» »

Tovornjakarji in avtomobilisti

Tovornjakarji in avtomobilisti

1
2
3 4

Rok Woot ::

A si ti mal neumen, ali mi ne misli odgovoriti?

bambam20 ::

Rok Woot je izjavil:

Ti pa, da če voziš pod omejitvijo in delaš kolono si v prekršku?


Ne. Ker se peljem po potovalnem pasu. Sej veš kateri je to, a ne?

Namig. To ni odstavni pas.

Rok Woot je izjavil:

A si ti mal neumen, ali mi ne misli odgovoriti?



Imaš spodaj odgovor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Rok Woot ::

Evo pospeševalni pas.

https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

Ko linkaš "Če voziš pod omejitvijo in delaš kolono si v prekršku? Prosim za referenco?". Lahko linkaš še zakon, kjer je omenjen prehitevalni pas.

bambam20 ::

Rok Woot je izjavil:

Mi daš link, kjer piše, da ne smem voziti pod omejitivjo? Torej če vozim 129 km/h po desnem pasu in delam kolono, koliko je kazen?

Torej moram voziti točno 130 km/h, do katere decimalke?


Nič. Tukaj je govora o pravilni vožnji po prehitevalnem pasu. Na desnem ne moreš delat kolone. Zato obstaja levi pas, da se počasnejša vozila lahko varno prehiti.

Še kaj?

Rok Woot ::

Ja na levem se pa moraš umakniti, tudi če greš po ali nad omejitvijo. In prehitevati moraš posamezna vozila in ne kolone.

Ja to, kje v zakonu si videl omenjen prehitevalni pas?

Če pa že v pravilih, ko se peljem na morje po avtocesti pri Nanosu so trije pasovi. Počasni avtomobili vedno vozijo po srednjem, pa nikoli nobenega policaja ... Pa resno ovirajo promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

bambam20 ::

Rok Woot je izjavil:

Evo pospeševalni pas.



Voznik, ki se z motornim vozilom vključuje v promet na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, mora voziti po pospeševalnem pasu in se z ustrezno hitrostjo vključiti v promet, pri tem ne sme ovirati ali ogrožati vozil, ki vozijo po njej.

Pospešavalni je pas je priključevalni. Verjetno še za njega nisi slišal in misliš, da je tam tropasovnica.

Rok Woot ::

Jah nisem bral, priznam, no kje je pa prehitevalni?

mailer ::

Če pelješ 130 po prehitevalnem pasu, se ni treba prav nikomur umikat.
Se strinjam, da to velja, ko prehitevaš. Če imaš na počasnem pasu 5 kamionov enega za drugim bo moral spidi gonzales za tabo počakat, da prehitiš vseh pet.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Formula 1 ::

mailer je izjavil:

Če pelješ 130 po prehitevalnem pasu, se ni treba prav nikomur umikat.
Se strinjam, da to velja, ko prehitevaš. Če imaš na počasnem pasu 5 kamionov enega za drugim bo moral spidi gonzales za tabo počakat, da prehitiš vseh pet.

To bomo že počakali, samo ne zapeljat na prehitevalni pas z 100km/h na uro, brez žmigavca direktno pred nekoga, ki je na prehitevalnem. Samo potem se premakni ko nehaš.

korenje3 ::

ja veliko je takih ki mislijo "saj vozim 130km/h, hitreje ne sme noben". tako da jaz lepo šišam o desni. opažam pa ponavadi da ko prehitevam po desni, tisti ne levi potegne na gas da se kar črn dim kadi iz avspuha... potem na konc ima pa hitost 170km/h. ljudje so pač prtegnjeni.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Unknown_001 ::

korenje3 je izjavil:

ja veliko je takih ki mislijo "saj vozim 130km/h, hitreje ne sme noben". tako da jaz lepo šišam o desni. opažam pa ponavadi da ko prehitevam po desni, tisti ne levi potegne na gas da se kar črn dim kadi iz avspuha... potem na konc ima pa hitost 170km/h. ljudje so pač prtegnjeni.


A un star CLK še kam gre? Kok je mašina? Mi smo mel letnik 2006 320 mašino bencinc.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

korenje3 ::

ja clk 320. še potegne... sam bo treba počasi zamenjat. verjetno kakšen CLA amg 45...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Unknown_001 ::

korenje3 je izjavil:

ja clk 320. še potegne... sam bo treba počasi zamenjat. verjetno kakšen CLA amg 45...


Zakaj pa ne c coupe ? ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

GrimReaper ::

Jest sploh ne vem kaj folk dela na AC, če še nanjo ne zna zapeljat.
Že 200m prej vozijo 60km/h ali celo manj, desno na AC uvoz zapeljejo na BMK sistem, to pomeni počasi kar se le da in brez smernika, po vsej verjetnosti tudi brez uporabe ogledal.
Pa nima veze da grem sam naravnost po regionalni cesti, tudi če bi šel na AC, to ni noben način. In tam se potem za brezveze dela kolona.
Meni je prav žal, ampak taki bedaki nimajo kaj delat še v mestu pri hitrostih 50km/h, kaj šele na AC.

Drugače gre to tko da voziš lepo 90, daš 100-200m (če ni vmes druge stranske ceste) prej desni smernik, pa dinamično šaltaš navzdol in zaviraš, ne da neki cincaš.
Pri konkretnem uvozu imaš za take voznike celo v pomoč znak 70, in ta je samo 70m prej, ne rabiš se vozit 200 ali celo 500m prej tolk počas.
Ne vem kaj folk sploh tolk špara smernike, vsaj pri mojem avtu ne dodajo 1l k porabi, ampak točno 0.
Sam itak še iščem voznika, ki bi znal vozit. Še najbolj so mi všeč tovornjakarji in avtobusarji, ampak na žalost vozijo pretežko prevozno sredstvo, tako da so že zaradi tega ovira. Ampak tem vsaj ne talajo izpitov.

Glede odstopanja števca, moj prejšnji avto je za 130 rabil 133 po števcu, sedanji pa 125 za 120 (še nisem šel več). Ampak to ni normalno odstopanje, večina jih rabi za 130 nekje 138-140.
Če se ti med prehitevanjem en BMW zalima na zadek, je pa dejstvo da imaš tako prešvoh avto kot da ne znaš vozit, ker z dobrim opazovanjem ogledal se da to preprečit tudi če imaš samo 60KM pod havbo. Sredi dolgega ovinka kjer imaš slabo preglednost nazaj se s takim avtom pač ne prehiteva, ampak počakaš da imaš za sabo 500-1000m ravnino.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

SimplyMiha ::

korenje3 je izjavil:

ja veliko je takih ki mislijo "saj vozim 130km/h, hitreje ne sme noben". tako da jaz lepo šišam o desni. opažam pa ponavadi da ko prehitevam po desni, tisti ne levi potegne na gas da se kar črn dim kadi iz avspuha... potem na konc ima pa hitost 170km/h. ljudje so pač prtegnjeni.

Ti, ti prekrškar! 120€ za prehitevanje po desni in še vsaj 160€ za prekoračitev hitrosti, 200€ za nespoštovanje varnostne razdalje (predvidevam da je drugi voznik prehiteval tretje vozilo, zato domnevam da si se hotel vriniti med njim in prehitevanim vozilom, kar je groba kršitev). Mislim da je to še 3 kazenske točke.

korenje3 ::

grimrepaer, to je res. veliko volka prpelje z 80km/h na zaviralni pas, in že po 10m imajo hitrost 50km/h... včasih sem prisiljen it nazaj na vozni pas in prehitet.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

bambam20 ::

GrimReaper je izjavil:


Če se ti med prehitevanjem en BMW zalima na zadek, je pa dejstvo da imaš tako prešvoh avto kot da ne znaš vozit, ker z dobrim opazovanjem ogledal se da to preprečit tudi če imaš samo 60KM pod havbo.


Se mu umakneš takoj ko je možno?

korenje3 ::

takoj.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Grey ::

GrimReaper je izjavil:

Če se ti med prehitevanjem en BMW zalima na zadek, je pa dejstvo da imaš tako prešvoh avto kot da ne znaš vozit, ker z dobrim opazovanjem ogledal se da to preprečit tudi če imaš samo 60KM pod havbo.

Se mu umakneš takoj, ko je varno. To ne pomeni 10 cm pred voznikom na desnem, voznem pasu, ampak vsaj dve, raje tri razdalje avtomobila pred njim. Seveda pa to pomeni, da bo srbojajčni voznik BMWja verjetno prehitel po desni.

GrimReaper ::

Ma jest sem siguren, da če bi imel tak avto, da ne bi prihajalo do takih problemov, če bi vozil kot sem opisal.
Jest bi šel na prehitevalni pas, ko bi bil 100% prepričan da nobenega ne oviram in ga ne bom oviral skozi celoten manever prehitevanja. Potem se mi tudi ne bi bilo treba spraševat kam naj se umaknem BMW-ju.

Je pa lepo na zgornji sliki razvidno, da hitro nastaneta dva vozna pasova, čim se najde par neumnih voznikov, ki ne vedo kaj je to prehitevalni pas.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

bambam20 ::

GrimReaper je izjavil:



Je pa lepo na zgornji sliki razvidno, da hitro nastaneta dva vozna pasova, čim se najde par neumnih voznikov, ki ne vedo kaj je to prehitevalni pas.



In pospeševalni. Da o tistih, ki se vključijo iz vključevalnega na potovalni pas s hitrostjo 50 km/H ne omenjam. Boli njih. Dajmo lagano.

Smo videli ravno v tej temi, da se ne loči prehitevalni - pospeševalni pas.

Unknown_001 ::

Btw. Zaradi mešanice cincačev in hitrih voznikov je najbolj primerna hitrost za slovenske avtoceste, če hočeš voziti tekoče med 140-150 na uro. Kar je manj boš vedno tist, ki bo gužvo delal ali pa cijazil po voznem pasu pod 110 ali boš pa stalno imel nogo na bremzi ker bodo cincači skakli predte. Pri 140 si ravno prav hiter, da v uglednem času prehitiš in se umakneš hitrejšemu, hkrati pa se izogneš, da bi ti šerifi 130 ovirali normalno prehitevanje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:

Btw. Zaradi mešanice cincačev in hitrih voznikov je najbolj primerna hitrost za slovenske avtoceste, če hočeš voziti tekoče med 140-150 na uro.


Ni poanta v hitrosti pač pa v načinu vožnje. :)

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Btw. Zaradi mešanice cincačev in hitrih voznikov je najbolj primerna hitrost za slovenske avtoceste, če hočeš voziti tekoče med 140-150 na uro.


Ni poanta v hitrosti pač pa v načinu vožnje. :)


Saj to. Ampak vseeno 140 je sweet spot da lahko prehitiš dovolj hitro, sprostiš prostor za hitrejšega in se dinamično vključiš preden te nekdo drug dohiti in greš tekoče skozi saj je lažje do 150 pospešiti iz 140 kot iz 130. Redki vozijo več, tisti ki pa se jih pa takoj opazi in gredo dovolj hitro mimo. Če voziš več kot 140 si že hitrejši od večine in če si vsaj malo obziren pri umikanju, prehitevanju (da mogoče počakaš tistega pred tabo, da skoči ven, ne pa da ga tik preden bi se odločil prehitet tovornjak začneš prehitevat, da mora bremzat) promet steče zelo tekoče. Redki so vozniki, ki razumejo kaj imata prometna kultura in dinamika skupnega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Pika na i ::

Bo treba res več policajev poslati na AC.
Najbolje bi bilo morda tako, da se izbere kar kak dan v tednu, da gredo vsi na AC.
Je strašno zanimivo videt divjake, kako jim zavore prijemljejo ko zagledajo može v modrem. Pa verjetno ni nikogar tu gor, ki bi jim razlagal, kako modro je voziti 150 po AC, a ne?

Zadnja neumnost avtomobilistov. Cestninska postaja Tepanje, zaradi velikega števila tovornjakov, zastoj pred njo.
Omejenec(ne, kaj drugega takemu ne moreš reči) v avtomobilu, se ustavi (ustavi!) na prehitevalnem pasu, ker bi rad zavil desno - šel na izvoz Sl. Konjice verjetno. Po njegovo, bi se morali v stoječi koloni na voznem pasu, vsi prilagoditi njegovemu izjemnemu manevru. Samo prisebnosti voznikov za njim (tam kjer je brihtol ustavil, je hitrost še vedno omejena na 80) gre zahvala, da ni nastal vsesplošen masaker.

Kdor prehiteva po desni, pa jasno ni zrel za na cesto. Tak bolje da uporablja javni prevoz.

Če boste vozili 150, vas čaka kazen. Pika.

Unknown_001 ::

Pika na i je izjavil:


Če boste vozili 150, vas čaka kazen. Pika.


Gospodična, treba je bit življenjski :) Provida te spod 150 na uro sploh ne povoha. Nevarnost je edino stacionarc, sploh pa meritev med prehitevanjem ni veljavna. Tudi v avtošoli radi poudarijo, da je treba manever prehitevanja izvesti čim hitreje, četudi je treba malo pospešiti. Važno je da je tempo vožnje prilagojen razmeram in da ne ogroža nikogar. BTW na avtocesti nevarnost pride od zadaj, ne od spredaj. (izvzemimo izjemne primere)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Pika na i je izjavil:



Če boste vozili 150, vas čaka kazen. Pika.

80€ ( polovička 40€ ) zeh.

korenje3 ::

Pika na i je izjavil:

Bo treba res več policajev poslati na AC.
Najbolje bi bilo morda tako, da se izbere kar kak dan v tednu, da gredo vsi na AC.
Je strašno zanimivo videt divjake, kako jim zavore prijemljejo ko zagledajo može v modrem. Pa verjetno ni nikogar tu gor, ki bi jim razlagal, kako modro je voziti 150 po AC, a ne?

Zadnja neumnost avtomobilistov. Cestninska postaja Tepanje, zaradi velikega števila tovornjakov, zastoj pred njo.
Omejenec(ne, kaj drugega takemu ne moreš reči) v avtomobilu, se ustavi (ustavi!) na prehitevalnem pasu, ker bi rad zavil desno - šel na izvoz Sl. Konjice verjetno. Po njegovo, bi se morali v stoječi koloni na voznem pasu, vsi prilagoditi njegovemu izjemnemu manevru. Samo prisebnosti voznikov za njim (tam kjer je brihtol ustavil, je hitrost še vedno omejena na 80) gre zahvala, da ni nastal vsesplošen masaker.

Kdor prehiteva po desni, pa jasno ni zrel za na cesto. Tak bolje da uporablja javni prevoz.

Če boste vozili 150, vas čaka kazen. Pika.


v nemčiji ni omejitev po nekaterih avtocestah, v zda se pa lahko prehiteva po kateremkoli pasu. tako da ni stvar ogrožanja, ampak pravila. tisti ki vozijo po levem pasu in se ne umikajo na desnega so glavni krivci za nesreče na avtocestah.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

bambam20 ::

korenje3 je izjavil:


tisti ki vozijo po levem pasu in se ne umikajo na desnega so glavni krivci za nesreče na avtocestah.


NA žalost policija svojega dela ne opravlja. In ga nikoli ne bo. Še nisem videl policaja v Sloveniji, ki bi ustavil nekoga, ki vozi pod omejitvijo in dela kolone na avtocesti.

Formula 1 ::

Pika na i je izjavil:



Če boste vozili 150, vas čaka kazen. Pika.

Samo da ne bo jokanja, ko bo provida raje kot mene, ki se peljem vratolomnih 150 raje ustavila tebe ker se greš šerifa, menda to radi delajo sedaj. Kot je nekdo napisal, Provide pod 150 ne lovijo pa tudi radarji niso nastavljeni na točno hitrost ;)

rdecaluc ::

Sam še v Veliki Britaniji se vozijo toliko po levi kot v Sloveniji... Kot da je neko normalno stanje.

To da se pelje počasneje po levem pasu je pri nas nekaj normalnega vsak dan. Če ga jst normalno po desni prehitim s kamjonom... Potem ta folk ni čist za na avtoceste.
Est modus in rebus. ,typos

Unknown_001 ::

rdecaluc je izjavil:

Sam še v Veliki Britaniji se vozijo toliko po levi kot v Sloveniji... Kot da je neko normalno stanje.

To da se pelje počasneje po levem pasu je pri nas nekaj normalnega vsak dan. Če ga jst normalno po desni prehitim s kamjonom... Potem ta folk ni čist za na avtoceste.



Ko v tunelu naletiš na pacienta, ki vozi 80 na prehitevalnem veš koliko je ura... potem pa se zgodi da jaz peljem po voznem, na moji levi se pa kolona ustavi in jaz naj potwm bremzam na rajs da ne bom koga po desni prehitel. Vsi ki se stalno vozijo po desni in se ne čutijo dolžne umikati po prehitevanju so pacianeti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Pika na i ::

Ugotavljamo, da je vožnja po predpisih nekaj najbolj vesoljskega, za ogromno količino moških. To mora nek čuden gen obstajat, še ne raziskan.

130 je dovoljena hitrost. Ne jokat tu gor, ko boste fasali kazen.
Za tiste, ki brezobzirno divjate, seveda upam da jih fašete čim več. Enkrat vas bo srečala pamet, upam. Za vaše in vseh ostalih dobro.

Seveda imaš tudi pacienta, ki zapelje v tunel pri rdečem semaforju. Ampak to ni nihče izmed vas, ki pravilno prehitevate po desni a ne?

bambam20 ::

Pika na i je izjavil:


130 je dovoljena hitrost. Ne jokat tu gor, ko boste fasali kazen.



Kazen za vožnjo 150 km/H je 80€ (polovička 40€). JOkamo sedaj. Srečna?

Unknown_001 ::

Pika na i je izjavil:

Ugotavljamo, da je vožnja po predpisih nekaj najbolj vesoljskega, za ogromno količino moških. To mora nek čuden gen obstajat, še ne raziskan.

130 je dovoljena hitrost. Ne jokat tu gor, ko boste fasali kazen.
Za tiste, ki brezobzirno divjate, seveda upam da jih fašete čim več. Enkrat vas bo srečala pamet, upam. Za vaše in vseh ostalih dobro.

Seveda imaš tudi pacienta, ki zapelje v tunel pri rdečem semaforju. Ampak to ni nihče izmed vas, ki pravilno prehitevate po desni a ne?

Jaz ne bom jokal ampak potegnil tistih 40 EUR iz žepa. Pač ne bom šel na Severinin koncert in sem 10 EUR v plusu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

Resne kazni so šele tiste, kjer se dobijo kazenske pike. Za to pa je potrebno peljati med 180 in 190 km/H. :))

zenith1 ::

Tudi za vas, ki vozite 180kmh ali več velja pravilo, da se umikate na vozni pas, ko je to možno. Pravila veljajo za vse!

Formula 1 ::

Pika na i je izjavil:


Seveda imaš tudi pacienta, ki zapelje v tunel pri rdečem semaforju. Ampak to ni nihče izmed vas, ki pravilno prehitevate po desni a ne?


Tako je, to nismo mi ampak tej bedaki, ki vozijo 130 po prehitevalnem in ne j****o žive sile. Sicer pa, mi smo kriminalci ker je na avtocesti 20-30 km/h preveč, isti ljudje, ki nam to očitajo pa čez mesto vozijo 65-70, me zanima kaj je bolj nevarno.

Kac ::

Jaz se najraje takoj ,ko se nekdo prilepi za menoj umaknem. Kaj bi delal vročo kri. Pri priči opustim prehitevanje. Počakam da se v koloni naredi luknja in grem na desno. Ta manever je najbolj varen ker, ko sem enkrat zavijal na desno sem imel srečo da sem opazil, da je avtomobil za tem, ki mi je vozil tik za menoji na omah prehitel oba hkrati po desni.

krneki0001 ::

Pika na i je izjavil:

Zdaj ne vem, a se vsi čutite prizadeti zato, ker je vaša povprečna hitrost na AC (slovenski!) 180....ali pa niste uspeli dovolj zbrano prebrat prvega zapisa. Nekaj je narobe, ne z mano, z vami.

Če pelješ 130 po prehitevalnem pasu, se ni treba prav nikomur umikat.
In se ne!
Za divjake obstaja Grobnik!


Ker si kupila izpit, potem tega ne veš:
Po zakonu se moraš hitrejšemu od sebe umaknit. Ni važno, tudi če ti voziš po omejitvi in je nekdo hitrejši, se mu moraš umaknit nazaj na vozni pas.

SimplyMiha je izjavil:

Glede hitrosti na AC pa samo tole:

Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.


Tako da če kdo na čelu kolone vozi 130 km/h, si lahko samo obrišete pod nosom.


Če gre ves prometni tok na levema pasu 150km/h, ga ti nimaš kaj ovirat s počasno vožnjo pri 130km/h.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Pika na i je izjavil:

Je strašno zanimivo videt divjake, kako jim zavore prijemljejo ko zagledajo može v modrem. Pa verjetno ni nikogar tu gor, ki bi jim razlagal, kako modro je voziti 150 po AC, a ne?

Pri 150 jest ne bi niti pobožal zavore, to je nekih 140-144 realnih, še toleranca merilca -7km/h in si pri 133-137km/h. Kazen? 20EUR, ampak ker jih tolk velik vozi 150, ti res ni treba skrbet da bo ravno tebe ustavil, ima že dovolj dela da polovi tiste, ki gredo 180.
Šele tam se namreč začnejo kazenske točke in tistih 125EUR, da se jim sploh splača ustavljat.

rdecaluc je izjavil:

Sam še v Veliki Britaniji se vozijo toliko po levi kot v Sloveniji... Kot da je neko normalno stanje.
To da se pelje počasneje po levem pasu je pri nas nekaj normalnega vsak dan. Če ga jst normalno po desni prehitim s kamjonom... Potem ta folk ni čist za na avtoceste.

Tut v GB se drugače precej vozijo po desni, ampak ne verjamem da tolk kot pri nas po levi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Po zakonu se moraš hitrejšemu od sebe umaknit. Ni važno, tudi če ti voziš po omejitvi in je nekdo hitrejši, se mu moraš umaknit nazaj na vozni pas.


Ključna je pri tem ena stvar. Umakneš se takrat, ko je varno. Ko lahko zapelješ na desni pas tako, da imaš pred vozilom spredaj dovolj varnostne razdalje.

Če prehitevam kolono na desnem pasu, boste divjaki pač morali počakati, dokler je ne prehitim, tudi, če vozim manj kot 130kmh.

IL_DIAVOLO ::

korenje3 je izjavil:

Pika na i je izjavil:

Bo treba res več policajev poslati na AC.
Najbolje bi bilo morda tako, da se izbere kar kak dan v tednu, da gredo vsi na AC.
Je strašno zanimivo videt divjake, kako jim zavore prijemljejo ko zagledajo može v modrem. Pa verjetno ni nikogar tu gor, ki bi jim razlagal, kako modro je voziti 150 po AC, a ne?

Zadnja neumnost avtomobilistov. Cestninska postaja Tepanje, zaradi velikega števila tovornjakov, zastoj pred njo.
Omejenec(ne, kaj drugega takemu ne moreš reči) v avtomobilu, se ustavi (ustavi!) na prehitevalnem pasu, ker bi rad zavil desno - šel na izvoz Sl. Konjice verjetno. Po njegovo, bi se morali v stoječi koloni na voznem pasu, vsi prilagoditi njegovemu izjemnemu manevru. Samo prisebnosti voznikov za njim (tam kjer je brihtol ustavil, je hitrost še vedno omejena na 80) gre zahvala, da ni nastal vsesplošen masaker.

Kdor prehiteva po desni, pa jasno ni zrel za na cesto. Tak bolje da uporablja javni prevoz.

Če boste vozili 150, vas čaka kazen. Pika.


v nemčiji ni omejitev po nekaterih avtocestah, v zda se pa lahko prehiteva po kateremkoli pasu. tako da ni stvar ogrožanja, ampak pravila. tisti ki vozijo po levem pasu in se ne umikajo na desnega so glavni krivci za nesreče na avtocestah.


Cista laz.

Najvecje napake ki jih opazam na avtocesti so sledece:

-ogromno voznikov ne zna oceniti, kdaj lahko grejo na prehitevalni pas.

-se ne znajo pomikati na levi pas, ko se vkljucuje vozilo is pospesevalnega pasu na avtocesto.

-ne znajo brat znakov

-se ne znajo prilagajati razmeram

Jaz se vecino casa vozim po prehitevalnem pasu s hitrostjo cca 160km/h. Ce je nekdo hitrejsi se mu umaknem in grem nazaj na prehitevalni pas. Res ne vem, kako ogrozam kogarkoli s taksno voznjo.

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

Po zakonu se moraš hitrejšemu od sebe umaknit. Ni važno, tudi če ti voziš po omejitvi in je nekdo hitrejši, se mu moraš umaknit nazaj na vozni pas.


Ključna je pri tem ena stvar. Umakneš se takrat, ko je varno. Ko lahko zapelješ na desni pas tako, da imaš pred vozilom spredaj dovolj varnostne razdalje.

Če prehitevam kolono na desnem pasu, boste divjaki pač morali počakati, dokler je ne prehitim, tudi, če vozim manj kot 130kmh.


Za tiste ki so naredili izpit za avto in ga niso kupili, je to nekaj samoumevnega.

Unknown_001 ::

Mene ne moti, če nekdo vozi hitreje kot 130. Moti me tisto živčno tiščanje v zadek in blinkanje. Po nepotrebnem moran nato pozornost preusmerjati še na pacienta z občutno preslabo varnostno. Navadno na prehitevalnem ob takem dogodku vedno pospešim da čimprej zaključim manever pa še kar tišči in rine, četudi je na desni vse zabasano. Bolj kot cinca pred mano me pa razpizdi idiot ki vidi da ne morem nekamor pa še rine vame in blenda. Po bremzi nikoli ne skačem sem pa ob sončnih dneh ta problem reševal z vodo za stekla ker imam šobe visoko nastavljene zaradi kombijevske zasnove avta.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Na avtocesti pride nevarnost vedno od zadaj.

Sam non stop blendam, ker folk pri prehitevanju pozabi, da se je potrebno vrniti na vozni pas. Čeprav je 500m naprej še en tovornjak, ki bi ga radi prehiteli.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

Na avtocesti pride nevarnost vedno od zadaj.

Sam non stop blendam, ker folk pri prehitevanju pozabi, da se je potrebno vrniti na vozni pas. Čeprav je 500m naprej še en tovornjak, ki bi ga radi prehiteli.


Ok ampak 500 metrov je pa že mal prehuda. To se vsak normalen umakne da sprosti prostor za prehitevanje. Ni pa človeško da boš pričakoval umik če je med tovornjakoma kakih 50 -100 m razdalje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

Mene ne moti, če nekdo vozi hitreje kot 130. Moti me tisto živčno tiščanje v zadek in blinkanje. Po nepotrebnem moran nato pozornost preusmerjati še na pacienta z občutno preslabo varnostno.


Nič več kot ponavadi. Pač ignoriraš blinkanje in voziš dokler se varno ne umakneš bedaku.

Unknown_001 je izjavil:


Navadno na prehitevalnem ob takem dogodku vedno pospešim da čimprej zaključim manever pa še kar tišči in rine, četudi je na desni vse zabasano.


Ravno to je problem, ker so taki navajeni, da pospešite. Potem pa še z večjim veseljem na rit limajo. (kot prestrašen pes, ko vidi srno. dokler je srna na miru, ji ne upa nič, ko ta začne bežat, pa hopla za njo)

Unknown_001 je izjavil:


Bolj kot cinca pred mano me pa razpizdi idiot ki vidi da ne morem nekamor pa še rine vame in blenda. Po bremzi nikoli ne skačem sem pa ob sončnih dneh ta problem reševal z vodo za stekla ker imam šobe visoko nastavljene zaradi kombijevske zasnove avta.


Jaz imam za take šibedah. Ga odprem, pa z visoko dvignjeno roko in iztegnjenim sredincem pokažem kaj si mislim o njem. Ko se varno umaknem pa pogledam njegov bedast izraz na faci, ko me prehiteva in se mu od srca nasmejem.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

@ nebivedu. Pospešim že prej na 150. Pol nič več ne tiščim ker itak avto nima moči v te naše klance pospeševat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

Unknown_001 je izjavil:


Ok ampak 500 metrov je pa že mal prehuda. To se vsak normalen umakne da sprosti prostor za prehitevanje. Ni pa človeško da boš pričakoval umik če je med tovornjakoma kakih 50 -100 m razdalje.

Zgleda se ne voziš dovolj po avtocestah ;).

Imaš take paciente. Pa ne samo Slovence. Zgleda postaja vožnja po levem pasu norma. V Avstriji so začeli z obvestili na tablah na avtocesti, da se po prehitevanju vrni na vozni pas.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528113167 (90189) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24745117 (40512) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612641 (10468) r3dkv1c4

Več podobnih tem