» »

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h

1 2 3
4
5

Cervantes ::

SimplyMiha je izjavil:

Ne. Omejitev je obvezujoča za vse razen za vozila na nujni vožnji.

A zato vozila na nujni vožnji letijo s ceste na vskam drugem ovinku??
Zdaj vem.

SimplyMiha ::

bambam20 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Ne. Omejitev je obvezujoča za vse razen za vozila na nujni vožnji.


Nič ni obvezujoča. Je zgolj priporočena.

Obvezujoča. Koliko podkupnine ste dali, da ste naredili izpit?

Cervantes je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Ne. Omejitev je obvezujoča za vse razen za vozila na nujni vožnji.

A zato vozila na nujni vožnji letijo s ceste na vskam drugem ovinku??
Zdaj vem.

Letajo, letajo. Si že pozabil uno o rešilcu, ki je povzročil nesrečo?

Ko smo že pri zdravi pameti... Če je omejitev na avtocesti samo priporočena, zakaj policaji pišejo kazni?

Zgodovina sprememb…

Cervantes ::

Da se ja polni proračun, dude.
Bodi anrhist, abstiniraj!

SimplyMiha ::

Kazni za prekoračitev hitrosti na avtocesti in hitri cesti, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami, kjer je največja dovoljena hitrost za osebna vozila 130 km/h oz. 110 km/h:

PREKORAČITEV HITROSTI* = GLOBA

vključno do 10 km/h = 40 EUR
nad 10 km/h do vključno 30 km/h = 80 EUR
nad 30 km/h do vključno 40 km/h = 160 EUR
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 250 EUR + 3 kazenske točke
nad 50 km/h do vključno 60 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 60 km/h = 1.200 EUR + 9 kazenskih točk

Koliko dolgujete državi?

razerznak ::

0 , zilc ker se me niso dobili hitrost se zmanjsa tam kjer so radarji
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

SimplyMiha ::

Potem pa povsod postavimo radarje.

razerznak ::

SimplyMiha je izjavil:

Potem pa povsod postavimo radarje.


Ja no saj si videl kaj se zgodilo v mb z radarji
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

blink ::

radiokills je izjavil:

Hitreje kot 130 kmh SE tako Ali tako ne smemo voziti. Pri danasnjih precej pametnih avtomobilih pa tudi ne bi smel biti problem programsko nastavit max hitrosti. Zakaj drzave tega ne zapovejo uvoznikom? Ok, izjeme bi lahko bile intervencijska vozila.


Problem je v tem, da si nekateri razlagajo 130km/h kot povprečno potovalno hitrost, kar je povsem napačno. 130km/h je maksimalna dovoljena hitrost. Dovoljena hitrost pa je vse v razponu od 60km/h (minimum) do 130km/h (maksimum).

Komaj čakam samovozeča vozila, prometna pravila so za računalnike, ne za ljudi.

razerznak ::

blink je izjavil:

radiokills je izjavil:

Hitreje kot 130 kmh SE tako Ali tako ne smemo voziti. Pri danasnjih precej pametnih avtomobilih pa tudi ne bi smel biti problem programsko nastavit max hitrosti. Zakaj drzave tega ne zapovejo uvoznikom? Ok, izjeme bi lahko bile intervencijska vozila.


Problem je v tem, da si nekateri razlagajo 130km/h kot povprečno potovalno hitrost, kar je povsem napačno. 130km/h je maksimalna dovoljena hitrost. Dovoljena hitrost pa je vse v razponu od 60km/h (minimum) do 130km/h (maksimum).

Komaj čakam samovozeča vozila, prometna pravila so za računalnike, ne za ljudi.


hahaha a midl class bo kupoval vozila za 100k , optimist, tega še ziher nebo kakih 30 let
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

GrimReaper ::

blink je izjavil:

Problem je v tem, da si nekateri razlagajo 130km/h kot povprečno potovalno hitrost, kar je povsem napačno. 130km/h je maksimalna dovoljena hitrost. Dovoljena hitrost pa je vse v razponu od 60km/h (minimum) do 130km/h (maksimum).

Nič si ne razlagajo, ampak jim je preprosto 130 premalo. To je tako kot bi si jest na regionalkah razlagal da je povprečna hitrost na ravninah 90. Ampak to je tako kot bi stal na cesti, zato imam povprečno raje 100, z ovinki vred seveda 50.
Enako vem (sicer iz daljnega spomina, 2008?, ker so kurci uvedli še vinjete) da je na AC 130 kot bi stal, 150 pa neka normalna hitrost, že z 1.0 50KM sem šel tolko, pa ni šel niti km več kot 150.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

pegasus ::

blink je izjavil:

Komaj čakam samovozeča vozila, prometna pravila so za računalnike, ne za ljudi.
Tudi jaz. Očitno se na avtocestah ne bo dalo voziti normalno dokler ne bodo vsa vozila na njih popolnoma na avtopilotih, brez možnosti izklopa.

Invictus ::

SimplyMiha je izjavil:

Ne samo, da ogrožate vse s svojo neodgovorno vožnjo, še odgovorne voznike zmerjate, ker vas boli ponos.

Kaj pa je tvoje definicija odgovornega voznika?

- jajcanje 100 po prehitevalnem pasu
- neuporaba ogledal pri prehitevanju
- vključevanje s 60 km/h na avtocesto
- bremzanje za vsak drek na avtocesti
- vožnja po prehitevalnem pasu
- delanje kolone

Če je to to, potem sem raje neodgovoren voznik ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Ne samo, da ogrožate vse s svojo neodgovorno vožnjo, še odgovorne voznike zmerjate, ker vas boli ponos.

Kaj pa je tvoje definicija odgovornega voznika?

- jajcanje 100 po prehitevalnem pasu
- neuporaba ogledal pri prehitevanju
- vključevanje s 60 km/h na avtocesto
- bremzanje za vsak drek na avtocesti
- vožnja po prehitevalnem pasu
- delanje kolone

Če je to to, potem sem raje neodgovoren voznik ...


-delanje gužve na prehitevalnem z 120 na uro
-Žlajfanje na polno
-Vožnja tik za prikolico tovornjaka/ večjega avtomobila/kombija
...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Hmm, grm neodgovornih 150 po prehtevalnem, 10m pred mene pa neodgovorno zabije mojster na varnih 130. Kriv seveda js ker divjam,mda on fura kot da je sam, je vse ok.
Zbogom in hvala za vse ribe

Buggy ::

pegasus je izjavil:

blink je izjavil:

Komaj čakam samovozeča vozila, prometna pravila so za računalnike, ne za ljudi.
Tudi jaz. Očitno se na avtocestah ne bo dalo voziti normalno dokler ne bodo vsa vozila na njih popolnoma na avtopilotih, brez možnosti izklopa.



take avtopilote ze imate, rece se jim AVTOBUSI...in taki, ki se v prometu iz takih ali drugacnih razlogov ne znjadete in vam voznja predstavlja tako umski kot fizicni napor , se jih prosim v najvecji meri posluzujte. Zmaga za vas in za ostale v prometu. Gor boste lahko SMS-jali, se sminkali, drkali po tablicah in telefonih in se vse ostalo kar pocnete na cesti in se mimo vas vozijo "divjaki".

RedDrake ::

Torej neodgovoren voznik, ki:
- pri 70 km/h po regionalki v koloni drži varnostno razdaljo cca 1-2m
- v naselju v križišču začne prehitevanje nekoga, ki vozi 50 km/h in potem nadaljuje s hitrostjo vsaj 90 km/h
- v coni 30 ob šolski poti vozi med 70 km/h in 90 km/h
- prileti v nepreglednem ovniku mnogo prehitro kar po nasprotnem pasu
- ipd ...

Nima smisla zgubljat časa.
Mene ne motijo ljudje, ki grejo 150 po AC. Tisti z 170 že. Z več so itak debili.
Me pa moti, ker ponavadi že tisti prvi +20 aplicirajo tudi na nižje omejitve.
In potem mi ogrožajo otroke pred hišo v coni 30, kot zgoraj omenjeno, s praktično poljubno hitrostjo.
Da ne omenjam, kako spreminjajo nenevarne situacije v "thank-god-I-am-still-alive" situacije (na eni strani skale, na drugi ograja in prepad, model pripelje po _sredini_ in ga še vleče ven, ker je prehiter).
Takih debilov je več, kot onih, ki "mečkajo". Predvsem zato, ker vsi ti Fitipaldiji vidijo _vse_ počasnejše kot mečkače, tudi če tisti mečkač slučajno vozi dinamično, včasih celo hitreje od omejitev, ampak vsekakor počasneje kot oni. Če nisi Schumi, potem nisi za nikamor logika ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedGone ::

In potem mi ogrožajo otroke pred hišo v coni 30, kot zgoraj omenjeno, s praktično poljubno hitrostjo.

Svojim otrokom dopuščaš skakanje po *cesti*?
Ko ga bo povozilo, boš pač naredu novga?

Naredu si otroka, poskrbi zanj.
Zbogom in hvala za vse ribe

redmax ::

Na islandiji mamo max omejitev 90km/h vec ne obstaja. Statistika pravi 136 smrtnih prometnih med letom 2000 in 2010 ...torej v 10 letih, od tega je polovica krivcev turistov. Po slovenski statistiki je blo sam leta 2008 216 mrtvih....se izboljsuje, 2012 samo 130. Res da ni avtoceste ampak je veliko odcepov kjer je gola ravnina po 30-40km, brez radarja, civilizacije...niti pumpe ni... ampak nekaj je tut v glavi ljudi. Vecina se strinja z omejitvami ker menijo da ljudje ki so jih postavl, vedo zakaj so taksne kot so tam kjer so. Je pa tudi nekaj vreme, ledena cesta, mocan veter ki vpliva na to da si noben ravno ne upa divjat.
Admin me je zbrisal, kljub opozorilu naj se logiram...
registriran drugače že od 2009 pa do izbrisa

WarpedGone ::

V tem je ključ: prometna ureditev mora bit taka, da je očitno da ima smisel.
Pri nas je stvar daleč od tega.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Svojim otrokom dopuščaš skakanje po *cesti*?
Ko ga bo povozilo, boš pač naredu novga?

Naredu si otroka, poskrbi zanj.


Sosedu je sina, ki je pravilno kolesaril ob robu ceste, nek đekTM, porinil skozi 20cm debel betonski zid, ker je izgubil oblast pri vožnji čez ležečega policaja v coni 30 pri policijsko ocenjeni hitrosti nad 80 km/h.
Avto je bil bemfl itak. Modelu ni bilo nič, mulc pa še zdej šepa, pa v bolnici je bil par mescev ...
In kako naj otroka zavarujem pred čim takim? Da ga sploh ne spustim nikamor brez nadzora. Aja, zdej me bojo po novem zaprl, ker bo to omejevanje njegove svobode ... hebeš tako državo.

neon21 ::

Meni osebno ni potrebe po avtomobilu s 150 konjskimi močni. In po avtocesti ne vozim več kot 130km/h zakaj? Zato ker se mi nikamor ne mudi in pri višji hitrosti je človek bolj napet oziroma nisi tako sproščen, če voziš 180 ali več km/h. Naše ceste enostavno ne dopuščajo visokih hitrosti kot tudi sama kilometrina naših avtocest je zanemarljiva napram drugim državam. Enostavno je Slovenija majhna in ima prav dovolj avtocest, da se ne pelješ glih do Kopra po stari cesti. Res pa je da nikakršna omejitev avtomobila ne bo pripomogla k boljši vozniški sposobnosti voznika. Vsak se mora zavedati, da vožnja z avtom ni kar nekaj in da je treba biti na vsakem koraku previden. Zato je 130km/h največja dovoljena hitrost pri nam meni čisto dovolj. Res ne vem kaj bi meni koristil avtomobil s 250-300 konjskimi močmi , če jih nimam nikjer za koristit. Na dirkališče pa se zelo redko kdo odloči it z svojim avtomobilom, ker ga bo enostavno uničil ali se zakantal pri prvi šikani. Avtomobili danes so pač tako močni, ker enostavno folk kupuje avto glede na konje namesto glede na to za kaj ga bo uporabljal. Pustimo paket ugodnosti in elektronike v ponudbi na strani, govorim glede hitrosti in konjskih moči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()

WarpedGone ::

v coni 30 pri policijsko ocenjeni hitrosti nad 80 km/h.

Kaj nam to pove?
Da je očitno je 30 še previsoka omejitev, jo bo treba spustit na 10.
Ali morda kej drugega? Da omejitve niso nobena zaščita pred opravilno nesposobnimi kreteni ampak je zaščitva kvečjemu v NEMEŠANJU otrok in avtomobilov.
Kjer je cesta, je cesta, kjer je pešpot/igrišče pa avtomobili nimajo kaj iskat.

In kako naj otroka zavarujem pred čim takim?

V 100% ga v tem svetu ne moreš, žal.
Lahko ga pa naučiš gledat okol sebe in presojat po kakšnih cestah se lahko razmeroma varno vozi, po kakšnih pa varnosti ne sme pričakovat.
Ceste, kjer je zraven betonski zid so po definiciji NEVARNE, neglede na hitrosti ki se tam dogajajo.

Kaj ti pomaga teroriziranje normalnih ljudi, ki bi "varno vozili mimo" tvoje hiše ker imajo pač mal stika z realnostjo, z absurdnimi omejitvami, če obstaja nek % idiotov ki se na omejitve same in common sense totalno požvižgajo?

Zame je idiot, ki iz uvoza zapelje direktna pospeševalni pas s hitrostjo manj od 100 ene 5x VEČJI problem in nevarnost kot idiot, ki goni 150 po praznem prehitvalnem pasu.
Prvi bo mel problem šele ko nabaše na kretena prve sorte. Kreten prve sorte, ki ne gleda okrog sebe, ti po pa otroka stisnu ob ograjo ko bo rikvercal s 5kmg v coni 30. Ker pač ne dojema okolice, kot bi jo moral.
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

neon21 je izjavil:

Naše ceste enostavno ne dopuščajo visokih hitrosti


To seveda ni res. Po slovenski avtocesti se lahko brez problema pelješ 200 + km/H .. Prakticiram večkrat na leto. Sploh zvečer, ko je prazna avtocesta in se peljem 230-245 km/h .. čez dan pa povprečno 170-180 km/h..

neon21 je izjavil:

Avtomobili danes so pač tako močni, ker enostavno folk kupuje avto glede na konje namesto glede na to za kaj ga bo uporabljal. P



Kateri avtomobili? zakaj poslošuješ nekaj na pamet. Večina kupuje avte, ki imajo nekje med 80 in 140 konji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

neon21 ::

Narobe si me razumel, v mislih sem imel naše avtoceste ne dopuščajo visokih hitrosti predvsem zaradi skromnih 2 pasov in veliko tovornega prometa ter kar veliko predorov na poti proti mb-kp naprimer. To da se pa zvečer pelješ 230-245km/h pa ti morem enostavno rečt, da si neodgovoren. Kajti ne računaš, da se lahko slučajno na cesti pojavi kakšna žival, ali bilo kakšen drug dejavnik, ki je lahko tisti trenutek vpliv na oprosti besedi sranje. In ne vem kje so radarji, da takšne voznike ne poslikajo in kaznujejo. Super, če imaš vozilo ki gre čez 200+ brez problema ampak ne vem kam se ti mudi oziroma kaj s tem dokazuješ. Ne me razumet narobe te ne napadam ali kakorkoli obsojam ampak me samo zanima kako to, da si tako hiter.

Glede nakupa avtomobilov kot sem prej delaj da se kupuje predvsem 250-300 konjskih moči sem res malce preveliko številko napisal ampak jih pa ni malo teh na cesti z močnimi avtomobili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()

Robertos664 ::

ojej, koliko bedakov na naših cestah. Čudno, da ni še več nesreč. Pol pa se čudim, ko se peljem čez naselje 55 po števcu, v rit pa se mi pikajo ko ose. Ko pa pridemo na 90 pa ostanejo zadaj, očitno bi vozili 70 v in izven naselja..

stjan ::

Glede na to da je na naših cestah zmeraj več starih, ki še hoditi ne morejo več, 2 tonski avto pa lahko vozijo, bi morali omejitve poenotiti na 50 km/h.
Pri takšni hitrosti bi bile nesreče naj hude, pa še ljudje nismo narejeni za visoke hitrosti.
Potrebno je vgraditi omejitev na 50 km/h v avto pa konec.
Volan bi moral imeti vgrajen vibrator, kot pri ABS, da bi pri višji hitrosti treslo volan.
Tako se bi vozili počasneje in bolj zbrano.

Podobno kot za mlade, bi tudi starim morali omejiti dostop do močnejših vozil.
Maksimalno 1.0 brez turbine pa 40 kw.

RedDrake ::

W1:

Poglej, cesta široka vsaj 5m (mogoče 6, nisem meril) na vsaki strani še 2m pločnika. Na eni strani hiše, na drugi betonski zid.
To se meni zdi varno.
Oz. bi bilo varno, če ne bi modeli z veliki egoti testirali, kakšno hitrost lahko dobijo notri v 250m med dvema ležečima policajema.
Pa o tem koliko je takih, ki tam divjajo in koliko normalnih bi se tudi dalo debatirati. Sem že razmišljal o neki DIY varianti radarja da bi naredil statistiko. Radarja redarji ne postavljajo (kljub večkratnim namigom in predlogom), mogoče zato, ker majo eni Zokijevi kolegi firme tam na koncu ulice, pa da se jim nebi kakšne neljube kazni nabrale ...

Kar pa se omejitev na splošno tiče, pa gre za hitrost, pri kateri lahko v dobrih pogojih kontrolirano rešiš kritično situacijo.
Verjemi, da oni Schumi z 245km/h ne bo niti odreagiral, ko (sicer tega nikumor ne želim!) bo ponoči na AC povozil kos odpadlega železa s kakega romunskega tovornjaka in mu bo pobralo dve gumi. Končal bo v Soči ali pa na lokalnem pokopališču.
Jaz tudi lahko pridem iz Tolmina v Logatec v cca 40 minutah, ampak v primeru kakšne živali na cesti bom skoraj zagotovo končal v bolnišnici, da drugih potencialnih težav sploh ne omenjam ...

WarpedGone ::

kakšno hitrost lahko dobijo notri v 250m med dvema ležečima policajema.

Defekt je bil storjen še predno so ležeče policaje naredil.
Ker so skonstruiral neprimerno cesto, katero je treba naknadno pohabit.
Zakaj?
Ker hoče bit okrogla in kvadratna hkrati, hoče omogočat vožnjo avtomobilom brez da bi tam avtomobili res vozili.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

stjan je izjavil:

Glede na to da je na naših cestah zmeraj več starih, ki še hoditi ne morejo več, 2 tonski avto pa lahko vozijo, bi morali omejitve poenotiti na 50 km/h.

Starim ljudem, ki ne naredijo več testov, bi morali izpit odvzeti. Testiranje bi moralo biti pa obvezno. Pravzaprav bi morala policija izpite odvzeti, avte pa zaplombirat.

Ampak potem preneha obstajati ciljna skupina kupcev avtov za velik nateg. Marže so po mojem pri večini penzionistov večje kot pri ostalih kupcih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Fuks ::

Tudi sam vozim tam 175 po števcu kadar je prazna cesta (tako da je kazensko tveganje ravno znotraj okvirja za izmerjenih 167km/k, kar pomeni polovičko 40€). Če se mudi pa še tudi kaj hitreje (v okvirju 177, višje je kazenski rizik prevelik ;) ).

Sem pa vedno skoncentiran na vožnjo in predvidevam situacije, se ne limam folku na rit oziroma držim varnostno razdaljo. V naselju vedno tistih 55 ali manj. Po medkrajevnih regionalkah tam 110, če ni odcepov itd.

Veliko vozim tudi v nemčijo v zgodnjih jutranjih urah, in če je vreme pravo je tudi 70% cest brez omejitev. V južnem delu nemčije se npr vozim okrog 190 (več ne gre) tudi po dvopasovnici brez odstavnega, in se da brez problema.

Mi je pa zanimivo kako manj je stresna vožnja pri 180 na uro v sloveniji kot pa je v nemčiji na 3-pasovnici. V sloveniji folk uglavnem uporablja vzvratna ogledala, in če drviš po prehitevalnem ne skočijo takoj ven, oz so pripravljeni počakat avto ali dva. Dočim v nemčiji ni nobenemu problema zapeljat 100 na tretji pas pa četudi mora nekdo skoraj na polno zbremzat - briga jih!

WarpedGone ::

v sloveniji kot pa je v nemčiji na 3-pasovnici.

Jup.
Sm bil vajen naših 2,5 pasovnih AC in šel v italijo na njihove 5 pasovne behemote. Najprej me je blo strah letašiča, po par minutah postane vožnja milina.
Hitro najdeš svoj pas s hitrostjo, ki ti leži in se ne sekiraš zaradi počasnejših od tebe na desni strani, niti hitrejših na levi.
Vrnitev na naših 2,5 pasov je bila grozljivka.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Poleg dovoljene najvišje vsebnosti alkohola v krvi bi morali uvesti še hitre teste za vsebnost testosterona. Ker očitno nekaterim šprica še iz prstov po tipkovnici ... Agresija na javno cesto ne spada in pika. Pa če gre za 200km/h po avtocesti ob sneženju ali pa prehitevanje v nepregledni ovinek v coni 30 ... kar sem oboje doživel danes.

boolsheat ::

radiokills je izjavil:

Hitreje kot 130 kmh SE tako Ali tako ne smemo voziti. Pri danasnjih precej pametnih avtomobilih pa tudi ne bi smel biti problem programsko nastavit max hitrosti. Zakaj drzave tega ne zapovejo uvoznikom? Ok, izjeme bi lahko bile intervencijska vozila.


Ker s tem nič ne narediš. Nesreče se dogajajo zaradi neumnih in slabih voznikov (in ne zaradi vožnje 140kmh po avtocesti), teh pa žal "progamsko" ne gre nastavit.

Invictus ::

pegasus je izjavil:

Agresija na javno cesto ne spada in pika. Pa če gre za 200km/h po avtocesti ob sneženju ali pa prehitevanje v nepregledni ovinek v coni 30 ... kar sem oboje doživel danes.

Seveda agresija ne spada na cesto. Ampak, a je vožnja s 200km/h na avtocesti agresija? Meni se zdi da ravno toliko kot vožnja po prehitevalnem pasu z 90 km/h.

Kak sneg? Saj se je takoj stopil ... Če sneg pada, še ni nujno da obleži ...

Kar pa se tiče prehitre vožnje v naseljih, pa te budale definitivno poloviti in kaznovati.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nekikr ::

redmax je izjavil:

Na islandiji mamo max omejitev 90km/h vec ne obstaja. Statistika pravi 136 smrtnih prometnih med letom 2000 in 2010 ...torej v 10 letih, od tega je polovica krivcev turistov. Po slovenski statistiki je blo sam leta 2008 216 mrtvih....se izboljsuje, 2012 samo 130. Res da ni avtoceste ampak je veliko odcepov kjer je gola ravnina po 30-40km, brez radarja, civilizacije...niti pumpe ni... ampak nekaj je tut v glavi ljudi. Vecina se strinja z omejitvami ker menijo da ljudje ki so jih postavl, vedo zakaj so taksne kot so tam kjer so. Je pa tudi nekaj vreme, ledena cesta, mocan veter ki vpliva na to da si noben ravno ne upa divjat.

136 / 320.000 = 0,000425 / 10 = 0,0000425
130 / 2.000.000 = 0,000065
Ne vem no. Po tej logiki ste v bistvu veliko večji norci kot so tule. Avtocest ni, gole ravnine brez česarkoli (se pravi brez uvozov, izvozov, brez pump na 5km) brez vsega praktično, ekstremni pogoji praktično vsak dan, ki te prisilijo, da ne divjaš, ker niti ne moreš, pa je vseeno toliko žrtev. Glede na to, da je pri nas prava divjaška meka, z dobrimi in veliko avtocestami, brez hudih vremenskih pogojev, brez policijskega nadzora itd. itd. itd. bi moral biti faktor x5. Če kaj, potem je jasno, da tudi 90km/h očitno ne zaleže. Mogoče bo pa pri 50 kaj drugače?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

matobeli ::

Invictus je izjavil:

Ampak, a je vožnja s 200km/h na avtocesti agresija?


Kar se tebi zdi je vredno čisto nič. 200km/h ne_smeš vozit po cesti, tako kot jaz ne smem gojit konoplje/sestavljat eksploziva/vozit z neregistriranim avtom in kar je še takih "neškodljivih in neagresivnih" prekrškov.

RedDrake ::

nekikr je izjavil:


136 / 320.000 = 0,000425 / 10 = 0,0000425
130 / 2.000.000 = 0,000065
Ne vem no. Po tej logiki ste v bistvu veliko večji norci kot so tule. Avtocest ni, gole ravnine brez česarkoli (se pravi brez uvozov, izvozov, brez pump na 5km) brez vsega praktično, ekstremni pogoji praktično vsak dan, ki te prisilijo, da ne divjaš, ker niti ne moreš, pa je vseeno toliko žrtev. Glede na to, da je pri nas prava divjaška meka, z dobrimi in veliko avtocestami, brez hudih vremenskih pogojev, brez policijskega nadzora itd. itd. itd. bi moral biti faktor x5. Če kaj, potem je jasno, da tudi 90km/h očitno ne zaleže. Mogoče bo pa pri 50 kaj drugače?

Math == fail.

V SLO je bilo od 2000 do 2010 2455 smrtnih žrtev prometnih nesreč.
Torej 245,5 na leto v povprečju. To je 2,9x več na prebivalca kot na Islandiji.
Pa AC so načeloma bolj varne (je manj smrtnih žrtev) kot navadne ceste. Torej smo pravi divjaki v primerjavi z njimi (in smo res, ni treba bit brihten da to zgrutaš).

nekikr ::

Bravo, ugotovil si to, kar pravimo mnogi. Da je 130km/h na avtocesti neumna omejitev, ker do nesreč prihaja drugje. In da brez nadzora in kazni nobena omejitev v bistvu ne dvigne kulture vožnje.

SimplyMiha ::

V premislek: verižno trčenje na primorski avtocesti. Koliko več mrtvih bi bilo, če ne bi bilo te blesave omejitve? Eni so vozili celo 170 km/h!

razerznak ::

SimplyMiha je izjavil:

V premislek: verižno trčenje na primorski avtocesti. Koliko več mrtvih bi bilo, če ne bi bilo te blesave omejitve? Eni so vozili celo 170 km/h!


pa ker supak bo sel 170 skozi gosto meglo, razmišljaj malo, gawd , valda ko je gosta megla se hitrost zmanjša na okroglih 60-80 km/h
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

RedDrake ::

Omejitev v prvem planu ni tam zato da bi bilo nesreč manj, ampak zato, da so posledice nesreč manjše (oz. jih nih). Višja hitrost pomeni manjšo varnost zato, ker ko gre nekaj narobe, gre toliko bolj konkretno.

Poglejmo primer Fitipaldija, ki se ponoči vozi 245. Tip v najboljšem primeru vidi cesto kakih 70m naprej, to dolžino pa prevozi v eni sekundi.
Reakcijski čas na nekaj kar niso rdeče luči bo precej velik, verjetno med pol in eno sekundo. Realno bo oviro povozil. Če gre za kos kartona ne bo nič. Če bo tisto na tleh slučajno kak kos vrhunsko vzdrževanega romunskega kombija, potem bo pa veselica, če mu uniči gumo ali dve.
V primeru, ko pa greš ponoči varnih 120, pa vidiš cesto 2 sekundi v naprej. To je, če slučajno ne gledaš v telefon/radio, povsem dovolj za manever, ki ne bo ogrožujoč.
Podnevi je dejansko precej bolj varno vozit hitro, kot ponoči. Ampak nisi pa sam, in ogrožaš zraven druge ljudi, ki upravičeno ne pričakujejo da postavljaš rekorde ...

Izbrisan_Acc ::

Pri omejitvi na avtomobilu 130kmh, bi lahko v "coni 30", še zmerej vozu 100kmh prehitro.

SimplyMiha ::

razerznak je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

V premislek: verižno trčenje na primorski avtocesti. Koliko več mrtvih bi bilo, če ne bi bilo te blesave omejitve? Eni so vozili celo 170 km/h!


pa ker supak bo sel 170 skozi gosto meglo, razmišljaj malo, gawd , valda ko je gosta megla se hitrost zmanjša na okroglih 60-80 km/h

Pa vendar niso zmanjšali.

razerznak ::

SimplyMiha je izjavil:

razerznak je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

V premislek: verižno trčenje na primorski avtocesti. Koliko več mrtvih bi bilo, če ne bi bilo te blesave omejitve? Eni so vozili celo 170 km/h!


pa ker supak bo sel 170 skozi gosto meglo, razmišljaj malo, gawd , valda ko je gosta megla se hitrost zmanjša na okroglih 60-80 km/h

Pa vendar niso zmanjšali.


Bos se reku da jim dars ni napisal table da je megla ane
Ja sej so dobli kar so hotli, sej nekateri so dobli kazni
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

SimplyMiha ::

Nekateri pa so umrli.

Invictus ::

SimplyMiha je izjavil:

V premislek: verižno trčenje na primorski avtocesti. Koliko več mrtvih bi bilo, če ne bi bilo te blesave omejitve? Eni so vozili celo 170 km/h!

Ergo, omejitev je brez zveze, ker se je tako ali tako nihče ne drži in nihče ne sankcionira ...

Lahko bi dali omejitev 10 km/h, pa bi prišlo do iste situacije.

Sicer pa nehajte vleči ven ta unikaten dogodek kot splošno merilo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SimplyMiha ::

Ni unikaten. Ti naleti se dogajajo ves čas.

Unknown_001 ::

Robertos664 je izjavil:

ojej, koliko bedakov na naših cestah. Čudno, da ni še več nesreč. Pol pa se čudim, ko se peljem čez naselje 55 po števcu, v rit pa se mi pikajo ko ose. Ko pa pridemo na 90 pa ostanejo zadaj, očitno bi vozili 70 v in izven naselja..


Jaz v naselju samo zmanjšam brzino če na takega naletim :) Navadno takoj odnehajo in začnejo neko normalno varnostno držat. Ponoči pa zadnje meglenke najbolj zaležejo. Če pa nisi avta poleti pral, pa samo šipe malo pošpricaš pa glanci spoliran avto zaserješ. Me je pa en tak "varen" voznik šel v naselju čez križišče prehitevat s cca 60 potem zunaj na regionalki skozih hosto in ovinke mu pa ni glih šlo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

nekikr ::

SimplyMiha je izjavil:

Ni unikaten. Ti naleti se dogajajo ves čas.

Ker so kazni smešne, nadzora pa ni. Posledično je divji zahod. 130 ali 200 ne igra vloge.

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

V premislek: verižno trčenje na primorski avtocesti. Koliko več mrtvih bi bilo, če ne bi bilo te blesave omejitve? Eni so vozili celo 170 km/h!

Ergo, omejitev je brez zveze, ker se je tako ali tako nihče ne drži in nihče ne sankcionira ...

Lahko bi dali omejitev 10 km/h, pa bi prišlo do iste situacije.

Sicer pa nehajte vleči ven ta unikaten dogodek kot splošno merilo.


Verjetno bi brez tiste omejitve stanje bilo celo boljše. Ker se nihče več ne bi podzavestno toliko zanašal na prometno signalizacijo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12619372 (15521) Mare2
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12221689 (19871) IceIceBaby
»

Kazni za prehitro vožnjo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15624320 (21526) ;-)

Več podobnih tem