» »

Zimske pnevmatike

Zimske pnevmatike

Temo vidijo: vsi
««
4 / 10
»»

mn ::

jest10 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Hitrostni razred je predpisan - ne sme bit manj kot predvideva homologacija.

Če prav vem, so lahko zimske 2 razreda "počasnejše" kot je homologacija za letne.


Točno tako. Čeprav jaz imam v spominu 1 razred ampak je možno da sta celo 2.

Ganon ::

mr1two ::

Nekaj povprečnega kot vidim. Seveda morajo vedno mediji še malo cirkusa zdraven uganjat.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

GrimReaper ::

Za ostale še ne rečem, so res nekaj povprečnega.
Ampak provide bi pa morale imet ene od petih premium znamk gor, ne pa najcenejše gume.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Blum ::

Aston_11 ::

Yup.

Očitno so slabe zimske boljše kot dobre letne, ki jih nekateri forcirajo na svojih vozilih - zaradi profila in genijalizma o poznavanju lastnosti snovi, iz katere so gume. Pa skoraj nikogar ne vidim poleti v zimski obutvi ali pozimi v sandalih v snegu. Pri avtih pa vsa čuda.

RejZoR ::

Logično, če pa so zimske že v osnovi nareje mehkejše, ker vsaka guma v mrazu otrdi. Poleti pa je taka guma čigumi v visoki vročini. In obratno, letne so poleti normlane, pozimi pa rock hard, kar je slabo za oprijem...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

energetik ::

Blum je izjavil:

http://avtoarena.si/ford/novice/zimske-...

Zanimivo, kako ta test zaviranja v mokrem pri +6°C negira teste Avtomagazina. In potrjuje moje izkušnje, da se pri jesenskih temepraturah na mokrem zimska bolje obnese kot letna.
Je pa res, da so takrat pri AM testirali Savo Intenso in S3, ki ni najbolje ocenjena na mokrem.
V zgornjem linku so pa testirali premium Continental letno in zimsko.

WarpedGone ::

Logično, če pa so zimske že v osnovi nareje mehkejše, ker vsaka guma v mrazu otrdi.

Ko dam zimske dol in letne gor - se oprijem poslabša, vožnja je glasnejša in manj udobna.
Ko dam letne dol in zimske gor - se oprijem izboljša, vožnja je tišja in bol udobna.
Zimska Vredestein Wintrack, letna BS Potenza, enake dimenzije. Pobci pri vulkanizerju so kleli kako zelo trda je letna guma, ko so jo pulili dol iz felge.
Obakrat so temperature okrog 10 stopinj, kar je vsaj 10 stopinj pod spodjno mejo delovnega temperaturnega intervala letnih gum in nekje na zgornji meji zimskih gum.
Pri -20 nočem letno gumo niti probat.
Zbogom in hvala za vse ribe

jest10 ::

energetik je izjavil:

Blum je izjavil:

http://avtoarena.si/ford/novice/zimske-...

Zanimivo, kako ta test zaviranja v mokrem pri +6°C negira teste Avtomagazina. In potrjuje moje izkušnje, da se pri jesenskih temepraturah na mokrem zimska bolje obnese kot letna.
Je pa res, da so takrat pri AM testirali Savo Intenso in S3, ki ni najbolje ocenjena na mokrem.
V zgornjem linku so pa testirali premium Continental letno in zimsko.


Tukaj pa so letne super, razen jasno na snegu:

energetik ::

jest10 je izjavil:

Tukaj pa so letne super, razen jasno na snegu:

Tudi jaz sem to gledal. Ampak nikjer ni napisano ne katero letno gumo so preizkušali, niti pri kateri temperaturi so preizkušali na mokrem. Okolica pri mokrem testu zgleda sumljivo zelena.

jest10 ::

Rezultati so primerljivi z ÖAMTC testom(ki ga kopirajo naše revije), tako da kaj dosti po svoje že niso mogli testirat.

Sicer pa nikjer ne piše, da so to slike s testa;)

GrimReaper ::

Moje 195/65/15 nove Conti TS830 2 let stare so po mokrem pri takih temperaturah, ki so danes, mal nad 5°C, glih nekje z letnimi 205/55/16 8 let starimi.
Mogoče mal pretiravam, ampak v ovinku oboje izgubijo oprijem, sem danes lepo videl. Zimske ker so pač nenormalno ozke in balonaste in čez ovinek izgubijo kontakt s cesto, letne pa ker so ble že tolk trde.
Res pa da vem kolk lahko obrneš volan s temi gumami in že poznam ta ovinek in sem že pred ovinkom vedel da bom izgubil oprijem.
Ko se spustijo temperature pod nulo pa ni vprašanja, tam z letnimi nimaš kaj iskat, pa tut če so nove.

Pa tut ne rečem zdej da se splača zarad tistih par primerov kjer bi lahko malenkost hitreje zvozil kupit 16 col gume in dodatne feltne, tut s temi pozimi glih ne gre pretiravat v ovinkih.
Za po snegu so pa 15 col celo boljše, ker so za 5cm ožje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Buggy ::

Moje 195/65/15 nove Conti TS830 2 let stare so po mokrem pri takih temperaturah, ki so danes, mal nad 5°C, glih nekje z letnimi 205/55/16 8 let starimi.


...tudi slucajno tega ne verjamem in sigurno niso bili pogoji, kako si to primerjal isti.

Za po snegu so pa 15 col celo boljše, ker so za 5cm ožje.


...razlika v sirini med 195/65/15 in 205/55/16 ni 5cm ampak 1cm in v snegu ta razlika ni tako bistvenena, kot ti mislis.

energetik ::

GrimReaper je izjavil:

Moje 195/65/15 nove Conti TS830 2 let stare so po mokrem pri takih temperaturah, ki so danes, mal nad 5°C, glih nekje z letnimi 205/55/16 8 let starimi.
Lej jst ti lahko naredim primerjavo pri svojih, ki jih imam iste dimenzije, 185/65/14.
Letne stare pol leta, Nokian Line. Odlično ocenjene na mokrem na ADAC, razred B.
Zimske stare 1 leto, Conti TS800.
Ampak pri okoli 6°C na mokrem držijo Conti bolje kot Nokian, vsaj pri zaviranju.
Na suhem in mrzlem so Nokian držale bolje. Ampak vsaj v LJ je jeseni cesta mokra praktično 24/7. Da ne omenjam odpadlega listja.

c00L3r ::

Večkrat se omenja, da bi naj pri temperaturah pod 6°C imeli zimske gume. Potem pa naredijo test letnih in zimskih gum pri tej temperaturi, kjer se izkaže da je letna boljša.

Ampak kaj pa po 2-3 letih? Se upam it stavit, da bo zimska guma boljša.

Sicer pa priporočam Continental Contiwintercontact TS 800. Vozim v dimenziji 185/60R14. Odlična guma v suhem, mokrem ali na snegu.

GrimReaper ::

...razlika v sirini med 195/65/15 in 205/55/16 ni 5cm ampak 1cm in v snegu ta razlika ni tako bistvenena, kot ti mislis.

Po suhem je pri kontaktni površini za 5cm razlike. 130-140mm proti 180-185mm. Meril sem tud 195/65/15 Eskimo S3 in Ultragrip 7+ in imajo 150-155mm.
Po snegu pa res možno da se ta razlika izniči, ker v snegu pridejo do kontakta tudi zaobljeni robovi. V širini gume je pa razlike 200 proti 215mm.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

WarpedGone ::

Potem pa naredijo test letnih in zimskih gum pri tej temperaturi, kjer se izkaže da je letna boljša.

Moj lasten test se z njimi ne strinja.
Pri 10 je zimska guma boljša.
Zbogom in hvala za vse ribe

shadeX ::

Hayabusa ::

A ni bila neprilagojena hitrost :|, kot pri 99% navadnih smrtnikov ? Itak da ne, ko se skanta polica_man je vse drugo krivo, samo on ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

shadeX ::

Hahah, ne me jebat

Kitajske pnevmatike bodo zamenjali

Nimajo pojma ali bi si praskali jajca ali kaj drugega.

GrimReaper ::

Kako te Kitajske gume sploh lahko pridejo v Evropo, mi ni jasno.
Pa kaj tukaj tolk testirajo te gume, če ti pa vsak 10 letnik že na podlagi imena znamke lahko pove da so zanič. Zdej bodo testirali še Nexen in Rockstone, res imajo preveč časa, naj jih vrnejo od koder so prišle pa je to to.
Continental, Goodyear, Dunlop, Michelin, pa za letne še Bridgestone, to je v glavnem vse kar je dobre izbire, ne vem kaj zdej toplo vodo odkrivajo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

D3m ::

Nexen so v redu. Vsaj N8000 :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

krneki0001 ::

GrimReaper je izjavil:

Kako te Kitajske gume sploh lahko pridejo v Evropo, mi ni jasno.
Pa kaj tukaj tolk testirajo te gume, če ti pa vsak 10 letnik že na podlagi imena znamke lahko pove da so zanič. Zdej bodo testirali še Nexen in Rockstone, res imajo preveč časa, naj jih vrnejo od koder so prišle pa je to to.
Continental, Goodyear, Dunlop, Michelin, pa za letne še Bridgestone, to je v glavnem vse kar je dobre izbire, ne vem kaj zdej toplo vodo odkrivajo.


1.) nobena kitajska guma ni počila, počila je lassa, ki je turška guma (odlična za v cel sneg - nekje malo nad nivojem save S3). Pa ta na sliki definitivno ni bila 10 dni stara, ampak prej 5 let, ker je že ob barvo. Samo nekaj morajo pokazat, da bodo lahko vse goodride gume zamenjal (ne lasaa, ampak goodride).

Goodride so gume, ki se zelo dobro obnesejo na kombijih. In so v evropi že dlje časa. In zaenkrat vsakega ki vozi kombi s temu gumami ne boš slišal govorit slabo čez te gume. za na osebni avto pa pač niso.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

...:TOMI:... ::

Kdo je tu zaslužil?

1. Prodajalec kitajskih/turških gum.
2. Ljudje, ki so testirali.
3. Prodajalec nekitajskih gum, ki jih bodo sedaj montirali.
4. Mediji, ki so polnili svoje prime time termine in naslovnice.
5. Brezplačna reklama za gume, vulkanizerje itd.
Tomi

AndrejS ::

Po slikah sodeč je Lassa počila zaradi premajhnega tlaka. Se je verjetno s prazno gumo vozil glupan plavi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejS ()

energetik ::

GrimReaper je izjavil:

Kako te Kitajske gume sploh lahko pridejo v Evropo, mi ni jasno.
Pa kaj tukaj tolk testirajo te gume, če ti pa vsak 10 letnik že na podlagi imena znamke lahko pove da so zanič. Zdej bodo testirali še Nexen in Rockstone, res imajo preveč časa, naj jih vrnejo od koder so prišle pa je to to.
Aha, ti boš že kar po imenu vedel, a so OK ali zanič. Poleg tega so Nexen južnokorejske, in so na malo drugem nivoju kot kitajke.

WarpedGone ::

(odlična za v cel sneg - nekje malo nad nivojem save S3

Se pravi super guma za provido, katere modus operandi je, da se po AC preganja nad omejitvijo (i.e. nad konstrukcijsko hitrostjo vozišča)?

Aha, ti boš že kar po imenu vedel, a so OK ali zanič.

Kvečjemu fejlaš na varno stran - kej nezanič proglasiš za zanič.
Bolje kot da zanič proglasiš za nezanič.
Zbogom in hvala za vse ribe

theBill ::

GrimReaper je izjavil:

Kako te Kitajske gume sploh lahko pridejo v Evropo, mi ni jasno.
Pa kaj tukaj tolk testirajo te gume, če ti pa vsak 10 letnik že na podlagi imena znamke lahko pove da so zanič. Zdej bodo testirali še Nexen in Rockstone, res imajo preveč časa, naj jih vrnejo od koder so prišle pa je to to.
Continental, Goodyear, Dunlop, Michelin, pa za letne še Bridgestone, to je v glavnem vse kar je dobre izbire, ne vem kaj zdej toplo vodo odkrivajo.


Pajade, bomo kar tko čez palec, po slovesu izbiral, ane. Pa dobavitelje bomo tudi tako izbiral, po slovesu... ;((

Na letošnjem testu AMZS zimskih gum v dimenziji 225/45 R17 sta izmed tvojih navedenih "top" znamk zelo priporočljive le Conti in Michelin (tudi Bridgestone in Uniroyal), medtem ko sta Dunlop in Goodyear dobila "samo" oceno priporočljivo.

Se tudi top koncernom zgodi, da naredijo zgolj povprečen izdelek, zato pa so potrebni testi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

WarpedGone ::

Se tudi top koncernom zgodi, da naredijo zgolj povprečen izdelek, zato pa so potrebni testi.

Povprečen izdelek še vedno ni slab, je le povprečen.
Pri "neslavnih" morš met srečo da dobiš povprečen izdelek, privzeto je to slab vsaj v nekaterih pogojih:

Ni problem narest gume, ki:
- je super v snegu ALI
- je super na mokrem ALI
- je super na suhem vročem asfaltu ALI
- je super v dežju ALI
- je super ob zaviranju v mokrem ALI
- je super ob zaviranju na suhem ALI
- ima nizko kotalno trenje ALI
- ima nizko obrabo ALI
- je tiha ALI
- je XYZ ali
- ima podobne karakteristike vsaj nekaj let

Prbolem je narest gumo, ki ima HKRATI čimveč zgornjih karakteriskih čimboljših.
Tle kitajske gume pogrnejo - ja, nekatere so super v snegu in poraz ko ni snega. Druge so super na mokrem in poraz na suhem, tretje super na suhem in poraz na mokrem. Itd.

Dobra guma v nobeni od teh kategorij ni slavba. Če je slaba v eni od pomembnejših je to slaba guma. "Odličnost" v drugih katerogorijah to ne odtehta.
Konstrukcija dobre gume ni umetnost ali slučaj ampak je to poznavanje in uporaba materijalov. Ko bojo kitajci uporablal prave materijale, bodo tudi produkti primerljivi tistim, ki jih že uporabljajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

GrimReaper ::

Aha, ti boš že kar po imenu vedel, a so OK ali zanič. Poleg tega so Nexen južnokorejske, in so na malo drugem nivoju kot kitajke.

Tukaj se sploh ne gre za ok ali zanič, na take avte spadajo samo odlične gume, kar pa pri Kitajskih/Korejskih gumah ne gre iskat.
Tukaj imaš tvoje Nexen:
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

Se tudi top koncernom zgodi, da naredijo zgolj povprečen izdelek, zato pa so potrebni testi.

Če smo iskreni bi bile Dunlop in Goodyear povsem ok, ena je malo slabša na mokrem, ena pa na ledu.
Ampak to so malenkostne razlike, Goodyear ima po mokrem 2,6, Michelin pa 2,5 pa je že zelo priporočljiva. Kitajski na tem testu imata čez 5.
V 15 col testu so pa tudi te znamke zelo priporočljive.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Hayabusa ::

Hint: zakonodaja javnih naročil (vzame se najcenejši ponudnik) in butasti birokrati, ki odločajo (za katere so vse gume videti enake, črne so in okrogle :))).
Potem imaš situacijo zgoraj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

GrimReaper ::

Tako to gre ja, sej v naši firmi (in najbrž veliko ostalih) lahko najdeš veliko podobnih primerov.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

theBill ::

GrimReaper je izjavil:

V 15 col testu so pa tudi te znamke zelo priporočljive.


In Provide imajo 15 colarce gor... :))

krneki0001 ::

theBill je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Kako te Kitajske gume sploh lahko pridejo v Evropo, mi ni jasno.
Pa kaj tukaj tolk testirajo te gume, če ti pa vsak 10 letnik že na podlagi imena znamke lahko pove da so zanič. Zdej bodo testirali še Nexen in Rockstone, res imajo preveč časa, naj jih vrnejo od koder so prišle pa je to to.
Continental, Goodyear, Dunlop, Michelin, pa za letne še Bridgestone, to je v glavnem vse kar je dobre izbire, ne vem kaj zdej toplo vodo odkrivajo.


Pajade, bomo kar tko čez palec, po slovesu izbiral, ane. Pa dobavitelje bomo tudi tako izbiral, po slovesu... ;((

Na letošnjem testu AMZS zimskih gum v dimenziji 225/45 R17 sta izmed tvojih navedenih "top" znamk zelo priporočljive le Conti in Michelin (tudi Bridgestone in Uniroyal), medtem ko sta Dunlop in Goodyear dobila "samo" oceno priporočljivo.

Se tudi top koncernom zgodi, da naredijo zgolj povprečen izdelek, zato pa so potrebni testi.


Če odbiješ stran hrup, porabo in obrabo (kar je 25% ocene - po moje bi bilo dovolj 5%), dobiš malo drugačne rezultate. Smo že lansko leto to naredili in odrezali stran tisti del, ki je dobesedno bedast, pa se je vrstni red potem kr fino premešal. Ker če dobi guma slabšo oceno zato, ker se hitreje obrablja in ima avto večjo porabo zaradi te gume je bedarija, če je pa najboljša v vseh drugih pogojih (led, sneg, mokra cesta).

Mene ne moti, če se zimska guma dere ali hitreje obrabi (seveda se dobra guma hitreje znuca, saj je stalno trenje) ali če porabim liter več bencina zaradi nje, samo da drži tako kot mora in da se lahko z njo vozim v vseh pogojih pozimi.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

theBill ::

Nebivedu drži, se čisto strinjam z napisanim, ampak težava je drugje:

Če smo iskreni bi bile Dunlop in Goodyear povsem ok, ena je malo slabša na mokrem, ena pa na ledu.

SuperVeloce ::

krneki0001 je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Kako te Kitajske gume sploh lahko pridejo v Evropo, mi ni jasno.
Pa kaj tukaj tolk testirajo te gume, če ti pa vsak 10 letnik že na podlagi imena znamke lahko pove da so zanič. Zdej bodo testirali še Nexen in Rockstone, res imajo preveč časa, naj jih vrnejo od koder so prišle pa je to to.
Continental, Goodyear, Dunlop, Michelin, pa za letne še Bridgestone, to je v glavnem vse kar je dobre izbire, ne vem kaj zdej toplo vodo odkrivajo.


1.) nobena kitajska guma ni počila, počila je lassa, ki je turška guma (odlična za v cel sneg - nekje malo nad nivojem save S3). Pa ta na sliki definitivno ni bila 10 dni stara, ampak prej 5 let, ker je že ob barvo. Samo nekaj morajo pokazat, da bodo lahko vse goodride gume zamenjal (ne lasaa, ampak goodride).

Goodride so gume, ki se zelo dobro obnesejo na kombijih. In so v evropi že dlje časa. In zaenkrat vsakega ki vozi kombi s temu gumami ne boš slišal govorit slabo čez te gume. za na osebni avto pa pač niso.


1. Goodride je počila na testu ADACa, kar pomeni, da ne dosega standardov hitrosti. Že zaradi tega je to javno naročilo gum en fail.
2. 5 let stare gume na providi? Ti avtomobili naredijo 50k+ na leto, večina 100.000km na leto. Ne me basat.

Goodride in nekaj ostalih cheap firm imajo tudi nekatera reševalna vozila in mi je znanec, ki je sovoznik, že veliko tarnal o težavah, s katerimi se soočajo med vožnjo zaradi kitajskih čungalunga gum.

Sej... po snegu še pride, ampak kaj ko je po mokrem in spolzkem izredno nevarno. Pozimi je 3/4 časa mokro in spolzko.

Ne rečem, prometniki z octaviami, kateri imajo čez prometno preventivo in določeni kombiji res ne rabijo najdražjih modelov in dimenzij, ampak za provida vozila pa nimajo kaj gledati samo na ceno pri naročilih.

Tudi če je kitajka dobra za določene slovence, se ti uradno nimaš kaj voziti več kot 130/90/50kmh, medtem ko lahko provida dosega hitrosti 2x tega in verjetno pogosteje sunkovito zavira.

WarpedGone ::

Če odbiješ stran hrup, porabo in obrabo (kar je 25% ocene - po moje bi bilo dovolj 5%), dobiš malo drugačne rezultate. Smo že lansko leto to naredili in odrezali stran tisti del, ki je dobesedno bedast, pa se je vrstni red potem kr fino premešal. Ker če dobi guma slabšo oceno zato, ker se hitreje obrablja in ima avto večjo porabo zaradi te gume je bedarija, če je pa najboljša v vseh drugih pogojih (led, sneg, mokra cesta).
Mene ne moti, če se zimska guma dere ali hitreje obrabi (seveda se dobra guma hitreje znuca, saj je stalno trenje) ali če porabim liter več bencina zaradi nje, samo da drži tako kot mora in da se lahko z njo vozim v vseh pogojih pozimi.


Zato pa imaš objavljene tudi rezultate pri posameznih testih. Oni pač vzamejo nek utežni sistem, kateri se jim zdi primeren za povprečnega uporabnika avtombila.
Pa še vrstni red ni prvi, drugi ... ampak lepo košare "špica", "podšpica", "no ja" in "glej drugam"

Ti pa imaš možnost da posamezne teste utežiš po svoje in izračunaš svoje košare. Ni problema.
Zbogom in hvala za vse ribe

...:TOMI:... ::


Se tudi top koncernom zgodi, da naredijo zgolj povprečen izdelek, zato pa so potrebni testi.


Hehe, na testih je vse odvisno samo od tega koliko firme plačajo ljudem, da izdelek uvrstijo višje ali nižje. Kako lahko človek oceni, da se neka pnevmatika drži bolje, kot druga? Bi prav rad videl kako to delajo. Hans se pelje v novem VW z Dunlopkami, nato mu dajo gor Bridgestone in občuti zelo veliko razliko. Right. Tako visoko dovršenih pnevmatik ni moč testirati, saj so vse iste.

Kot bi rekel, da bvalgari parfum diši bolje od hugo bossa. Ali da je voda oda boljša od zale. V resnici je oboje isti k...c. Eno leto pospešujejo prodajo michelina, drugo leto good year, tretje leto dunlop, četrto leto bridgestone... Se mi zdi, da je to vse dogovorjeno med temi firmami in med ljudmi, ki testirajo.
Tomi

WarpedGone ::

Precej narobe se ti zdi.
Zavorno razdaljo se izmeri, bočni pospešek se izmeri, hrup se izmeri, obraba gume se izmeri, poraba goriva se izmeri, vibracije se izmerijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

...:TOMI:... ::

V tistem dnevu, ko testirajo se mi zdi to malo brezveze. Če bi želel dober test, bo moral vsaj 1 leto ali dlje ob enakih pogojih testirati vse na enkrat. Isto je pri hrani. Testirajo vse žive in nežive zadeve, nato rečejo, da je špricana hrana "varna". Varna pomeni, da se ne zastrupiš s hrano in ne pristaneš na urgenci. Če boš pa čez 10 let na onkologiji zaradi teh strupov, pa te testi ne ugotavljajo. In to je napaka vseh teh testov. Nič ti ne povedo. Vse to je treba jemati z rezervo in vklopiti zdravo pamet. Če si pameten, vzameš gume, ki so okoli 1/3 dražje od najcenejših. Dobiš dobro gumo, priznane znamke za dobro ceno. Najdražje gume so metanje denarja skozi okno, vsaj zame.
Tomi

theBill ::

...:TOMI:... je izjavil:


Se tudi top koncernom zgodi, da naredijo zgolj povprečen izdelek, zato pa so potrebni testi.


Hehe, na testih je vse odvisno samo od tega koliko firme plačajo ljudem, da izdelek uvrstijo višje ali nižje. Kako lahko človek oceni, da se neka pnevmatika drži bolje, kot druga? Bi prav rad videl kako to delajo. Hans se pelje v novem VW z Dunlopkami, nato mu dajo gor Bridgestone in občuti zelo veliko razliko. Right. Tako visoko dovršenih pnevmatik ni moč testirati, saj so vse iste.

Kot bi rekel, da bvalgari parfum diši bolje od hugo bossa. Ali da je voda oda boljša od zale. V resnici je oboje isti k...c. Eno leto pospešujejo prodajo michelina, drugo leto good year, tretje leto dunlop, četrto leto bridgestone... Se mi zdi, da je to vse dogovorjeno med temi firmami in med ljudmi, ki testirajo.


Že povprečni voznik brez divjanja občuti razliko med top gumo in nekim šrotom na mokri podlagi (na suhi podlagi so skoraj vse dobre). Guma se ob speljevanju mnogo hitreje zavrti v prazno, odnašanje v ovinkih, veliko hitrejši vklop ABS ob močnejšem zaviranju zaradi hitrejšega blokiranja, ipd.

Glede testiranja gum te je že Warped razsvetlil, glede razlik v posameznih vodah iz plastenk in vodovodov si pa lahko tu prebereš, da ne boš še naprej v temi taval.
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=g...
http://www.kemija.org/forum/viewtopic.p...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

...:TOMI:... ::

Med šrot gumo in dobro gumo se itak pozna. Če ti pa dam eno mišelinko in eno bridgestone, ki so gume malo višjega cenovnega razreda, potem pa ne boš občutil razlike.

Blind test vode, pa ni šans, da ugotoviš katera je bolj strupena ali katera je "boljša voda", ker je vse isto.
Tomi

krneki0001 ::

SuperVeloce je izjavil:


2. 5 let stare gume na providi? Ti avtomobili naredijo 50k+ na leto, večina 100.000km na leto. Ne me basat.


Lassa, guma, ki je počila, je bila na civilnem meganu, ki se nima kaj vozit več od omejitve.

Provida dela 100.000km na leto? A zato ima mondeo po osmih letih nekje 280.000 km prevoženih? Povprečje je veliko nižje. Sicer gre pa za 120 gum, ki jih bodo zamenjali. Ni ravno veliko.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

theBill ::

Med šrot gumo in dobro gumo se itak pozna. Če ti pa dam eno mišelinko in eno bridgestone, ki so gume malo višjega cenovnega razreda, potem pa ne boš občutil razlike.

Ti pa jaz ne, merilni inštrumenti pač. Tudi v kritični situaciji bo razlika v zavorni poti, sicer majhna, ampak bo.

Blind test vode, pa ni šans, da ugotoviš katera je bolj strupena ali katera je "boljša voda", ker je vse isto.

Enako kot za gume - ti po okusu že ne, zato pa imajo teste, s katerimi to preverijo. Ne moreš verjet, človek ti prilepi znanstveni dokaz, ti pa še naprej goniš svoje. Ti samo slobodno.

 John Cleese explains

John Cleese explains

Matako ::

AndrejS je izjavil:

Po slikah sodeč je Lassa počila zaradi premajhnega tlaka. Se je verjetno s prazno gumo vozil glupan plavi


To je sedaj potrjeno tudi uradno:

http://www.rtvslo.si/slovenija/niso-bil...

Izkaže se, da gre resnično za "modrost" uporabnikov. ;)
/\/\.K.

Hayabusa ::

Ko bi se to zgodilo Jožetu iz Spodnjega Dupleka bi bila 100% neprilagojena hitrost.
Haha, kakšen forenzični laboratorij, položnica in konec ;((.

AndrejS ::

Zgleda morjo plavi še 1x v avtošolo - da jih naučijo da občasno treba preverit tlak v pnevmatika. Najbolje da jim izpite poberejo!

black ice ::

Uf, to bo zmeda. Treba bo razpisati referendum, da se bo določilo katera skupina bo pobirala izpite.

menjalnik ::

Kje mi priporočate letos nakup zimskih pnevmatik 14 col. Do sedaj sem uporabljal Sava Eskimo S3, pa me zanima če se še kakšne boljše in po možnosti ugodnejše?
««
4 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3268555383 (10438) Ghost7
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836780 (31677) m0LN4r
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625587 (21441) Domobrancek
»

Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23845656 (39375) oemdzi
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13725891 (23257) krneki0001

Več podobnih tem