» »

Omejitev hitrosti avtomobila

Omejitev hitrosti avtomobila

1 2 3
4
5

BigWhale ::

Ja, cez kaksnih 20 let recimo. :> Danes pa se puscavo komaj preplezajo z avtom. ;)

CoolBits ::

Nevem zakaj se tolko ubadate z avtocestami, večina nesreč je itak izven njih... križišča, prehodi za pešce, parkirišča itd...
Kaj ti bo tam omejitev na avtu? :)

amda ::

kako rešiti probleme smrtnih žrtev ?

z tehnologijo !!!!


v vsak avtomobil bi vstavili sledeče priprave: napreden GPS,radar za zaznavanje ovir na cesti in sledenje voznemu pasu,ter tempomat.GPS-bi določil potovalno pot in jo sporočal avtomobilu,ta bi podatke posredoval v računalnik,ki bi ga vodil po cesti.ker bi avtomobil imel radar bi se uspešno izognil oviram na cesti ter sledil voznemu pasu.GPS bi mu tudi določal hitrost vožnje,ki bi ustrezala zakonu posamezne države.seveda če bi bila vgrajena v avtomobilanaprava za medsebojno sporazumevanje avtomobilov,ne bi bilo več gneč zaradi prometnih nesreč,saj bi avto ki je obtičal v zamašku ali naletel na delo na cesti to sporočil ostalim udeležencem v prometu ti bi pa lahko cesto zapustili na bilokaterem izhodu pred oviro.

s takim načinom bi lahko avtomobili vozili sami,nesreč NEBI BILO VEČ in ljudje bi bili veseli

lp


Ja stem se popolnoma strinjam ,samo nekaj pa nisem razumel, kako bi avto deloval sam ali z voznikom,pa še to v obeh primeri verjetno nebi mogel prekoračiti hitrosti ali storiti prekška , si tako mislil?

Zdaj pa tako, če bi avto še vedno vozil sam, bi v tem primeru lahko vozil še kdo ki je nekje srednje vinjen(do nesreče itak ni mogoče)a to nebi bilo uredu?

Je pa lako še boljše v primeru če bi avtomobili vozili sami(takrat bi lahko vozil mrtvo pijan!)

Zdaj če gledamo s trani tehnologije je oboje mogoče ne?


NI PA MOGOČE IZ NASLEDNJIH RAZLOGOV

Začnimo pri vrhu, kaj bi delal sodnik za prekrške, kaj bi delala prometna policija(no ta že sedaj ne dela skoraj nič)pa urgenca pa zavarovalnice(gdo bi pa še avto zavaroval, čemu saj še ukrast ga nebi mogli).

Ja pa še državo pi pahnil za kakšnih 50 let nazaj,(vsi vemo da sedaj denar iz prekrškov gre v državni proračun, ki pa ni tako majhen) pa verjetno bi še sramoto naredil stem če, bi proračun zmanjšal(kaj pa bi evropa rekla ko bi se naši poslanci v bruselj s kolesom pripeljali?)no jaz nebi imel nič proti.

Delikatno a ne, hmm kaj pa, bi rekel avtomobilski koncern. Gdo bi pa potem še kupil bmw-ja,ali ferarija ali pa mercedesa čemu mi bo avto tako drag tako močan, ki pa preko omejitve nebo šel pa še sam bo vozil(no mooče zaradi soseda?,samo ali ga bo tokrat on kupil čemu? V takšnem primeru bi bila prihodnodt takšnih avtomobilov klavrna- the end.

Sicer ta tvoja zamisel ni slaba samo bi pa imela tudi posledice.

STEM NE ŽALIM NIKOGAR,ČE PA SEM KOGA, SE OPRAVIČUJEM.

amda ::

Nevem zakaj se tolko ubadate z avtocestami, večina nesreč je itak izven njih... križišča, prehodi za pešce, parkirišča itd...
Kaj ti bo tam omejitev na avtu? :)


Ja če bi prebral prvo temo bi vedel!

amda ::

Dan danes pa imaš aute, ki so že vsi sposobni pelat 130 brez problema, in ne vidim tu problema zakaj bi "morali" vozit 110..


Jaz redko vozim 130km/h po avtocesti. Ponavadi autopilota nastimam na 120 in ga pustim, da mi drzi konstantno hitrost. Ce vozim 130km/h je poraba na 100km vecja za kak liter. Za tisto mizerno razliko v casu, ki ga pridobim, ce vozim 130 se mi ne splaca. :)


Glej če voziš na AC nekje 120,125,130 je uredu,ni pa po mojem če voziš 110 + - 5.

Kar se pa tiče tega litra ki profitiraš je pa tako. bi bilo boljše da voziš 90 in to po regionalki boš prihranil 4 litre pa se cestnine neboš rabil plačati(kupiti vineto),na AC pa bo promet bolj tekoč.

Sicer je pa tako kot sem rekel 120 je še uredu, vsaj zame
lp pa brez zamere.

Gandalfar ::

Nisi razlozil zakaj 110 ali pa bog ne daj 100km/h ni vredu?

amda ::

Saj jim ni treba vozit 110. Lahko vozjo tudi 80. Ce hocejo. In ce hocejo, lahko tudi 130. Ne potrebujejo nikakrsnega razloga ali celo opravicila.


Res je lahko vozijo "celo 80" in ne rabijo nobenega opravičila,samo s takšno hitrostjo je po mojem prepričanju možnost naleta zelo zelo velika in ko do tega pride so potem krivi pač ti divjaki ki so peljali recimo 120?

A bi ti poem za takim enako vozil? Ja?

NO ko boš šel na moje me pokliči bova z prijateljem pred tabo vozila 80 ,bova videla kako dolgo boš za nami.












'

amda ::

Nisi razlozil zakaj 110 ali pa bog ne daj 100km/h ni vredu?


Sem, poglej stran 3 19. dec 2008, 18:09:40.

Icematxyz ::

@Icematxyz

Kaj ti maš sploh izpit?
Si sploh kdaj vozil avto ?
Si sedal sploh kdaj v avtu ?

Omejitev 130 km/h je čista bedarija. Ko smo vozili Zastave in Lade je bila omejitev 120 km/h , sedaj so avtomobili bolj stabilni pri 250km/h kot takrat kakšen fičo pri 90 km/h.


Ker je direktno meni bilo zastavljeno vprašanje tudi direkten odgovor.

-Da izpit imam in sem že sedel v avtu in sem že vozil avto.
-Glede omejitve 130 km/h ki jo smatraš za čisto bedarijo pa ti lahko rečem le sledeče.

To je bistvo te teme. Saj omejitev že obstaja? Saj se ne bi na novo ta omejitev določila. KADARKOLI in KJERKOLI v Sloveniji in večini EU držav prekoračiš cca. 130 km/h si v prekršku.

Sedaj pa še drugič isto da razložim. Ker nekateri hitreje pišejo kot mislijo. Kar je razumljivo ker se marsikdo razburi ko kaj takšnega vidi.

Kako bi se naj na avtocesti znašel v krizni situaciji, kjer bi vsa vozila zmogla le 130 km/h? Promet poteka po 2 pasovih ali več in to v ISTO smer? Kje bi potem potreboval dodatnih 40 km/h da bi se rešil iz nevarne situacije? ;)

Drugje kjer je pa maksimalna omejitev 90 oz 100 km/h pa še vedno imaš 30 oziroma 40 km/h rezerve. Da in tudi v naseljih mimo šol je še potem popolnoma dovolj rezerve brez skrbi. ;)

No sedaj ko sem drugič to razložil upam da nebo na 8 strani spet kdo vprašal isto. ;) In sicer, "kako bi pa potem se na avtocesti rešil iz nevarne situacije" in pa zakaj bi "omejevali na 130 km/h". Omejili smo že! Na avtocesti pa ni prav nobene nevarnosti! Vprašanje je le če je smiselno prilagoditi še tehnične zmogljivosti avtomobila zakonsko predpisanim standardom. Oziroma zakaj ne.

Pyr0Beast ::

Res je lahko vozijo "celo 80" in ne rabijo nobenega opravičila,samo s takšno hitrostjo je po mojem prepričanju možnost naleta zelo zelo velika in ko do tega pride so potem krivi pač ti divjaki ki so peljali recimo 120?
Ja sej so, ker so pripeljali z neprilagojeno hitrostjo, niso upostevali varnostne razdalje ter razmer na cesti.

Kaj pa ce bi bil ti slucajno parkiran ob strani na regionalki, z vsemi stirimi zmigavci pa bi se to nekdo pribil od zadaj ?
A bi bil kriv ti ali model, ki je slucajno naletel nate ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

amda ::

@Icematxyz

Kaj ti maš sploh izpit?
Si sploh kdaj vozil avto ?
Si sedal sploh kdaj v avtu ?

Omejitev 130 km/h je čista bedarija. Ko smo vozili Zastave in Lade je bila omejitev 120 km/h , sedaj so avtomobili bolj stabilni pri 250km/h kot takrat kakšen fičo pri 90 km/h.


Ker je direktno meni bilo zastavljeno vprašanje tudi direkten odgovor.

-Da izpit imam in sem že sedel v avtu in sem že vozil avto.
-Glede omejitve 130 km/h ki jo smatraš za čisto bedarijo pa ti lahko rečem le sledeče.

To je bistvo te teme. Saj omejitev že obstaja? Saj se ne bi na novo ta omejitev določila. KADARKOLI in KJERKOLI v Sloveniji in večini EU držav prekoračiš cca. 130 km/h si v prekršku.

Sedaj pa še drugič isto da razložim. Ker nekateri hitreje pišejo kot mislijo. Kar je razumljivo ker se marsikdo razburi ko kaj takšnega vidi.

Kako bi se naj na avtocesti znašel v krizni situaciji, kjer bi vsa vozila zmogla le 130 km/h? Promet poteka po 2 pasovih ali več in to v ISTO smer? Kje bi potem potreboval dodatnih 40 km/h da bi se rešil iz nevarne situacije? ;)

Drugje kjer je pa maksimalna omejitev 90 oz 100 km/h pa še vedno imaš 30 oziroma 40 km/h rezerve. Da in tudi v naseljih mimo šol je še potem popolnoma dovolj rezerve brez skrbi. ;)

No sedaj ko sem drugič to razložil upam da nebo na 8 strani spet kdo vprašal isto. ;) In sicer, "kako bi pa potem se na avtocesti rešil iz nevarne situacije" in pa zakaj bi "omejevali na 130 km/h". Omejili smo že! Na avtocesti pa ni prav nobene nevarnosti! Vprašanje je le če je smiselno prilagoditi še tehnične zmogljivosti avtomobila zakonsko predpisanim standardom. Oziroma zakaj ne.


To sem že jaz odgovoril obema glej stran 3. amda 19. dec 2008, 01:02:28

amda ::

Res je lahko vozijo "celo 80" in ne rabijo nobenega opravičila,samo s takšno hitrostjo je po mojem prepričanju možnost naleta zelo zelo velika in ko do tega pride so potem krivi pač ti divjaki ki so peljali recimo 120?
Ja sej so, ker so pripeljali z neprilagojeno hitrostjo, niso upostevali varnostne razdalje ter razmer na cesti.

Kaj pa ce bi bil ti slucajno parkiran ob strani na regionalki, z vsemi stirimi zmigavci pa bi se to nekdo pribil od zadaj ?
A bi bil kriv ti ali model, ki je slucajno naletel nate ?


Joj joj pa saj vsi vemo da če koga v takšnem primeru od zadaj nabašeš da si sam kriv,dejstvo pa je da če bi prvi vozil nekje 125 ali 130 do tega nebi prišlo, oziroma bi bila verjetnos precej manjša.

Bi be še tebe rad videl za volanom, ki bi se vozil v službo 30 km v eno smer negdo pa pred tabo 80km/h kako bi se kaj počutilin kako bi reagiral?
No kaj pa se mene tiče ,če bil parkiran na strani na regionalki , pa bi me gdo od zadi nabasl? Seveda bi bil on kriv,(glede pej je primerjava popolnoma zgrešena) samo jaz ga tukaj nisem oviral,saj je imel celo dva pasa prosta in to na regionalki, pa še vse štiri smerokaze.
Če bi na AC tisti ki vozi 110 imel vse štiri smerokaze močno dvomim da bi prišlo sploh gdaj do nesreče.

Jaz še vedno trdim če bi vozili vsi približno 130(120 do 130)bi bilo maj nesreč na AC.Nekateri bi pa celo 80 ,mislim a je potem to uredu? KO pa se pelješ po regijonalki kjer je 90 omejitev pa imaš pred sabo trktor katerega nemoreš prehiteti, pa ti lepo počasi za njim ne? pa še lepo spročeno?, pomojem ne ,vrjetno si tako zelen od jeze, da za tabo kar trava raste.

Dugič bi bilo bolje dvakrat cel tekst prebrati pa potem komentirati a ne?
lp pa brez zamere.

BigWhale ::

Glej če voziš na AC nekje 120,125,130 je uredu,ni pa po mojem če voziš 110 + - 5.


Zakaj ne?


Kar se pa tiče tega litra ki profitiraš je pa tako. bi bilo boljše da voziš 90 in to po regionalki boš prihranil 4 litre pa se cestnine neboš rabil plačati(kupiti vineto),na AC pa bo promet bolj tekoč.


Ne, ne bi prihranil vec. Regionalka je daljsa, bolj ovinkasta in ima precej vec klancev. Tam je vec pospesevanja in vec zaviranja. Moj avto vec pozre med pospesevanjem iz 60km/h na 90km/h, kot pa pri voznji s 120km/h.

Jaz s tem, ko vozim 120km/h namesto 130km/h prihranim vec kot dva litra goriva na dan. Ce se vozim 1x na teden (pa se dostikrat peljem vec kot enkrat na teden v sluzbo) prihranim v enem mesecu osem litrov, kar pomeni, da ima prej kot v dveh mesecih eno gratis voznjo v sluzbo in nazaj. :) Ce bi se v sluzbo vozil vsak dan, potem bi imel gratis voznjo v osmih dneh.

Matako ::


Joj joj pa saj vsi vemo da če koga v takšnem primeru od zadaj nabašeš da si sam kriv,dejstvo pa je da če bi prvi vozil nekje 125 ali 130 do tega nebi prišlo, oziroma bi bila verjetnos precej manjša.


To vsekakor ni dejstvo. Relativna razlika je končno le 15 ali 20 kmh (se pravi, te ni mogel "presenetiti") - vse ostalo je v glavi.

Sploh pa moraš biti tudi na AC vedno pripravljen na možnost pojava ovire z 0 kmh - shit happens. In potem je tukaj še znana premajhna varnostna razdalja, nad katero se dobri izkušeni "hitri" vozniki ponavadi ne pritožujejo toliko kot na soudeleženci, ki vozijo 10 kmh manj. Že zaradi tega je varna vožnja pri visokih hitrostih manj praktična, ker moraš imeti veliko varnostno razdaljo.

EDIT: približna varnostna razdaljo dobiš kot nekje tretjino kmh v metrih (recimo 30 za 100 kmh biu se smatralo čisto ok, nima smisla nekaj pikoloviti).
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

world ::

če bi hotel problem rešt bi se morale vse svetovne firme: BMW,Mercedes,Aaudi,Honda,...združiti in postati eno samo !!!!!

in ustvarjali bi avte,ki sem jih omenil v prejšnjem postu !!!

Ziga Dolhar ::

Yes. Monopol bi res prinesel enormen tehnološki napredek, v trenutku! :)
https://dolhar.si/

Pyr0Beast ::

Bi be še tebe rad videl za volanom, ki bi se vozil v službo 30 km v eno smer negdo pa pred tabo 80km/h kako bi se kaj počutilin kako bi reagiral?

Kako bi reagiral ? Peljal bi za njim lepo in varno, prides se vedno v cca. pol ure ali malce vec. Povprecna hitrost ljubljana-novo mesto je pri 130 na avtocesti in maksimalnih ostalih dovoljenih hitrostih cca. 87km/h.

Če bi na AC tisti ki vozi 110 imel vse štiri smerokaze močno dvomim da bi prišlo sploh gdaj do nesreče.
Zihr da.

EDIT: približna varnostna razdaljo dobiš kot nekje tretjino kmh v metrih (recimo 30 za 100 kmh biu se smatralo čisto ok, nima smisla nekaj pikoloviti).
30 m je velika razdalja. (od oka 10 dolzin avta)
Malce vrzes uc na avtocesto pa vidis da tega prakticno nobeden ne uposteva.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zheegec ::

Se strinjam, ukiniti Mac OS X in Linux, pa se bo Windows takoj izboljšal bolj, kot se je v zadnjih 8 letih od izida Windows2000.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

amda ::

Glej če voziš na AC nekje 120,125,130 je uredu,ni pa po mojem če voziš 110 + - 5.


Zakaj ne?


Kar se pa tiče tega litra ki profitiraš je pa tako. bi bilo boljše da voziš 90 in to po regionalki boš prihranil 4 litre pa se cestnine neboš rabil plačati(kupiti vineto),na AC pa bo promet bolj tekoč.


Ne, ne bi prihranil vec. Regionalka je daljsa, bolj ovinkasta in ima precej vec klancev. Tam je vec pospesevanja in vec zaviranja. Moj avto vec pozre med pospesevanjem iz 60km/h na 90km/h, kot pa pri voznji s 120km/h.

Jaz s tem, ko vozim 120km/h namesto 130km/h prihranim vec kot dva litra goriva na dan. Ce se vozim 1x na teden (pa se dostikrat peljem vec kot enkrat na teden v sluzbo) prihranim v enem mesecu osem litrov, kar pomeni, da ima prej kot v dveh mesecih eno gratis voznjo v sluzbo in nazaj. :) Ce bi se v sluzbo vozil vsak dan, potem bi imel gratis voznjo v osmih dneh.


Ma glej ti njega! Ja potem pa vozi po AC 90 boš pa takrat porabil vsaj 5 litrov manj,še boljše če voziš 40 takrat pa po tvojih izračunih in po tvojem mneju gre tvoj avto brez porabe! Se peavi boš veliko prihranil ?

Bi rad videl. Kaj hitro bi te gdo od zadaj nabasal, pa takrat vrjetno nebi več rabu šparat, nikoli več.

Samo kolikokrat pa naj ti še povem če voziš 120 je itak ok, samo 110 ali še manj, je VEČJA NEVARNOST NALETA,ALI ZMEDE, pri kateri potem pride do nesreče,ali pa ne, samo tveganje je večje, a je to tako teško razumeti.

Jaz pa nimam nič proti če gdo vozi 120,110 ali celo manj, niti ne če vozi več kot je dovoljeno,pa tudi,če več 200. Vsak voznik bi se boral zavedati kaj počne in kakšne so lahko posledice. Samo ko pa negdo opravičuje da zaradi manjše porabe vozi počasneje,se vidi kakšen odnos ima do ostalih v prometu.

Pa to sedaj ne gre točno nate ker,vrjetno je še gdo ki misli in dela enako kot ti, v prometu.

Priporočam pa ti da , čim prej menjaš avto ki ima vsaj za liter manjšo porabo, pa čeprav vem da boš zopet vozil 120 in poš potem zopet prihranil 1 liter.Samo če pa si GORENC, ja potem je pa vse jasno in je vsa nadalna debata brezveze iz vidika varčne sele potem varne vožnje.
lp pa brez zamere.

Pyr0Beast ::

Torej pravis, da bi morali zaradi drugih (po tvojem mnenju manj sposobnih voznikov, ker jih nepricakovana ovira ali pa avto, kateri ima manjso hitrost od dovoljene zmede) voziti hitreje ?

Vidim, da samo nekaj tvezis v tri dni brez kaksne omembe vredne osnove.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Gandalfar ::

Samo kolikokrat pa naj ti še povem če voziš 120 je itak ok, samo 110 ali še manj, je VEČJA NEVARNOST NALETA,ALI ZMEDE, pri kateri potem pride do nesreče,ali pa ne, samo tveganje je večje, a je to tako teško razumeti.


Kaj pa ce bi ti pazil kako vozis in zacel zavirat, ko bi opazil da se zelo hitro priblizujes avtomobilu pred seboj? Navsezadnje voznik, ki vozi s taksno hitrostjo, da ni sposoben upocasnit nekomu ki vozi 20 ali 30km nizje od maksimalne hitrosti je tisti, ki ovira promet in vozi z neprilagojeno hitrostjo.

marsovcek ::

Amda, iz muhe delaš slona. Če se po AC voziš 130, nekdo drug pa poljubno km/h manj ga pač prehitiš in nadaljuješ s svojim tempom, zato sta na AC dva pasova.

Vkolikor ti hitrost 110 deluje nevarno za nalet, se zamisli o svojem načinu vožnje in dojemanju okolice ;).

C_maniak ::

ne ne, dajmo še tovornjakom 130 omejitev. ker se le ne morejo voziti manj, je prenevarno.

dzinks63 ::

Na avtocesti je ogromno velikih tovornih vozil. Vsi ti vozijo praviloma 90-100km/h in se praktično nobeden osebni avtomobil ali pa kakšno drugo hitro vozilo (130+ km/h) ne zaleti komu od teh v zadek. Ga mora kar fino pobiksat za kaj takega (ali zaspi, infarkt, pijanost,...)
300 km/h

w00tnes ::

Večji problem na AC je, ko se lepo pelješ 130 po levem pasu in ti nekdo dobesedno pred nos zapelje z 90km/h (ker se mu ne da več vozit za tovornjakom)

BigWhale ::


Ma glej ti njega! Ja potem pa vozi po AC 90 boš pa takrat porabil vsaj 5 litrov manj,še boljše če voziš 40 takrat pa po tvojih izračunih in po tvojem mneju gre tvoj avto brez porabe! Se peavi boš veliko prihranil ?


Ne, ne bi. Razlika v casu je potem ze bolj opazna. Pri 130:120 je to manj kot 10%, v primerjavi 120:90 je pa to ze vec kot 20% razlike. Poraba goriva ni tolk manjsa. Poleg tega bi se vozil pol ure dalj. Ena moja ura je pa vec vredna kot gorivo, ki bi ga na ta nacin prisparal.


Bi rad videl. Kaj hitro bi te gdo od zadaj nabasal, pa takrat vrjetno nebi več rabu šparat, nikoli več.

Samo kolikokrat pa naj ti še povem če voziš 120 je itak ok, samo 110 ali še manj, je VEČJA NEVARNOST NALETA,ALI ZMEDE, pri kateri potem pride do nesreče,ali pa ne, samo tveganje je večje, a je to tako teško razumeti.


Od zadaj nabasal? Zato ker vozim 120 ali pa 110? Zato ker se verjetno kar dnevno ljudje zaletavajo tovornjakov v riti, a ne? Vsak dan jih vsaj pet se tako zaleti. Najbrz slabo vidijo tistega, ki 1km spredaj pelje z 90km/h Oni pa s 130km/h in se jim ne uspe ustavit.


Samo ko pa negdo opravičuje da zaradi manjše porabe vozi počasneje,se vidi kakšen odnos ima do ostalih v prometu.


No kaksen odnos ima tak clovek, razlozi nam, ker ne vemo.


Priporočam pa ti da , čim prej menjaš avto ki ima vsaj za liter manjšo porabo, pa čeprav vem da boš zopet vozil 120 in poš potem zopet prihranil 1 liter.Samo če pa si GORENC, ja potem je pa vse jasno in je vsa nadalna debata brezveze iz vidika varčne sele potem varne vožnje.
lp pa brez zamere.


No, jaz ze vozim 120. Ampak ce si napol slep ti pa to oprostimo! Je vsa nadaljna debata brezveze, a ne?
lp pa brez zamere.

:>

msjr ::


rešitev je v Nemčiji!!!

kljub temu da ni omejitve hitrosti,imajo najmanj mrtvih ljudi na avtocestah v Evropi!!!(na leto)


Opažam, da se večkrat daje Nemčija za referenco, kakor tam ni omejitev. A pa ste se vi vozili kdaj po Nemčiji?

Čez dan, ko je [po celi Nemčiji] gužva je povsod na avtocestah omejitev vsaj 130, oz. je na srednjem in desnem pasu lahko omejitev še nižja.

Glavno pa je tam, da se omejitev in predvsem varnostne razdalje [kar] znajo držat (seveda so tudi tam izjeme). Sem že prehiteval s 110 kakšen tovornjak, pa so me lepo počakali. Takoj za Karavanškim tunelom pa zafrustrirani slovenčki takoj za rit in blendat. Zanimivo je, da v Italiji 110 na srednjem pasu tudi ni noben problem, čeprav je omejitev 150 (na tripasovnicah).

Aja še moje mnenje: Preden bi dal omejitev hitrosti, bi dal raje v avte obvezen "avtomatični držalnik varnostne razdalje", pa ti gon 260 če lahko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()

ivanuscha ::

Ma zadeva je simpl. Za tovornjakarje bi blo treba odstavni pas predelat v tretji pas, ter jim dat prepoved prehitevanja. Na srednjem pasu oz. zdej na desnem lahko komot vozi kdorkoli želi 110km/h, v primeru prehitevanja, oz. vožnja po prehitevalnem levem pasu pa bi morala biti omejena z minimalno hitrostjo na 130km/h. Poleg tega bi morala policija sankcionirat počasnele, ki po regionalkah delajo dolge kolone in ne opazijo čisto nič, da bi bilo bilo kaj narobe. Če se za tabo nabere kolona(vsaj 3 vozila), potem je treba nekje ustavit in jih spustit naprej. Policaji bi moral začet vzgajat take mongoloide za volanom. Pol pa folk začne ratavat živčen ob cjazenju, prehitevat je pa nevarno...

darkolord ::

Če se zgodi nesreča to pomen da delajo nadure? So plačani da sedijo oziroma so plačani samo če se zgodi nesreča? Plačani so v vsakmu primiru al se kej dogaja al pa ne, zakaj bi nek dodatno računal če majo 40 urni delovnik? Zakaj plačujemo zavarovanja? Te službe so namenjene svojmu namenu in ne vidim razloga zakaj bi davkoplačevalci in še dodatno posamezniki plačval te storitve.

Zakaj nadure? Zdaj davkoplačevalci plačujemo tudi to, da tej delavci praskajo ljudi z asfalta. Če jim ne bi bilo tega treba delat, jim tega ne bi plačevali - bi pač počeli kaj drugega, bolj koristnega. Kapiš?

Gandalfar ::

Poleg tega bi morala policija sankcionirat počasnele, ki po regionalkah delajo dolge kolone in ne opazijo čisto nič, da bi bilo bilo kaj narobe. Če se za tabo nabere kolona(vsaj 3 vozila), potem je treba nekje ustavit in jih spustit naprej. Policaji bi moral začet vzgajat take mongoloide za volanom. Pol pa folk začne ratavat živčen ob cjazenju, prehitevat je pa nevarno...


Tudi v primeru, ko se naredi kolona, ker vozim po omejitvi?

Pyr0Beast ::

Tudi v primeru, ko se naredi kolona, ker vozim po omejitvi?
Da, najbrz se posebej takrat :)

Ce je omejitev 50 se peljes 50, 70, 70, 90, 90, 130, 110 >:)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

amda ::

Torej pravis, da bi morali zaradi drugih (po tvojem mnenju manj sposobnih voznikov, ker jih nepricakovana ovira ali pa avto, kateri ima manjso hitrost od dovoljene zmede) voziti hitreje ?

Vidim, da samo nekaj tvezis v tri dni brez kaksne omembe vredne osnove.


Ja to je tvoje mnenje. Jaz nisem nikjer napisal da če negdo vozi po AC 110 ali manj(ki je potem vrjetnost naleta ali malo kasneje nesreče) da se gdo zaleti v tega voznika. To sem že opisal v prejšnjih odgovorih.

Pa da bo enkrat vsem jasno govorim za osebi avtomobil ki vozi po AC 110 ali celo manj (kajti vsi pričakujemo da bo vozil vsaj blizu omejitve, kar se pa tiče ostalih avtov tovornjaki.avtobusi, tudi osebni z prikolico vemo da vozijo počasneje,ker imajo manjšo omejitev in takšnega ko zagledaš že na daleč veš da boš šel mimo njega.

Kaj se pa tiče da bi zaradi tega morali voziti hitreje je ne no vsaj 120 do 130, pa bi bila manjša nevarnost
(to sem že napisal zakaj) pa še večja pretočnost bi bila

ali imam prav ali ne? Pa še nekaj kaj si mislil nepričakovana ovira na AC? Ne rečem da ni mogoča samo do sedaj je nisem videl, sicer je pa vseeno sem ti že odgovoril.

amda ::

Glej če voziš na AC nekje 120,125,130 je uredu,ni pa po mojem če voziš 110 + - 5.


Zakaj ne?


Kar se pa tiče tega litra ki profitiraš je pa tako. bi bilo boljše da voziš 90 in to po regionalki boš prihranil 4 litre pa se cestnine neboš rabil plačati(kupiti vineto),na AC pa bo promet bolj tekoč.


Ne, ne bi prihranil vec. Regionalka je daljsa, bolj ovinkasta in ima precej vec klancev. Tam je vec pospesevanja in vec zaviranja. Moj avto vec pozre med pospesevanjem iz 60km/h na 90km/h, kot pa pri voznji s 120km/h.

Jaz s tem, ko vozim 120km/h namesto 130km/h prihranim vec kot dva litra goriva na dan. Ce se vozim 1x na teden (pa se dostikrat peljem vec kot enkrat na teden v sluzbo) prihranim v enem mesecu osem litrov, kar pomeni, da ima prej kot v dveh mesecih eno gratis voznjo v sluzbo in nazaj. :) Ce bi se v sluzbo vozil vsak dan, potem bi imel gratis voznjo v osmih dneh.


Dobro dobro samo laj pa bi stori če bi bila omejitev (recimo 180) bi tudi takrat vozil 120 ? Ja več nebi smel ker je potem poraba večja ane? Pa še to kakšen avto pa imaš (če ni skrivnost) da ti pri 130 porabi liter več kot pa pri 120?

Sicer pa sem ti že povedal če po zdajšnih omejitvah voziš 120 je itak uredu. Po AC se razume.

Pyr0Beast ::

A 110 pa ni blizu omejitve ? To je malenkost manj kot 15,5% razlike.

Hja, ce bi vsi peljali 130, kako bi potem sploh lahko prehiteval ? :>
Pretocnost pa ima malo zveze s hitrostjo, najvecja je v rangu 50-70km/h.

Nepricakovana ovira na AC je npr. hlod, ki je padel iz tovrnjaka, ustavljeno vozilo, kaksen kamen ali pa kaj drugega, mogoce odpeta prikolica. Moznosti imas tu neskoncno.
Ce je nisi videl se ne pomeni, da ne more obstajati.

Podobno je s tistim sekanjem ovinkov, ker folk misli da se nikoli ni prisel nobeden nasproti in zato tudi nikoli ne bo, tako da lahko pocnejo kar hocejo na tistem odseku.
Sicer, ce nobeden ne pripelje nasproti je res vse lepo in prav. Vendar problem pa nastane v tistih 0.01% sekanj, ko nekdo dejansko pripelje (najbrz cisto nepricakovano) nasproti.

Pa še to kakšen avto pa imaš (če ni skrivnost) da ti pri 130 porabi liter več kot pa pri 120?
Ima to veze z avtom ? Mogoce ne poznas, ampak upor zraka kvadratno narasca s hitrostjo, pravtako tudi poraba z obrati.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

amda ::

Poleg tega bi morala policija sankcionirat počasnele, ki po regionalkah delajo dolge kolone in ne opazijo čisto nič, da bi bilo bilo kaj narobe. Če se za tabo nabere kolona(vsaj 3 vozila), potem je treba nekje ustavit in jih spustit naprej. Policaji bi moral začet vzgajat take mongoloide za volanom. Pol pa folk začne ratavat živčen ob cjazenju, prehitevat je pa nevarno...


Tudi v primeru, ko se naredi kolona, ker vozim po omejitvi?


Ti pa znaš komplicirati ane ? Zate je to uredu če negdo vozi po regionalni (ki je omejitev 90) 60 ali celo manj za njim pa se nabere kolona, prehitevanje pa ni mogoče ali zelo nevarno. Vemo pa da bi se ta voznik moral sam iločiti iz prometa in izpustiti kolono. TAKŠEN JE ZAKON.

Kar se pa tiče če bi se nabrala kolona ki bi ti kot prvi vozil po omejitvi pa ni nič narobe, saj nihče ne krši zakona. A si ti mogoče vozniško kupil ?, če nisi bi to moral vedeti.

Bi ti pa priporočil da še enkrat prebereš knjigo o CPP da boš malo obnovil znanje, škoditi ti nemore.

darkolord ::

Zate je to uredu če negdo vozi po regionalni (ki je omejitev 90) 60 ali celo manj za njim pa se nabere kolona, prehitevanje pa ni mogoče ali zelo nevarno. Vemo pa da bi se ta voznik moral sam iločiti iz prometa in izpustiti kolono


ČE je seveda na taki cesti varno peljati 90.

amda ::

A 110 pa ni blizu omejitve ? To je malenkost manj kot 15,5% razlike.

Hja, ce bi vsi peljali 130, kako bi potem sploh lahko prehiteval ? :>
Pretocnost pa ima malo zveze s hitrostjo, najvecja je v rangu 50-70km/h.

Nepricakovana ovira na AC je npr. hlod, ki je padel iz tovrnjaka, ustavljeno vozilo, kaksen kamen ali pa kaj drugega, mogoce odpeta prikolica. Moznosti imas tu neskoncno.
Ce je nisi videl se ne pomeni, da ne more obstajati.

Podobno je s tistim sekanjem ovinkov, ker folk misli da se nikoli ni prisel nobeden nasproti in zato tudi nikoli ne bo, tako da lahko pocnejo kar hocejo na tistem odseku.
Sicer, ce nobeden ne pripelje nasproti je res vse lepo in prav. Vendar problem pa nastane v tistih 0.01% sekanj, ko nekdo dejansko pripelje (najbrz cisto nepricakovano) nasproti.

Pa še to kakšen avto pa imaš (če ni skrivnost) da ti pri 130 porabi liter več kot pa pri 120?
Ima to veze z avtom ? Mogoce ne poznas, ampak upor zraka kvadratno narasca s hitrostjo, pravtako tudi poraba z obrati.


Ja česa ne poveš. misliš da to veš samo ti,jaz vem še to če imaš za eno dimenzijo ožje gume(seveda pa enake znamke in profil) da je poraba manjša za 8% paše bi lahko našteval. Samo to z avtom ni bilo namenjeno tebi.

amda ::

Zate je to uredu če negdo vozi po regionalni (ki je omejitev 90) 60 ali celo manj za njim pa se nabere kolona, prehitevanje pa ni mogoče ali zelo nevarno. Vemo pa da bi se ta voznik moral sam iločiti iz prometa in izpustiti kolono


ČE je seveda na taki cesti varno peljati 90.


Ti pa si pravi.Ja kako pa da nebi bilo varno peljati a si ti mal neumen?

Na regionalki je maximalna omejitev 90 tam kjer je pa res nevarno je pa manjša naprimer 80.70.60.50.
PA ne sedaj reči kaj pa če je sneg ali dež pa kaj vem se kaj.

jaz se to zgoraj pisal da je naprimer lep sončen dan pa sonce sveti nam v hrbet,brez oblačkov, brez megle , sem kaj pozabil?

Zheegec ::

Uh, 2x50Km sem naredil po AC z rezervno gumo (s katero ne smeš voziti več, kot nekje 80-90Km/h), pa ni bilo nobene nesreče. Seveda, ker sem bil (normalno) na voznem pasu. Če bi bil pa na prehitevalnem - pa takoj kazen. Ravno zato sta 2 pasova. Morali bi biti pa trije.

Anyway, na AC je nesreč bolj malo, večji problem je na ostalih cestah. Recimo danes se mi je neki BMW (BMW dokazano vozijo samo idioti :)) od vrha Trojan navzdol nekje 10Km daleč vozil direktno za avtom. Čisto blizu, in to pri pospeševanju in bremzanju. Pa sem šel preko omejitve. Prehitel me seveda ni, ampak je samo vozil direktno za mano. Kaj bi bilo, če bi na cesto skočila srna ali kaj drugega? jah, bi padel v statistiko, to je res.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

darkolord ::

sem kaj pozabil?


Ovinke. (A morm spet slikco prlepit?)

amda ::

Tudi v primeru, ko se naredi kolona, ker vozim po omejitvi?
Da, najbrz se posebej takrat :)

Ce je omejitev 50 se peljes 50, 70, 70, 90, 90, 130, 110 >:)


Ja kaj pa si stem mislil povedat?

Gandalfar ::

Na regionalki je maximalna omejitev 90 tam kjer je pa res nevarno je pa manjša naprimer 80.70.60.50.


Zakaj je 80 nevarna? Ni bistveno manjsa, se zmeraj je smiselna potovalna hitrost in pac odvisno od tvojega pocutja morda boljsa izbira. Zakaj bi moral tocno 90 vozit in ob vsakem policaju, ki ga zagledam trepetat da sem se morda spozabil za trneutek, priletel na 100 in me bo zdaj ustavljal?

amda ::

Uh, 2x50Km sem naredil po AC z rezervno gumo (s katero ne smeš voziti več, kot nekje 80-90Km/h), pa ni bilo nobene nesreče. Seveda, ker sem bil (normalno) na voznem pasu. Če bi bil pa na prehitevalnem - pa takoj kazen. Ravno zato sta 2 pasova. Morali bi biti pa trije.

Anyway, na AC je nesreč bolj malo, večji problem je na ostalih cestah. Recimo danes se mi je neki BMW (BMW dokazano vozijo samo idioti :)) od vrha Trojan navzdol nekje 10Km daleč vozil direktno za avtom. Čisto blizu, in to pri pospeševanju in bremzanju. Pa sem šel preko omejitve. Prehitel me seveda ni, ampak je samo vozil direktno za mano. Kaj bi bilo, če bi na cesto skočila srna ali kaj drugega? jah, bi padel v statistiko, to je res.


HMM....Uh, 2x50Km sem naredil po AC z rezervno gumo (s katero ne smeš voziti več, kot nekje 80-90Km/h), pa ni bilo nobene nesreče. Ta pa je dobra samo ali si vedel da si storil 2x prekršek , katera te nebi malo stala.

No mogoče se pa jaz motim (kar pa ne verjamem) veš da z rezervno gumo ne smeš na AC oziroma rezervna guma je namenjena do najbližjega serviserja ali do prvega izvoza iz AC. TO VEM ker se mi je že zgodilo. samo meni je sustila na AC pa sem zepeljal na odstavni pas ter jo zamenja z enako gumo kot jih imam, nekje na polovici dela so se pripeljali policaji in nekje 15 metro zamano ustavili s utripajočimi lučmi. Rekli so mi da ko končam morem na prvem odseku z AC ter do najbližjega serviserja . Sem si mislil ja ja pa ni šlo so privič vozili za mano (tako da sem moral na prvem ishodu ven), potem so me ustavili in rekli da naj vozim za njimi. SEVEDA do prvega servisa.

Kaznovan nisem bil, sem pa sprva bil malce jezen , ko pa sem se malce zamisli sem pa bil celo vesel.

Ja kaj se pa takega bedaka tiče da ti čisto za riti vozi je pa tako jaz sem dvakrat storil takole prvič sem se umaknil kliko se da desno a ni hotel mimo čepra je hotel ker pa nisem bil sam sem pri jatelju rekel naj snema kar s telefonom in mo razložil kaj bom storil , ko je bila kar precej dolga ravnina (mogoče 1km) se nekje na polovici pricel zmanjševati hitrost tako da sem prišel na 60(omejitev je bila tu 90) sem pohodil zavoro in potem pohodil gas. tudi on je zaviral pa kar tam počakal in ko sem tavijal sem videl kako ob robu vozišča kadi. po mojem ta tega ne bo več ponovil, samo je pa res nikoli se ne ve.

Mogoče še to tast kateri dela v Nemčiji je storil to .Ko se je peljal iz Nemčije domov s prikolico mu je na AC malo preko Avstrijske meje sputila guma , to je zamenjal in vozil dalje, 100km pred Slovenijo mu je počila še rezerva (gume so bile mishelin 13 mesecev stare) poškodoval je zščitno ograjo 16 merov.

Kaj je sledilo ,seveda je prišla policija ,poklicali vlečno peljali na servis, servis je poravil (zamenjali obe gumi). Do tu vse uredu samo kazen ne, pačal je kazen ker ni že prej šel na servis,nadeljeval vožnjo po AC ,pokodbo ograje ter vseh treh služb(policijo vlečno ter popravilo ograje.

Kazen je bila 3800 takratnih mark. nekje 1600 mark je bila samo ograja.

Pa še to če bi imael rezervno gumo ok nebi pačal ničesar.

Mogoče bo to sedaj gdo upošteval.

amda ::

Na regionalki je maximalna omejitev 90 tam kjer je pa res nevarno je pa manjša naprimer 80.70.60.50.


Zakaj je 80 nevarna? Ni bistveno manjsa, se zmeraj je smiselna potovalna hitrost in pac odvisno od tvojega pocutja morda boljsa izbira. Zakaj bi moral tocno 90 vozit in ob vsakem policaju, ki ga zagledam trepetat da sem se morda spozabil za trneutek, priletel na 100 in me bo zdaj ustavljal?


AH ti. Zakaj pa je potem na regionalkah tu in tam omejitev 80 ali 70 ali 60, ali celo 50 ( mogoče ker ni nevarno ali kakor koli že?) ali morda zato da gdo ne zaspi za volanom. Nevem zakaj sprašuješ takšne neumnosti.

Kar se pa tiče tvojega počutja je pa tako , če se slabo bočutiš je bolše da ne voziš,(pokličeš taksi ali koga od znancev ,prijatelja...) ali pa do najbljižje restavracije da se malce okrepčaš ali umiriš (brez alkohola). sicer je pa tako gdo ima čisto vest se nima česa bat ni tako?.

Takšni pa ki vidijo policaje pa jih grabi panika pa itak niso za na cesto.

amda ::

sem kaj pozabil?


Ovinke. (A morm spet slikco prlepit?)

Ovinke kaj sem jih jaz omenjal ne nisem.

Da bi jih pa gdo "sekal" pa zagotovo ni pri pravi, nekoč mu ziher nebo uspelo in upam da bo nasprotnik imel čim manjšo škodo on pa čim večjo.

Pyr0Beast ::

Zakon ti daje pravico, da vozis po svojih sposobnostih in prav je tako.
Ce ti kaj ni vsec prehiti, ce ne mores pozri in pocakaj.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

amda ::

Če se zgodi nesreča to pomen da delajo nadure? So plačani da sedijo oziroma so plačani samo če se zgodi nesreča? Plačani so v vsakmu primiru al se kej dogaja al pa ne, zakaj bi nek dodatno računal če majo 40 urni delovnik? Zakaj plačujemo zavarovanja? Te službe so namenjene svojmu namenu in ne vidim razloga zakaj bi davkoplačevalci in še dodatno posamezniki plačval te storitve.

Zakaj nadure? Zdaj davkoplačevalci plačujemo tudi to, da tej delavci praskajo ljudi z asfalta. Če jim ne bi bilo tega treba delat, jim tega ne bi plačevali - bi pač počeli kaj drugega, bolj koristnega. Kapiš?


Hmm koliko jaz vem delavci ki strgajo ljudi iz asfalta je to pogrebni zavod kar pomeni je to privat in se ne financira ia džavnega proračona, pač pa od zavarovalnic se krije vsa škoda kapiš? Če si pa mislil policaje je pa tako ko pride do smrtne žrtve v prometu pridejo na kraj prometniki (pa ne zaradi mrtvi pač pa da zavarujejo območje),kriminalisti ti so pa plačani zato(tam pa so samo zaradi tega da ugotovijo če ni šlo za namerno nesrečo).Tu zraven še spada gasilci in prva pomoč. Gasilvi vemo zakaj pridejo, (če je potrebno izrezovanje,glani razlog pa je da lahko pogasijo požar ki bi lahko prišel ,ali pa je že. ostane še prva pomoč (ta pregleda umrlega če je še mogoče živ, ostalim pa nudi prvo pomoč ali jih hospitalizirajo)

Zdaj prva pomač vemo od kje se financira ,ostanejo še gasilci kateri pa so tudi plačani iz zavarovalnice.

Tako nihče ni plačen iz državnega proračuna . kaj se pa tiče da bi počeli kaj bolj koristnega pa to. Torej je po tvojem mnenju to nekoristno. Me zanima ali bi bilo koristno če bi koga od tvojih svojcev ali .prijateljev... potrgali s ceste. kaj pa takrat.

MISLIM da o mrvih ljudeh ki umrejo na takšen način pa krivi ali ne si ne zaslužijo takšnih kritik pa tudi če bi šlo iz drzavnega proračuna ali kakor koli že.

Malo bi bilo dobro razmislit kaj in kako pišemo o umrlih ljudeh se ti ne zdi?

PA BREZ ZAMERE.

amda ::

Zakon ti daje pravico, da vozis po svojih sposobnostih in prav je tako.
Ce ti kaj ni vsec prehiti, ce ne mores pozri in pocakaj.


BRAVO sedaj vidim koliko veš.

Se pravi da bomo sedaj po AV vozili 50 po beh pasovih ker po tvojem zakon daje pravico da voziš po svojih sposobnostih,teh pa ni malo nekateri vozijo maximalno 40 ,na AC pa si sploh ne upajo.
kaj pa tisti ki so sposobni voziti v prvi drugi pa ne pa še to toliko da se komaj premika ?

No ja saj si odgovoril (Ce ti kaj ni vsec prehiti, ce ne mores pozri in pocakaj).

ALI ŠE GDO TAKO MISLI KO TA ZGORAJ?

Pyr0Beast ::

Hja. bolje je peljati po svojih najboljsih sposobnostih kot pa na meji njih, kakor to (pre)radi pocnejo nekateri.

Pa kaj, ce model pelje 40/h in je omejitev 50. Mislis, da ti njegova nizka hitrost da pravico, da ga izrines iz ceste ?

Ce ti kaj ni vsec na nasih cestah imas se vedno moznost uporabiti javni prevoz ali pa iti pes.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matako ::


EDIT: približna varnostna razdaljo dobiš kot nekje tretjino kmh v metrih (recimo 30 za 100 kmh biu se smatralo čisto ok, nima smisla nekaj pikoloviti).
30 m je velika razdalja. (od oka 10 dolzin avta)
Malce vrzes uc na avtocesto pa vidis da tega prakticno nobeden ne uposteva.


Ja to mislim, da je v knjižici za izpit CPP - tam je neka tabela plu to "približno pravilo"... za 130 je priporočeno 37 m ali nekaj takega, ne da se mi iti preveriti. Taka razdalja ali več je čisto običajna na "prazni" AC - v konicah pa jo je zelo težko vzdrževati. Praktično naše AC niso dovolj dolge, da bi vse spravil gor pri taki varnostni ;)
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19824005 (19438) solatko
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335614 (33366) Heavy

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23838763 (32960) dzinks63
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12228396 (26578) IceIceBaby

Več podobnih tem