša. Sam koliko jaz vem če je omejitev 130 ti pa voziš 110 je prekršek -oviranje prometa,pa ne mi reč kaj pa če je avto spredaj ker takrat on ovira promet.
No, da le vemo, koliko ves :-).
Sicer pa, lihkar sem z avtobusom na avtocesti, gremo kakih 100 kmh. Verjetno oviramo promet. Ce vozilo pri 110 ovira promet, ga mi se toliko bolj, ocitno.
A tako ti to misliš? hmm a ti sploh imaš vozniško ,vsaj za B kategorijo mislim,ker če imaš bi moral vedeti da je na AC maksimalna omejitev 130km/h ,za nekatere pa manj(avtobusi,priklopniki,pa tudi osebni z prikolico)
Sicer pa če bi bolje prebral bi moral razumeti kaj sem horel povedati.
Napisal sem tako če negdo vozi po levi(mislim osebni avto brez prikolice)110 omejitev vemo da je 130,zraven tega pa je desni pas prazen ,a potem to ni oviranje prometa ,ja kaj pa potem je?
Je pa lahko tudi zelo nevarno na rimer(pa da ti povem velikokrat se ravno to zgodi)
vozilo ki vozi po desnem pasu recimo 110 dohitita ga dva vozila ki vozita 130 ,seveda prvo prilagodida hitrost prvemu ,za temi vozili pripeljeta še dva s hitrostjo 130,prvi od teh se prične prilagajati dugi pa prične prehitevati po prazni levi strani in v večini primerov še gdo iz desne stani(govorim iz iskušenj)kaj sledi ?
ponavadi nesreča takoj, ali pa trobljenje sirene pa takrat še koga zmede menja pas pa kaj zopet sledi? vemo
kaj.
Videl sem pa že tudi ko sta (tiisti ki je normalno prehiteval in tisti kiki ni) sta potem pospešila preko omejitve in si kazala pesti drug drugemu.
NO PA VAS SEDAJ VPRAŠAM TA KI JE VOZIL PRVI 110 V TEM PRIMERU NI NIČ KRIV? NI OVIRAL PROMETA? PO MOJEM JE!!!!
JanK ::
IMHO je cela ta debata osnovana na napacni predpostavki (in floskuli, ki jo nasa vrla policija vedno ponavlja): vecina nesrec je povzrocena zaradi prevelike hitrosti.
V studiji angleskih TRL (Transport Research Laboratory) in DETR (Department of Environment, Transport and Regions) so pregledali vzroke nesrec na vzorcu 8 reprezantativnih policijskih oddelkov v 6 mesecih poleti leta 1996.
Rezultat: hitrost je bila glavni vzrok v samo 6% nesrec, v 7.3% pa je bila edde izmed mnogih faktorjev. Se vec, samo za 4% nesrec je bil vzrok izguba kontrole nad avtomobilom zaradi s prevelike hitrosti. V veliki vecini ostalih primerov pa je slo za slabo oceno hitrosti ali pozicije drugega vozila, neprimerno obnasanje (nepazljivost, objestnost, nestrpnost)...
Povzetek studije je na http://www.carbibles.com/speeding_facts...
V studiji angleskih TRL (Transport Research Laboratory) in DETR (Department of Environment, Transport and Regions) so pregledali vzroke nesrec na vzorcu 8 reprezantativnih policijskih oddelkov v 6 mesecih poleti leta 1996.
Rezultat: hitrost je bila glavni vzrok v samo 6% nesrec, v 7.3% pa je bila edde izmed mnogih faktorjev. Se vec, samo za 4% nesrec je bil vzrok izguba kontrole nad avtomobilom zaradi s prevelike hitrosti. V veliki vecini ostalih primerov pa je slo za slabo oceno hitrosti ali pozicije drugega vozila, neprimerno obnasanje (nepazljivost, objestnost, nestrpnost)...
Povzetek studije je na http://www.carbibles.com/speeding_facts...
Ciklamen ::
Nisem prebral vseh postov do zdaj (samo prvo stran) in se mi zdi, da če bi vsi vozniki vozili VSAJ 130, ne bi bilo potrebnih toliko prehitevanj, saj bi se tisti komot lahko pelali 130 (ki že zdaj pelajo toliko..), s tem se zmanjša število prehitevanj, in tisti, ki radi "stopijo" na gas, mirneje prehitevajo..
Pyr0Beast ::
Zakaj ? Temu je namenjen LEVI pas, za prehitevanje POCASNEJE vozecih vozil.
Meni se vcasih preprosto ne ljubi tiscati avto 130 po avtocesti, 110 je prav prelepa hitrost, da masina se ne ruli, vse skupaj se ne trese, kot da bo pravkar razpadlo, poraba je manjsa, pa se pospesevati/zavirati ni treba ker vsi bolj ali manj peljejo enako.
Ce naletim na -pocasneta- pred seboj PRILAGODIM hitrost in varnostno razdaljo njemu in nimam nikakrsne zelje se se naprej peljati s prejsnjo hitrostjo. Ce se mi mudi ga imam se vedno moznost prehiteti, ce se mi ne mudi pa UMIRJENO in z pravilno varnosto razdaljo peljem za njim.
Meni se vcasih preprosto ne ljubi tiscati avto 130 po avtocesti, 110 je prav prelepa hitrost, da masina se ne ruli, vse skupaj se ne trese, kot da bo pravkar razpadlo, poraba je manjsa, pa se pospesevati/zavirati ni treba ker vsi bolj ali manj peljejo enako.
Ce naletim na -pocasneta- pred seboj PRILAGODIM hitrost in varnostno razdaljo njemu in nimam nikakrsne zelje se se naprej peljati s prejsnjo hitrostjo. Ce se mi mudi ga imam se vedno moznost prehiteti, ce se mi ne mudi pa UMIRJENO in z pravilno varnosto razdaljo peljem za njim.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
profii ::
Jaz osebno bi kot preventivo uvedel da bi morali VSI iti na poligon. Neka varjanta varne vožnje, vendar samo da bi morali voziti krizne situacije, ledeno, mokro cesto... Ker situacija kakršna je sedaj je katastrofalna. Kakor je malo dežja se vsi peljejo 50. Pa tudi če ga ni tiste mame, ati, punčke itd. ki gledajo okrog sebe kot srne s fižola, volana pa tudi prijet ne znajo. Da takemu pred avtom samo prdneš se od straha (in zaradi nepravilne drže volana) samo v jarek zapelje.
Matako ::
Jaz osebno bi kot preventivo uvedel da bi morali VSI iti na poligon. Neka varjanta varne vožnje, vendar samo da bi morali voziti krizne situacije, ledeno, mokro cesto... Ker situacija kakršna je sedaj je katastrofalna. Kakor je malo dežja se vsi peljejo 50.
Hja... mogoče so se pa spomnili OŠ fizike? V takih razmerah je oprijem slabši in formula mv^2/2 še toliko bolj pokaže svoje kvadratne zobe. Že samo pogled na to formulo ti pove, kako zelo učinkovita je prilagoditev hitrosti in kako zelo se "izplača".
Šole varne vožnje seveda niso slabe in VSEKAKOR bi bilo dobro če bi jih vs več obiskovali... ampak keč je, da dostikrat (nehote) zavajajo ljudi v lažno prepričanje, da se da, ne vem, letečih 1500kg pri 100kmh upravljati v Jedi stilu z nekimi posebnimi sposobnostmi in refleksi. Premalo povdarjajo, da ta znanja, koristna in dragocena kot so, vseeno NISO nadomestitev za prilagoditev hitrosti, kot misli prenekateri njihov učenec ali učenka!
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
profii ::
Po dežju se da normano 90 peljati po skoraj useh cestah ozroma se prilagodi hitrost situaciji. Ne pa ob prvi kaplici bremzat na 50 in potem skos 50 vozit. Kvaliteta šoferja je to, da se zna prilagodit situaciji, ne pa kot mame rade povdarjajo da ima 40 let izpit pa nobene prometne nesreče. Ja je res, vendar imajo samo 10k km za sabo.
Še nekaj. Je izpit za avto privilegij ali dolžnost? Je naziv magister ali doktor privilegij ali dolžnost? Jaz osebno nisem sposoben priti do naziva Dr., zato tega tudi ne počnem. Trdim pa da tako kot za doktorja niso vsi sposbni za voznika.
LP
Še nekaj. Je izpit za avto privilegij ali dolžnost? Je naziv magister ali doktor privilegij ali dolžnost? Jaz osebno nisem sposoben priti do naziva Dr., zato tega tudi ne počnem. Trdim pa da tako kot za doktorja niso vsi sposbni za voznika.
LP
Matako ::
Po dežju se da normano 90 peljati po skoraj useh cestah ozroma se prilagodi hitrost situaciji. Ne pa ob prvi kaplici bremzat na 50 in potem skos 50 vozit. Kvaliteta šoferja je to, da se zna prilagodit situaciji, ne pa kot mame rade povdarjajo da ima 40 let izpit pa nobene prometne nesreče. Ja je res, vendar imajo samo 10k km za sabo.
Še nekaj. Je izpit za avto privilegij ali dolžnost? Je naziv magister ali doktor privilegij ali dolžnost? Jaz osebno nisem sposoben priti do naziva Dr., zato tega tudi ne počnem. Trdim pa da tako kot za doktorja niso vsi sposbni za voznika.
LP
Glej RAVNO zato, ker ta mama NI dobra voznica je naredila edino pametno stvar s tem, da je upočasnila. Enostavno se je to izkazalo za najenostavnejši in najučinkovitejši način zmanjševanja nesreč. Recimo šole varne vožnje niti pod razno nimajo take statistike. Pred leti sem bral nek članek kako so je v Nemčiji (kjer so te šole kar na nivoju) izkazalo, da je statistika nesreč pri bivših učencih v bistvu enaka ostalim.
Še enkrat te šole SO zelo koristne in vredne svojega denarja, samo moraš vedeti kaj se sploh učiš - v teh šolah se ne učiš vožnje 90kmh po spolzki cesti, kdor je prinesel ven to znanje je slabo poslušal.
Sploh pa... če nekdo ni prepričan ali je situacija varna za vožnjo 90kmh iz KATEREGAKOLI razloga (jebi ga, mogoče ima počasen dan... mogoče se celo moti - saj ni važno) potem je povsem sprejemljivo, da zmanjša hitrost do dovoljene mere - in jaz ga pozdravljam, je pač previden - nimam kaj pizditi!
/\/\.K.
profii ::
Ja previdni so tisti ki peljejo 60 po naselju in izven naselja. Se najdejo velo pacijenti ki pospešijo na 70 po naselju, izven pa 50-60. Vredu tudi jaz imam počasen dan, vendar se umaknem, dam smerokaz naj prehiti ali pa pospešim na normalno hitrsot. Tisti ki pa skozi vozijo 50 te pa postrani gledajo kaj jih prehitiš. Zame to niso previdni vozniki ampak nesposobni. Matako bi šel do zdravnika ki nebi vedel ali imaš gripo, angino, plučnico ali kaj tretjega? Taki šoferji pa nevejo kje je desna na cesti, vozijo povsod, prepočasi, brez usakih refleksov.
Tisto o šoli varne vožnje ti dam pa prav. Tam se moraš naučiti kaj narediti, ne pa voziti potem kot z F1.
Tisto o šoli varne vožnje ti dam pa prav. Tam se moraš naučiti kaj narediti, ne pa voziti potem kot z F1.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: profii ()
Ciklamen ::
PyrO, oprosti, ampak nam naš že zdaj malce starejši VW Passat 2000 letnik lepo teče tudi na 130, ne ropota, ne "razpada", nič.
Dan danes pa imaš aute, ki so že vsi sposobni pelat 130 brez problema, in ne vidim tu problema zakaj bi "morali" vozit 110..
Dan danes pa imaš aute, ki so že vsi sposobni pelat 130 brez problema, in ne vidim tu problema zakaj bi "morali" vozit 110..
Ziga Dolhar ::
Saj jim ni treba vozit 110. Lahko vozjo tudi 80. Ce hocejo. In ce hocejo, lahko tudi 130. Ne potrebujejo nikakrsnega razloga ali celo opravicila.
https://dolhar.si/
julah ::
če bi vozili vsi 130, bi pa prehitevali 160. Začaran krog. Vsi bi vozili 160, prehitevali bi 180. Potem avti ki ne bi zmogli zake hitrosti bi ovirali promet?
C_maniak ::
>>>PyrO, oprosti, ampak nam naš že zdaj malce starejši VW Passat 2000 letnik lepo teče tudi na 130, ne ropota, ne "razpada", nič.
Dan danes pa imaš aute, ki so že vsi sposobni pelat 130 brez problema, in ne vidim tu problema zakaj bi "morali" vozit 110..
ja po 2000 letniku ne bi z nobenim avtom smel bit problem. če je pa avto še kakih 5 let starejši, se pa že zna poznat neudobnejša vožnja (predvsem hrup sploh pri našem avtu, ki je zelo slabo izoliran). se ga pa pač prehiti, je itak vedno na desnem pasu.
Dan danes pa imaš aute, ki so že vsi sposobni pelat 130 brez problema, in ne vidim tu problema zakaj bi "morali" vozit 110..
ja po 2000 letniku ne bi z nobenim avtom smel bit problem. če je pa avto še kakih 5 let starejši, se pa že zna poznat neudobnejša vožnja (predvsem hrup sploh pri našem avtu, ki je zelo slabo izoliran). se ga pa pač prehiti, je itak vedno na desnem pasu.
world ::
rešitev je v Nemčiji!!!
kljub temu da ni omejitve hitrosti,imajo najmanj mrtvih ljudi na avtocestah v Evropi!!!(na leto)
kljub temu da ni omejitve hitrosti,imajo najmanj mrtvih ljudi na avtocestah v Evropi!!!(na leto)
BigWhale ::
Dan danes pa imaš aute, ki so že vsi sposobni pelat 130 brez problema, in ne vidim tu problema zakaj bi "morali" vozit 110..
Jaz redko vozim 130km/h po avtocesti. Ponavadi autopilota nastimam na 120 in ga pustim, da mi drzi konstantno hitrost. Ce vozim 130km/h je poraba na 100km vecja za kak liter. Za tisto mizerno razliko v casu, ki ga pridobim, ce vozim 130 se mi ne splaca. :)
Pyr0Beast ::
Ne pa ob prvi kaplici bremzat na 50 in potem skos 50 vozit.
Slucajno ves, da cesta najbolj drsi ravno takrat ko se malce -omoci- ?
PyrO, oprosti, ampak nam naš že zdaj malce starejši VW Passat 2000 letnik lepo teče tudi na 130, ne ropota, ne "razpada", nič.
Metaforicno govorjeno .. drugace ja, tudi s starejsimi avtomobili se da prav lepo peljati, tako 80 kot 160 brez kaksnih posebnih vibracij, vendar pa je masina MNOGO tisja ce se peljes okoli 110 kot 130 (seveda ce nisi ze oglusel zaradi preglasnega radija).
kljub temu da ni omejitve hitrosti,imajo najmanj mrtvih ljudi na avtocestah v Evropi!!!(na leto)
Mogoce, ker vedo, da ce bodo povzrocali sr@nje na avtocesti bodo kaznovani ?
Slucajno ves, da cesta najbolj drsi ravno takrat ko se malce -omoci- ?
PyrO, oprosti, ampak nam naš že zdaj malce starejši VW Passat 2000 letnik lepo teče tudi na 130, ne ropota, ne "razpada", nič.
Metaforicno govorjeno .. drugace ja, tudi s starejsimi avtomobili se da prav lepo peljati, tako 80 kot 160 brez kaksnih posebnih vibracij, vendar pa je masina MNOGO tisja ce se peljes okoli 110 kot 130 (seveda ce nisi ze oglusel zaradi preglasnega radija).
kljub temu da ni omejitve hitrosti,imajo najmanj mrtvih ljudi na avtocestah v Evropi!!!(na leto)
Mogoce, ker vedo, da ce bodo povzrocali sr@nje na avtocesti bodo kaznovani ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
world ::
kako rešiti probleme smrtnih žrtev ?
z tehnologijo !!!!
v vsak avtomobil bi vstavili sledeče priprave: napreden GPS,radar za zaznavanje ovir na cesti in sledenje voznemu pasu,ter tempomat.GPS-bi določil potovalno pot in jo sporočal avtomobilu,ta bi podatke posredoval v računalnik,ki bi ga vodil po cesti.ker bi avtomobil imel radar bi se uspešno izognil oviram na cesti ter sledil voznemu pasu.GPS bi mu tudi določal hitrost vožnje,ki bi ustrezala zakonu posamezne države.seveda če bi bila vgrajena v avtomobilanaprava za medsebojno sporazumevanje avtomobilov,ne bi bilo več gneč zaradi prometnih nesreč,saj bi avto ki je obtičal v zamašku ali naletel na delo na cesti to sporočil ostalim udeležencem v prometu ti bi pa lahko cesto zapustili na bilokaterem izhodu pred oviro.
s takim načinom bi lahko avtomobili vozili sami,nesreč NEBI BILO VEČ in ljudje bi bili veseli
lp
z tehnologijo !!!!
v vsak avtomobil bi vstavili sledeče priprave: napreden GPS,radar za zaznavanje ovir na cesti in sledenje voznemu pasu,ter tempomat.GPS-bi določil potovalno pot in jo sporočal avtomobilu,ta bi podatke posredoval v računalnik,ki bi ga vodil po cesti.ker bi avtomobil imel radar bi se uspešno izognil oviram na cesti ter sledil voznemu pasu.GPS bi mu tudi določal hitrost vožnje,ki bi ustrezala zakonu posamezne države.seveda če bi bila vgrajena v avtomobilanaprava za medsebojno sporazumevanje avtomobilov,ne bi bilo več gneč zaradi prometnih nesreč,saj bi avto ki je obtičal v zamašku ali naletel na delo na cesti to sporočil ostalim udeležencem v prometu ti bi pa lahko cesto zapustili na bilokaterem izhodu pred oviro.
s takim načinom bi lahko avtomobili vozili sami,nesreč NEBI BILO VEČ in ljudje bi bili veseli
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: world ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24442 (19875) | solatko |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35917 (33669) | Heavy |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 39161 (33358) | dzinks63 |
» | Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28610 (26792) | IceIceBaby |