Forum » Loža » Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h
Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h
IceIceBaby ::
Če ti gre predpis na jetra, spremeni tega. Ne počni pa stvari, ki lahko tebe ali pa koga drugega stanejo življenja.
Se trudim spremeniti. Oz...izražam svoje nezadovoljstvo z zakonom.
Vmes, dokler se bedarija ne popravi pa bom očitno kriminalec, ki pobija nebogljene otroke. Pustimo dejstvo, da hitrost na AC skoraj nikoli ni vzrok za nesrečo in dejstvo, da se na AC ubije zelo zelo malo ljudi.
Sem poznal enega takšnega. Bivši sošolec. Tri leta nazaj smo ga pokopali skupaj z njegovim otrokom, ki je bil v avtu. Izkušen voznik z 10+ leti izkušenj na cesti. Na žalost tudi divjak na cesti.
Jaz poznam recimo eno tako, ki je mirno stala na pločniku, pa jo je pijan voznik povozil do smrti pri 30kmh.
Ubistvu poznam veliko takih, ki so na cesti umrli zaradi 100 različnih razlogov. Za človeka, ki se je ubil na avtocesti zaradi 30kmh previsoke hitrosti pa še nisem slišal.
49106 ::
Bladerunner uuuuuuuu. Pričakovati=računati na to. Nevem kako lahko računaš/pričakuješ da bodo vsi vozili po omejitvah, da bodo vsi vozili trezni, da bodo vsi vozili nad najnižjo dovoljeno hitrostjo.
Naj 10 zakonov tako pravi, jaz bom še vedno raje zaupal sebi. Zato sem že prej omenil, da VOŽNJO PRILAGAJAM SVOJIM ZMOŽNOSTIM IN RAZMERAM NA CESTI!
Naj 10 zakonov tako pravi, jaz bom še vedno raje zaupal sebi. Zato sem že prej omenil, da VOŽNJO PRILAGAJAM SVOJIM ZMOŽNOSTIM IN RAZMERAM NA CESTI!
BlueRunner ::
Vmes, dokler se bedarija ne popravi pa bom očitno kriminalec, ki pobija nebogljene otroke.
Ne boš kriminalec, ki pobija nebogljene otroke, boš pa prekrškar, ki bolj tvega, da bo enkrat dobesedno naletel na težave, ki bodo izhajale neposredno iz tvojega obnašanja, kot pa je siceršnje tveganje, če se pravil čim bolj držiš.
Na AC je najmanj nesreč - fizično ločeni smerni pasovi naredijo svoje in AC so v splošnem najbolj varne ceste. Delež nesreč s težkimi telesnimi poškodbami ali pa smrtnim izzidom je pa največji ravno zaradi hitrosti o katerih je govora.
Bladerunner uuuuuuuu. Pričakovati=računati na to. Nevem kako lahko računaš/pričakuješ da bodo vsi vozili po omejitvah, da bodo vsi vozili trezni, da bodo vsi vozili nad najnižjo dovoljeno hitrostjo.
Pričakovati = pričakovati. Računati na to je nekaj drugega in, če ti besede ne "pričakovati" ne poznaš, je pač ne poznaš. Če ne bi pričakoval, da se okoli mene v prometu premikajo normalni ljudje, ki normalno spoštujejo predpise si še iz bajte ne bi ven upal, kaj šele na cesto.
Zato sem že prej omenil, da VOŽNJO PRILAGAJAM SVOJIM ZMOŽNOSTIM IN RAZMERAM NA CESTI!
Vidiš to je tvoja napaka. Vožnjo moraš prilagajati svojim zmožnostim, razmeram na cesti IN DRUGIM UDELEŽENCEM V PROMETU. Če spustiš zadnjo točko si slab in nevaren voznik, ker ne upoštevaš vseh okoliščin. Drugi udeleženci v prometu pa, ne boš verjel, v povprečju vozimo v okviru omejitev.
49106 ::
drugi udeleženci so razmere na cesti :) Mislim da so drugačne razmere, če je cesta prazna ali pa nabito polna. Tudi če drugi udeleženci ne spadajo pod 'razmere', bi lahko iz mojega posta razbral, da vožnjo prilagajam tudi drugim udeležencem.
Zakaj pa hodiš ven iz bajte? Še zdaleč niso vsi normalni :)
Zakaj pa hodiš ven iz bajte? Še zdaleč niso vsi normalni :)
detroit ::
z našo cestno infrastukturo oz. sploh ne infrastrukturo...z našimi malimi 2pasovnicami nimamo kej sanjat o zvišanju omejitve.
Skero
BigWhale ::
Ne človek z slabšim reakcijskim časom, temveč z slabim oz. superslabim. Vozniška velja do 80 leta! Takrat pa sigurno ni nihče sposoben voziti 130kmh varno!
Primerjaj raje dobrega šoferja in penzionerja oz. kogarkoli ki ima reflekse v k****
No, kar izracunaj. S slabim, super slabim, se slabsim in povprecim reakcijskim casom. In primerjaj s tvojim superiornim reakcijskim casom pri 200km/h.
tomaz321 ::
Omejitve hitrosti so odvisne od dveh stvari:
1. varnost
2. okolje
ad1) pogoj za velike hitrosti je vsekakor nizka gostota prometa in ponekod (zlasti v nemčiji) to merijo s senzorji, ki ob večji gostoti avtomatično omejijo hitrost na manj (sem se tudi že enkrat peljal 300km po Nemčiji in je bila max. hitrost največ 130, po veliki večini 100, nekje pa celo 80)
Za velike hitrosti je po mojem osebnem prepričanju pogoj 3 pasovnica z določenimi minimalnimi hitrostmi za vsak pas posebej.
ad2) Največji problem velikih hitrosti je višja poraba goriva in hrup. Trenje vseskozi linearno narašča s hitrostjo, medtem ko zračni upor narašča dobesedno exponentno. V avstriji imajo veliko elektronskih tabl, kjer je omejitev hitrosti npr. 100 -spodaj pa piše ig-l (to je omejitev zaradi izpuha oz. hrupa)
Za tiste, ki razumete nemško je zanimiv tale članek, drugače se pa že s slik vidi test, ki so ga izvajali:
Poraba različnih avtomobilo (dizel & bencin) pri različnih hitrostih
Skratka , po mojem prepričanju, avtomobile že imamo narejene za hitrejšo vožnjo, je pa res, da nimamo povsem primernih cest za to, hkrati pa to povzroča tudi toliko dodatnih nevarnosti in obremenitev na okolje (tukaj je zajet tudi hrup), da je malo verjeti, da bo kakšen sklep pri nas sprejet v zvezi z zvišanjem hitrosti!
1. varnost
2. okolje
ad1) pogoj za velike hitrosti je vsekakor nizka gostota prometa in ponekod (zlasti v nemčiji) to merijo s senzorji, ki ob večji gostoti avtomatično omejijo hitrost na manj (sem se tudi že enkrat peljal 300km po Nemčiji in je bila max. hitrost največ 130, po veliki večini 100, nekje pa celo 80)
Za velike hitrosti je po mojem osebnem prepričanju pogoj 3 pasovnica z določenimi minimalnimi hitrostmi za vsak pas posebej.
ad2) Največji problem velikih hitrosti je višja poraba goriva in hrup. Trenje vseskozi linearno narašča s hitrostjo, medtem ko zračni upor narašča dobesedno exponentno. V avstriji imajo veliko elektronskih tabl, kjer je omejitev hitrosti npr. 100 -spodaj pa piše ig-l (to je omejitev zaradi izpuha oz. hrupa)
Za tiste, ki razumete nemško je zanimiv tale članek, drugače se pa že s slik vidi test, ki so ga izvajali:
Poraba različnih avtomobilo (dizel & bencin) pri različnih hitrostih
Skratka , po mojem prepričanju, avtomobile že imamo narejene za hitrejšo vožnjo, je pa res, da nimamo povsem primernih cest za to, hkrati pa to povzroča tudi toliko dodatnih nevarnosti in obremenitev na okolje (tukaj je zajet tudi hrup), da je malo verjeti, da bo kakšen sklep pri nas sprejet v zvezi z zvišanjem hitrosti!
BlueRunner ::
komentar na ad1) pri nas pa vozniki portale in svetlobne oznake vztrajno ignorirajo vsepovsod, kjer se nahajajo. Avtomatično prilagajanje je tako pri nas mrtvo ravno zaradi pametnjakovičev, ki so najbolj pametni in najbolje vedo.
šernk ::
BlueRunner je izjavil:
komentar na ad1) pri nas pa vozniki portale in svetlobne oznake vztrajno ignorirajo vsepovsod, kjer se nahajajo. Avtomatično prilagajanje je tako pri nas mrtvo ravno zaradi pametnjakovičev, ki so najbolj pametni in najbolje vedo.
itak, zakaj pa bi jih upošteval, saj so le obvestilne table in so tam bolj za lepo videt
tko pač razmišlja pri nas 50% voznikov žal
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BlueRunner ::
BlueRunner je izjavil:
komentar na ad1) pri nas pa vozniki portale in svetlobne oznake vztrajno ignorirajo vsepovsod, kjer se nahajajo. Avtomatično prilagajanje je tako pri nas mrtvo ravno zaradi pametnjakovičev, ki so najbolj pametni in najbolje vedo.
itak, zakaj pa bi jih upošteval, saj so le obvestilne table in so tam bolj za lepo videt
tko pač razmišlja pri nas 50% voznikov žal
Ima kdo kakšno idejo kako to spremeniti? Višje kazni očitno ne delujejo. Poleg njih še nekaj manjka.
ncc2000 ::
Avto je orožje!
Usposobljenost in trezna glava...
Izenačitev ukrepov z "orožnimi" v primeru "zlorabe - šokodovanja drugim in njihovi imovini" bi tovrstne filozofsko-nabijaške debate zradirale odšuba in zavekomaj...
Usposobljenost in trezna glava...
Izenačitev ukrepov z "orožnimi" v primeru "zlorabe - šokodovanja drugim in njihovi imovini" bi tovrstne filozofsko-nabijaške debate zradirale odšuba in zavekomaj...
šernk ::
BlueRunner je izjavil:
BlueRunner je izjavil:
komentar na ad1) pri nas pa vozniki portale in svetlobne oznake vztrajno ignorirajo vsepovsod, kjer se nahajajo. Avtomatično prilagajanje je tako pri nas mrtvo ravno zaradi pametnjakovičev, ki so najbolj pametni in najbolje vedo.
itak, zakaj pa bi jih upošteval, saj so le obvestilne table in so tam bolj za lepo videt
tko pač razmišlja pri nas 50% voznikov žal
Ima kdo kakšno idejo kako to spremeniti? Višje kazni očitno ne delujejo. Poleg njih še nekaj manjka.
policijo na ceste! dovolj je že samo, da so tam prisotni, ni potrebno da sploh karkoli delajo. ne moreš verjeti kako se razno razni BMWji, porscheji itd... kar naenkrat poskrijejo za tebe, ko voziš lepo 130km/h za policaji že od kar si prišel na avtocesto. Kar naenkrat se takrat namreč nikomur več ne mudi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
49106 ::
Avto je orožje!
Usposobljenost in trezna glava...
Izenačitev ukrepov z "orožnimi" v primeru "zlorabe - šokodovanja drugim in njihovi imovini" bi tovrstne filozofsko-nabijaške debate zradirale odšuba in zavekomaj...
Avtomobil ni orožje in njegov cilj ni pobijanje ljudi oz. kakorkoli škoditi, temveč služi kot prevozno sredstvo.
ncc2000 ::
Avto je orožje!
Usposobljenost in trezna glava...
Izenačitev ukrepov z "orožnimi" v primeru "zlorabe - šokodovanja drugim in njihovi imovini" bi tovrstne filozofsko-nabijaške debate zradirale odšuba in zavekomaj...
Avtomobil ni orožje in njegov cilj ni pobijanje ljudi oz. kakorkoli škoditi, temveč služi kot prevozno sredstvo.
Namen je eno, dejstva pa govorijo drugače.
Koliko ljudi je v lanskem letu v Sloveniji umrlo ali bilo poškodovano z orožjem, koliko pa z t.i. prevoznimi sredstvi?
edit: materialna škoda je itak bz...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ncc2000 ()
Grey ::
Pozdravljam odločitev Italijanov. Tudi pri nas bi morali dvignit omejitev in še spremenit namembnost pasov v stil Amerike - oba sta voznoprehitevalna pasova. Zakaj? Obvoznica je lep primer, ko vsi "prehitevajo" s 65 km/h, na voznem pasu pa nikogar...nemalokrat se zgodi, da kdo potem prehiteva po desni.
Znižat starost na cca 65 let, ker človek takrat ni več sposoben normalno sledit prometu in pojav nenadnih zdravstvenih težav predstavlja nevarnost.
Vpeljat teste psihomotoričnih sposobnosti in glede na to dodeljevati vozniška dovoljenja. Če nisi napol Senna, nisi za na cesto, ker nisi zmožen pravočasno ali ustrezno odreagirati v primeru nepredvidenih okoliščin (nekdo vskoči pred teboj, te zanese zaradi vode/ledu/snega, ti poči guma, ne znaš oceniti kdaj smeš prehitevati in računaš, da bo tisti lahko zavrl itd.). Največje čudo pa so mi ljudje, ki se ne znajo vklopiti na vozni pas na avtocesti in obvoznici. Tu se pokaže, kako veliko ljudi sploh ni sposobnih za vožnjo, ker ne znajo oceniti relativne hitrosti in zmogljivosti svojega avtomobila. Kot, da bi se bali svojih avtomobilov...ne poznajo meja. Namesto, da bi ocenili in v skladu s tem ali pritisnili na gas ali malo zavrli in se vključili, bi jih dosti peljalo kar naprej do Kopra po odstavnem pasu.
Skratka:
- povišat omejitve
- pasova oba voznoprehitevalna
- znižat starost do kdaj se lahko vozi
- šola varne vožnje (drift, led, mokra cesta, močno zaviranje z različnih hitrosti,...) mandatory za vsakega voznika in vključena v proces izboraževanja v avtošolah
Znižat starost na cca 65 let, ker človek takrat ni več sposoben normalno sledit prometu in pojav nenadnih zdravstvenih težav predstavlja nevarnost.
Vpeljat teste psihomotoričnih sposobnosti in glede na to dodeljevati vozniška dovoljenja. Če nisi napol Senna, nisi za na cesto, ker nisi zmožen pravočasno ali ustrezno odreagirati v primeru nepredvidenih okoliščin (nekdo vskoči pred teboj, te zanese zaradi vode/ledu/snega, ti poči guma, ne znaš oceniti kdaj smeš prehitevati in računaš, da bo tisti lahko zavrl itd.). Največje čudo pa so mi ljudje, ki se ne znajo vklopiti na vozni pas na avtocesti in obvoznici. Tu se pokaže, kako veliko ljudi sploh ni sposobnih za vožnjo, ker ne znajo oceniti relativne hitrosti in zmogljivosti svojega avtomobila. Kot, da bi se bali svojih avtomobilov...ne poznajo meja. Namesto, da bi ocenili in v skladu s tem ali pritisnili na gas ali malo zavrli in se vključili, bi jih dosti peljalo kar naprej do Kopra po odstavnem pasu.
Skratka:
- povišat omejitve
- pasova oba voznoprehitevalna
- znižat starost do kdaj se lahko vozi
- šola varne vožnje (drift, led, mokra cesta, močno zaviranje z različnih hitrosti,...) mandatory za vsakega voznika in vključena v proces izboraževanja v avtošolah
ahac ::
Tudi pri nas bi morali dvignit omejitev in še spremenit namembnost pasov v stil Amerike - oba sta voznoprehitevalna pasova.
Ja, ampak omejitev je tam večinoma 65 ali 70 mph (torej 105 do 110 km/h).
Znižat starost na cca 65 let, ker človek takrat ni več sposoben normalno sledit prometu in pojav nenadnih zdravstvenih težav predstavlja nevarnost.
Pa zvišat minimalno na 30 let, ker mularija itak ni sposobna normalno vozit.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
BigWhale ::
Pozdravljam odločitev Italijanov. Tudi pri nas bi morali dvignit omejitev in še spremenit namembnost pasov v stil Amerike - oba sta voznoprehitevalna pasova.
Vozno prehitevalna? Nehi no.
Passing lane @ Wikipedia
Grey ::
Tudi pri nas bi morali dvignit omejitev in še spremenit namembnost pasov v stil Amerike - oba sta voznoprehitevalna pasova.
Ja, ampak omejitev je tam večinoma 65 ali 70 mph (torej 105 do 110 km/h).
Vem ja, obupno nizke.
Znižat starost na cca 65 let, ker človek takrat ni več sposoben normalno sledit prometu in pojav nenadnih zdravstvenih težav predstavlja nevarnost.
Pa zvišat minimalno na 30 let, ker mularija itak ni sposobna normalno vozit.
To ravno ne bi šlo, dosti jih prične z delom po srednji šoli...kar pomeni, da mora biti ali javni prevoz instantno hiter a la avto ali pa se stalno seliti vsepovsod in živeti v mestu, kar pa spet potegne za seboj kopico stroškov, ki si jih mlada oseba ne more privoščiti z začetniško plačo.
Glede njihovega "dirkanja" oz normalne vožnje (kaj sploh sodi pod tvojo definicijo normalne vožnje?) je pa tako...dokler se zavedajo, kaj počnejo in v kaj se spuščajo ter to delajo na način, da ne ogrožajo varnosti ostalih je vse OK. Zakaj neki imamo potem na voljo avtomobile s 3.5 V6 motorji in več? Popolna bedarija, če tako pogledaš...pa vseeno je dober občutek, ko slišiš rohnenje motorja in ga zahodiš na avtocesti. In ga verjetno ni deca, ki mu ne bi makina s par sto konji in V# motorjem izvabila nasmešek na obraz.
@Big Whale - Taka je praksa v Ameriki...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
BigWhale ::
guest #44 ::
Če bi 200 konjski motor imel isto porabo kot kak 100 konjski in da bi ceste bile primerno urejene za take moči avtomobilov potem logično so 100 konjski obsolete. Temu se reče napredek...vsaj jz temu rečem tako.
Do sedaj smo pokurili n krat več kot dejansko smo dobili. To ni napredek, ampak samo upsizing.
Vprašanje bi lahko bilo zakaj pa ne uporabljamo 100 konjske, ki porabijo kot 50 konjski? To pa je odvisno od razpoložljivih surovin in vzdržnosti.
Moja arbitrarna številka je...če je vzdržnost, pri današnji porabi, za 500 let potem smo na pravi poti. Če je 50 pa delamo nekaj narobe.
Geotermalne energije iz že preiskanih območji je za nekaj 1000let, fuzijske prav tako.
Pač treba ustrelit neko semi premišljeno številko na varni strani in se je držat.
Do sedaj smo pokurili n krat več kot dejansko smo dobili. To ni napredek, ampak samo upsizing.
Vprašanje bi lahko bilo zakaj pa ne uporabljamo 100 konjske, ki porabijo kot 50 konjski? To pa je odvisno od razpoložljivih surovin in vzdržnosti.
Moja arbitrarna številka je...če je vzdržnost, pri današnji porabi, za 500 let potem smo na pravi poti. Če je 50 pa delamo nekaj narobe.
Geotermalne energije iz že preiskanih območji je za nekaj 1000let, fuzijske prav tako.
Pač treba ustrelit neko semi premišljeno številko na varni strani in se je držat.
Tear_DR0P ::
Ima kdo kakšno idejo kako to spremeniti? Višje kazni očitno ne delujejo. Poleg njih še nekaj manjka.
predvsem manjka talanje kazni :) ko bo nekdo nekaj tednov vsak dan čimveč kršiteljem podelil dodatne delovne dni, so bomo po cestah malo manj zverinsko vozili
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
BlueRunner ::
Ima kdo kakšno idejo kako to spremeniti? Višje kazni očitno ne delujejo. Poleg njih še nekaj manjka.
predvsem manjka talanje kazni :) ko bo nekdo nekaj tednov vsak dan čimveč kršiteljem podelil dodatne delovne dni, so bomo po cestah malo manj zverinsko vozili
Vedno ampak čisto vedno kadar policija na ta način pritisne, se pojavijo nazivi o inkasantih in buzeratorjih v modrem. Hvaležnost pa taka...
Ravno tako mi ni jasno zakaj ljudje stokaj zaradi visokih zagroženih kazi. Kazen je zagrožena samo, če se predpise krši. Če se jih ne krši je verjetnost za kazen praktično 0.
To, da pa nekateri osebni avtomobil in vožnjo z njim jemljejo kot pravico in ne kot ugodnost, ki se jo lahko tdui odvzame, pa je itak lep pokazatelj o temu kakšni se pravažajo po cestah.
Morda bi bilo še najbolje, da bi z zakonom predpisali, da v Sloveniji ni možno registrirati vozila za vožnjo po cesti, če nima blokade na 130km/h. Pa da potem vidimo stokanje...
IceIceBaby ::
Na japonskem imajo vsi avtomobili blokado na 180, pa so avtoceste okoli Tokia vsak večer polne dirkačev, ki vozijo 300kmh+. Ljudje pač kršijo neumne predpise.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23937 (19370) | solatko |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 38712 (32909) | dzinks63 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26773 (22922) | Mare2 |