» »

9/11 - kaj se je dejansko dogajalo

9/11 - kaj se je dejansko dogajalo

Avby ::

Kaj vi menite:

-a drži uradna razlaga dogodkov, ki so se odvijali 9/11 2001 ob napadu na WTC
-ali pa uradna razlaga kaj prikriva

bluefish ::

Torej že tretja tema? Morda bo debata v tej boljša, kot pa tukaj in tukaj. Seveda pa je za to malo verjetnosti.
Vsekakor bi bilo dobro, če se ne ponovi zgodba iz prejšnjih debat, ko so nekateri na slepo limali sto in en link do citatov in video posnetkov brez dodatnega utemeljenega komentiranja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

jype ::

Avby> -a drži uradna razlaga dogodkov, ki so se odvijali 9/11 2001 ob napadu na WTC
Avby> -ali pa uradna razlaga kaj prikriva

Ker se to ne izključuje - oboje.

edge540 ::

>>Ker se to ne izključuje - oboje.

Se strinjam. Par stvari smrdi - ampak pri takšnih velikih dogodkih vedno kaj smrdi.

PacificBlue ::

-a drži uradna razlaga dogodkov, ki so se odvijali 9/11 2001 ob napadu na WTC??

Ne.


-ali pa uradna razlaga kaj prikriva?

Da.

jype ::

Katera reč iz "uradne razlage" pa ne drži?

Kar se mene tiče samo ne pove vsega, kar pove, pa skoraj zagotovo ni napačno.

perfect ::

[...] ... daj link. Bo dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Primoz ()

jype ::

perfect> 1. Why didn't jets intercept the airliners since they had numerous warnings of terrorist attacks?

Dobro vprašanje. Na ostalih miljon žal ne morem odgovarjati danes.

"Na travnikih" se dobi celotne posnetke vseh kanalov NORAD komunikacij za tisti dan. Popoldan je mogoče slišati par samokritičnih besed operaterjev, sicer pa nič resnejšega. Enostavno niso opazili, da je kaj narobe. Ugrabitelji letal so vedeli, da morajo izključiti transponderje, saj tako niso bili več zanimivi civilnim radarjem (kontrolorji bi sicer takoj ugotovili, da določena letala ne letijo po svojih začrtanih poteh, tako pa v zmešnjavi niso, računalniki, ki jim pri tem pomagajo, se pa s kontakti brez transponderjev ne ubadajo).

Seveda je neodgovorno, da predsednik Bush, ki je bil nekaj tednov pred tem seznanjen s poročilom obveščevalne službe o možnosti takšnega napada ni poskrbel za povišano varnost v civilnem letalstvu in povišano pripravljenostjo nacionalne garde (ki je tipično zadolžena za varovanje zračnega prostora nad ZDA, ko ne gre za grožnjo od zunaj). Morda je celo namerno te informacije ignoriral, vendar to ne dokazuje, da on (ali katerikoli drug Američan) stoji za napadom.

perfect ::

Če bi to veljalo za Albanijo bi ti vse tole podpisal. Še v Sloveniji včasih kdo odgovarja, če kaj zamoč.Ponavadi odgovarjajo najvišji ali blizu vrha.Vsaj v Ameriki je tako. Mi lahko v tem primeru poveš vsaj za enega ki je ostal brez službe. Cheney naprimer ?
Vem samo nekaj. Bolj ko se poglabljaš v teh miljon vprašanj bolj ti smrdi. Kar pa gotovo drži je pa tole.Irak in 911 sta nedvomno povezana. Povem samo to. Follow the money...Vprašaj se kaj pravzaprav Američani počnejo v Iraku ? Ali zares verjameš, da so odšli tja reševat ljudstvo pred diktatorjem ? Takih je še veliko, lahko bi se jih znebili za šalo in brez takih stroškov, če bi hoteli pokazati da jim gre le za demokracijo.
Američani sami vedo, da se Amerika spreminja. Pravijo da manjša podjetja izginjajo, da se vse koncentrira nekam drugam.Mislim na navadne ljudi. Pa še nekaj.Spomnim se nekih kadrov s televizije za časa Vietnamske vojne. Neki hipiji prenašajo transparente proti vojni, vpijejo in
zahtevajo konec.Takrat so se jim vsi smejali.. Danes pa vsi vemo, da so imeli prav.
Zgodovina se pa itak ponavlja.No ampak to je pa že neka druga tema.

Pyr0Beast ::

Imeli so prav in nobeden jih ni poslušal .. ko so sinovi začeli umirat se je stvar takoj obrnila .. a bilo je (že) prepozno ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Neki hipiji prenašajo transparente proti vojni, vpijejo in zahtevajo konec.Takrat so se jim vsi smejali.. Danes pa vsi vemo, da so imeli
prav.


Dane sbi se mu prav tako smejal, kdo pa se ne bi narkomanu smejal?

perfect ::

No pa še enkrat teh Top 500 vprašanj.
http://www.rense.com/general24/t500.htm
Pa naj ga kdo gor premakne ob priliki.Če želi seveda.

Vikking ::

perfect: izloči tista vprašanja ki te zanimajo, vsekakor se dosti vprašanj ponavlja... na veliko vprašanj so že zdavnaj bili podani argumenti...

če pa želiš odgovor na vseh 500 vprašanj: "PO BITKI JE LAHKO BITI GENERAL"

PacificBlue ::

Kar se mene tiče samo ne pove vsega, kar pove, pa skoraj zagotovo ni napačno.


Sama zrušitev Wtc..poleg tega, da veliko prič(in posnetki) trdijo, da so slišali ekpsozije v stolpnicah..Sam napad na Pentagon...ali je bilo to res letalo ali vodena raketa? Zakaj potem vlada ne odobri dostopa do posnetkov videokamer? Ali potem kaj prekrivajo? Tudi nesreča "letala" v Pittsburgu, kjer ostankov od letala sploh ni..samo neka luknja..preveč Zakaj-ev in premalo pametnih odgovorov...

Keyser Soze ::

Neodgovorno...

Če je Bushevo ravnanje neodgovorno bi se pa dalo debatirat. Pač POV. Važno je samo iz katerega brega gledaš na zadevo. Zame sicer je neodgovorno, za mariskateri lobi pa nikakor ne, samo dobro premišljena poteza.

IMO je bil napad "dopuščen". Morda je samo malo eskaliral ven iz predvidenih posledic, samo "+" za to administracijo je bil pa veliko večji če se to zgodi kot pa "-" ali pa da bi napad preprečili. To je edino prikrivanje v tej zadevi. Edini greh, ki ga gre zameriti Bushu & Co.
Ostalo mazanje rok, na katerega marsikdo namiguje bi bil čista bedarija in nepotrebno izpostavljanje. Zakaj bi bil "puppet" če si lahko "puppet master"? Zakaj?
OM, F, G!

Vikking ::

PacificBlue: posnetki varnostnih kamer ko se letalo zaleti v pentagon so na spletu. Le problem je v tem, da posnameš letalo ki leti cca. 900km/h potrebuješ posebne kamere ki snemajo kar nekaj stokrat več fps kot te varnostne. Sicer se vidi na eni nos na drugi pa del letal vendar je zamegljeno.

Slike delov letala ki se je zaletelo v pentagon:






deli motorja:















Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: OmegaBlue ()

perfect ::

A je to full brzina ane ?
Ne resno sprašujem .A je to maximalna hitrost ki jo zmore to letalo ?
Sej baje je tak avijon čist preprosto vozit.K bicikl...:)
Par ur prakse na cesni pa gre..:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perfect ()

dzinks63 ::

:)) Te kamikaze bi se še z večjo brzino zabile, kot jo zmore letalo, da bi bilo čimveč škode.

perfect ::

Ja ,najbrž res..:) Sem prebral kako je lako se naučit vozit Cesno. Greš tja v najbližji klub zaprosiš inštruktorja in gremo.Je prav zabavno..
Še volan ti dajo da ga sam držiš. Pa levo pa desno pa gor pa dol. Ampak tega je pa takoj konc ko je treba pristat.(z Cesno)..
Veliko pilotov misli, da tega pač tisti iz votlin niso bli sposobni nardit in da je ta manever še za kvalificirane pretežek.
Potem se pa sprašujem, kdo je potem šofiral ta avion ? Sam Allah ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perfect ()

jype ::

perfect> kdo je potem šofiral ta avion ?

Sposoben pilot, ki mu ni bilo mar za njegovo lastno življenje, očitno.

perfect ::

Jaz sem pa tole slišal Vikking.Tako letalo leti lahko s tako hitrostjo samo na večji višini kjer je zrak enkrat redkejši. Če s tako hitrostjo priletiš v nižje zračne plasti se začne zadeva tako šejkat da se letalo začne razpadat, motorji pa lahko zaribajo.In v takem stanju naj bi en muđahadin s par urami Cesne bil še sposoben kaj nardit.

perfect ::

jype

Tam na moji temi sem postu en link wtc7 pa poglej.
Potem mi pa še eno sliko tega letala pokaži. Pentagon ima veliko kamer meni verjemi..:)

Azrael ::

Kaj je pomagalo tako lepo parkirati letalo v Pentagon?

Ko se letalo, ni pomembno ali vodljiv model s površino kril nekaj dm2 ali 747-400 pristaja, se zrak pod krili, zaradi bližine tal stisne in letalo pridobi več vzgona. Takrat pilot, ki ne obvlada ugotovi, da letalo ne more spraviti na pisto, ampak letalo trmasto leti par metrov nad njo. Temu pravijo talni efekt. Seveda deluje samo v primeru, ko se tlem priblizaš pod majhnim kotom. Če pikiraš navpično v tla, te to ne bo rešilo.

V primeru Pentagona je pilot izkoristil prav to, enako kot Hughes s svojim prevelikim hidroplanom H4 s prešibkimi motorji leta 1947. Prvi, da se je zaletel, drugi, da je tisti hidroplan prvič in zadnjič spravil v zrak.

Za hitrost pa samo to: že pri počasnem spuščanje zlahka dosezeš in presezeš maksimalne hitrosti letala, če imaš reaktivca (da se tudi pri vodoravnem poletu, če pustiš plin odprt do konca (na ta način je nek 747 nad Atlantikom prebil zvočni zid - huda napaka posadke)).

Turbinam moč raste s hitrostjo (propelerju pa pada). Tako, da tistih 400 ali 450 vozlov je zlahka dosegel, saj se je pred trkom moral spustiti.

Kam je šlo ostalo letalo, razen delov podvozja in razbitih motorjev? Zgorelo je, saj je sestavljeno skoraj v celoti iz balze (les) in aluminija. Oboje lepo gori.
Nekoč je bil Slo-tech.

BigWhale ::

> Sej baje je tak avijon čist preprosto vozit.K bicikl...:)
> Par ur prakse na cesni pa gre..:)

Tudi jaz sem bil kar preprican, da je takole zadeti pentagon blazno tezko. Ampak v bistvu niti ni.

> Veliko pilotov misli, da tega pač tisti iz votlin niso bli
> sposobni nardit in da je ta manever še za kvalificirane
> pretežek.

Ma ni. Res ni tako tezko. Nalozi si Flightgear in probaj.

> Jaz sem pa tole slišal Vikking.Tako letalo leti lahko s tako
> hitrostjo samo na večji višini kjer je zrak enkrat redkejši. Če
> s tako hitrostjo priletiš v nižje zračne plasti se začne zadeva
> tako šejkat da se letalo začne razpadat, motorji pa lahko
> zaribajo.In v takem stanju naj bi en muđahadin s par urami Cesne
> bil še sposoben kaj nardit.

Problem je v tem, da si ti to slisal. 767 ima maksimalno hitros okrog 600 KTS v Pentagon je priletel z okrog 450 KTS, hitrost, ki je nizja od 'cruising' speed.

edge540 ::

>>Ampak tega je pa takoj konc ko je treba pristat.(z Cesno)..
>>Veliko pilotov misli, da tega pač tisti iz votlin niso bli sposobni nardit in da je ta manever še za kvalificirane pretežek.

Jaz pa mislim da so bili sposobni. Sam sem se konkretno naučil samostojno leteti z cessno po 3 urah (to pomeni na tako raven, da bi jo brez problema spravil kamorkoli), po 6 urah sem že sam pristajal brez problema, tudi v močnem strižnem vetru.

Če so tipi imeli za samo šolanje za športnega pilota, ne vem zakaj nebi mogli parkirati letal na svoja mesta. Letalo se v končni fazi upravlja vedno enako, pa naj bo cessna al pa boeing.

jype ::

perfect> Če s tako hitrostjo priletiš v nižje zračne plasti se začne zadeva tako šejkat da se letalo začne razpadat, motorji pa lahko zaribajo.In v takem stanju naj bi en muđahadin s par urami Cesne bil še sposoben kaj nardit.

Ne drži niti to, da bi letalo imelo težave s tako hitrostjo na majhni višini, niti ne drži, da bi lahko pilot z nekaj urami na Cessni (predvidevamo da gre za enomotorno štirisedo športno letalo, ker Cessna ima tudi letala, ki so vsaj kar se tiče handlinga primerljiva z večjimi reaktivnimi letali) lahko upravljal 757. Ampak nihče ni rekel, da so imeli ugrabitelji naletenih le nekaj ur na manjših Cessnah.

http://www.whatreallyhappened.com/911_pentagon_eyewitnesses.html:

naj bi izjavil:

Mark Bright, actually saw the plane hit the building. He had been manning the guard booth at the Mall Entrance to the building.

"I saw the plane at the Navy Annex area," he said. "I knew it was going to strike the building because it was very, very low -- at the height of the street lights. It knocked a couple down." The plane would have been seconds from impact -- the annex is only a few hundred yards from the Pentagon.

He said he heard the plane "power-up" just before it struck the Pentagon. "As soon as it struck the building I just called in an attack, because I knew it couldn't be accidental," Bright said. He jumped into his police cruiser and headed to the area.


perfect> Potem mi pa še eno sliko tega letala pokaži. Pentagon ima veliko kamer meni verjemi..:)

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: jype ()

Barakuda1 ::

Letalo se v končni fazi upravlja vedno enako, pa naj bo cessna al pa boeing.


Še več. Ko se je tovrstna debata sploh začela (pomisleki so bili namreč prisotni že takoj na začetku dogodka), se spomnim, da je eden od sodelujočih, ki se na letenje spozna (pilotiranje), pojasnjeval, kako je pravzaprav samo letenje velikega aviona, celo lažje od majhnega.
Problem nastane pri zahtevi varnega pristanka. Tega pa tako ali tako očitno niso niti imeli namen izpeljati.

Vikking ::

Ja ,najbrž res..:) Sem prebral kako je lako se naučit vozit Cesno. Greš tja v najbližji klub zaprosiš inštruktorja in gremo.Je prav zabavno..
Še volan ti dajo da ga sam držiš. Pa levo pa desno pa gor pa dol. Ampak tega je pa takoj konc ko je treba pristat.(z Cesno)..
Veliko pilotov misli, da tega pač tisti iz votlin niso bli sposobni nardit in da je ta manever še za kvalificirane pretežek.
Potem se pa sprašujem, kdo je potem šofiral ta avion ? Sam Allah ?


Perfect:Kaj je najtežje in potebuje mnogo ur prakse pri pilotiranju?
VZLET in PRISTANEK, kaj od tega je bilo potebno znati ugrabiteljem????

TESKAn ::

poleg tega, da veliko prič(in posnetki) trdijo, da so slišali ekpsozije v stolpnicah


Poke eksplozij ali poke zgornjih nadstropji ob spodnja?

ali je bilo to res letalo ali vodena raketa?


Kam je potem šlo letalo?

Zakaj potem vlada ne odobri dostopa do posnetkov videokamer? Ali potem kaj prekrivajo?


In? To, da ne dajo ven posnetkov, dokazuje točno nič.

Tudi nesreča "letala" v Pittsburgu, kjer ostankov od letala sploh ni..samo neka luknja..preveč Zakaj-ev in premalo pametnih odgovorov...


Kaj pa priče, ki so videle nizko leteče letalo in potem eksplozijo? Kaj pa klici potnikov iz letala njihovim domačim? Se tudi sorodniki žrtev izmišljujejo, ko pravijo, da so jih klicali z letala?

Si upaš stopit do enega od sorodnikov umrlih in mu v obraz rečt, da se letalo ni zrušilo in je vse skupaj samo zarota vlade?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Vikking ::

Tudi nesreča "letala" v Pittsburgu, kjer ostankov od letala sploh ni..samo neka luknja..preveč Zakaj-ev in premalo pametnih odgovorov...

Prosim za slike te trditve.

Avby ::

Najbolše da si vsi ki vas tematika zanima izberete eno od tem. Ta je nastala, ker je bila prejšna zaklenjena. Ampak se je krivica popravila!

Torej tiste, ki jih ta tematika zanima je najbolje, sedaj ko je tema postala sprejemljiva, da se preselijo v eno skupno temo o teh dogotkih.

Lahko je te lahko pa katerakoli druga. Lahko sta tudi 2 temi zaradi mene ampak zaradi preglednosti bi bilo bolje če bi bila ena.

Barakuda1 ::

Se povsem strinjam.

Zaradi preglednosti nadaljujte tukaj, kjer je tema ponovno odprta.

Ta tema, pa se zaklepa iz zgoraj navedenega razloga.


Hvala za razumevanje


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

America from freedom to fascism (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
857113 (5304) T0MA2
»

Resnica Pentagona? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16314204 (10422) BigWhale
»

Nas je Amerika nategnila??

Oddelek: Loža
192271 (1843) ginek

Več podobnih tem